COMENTARIS

+
1

-
1
MontillaRoser, 06/10/2011 a les 21:52
Fins i tot en Montilla diu que el Pacte Fiscal no pot tirar endavant.
En Montilla ho veu! en Montilla ho sap!
I està ha Madrid fent propaganda en contra del Pacte Fiscal, en contra dels interessos de Catalunya. i nosaltres li paguem el sou, el despatx, el coche, el xòfer, la secretaria, les dietes, els viatges....
Es pot ser més traidor?

+
5

-
0
ESPANYA MATA, ARRUINA ALS FILLS, NETS, BESNETSESPANYA MATA I ARUUINA ALS FILLS I NETS I BESNETS ...., 06/10/2011 a les 19:26
Espanya és la GRAN MENTIDA que ja es destapa. Un pais d'inquisidors bocamolls i salvatges que han après només a assetjar, destruir, usurpar, robar de tot : or, privilegis, cultures, etc.. a base d'ESCLAVITZAR població per a poder sbsistir. Durant 500 anys s'han polit els diners dels altres i la dignitat i en realitat la seva OBSSESSIO per CASTELLA, ha quedat reduida a una parceleta de 2 milions de persones que es deuen pensar que són alguna cosa però en realitat no és més que vanitat, supèrbia,retrassament, odi, ment tancada, mala bava, mala llet, odi infinit per catalunya (la seva gran rival i sotmesa). Lúnic que han demostrat els ESPANYOLS durant 500 anys és la seva incompetencia brutal, la seva arbitrarietat politica, el gran feixisme i nazisme que neix en ells com natural... És una societat plena de caspa antiga i hortera, plena de maleducats, de nivells educatius penosos, de xulisme, frivolitat i ignorancia sense limits, I ENS PRETENEN ENSENYAR ALGUNA COSA !! a un pais com el nostre que HA RESISTIT, HA GUANYAT I POT AJUDAR ELS ALTRES I A SOBRE ESCLAVITZAT. Espanya és un CUENTO, UNA MENTIDA SOCIAL que ha durant massa temps, amb tota la hipocresia i POMPA reial que no interessa a ningú. Els ESPANYOLS no tenen ni tindran identitat mai. la seva bandera és una copia maldestra de la CATALANA, les seves lleis, totes copiades, la seva gent educada en la ignorància i el tancament. A LA VISTA ESTÀ , UN PAIS QUE NECESSITA ESCLAVITZAR ELS SEUS PROPIS TERRITORIS per SUBSISTIR. Una MERDA de PARCELA on la gent que vol manar, ni en sap ni en sabrà MAI, perquè pretén IMPOSAR unes costums, una llengua i un territori A LA FORÇA. Espanya no és cap pais, sino una PARCELA on viu una TRIBU de salvatges que NO ES PODEN MANTENIR ELLS SOLETS. Espanya és un grup de LLADRES, MOLT SOROLLOSOS, HIPOCRITES, XULOS I BARROERS que ja no s'escolta ningú dels ningús. LA COSTA MEDITERRANIA s'ha DE SEPARAR D'ESPANYA EN UN PROJECTE FERM , SENSE LES HIPOTEQUES CASTELLANES. Els catalans, valencians, mallorquins i murcians han de recuperar la seva esplendor antiga. Els aragonesos han estat CAPTURATS per castella i ja no saben ni que són. S'han carregat les llengües, les costums, roben els impostos per ver obres absurdes amb cost bàrbar. Més enllà de la critica GRATUITA, algú pensa que ELS CASTELLANS, Ò ESPANYOLS pensen més enllà ??, tenen algun residu de cervell mínim amb el que pensin ?? Ténen alguna lleugera idea del
que significa RESPECTAR una nació com CATALUNYA , dels Aùstries, on mai hauriem d'haver marxat per un matrimoni
fallit d'una monarquia tancada en una CASTELLA mísera , aillada de les corrents del mediterrani i la seva modernitat Europea ???
Que carai es pensen que són aquests MALEDUCATS ESPANYOLS, amb infims nivells universitaris, que ho castellanitzen TOT, inclòs el nom de molts catalans que haurien de CATALANITZAR-SE el cognom avui mateix (al registre) per no haver de sentir-se
tant ruinosos hereus d'una CASTELLAS sense futur, ni industria, ni innovacio, ni turisme. Que els queda , ALPARGATAS ??
Llavors, penso jo, perquè formar part d'aquest XUCLADOR CONSTANT que ha estat ESPANYA A LA FORÇA DURANT 500 ANYS.
De que ha servit ??? invadir colònies, tanta sang , tants militars, tantes guerres, per acabar al segle XXI amb un merda irrisòria
de pais brut, malavingut, xulesc, plè de picaresca podrida, allunyat de l'Europa culta de veritat i enfrontat amb tothom quan no
llepa el cul d'europa per demanar ALMOINA ??. Voleu pels vostres fills aquesta merda de nació que no té ni nom perquè ha hagut
d'usar el nom d'HISPANIA que van posar els romans quan encara ni existia CASTELLA ??- Espanya ES UNA MALA BROMA
DE MAL GUST QUE HA ENGANYAT ALS SEUS POBLADORS AMB UNA IDEA FALSEJADA DE LA HISTORIA, ha enganyat
els nens a l'escola i els espanyolitos ja no són ningú, NO SABEN EL QUE SÓN i només repeteixen com lloros la cantarella
que s'els ha ensenyat. esoanya, espanya !!!! L'IDIOMA ESPANYOL, NO EXISTEIX, només han afegit la idea publicitària
d'anomenar ESPANYOL AL CASTELLANO per crear UNIFORMITAT i matar les cultures autèntiques, fer fora els JUEUS (any 1492) i la seva sabiduria brutal, etc, etc...De veritat algun CATALA, encara somnia amb la MENTIDA D'UNA ESPANYA PODEROSA ?
Viuen de records , de colònies, d'iinvasions de les que no queda RES ni un RAL. I els argentins, equatorians, xilesns, panamenys
encara gràcies que no LI RECLAMEN A ESPANYA TOT L'OR QUE ELS ESPANYOLS VAN ROBAR !!!! DURANT 500 ANYS, que es el que haurien de fer. Jo de vosaltres ESBORRARIA la IDEA d'ESPANYA dels meus propis fills, la llengua castellana que
va MATAR I ASSASINAR as milers d'americans, de indianos que avui com a bonagent que són encara admiren al ASSASSÍ.
