COMENTARIS

+
0

-
0
Quanta gent hi va anar?Anònim Barcelona, 12/09/2011 a les 13:01
Quanta gent hi va anar? L'article en cap moment ho esmenta.Crec que molts volem saber si hi van anar 30.000, 40.000, 50.000, o els que sigui.

+
5

-
5
Han cambiat la constitucion hispaniola en 5 dias!Anònim, 12/09/2011 a les 10:39
Han cambiat la immutabla sacro santa constitucion hispaniola en 1 setmana (Art. 135), "per limitar l'endeutament de las administracions hispanicas", et l'article ditz que la gent desfila "amb un to distès i festiu"...
Hispania es un imperi regional.
Los gobernants hispaniols sont vassals despotes.
Los hispaniols sont ostages de lors gobernants.
Què passarà quand l'administracion hispaniola de Catalonia serà en banca rota? ;)
Com que los hispaniols sont molt democratics, ni se consultaran entre els per referendum, puis que hoc han prohibit en Catalonia hispaniola...

+
0

-
3
RacóAnònim, 12/09/2011 a les 10:36

+
2

-
3
RacóAnònim, 12/09/2011 a les 10:32

+
4

-
2
Errodrigo Ximenez Radakoa: l'ideòleg basc de l'Espanya castellana (vol dir basca)Anònim, 12/09/2011 a les 01:49
Errodrigo Ximenez Radakoa: l'ideòleg basc de l'Espanya castellana (vol dir basca)

+
5

-
2
Tot es basa en la interpretació històricaAnònim, 12/09/2011 a les 01:37
Tot es basa en la interpretació històrica, uns la falsegen perquè no la tenen i altres la ignoren perquè no la valoren

+
10

-
5
Gran dia!!Anònim, 11/09/2011 a les 23:30
El concert de sopa de cabra si que ha estat una manifestació independentista!! Segur que hi havia mes estelades allà que a la mani (Una pena que dos actes aixi coincideixin en hora).
Pel mati si que he pogut disfrutar una mica la diada i anar a la ciutadella, al pg lluis companys i al fossar de les moreres. He tornat emocionat de veure tans milers de persones de totes les edats amb estelades.
Jo he notat molt mes ambient que altres anys... (I aix``o que no he pogut anar a la mani) Cada cop sembla que va a mes l'11S.

+
15

-
27
¡Qué fuerte!Anònim, 11/09/2011 a les 22:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
¿10.000 personas sólo en la Ciudad Condal? ¡por el amor de Dios! ¿como nos venderá este gran "triunfo" del cacalanísmo, de asistencia LV y El Periódico mañana? Y encima, seguro que las cifras están infladas interesadamente...me juego lo que sea...de una ciudad de 1.500.000 almas, sólo se manifiestan 10.000, y a saber si todos esos son barceloneses...Chicos, ya podeís cerrar el chiringuito, que estaís más acabados que el pescado que se vendió la semana pasada.
Ya podeís censurarlo...je je je, ¡qué fuerte!

+
17

-
9
fem viaAnònim, 11/09/2011 a les 22:34
La futura diada nacional o regional serà el dia de la independència i als col·legis s'estudiarà la història del país, la Corona d'Aragó i totes les tribus proto-occitanes, i del món, l'única llengua oficial serà la que serà, i es recuperara l'estabilitat econòmica i podrem invertir en infraestructures que tanta falta fan. Cal enfortir els marcs i la unitat.

+
17

-
30
La Secta.catAnònim, 11/09/2011 a les 21:58
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Cuando el Estado tenía las competencias de educación, los niños no quemaban "cosas" en medio de la vía pública...
Si alguién se dá por aludido, ese es su problema.

+
15

-
9
No soc tant negatiuAnònim, 11/09/2011 a les 21:54
Ha estat digne. Podia haver estat millor. Podien haver-se posat tots d'acord per anar junts (molts assistents ho hem comentat). Podia haver-se dignat a venir CiU. En resum: no està malament però s'ha de millorar la unitat i sobren personalismes. Cal un front independentista unitari. I molta generositat per part de tothom si realment volem ser independents.

