COMENTARIS

+
3

-
3
INSULTAR NO POT DONAR LA RAHÒPEPQ, 15/09/2011 a les 15:07
Vostè,senyor? Carretero, pot tenir rahò,però quan al seu dircurs li acompanyan insults i desqualificacions, automàticament queda desacreditat tot el que voste ens pugui explicar.

+
9

-
3
sí senyorAnònim, 13/09/2011 a les 16:40
Visca Carretero!!!!

+
2

-
6
Nazionalismes? NO!Anònim, 13/09/2011 a les 14:52
Estic a favor d'una Catalunya independent, però considerant la realitat multicultural de la nostra societat, defensant el català, però també el castellà si calgués (avui en dia no cal, es defensa tot solet). Catalunya mai serà independent si no considerem no donem cabuda a la realitat social del nostre país.
Per altra banda, estic totalment en contra dels NaZionalismes: ni l'espanyol ranci i franquista representat essencialment pel PP, ni el català radical que vol una Catalunya independent on no hi tingui cabuda la cultura espanyola. Però del que estic encara més en contra és d'aquells que es fan passar pels segons (nazionalistes catalans) però que actuen com els primers (nazionalistes espanyols): CiU.

+
13

-
1
ÉS CLARAnònim, 13/09/2011 a les 14:48
És obvi, evident. Però no oblidem que, a més, i per damunt de tot, el votant convergent és COVARD.

+
11

-
0
CyUOriolB, 13/09/2011 a les 14:13
Us recordo que va ser CyU qui va tombar la proposició de llei per fer el referendum d'autodeterminació, al Parlament. Em d'estar "agraïts" a CyU i a tots els seus votants.

+
15

-
0
ExacteAnònim, 13/09/2011 a les 14:05
Exacte, només les idiotes es poden creure això del concert ecnonòmic del programa electoral de CiU. Una enganyifa més per recaptar vots, res més.

+
14

-
2
Ben certOriolB, 13/09/2011 a les 14:02
Aquesta és una veritat com una catedral: ser independentista i votar CiU és possible només si tens el cervell rentat, poca capacitat intelectual, ets retrassadet, etc... en definitiva, només ho fan els/les idiotes (car segurament la gran majoria ho fan de bona fe, però amb bona fe no n'hi ha prou avui en dia per no deixar-te enganyar pels polítics). CiU és pura propaganda, és engany, és manipulació.

+
1

-
12
no resJan, 13/09/2011 a les 13:44
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Reagrupament és ja només un gropuscle insignificant que s'arrecera a qualsevol botifler (veure el vergonyós pacte amb ERC/Portabella a Barcelona) per no quedar en el no-res i per poder assegurar el futur d'alguns (i algunes) que es van quedar amb un-pam-de-nas a les passades eleccions al Parlament.
Ara els queda el recurs a l'exabrupte del líder. I en vindran uns quants més, no ho dubteu. Fins que veiem algun personatge de la colla entrat amb calçador a les llistes d'Esquerra.
Quan l'insignificant es vol fer el gallet, això té un adjectiu: PATÈTIC.

+
3

-
13
Intel·ligent no ho ésAnna Maria, 13/09/2011 a les 13:36
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El carretero ha demostrat que és un mal parlat.
També ha demostrat que no la va encertar a ERC, ni amb el Sr. Laporta. No ha demostrat ser intel·ligent i capaç de portar Puigcerdà per molt temps i per tant molt menys portar un país.

+
1

-
6
Mes diplomacia i menys insultsEsteve Desvalls, 13/09/2011 a les 13:34
Més diplomacia i menys insults entre els catalans. Deixem els politics catalanistas a fer la seva feina en temps molt dificils, malgrat que no ens agradir del tot. Algú pensa que els Alemanys i americans veuran ara una independencia a tot tren per Catalunya ?. Avui son els que donan el vis i plau. Soc independista pero avui tota baralla entre els catalanistas, només afavoreix als castellans o xernegos, i aixó es el colmo de la estupidesa.

+
12

-
1
Amb traïdoriaJosep Fourier, 13/09/2011 a les 12:57
Ja veig com les gasteu els cumbarchéns, amb traïdoria i per l'esquena, n'heu aprés dels vostres amos! No us preocupeu les torno a repetir, a veure si arribem als 200 comentaris!
Ha dit qel que ha dit
11/09/2011 a les 21:14
Que en Carretero mai ha dit res dels votants de CiU en general, qui vulgui ser espanyol té el dret de votar segons les seves conviccions. Els idiotes (o mentiders) són els que voten Ciu *I* es proclamen independentistes, aquests són els que cal sacsejar ben fort com ho fa en Joan per despertar-los de la seva letàrgia mortal.
No canviareu mai?
11/09/2011 a les 20:42
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per amagar el comentari.
Sempre amb la mateixa cançó de la que sabeu perfectament la resposta. En Carretero va entrar al primer govern tripartit, no li va agradar gens el que s'hi feia, ho va denunciar, el van amenaçar, va seguir denunciant i el van fotre fora. No es pot ser més honrat, o és que potser és massa honrat pel vostre gust de convergents? En Falconetti no ho faria mai, oi? Quines galtes que arribeu a tenir!
Poc hàbil?
11/09/2011 a les 20:13
Què vol dir poc hàbil? Poc hàbil per servir els seus interessos? No mesureu Reagrupament amb la vara de mesurar vividors, sisplau. Quan en Carretero diu això no hi pensa pas en els seus interessos sinó que pensa en la pàtria oprimida i espoliada, pensa que ens hem d'alliberar d'aquest llast gegantí d'una vegada per totes i que, malgrat que tothom té el dret de votar el que vulgui també té l'obligació moral de ser conseqüent. CiU és l'engany perpetu, CiU vol que seguim sent espanya per sempre perquè el seu principal argument de màrketing és la contínua salvació de Catalunya, anar commemorant desfetes i qui dia passa any empreny. Els reagrupats n'estem fins al capdamunt de commemorar desfetes, el que volem és celebrar la independència de Catalunya i en Joan ens diu clar i català que qui vota CiU i es proclama independentista és perquè o no té cap o és un mentider. Bona diada i visca la terra!

+
13

-
2
Gran veritatAnònim, 13/09/2011 a les 12:54
les veritats fan mal, però cal dir-ho.
Gran Carretero!!!!

+
9

-
0
Totalment d'acord amb en "papiola, 13/09/2011 a les 00:06" olodelbages, 13/09/2011 a les 12:28
Fins els ovaris de tan inútil que només llegeix el titular !!
Si us heu llegit l'article, algú em pot dir en què s'equivoca en Carretero en tot el què diu???
Llegiu, vailets, llegiu, que son unes declaracions força impactants per dures i reals... o ens despertem ara amb possibilitats de viure en una Catalunya Independent o ens despertem més endavant essent una triste autonomia d'aquesta decrèpita Espanya... vosaltres trieu.
Salut i Independència!!!

+
1

-
13
InútilCarretero, 13/09/2011 a les 12:07
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Carretero i com viure del cuento uns anys més , oi?

+
5

-
18
Voleu fer el favor!Anònima, 13/09/2011 a les 11:23
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Voleu fer el favor de deixar d'alterar el preu de les coses/persones i treure aquest ximple irrellevant que NO representa NINGÚ, de la portada?

+
4

-
14
ES EL MILLOR QUE ES POT FERMILITAR A CIU I VOTAR LAPORTA, 13/09/2011 a les 10:12
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Jo penso que cal regarupament com cal ciu, erc i si, calen tots pero si comencem a insultar-nos i dividir-nos per guanyar un tros del gran pastis es que se'ns veu el plumero. REAGRUPAMENT no s'ha entès amb laporta i el que passa és que la gent vol UNITAT i el sr. carretero no la ofereix. va per lliure i aixi és molt més fàcil. jo soc militant de ciu i voto laporta, aquesta es la millor manera de servir al pais. !!

+
2

-
18
i a part d'això?Alfred, 13/09/2011 a les 08:59
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Bé, i a part de dir "idiotes", "imbècils" i tot això, els reagrupats sabeu dir res més?
Aquests 177 comentaris (deu ser un rècord) no denoten interès en el missatge de Carretero sinó el morbo que genera el personatge. Amb el morbo no es va enlloc i el pretès líder s'acaba convertint en un personatge pintoresc del que la gent espera el proper estirabot, però a qui mai farà confiança.

+
22

-
3
CiUJosep Fourier, 13/09/2011 a les 07:45
CiU *no vol* la independència de Catalunya i ho demostra cada dia, qui no vegi això és que no té cap.
Ahir a l'ajuntament de Badalona, el bocamoll d'en Falcó va amenaçar que presentaria una moció de censura (que té guanyada) si el PP votava en contra d'una moció que es va presentar en defensa de la immersió lingüística. El PP hi va votar en contra i la moció no s'ha presentat. Els de CiU criden molt però no faran res que pugui ofendre l'amo perquè els necessiten per mantenir el control de la diputació, que crec que té uns 600 M€ de pressupost anual, i ja sabem perquè volen viure a prop d'aquest dineral, oi?
Si fos votant de CiU em faria *tanta* vergonya que no tornaria a obrir la boca en ma vida. Millor encara, deixaria de votar bleda i començaria a votar una opció valenta.

+
21

-
9
Fins els ovaris de tan inútil que només llegeix el titular !!papiola, 13/09/2011 a les 00:06
Però quina manera de fer-se palles mentals la gent!,llegiu el que va dir en Joan Carretero idiotes!.
Als votants independentistes que voten Ciu,els podeu...PODEU!!!,dir IDIOTES.Senten be oi?,ho s'ha de tornar a repetir?.
Ell no diu...tan es...així ens va i els botiflers na rient.
Colla de mamons,jo em vaig pagar el dinar de la meva butxaca,la festeta i el dinar dels botiflers qui el va pagar?...doncs tots nosaltres!!!,que de passada....també som una colla de idiotes per permetre tot el que ens fan.

+
14

-
7
tots plegats en som d'idiotes?Anònim, 12/09/2011 a les 23:50
Tothom i tot i el que sigui efectiu per aconseguir la independència es benvingut. En Carretero diu clarament el que pensa de veritat, és autentic i ben diferent d'altres. Analitzeu el cas de Solidaritat Catalana! Us en refieu? Sincerament em mereixen poca confiança, doncs, van aparèixer en el mapa polític en nom de la unitat. Era veritat que volien unitat si només pel fet de crear-se com a nova organització ja dividien? Es van nodrir de gent de Reagrupament i d'ERC i també quan, en les municipals, els d'esquerra van perdre regidors ho van celebrar amb cava. Ara s'acosten altre cop a ERC, tornen a fer-se notar demanat fer una coalició però per que d'entrada ells ja posen 9 condicions ? Qui sap si és tot estratègia per tornar a dividir encara més el moviment independentista? Hi ha qui diu que son un torpede de CIU perquè es parli d'independència més que mai ,com també ho fa el Pujol mentre així Convergència aprofita també, a més a més dels seus militants, els vots dels que mai els haguessin votat però que en nom de la independència ho han fet i d'aquesta manera, si l'independentisme no aconsegueix la unitat, seguiran sent els reis de la política catalana. En fi! per mi es mereixedor de confiança en Joan Carretero (Ragrupament) que ,encara que no va treure vots suficients, molts sabem que és honest , és un metge que fa política però no vol viure d'ella com la majoria. Ell que hi veu clar, ens demana que no siguem idiotes. I és que ho hem estat tant i tant que com diu ell, ara ja és hora de deixar d'una vegada per totes de fer l'imbecil. Si fa 300 anys i encara estem aquí, no vol dir això que tots plegats en som d'idiotes?