Quin món més absurd, de veritat voleu que els vostres NETS us jutgin per un pais espanyol ple d'aquesta asquerositat d'historia ??
Cal dir que l'engany de COLOM (COLON) és brutal i de SERVANTES (no es queda curt). El QUIXOT va ésser escrit en català
originàriamnent. Ha estat demostrar per filòlegs internacionals. Llavors, les mentides de la colomització, dels mercenaris que anaven a les indies a matar indies a canvi de sortir de les presons, etc... no és tot una VERGONYA JHISTORICA DESCOMUNAL ??? Jo em pregunto quina persona pot estar ORGULLOSA d'una ESPANYA DESTRUCTIVA en un món de respecte internacional EUROPEU on els països que seràn rics: xina,russia, etc...es volen enmirallar... ESPANYA QUE ÉS ??? UNA OBSESSIÓ ABSURDA per conservar la idea de triomf quan en realitat és un profund FRACAS ???? Perquè seguir REGALANT els diners
de l'esforç CATALA, VALENCIA, BALEAR, MURCIA, ARAGONES, etc... a un territori que ho llença a la cloaca i no parla
ni en CATALÀ. Crec que hauriem de començar a CONVENCER als CASTELLANS, que parar català és molt més europeu
que parlar la llengua del INQUISIDOR, DEL ASSASSI, DEL SOBERBI, DEL MALPARIT QUE NOMES PENSAR EN USURPAR,
ROBAR, ENGARJOLAR, REPRIMIR, CENSURAR, ETC... NO HO CREIEU AIXI ????
CATALUNYA I OCCITANIA, tal i com saben els histriadors internacionals de més prestigi era i encara potser l'autèntica POTENCIA
mediterrània però sense CASTELLA que ho arruina TOT. Els occitans, valencians, mallorquins i catalans farien BE de pensar
en comú i la seva llengua comuna, el llemosí, occità, català que també es parla a SUISSA www.rtl.ch /rumantx) HAURIEN DE
SABER que CATALUNYA TE UN PODER HISTORIC EXTRAORDINARI QUE VA MES ENLLA DELS BORBONS, I DELS AUSTRIES I QUE ES REMUNTA ALS CATARS, ALS MEROVINGIS I A L'INICI DE L'EUROPA TAL I COM LA CONEIXEM
AVUI DIA. CATALUNYA, CARCASSONA, BARCELONA, .... ES EL GÈRMEN CRISTIÀ DE L'EUROPA MODERNA, DEL
IMPERI ROMÀ, DEL VATICA, dels anomenats GENOVESOS (catalans) i aquesta HISTORIA és infinitamemnt més important
que la de guerres i assassinats INDIS que només varen servir per destruir persones i robar OR.
ÉS INDESITJABLE ÉSSER ESPANYOL, ÉS FORMAR PART D'UNA IDEA IMPOSADA A LA FORÇA, INTRODUÏDA AMB
LA OBLIGACIÓ DE LA COSTUM, en canvi el CATALÀ aspira a ser RECUPERAT i d'això en diuen OBLIGACIÓ. Queda clar
que parlar CASTELLA ACTIVAMENT sernse voler parlar CATALA PER MANDRA ò per DESIDIA és considerat ara una
actitud de destrucció i de manca d'ajuda a la recuperació de la llengua PROPIA DE CATALUNYA tal i com desde RAMON LLULL fa 800 anys, és la llengua escrita d'aquest pais i des de les primeres annotacions catalano-llatines originals del segle X.
Es VERGONYOS QUE NO ES DENUNCII AL MON SENCER QUE CASTELLA ES EL MALTRACTADOR DE LA HUMANITAT
QUE MÉS DANY HA FET AL MON I MÉS DESGRACIOA HA SEMBRAT (veieu les dictadures horribles de sudamerica) i
la nostra. FRANCO va ésser poca cosa, els catalans ja vàrem sofrir molt abans la CASTELLANITZACIO HORRIBLE desde
1715, FRANCO va ser només una dictadura FEIXISTA però el poder CASTELLANOCENTRIC DESTRUCTIU ve de molt
més enrere.
Per tot plegat, anar contra gaudi, contra Casals, Contra Dali, contra els catalans que van viure sota l REPRESSIÓmés asquerosa
, és licit que ESPANYA se'n beneficii ???? Ens amenacen amb TANCS, és que no ténen altres arguments que els
puguin donar uns mínim de dignitat ???? TOTS aquests politicastres i XUCLADORS del diner public que busquen enganyar
la gent, ho fan pel seu benefici propi ???? ò renuncien al seu sou ????. EL PSOE CATALA, el mal anomenat PSC és
un partit lleial amb la historia de maltracte i expoliació catalana ò són només un grupet d'autoanomenats lliberals ???
Nos serà que són desintegrats que no saben d'on són i juguen a dues bandes, amb dos senyors, dues querides, dos amants
i només viuen en la traició al seu pais, als seus antecesors ??? QUIN PAIS DE MISERABLES. Es preferible tenir una nació
petita i forta que molt gran i estèril, feble. Però és que ESPANYA NO POT SER CAP NACIÓ PERQUÈ ELS POBLADORS
NO HO VOLEN EN LA SEVA TOTALITAT I ES AIXO QUE S'HA DE RESPECTAR. EL 80 % DELS POBLADORS DE CATALUNYA DIUEN QUE SON CATALANS I LA RESTA EL 20 % DIUEN QUE SON CASTELLANS Ò ESPANYOLS. Mirin senyors, castella
està a 600 Kms. vostès creuen que ens han de manar a 600 kms de distància ??????????
PREPARINT-SE PER LA INDEPENDENCIA, PER L'ESTAT CATALÀ QUE JA ARRIBA, SI Ò SI. No hi ha qui
pugui aturar la voluntat DESPRECIADA i AIXAFADA PEL GENOCIDI CASTELLÀ DE 300 ANYS !!!!!
Qui encara visqui de la nostàlgia hispànica cal que es desperti a la NOVA ERA catalana, la que ja ningú pot NEGAR
com a guanyadora propera de la seva pròpia LLIBERTAT IMPARABLE !!
Espanya NO VAL LA PENA, es un pais de VULGAR CATEGORIA, al cul d'europa, tal i com ES MEREIXEN despres de 500 anys de RUINA CONTINUADA, quan podia haver estat una gran nació que MAI HA ESTAT. ELS CATALANS HEM GUANYAT I SEGUIREM GUANYANT I POTSER ELS CALDRÀ APRENDRE CATALA PERQUE QUAN NECESSITEM TERRITORI, ENS TOCARA INVADIR-LOS, això ò fer-nos AMICS, cadascú però AL SEU ESTAT, com a bons veïns i cadascú amb la seva
LLENGUA I SENYORA A LA QUE SERVEIX. I AIXI SERÀ. VISCA CATALUNYA LLIURE !!!!

