COMENTARIS

+
1

-
0
TraduccióAnònim, 14/09/2011 a les 19:39
Va dexeu-me entrar, que ja heu deixat a en Colom, porfa, porfa!

+
0

-
0
TraduccióAnònim, 14/09/2011 a les 19:31
Va dexeu-me entrar, que ja heu deixat a en Colom, porfa, porfa!

+
0

-
1
No fem volar colomsAnònim, 14/09/2011 a les 17:12
Està molt bé fer volar coloms, laportes i fantasies diverses, però la realitat és que, amb Convergència a l'oposició i al Govern català, amb majories simples i majories absolutes de CiU, en el passat recent i ara mateix, amb Convergència NO hi ha independència.
O m'equivoco ? La veieu per algun lloc, la independència que té Catalunya, amb CiU al govern de la Generalitat ?
Jo no la veig per enlloc.
Altra cosa serà quan els partits inequívocament independentistes (SI, RCat, CUP) pugin en vots i representació.

+
5

-
0
CiU no és independentistaAnònim, 14/09/2011 a les 12:57
Per tant o CiU es torna independentista canviant la direcció, o CiU es desacredita amb el pacte fiscal i perd els seus votants cap a un front independentista transversal encara per formar. El que no veig és que el Laporta apunti a cap d'aquestes direccions. Ha tingut una trajectoria molt erràtica i crec que ara sols aspira a incorporar-se a CiU a canvi d'un càrrec digne. No veu que ara a CiU no el necessiten i ell ja ha perdut la credibilitat.

+
3

-
0
Primer cal renunciar.Capgros, 14/09/2011 a les 12:13
La independència comporta la renuncia partidista per que primer sigui Catalunya, sense partits ni de dretes, ni centre ni esquerres, es a dir, totes les forces plegades cap l'objectiu de la proclamació del ESTAT CATALA, un cop assolit, tindrem eleccions d'acord amb la constitució catalana aprovada per parlament, per saber quin partit governarà Catalunya.

+
0

-
0
INDEPENDENCIAAnònim, 14/09/2011 a les 11:47
QUE ES AIXO!!!!
Ja es hora que nosaltres ens comportem com ells.- ells tenen o tenien uns enemics que es deia ETA, pero quan agafaven a algú el posaven a la presó, per assassins....assassins.....defensant lo seu? ASSASSINS defensant els SEUS? haveu vist algún "animal salvatge que NO ho fatja?, i acàs nosaltres no tenim uns ASSASSINS que ens estan matant el CATALA? que ens estant ASSASSINANT el CATALA? i qué es això de que a damunt aquests ASSASSINS CRIMINALS GENOCIDIS tenen la barra d´exigir-nos que els AJUDEM A MATAR-NOS? (SÍ a quin extrem tant i tant DEGRADAT estem que molts son capaços de TIRAR-S´HI barranc avall.....) com podem viure i conviure junt amb els NOSTRES DEPREDADORS? digues, com, com potser VIURE I CONVIURE junt amb els TIRANS INVASORS OPRESORS NEGRERS si per ROBAR-NOS son capaços de les més baixes .............PER QUE! PERQUE!!! PERQUE ELS EM SOPORTAT FINS ARA? EREM CUCS? arrivavem siquiera a ser cucs? - SEÑORES DEPREDADORES LOS CATALANES DICEN -----FINS AQUI EM ARRIBAT!!!!!!.

+
2

-
0
Partit per davant, i com a condició sine qua non? No Gràcies......... PÀTRIA, sí.Anònim, 14/09/2011 a les 11:05
Quan es comença a posar per davant les sigles d'un partit (partidisme) per sobre de l'interès nacional (independència), és que alguna cosa no funciona en aquells (en aquest cas Laporta & CiU) que ho condicionen, ho prediquen, ho prioritzen, ho avantposen i ho pretenen imposar.
En democràcia, és el poble qui decideix els partits que l'han de representar.
Ara bé, la independència no es pot subordinar ni supeditar a la prioritat d'un paretit que, d'altra part, no fa RES per la independència des d'on ho hauria de fer, que és des del Govern del país, la Generalitat.
Podria ser més dur davant un despropòsit de la mena de "sense Convergència, no hi ha independència, argumentant que és una forma de xantatge (de part de Convergència envers al poble de Catalunya), una mena de totalitarisme, a manera de "partit únic i nacional (o autonòmic)" possible, però no m'hi estendré.

+
0

-
1
Joder almogaver... capitan mierda , 14/09/2011 a les 10:55
Laporta Un gran Valedor (en potencia) de Catalunya!Anònim, 14/09/2011 a les 10:50
Esto es obra del almogaver. seguro
jajajaja

+
1

-
0
Laporta convergentAnònim, 14/09/2011 a les 10:52
Doncs això.