+
14

-
7
tots plegats en som d'idiotes?Anònim, 12/09/2011 a les 23:39
Tothom i tot i el que sigui efectiu per aconseguir la independència es benvingut. En Carretero diu clarament el que pensa de veritat, és autentic i ben diferent d'altres. Analitzeu el cas de Solidaritat Catalana! Us en refieu? Sincerament em mereixen poca confiança, doncs, van aparèixer en el mapa polític en nom de la unitat. Era veritat que volien unitat si només pel fet de crear-se com a nova organització ja dividien. Es van nodrir de gent de Reagrupament i d'ERC i també quan, en les municipals, els d'esquerra van perdre regidors ho van celebrar amb cava. Ara s'acosten altre cop a ERC, tornen a fer-se notar demanat fer una coalició però per que d'entrada ells ja posen 9 condicions ? Qui sap si és tot estratègia per tornar a dividir encara més el moviment independentista? Hi ha qui diu que son un torpede de CIU perquè es parli d'independència més que mai ,com també ho fa el Pujol mentre així Convergència aprofita també, a més a més dels seus militants, els vots dels que mai els haguessin votat però que en nom de la independència ho han fet i d'aquesta manera, si l'independentisme no aconsegueix la unitat, seguiran sent els reis de la política catalana. En fi! per mi es mereixedor de confiança en Joan Carretero (Ragrupament) que ,encara que no va treure vots suficients, molts sabem que és honest , és un metge que fa política però no vol viure d'ella com la majoria. Ell que hi veu clar, ens demana que no siguem idiotes. I és que ho hem estat tant i tant que com diu ell, ara ja és hora de deixar d'una vegada per totes de fer l'imbecil. Si fa 300 anys i encara estem aquí, no vol dir això que tots plegats en som d'idiotes?

+
14

-
7
El que va dir, no es tot.Reagrupat Andorrà, 12/09/2011 a les 23:16
Va dir el que va dir i sembla la revolució del mon català, del mon de CiU, però més forta va ser pels d'Esquerra... "Si reconeixen els seus grans errors ens trindran" ( aixó només abastable avui per en Junqueres-Bosch), si surt en Ridao res de res.
Per tant, i aixó es de collita pròpia, o sigui meva, qui voti Ridao o Duran y Lleida i diu que es independentista, o es idiota, imbècil o "bipolar", o les tres coses a la vegada.
VISCA ANDORRA I CATALUNYA SOBIRANES.

+
25

-
5
El problema dels catalans no és Espanya. És Carretero.Anònim, 12/09/2011 a les 22:39
Produeix vergonya aliena comprovar com hi ha comentaris de radicals convergents com s'enfronten al sr. Carretero, i no tenen els mateixos pebrots, la mateixa energia per enfrontar-se a l'enemic dels catalans, com són els successius governs espanyols. Oi, senyors Mas i Duran?
Què fàcil que és gallejar amb els que ells pensen que és un home més modest i senzill català.
Ara bé, quan es tracta d'adreçar-se a Rubalcabas, Rajoys i Borbons, a llepar-los els culs.
Que valents, els convergents. Ells tenen clar qui és l'adversari a abatre, i aquest no es troba a Madrid (Espanya), sinó que és un metge de poble de la Cerdanya.
Chapeau CiU, "ser catalans és la nostra manera de ser espanyols" (Jordi Pujol dixit, 1992, en rebre de l'ABC el guardó del español del año). Avui ho diu i ho practica (fets consumats) Artur Mas.

+
14

-
3
Votar contra els teus interessosAnònim, 12/09/2011 a les 22:26
anonim, 12/09/2011 a les 18:53,
entre els espanyols que esmentes i que riuen tant, pots inclure als dirigents de CDC + UDC = CiU.
S'ho passen pipa quan poden enganyar a tants milers de catalans independentistes que els voten gratis, a canvi de submergir-nos en més indignitat espanyola.
Cal ser bastant ruc, per ser independentista, i votar PSC, CyU o ICV, per exemple, és a dir, el contrari de l'aspiració a l'Estat propi, cal estar bastant tocat de l'ala per votar al botxí teu i del deu poble.

+
2

-
4
NacioDigitalAnònim, 12/09/2011 a les 21:19
Sr. de NacióDigital, no publiqueu tots el comentaris, deveu tenir po de les represalies de l´esquerra.

+
31

-
5
El preu de la llibertat.Carles Viñals Casado, 12/09/2011 a les 19:22
Saben (els qui diuen voler la independència i voten CiU), que la conquesta de la llibertat implica un risc i un preu, més alt o més baix, risc que no estàn dispossats a còrrer i preu que no volen pagar, no ja el més alt, sinó potser ni el mes baix. Aquesta i no pas cap altra és la raó per la que bandejaren les opcions independentistes de què dispossaren i votaren un partit que, -podeu pujar-hi dempeus- no els conduirà mai a la independència i, conseqüentment, no els farà còrrer cap risc ni els farà pagar cap preu...llevat del que paguen día rera día pel "privilegi" de ser espanyols.
Dintre de quatre -o quaranta anys- diràn: "Jo volía la independència, però CiU ens va traïr".
I no els caurà la cara de vergonya.

+
2

-
29
¡Qué fantasía ni qué hostia!Eduardo González Palomar (Manlleu), 12/09/2011 a les 19:19
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sospecho que si existe un medio de comunicación donde crean que la ficción nacionalista pueda tornarse realidad éste es TV3. Sin embargo, hasta la fecha, por más que desde el ente público de comunicación repitieron uno de sus ideales, éste no sólo no se hizo realidad sino que la verdad demostró discurrir por derroteros diametralmente opuestos. ¡Bendito sea Dios con la “Diada” más reivindicativa de los últimos años! ¡Cuidado que crece el independentismo! ¡Catalunya habla “català” por narices! Sé que fastidia la tozudez de la Realidad, aunque no sepa un huevo de transiciones hacia el “dret a decidir de Catalunya”. Quizá por eso las “senyeres” en los balcones en “Diades” cada año son menos, los verídicos votos independentistas en las urnas empiezan a ser casi inexistentes y, por supuesto, los alaridos telúricos de Catalunya registrados hasta hoy, ya sean nasales o engolados, son cero.

+
6

-
6
Que n'aprenguinPep Laporta, 12/09/2011 a les 19:13
Si ens aixequem ben d'hora, si treballem sense retrets ni excuses ni partidismes i ens posem a pencar tots junts, som un país imparable.
Mas, Carretero, Puigcercós, Jonqueres, Laporta, Uriel, Tena, ... Que n'aprenguin!

+
27

-
8
Els votants de CiU...Carles Viñals Casado, 12/09/2011 a les 19:07
... són basicament de dues menes:
a) Els catalans que per vocació o interés -o per ambdós motius a l'hora- volen seguir sent espanyols i "encaixar" Catalunya dins d'Espanya, si cal, amb premsa hidràulica. De fet persegueixen el mateix objectiu que el PSC, però des d'una posició de classe diametralment oposada. Saben el que volen i voten en conseqüència. Se'ls pot qualificar de moltes coses, però evidentment, no d'idiotes.
b) Els que diuen voler la independència. Com els primers, tampoc no són idiotes. Saben perfectament què és CiU i quins són els seus objectius declarats, que mai no han inclòs la independència de Catalunya. Si doncs, sabent-ho, els voten, no és per idiòcia, sinó per POR.

+
10

-
3
Calmaaaa !!!!anonim, 12/09/2011 a les 18:53
Els espanyols s´ho deuen estar passant molt bé veient com es barallen catalans contra catalans , si us plau penseu que l´enemic es un altre i que ells sempre es posen d´acord a l´hora de donar-nos pel cul. !! INDEPENDENCIA !!

+
10

-
2
Calmaaaa !!!!anonim, 12/09/2011 a les 18:52
Els espanyols s´ho deuen estar passant molt bé veient com es barallen catalans contra catalans , si us plau penseu que l´enemic es un altre i que ells sempre es posen d´acord a l´hora de donar-nos pel cul. !! INDEPENDENCIA !!

+
24

-
13
No és insult; és definició.Carles Viñals Casado, 12/09/2011 a les 18:51
O si ho preferiu, un revulsiu necessari, donades les circumstàncies que vivim. I tanmateix penso que el Dr. Carretero no l'encerta plenament, o no ha volgut parlar amb tota la claredat que el cor li demanava. Jo en canvi vull fer-ho sense deixar-me res al tinter.
Idiòcia només sería un diagnòstic encertat en el supòsit altament improbable que a hores d'ara hi hagués -encara!- un percentatge significatiu d'electors convençuts que votar CiU equival a votar independència; personalment ho descarto. Els idiotes -pobrets-, són una ínfima minoría i es troben reclosos i assistits en institucions "ad hoc".

+
25

-
15
que va ser primer.?IDIOTA o CONVERGENT, 12/09/2011 a les 18:26
Catalunya es el lloc de Europa on hi han mes "idiotes" per Km quadrat. No es pot entendre aquesta reflexió sense compartir la idea inicial de que el "idiota" convergent ho es per mesell i convenciment.
Catalunya es plena de "idiotes" unionistes sociates i convergents amb Espanya.

+
22

-
13
ConteJosep Fourier, 12/09/2011 a les 18:12
En Pepet era un noi que vivia a un poble de Catalunya. Després d'una infància feliç va arribar a l'edat on la cosa comença a bullir i va conèixer una noia que li agradava força, però no hi va haver manera, la noia li va donar carbasses tantes vegades com ell ho va intentar, que no van ser poques. Ets un egoista! Tens un EGO gegantí! li deien els ganàpies del barri, mira que no voler sortir amb aquesta noia tan maca!
Oi que en versió conte ho entens?

+
24

-
25
CarreterinaJordi Sala, 12/09/2011 a les 17:58
Carretero,
Recorda:
El partit amb més independentistes és CiU. Si que hi ha idiotes si...Segurament el teu EGO no et deixa que et preguntis perquè molts ens tapem el nas i votem a CIU??
Si ho preguntes, molts et direm que els que esteu fent L'IDIOTA sou tu, en Puigcercós, en Laporta, López Tena... incapaços de fer una CANDIDATURA ÚNICA. Que Catalunya val més que tots vosaltres i que amb 7 anys funestos amb el PSOE a la Plaça Sant Jaume ja n'hem tingut prou.
Salut, Visca Catalunya Lliure i siusplau, UNIU-VOS!!!!!!

+
22

-
7
Pacte amb el PPJCC, 12/09/2011 a les 17:30
Avui, CIU, una vegada més ha signat un pacte a Castelldefels amb el PP.
Aquest és el camí de CIU per liderar-nos cap a la independència?
Sr. Carretero, potser ho ha dit d'una manera grollera però té tota la raó. Els votants de CIU que es reclamen independentistes, que quedi clar els que diuen estar per la independècia, segons la meva opinió són curts de gambals.