+
5

-
0
Com sempreCagondena, 06/10/2011 a les 18:45
El que més emprenya es que si amb les retallades, etc, a Catalunya aconseguim anar una mica bé, a Madrid diran que com que a d'altres llocs d'espanya -que no han fet els deures, però això no ho diran- van pitjor, Catalunya ha de contribuir una mica més per ajudar-los. És com un acudit macabre.

+
6

-
0
100000 li preguntanManel, 06/10/2011 a les 16:21
Senyor Mas... 100.000 catalans li fan una pregunta... i vosté no es digna respondre...
La propera vegada, li preguntaran 300.000... seguirà igual vostè?
Ahh, sí, es clar igual que sempre, com el seu avant pasat -perdó, antecessor- al càrrec.

+
7

-
0
////Un valencià de nació catalana, 06/10/2011 a les 13:06
Té raó l'Uriel. Per què hem de callar les veritats?

+
1

-
11
Jugant a fer de psicòlegAnònim, 06/10/2011 a les 10:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Uriel és una banal còpia de'n Puigcercós, amb un punt de borderline quan parla. Sembla que pensi en morse.

+
7

-
0
C,s, PP i altres virusAnònim, 06/10/2011 a les 09:58
Companys ni cas, molts comentaris els fan el quillamen de Ciudadanos, PP i espècies semblants, que vol desestabilitzar el moviment independentista. Es veu que s'avorreixen i ja no en tenen prou amb els seus mitjans de premsa, perquè tots diuen el mateix i la seva distracció són els catalans. No feu cas als seus comentaris, ni entreu en el joc, perquè quantitat de vegades es fan passar per independentistes.
Ignorem-los i mantenim i diàleg educat entre nosaltres.
Endavant!