+
16

-
7
CiU no està ni se l'esperaAnònim, 11/09/2011 a les 21:50
Molt trist que el principal partit que es fa dir nacionalista no estigui a la manifestació de l'onze de setembre. Hi podien haver enviat algú (si els hagués interessat). Els únics independentistes de veritat a CiU estan a les JNC, i crec que en pocs anys molts canviaran de partit.

+
11

-
7
Podria haver estat molt millor.E.C.M., 11/09/2011 a les 21:48
Hi ha anat passant força gent, sí. Ara absolutament patètic veure cada un dels grups per la seva banda.
Primer CUP, Terra Lliure, Endavant.
Llavors a davant de Arc de Triomf els SI allà anar cridant. Al costat els de PDD fent el discurs mentre els de SI no callaven.
Darrera dels de PDD, Reagrupament, però com a mínim no armant sarau i escoltant el discurs de PDD.
I a darrera de RCat i de forma totalment sectària, ERC. Molt xulu sí, però semblaven totalment segregats.
La cara de la gent era per veure i creure.
COLLONS, TAN COSTA NO BOICOTEJAR ALS DEMÉS I ESCOLTAR-LOS? TAN COSTA UN MÍNIM DE UNITAT I RESPECTE? I LLAVORS FER UNA CAMINADA CONJUNTA? O PACTAR UNS MÍNIMS?
Aquests mínims no fa falta que siguin gaires, eh!
1.Volem Catalunya lliure.
2.No volem ser espanyols.
Quina cosa a demanar oi?
En fi, després de totes les agressions vers els catalans, va i muntem una pseudo-mani.
Ha sigut una Diada per anar a passar el diumenge i poc més i tot per no organitzar-nos i deixar de banda les diferències UN SOL DIA L'ANY!

+
12

-
5
molt gran!Anònim, 11/09/2011 a les 21:40
Ha sigut preciós. Moltes gràcies a tots els que éreu allà. Junts, fem aquest país cada dia més gran i més lliure. Independència!! ||*||

+
7

-
7
Ridicul de la Cup per variarAnònim, 11/09/2011 a les 21:35
Perquè no paren d'embrutar la Diada amb els seus
actes tristo de banderetes de coloraines

+
5

-
8
I quants mil.lions eren?Anònim, 11/09/2011 a les 21:17
Qui ho sap?...

+
16

-
3
CiU no hi eraAnònim, 11/09/2011 a les 21:10
Pensava que es posarien darrere de tot, com han fet en altres manifestacions, però no. CiU no hi era. Ara que el Mas ja és a la Generalitat això de manifestar-se a l'11 de setembre no toca. Toca ser centrals, assenyats, anar a Madrid i pactar per assegurar la governabilitat d'Espanya per "responsabilitat" (i alguna contrapartida per la Caixa o algun altre dels que paguen les campanyes de CiU). Sabeu qué he pensat? Que mentre la gent segueixi votant CiU mai serem independents.

+
14

-
26
Madre míaAnònim, 11/09/2011 a les 21:08
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Esto cada día se parece más a una secta.

+
7

-
6
no tenim dignitatCastellbell i el Vilar, 11/09/2011 a les 20:58
Com es possile que els independentiste acceptem un altre vegada manifestar-nos per els suvurvis de Barcelona, lluny del centre i a on no se'ns visualitza.
Mentre nosaltres obeim a les autoritats espanyoles, altres grups acampen a la Plaça Catalunya, es manifesten per les Ramblas i protestant davant de l'ajuntament i el Palau de la Generalitat.
Senyors, hom i la meva familia varem manifestar-nos per derrere el Corte Ingles, a on no feiem nosa, per acabar l'Arc de Triomf on de forma indigna els nostres avis ens varen diriguir unes paraules des de dalt d'un camió.
Vergonya, vergonya, vaig passar dels xaiets que som i vaig decidir que no tornaria a desfilar ni manifestar-me publicament fen evident el meu sentiment i voluntat independentiste per els carrers que me assignin els espanyols.

+
8

-
7
Quina foto més collunudaAnònim, 11/09/2011 a les 20:41
La foto és boníssima! Felicitats al fotògraf!

+
26

-
11
Innocents: l'atac al català és una estrtègia de CYU pactada amb Espanya... Anònim, 11/09/2011 a les 20:39
Innocents: l'atac al català és una estrtègia de CYU pactada amb Espanya...