+
27

-
8
la prioritat de CIU és Espanya, no CatalunyaAnònim, 12/09/2011 a les 16:38
la prioritat de CIU és Espanya, no Catalunya

+
34

-
11
CiU, casa de barretsN'hi ha més a fora que a dintre, 12/09/2011 a les 16:02
Qui ha dit que CiU vol la independència ??
Hahahahahahahahahaha hahahahahahahahahaha hahahahahahahahahaha hahahahahahahahahaha hahahahahahahahahaha hahahahahahahahahaha hahahahahahahahahaha hahahahahahahahahaha
Aquesta és una burla contra els catalans?
Una broma de mal gust?
Una mentida més per continuar tenint al poble anestesiat i idiotitzat?
Es pot ser més estafador?
Això de dir que CiU és independentista és com dir-ho dels falangistes del PP amb els que pacten i remenen les cireres de les misèries autonòmiques o afirmar que Montilla és independentista.
Un insult en tota regla a la intel·ligència dels catalans.
Cal estar bastant foll o atontat per creure's una fantasia tal, com que CiU és independentista.
Prou mentides estrafolàries de part de gent tocada de l'ala.
Prou robar vots a l'independentisme, posats al servei de l'imperialisme i l'espoli fiscal espanyol.
Siguem seriosos, posem seny: Els vots de gent espanyolista, per a partits espanyolistes com CiU, PSOE, PP, etc.
Els vots de gent independentista, per a partits independentistes com Solidaritat, Reagrupament, CUP, etc.

+
22

-
5
Forts amb els catalans modestos, dèbils envers EspanyaAixí és CiU, que s'enfronta als catalans, i no fa RES per la independència, 12/09/2011 a les 15:48
Si alguns senyors de Convergència, el que pretenen és barallar-se amb Carretero i Reagrupament..., en comptes de plantar cara i, si cal, barallar-se amb MADRID..., ja es pot veure la talla que dóna, i del que és CiU...........
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Aquesta ha estat la meva resposta al seu comentari, el qual cito tot seguit:
Anònim, 12/09/2011 a les 15:09
SR, CARRETERO, L'UNIC QUE PROVOCAR INSULTANT ES BARALLES ENTRE ELS CATALANS, GENT COM VOSTE NO FAR GAIRE SERVEI A CATALUNYA. TOTS VOLEM L'INDEPENDENCIA I CIU TAMBE, ENCARA QUE MOLT NO S'HO CREU, EN VERS DE CRITICAR INTENTEM GUANYAR INDEPENDENTISTES I NO DIVIDIR-LOS QUE HA SIGUT EL GRAN PROBLEMA DE CATALUNYA DE SEMPRE.

+
5

-
17
EstranyFront, 12/09/2011 a les 15:42
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Cosa estranya, al Carretero, els que li van retira la confiança, van ser els propis de la esquerra independen, ERC, no els altres partits politics, i més tambe se les han tingut amb SI, amb els del Carod, amb els del Puigcercos, es a dir es maten entre si la esquerra independent, com voleu que algu tingui confiança amb aquest de la esquerra independent, si fins hi tot el ruc catala no vol ni sapigue res, despres de vuit anys de traicions dins del Tripartit.

+
22

-
6
Quin contrast, la TV3 convergent i l'interès per RCat d'alguns dirigents de CiUAnònim, 12/09/2011 a les 15:40
Ostres, com es donen per al·ludits, alguns dirigents de la Convergencia y Unión de Duran.
Sembla que qui diu les veritats, perd les amistats.
I sovint, les veritats, couen........ prova d'això, ni més ni menys que 152 comentaris porta aquesta notícia.......... quan a en Carretero i a Reagrupament, en LA SEVA televisió -la TV3 de la Generalitat convergent-, a Carretero i RCat, els tenen ben amagats, vetats i censurats.

+
3

-
19
Es nota...Dolent, 12/09/2011 a les 15:20
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Si es nota que aquest Sr. que vol recuperar la poltrona a tota costa, i si aquesta poltrona la recupera pactan, amb els que ara critique, tranquils que ho fara.. definicio de politic: CONSTAN CANVI DE JEQUETA, PER LLUIR LA MILLOR AMERICANA, AL PREU QUE SIGUI. I ara més que la esquerra independen esta fracmentada amb 50 bosints, ah recordem tambe, que ja venen eleccions, TOT S´HA DE DIR...

+
7

-
18
NO DIVIDIR SI NO SUMARAnònim, 12/09/2011 a les 15:09
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
SR, CARRETERO, L'UNIC QUE PROVOCAR INSULTANT ES BARALLES ENTRE ELS CATALANS, GENT COM VOSTE NO FAR GAIRE SERVEI A CATALUNYA. TOTS VOLEM L'INDEPENDENCIA I CIU TAMBE, ENCARA QUE MOLT NO S'HO CREU, EN VERS DE CRITICAR INTENTEM GUANYAR INDEPENDENTISTES I NO DIVIDIR-LOS QUE HA SIGUT EL GRAN PROBLEMA DE CATALUNYA DE SEMPRE.

+
15

-
6
Mala jeiaJosep Fourier, 12/09/2011 a les 15:05
No patiu, si algun cop faig la migdiada també em llevo amb mala jeia. Si aquesta mala jeia que dueu a sobre els convergents d'aquest fil és fruit d'haver-vos despertat no em fa res que dieu el que dieu, ja s'us passarà i espero que tot sigui a fi de bé. A canvi només us demano que no us torneu a ficar al llit i que quan toqui votar no torneu a ficar una bleda dins l'urna.

+
5

-
1
Part de la resta també vol expulsar Catalunya.Anònim, 12/09/2011 a les 15:03
A la part no-catalana del Estat espanyol hi ha el desig que donin la independència a Catalunya.
A la altra banda creuen que Catalunya explota a la resta del
Estat espanyol i una gran part votaria per concedir la independència.
Se ha de aprofitar que la resta pugui votar el 20-N a favor i en contra de la expulsió de Catalunya del Estat espanyol.
A les grans ciutats com Madrid, Saragossa, Sevilla, Málaga,
Bilbao, etc. se han de presentar catalans en defensa de la
independència de Catalunya.
Se ha de organitzar un partit com els "Ciutadanos" però en versió catalana que se presenti a les grans ciutats de la resta del Estat per restar vots an el PP i PSOE,
de aquesta manera els dos partits PP i PSOE rebran pressió i se hauran de definir sobre la independència de Catalunya.

+
16

-
4
Els votants no són idiotes són idiotes els de CYU.Anònim, 12/09/2011 a les 14:59
Els votants no són idiotes són idiotes els de CYU. la gent vota CYU perquyè no hi ha unitat del catalanisme polític, CYU no és catalanista, CYU és regionalista espanyolista

+
11

-
3
DIVIDITS i BARALLATSferran2, 12/09/2011 a les 14:36
Perquè no hi hagi mals entesos.
Vaig votar SI en les passades eleccions.
Tornaré a votar independència.
PERO LO QUE ÉS D'IDIOTES ES ANAR DIVIDITS I BARALLATS SENSE CANDIDATURA UNICA, INDEPENDENTSITA!!!
Lo que es lamentable, es veure com en la meva circumscripció per una dotzena de vots no hi va haver cap regidor independentista, havent-hi varies candidatures independentistes que sumades hagessin obtingut varis regidors. AIXÒ si que és D'IDIOTES!!!

+
6

-
17
Orrit-Carretero, germans?Anònim, 12/09/2011 a les 14:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Home, entre l'Orrit d'España-Una i el Carretero Gasolinero hi ha una cosa en comú: Que son uns xulos descomunals!!!! al Pallars tothom sap que l'Orrit es un contrabandista!!!! Fa favors a canvi de...!!! Corrupció total i no paren!!!

+
1

-
1
Part de la resta també vol expulsar Catalunya.Anònim, 12/09/2011 a les 14:20
A la part no-catalana del Estat espanyol hi ha el desig que donin la independència a Catalunya.
A la altra banda creuen que Catalunya explota a la resta del
Estat espanyol i una gran part votaria per concedir la independència.
Se ha de aprofitar que la resta pugui votar el 20-N a favor i en contra de la expulsió de Catalunya del Estat espanyol.
A les grans ciutats com Madrid, Saragossa, Sevilla, Málaga,
Bilbao, etc. se han de presentar catalans en defensa de la
independència de Catalunya.
Se ha de organitzar un partit com els "Ciutadanos" però en versió catalana que se presenti a les grans ciutats de la resta del Estat per restar vots an el PP i PSOE,
de aquesta manera els dos partits PP i PSOE rebran pressió i se hauran de definir sobre la independència de Catalunya.

+
8

-
25
reagrupament?M.Àurea, 12/09/2011 a les 13:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Però Reagrupament qui és? Quants són? A qui representen? Quan van tenir l'oportunitat de donar a conèixer el seu projecte i presentar-se a unes eleccions, quanta gent els va votar? Quants diputats tenen?
El paradigma de l'idiota és alliçonar un país des de la insignificància del grupuscle. I enaltir com a líder un pobre faldiller.

+
10

-
2
Abans era així, però ara ja ho és menys...Anònim, 12/09/2011 a les 13:48
Salvador Sostres té raó. Historicament hem sigut un país amb mentalitat petita i innocent, però això ja va canviant. És fàcil saber si és nen o nena quan ja l'han parit. El regionalisme de baixa volada d'en Pujol, ara fa riure i l'estem superant quan la gent va veient com les gasten els espanyols. Les baralles històriques entre catalans ( nyerros/cadells,la busca/la biba, catalans/valencians/aragonesos en el Compromís de Casp, etc) també és un drama que hem de superar i de fet l'estem superant, com es demostra la unitat incipient que es veu en el tema de la immersió. Els beneficiaris de les nostres errades sempre són els mateixos i els perjudicats nosaltres. És difícl trobar una gent que s'hagi equivocat tantes vegades com ho hem fet nosaltres. Però malgrat tot això no hem de ser autodestructius ni hem de claudicar. Encara hi som, potser més vius del que ens pensàvem i més vius del que voldrien els nostres adversaris que, ves per on, encara han estat més ineptes que nosaltres, perquè tot i tenir-ho tot a favor no ens han pogut eliminar. I ara ja han fet tard.

+
8

-
26
Encara diria molt mésJosep Lluís, 12/09/2011 a les 13:41
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Jo diria que els idiotes i com diu algú fills de ... són els que van votar i són del partit del senyor(ejem) Carretero. No van treure cap representant i a més divideixen l'independentisme. I perdoneu, els que insulten a CDC. Soc convergent des de fa més de 30 anys i independentiste des de els 14.
Per cert el dia de la manifestació de l'Estatatut (d'un mil·lió de persones) els de reagrupament eren uns maladucats
Algú que es llegeixi més història del País. Enveja de Carretero que no pot ser Conseller ni diputat.

+
23

-
10
Jo encara diria mésAnònim, 12/09/2011 a les 13:26
els convergents i votants de CiU són idiotes i fills de puta. Molesta? però és la veritat i aquesta no s'ha d'edulcorar o suavitzar.