+
3

-
1
erc va a espanya per l'autonomismeAnònim, 06/10/2011 a les 09:10

+
7

-
3
RadicalCatalà emprenyat, 06/10/2011 a les 09:01
Solidaritat no és massa radical. Està complin una funció desagragable en moments puntuals però del tot necessaria. Cap partit diu les veritats com SI, molts altres ho pensen i callen, per tant estan despertan molts catalans adormits i anestessiats, estàn fent una funció didàctica que no fan els medis de comunicació ni el govern que és manté còmplice de madriz. Seguiré votan a SI i crec que actualment treuríen més vots si tinguesim eleccions al parlament

+
3

-
17
mucho ruido de SIAnònim, 06/10/2011 a les 00:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
En las última elecciones, en número de votos totales, el SI obtuvo 31.905 votos, C's obtuvo 35.112, y los más odiados, los de PxC obtuvieron 65.905 . Esto son hechos ! A tocar las castañuelas a otra parte !

+
6

-
8
Per a tothomOriolB, 06/10/2011 a les 00:17
Totalment d'acord amb Anònim, 06/10/2011 a les 00:08: Radicalitzant la postura de l'independentisme MAI aconseguirem la independència. Cal un partit independentista aglutinador, però no de tots els partits independentistes, sinó de tota la diversitat de la societat catalana: tant els catalano-parlants, com els castellano-parlants, tant els que se senten catalans, com els que se senten espanyols. L'error és fer l'independentisme com quelcom associat als sentiments. Cal fer pedagogia amb tothom i deixar clar que una Catalunya independent ÉS BENEFICIOSA per a TOTHOM, no només per als qui se senten catalans o per als qui parlen en català. Cal deixar clar que els castellano-parlants també tindran el castellà com a idioma co-oficial a la Catalunya independent. Cal que la Catalunya independent faci el que Espanya MAI ha estat capaç de fer: defensar i afavorir la pluralitat lingüística i cultural del país. Plantejaments radicals independentistes no són pas millors que la política que ha aplicat sempres Espanya cap a Catalunya. El problema de Catalunya és que NO HI HA CAP PARTIT que presenti una proposta com la que acabo d'explicar. I així estem. La veritat és que ho tenim ben merescut.

+
4

-
15
Hace unos díasAnònim, 06/10/2011 a les 00:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Comentando la noticia del famoso corredor, que si central o mediterraneo, se usaba el término de paleto hacia los aragoneses, en general. En ese caso abundaron los apoyos de forma generalizada. Tampoco hay que armar tanto ruido cuando se prueba la misma medicina. Creo, que en el fondo, no sois mas que unos fachas rancios de pueblo. Cuando digo de pueblo, me refiero a paletos integrales.

+
6

-
7
Massa radicalsAnònim, 06/10/2011 a les 00:08
Els de SI estan fent coses bé i d'altres malament. Per exemple, no es pot ser tant radical quan SI afirma que un dels seus objectius prioritaris és "l'exigència de la independència de Catalunya i del conjunt dels Països Catalans". SI s'equivoca aquí de dret: la independència de Catalunya no s'exigeix, ho decideix el poble democràticament en un referèndum o per altres vies democràtiques com a Kosova. No pas per cap exigència de cap partit. I menys de tots els Països Catalans: això ho decidiran els valencians i els de ses illes. SI està pixant fora de test. Tenen deliris de grandesa. Un cop dit això, els altres partits són encara força pitjors, per altres motius. Per exemple, CiU perquè és un partit manipulador amb la finalitat de guanyar els vots independentistes, quan no en tenen res, d'independentistes (més aviat tot el contrari). Catalunya té un greu problema: els polítics (de qualsevol partit).

+
4

-
2
com anava dient...Anònim, 05/10/2011 a les 23:59
Veus, a l'orc aquest de sota que insulta a l'Uriel i diu no sé què de que perd una cassola, l'unica manera que el faras entendre que som un pais diferent del seu es a base d'hosties, perquè als rucs se'ls educa a cops.
Ja ho diuen ells: la letra, con sangre entra...

+
15

-
3
aixo mateixAnònim, 05/10/2011 a les 23:56
Al senyor que es permet donar consells desde la comoditat del seu teclat a un home que ha decidit lluitar per salvar Catalunya i que ha estat reconegut per aquest esforç per molts ciutadans que l'han votat, i per això ara és al Parlament: pfffffffffft!
Igual si que cal liar-se a hosties, però som pocs els que hi estem disposats, la majoria son com tu, tot criticant, desde l'anonimat que proporciona internet, la lluita que els diputats de SI estan fent pel teu propi bé, pallús!
I no estic gens d'acord amb el que argumentes, la convicció en les idees es moooolt més important que les formes. Per desgràcia, la majoria de gent pensa com tu i no com jo, per això encara som esclaus d'espanya. Esclaus que ni sabeu que porteu una cadena al coll, això si, molt educats i formals...
Anim Uriel, aquest és el camí, qui no vulgui pols a l'ull borni, que no vagi a l'era!
Visca Catalunya Lliure d'Espanya!

