ACN | Actualitzat el 25/09/2011 a les 15:41h

Herrera replica el PP que s'han acabat els braus

El líder d'ICV aposta per ser coherents i donar passos endavant per la desaparició dels bous envolats i capllaçats

Cartell de la darrera carrera

El secretari general d'ICV, Joan Herrera, ha assegurat que la corrida de toros d'aquest diumenge serà l'última i no n'hi hauran més. Herrera ho ha remarcat després que el líder del grup municipal del PP a Barcelona, Alberto Fernández Díaz, es mostrés convençut que no seria l'última.

"És una gran notícia i un gran pas endavant en la defensa dels drets dels animals que a Catalunya no fem d'un espectacle on es maltracta un animal un espectacle de masses", ha afegit. Ha considerat que és un "avenç" i ha dit que "s'han de donar més passos endavant i ser coherents i que hi hagi un horitzó on expressions de major maltractament a l'animal com els bous envolats i capllaçats també puguin desaparèixer".

Navega per les etiquetes

Joan HerreraToros

COMENTARIS

+3
-2
ciutadà
Anònim, 25/09/2011 a les 19:00
Per una banda protegim els drets dels animals i per l'altra avortem les criatures. Sembla que els infants no pateixin encara que siguin cremats vius o trossejats al ventre de les mares. Inchoherència total!
+7
-2
Per a que es consolin a partir d'avui
Anònim, 25/09/2011 a les 17:22
Gaudiu, animals de la pitjor espècie. Desgraciats!:


http://www.youtube.com/watch?v=0rXovfQxoPE
+7
-2
No hi fiquis a Déu dins les vostres bestialitats
Anònim, 25/09/2011 a les 17:19
Déu t'espera amb un parell de "banderillas" per a rebre't com et mereixes.
+2
-6
DIOS DIRA
Anònim, 25/09/2011 a les 17:10
DIOS DIRA

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: