COMENTARIS

+
1

-
0
ZASCA!!!Anònim, 01/10/2011 a les 19:22
En mig de la boqueta!! HE SANDRUSCU?

+
6

-
0
Se'ls hi veu el crostóedudom, 28/09/2011 a les 20:17
Curiosament, la demanda no es va fer contra tots els nous directius d'aquells set dies de juny, ans se'n van excloure l'aleshores vice-president esportiu, Sandro Rosell, i els seus quatre companys de junta, Jordi Monés, Javier Faus, Josep Maria Bartomeu i Jordi Moix, que van dimitir a la meitat del primer mandat de Laporta.

+
8

-
0
Se'ls hi veu el crostóedudom, 28/09/2011 a les 20:15
Curiosament, la demanda no es va fer contra tots els nous directius d'aquells set dies de juny, ans se'n van excloure l'aleshores vice-president esportiu, Sandro Rosell, i els seus quatre companys de junta, Jordi Monés, Javier Faus, Josep Maria Bartomeu i Jordi Moix, que van dimitir a la meitat del primer mandat de Laporta.

+
12

-
0
Gujardiola o el Rosell-IbranovitchAnònim, 27/09/2011 a les 08:36
Rosell, nomes fas por als miserables de la teva Junta de corruptes, vividors, galtes i melenitas de pijo-aparte; ara, tothom veu clar que Guardiola o tu, i tret dels compromisaris comprats per la teva banda de xorissos, tots els socis del Barça volem en Guardiola; i per cert, l'Ibranovich regalat i el teu compte corrent pujant!!!

+
10

-
0
sandruscu...Anònim, 27/09/2011 a les 00:26
...el NINOT d´una colla de lladres!!

+
11

-
0
HE SENTIT EL VILA-RUBÍ A CAT RADIO...Anònim, 27/09/2011 a les 00:24
Ja pot anar sòl...es un gos!!

+
9

-
0
Guardiola o el padrino Rosell de GodóAnònim, 26/09/2011 a les 20:06
Barça o el Condecito-Rosell!!! Guardiola o la Camorra del Godo-Rosell

+
12

-
0
Ibranovich regalat, i la Fiscalia no fa res de res, per que?Anònim, 26/09/2011 a les 20:04
Com es que la Fiscalia no investiga la venda fraudulenta, per un preu tres vegades inferior al de Mercat, de l'Ibranovich? Rosell, a on son les comissions? Rossell, un perillos delinquent! Esperem que la Fiscalia entri a investigar aquesta barbaritat economica

+
11

-
0
GRÀCIES JANFeliu, 26/09/2011 a les 19:58
Laporta, el millor president de la història a Can Barça. Va recuperar la filosofia de Cruyff, i va encertar-la amb Guardiola. Gràcies a ell, a hores d´ara, el Barça és la referència mundial i l´enveja de la meseta. Si hagués fet plegar a Rijkaard 6 mesos o un any abans, la seva presidència hauria estat de 10, però, ningú no és perfecte.

+
11

-
0
RAC1-GOL-VANGUARDIA diaris bruts i corruptesAnònim, 26/09/2011 a les 19:46
Vendre l'IBRANOVICH a un preu regalat es un delicte del Rosell o senzillament es un regal amb comissio fora del club? Rosell, i la teva empresa brasilenya que de que? i el Melenitas de Oro s'ha fet d'or al Barça? Rosell i Godó senzillament son la cosa mes mafiosa de Catalunya

+
22

-
0
Vendetta i tremenda vendeta (Rigoleto)almogaver.cat, 26/09/2011 a les 19:36
No oblidem,que no sols es Guardiola, qui es i s'en-recorda aprecia i suporta (al menys moralment) al Sr. Laporta, també son els jugadors (menys els incorporats l'any passat).
I per altra, molts dubtem de la honestedat i ètica d'aquest atac al Sr. Laporta. Creiem que:
Es UNA VENDETTA personal, dels Sr. Rossell i el sr. Godó
http://youtu.be/XVgRBkl1kXQ
Considerem impossible que la incansable i noble afició blaugrana, vulgui portar al Sr. Laporta a la difamació, el descrèdit i davant de un jutge castellà (que ja sabem per endavant la seva arbitrarietat contra els símbols i persones de Catalunya).

+
12

-
0
Vanguardia anti-BarçaAnònim, 26/09/2011 a les 19:14
Avui, jo m'he donat de Baixa dels diaris La Vanguardia i el Mundo Deportivo!

