Canet refusa adherirse als Municipis per la Independència

Fa un any va aprovar declarar-se moralment exclòs de la Constitució espanyola

| 30/09/2011 a les 10:38h
Arxivat a: Política, Canet de Mar, Municipis per la Independència
Aquesta notícia es va publicar originalment el 30/09/2011 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Canet de Mar no s'adhereix a l'Associació de Municipis per la independència. És el primer AJuntament que pren aquesta decisió. Cal recordar que fa un any l'Ajuntament va aprovar per majoria absoluta declarar el municipi moralment exclòs de la Constitució espanyola, amb els vots aleshores de CiU, UMdC i ERC.

En el darrer ple, aquesta setmana, el grup d'Esquerra, a l'oposició, va presentar la moció d'adhesió a l'Associació, que va obtenir 9 vots en contra: 4 CiU, 3 PSC i 2 PP, i 8 a favor: 4 ERC i 4 UMdC.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

I QUAN
Anònim, 30/09/2011 a les 11:40
+7
-3
Més TIRANS INVASORS ens vinguin més seran els que ens volen MATAR I ASSASSINAR.......
Avui sols estarà lo meu en noticia@elmati.cat no us arrepentireu!!.
CiU la traidora
Cartanya, 30/09/2011 a les 12:49
+16
-1
CiU, cada dia mes clar, i menys catala!!!!
.
almogaver.cat, 30/09/2011 a les 13:42
+5
-2
faix referencia al vergonyos escrit:
I QUAN 30/09/2011 a les 11:40.

"[ Més TIRANS INVASORS ens vinguin més seran els que ens volen MATAR I ASSASSINAR.......
Avui sols estarà lo meu en noticia@elmati.cat no us arrepentireu!!. ]"

Es manifestament, un troll foll i ximple hutu-mesetari; de, i amb, placa policial.
Aneu al tanto Companys.
Aquesta declaracio a un altre pais portaria a la inhabilitacio de per vida, el fer d'agent del ordre.
Quant diu "Ens Volen": no... "Volem"
almogaver.cat, 30/09/2011 a les 14:15
+9
-1
A veure almo... ref:
almogaver.cat, 30/09/2011 a les 13:42.

Si ho llegeixo be, i entenc la intenció es que possiblement no has llegit el pronom "Ens".
I Quant, ens escriu :
" Ens volen "... no "volem."
Canvia completament l'escrit.
Es curiós com un pronom pot canviar tota la frase.

Per altra part; no esta gens malament la imitació a almogaver. Però de fet el nom Almogàver, no es patrimoni d'un individu, sinó de tota nostra nació.
Salut
canet
Anònim, 30/09/2011 a les 14:25
+3
-17
jo tengo una hermana en Madrid que está pendiente de comprar un apartamento en Canet y me ha dicho que se va a declarar "morálmente excluida" de comprarlo.
Es lo que tienen estas cosas.. el efecto bumerang
segueix l'exemple ta germana i torna al pueblo
Anònim, 30/09/2011 a les 14:37
+13
-3
Quina llastima lo de ta germaneta i que no retornis al pueblo, tu també, al Cascarejo del Pinarejo, mort de gana.
un canatenc
1945, 30/09/2011 a les 18:29
+11
-0
Quina vergonya d´ajuntament, soc una persona nascuda a Canet, amb totes les arrels en aquet poble, i ara amb aquesta
resolució que en fet, els aprenens de politics. per anar vivint del cuento , i no els fotin fora del partit, en anat en contre de la majoría de un poble que sempre ha lluitat per
que Catalunya. arribes a ser algún día, sobirana, i ara surten aquets, "mendundis" i foten per terra tot el traball
de molts anys, que portem fen en el poble, un canatenc de tota la vida,
Paciència
Anònim, 30/09/2011 a les 22:07
+1
-1
Paciència, ja ho faran!
No han enganyat a ningú
Anònim, 01/10/2011 a les 14:33
+1
-2
CiU no ha dit pas mai que fossin independentistes, ells és defineixen com a "nacionalistes", no han enganyat a ningú, ERC en canvi si que és defineixen com a independentistes i fins fa ben poc a Canet, a l'igual que al 99% dels municipis catalans, anaven de la mà dels unionistes del PSOE.