+
3

-
12
??????????Anònim, 05/10/2011 a les 23:54
Al paleto se le va la olla

+
3

-
17
consellAnònim, 05/10/2011 a les 23:29
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Uriel, has de saber distingir entre un miting i una sessió plenaria. L'educació és important per a un polític, tant o més que la credibilitat i les conviccions fermes. Recorda que les formes són fonamentals en democràcia. Si la societat no hagués decidit mantenir les formes, ara estaríem dirimint dirimirà les nostres diferéncies a hosties.

+
22

-
1
L'autonomisme fa basarda, fa porAnònim, 05/10/2011 a les 23:22
Sr. Mas, ja que vostè viu en la bombolla de vidre del Palau (de la Plaça de Sant Jaume), l'informo que ja hi ha gent, ARA, que sent por de viure aquí a la Catalunya AUTONÒMICA, encaixada i DEPENDENT d'Espanya... Ara mateix ja hi ha, per exemple, joves catalans qualificats, amb estudis, que no troben feina de cap manera a Catalunya i que han d'EMIGRAR (esdevenen immigrants) cap a Alemanya, Holanda, Anglaterra, per buiscar-se la vida.
Vull informar-li senyor Mas, que les CUES de l'INEM de la seva Catalunya regional-autonòmica espanyola (que vostè consenteix, la que a vostè li agrada i així la gestiona-governa), les cues que hi ha avui dia a l'INEM de l'autonomia FAN POR, són terrorífiques.
Sàpiga, Sr. Mas, que els que provoquen basarda i por són vostès, polítics autonomistes, per tenir-nos lligats i subordinats a Espanya sota la vigilància de vostès autonomistes, vostès que no fan RES per anar cap a la independència, modernitat i prosperitat d'aquesta nostra col·lectivitat nacional.

+
18

-
2
fals dilemaAnònim, 05/10/2011 a les 23:17
Que preferiu: independència o pacte fiscal?
O millor dit: tot o res?
En realitat és així de simple.

+
13

-
1
@repugnantAnònim, 05/10/2011 a les 23:12
Perdona però no queda clar a quins poítics et refereixes. Suposo que et refereixes a la pràctica totalitat d'ells PP, CiU, PSC....
El què està clar és què els de SI els posen en evidència.

+
15

-
1
From USAAnònim, 05/10/2011 a les 22:25
If they can get you asking the wrong questions, they don't have to worry about the answers. - Thomas Pynchon (1936)-
Si ells poden aconseguir que tú demanis les preguntes equivocades, ells no tenen perque preocupar-se de les respostes.
El Sr. Mas evitant respondra amb un altre pregunta, esquivant la resposta, desviant la veritat, ignorant la realitat, sí Sr. Mas quina por em fa vostè, escudant-se rera la vergonya, la vergonya és callar-se i sabent-ho, la vergonya és permetre-ho.

+
24

-
5
No sóc de SI, però en això té raó BertranAnònim, 05/10/2011 a les 22:21
És cert que, com el tabac, Espanya deteriora greument la salut i mata molts catalans, a través de l'espoli fiscal i les CONSEGÜENTS retallades en la SANITAT PÚBLICA, en els hospitals, llistes d'espera, manca d'atenció a malalts i pacients, manca de llits en hospitals, reducció de quiròfans i operacions...
Tot això deteriora la salut dels catalans i, en alguns casos, MATA (físicament, literalment).
Quan a un país se l'explota des de l'exterior, se'l colonitza espoli i descapitalitza, ja no té diners ni per a la salut PÚBLICA del seus ciutadans.
Espanya mata a alguns catalans. I hi ha altres catalans (no-independentistes, autonomistes) que són còmplices d'aquesta situació.
Quan la realitat és dura, les paraules han de ser dures per a ajustar-se a la realitat i descriure-la.
Davant de tot això, només ens queda la sortida de la INDEPENDÈNCIA.

+
0

-
6
RetalladesAnònim, 05/10/2011 a les 21:39
¿Ès cert que les retallades han anat cap an els palestins?

+
19

-
4
La pura realitatAnònim, 05/10/2011 a les 21:36
Els diputats de SI confonten el Govern amb la realitat, i això els fa mal. Ja fa gairebé 11 mesos del govern dels millors, per tant ja comencen a ser responsables de la realitat que fa mal a molt conciutadans.

+
1

-
4
RetalladesAnònim, 05/10/2011 a les 21:34
¿Ès cert que les retallades han anat cap an els palestins?

+
7

-
16
repugnantAnònim, 05/10/2011 a les 21:09
Diputats amb una cultura política inferior que la que ténen a Afganistan.
Els desgraciats no se n'adonen del pèssim nivell on posen a les institucions democràtiques catalanes.
A cap país seriós del Món els diputats denigren el seu propi país d'aquesta manera.
Són impresentables.Catalunya amb diputats que no són més que tavernaris mediocres.
Els catalans ens mereixem a gent millor.
No seré mai compassiu amb aquesta gent.