+
5

-
0
Laporta Un gran Valedor (en potencia) de CatalunyaAnònim, 14/09/2011 a les 10:50
Amb Franquesa semblem un poble (Catalunya i Catalans) de proporcions i drama Bíblics... (Una mica d'ironia ok)?
Vos recordeu de la Dita: Jerusalem, Jerusalem ...Que persegueixes als teus fills i mates als teus profetes...Ho fou al reves?
Be doncs al nostre poble, ens passa el mateix.
Be de fet aixo passa quant un poble perd sa llibertat i es espoliat; sa llengua perseguida i sa historia tergiversada;
I aquest poble -nació, la nostra, la Catalana, a voltes passa que fem pagar el preu del nostre abatiment amb els nostres líders.
Mireu el Sr. Laporta fa cometre l'error d'ajuntar-se i formar els Tres tenors, i aixo no fou viable, (sobretot per el fort caràcters dels tres la manca d'experiència política i manca de suport econòmic. Millor els i ens anat el estar tots R.CAT.
Peró una cosa es certa potser no per ser el President de la Generalitat, Peró segurissim que si tingues medis i suport, serie el Sr. Laporta (en un parell o tres d'anys i mes experiència)
el millor i amb molt alcalde possible per Barcelona des-de Maragall o encara superant-lo. El Sr. Laporta es molt brillant quant se li posa els medis al seu abast. Recordeu que el Sr. Laporta va pujar el CF.Barcelona de la ruïna total:
Tan esportiva com econòmica, fins a ser el millor equip del Mon.
(per cert ell va escollir Guardiola (contra el parer de quasi tots)
Ell ha set l'únic (desprès del Gran Mestre pau, que ha parlat a la Organització Mundial de Nacions. (ONU) en el nom de Catalunya, el que ha fet del Barcelona; el el campió/Valedor, dels nens desemparats del Mon sense distinció de raça color o religió, portant i aportant la honorabilissima UNICEF a la samarreta de Barça. (fou una decisió personal seva).
Millor que el suportem ara que ens precise... a que ara que ens precisa; l'enfonsen, com un poble insensat i desagraït; capritxos i cruel.

+
6

-
1
CaminitoJosep Fourier, 14/09/2011 a les 07:57
Aquest ja ha vist que sol no hi té res a fer i comença a fer l'ullet a CiU a veure si li donen un raconet.

+
4

-
1
divide i vencerasAnònim, 14/09/2011 a les 06:53
angel colom 2

+
4

-
0
Problemes espanyolsAnònim, 14/09/2011 a les 05:55
Els espanyols ens estan crean aquesta crisi, no teniem una crisi de llengua. Espanya ens surt molt, però molt cara no tenen prou en espoliar-nos però a més també crean problemes on no n'hi havían amb l'immersió.
Com és pot tirar endavant?
Prou!

+
3

-
6
XimpleAnònim, 14/09/2011 a les 01:13
A aquest sòmines ningú li ha ensenyat res d'estratègia diplomàtica, oi?
Perquè pitjor forma d'aconseguir "persuadir" Convergència no hi ha.... i si no vol coalició, que es quedi ell sol, amb tots els càrrecs, les fulanes i el champagne

+
6

-
2
i no és veritat,sectaris?Anònim, 14/09/2011 a les 01:12
Es la primera vegada que diu una cosa absolutament certa i racional. ERC+SI 14 diputats...No són ERC+SI les que s'han d'acostar a CiU per a fer el gran pas? Doncs cal treballar en aquesta direcció.

+
5

-
8
Si ell no pinta res, no jugaAnònim, 13/09/2011 a les 21:14
suposo que com ERC li ha dit que aquest cop, ni de segon el volen,...doncs ara s'inventa l'excusa de CiU. Bastant estúpida, per cert després que muntés el tinglado de SI, etc, etc. Democràcia Catalana té els dies comptats, el que triguin els convergents en oferir-li a en Laporta un bon lloc i alguna feineta per l'Arqué.

+
12

-
6
La Unitat dels Independentistes Anònim Barcelona, 13/09/2011 a les 20:52
La Unitat de totes les sensibilitats Independentistes en un sol partit és el veritable objectiu per assolir la independència. Doncs aleshores, Convergència ja no podria jugar al peix al cove, o fer pactes amb el PP sense pagar un cost polític i electoral. No em sembla gens encertada la declaració d'en Jan Laporta. A no ser que, vulgui sobreviure políticament integrant-se a CiU, vist que ni ERC,ni SI, ni Rcat el volen.

+
8

-
5
Estic d'acord amb els dos comentaris anteriorsAnònim, 13/09/2011 a les 20:39
De fet, es presentarà en solitari ara, dividint el vot independentista (no fos cas que ERC+Rcat+SI com a mínim es presentin junts). I després es passarà a CDC com a premi que li té preparat en Mas.