+
30

-
6
Fa gràciaAraki, 12/09/2011 a les 13:24
Fa gràcia llegir les cheerleaders convergents passades de voltes bramant com tonyines ferides contra Carretero i els independentistes per haver fet el tripartit. Efectivament, els independentistes, després de 23 anys d'Espanya i, ho recordo, després de ser, l'any 99 quan hi va poder haver un govern CiU-ERC, menyspreats i rebutjats al Parlament pel patriarca convergent, que no va dubtar ni un segon tornar a pactar per segona legislatura consecutiva amb el PP, a Catalunya i a Madrid, a la següent ocasió van fer-li pagar l'arrogància i van expulsar-lo del Govern. On és la indignitat i la traïció?
Ara resultarà que les dues legislatures peperes de CiU (o abans l'Entente Cordiale vergonyosa que tenia amb el PSC de Nadal quan tocava aguantar el PSOE-GAL-FILESA) eren governs independentistes i nosaltres, colla de burros agitadors, no vam estar al cas quan Pujol va proclamar l'Estat Català.
Però deia que fa gràcia veure la colla de llepones sectàries exclamant-se quan la realitat és que dos de cada tres votants d'ERC han botat la seva opció electoral per haver fet el tripartit. Dos de cada tres, inclòs en Carretero. Quantes d'aquestes histèriques de míting i botifarrada poden dir que tenen una desena part de la nostra dignitat com a independentistes? Quants d'aquests IDIOTES es van deixar enganyar l'any 93 quan tocava aguantar el PSOE-GAL-FILESA, per tornar-hi el 96 amb el Pujol Enano Habla Castellano-PP colpista i, encara amb més collons, el 2000 amb MAJORIA ABSOLUTA d'Aznar que merescudament els va ignorar i menysprear? I ara amb el ZP i el PP a l'hora, ja és el súmmum, vaja!
Idiotes no, IDIOTES, amb majúscula!

+
24

-
4
Una manera de comprovarAnònim, 12/09/2011 a les 13:23
L'idiotisme de CiU es que després de bramar tant amb les amenaces contra la immersió lingüística i l'escola catalana i dir fins i tot que poden presentar una moció contra l'alcalde peperu de Badalona.....serà que res de res, ja ho veureu.....tacticismes. I després del 20-N a pactar com bojos amb en Rajoy. I narinant. Això es així peruè en aquest país un munt d'idiotes ho consenten i encara els hi riuen les gracietes.

+
25

-
6
convergent idiota.Carreter, 12/09/2011 a les 13:11
L'idiotisme es la manera natural de ser de la majoria de ciutadans de la Catalunya unionista sociata i convergent amb Espanya. En Carretero l'encerta de ple a ple. El proper 20-N el moviment IDIOTA CATALÀ serà el qui coparà els vots i els diputats que aniran a Espanya.

+
27

-
4
vot util, CiU?Anònim, 12/09/2011 a les 13:11
Util per governar l´autonomia. No per aconseguir la independència. CiU serà independentista l´endemà que siguem independents. Fins aleshores treballarà incansablement per procurar "l´encaix" i desactivar l´independentisme.

+
17

-
3
És trist, però és certAnònim, 12/09/2011 a les 13:09
El país va com va perque vota com vota. Tot i que hi el Salvador Sostres té unes opinions amb les quals no hi coincideixo, en això té tota la raó del mon. El nostre és un poble petit (d´esperit), covard, envejós i mancat de generositat, i per si li faltés poc sempre solem triar les opcions equivocades.

+
10

-
24
Vot útilMeguis, 12/09/2011 a les 12:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Carretero, si us plau, no fasis demagògia. El vot útil és CiU. si alguna vegada s'aconsegueix la independència serà amb el suport de CiU. La única força política realment capaç d'aconseguir la independència de Catalunya, tenint en compte la seva capacitat de representació d'un gran gruix de la població, és CiU.

+
11

-
4
dividits i barallatsferran2, 12/09/2011 a les 12:23
El que és d'idiotes, es anar dividits i barallats a les eleccions sense una candidatura única independentista.
Quan la gent olori altre vegada aquesta divisió, tornara anar cap l'abstenció o votara CiU.
A la gent no li vingueu amb romanços, la gent davant aquesta estúpida divisió, anirà cap el vot útil encara que sigui tapant-se el nas.

+
5

-
20
IncompatibilitatAnònim, 12/09/2011 a les 12:20
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Una condició necessària però no suficient per esser
polític ès no esser advocat (gremi judicial: advocat,
policia, etc.), no esser metge (gremi sanitari) i
no esser economista.
En Mas ès economista: fora, en Carretero ès metge: fora.

+
23

-
6
FullesAnònim, 12/09/2011 a les 12:15
En Carretero te tota la rao del mon, i a qui no l'hi agradi
o be que deixi de ser independentista o be que deixi de fer l'idiota votant CiU.

+
10

-
23
Estupidesa emocional, ignorància políticafart d'espanya, 12/09/2011 a les 12:11
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Les paraules d'en Carretero tornen a demostrar una manca total d'intel·ligència emocional i nuls coneixements per fer política.
No farà mai res aquest senyor si continua per aquest camí, ans al contrari, generarà un rebuig total.

+
13

-
10
unitat per la llibertatCoalició independentista, 12/09/2011 a les 11:58
Potser els idiotes són sobretot aquells que es barallen sent incapaços d'unir esforços i crear una candidatura independentista potent.
Quants vots vas treure? I quants diputats?
Potser un idota ho haguès fet millor

+
10

-
25
TU NOJofre, 12/09/2011 a les 11:48
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
D'acord, jo sóc idiota. En canvi tu, Carretero ets llest, ests tan llest que van fundar el Tripartit de la Vergonya, i vas xuclar de la mamella mentre vas poder, com un traidor més dels molts que hi havia i encara hi ha a ERC. I després, com tothom sap, vas fugir com una rata i vas triomfar com a venedor de fum.

+
13

-
10
TrempAnònim, 12/09/2011 a les 11:39
L'Ànonim de Tremp que calli ja pessat!!
Demana explicacions al qui, personalment, va fer elq ue va fer no a en Carretero....

+
9

-
17
tremp grisAnònim, 12/09/2011 a les 11:35
podent tenir un govern independentista amb trempera total tenim un govern gris i ple de merda.... GRACIES A L'IDIOTA CARRETERO I AL SEU EQUIP!!!

+
0

-
1
Que voleuatlasac, 12/09/2011 a les 11:33
Jo ho vaig PROPOSAR...i farieu bé en tindreo en consideració, primer que CiU declare la INDEPENDENCIA i després per els propis beneficis dells que es declare SOCIALISTA (o ja no queda ningú que sàpiga que és el SOCIALISME!!!) potser serien JUSTOS i podrien evitar que tornen a funcionar les guillotines, i....això crec que NO SERIA BO PER A NINGU!!!! podeu ser el CAP d´una nova era o el FINAL d´aquesta, vosaltres mateix ja sou grandets!!!.

+
10

-
15
l'afer TrempAnònim, 12/09/2011 a les 11:25
allo si que s'en diu cal idiota encapçalat pel carretero!!!!
per quan un govern independentista alli votat pel poble?? o ETS IDIOTA!!!

+
26

-
7
Ciu=mentidersLluís de Moià, 12/09/2011 a les 11:16
El Sr. Carretero té més raó que un Sant. Els dirigents de Ciu són tots uns mentiders i uns vividors que enganyen als votants que creuen en ells i en la sobirania. Els Duran, Puig, Mas, Pujol i companyia són uns botiflers.

+
14

-
6
...Despertaferro, 12/09/2011 a les 11:13
«Qui es diu independentista i vota CiU és idiota»
Home, tant com "idiota" potser no. Els que potser sí és que, ho bada o es deixa enganyar, ho hi te altres interessos.

+
15

-
14
MES IDIOTA ES VOTAR-LOS A TREMP I ENTREGAR-SE AL PSOE!!!Anònim, 12/09/2011 a les 11:09
O AQUEST IDIOTA JUNTAMENT AMB EL SEU REPRESENTANT DE TREMP CANVIEN LA MERDA GOVERN D'ARA, I FAN UN GOVERN INDEPENDENTISTA VOTAT PER TOT EL POBLE O L'IDIOTA SERÀ ELL AMB MUJUSCULES!!!

+
27

-
7
Declaracions impecablesAnònim, 12/09/2011 a les 11:01
"Qui es diu independentista i vota Ciu és idiota". On és l'insult i no la veritat? Des de quan definir és insultar? El que sí que és un insult a la intel·ligència és no emprar subterfugis per no dir les coses pel seu nom. De veritat algú es pensa que parlant amb subterfugis, no parlant clar, s'atreuen nous independentistes? Qui no vol entendre les coses no les entendrà es diguin com es diguin. Prou demagògia políticament correcta. A què ens ha conduït?

+
10

-
12
si no arrecla el fiasco de tremp que calli!!!!Anònim, 12/09/2011 a les 11:00
o arrecla el govern de tremp!!! o L'IDIOTA SERÀ ELL AMB MAJUSCULES!!!

+
9

-
11
tan idiota és votar CYU com ERC si vols que Catalunya siga un país normal.Anònim, 12/09/2011 a les 10:55
tan idiota és votar CYU com ERC si vols que Catalunya siga un país normal.

+
9

-
12
i a tremp que carretero??Anònim, 12/09/2011 a les 10:54
aquest idiota no es mereixera dir res fins que no arrecli el govern del psoe de tremp, i el posi independentista que es el que la gent va votar!!!!
carretero i el regidor de tremp son idiotes i culpables del que passa a aquell poble!!!!!!!

+
16

-
15
Perfecte carreteroAnònim, 12/09/2011 a les 10:43
Tots vosaltres SI que sou IDIOTES. Sense la majoria social de CIU Catalunya mai serà independent. Què voleu llavors, una dictadura de 4 reagrupats? Dir idiota a 1 milió de votants està molt bé, molt bé, i a sobre la gent de per aquí li sembla bé aquest missatge. Sóc independentista i mai votaré a ningú que desqualifiqui a cap altre independentista només perquè pensi una mica diferent.. us sona això? entre el radicalisme del PP i el radicalisme independentista, no hi ha tanta diferència, que està en contra el meu discurs, el desqualifico i elimino. Aneu-vos a pastar fang.

+
9

-
11
avans de dir res que arrecli la merda de tremp!!!Anònim, 12/09/2011 a les 10:41
hi posi un govern independentista!!! o sino l'idiota és ell!!!

+
8

-
15
Ja n'hi ha prouAnònim, 12/09/2011 a les 10:29
Ja n'hi ha prou de polítics independèntistes que (ens) fan (fer) EL RIDICUL!

+
11

-
14
carretero per quan tremp???Anònim, 12/09/2011 a les 10:23
ets idiota mira que encara no haver fet un govern independentista i pactar amb psoe?? mira que n'ets d'idiota!!!

+
7

-
17
COHERENCIAAnònim, 12/09/2011 a les 10:23
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
PRIMER DE TOT SR. CARRETERO, TÉ QUE MIRAR LO QUE HA FET EL SEU PARTIT, TENEN QUE MOSTRARSE SER UN PARTIT COHERENT, FINS ARA L'UNIC PARTIT QUE DEMOSTRA SERIETAT ES CIU, ES RESPONSABLE I ADEMÉS HAN DE TENIR EN CONTA QUE ES EL PARTIT QUE GOVERNA , NO ES LO MATEIX GOVERNAR QUE ESTÁ A L'OPOSICIÓ, PENSI QUE ELS "IDIOTES" SERAN QUE ENS DONARAN L'INDEPENDENCIA, LA PROPERA MESURI LES SEVAS CALIFICACIONS PERQUE AIXÓ LI FARÁ MOLT MAL, ESTÁ PERDENT PUNTS

+
24

-
2
Radicalment catalàMussol, 12/09/2011 a les 10:03
Tota la raó pel Sr. Carretero; però ara cal demanar generositat en la construcció de l'UNITAT SOBIRANISTA.
Radicalment català i català al atac. !!VISCA CATALUNYA!!