+
17

-
3
Per palntem cara a qui ens fan avergonyirAnònim, 05/10/2011 a les 20:48
Per qui ho dius per els de CyU? o per els que diuen les veritats?
A mi qui em fa avergonyir son els de CyU.

+
5

-
20
plantem cara als que ens fan avergonyirAnònim, 05/10/2011 a les 20:35
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Fastigós.Repugnant.Miserable.Demagog. No se m'acuden paraules per a definir a aquesta cosa que uns catalans mal nascuts han posat al Parlament.
El meu vòmit a cadascun d'ells.

+
6

-
5
LO DIA QUE ESGUERRA / CYU sian AUTO DETERMINISTAS...Anònim, 05/10/2011 a les 20:24
Las gallinas hauran dents...

+
32

-
11
taratAnònim, 05/10/2011 a les 19:29
Ets un tarat. L'Uriel Bertran té una talla inqüestionable i si marxés de SI el rebrien on fos amb les portes obertes.

+
13

-
36
Jove i suficientment amortitzatAnònim, 05/10/2011 a les 19:05
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Cada cop queda més clar que la carrera política d'aquest marrec de nom Uriel arriba a la seva fi. Es volia menjar el món d'una sola mossegada i tot indica que el món se'l menjarà a ell. Tot just quan se li està anant l'acné i les hormones se li situen a nivells que li haurien de permetre pensar amb claretat... Fi. Una legislatura per despedir-se de l'activitat política. Quan s'acabi s'adonarà que ni tant sols té amics. El més trist, és que no li queda ni la opció d'un final a lo Kurt Cobain.

+
36

-
7
ai JunqueresEr Junco, 05/10/2011 a les 18:42
Esquerra no va a Madrid a buscar la indepedència, van a buscar el "pacte fiscal" i no sé quines altres histèries. Que quedi ben clar. Aixi ho diu en Junqueres, no jo.

+
14

-
27
I vosaltres l'independentisme!Anònim, 05/10/2011 a les 18:35
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sr. Uriel, d'acord, Espanya ens mata i CIU ho permet, però vosaltres no feu res, cap gest de generositat per entrar a la coalició independentista. On anireu a parar, sols... què direu als 4 militants que us queden? Que votin al PP? Que es quedin a casa? O que votin en blanc per donar més vots al PP?
Esteu fent el ridícul, des de fa temps!

+
28

-
5
És mentida?Querol, 05/10/2011 a les 18:31
És mentida que aquí s'estan fent retallades en sanitat que no es fan en províncies espanyoles (finançades amb els nostres dineres)?
Si no parlem una mica clar no n'acabarem treguent l'entrellat MAI. És això el que realment vol Ci/yU?
Què, seguim jugant a fer veure que Catalunya és una nació tant rica que es pot permetre un espoli perpetu?

+
9

-
23
Por noAnònim, 05/10/2011 a les 18:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
A mi viure a Catalunya no em fa por. Em fa vergonya haver de compartir-la amb la gentussa tronada i paranoica independentista que escriu aqui. Esteu de psiquiatra i no es estrany, tenint com referents a personatges tant embogits com l'Uriel i el Tena.

+
40

-
5
CiU no ens portarà a la independènciaAnònim, 05/10/2011 a les 18:14
El dia que CiU serà independentista serà l'endemà de ser independents. Fins aleshores farà el joc als espanyols. Qualsevol independentista que voti CiU està llençant el vot.

+
29

-
5
I el pla B?Anònim, 05/10/2011 a les 18:11
Qué farà CiU quan, com és de preveure, li neguin el pacte fiscal? Coi, doncs abaixar-se els pantalons. Com sempre! Una altra cosa és que facin com el Pujol primer i el tristpartit després: firmar una merda a Madrid i després vendre la claudicació com "el millor finançament del món". A aquestes hores tots ens coneixem el numeret de tantes vegades que ens l'han fet.

+
12

-
19
demencialxirau palau, 05/10/2011 a les 18:09
Vinga caldo gros, mare meva, es poden dir las cosas amb mes inteligencia, amb mes finor, nens esteu sonats, que busqueu el titular de cada dia? no apreneu

+
32

-
5
Al Mas li tremolen les camesAnònim, 05/10/2011 a les 18:07
El problema és que el pacte fiscal de CiU no és res més que un conill que s'han tret del barret per guanyar temps i anar passant legislatura. Tothom sap que no pot ser, i acabarà com l'Estatut en el sentit de que serà un fracàs i aleshores tots els polítics catalans barallats i xiulant com si no anés amb ells. El principal mal d'aquest país és la seva nefasta classe política, completament entregada als interessos de la metròpoli i tant corrupta i inútil que no fa ni es retira per deixar fer. Un autèntic tap pel progrés de Catalunya.

+
44

-
6
"És conscient President del cost de pertànyer a Espanya?"Anònim, 05/10/2011 a les 17:52
El MH president no ha gosat respondre.
O és un inconscient o ens vol enganyar.
No hi ha altra opció.