+
3

-
8
Aquest LaportaAnònim, 13/09/2011 a les 20:34
el que prepara es una llista pròpia, més divisió.

+
7

-
5
Au vaAnònim, 13/09/2011 a les 20:31
I tant que pot haver-hi, sense convergència. Precisament , es ben clar, ells els convergents són un llast. Aquest Laporta el que està fent són passes per integrar-se a CDC, amb la seva Democràcia Catalana, que se't veu el llautó, que el teu partidet és un rotund fracàs.

+
8

-
5
Mas BOTIFLER...!!Anònim, 13/09/2011 a les 20:26
Es que amb amb Convergència tampoc.

+
9

-
2
CollonadesAnònim, 13/09/2011 a les 20:15
Això és com dir que sense el PSC no hi ha revolució socialista.

+
15

-
4
Sense Convergència no hi ha independència?Pitarra reagrupat, 13/09/2011 a les 20:10
I amb CiU tampoc!!!

+
5

-
1
VídeoAnònim, 13/09/2011 a les 20:04

+
24

-
0
TOTS JUNTSAnònim, 13/09/2011 a les 19:12
ENS AIXEQUEM D'HORA? TOTS JUNTS!!
SENSE RETRETS!!
SENSE RETRETS!!
SENSE RETRETS!!
SOM UN PAIS IMPARABLE
AIXEQUEM-NOS JA!!
INDEPENDÈNCIA!

+
14

-
2
tantes vegades va el canti a la font....alfons de santes creus, 13/09/2011 a les 19:11
«Sense Convergència no hi ha independència» Dons no estem d'acord, amic Laporta... "sense els votants de CiU no hi ha Independència" (diria jo). La enorme feina que tenim de fer es que els dirigents de CiU canviïn de manera de pensar (amb tots els seus votants dins).... o que els votants de CiU, farts de que els prenguin el pel, els deixin tirats, com han fet els votants dels darrers tripartits

+
11

-
13
Pobre homeAnònim, 13/09/2011 a les 18:53
Escoltant el Laporta "polític" mai sé si plorar o riure.Que trist!

+
3

-
1
invecilt úAnònim, 13/09/2011 a les 18:49
parqué no calles tú pedrolo? i de pasada aprens cataláque ja va sen hora.

+
5

-
1
Convergencia y Unión... y encaje...Anònim, 13/09/2011 a les 18:46
Convergencia y Unión... y encaje...

+
18

-
4
CYU no es catalanistaAnònim, 13/09/2011 a les 18:34
CYU no es catalanista, la seva priporitat és Espanya i la seva crisi, no Catalunya i el seu espoli.

+
6

-
3
Hi toca?Anònim, 13/09/2011 a les 18:28
Qui llegeix l'actuació d'aquest senyor en clau política s'equivoca, ras i curt. Reflexioneu una mica...

+
18

-
4
Matitzem, Sr. Laporta.Carles Viñals Casado, 13/09/2011 a les 18:25
Amb tots els respectes, la seva afirmació és més que discutible: Per poder estar d'acord amb vosté hauríeu d'haver dit:
"Sense una Convergència INDEPENDENTISTA no és possible, ara mateix, la independència." Això sería una veritat incontrovertible. En conseqüència, també és veritat afirmar que, amb la CiU ACTUAL no és possible la independència.
Un partit no assolirà un determinat objectiu només pel fet de dir-se Convergència, sinó perquè els seus dirigents es propòssin fermament assolir-lo. Una Convergència i Unió amb dos milions de vots independentistes podría perfectament interpretar aquesta majoría absoluta, no pas com un aval a la independència de Catalunya, sinó com un aval a la seva política unionista. Perdoneu-me la malfiança; deuen ser coses de l'edat, però us recordo que l'Heribert Barrera era més vell que jo, tenía el cap molt clar... i tampoc se'n refiava.
Jo sóc independentista... i me'n guardaría prou de fer la prova.

+
2

-
30
PedorroAnònim, 13/09/2011 a les 18:16
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Anda y cállate de una vez, inútil.

+
16

-
3
Catalunya lliuretramuntana, 13/09/2011 a les 18:12
La culpa del espanyolisme de CyU son els votans, si els vots de CyU catalanistes anesin als partits sobiranistes, la majoria parlamentaria seria independentista. Espero una forta patacada electoral per CyU això demostrará que el poble desperta de l'anestesia de CyU. !!Visca Catalunya lliure!!

+
11

-
3
búmerangAnònim, 13/09/2011 a les 18:11
Aquest lema que va fer córrer la pròpia CyU fa un anyet, ara, en boca de Laporta vol dir -i tothom ho entén desseguida- i amb CyU tampoc.
Els comentaris que ja s'han fet aquí mateix ho demostren.