+
10

-
13
Unitat abans de resAnònim, 12/09/2011 a les 10:00
Jo me'l vaig creure i el vaig votar, pensant que feia el discurs més encertat, donada la situació. A dia d'avui, sols espero que l'independentisme s'uneixi d'una punyetera vegada, per a anar tots a una, deixant els interessos individuals pel bé del interès comú que és l'estat propi. El que tinc ben clar és que els únics que fan el que van dir que farien són SOLIDARITAT CATALANA.

+
16

-
15
m. dolorsAnònim, 12/09/2011 a les 09:57
els idiotes sou vosaltres, molt bla bla bla i no foteu res,
colla d'arreplegats que no serviu per res. aixo si fe tripartits amb els espanyols esta bè oi. amb aquests set any de trispartit Catalunya anar enrere.

+
14

-
10
Home, és que els polítics i burgesos catalans són molt fàcils de comprarAnònim, 12/09/2011 a les 09:52
Home, és que els polítics i burgesos catalans són molt fàcils de comprar, la comora de voluntats és una pràctica habitual al costat de a cavardia franciscana.

+
33

-
14
Es va quedar curtitaca, 12/09/2011 a les 09:35
Carretero es va quedar curt, encara podia dir més. Estic totalment d'acord amb el que diu ,aquest país està totalment idiotitzat !Amb una plaga de covards acollonant .

+
17

-
25
Carretero té un problemaAlfred, 12/09/2011 a les 09:35
El Sr. Carretero té un problema de credibilitat. Que el fons del discurs sigui encertat i que l'exabrupte serveix per sacsejar conciències, no treu el fet que el missatger ja no se'l creu ningú (potser, com a molt els 400 o 500 reagrupats que deuen quedar)
Carretero havia bastit un bon projecte que lligava l'independentisme a la regeneració polítca. Però a la primera de canvi els seus capricis personals el van fer renunciar a la segona part. Com si això no fos important. L'episodi del trencament de les regles del joc a Rcat per afavorir l'interès personal d'una determinada senyoreta, no va passar desapercebut a l'opinió pública.
Un genial article de Salvador Sostres ("la faldilla nacional") va retratar a la perfecció l'inici de la caiguda lliure de Carretero i els seus motius.
És cert que bona part del poble català acceta l'engany continuat de CiU. Però encara és més cert que hi ha una minoria creixent que no n'accepta cap, d'engany.

+
41

-
9
Té tota la raó...olodelbages, 12/09/2011 a les 08:54
Sempre m'ha semblat que si vols la independència, has de votar partits CLARAMENT INDEPENDENTISTES... si no ho fas, no estic tan segur del què vols... i que jo sàpiga, els únics partits que lluiten dia a dia per la independència son: ERC, SCI, RCAT i les CUP. Quan siguem independents i haguem de formar un govern, ja decidirem si aquest ha de ser d'esquerres, de centre o de dretes... però primer de tot cal mostrar una voluntat inequívoca i clarament independentista.
Salut i Independència!!!

+
7

-
32
Carretero, un cregut que ens vol salvar!!!Anònim, 12/09/2011 a les 08:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Araki del tripartit, els bons temps de farra diaria, s'han acabat; apa, nen, a treballar, si es que alguna has treballat!

+
27

-
7
O tots moros o tots cristiansAraki, 12/09/2011 a les 08:34
A veure, Feliu Tarragó, o tots moros o tots cristians. Si tu ens insultes de mala manera dient-nos retardats mentals ("CiU és independentista"), el mínim que se't pot dir a tu és el que diu en Carretero. A veure si és que els convergents teniu dret a pixar-vos en Catalunya durant trenta anys i els altres hem d'aguantar callats.

+
9

-
24
No cal insultarFeliu Tarragó, 12/09/2011 a les 08:24
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
CiU es independista i els seus votants no cal insultar-los. La divisió catalanista es precisament es el punt fluix per obtindre l´independencia. No acceptem el nostre lider Artur Mas i volem obtindre dificils objectius , així...., sense seny i en pressas. Volem un altre fracás ?. Tot arribará i més seny.

+
17

-
22
Quin nivellAntón, 12/09/2011 a les 08:22
Sr. Carretero, amb tots els meus respectes, si en els catalans només ens pot oferir titulars d'aquesta mena, te un problema, es més, no m'extranya gens ni mica que l'esquerra estigui tant fragmentada, deu ni do, quin nivell, Sr. Carretero, de tota manera penso que amb aquesta manera de fer, encara s'enfonsarà més.

+
24

-
5
Encara no heu acabat de fer la migdiada?Josep Fourier, 12/09/2011 a les 07:48
Quan un poble es troba en una situació tan dramàtica com el nostre i veus que la majoria encara és al sofà fent la migdiada s'agraeix que hi hagi persones com en Joan que tinguin la capacitat de sacsejar aquesta societat adormida.
El centenar llarg de comentaris d'aquest fil ho testimonien.

+
10

-
22
Idiotes o llestos del tripartit espanyolista?Anònim, 12/09/2011 a les 07:07
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Idiota, es dir-se independentista i esser conseller del tripartit del PSOE-ESPAÑA; IDIOTA es un estaquirot que va de sobrat insultant, i forrar-se fent de conseller del govern més espanyolista, sectari i incompetent de la Generalitat; com sempre Carretero, fent España!!!

+
14

-
8
OKCardenal Ateu, 12/09/2011 a les 06:43
Estic d'acord amb el titular, però cal afegir, que el que és una treballador o un petit empresari, tambe es idiota si vota
CiU

+
1

-
26
la verdadAnònim, 12/09/2011 a les 03:40
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El titular de esta noticia es absurda. Se puede ser independentista y a la vez votar a Ciu. No hay que dar importancia a según que tonterias dicen los políticos, que dicho sea de paso, por desgracia algunos dan bastante pena.

+
25

-
6
Fil·lemóAraki, 12/09/2011 a les 02:56
Mortadelo, 12/09/2011 a les 01:54:
No tots els comentaris suposadament ben trobats funcionen i de fet, no, és molt més idiota, imbècil, cretí, qui diu que és independentista i vota CiU, per molt graciós que et pensis que ets.
Qui és independentista i vota independentista és normal, com qui és socialista i vota socialista, o liberal i vota liberal, o qui creu que el principal problema de la societat és el color dels fanals i vota el partit pro-fanals de colors.
Qui és independentista i vota un partit per al qual la prioritat és l'encaix dins d'Espanya, l'estabilitat del govern espanyol i la gestió d'unes quantes competències descentralitzades (i sempre reversibles) en nom d'Espanya, clínicament encaixa amb la definició asèptica i econòmica d'idiota.

+
29

-
7
CYU és un partit d'ordre, d'ordre espanyol.Anònim, 12/09/2011 a les 02:52
CYU és un partit d'ordre, d'ordre espanyol.

+
19

-
3
la quantitat és de vergonya Anònim, 12/09/2011 a les 02:48
la quantitat de conqueridors, escriptors, arquitectes, pintors catalans històrics que han estat manipulats i castellanitzats pels censors reials és immensa...

+
27

-
7
Descripció de la realitatAnònim, 12/09/2011 a les 02:09
Maribel (00.34 h.), no és que en Carretero parli malament ni sigui un malparlat. És que ha dit una veritat.
I a vegades la descripció de la rwealitat és dura, perquè la realitat és crua com la vida mateixa.
¿ Picasso era un mal parlat, o un mal pintor, quan va pintar el Gernika ?
No Maribel, no s'hi val amagar el cap sota l'ala, com fan els estruços.
CiU és tan espanyolista i doncs anti-independentista com PSOE i PP junts. Si després d'això va un que es fa dir independentista i vota CiU, és que és burro, idiota o imbècil. Així de clar i català.
No pots votar (ni donar el poder) als teus enemics, botxins o lladres que t'espolien.

+
19

-
22
Qui és més idiota?Mortadelo, 12/09/2011 a les 01:54
Més idiota és aquell que és diu independentista i divideix l'independentisme en dos tot ajudant a Espanya.

+
25

-
9
Descriure no és insultarPeret, 12/09/2011 a les 01:25
De vegades per dir la veritat és necessari recórrer a la descripció que pot semblar un insult. Però mireu, ha dit una gran veritat, i si són idiotes, doncs ho són i res més.

+
8

-
29
malos modosAnònim, 12/09/2011 a les 00:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Futuro perfecto indepe:
Yo insulto, tú insultas, él insulta...

+
12

-
29
Mal parlatMaribel, 12/09/2011 a les 00:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No li torno l'insult. Però un que no sap fer una cosa tant senzilla com parlar bé poca cosa de bo pot fer en política que és mil vegades més difícil que parlar bé.

+
17

-
7
BurroAnònim, 12/09/2011 a les 00:24
Aquest desgraciat que firma fxvier i que es queixa que li han "censurat" un missatge perque tocava temes "espinosos" de Carretero i que ho denunciarà a les xarxes socials, jo l'he vist abans que li treiessin i diria que ho han fet perque per criticar en Carretero fa servir una expressió vexatòria per a less persones que pateixen malalties mentals, o sigui que menys pretencions que t'han "censurat" coses molt i molt importants que tu saps i expliques, d'això res de res, burro, que t'han censurat per humiliar les persones amb malaltia mental, guaita si ho es de diferent.

+
20

-
12
Innocents: l'atac al català és una estratègia de CYU pactada amb Espanya...Anònim, 12/09/2011 a les 00:15
Innocents: l'atac al català és una estratègia de CYU pactada amb Espanya...

+
13

-
5
El que volen a MadridAnònim, 12/09/2011 a les 00:13
El fet de ser idiota no és monopoli de cap partit. I la mostra la trobem en la majoria de comentaris d'aquest reguitzell.
Aneu barallant-vos entre vosaltres, que a Madrid es peten el cul de riure de veure que encara ens fotrem d'òsties entre nosaltres, en lloc de fotre-lis a ells.
Mala herència la dels comptats catalans. Sí, si, els mateixos que van preferir a Fernando de Antequera com a rei de la Corona d'Aragó que no pas al compte d'Urgell.
I anem passant anys. Això si, queixant-nos i perdent la força per la boca. Quina llàstima no estiguem units, collons!

+
34

-
8
idiotesAnònim, 12/09/2011 a les 00:08
simplement té raó

+
30

-
6
Súper idiotesCatalans, 12/09/2011 a les 00:06
Sempre tant encertat aquest home,amb els seus diagnòstics.
O en són o no en són de independentistes. De idiotes, de dalt a baix, començant pels de dalt.

+
25

-
6
SI, vull !Anònim, 12/09/2011 a les 00:05
Ho sento Kim, però ETS IDIOTA.
Si l'Arturo no pot dir-li a en Carretero que és idiota é perquè sap que no hi ha motiu.

+
28

-
2
te rao pero mes que els votants son els representant!!!Anònim, 12/09/2011 a les 00:02
te tota la rao els representant de ciu han de canviar ja rum al sobiranisme o sino tindrà rao...

+
8

-
20
a tremp gracies a carretero govern independentista oi???Anònim, 11/09/2011 a les 23:58
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
es ven idiota mira que donar el govern al psoe i no voler fer un govern independentista????? mira que n'ets d'idiota!!!

+
7

-
23
carretero quan tardaras a expulsar al de tremp????Anònim, 11/09/2011 a les 23:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
tu vas dient molt pero gracies al teu representant de tremp governa el PSOE!! molt be noi potser ets tu l'idiota!!!

+
7

-
16
tenint rao amb aquests comentaris la perds!!!Anònim, 11/09/2011 a les 23:48
tenint tota la rao amb aquest comentaris la perds tota!!!