+
8

-
36
No NOGERONA, 05/10/2011 a les 17:41
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No, lo que realmente mata son los recortes en sanidad, que las ambulancias lleguen tarde, eso es lo que mata y todos sabemos quienes han hecho posible esto, los politicos, concretamente los nacionalistas catalanes que prefieren recortar de sanidad que de estupideces catalanistas que no salvan vidas ni dan de comer.

+
54

-
4
Al Molt Honrable Sr. Mas.Carles Viñals Casado, 05/10/2011 a les 17:32
Sóc català resident de fa quinze anys al PV, i puc assegurar-li que el sentiment que m'inspiraría haver de viure ara mateix -i de fa molt temps- a Catalunya, no sería el de la por, però s'aproparía molt al de la vergonya. Quan les coses arriben al punt que es troben al país que vós presidiu, Sr. Mas, una de les tasques més difícils és trobar les paraules adients per descriure-les sense que resultin feridores. O diem les coses pel seu nom, encara que coguin, o callem -fins i tot al Parlament- passi el que passi i ens facin el que ens facin. És això el que hem de fer, Sr. Mas?
Si la causa del Sr. Uriel us sembla noble i lloable -espero que sí-; si la situació de la sanitat a Catalunya (entre moltes altres coses) li sembla injusta i insostenible -espero que sí- i mereixedora de preocupació -espero que també-, li faría res dir-nos amb quines paraules hauría de plantejar-li el Sr. Uriel les seves queixes i assenyalar-li els responsables?
O hem de callar, Sr. Mas, fins i tot al Parlament?

+
9

-
24
INDEPENDENTISTESAnònim, 05/10/2011 a les 17:15
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
INDEPENDENTISTES, COHERENCIA I LA GENT US VOTARÁ I NO MES DIVISIONS I PARTIDISME, PENSEU PER QUE LA GENT NO US ACABA DE VOTAR, MALGRAT TOT LA GRAN MAJORIA VEU A CIU UN PARTIT SERIÓS I AMB SENTIT DE GOVERN

+
43

-
5
REFERENDUMAnònim, 05/10/2011 a les 17:11
SI VOLEM UN REFERENDUM PER EL PACTE FISCAL, D'ACORD, PRO AMB TRES PREGUNTES
PACTE FISCAL = PERDRE EL TEMPS
SEGUIR AMB ESPAÑA = CRISIS I MORT DEL POBLE CATALÁ
INDEPENDENCIA = LLIBERTAT I PROGRÉS
QUE DECIDEIXI EL POBLE

+
39

-
12
Molt be Uriel!!olodelbages, 05/10/2011 a les 17:02
Molt bé per l'Uriel i molt malament per aquesta colla que només fan que despotricar d'ERC o de Rcat... sou una merda d'independentistes!!
Heu de promoure la unió dels que pensem de la mateixa manera i no despotricar-ne!! que sou convergents o què collons us passa??
Ara els de SI que s'ho acabin repensant i a veure si pel 20N podem fer un front benparit a Madrid... digueu-me sentimental, però no hi veig cap altre possibilitat...
Salut i Independència!!!

+
55

-
5
NO a l'enganyifaAnònim, 05/10/2011 a les 16:47
Ens hem de revelar contra el pacte fiscal. Però no contre el pacte, que si existís seria bo, sinó contra el nou ridícul dels nostres polítics.
JO NO VULL PIDOLAR EL PACTE FISCAL, VULL EXIGIR L'ESTAT PROPI.

+
54

-
4
la veritat emprenyaAnònim, 05/10/2011 a les 16:46
La veritat emprenya sr. Mas. És ridícul demanar el pacte fiscal i és ridícul i de traïdors no explicar de qui és la culpa de les retallades. Mentre siguem espanyols seguirem pobres i avergonyits.
Sr. Mas, a mi em fa por i vergonya viure en un país de pidolaires i porucs.

+
35

-
5
sisiisi espanya mataAnònim, 05/10/2011 a les 16:45
si espanya mata mata amb bombes mata amb penes de mort i mata roban.nos, i avans que ens mati a tots els Catalans, em de matar.la a ella

+
27

-
4
DesgovernançaAnònim, 05/10/2011 a les 16:41
No és por companys, però si. M'explico. és la desgovernança, la pervesió màxima de la política, el caos, llavors la gent deixa de confiar amb els polítics, atès que són corruptes, enganyen, no acompleixem el que prometen.
És una pràctica prou comuna a l'Amèrica Llatina, jo diria, que han anat a aprendre allà, o bé se l'han copiat.
Ens intenten convertir en xais, a més pobresa, més mesells.
Penso que el Sr. Mas s'equivoca, cada cop se'l creu menys gent i en Duran, ja, provoca el riure!
La fotografia de l'hotelet ha donat la volta al món, més ràpida que la llum.
Que hi farem, lluitar tota la gent que estimem Catalunya, perquè el nostre somni s'acompleixi ja!

+
51

-
5
AcollonitAnònim, 05/10/2011 a les 16:26
Sr Mas, no sé que vol dir amb això; però ara mateix a mi "ja em fa por viure en aquest país (Espanya)"...

+
35

-
7
Ni rioja ni oli andalusAnònim, 05/10/2011 a les 16:26
Home, mes que fer por es que fa cagar.

+
51

-
4
No ens enganyin més...Anònim, 05/10/2011 a les 16:18
Sr. Mas, amb vostès al capdavant sí que ens fa por viure a catalunya. Sobretot perquè ens enganya amb el pacte fiscal, de totes totes inviable. Si a vostè l'enganyessin, també tindria por.
Independència, ja!

+
50

-
5
l'unic pacte fiscal possible és la independència.Anònim, 05/10/2011 a les 16:10
El sr. Mas parteix d'una premisa falsa. Creu que els independentistes volem un pacte fiscal amb Espanya. Això és del tot fals. Assolir un pacte fiscal retardaria la independència. No hi ha un ampli consens social a favor del pacte fiscal. Estic segur que hi ha més partidaris de la independència.

+
36

-
7
Un andalús que parla de CatalunyaJavier Gonzalez, 05/10/2011 a les 16:06
VAL LA PENA ESCOLTAR-LO!!!!.
http://www.youtube.com/watch?v=AH8qv81rqhA
Endavant SI, el narcotic subministrat per CIU ja no em fa efecte!!

+
47

-
9
VeritatsCatalà radical, 05/10/2011 a les 16:04
Veritats com una casa de pagès. SI son els únics que van amb la veritat pel davant i no tenen pels a la llengüa.
ERC ha quedat retratada i clarament còmplice d'espanya.
"Molt clarificador"

+
11

-
12
RadiografiaAnònim, 05/10/2011 a les 16:01
El govern català està a la corda fluixa, per un costat està imbricat en un marc legal determinat i específic, que ha d’obeir tant si vol com si no, per l’altre costat, una inestabilitat a Espanya de la mida que seria la insubmissió política, no seria perdonada per Europa en crisi.
Tot i que col·lapsar Espanya seria una manera d’aconseguir la independència, es precís anar amb extraordinària cura. Un mal pas i ens enviarien a la guàrdia civil o l’exèrcit, i Europa ho aplaudiria amb les orelles.
Ço, el col·lapse espanyol no pot vindre des de les institucions, que han de romandre dins la legalitat. Hi han de romandre tot i que sigui la legalitat imposada pel PPSOE, i malgrat que la ruïna actual sigui el producte de l'especulació ferotge en que s'abocà el nacionalisme espanyol, creguent-se l'amo del món, l'"España va bien", i el "pronto seremos la octava economia mundial". Qui ha dit que el món sigui just?
El col·lapse espanyol i posterior independència de Catalunya ha de vindre de la insubmissió ciutadana generalitzada. En poques setmanes els mercats girarien l'esquena a Espanya, i aquesta no tindria ni per pagar la benzina dels tancs. Llavors arribaria el torn dels polítics.

+
42

-
9
I els d'ERC...Anònim, 05/10/2011 a les 15:51
...no han dit res? La unitat dels indepenentistes comença donant-se suport en circumstàncies com aquestes per fer front a Mas, per exemple i que al Parlament la veritat sigui escoltada amb més força. Continuo dient: i els d'ERC han callat? com si no anés amb ells la cosa?.....anem bé.

+
55

-
8
Les veritats ofenen als vinclaesquenes de CyUAnalista, 05/10/2011 a les 15:36
Hem arribat a un punt que el discurs anti-colonial i per tan netament independentista ha de tensar la corda a aquest nivell.
L'estètica del com es diu és secundària al què importa. Ja veieu a on ens ha portat Pujol i ara Mas.
A més que no diu res que no sigui veritat...
Endavant Solidaritat!
I A VEURE QUAN MAS ES DIRIGEIX AMB LA MATEIXA VIRULÊNCIA AL PP I A CIUDADANOS...AH NO, QUE AQUESTS SÓN ESPANYOLS I TENEN EL PRIMO ZUMOSOL DE MADRID, NO?
Quina pena que feu convenients, quina maleïda pena!!!

+
61

-
11
Almenys hi ha algú que diu la veritatNoi, 05/10/2011 a les 15:32
Per fi uns que parlen clar!
SI et necessitem!!!

+
53

-
10
DE SANGONERES ES PARLAArnau Estanyol, 05/10/2011 a les 15:30
Està mal dit, no es correcte que un diputat per molt independentista que sigui digui aquestes coses, bestieses. S'ha de tenir respecte a les institucions catalanes i parlar així no demostra gaire respecte. Estic molt enfadat pel to de les paraules i per alarmar a la població i bla. bla, bla. Però malgrat tot el que digui el sr. Mas... ESPANYA SEGUEIX MATANT.

+
79

-
4
Ciu = EspañaAnònim, 05/10/2011 a les 15:25
El poble espera. La remor persisteix.
Votants de Ciu, despertareu?