+
6

-
0
Rosell, si el Guardiola no et vol veure, per que no plegues? Guardiola President, fora la Junta del Godó i ciaAnònim, 26/09/2011 a les 19:13
Pep, com pots treballar amb aquest grup de corruptes Rosell-Godó? No entenc com una persona com cal pot estar a les ordres de gent corrupta com el Rossell, el melenitas de oro i el Condecito Arriba Franco de la Vanguardia Española; Barça o els feixistes eterns

+
3

-
0
Condecitos godos y porqueria feixista de RAC1, la mona del Rossell-nuñez-navarroAnònim, 26/09/2011 a les 19:09
RAC1 porqueria matussera, godoncitos corruptes, periodistes corruptes i bruts, amb en Josep Mª Pou QUE ES UN MAFIOS brut! Boicot a RAC1 propaganda del Condecito de Godó y de Nuñez y Navarro; per cert, el Jordi Costa, sap quants jugadors formen un equip de futbol? com pot un esser que no en té ni idea de futbol faci de Guardiola del Condecito mafiós? Fora en Rossell, nivell infim, corrupte total com el seu papa

+
6

-
0
Paraula de GuardiolaAnònim, 26/09/2011 a les 17:36
Si jo fós Guardiola dimitiria. Ell sap millor que ningú la història del Laporta-Rossell, i per tant, si li sap greu, és que sap coses que tots els aficionats no sabem. Si realment creu en la innocència d'en Laporta, i creu que en Rossell és un mafiós, hauria de dimitir, per coherència de honestitat i dignitat. Ens fotria a tots, però ens obriria els ulls. En Laporta pot caure bé o malament, però en Rossell i la seva junta directiva no és aigua clara, ans tot el contrari.

+
9

-
0
Jordi EstoVirAnònim, 26/09/2011 a les 16:56
Quina Vergonya!. Tota la premsa "Godista" que aplaudien fa dos dies les declaracions de Guardiola sobre Qatar ara li retreuen de que parli de qüestions extraesportives pel que va dir de Laporta i l´anterior Junta!. El titular en la secció d´esports a La Vanguardia es "Fora de lloc" (!) i afirmen: "....la directiva considera que Guardiola està confòs...". A l´Assamblea van criticar el fitxatge d´Ibra com "el pitjor de l´història" (va ser demanat per Guardiola), van reconeixer van vendre a Txigrinski contra la voluntad d´en Guardiola, i ara li volen posar el murriò segons el convingui. L´any que vé penseu que voldrà renovar amb aquesta colla de "chulillos"? (amb castellà que molts es el que parlen en la intimitat). I no pasarà res i els hi serà molt fàcil acompanyats per ls cobertura del poder fàctic de sempre, la majoria son com ovelletes que creuen el que molts periodistes "de sempre" escriuen. Recordeu que Rosell era el que pensava en Mourinho i Scolari, i recordeu com criticaven molts l´elecció de Guardiola, tireu d´hemeroteca i sigueu conscients de que és el que relament volen.

+
4

-
17
CagadaJosep Ma., 26/09/2011 a les 13:50
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Pep, t'admiro esportivament, però en aquesta ocasió l'has cagada fins al clatell.
Cap empleat d'una empresa ha de criticar l'Entitat, ni als seus càrrecs, ni a la política empresarial, ni accions ni procediments, publicament.
Si en discrepa, que ho faci internament, que ho exposi als responsables, però d'aquesta manera és voler fer un pols a la directiva, o crear un front negatiu que de qualsevol manera perjudica al propi Club i es dona "carnassa" als enemics.
No Pep, no; tots els empleats d'una Entitat li deuen respecte i fidelitat i els drpa bruts s'han de rentar dins de casa, no al safareig públic del poble.

+
24

-
2
Molt bé Pep!!!Xavier M, 26/09/2011 a les 11:09
La junta d'en Sandro va guanyar el tema de la demanda contra en Laporta per pocs vots, els del 25 compromissaris escollits per la junta. Mai tants pocs vots han fet tant mal al Barça. I el babau Rossell va i vota en blanc. Quin cinisme
Dels presidents que m'han tocat viure com a soci, en Montal un senyor, en Nuñez un presumpte delinqüent, en Reyna (!?!), en Gaspart un tarambana, en Laporta una mica passat de frenada però força bé i en Rossell un rancuniós... però jo no en portaria cap als tribunals, a cap.
Gràcies Guardiola per amplificar amb les teves paraules el que molts pensem.

+
31

-
0
Es Sandro-Godo O el Barça qui vol el cap d'en Laporta? almogaver.cat, 26/09/2011 a les 11:05
Trobo a faltar una enquesta que ens demani el parer de Si creiem si:
1) Es la massa Social del CF. Barcelona qui vol engarjolar al ex-president Laporta.
El President que va portar de la ruïna econòmica i social i esportiva del Barca, i del "0" pelotari, el va portar a ser el Club mes Gran del Mon?
Recordeu el temps que va venir Ronaldinyo? o qui va aconseguir l'honor de portar a la samarreta l'UNICEF? qui va apostar per en Guardiola?
2) O Si es el Sr. Rossell i el compte de Godo, qui volen portar a la garjola al Sr. Laporta.
De Jutges i de la Ejpanistera justícia injusta i sobretot dels sobretots, anticatalana (ja sabem per davant, la seva vergonyosa sentencia.
Que tal Catalans, fem un dia sen-se anar al estadi? o/i un diumenge sense comprar la Vanguardia?
Si veuen en perill ses butxaques reaccionaran si no s'ens rifaran.
Realment Catalans, deixareu,(deixarem) sense suport (quant ens precisen) als que han fet o fan Gran Catalunya?

+
23

-
1
GUARDIOLA 10 / SANDRO 0Anònim, 26/09/2011 a les 09:53
Sandro,el pijo de papá,envejós i curt de gambals, i els seus amics comprant tots els periodistes que poden...misèries humanes!!
Guardiola,mil gràcies!!
Laporta,el que va fer,no es paga amb diners!!

+
23

-
0
rossell, GOL i el Condecito Godo de la BarbacoaAnònim, 26/09/2011 a les 09:01
Rossell, nomes corrupció, regalant l'IBRANOVIC per un preu il.legal, i visca les comissions; per cert Rossell, tens una junta de nivell infim, amb aquest espanyolisma Javier Faus, que nomes parla catala quan surt a la premsa; Rossell, el teu pare com es que et deixa el ridicul espantos que fas? Pobre Barça amb aquest insignificatn PIJO-PISCINES del Rossell i la premsa del Condecito de la Barbacoa Godo i amb la porqueria GOL dels delinquents comuns, boicot total al Mundo Deportivo !!!

+
21

-
0
Quina persona tant envejosa!Gombau, 25/09/2011 a les 23:52
També ratificar el meu agraiment a aquest gran entrenador i millor persona que és el Guardiola.En quant al Rosell, desitjar-li que tant bon punt plegui el Pep, l'equip no li funcioni i llavors serà quant els que em patit l'humiliació d'aquest home, carregat de mala i espanyolista de pro, portarem a terma la campanya necesaria pèr enviar-lo a casa. Tant de bo no tinguem que aguantar a aquest impresentable els 4 anys. Realment amb un any a fet mes errades (més que errades, malifetes) que el Laporta amb 7 anys.

+
24

-
0
mes amunt de ripoll i a ribesAnònim, 25/09/2011 a les 23:22
Sr.rosell el rencor no porta enlloc.

+
30

-
2
Només en queda 1barcelonauta, 25/09/2011 a les 22:18
"Sort en tenim que encara queden persones com Guardiola", diu algú per aquí...Però si de persona honorable i honesta només queda ell! Així li va a aquest país, amb tota aquesta colla de trepes indignes que ens dirigeix, que vendrien tots la seva pròpia mare per un càrrec allà on sigui. Gràcies Pep. Tan de bo el respecte i l'admiració sigui la mateixa quan la pilota no entri. Tan de bo

+
21

-
2
Ai,ai,ai!Anònim, 25/09/2011 a les 21:15
Jo si fos d'en Rosell me la començaria d'embeinar.

+
39

-
2
Com és possible que un traídor pepero i espanyolista sigui president del Barça?.Anònim, 25/09/2011 a les 19:34
Com és possible que un traídor pepero i espanyolista sigui president del Barça?. Vergonya del socis que admeten les pressions del facciosos espanyolistes.

+
54

-
2
Rosell és de la part dels miserables traïdors catalans.Anònim, 25/09/2011 a les 17:56
Rosell represeta els interessos franusotes espanyolistes de Catalunya, suportat per la classe alta espanyolista de Barcelona. Rosell és de la part dels miserables traïdors catalans.

+
63

-
2
Franco i RosellAnònim, 25/09/2011 a les 17:13
Rosell va dir que una de les coses que ha fet la seva junta era traure la política del club. Potser per això va anr al sopar del sr Rajoy (veg. hemeroteques). Igual que Franco, Rosell no es fica en política.

+
62

-
3
El marcadorMontserrat, 25/09/2011 a les 16:31
Després del partit del dissabte. El Marcador de TV Barça. Passen la roda de premsa de Guardiola. Ni mu de la defensa del Laporta.
Casualitat? Més aviat ordres de l'amo.
Molt decebuda de l'equip del Marcador

+
34

-
8
President del FCB és 1 cosa. Polític n'és 1 altraAnònim, 25/09/2011 a les 15:12
Jo també faria com Guardiola, de defensar al Laporta com a president del Barça. Completament d'acord amb el de Santpedor.
Ara bé, cal destriar i diferenciar molt bé al Laporta president del Barça, del Laporta polític.
Tot el que ha fet d'encertat (i molt) el Laporta futboler, l'ha errada com a Laporta polític, a on s'ha equivocat, i molt.
Un professional de la cuina pot ser magnífic als fogons, però pot ser un negat com a enginyer de camins.
Laporta, un "10" com a president del FCBarcelona (un dels millors presidents de la història del Club, junt amb Sunyol, Montal i Gamper).
Ara bé, com a polític, amb Solidaritats o sense elles, un destraler o inepte que ha trinxat des de dintre l'independentisme polític. En Madí encara li deu estar agraït.

+
8

-
54
Laporta quin personatge!!!!cartanya, 25/09/2011 a les 14:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sense ser un paral•lelisme, o podria ser. Tots aquets que beatifiqueu al Laporta (segurament no sou socis i no teniu que ras causa la butxaca, cada vegada que tenim un inepta o un aprofitat de president), que diríeu si el vostre administrador desaparegués amb totes els fons de la vostre finca?. Dons en Laporta es el que presumiblement a fet; al pagar una escarxofera a preu de primera línea de mar, i ara els altres tenen que arreglar tot aquet desgavell. Laporta trinxador també de Reagrupament, ja que en els passats mes de Novembre, va forma un altre partit independentista, solament per el seu ego de ser el primer de la llista (divide i venceras), i desprès trinxa també aquet partit creat per ell, al fugir com una fura. Laporta quin personatge!!!

+
66

-
4
HonorableAnònim, 25/09/2011 a les 14:11
Els poders fàctics espanyols van fent la seva feina. Ara toca desactivar del tot en Laporta. No ho fan ells directament, sinó ela seua peons. Politicament va ser Solidaritat. Futbolisticament i personalment, se n'encarreguen Rosell, els Godó amb La Vanguardia, etc.Com pot ser que ho tinguin tan fàcil i no ens n'adonem? Sort en tenim que encara queden persones com Guardiola, capacess de jugar-se-la per aquells en qui creuen i aprecien. Això l'honora encara més. Pep, molts com vós!!

+
43

-
4
Per al de ANDA YAAnònim, 25/09/2011 a les 13:19
Lluis V,
està clar que ets de l'apañó.
Jo fa dècades que intento saber per a què serveix l'Espanyol i la seva massa social (perquè tot ha de tenir una utilitat en aquest món), i encara no ho he descobert.
Abans estàveu contra el Barça i contra Catalunya. Ara esteu contra el Barça i contra TV3 (també contra Catalunya en la intimitat). Destil·leu enveja. El què dius del Pep n'és una mostra més. Ell és elogiat fins i tot a Madrid. Però ja se sap: hi ha més respecte entre enemics que entre veïns.
Per una qüestió de salut us recomanaria que provéssiu de ser una mica menys envejosos.

+
57

-
3
Hem d'arrencar el càncer que podreix CatalunyAnònim, 25/09/2011 a les 13:08
Hem d'arrencar el càncer que podreix Catalunya, la seva elit burgesa espanyolista i anti catalana amb cognoms ben catalaníssims, de la part alta de barcelona

+
50

-
3
no ho diuenAnònim, 25/09/2011 a les 12:55
Responent al que parla de Csa Godo,doncs a casa Godo no han dit ni piu. De pena

+
65

-
5
GuardiolaAnònim, 25/09/2011 a les 12:01
no és un polític català.Es un català admirable i diu el que honradament pensa.Hi ha catalans i catalans.Alguns estan a anys llum d´altres

+
66

-
3
... Anònim, 25/09/2011 a les 11:32
I ara com s'ho faran a Casa Godó per amagar aquestes declaracions.

+
9

-
61
NO TAN SANTOAnònim, 25/09/2011 a les 11:27
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
A GUARDIOLA LO HEMOS SOBREDIMENSIONADO ALGUNOS. TODO LO QUE DICE VA A MISA O MEJOR A LA MEZQUITA.
YO MAS BIEN CREO QUE EL ES PARTE INTERESADA Y TIENE UN POCO DE MIEDO O INTERES EN TODO, EN LO DE QATAR EL SE LLEVO UNA PASTA GANSA (NO DECLARADA) POR APOYAR A QATAR EN LOS JJOO, CREO RECORDAR QUE JUGO POR ALLI AL FIN DE SU CARRERA O EN DUBAI, O SEA QUE YA TIENEN CONTACTOS Y CTAS CTES ABIERTAS POR ALLI, ETC. ETC.
QUE HAGA SU TRABAJO , QUE LO HACE BASTANTE BIEN Y QUE SE DEJE DE PONTIFICAR QUE PARA ESO YA TENEMOS AL PAPA.

+
29

-
6
El Sant Soparondiatu, 25/09/2011 a les 11:21

+
44

-
5
El Sant Soparondiatu, 25/09/2011 a les 10:42
Que ningú se'n recorda del Sant Sopar que solament va publicar aquest diari perquè en Godó i CiU van impedir que s'escampés.
file:///Users/duran/Desktop/Esperant/Nacio%CC%81%20Digital:%20Sandro,%20en%20companyia.html

+
12

-
60
ANDA YA!!!!!Lluis V, 25/09/2011 a les 10:10
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Si ens llevem d'hora i treballem, som imparables!!! Que això m'ho hagi de dir un personatge que cobra uns 1000€/hora i que porta tota la vida vivint de xutar la pilota ja te mèrit!!! El que li va saber greu al Guardiola es que diguessin que l'IBRA va ser un desastre, ja que va ser ell qui no volia l'ETOO, i que diguessin que en XIGRINKY (un trunyu de jugador) el van vendre a pesar de que l'entrenador no ho volia...jajaja!!
Aquest guardiola guanyara molts titols pero fitxant es un DESASTRE :caceres, hleb, xigrinsky, ibra , villa, Adriano, maxwell, geiguirson, ... I ha deixat de confiar amb la cantera, desde que hi es ha fet jugar a PEDRO i BUSQUETS i ha deixat de jugar BOJAN, un balanç de +1...perque Fontas, thiago,... No han jugat ni 5 partits!! En fi, ja ho deia el meu pare: EN GUARDIOLA ES EL TIU AMB MES SORT DEL MON!!

+
71

-
7
PEP TOTALMENT D'ACORD !!!!!!!!!!Anònim, 25/09/2011 a les 10:03
En Rosell i els seus fills de papà, no saben que anar contra, sempre es anar contra ells mateixos. Estan al Barça per "odi" als exits de la Junta d'en Laporta, a mes de adquirir un prestigi personal que no tenen. Tota la estructura que tenim actualment esta feta i organitzada per la Junta Laporta, ells viuen dels fets d'en Jan i companys. Son els succesors d'en NUÑEZ, GASPAR, REINA, prohoms del Barcelonisme i persones molt cultes de la societat civil catalana. SI US PLAU DIMISSIÓ D'AQUESTS PERSONATGES: ROSELL, EL FILL DEL NOTARI, EL NET D'EN CASAUS, ETC.

+
59

-
7
T'estimem molt, PepAnònim, 25/09/2011 a les 09:56
Ai, Pep, no pots ni imaginar com t'estimem!!*!!
Ets el bri d'esperança més brillant que il·lumina el nostre horitzó i l'estel que seguim per tal de tocar la lluna!

+
63

-
7
SENYAnònim, 25/09/2011 a les 09:50
La junta d'en Rosell hauria de reflexionar avans de tirar endevant aquest acte.
Ell ha de mirar per l'estabilitat del Barça, les questións personals les hauria de deixar a casa.
Ahir precisament, ell demanava aixó als seus compromisaris.
Que no pensesin en questions personals, sino amb el be del club.
Em de mirar de construir, de sumar bon rollo.
Aquesta serà la clau del exit

+
72

-
6
Ara siAnònim, 25/09/2011 a les 09:33
Molt be Pep, les coses al seu lloc.

+
77

-
7
La mare dels ousReagrupat, 25/09/2011 a les 08:05
Mal pesi a lA JUNTA D'ARA o a l'anterior de la d'abans, Laporta és l'inici de l'au Fènix barcelonista

+
86

-
7
Si senyor!!Queralt, 25/09/2011 a les 07:38
Molt bé Guardiola! En Laporta va ser un gran president i malgrat l'asquerosa campanya en contra d'ell dels mitjans del grup Godó, la gent que s'estima el Barça i el pais ho sap.

+
73

-
6
Una mica de senyAnònim, 25/09/2011 a les 07:32
El Pep te tota la raó com sempre. Es vergonyós que la junta del Laporta que ha aixecat al barça acabi als tribunals només per la enveja del rosell i per les seves idees polítiques.

+
67

-
7
seguidor del barçaAnònim, 25/09/2011 a les 07:25
Estic totalment d'acord amb tú, i a més i afegiria, que no cal ser un desagrait, i després viure de la herència i de l'inercia.
Si som on som és peruqè algú ens ha precedit, per lo bo i per lo dolent.
Cal vigilar per no deixar de ser més que un club i passar a ser un club més.

+
66

-
6
Sort té aquest pais d'en GuardiolaAnònima, 25/09/2011 a les 06:18
Gran Guardiola

+
75

-
8
ben dit !kum, 25/09/2011 a les 05:37
Algú ho havia de dir. I ara, aviam que té pebrots, des de la llotja, de durli la contrària.

+
71

-
8
Vaja, vaja...Pittet, 25/09/2011 a les 03:07
Només cal tenir una mica de seny per adonar-se que el que va fer l'actual junta directiva amb Laporta i cia. va ser i és una autèntica bogeria, plena de enveja. Si ara ho diu el mestre Guardiola, què dirà tota la caverna dels Godó?
En Pep diu: 'estic trist, molt trist'. Som molts que estem tristos, molt tristos.

+
53

-
7
Vaja, vaja...Pittet, 25/09/2011 a les 02:58
Només cal tenir una mica de seny per adonar-se que el que va fer l'actual junta directiva amb Laporta i cia. va ser i és una autèntica bogeria, plena de enveja. Si ara ho diu el mestre Guardiola, què dirà tota la caverna dels Godó?
En Pep diu: 'estic trist, molt trist'. Som molts que estem tristos, molt tristos.

+
47

-
8
Vaja, vaja...Pittet, 25/09/2011 a les 02:55
Només cal tenir una mica de seny per adonar-se que el que va fer l'actual junta directiva amb Laporta i cia. va ser i és una autèntica bogeria, plena de enveja. Si ara ho diu el mestre Guardiola, què dirà tota la caverna dels Godó?
En Pep diu: 'estic trist, molt trist'. Som molts que estem tristos, molt tristos.

+
113

-
8
En Gauirdiola tot un cavalleralmogaver.cat, 25/09/2011 a les 02:06
Aquesta defensa l'honora. En Guardiola, no sols es elegant en el seu fair play! Sinó que es tot un Cavaller.

+
75

-
6
Gràcies Pep Guardiola !Albert (de Cerdanya), 25/09/2011 a les 01:28
Avui en Pep Guardiola ha demostrat la gran persona que és. Honest i lleial amb les persones que han fet molt pel Barça. Amb les declaracions que ha fet en la roda de premsa post-partit ha donat una lliçó de seny, d'intel.ligència i de valentia. No s'ha amagat. Ha dit el que pensa, honestament. Al Barça i a Catalunya sobra "mala llet", "mala bava" i falta reflexió i criteri propi. Hi ha massa estómac i massa sectarisme. Gràcies Pep. Un luxe tenir-te com a entrenador i com a persona.

+
78

-
6
Gràcies Josep Guardiola !Albert (de Cerdanya), 25/09/2011 a les 01:18
Avui en Pep Guardiola ha demostrat la gran persona que és. Honest i lleial amb les persones que han fet molt pel Barça. Amb les declaracions que ha fet en la roda de premsa post-partit ha donat una lliçó de seny, d'intel.ligència i de valentia. No s'ha amagat. Ha dit el que pensa, honestament. Al Barça i a Catalunya sobra "mala llet", "mala bava" i falta reflexió i criteri propi. Hi ha massa estómac i massa sectarisme. Gràcies Pep. Un luxe tenir-te com a entrenador i com a persona.