+
8

-
25
l'idiota es ell!!!!Anònim, 11/09/2011 a les 23:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
per no convencer-los degudament!!!!! au noi que de parlar per molt bones idees un desastre!!!

+
11

-
28
ImpresentableAgnès, 11/09/2011 a les 23:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
O sigui que el sr. Carretero no en té prou amb fer el ridícul i no treure CAP diputat, sinó que va donant lliçons i insultant la gent que vota el primer partit de Catalunya, entre els quals la meitat dels veïns de Puigcerdà? Molt bé, no, aquest home? No voldria pas que fos el meu metge.

+
6

-
23
CarreteroAnònim, 11/09/2011 a les 23:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sr Carretero, està molt bé el que diu, però a mi m'agradaria que Reagrupament també actués. Per què estem esparant que ens donin un candidat de ERC per Madrid. No som capaços de fer res? Per què anem a remolc d'ERC. N'hem marxat perquè creiem en vostè Sr. Carretero però ens està decebent

+
14

-
29
L'idiota ets tuDessmond, 11/09/2011 a les 23:37
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Carretero, ves fent amics amb qui teoricament t'hauria de votar. Després, si no et menges un torrat, no li donis a més les culpes a CiU. Aquest "cuento" ja cansa. Per idiota, justament.
http://dessmond.blogspot.com/

+
31

-
6
Són uns falsosAnònim, 11/09/2011 a les 23:34
CiU no farà mai una moció de censura a l'Albiol, perquè l'endemà el PP retiraria el suport que dóna a CiU per governar la diputació de Barcelona. Són sis-cents milions d'eurets de pressupost. Molt més del que val la dignitat de CiU i molt més del preu que té Catalunya. O en Laporta és tan innocent que no coneix els Pujol i tota la aquesta colla?

+
11

-
26
L'idiota ets tuDessmond, 11/09/2011 a les 23:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Carretero, ves fent amics amb qui teoricament t'hauria de votar. Després, si no et menges un torrat, no li donis a més les culpes a CiU. Aquest "cuento" ja cansa. Per idiota, justament.
http://dessmond.blogspot.com/

+
5

-
3
Soc joJosep Fourier, 11/09/2011 a les 23:24
El comentari de les 23:23 és meu.

+
7

-
5
No és de juntaAnònim, 11/09/2011 a les 23:23
La Sandra Lomas *no és* de junta. De què parles?

+
5

-
19
Censura?fxvier, 11/09/2011 a les 23:22
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sóc el lector que ha escrit dos comentaris a les 21.34 i a les 21.36 h. i al que se li han esborrat sense més. Què hi havia d'erroni o insultant en els meus missatges, quelcom que no agradés a segons quina línia editorial? Altres missatges poden seguir denigrant i argumentant els insults d'en Carretero, però quan es plantegen certes qüestions 'espinoses' sobre aquest senyor ja no hi tenen cabuda, no? No farem res així... No ho dubteu, en sentireu a parlar a les xarxes socials.

+
4

-
19
Censura?fxvier, 11/09/2011 a les 23:17
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sóc el lector que ha escrit dos comentaris a les 21.34 i a les 21.36 h. i al que se li han esborrat sense més. Què hi havia d'erroni o insultant en els meus missatges, quelcom que no agradés a segons quina línia editorial? Altres missatges poden seguir denigrant i argumentant els insults d'en Carretero, però quan es plantegen certes qüestions 'espinoses' sobre aquest senyor ja no hi tenen cabuda, no? No farem res així... No ho dubteu, en sentireu a parlar a les xarxes socials.

+
4

-
20
Una part de la veritatAnònim, 11/09/2011 a les 23:12
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Els independentistes de CIU son imbécils... d'acord. Ara falta dir que la resta d'independentistes també son imbécils.
Tu no ets tan imbécil, perque no ets independentista... però deu ni do si n'ets d'imbécil.

+
8

-
28
Soc el de l'autocríticaAnònim, 11/09/2011 a les 23:07
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ho vaig viure en primera persona. Sé molt bé el que va passar. En Carretero només tenia una obsesió, col.locar a la Sandra Lomas.

+
32

-
7
es pot dir d'un altre manera.....alfons de santes creus, 11/09/2011 a les 22:48
Jo crec que declarar-se independentista i votar CiU....... es com el que fot una plantació d'alls a les cunetes de les carreteres perquè els alls van molt be per la circulació!!!
Poder més que idiotes, son independentistes NO PRACTICANTS

+
1

-
8
Doncs ja ho saps ...Anònim, 11/09/2011 a les 22:43
A & B -> C
La conclusió és evident.

+
15

-
37
Amb perdóKim, 11/09/2011 a les 22:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
L'Artur Mas, no diria mai que qui pretenia estar a les institucions i ha votat Reagrupament, és un idiota, Aquesta és la diferència. Ell és el president de Catalunya i Carretera, res.
Els catalans també sabem triar per President.
Ah! i jo sóc independentista i vaig votar a CiU

+
41

-
9
que sàpiguen tots els que han votat CYU que han votat en clau espanyola.Anònim, 11/09/2011 a les 22:17
ser-ne conscients t'allibera. que sàpiguen tots els que han votat CYU que han votat en clau espanyola.

+
17

-
7
Al de l'autocríticaAnònim, 11/09/2011 a les 22:17
Per què parles del que desconeixes? No veus que fa idiota?

+
38

-
6
mésAnònim, 11/09/2011 a les 22:15
Des de quan CYU és la garantia per sortir de la colonització de Catalunya, a més CYU més encaix a Espanya.

+
14

-
36
Falta autocríticaAnònim, 11/09/2011 a les 22:08
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Correcte. Ell va presentar un projecte on es deia que les llistes s'escollirien per votació dels associats. S'ho va petar per col.locar a la dona i es va petar a tothom que si va oposar.
Després va mirar de col.locar la dona com a coordinadora del Camp de Tarragona a dit, quan per estatuts s'havia de votar. La gent del baix camp va protestar i se'ls va petar.
Finalment va fer les llistes a dit i, després de predicar la "Regeneració democràtica" fins a la sopa, la gent no el va votar. ¿Culpa? D'ell no, de la gent que és idiota.
Claríssim

+
28

-
3
Voleu unitat?Josep Fourier, 11/09/2011 a les 22:07
Doncs a Badalona ja hem començat, ves per on! Potser és perquè no hi ha res que uneixi més que un bon enemic comú, però el que compta són els fets i aquests són els nostres.
http://11setembrebadalona.cat/?page_id=2
Qui sàpiga llegir que llegeixi, qui tingui cap que entengui.

+
18

-
12
Senyor anònim de les 21:32Anònim, 11/09/2011 a les 22:03
VOSTÉ ÉS UN I-DI-O-TA!!!!!!

+
24

-
6
Curtet de gambals el de les 21:40Anònim, 11/09/2011 a les 22:00
"Anònim, 11/09/2011 a les 21:40
Dir idiotes als teus futurs votants no és massa intel·ligent. Per cert, mai he entès les baralles entre independentistes. A qui interessa que ens barallem? "
sembles curt de gambals. "Futurs votants"....que se'n vagin a la merda aquests futurs votants. No els vull jo aquests votants si són autonomistes. Si canvien de xip, seran grandets per saber que necessita el país i actuar en conseqüència, llavors que se'ls digui idiotes no es ferir-los, es dir-los la veritat i que s'adonin. No sé com raones tú. Davant l'ocupació espanyola no em val això dels votants, o les bones maneres. Fes-t'ho mirar.

+
11

-
25
I tu?Anònim, 11/09/2011 a les 21:58
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
A qui digui que és independentista i no sigui capaç d'arribar a la unitat de l'independentisme, li direm que d'idiota no en té un pèl, però d'inútil enrocat... tota la cabellera! Per cert: quants partits independentistes hi ha, ja? Hi haurà prou votants per a tantes formacions?

+
45

-
6
Gran CarreteroReagrupat Andorrà, 11/09/2011 a les 21:47
Com sempre te raó, qui es digui independentista i voti Duran y Lleida o es idiota o te una esquizofrenia latent. Ara qui no es digui independentista, digui que es catalanista o que li va bé que catalunya sigui una regió més d'espanya no s'el pot insultar, es el que es.

+
45

-
5
Teràpia de shockJosep Fourier, 11/09/2011 a les 21:46
En Joan és metge i sap que en segons quins casos cal emprar la teràpia de shock per despertar aquells que tenen una sobredosi de cofoisme i que no es despertarien de cap altra manera.

+
42

-
3
Són uns falsosAnònim, 11/09/2011 a les 21:43
CiU no farà mai una moció de censura a l'Albiol, perquè l'endemà el PP retiraria el suport que dóna a CiU per governar la diputació de Barcelona. Són sis-cents milions d'eurets de pressupost. Molt més del que val la dignitat de CiU i molt més del preu que té Catalunya. O en Laporta és tan innocent que no coneix els Pujol i tota la aquesta colla?

+
50

-
5
CiU té un pla secretAnònim, 11/09/2011 a les 21:41
Per arribar a l'estat propi, el que passa és que no es pot anar esbombant perque ho podrien descobrir els serveis secrets espanyols. O sigui que feu confiança al nostre líder indiscutible i tingueu paciència. El Mas m'ha dit que CiU aconseguirà la independència de forma completament segura cap allà el 3014.

+
13

-
30
...Anònim, 11/09/2011 a les 21:40
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Dir idiotes als teus futurs votants no és massa intel·ligent. Per cert, mai he entès les baralles entre independentistes. A qui interessa que ens barallem?

+
37

-
3
CiU treballa per la sobirania?Anònim, 11/09/2011 a les 21:38
No ho hagués dit mai. Ja ho sap el Duran? Com deia el nostre president andalús: fets, i no paraules. Ah, i no soc d'esquerres.

+
7

-
40
Imbècilfxvier, 11/09/2011 a les 21:36
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Potser una part dels votants de CiU són idiotes per algunes pretensions. Ell, Carretero, devia ser imbècil total quan va formar el primer tripartit amb els tacatà del PSC i els il·luminats d'ICV i es va pensar que podria fer quelcom per l'alliberament nacional de Catalunya. Per què no reflexiona Carretero? Algú, o ell mateix, ens pot aclarir quan costaven en diners públics les seves anades-i-tornades Puigcerdà-Barcelona? Això no és de deficient mental?

+
29

-
14
Anem a pamsAnònim, 11/09/2011 a les 21:35
El Carretero va demostrar no estar a l'alçada i va decebre molta gent. Això és innegable. També ho és que té raó en el tema dels independentistes que voten CiU. Una cosa no treu l'altra.

+
7

-
40
Imbècilfxvier, 11/09/2011 a les 21:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Potser una part dels votants de CiU són idiotes per algunes pretensions. Ell, Carretero, devia ser imbècil total quan va formar el primer tripartit amb els tacatà del PSC i els il·luminats d'ICV i es va pensar que podria fer quelcom per l'alliberament nacional de Catalunya. Per què no reflexiona Carretero? Algú, o ell mateix, ens pot aclarir quan costaven en diners públics les seves anades-i-tornades Puigcerdà-Barcelona? Això no és de deficient mental?

+
79

-
6
D'acord amb Carreteromiquel BCN, 11/09/2011 a les 21:32
La paraula idiota és un terme mèdic, una malaltia mental que consisteix en manca quasi total de facultats intel·lectuals en les persones. Desgraciadament hi ha moltes mancances intel·lectuals a Catalunya que ens duen allà on som avui.

+
20

-
50
Sr. Carretero,Anònim, 11/09/2011 a les 21:32
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No em rebaixaré pas a tornar-li l'insult però sàpiga que mentre els convergents treballem incansablement per assolir la plena sobirania del Principat vostè es dedica a fer foc entre compatriotes; creu que aquesta actitud ajuda la causa de l'independentisme??? NO!!! Qui vol un líder que es dedica a insultar aquells qui defensen la seva mateixa causa???
Visca el M.Hble. Sr. Artur Mas, President de la Generalitat!
Visca Catalunya lliure!!!

+
46

-
6
L'Artur Mas, fiable???Anònim, 11/09/2011 a les 21:32
Però si es va vendre l'Estatut per una foto. I després va dir que si calgués ho tornaria a fer! Ho vaig sentir amb les meves orelles. Per cert que 4 dies abans de petar-se l'Estatut el vaig sentir a Catalunya Radio dient que qualsevol rebaixa era inacceptable. Se m'acudeixen molts adjectius pel Sr. Mas però fiable no és un d'ells.

+
35

-
3
No és veritatJosep Fourier, 11/09/2011 a les 21:30
Si tenim menys parlamentaris (que no vots) ha estat per culpa de la divisió. Hem de trobar la manera d'unir els esforços i els vots de tots els independentistes per començar a bastir el projecte que a tots ens il·lusiona. Si en Joan ha dit el que ha dit és per sacsejar aquesta colla d'adormits que volen la independència però segueixen votant els que no faran ni un pas per aconseguir-la.

+
43

-
3
Un fet incontrovertibleAnònim, 11/09/2011 a les 21:28
CiU no hi era a la manifestació de Barcelona. Ara que tothom tregui les seves conclusions.

+
10

-
36
És per falta de projecteAnònim, 11/09/2011 a les 21:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ell és idiota. Si els independentistes no van votar projectes independentistes es pq no vam saber presentar un projecte independentista amb cara i ulls. Per això amb una població més independentista que mai, tenim menys parlamentaris independentistes que mai.
Això que ha dit és un símptoma clàssic de Reagrupament. Ens fotem una gran castanya i no fem autocrítica. Aquí igual. Hi ha menys parlamentaris independentistes que mai i li fotem la culpa a la gent. Per això vaig deixar Reagrupament.
El que heu de fer els d'adalt és fer les coses ven fetes, no intentar col.locar a la xicota, petar-se als crítics del partit, .... com es va fer a reagrupament.

+
5

-
33
Qüestió de confiançaAnònim, 11/09/2011 a les 21:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El problema és que una de les herències del tripartit d'ERC és que excepte l'Artur Mas i el que representa la resta no és de fiar i, a més, ens fa fer el ridícul.

+
40

-
3
L'entencAnònim, 11/09/2011 a les 21:26
Potser es podia haver triat altres paraules, però després d'haver votat CiU durant molts anys i rebre una decepció darrere l'altre puc comprendre el punt de vista del Carretero. Una cosa és segura: no arribarem a la independència sense votar partits que es declarin obertament independentistes (que ni de lluny és el cas de CiU).

+
22

-
5
Deixeu-lo parlarAnònim, 11/09/2011 a les 21:22
No cal censurar els comentaris del Fourier. No insulta ningú, i censurar-lo posa el nació digital al mateix nivell que panflets com el singular digital. No és democràtic.

+
36

-
3
No és cap insultAnònim, 11/09/2011 a les 21:20
Sols una descripció. CiU no és independentista sino que defensa l'encaix amb Espanya. Qui vota CiU pensant que es tornarà independentista de cop està somiant truites.

+
35

-
61
Resum de premsaJosep Fourier, 11/09/2011 a les 21:19
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Com que els espanyolistes de CiU estan censurant els missatges perquè no els agrada la veritat i entrar deu cops al navegador és més feixuc que copiar i enganxar un missatge he decidit que no em feran callar i que aniré postant fins que se'n cansin, que serà aviat. Us repeteixo els tres missatges en seqüència perquè simplifica la tasca i complica la seva.
Ha dit qel que ha dit
11/09/2011 a les 21:14
Que en Carretero mai ha dit res dels votants de CiU en general, qui vulgui ser espanyol té el dret de votar segons les seves conviccions. Els idiotes (o mentiders) són els que voten Ciu *I* es proclamen independentistes, aquests són els que cal sacsejar ben fort com ho fa en Joan per despertar-los de la seva letàrgia mortal.
No canviareu mai?
11/09/2011 a les 20:42
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per amagar el comentari.
Sempre amb la mateixa cançó de la que sabeu perfectament la resposta. En Carretero va entrar al primer govern tripartit, no li va agradar gens el que s'hi feia, ho va denunciar, el van amenaçar, va seguir denunciant i el van fotre fora. No es pot ser més honrat, o és que potser és massa honrat pel vostre gust de convergents? En Falconetti no ho faria mai, oi? Quines galtes que arribeu a tenir!
Poc hàbil?
11/09/2011 a les 20:13
Què vol dir poc hàbil? Poc hàbil per servir els seus interessos? No mesureu Reagrupament amb la vara de mesurar vividors, sisplau. Quan en Carretero diu això no hi pensa pas en els seus interessos sinó que pensa en la pàtria oprimida i espoliada, pensa que ens hem d'alliberar d'aquest llast gegantí d'una vegada per totes i que, malgrat que tothom té el dret de votar el que vulgui també té l'obligació moral de ser conseqüent. CiU és l'engany perpetu, CiU vol que seguim sent espanya per sempre perquè el seu principal argument de màrketing és la contínua salvació de Catalunya, anar commemorant desfetes i qui dia passa any empreny. Els reagrupats n'estem fins al capdamunt de commemorar desfetes, el que volem és celebrar la independència de Catalunya i en Joan ens diu clar i català que qui vota CiU i es proclama independentista és perquè o no té cap o és un mentider. Bona diada i visca la terra!

+
44

-
30
Doncs té raóAnònim, 11/09/2011 a les 21:16
Jo he anat a veure la manifestació i he copsat amb sorpresa que CiU no hi era. Ni vaig votar el Carretero ni sabia que ho havia dit, però jo i alguns amics hem pensat el mateix: CiU no és independentista, i el que es digui independentista i voti CiU és idiota. Haguessiu hagut d'estar allà per entendre-ho.

+
34

-
45
No canviareu mai?Josep Fourier, 11/09/2011 a les 21:15
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sempre amb la mateixa cançó de la que sabeu perfectament la resposta. En Carretero va entrar al primer govern tripartit, no li va agradar gens el que s'hi feia, ho va denunciar, el van amenaçar, va seguir denunciant i el van fotre fora. No es pot ser més honrat, o és que potser és massa honrat pel vostre gust de convergents? En Falconetti no ho faria mai, oi? Quines galtes que arribeu a tenir!

+
38

-
46
Ha dit qel que ha ditJosep Fourier, 11/09/2011 a les 21:14
Que en Carretero mai ha dit res dels votants de CiU en general, qui vulgui ser espanyol té el dret de votar segons les seves conviccions. Els idiotes (o mentiders) són els que voten Ciu *I* es proclamen independentistes, aquests són els que cal sacsejar ben fort com ho fa en Joan per despertar-los de la seva letàrgia mortal.

+
37

-
31
joanotAnònim, 11/09/2011 a les 21:13
GRAN CARRETERO !

+
37

-
55
Poc hàbil ?Josep Fourier, 11/09/2011 a les 21:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Què vol dir poc hàbil? Poc hàbil per servir els seus interessos? No mesureu Reagrupament amb la vara de mesurar vividors, sisplau. Quan en Carretero diu això no hi pensa pas en els seus interessos sinó que pensa en la pàtria oprimida i espoliada, pensa que ens hem d'alliberar d'aquest llast gegantí d'una vegada per totes i que, malgrat que tothom té el dret de votar el que vulgui també té l'obligació moral de ser conseqüent. CiU és l'engany perpetu, CiU vol que seguim sent espanya per sempre perquè el seu principal argument de màrketing és la contínua salvació de Catalunya, anar commemorant desfetes i qui dia passa any empreny. Els reagrupats n'estem fins al capdamunt de commemorar desfetes, el que volem és celebrar la independència de Catalunya i en Joan ens diu clar i català que qui vota CiU i es proclama independentista és perquè o no té cap o és un mentider. Bona diada i visca la terra!

+
38

-
47
No canviareu mai?Josep Fourier, 11/09/2011 a les 21:11
Sempre amb la mateixa cançó de la que sabeu perfectament la resposta. En Carretero va entrar al primer govern tripartit, no li va agradar gens el que s'hi feia, ho va denunciar, el van amenaçar, va seguir denunciant i el van fotre fora. No es pot ser més honrat, o és que potser és massa honrat pel vostre gust de convergents? En Falconetti no ho faria mai, oi? Quines galtes que arribeu a tenir!

+
37

-
46
Poc hàbil?Josep Fourier, 11/09/2011 a les 21:10
Què vol dir poc hàbil? Poc hàbil per servir els seus interessos? No mesureu Reagrupament amb la vara de mesurar vividors, sisplau. Quan en Carretero diu això no hi pensa pas en els seus interessos sinó que pensa en la pàtria oprimida i espoliada, pensa que ens hem d'alliberar d'aquest llast gegantí d'una vegada per totes i que, malgrat que tothom té el dret de votar el que vulgui també té l'obligació moral de ser conseqüent. CiU és l'engany perpetu, CiU vol que seguim sent espanya per sempre perquè el seu principal argument de màrketing és la contínua salvació de Catalunya, anar commemorant desfetes i qui dia passa any empreny. Els reagrupats n'estem fins al capdamunt de commemorar desfetes, el que volem és celebrar la independència de Catalunya i en Joan ens diu clar i català que qui vota CiU i es proclama independentista és perquè o no té cap o és un mentider. Bona diada i visca la terra!

+
34

-
28
Qüestió de confiançaAnònim, 11/09/2011 a les 21:10
Una de les herències dels tripartits d'ERC és que excepte l'Artur Mas i el que representa, la resta ha demostrat que no és de fiar i, a més, ens fa fer el ridícul.

+
37

-
48
Ha dit el que ha ditJosep Fourier, 11/09/2011 a les 21:09
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Que en Carretero mai ha dit res dels votants de CiU en general, qui vulgui ser espanyol té el dret de votar segons les seves conviccions. Els idiotes (o mentiders) són els que voten Ciu *I* es proclamen independentistes, aquests són els que cal sacsejar ben fort com ho fa en Joan per despertar-los de la seva letàrgia mortal.

+
40

-
27
Si votes l'enemic dels teus interessos, ets burro, o idiotaAnònim, 11/09/2011 a les 21:05
Ah, i no es poden anomenar idiotes als que votaven a Hitler en les eleccions alemanyes ? (vull recordar que, en el seu moment, Hitler va ser llista més votada en les eleccions alemanyes).
No es poden anomenar idiotes als votants serbis de Milosevic ?
No es poden anomenar idiotes als votants catalans del PSOE o del PP, per votar als enemics dels seus interessos ??
Ara resultarà que Bill Clinton també era un indesitjable quan va va etzibar a un periodista aquella frase del: "és l'economia, ESTÚPID".
És molt greu, dir-se independentista, i votar als ememics dels interessos de Catalunya, siguin CiU, PSC-PSOE o PP..... És com ser negre i votar el Ku-klux-klan al sud dels EUA.
El de votar, és un acte molt important on, la suma dels quals actes, per a un país, porta conseqüències.
Una persona que vota i dóna poder als enemics dels seus propis interessos (i als enemics dels interessos del país, és idiota. Jo no ho consideraria un insult, sinó una definició...
I els mateixos convergents que en aquest moment s'esquincen les vestidures i venen per aquí a defensar el llenguatge "políticament correcte" són els primers que ho saben quan ells mateixos tracten d'idiotes als votants de PSOE, PP i Tripartit.