+
13

-
10
ets un cracAnònim, 13/09/2011 a les 18:06
Em sembla una estratègia comunicativa brillant !!!
Recordeu que aquest va ser uns dels lemes de CyU a la campanya de les eleccions al parlament del 28-N-10.
Ara enfronta als electors que s'ho van empassar ulls clucs amb si mateixos.
Després d'anar amb SI i amb ERC per separat i guanyar sempre -ets diputat i regidor- ara toca convergència. Si aconsegueixes una acta de diputat espanyol de la ma de CyU quedarà clar que ets EL LÍDER.

+
27

-
6
INDEPENDENCIAAnònim, 13/09/2011 a les 17:57
la independecia la contruiremos los catalanes no los partidos politicos i menos CiU

+
21

-
10
Què diu de CiU?Irene, 13/09/2011 a les 17:57
D'on ha tret Laporta que CiU vol la independència? que li pregunti a Duran Lleida a veure que li contesta. Aquest xicot ja no toca ni quarts ni hores.

+
2

-
30
libertad y toma 3 tv3Anònim, 13/09/2011 a les 17:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
30

-
11
Per que en mans de CIU?Reagrupa't, 13/09/2011 a les 17:47
Carretero hi veu clar: «Qui es diu independentista i vota CiU és idiota»
En Carretero diu clarament el que pensa de veritat, és autentic i ben diferent d'altres. Analitzeu el cas de Solidaritat Catalana! Us en refieu? Van aparèixer en el mapa polític en nom de la unitat. Era veritat que volien unitat si només pel fet de crear-se com a nova organització ja dividien? Es van nodrir de gent de Reagrupament i d'ERC i també quan, en les municipals, els d'esquerra van perdre regidors ho van celebrar amb cava. Ara s'acosten altre cop a ERC, tornen a fer-se notar demanat fer una coalició però per que d'entrada ells ja posen 9 condicions ? I en Laporta que vol? Qui sap si és tot estratègia per tornar a dividir encara més el moviment independentista? Hi ha qui diu que son un torpede de CIU perquè es parli d'independència més que mai ,com ho fa en Pujol, mentre així Convergència aprofita també, a més a més dels seus militants, els vots dels que mai els haguessin votat però que en nom de la independència ho han fet i d'aquesta manera, si l'independentisme no aconsegueix la unitat, seguiran sent els reis de la política catalana. En fi! Carretero ens demana que no fem l'idiota i ens avisa de que mentre hi hagi burros n'hi ha que aniran a cavall.

+
22

-
22
Laporta té raoVentura Enguix, 13/09/2011 a les 17:44
Laporta té tota la raó . Sense CiU , poca cosa a fer per l´independencia.Els impacients i antidretans cal que tinguin una mica més de confiança amb Artur Mas i CiU. Som independistas , agrad-hi o no, i cal fer las politicas adequadas al seu temps.La situació general no permet ara aventuras a fora de lloc i temps.I si us plau, menys derrotistas que només posen pals a las rodes de l´independencia i afavorim als centrelistas amb las lluites entre nosaltres mateixos.Estem a prop del nostre objectiu i l´unitat catalanista es imprescindible.

+
11

-
13
sniffAnònim, 13/09/2011 a les 17:34
...i amb convergencia tampoc

+
27

-
7
SENSA CIU NO HI HA INDEPENDENCIAAnònim, 13/09/2011 a les 17:31
TE RAÓ EL SR. LAPORTA, APRETEM A CIU, PER PART D'ALTRES PARTITS POLITICS, PRO SOBRE TOT LA SOCIETAT CIVIL, QUE ES DONGUIN CONTA QUE CADA VEGADA JA MES INDEPENDENTISME, PRO NO NOMES PARAULES SI NO FETS, MANIFESTACIONS, CONCENTRACIONS EXPLICAN A LA GENT DE LES VENTATGES DE SER INDEPENDENTS, LLAVORS SI SEREM MAJORIA, ARA ENCARA NO, PRO FALTA MOLT POC.
CIU NO POT ENGANYAR AL SEU ELCTORAT, EN EL SEU PROGRAMA NO DEIA QUE ERA INDEPENDISTA I VA TINDRE MAJORIA,
L'INDEPENDENCIA ES UN PROCES IRREVERSIBLE CAP DEPENDENCIA SI ELS CATALANS HO VOLEM.

+
44

-
7
Comorr?Vicenç Ramoneda i Ullar, 13/09/2011 a les 17:24
Laporta: «Sense Convergència no hi ha independència» Eññ!
Malgrat Convergència aconseguirem la independència voldràs dir!
Síndrome d'Estocolm?

+
45

-
8
Ni rioja ni oli andalusAnònim, 13/09/2011 a les 17:15
Doncs si la independencia es en mans de Ciu ja ens en podem anar a jeure.