+
38

-
4
Les titelles del poderAnònim, 11/09/2011 a les 21:04
CiU no és que siguin idiotes, el que son és l'instrument de narcotització col·lectiva dels catalans perquè la tropa dels Isidres Fainé, Florentino Pérez i reste Oligarquies Hispana-catalana, pugui seguir fent calers a costa d'empobrir al poble català.
Tan senzill com semble.
http://www.llibertat.cat/content/view/13773/1/

+
33

-
29
Poc hàbil?Josep Fourier, 11/09/2011 a les 21:04
Què vol dir poc hàbil? Poc hàbil per servir els seus interessos? No mesureu Reagrupament amb la vara de mesurar vividors, sisplau. Quan en Carretero diu això no hi pensa pas en els seus interessos sinó que pensa en la pàtria oprimida i espoliada, pensa que ens hem d'alliberar d'aquest llast gegantí d'una vegada per totes i que, malgrat que tothom té el dret de votar el que vulgui també té l'obligació moral de ser conseqüent. CiU és l'engany perpetu, CiU vol que seguim sent espanya per sempre perquè el seu principal argument de màrketing és la contínua salvació de Catalunya, anar commemorant desfetes i qui dia passa any empreny. Els reagrupats n'estem fins al capdamunt de commemorar desfetes, el que volem és celebrar la independència de Catalunya i en Joan ens diu clar i català que qui vota CiU i es proclama independentista és perquè o no té cap o és un mentider. Bona diada i visca la terra!

+
40

-
4
votar CYU és votar EspanyaAnònim, 11/09/2011 a les 21:02
votar CYU és votar Espanya

+
25

-
33
Avui treballareuJosep Fourier, 11/09/2011 a les 21:02
Com que és més fàcil copiar i enganxar un missatge que sortir deu cops del navegador em dedicaré a copiar els missatges que aneu censurant amb la vostra estratègia feixista de no deixar parlar, a veure qui se'n cansa primer.

+
27

-
6
Millor amb respecteAnònim, 11/09/2011 a les 21:02
No crec apropiat que ningú insulti a ningú. Per tant no m'agrada el que ha dit el Sr. Carretero. Ara bé, quan veus com CiU ha fet alcalde a l'Albiol a Badalona, i com ha pactat amb aquells que persegueixen a Catalunya a tot arreu del país, cal que s'ho facin mirar. Pactes de CiU-PP arreu, diputacions, consells comarcals... I aviat els veurem a Madrid, en Duran i Lleida es deleix!!

+
30

-
3
La independència de Duran i potser MasReagrupat, 11/09/2011 a les 21:01
Retallades !!!. Potser és una primera mesura d'urgència. Però si no es diu que aquesta situació és culpa del dèficit que pateix aquest país i que no l'arregla dins l'autonomia si no amb la independència. I QUE ES COMENCEN A FER PASSOS PER DECLARAR-LA, és enganyar l'elector o marejar la perdiu de sempre.I ell que potser es deixa enganyar...

+
46

-
7
Obriu els ullsSenyor K, 11/09/2011 a les 20:58
Dieu-me una sola cosa que hagi fet CiU i que ens hagi acostat a la independència; Mai han donat un cop de puny sobre la taula.
Votar CiU és marejar la perdiu durant 4 anys, són autonomistes, no independentistes, i mentre en Duran l'Ortega, de Gispert tinguin cadira Convergència no es mourà de l'autonomisme. convergents, obriu els ulls d'una punyetera vegada!

+
55

-
22
Que què!!???Anònim, 11/09/2011 a les 20:48
"els convergents treballem incansablement per assolir la plena sobirania del Principat"
Ets molt de la broma, tu!

+
26

-
24
catalans useful idiotsdoraimon, 11/09/2011 a les 20:46
d'escanya!

+
52

-
25
Més que idiotes... inconscientsOriol (Montreux), 11/09/2011 a les 20:46
Quan hom vota una coalició de regionalites col.laboracionistes amb l'Amo Espanyol i alhora hom declara ésser independentista, l'única explicació és dir que és un vot útil.
Si seguim el raonament: útil per a qui ? Per als Catalans ?
Aconseguiran quelcom més que barallar-se i perdre amb els Amos Espanyols com als darrers 30 anys ?
Si hi ha independentistes que han votat CiU a les darreres eleccions aquests són una colla d'inconscients de les conseqüències nefastes de llur vot.
Si a les properes els tornen a votar: aleshores són idiotes profunds.
Jo en diria Ridículs, sí, com el país sencer.

+
41

-
56
Sr. Carretero,Anònim, 11/09/2011 a les 20:42
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No em rebaixaré pas a tornar-li l'insult però sàpiga que mentre els convergents treballem incansablement per assolir la plena sobirania del Principat vostè es dedica a fer foc entre compatriotes; creu que aquesta actitud ajuda la causa de l'independentisme??? NO!!! Qui vol un líder que es dedica a insultar aquells qui defensen la seva mateixa causa???
Visca el M.Hble. Sr. Artur Mas, President de la Generalitat!
Visca Catalunya lliure!!!

+
48

-
15
D'això se'n diu estratègia comunicativa?Cornellanenc, 11/09/2011 a les 20:42
Pensar que els votants independentistes de CiU s'equivoquen és, per a mi, una evidència que no necessita gaires arguments. I el Sr. Carretero ha fet bé de recordar-nos-ho. Una altra cosa és la manera i els instruments retòrics que ha volgut utilitzar per expressar-ho. En primer lloc, l'insult mai no reforça el propi raonament, si el que es pretén és convèncer algú que és proper a tu (un independentista) per tal que canviï d'actitud i sigui coherent (voti un partit independentista, com RCAT o similars). En segon lloc, això deu passar perquè, quan un és un dirigent polític, a més de tenir cura en el llenguatge, ha de procurar d'adoptar una estratègia comunicativa planificada i eficaç, pensada i fabricada, no des dels budells, l'exabrupte rampellut i la improvisació, sinó la reflexió i l'assessorament d'un equip de comunicació que ajudi al líder. I en tercer lloc, li desitjo tota la sort al Dr. Carrtero, però que pensi quants convergents independentistes ha seduït i convençut amb aquest argument lèxic.

+
56

-
45
No canviareu mai?Josep Fourier, 11/09/2011 a les 20:42
Sempre amb la mateixa cançó de la que sabeu perfectament la resposta. En Carretero va entrar al primer govern tripartit, no li va agradar gens el que s'hi feia, ho va denunciar, el van amenaçar, va seguir denunciant i el van fotre fora. No es pot ser més honrat, o és que potser és massa honrat pel vostre gust de convergents? En Falconetti no ho faria mai, oi? Quines galtes que arribeu a tenir!

+
52

-
58
M´has ofèsVinyet, 11/09/2011 a les 20:36
M´has ofès, Carretero. No és bo que els que aspiren a ser líders insultin als seus possibles votants.
No anem bé, no. Val més que et retiris i deixis pas a gent amb una mica d´educació.

+
63

-
33
Independentisme de pa sucat amb oliAnònim, 11/09/2011 a les 20:33
Fourier, més engany que el tripartito espanyol dels PSOE-Esquerra i ICV, es possible? creure en verges maries i independenetistes montillistes es sentit comú o locura total?

+
50

-
39
qui sigui catalanista i no sigui independentista també és molt idiota i babauAnònim, 11/09/2011 a les 20:24
qui sigui catalanista i no sigui independentista també és molt idiota i babau

+
56

-
71
Poc hàbil?Josep Fourier, 11/09/2011 a les 20:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Què vol dir poc hàbil? Poc hàbil per servir els seus interessos? No mesureu Reagrupament amb la vara de mesurar vividors, sisplau. Quan en Carretero diu això no hi pensa pas en els seus interessos sinó que pensa en la pàtria oprimida i espoliada, pensa que ens hem d'alliberar d'aquest llast gegantí d'una vegada per totes i que, malgrat que tothom té el dret de votar el que vulgui també té l'obligació moral de ser conseqüent. CiU és l'engany perpetu, CiU vol que seguim sent espanya per sempre perquè el seu principal argument de màrketing és la contínua salvació de Catalunya, anar commemorant desfetes i qui dia passa any empreny. Els reagrupats n'estem fins al capdamunt de commemorar desfetes, el que volem és celebrar la independència de Catalunya i en Joan ens diu clar i català que qui vota CiU i es proclama independentista és perquè o no té cap o és un mentider. Bona diada i visca la terra!

+
72

-
70
Carretero, el llest de la classe i que ningú vota!!!Anònim, 11/09/2011 a les 20:07
Tothom sap que ets molt llest, per aixó vas esser conseller del Tripartit dels Lladres i la malversació; Carretero, sense tu, la independencia es més possible; amb montillistes com tu, pobre Catalunya!!!! I PER CERT, NO ET VA VOTAR NI LA DONA, OI, listo!!!

+
84

-
58
Sort que aquest ximple no representa ningúAnònima, 11/09/2011 a les 19:57
"Sóc tan radical que voto moderat" Josep Termes, un patriota, un savi, un home bo.

+
72

-
66
pel que tenimAnònim, 11/09/2011 a les 19:50
de que serveix majoria absoluta si es per acatar la constitució, pactar amb el PP, expliqueu-me això....el que ha dit Carretero...idiotes.

+
53

-
71
al de les 19:43Anònim, 11/09/2011 a les 19:47
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
..potser si que es poc hàbil,....però llavors es que tu penses en clau autonomista. Hem de canviar radicalment de xip, i només dient veritats, peti qui peti (perque el pais esta realment fotut) es com es pot aspirar a canviar. O això o més del que tenim. ras i curt. Ets potser tu també un idiota?

+
74

-
57
catllpv, 11/09/2011 a les 19:43
Anonim, no tinc cap dubte que el teu pare, la teva dona i el teu cunyat siguin uns idiotes, però ja voldrieu vosaltres tenir ni que sigui un 5% dels vots dels idiotes que han votat ciu i potser tindrieu un diputadet.

+
85

-
67
Aquest home és molt poc hàbilAnònim, 11/09/2011 a les 19:43
Cadascú té dret a pensar com li sembli, però el que és poc discutible és que l'habilitat del Sr. Carretero per atraure potencials votants és nul·la. Si es pensa que dient idiotes als electors independentistes de CiU se'ls aproparà potser s'hauria d'aplicar l'adjectiu a ell mateix.

+
92

-
76
sí senyorAnònim, 11/09/2011 a les 19:18
jo això sempre ho he dit, idiota terminal qui vota i milita a CiU i es pensa que són nacionalistes, quan són botiflers, autonomistes, un llast. però molts dels qui es fiquen la barretina i voleien l'estelada avui, després 364 dies a l'any no exerceixen d 'independentistes. Són els idiotes esmentats. i són uns quants, començant pel meu pare, la meva dona i cunyat, uns estúpids votants de CiU que es pensen que voten independència....

+
90

-
77
CarreteroAnònim, 11/09/2011 a les 19:17
Te tota la rao.Es que ja nomes ens QUeda la nostra dignitat