Redacció Barcelona | Actualitzat el 18/08/2011 a les 12:37h

Turull i Puig, amb Oriol Pujol

Imatge del Facebook en què es pot comprovar el suport de Turull i Puig a Oriol Pujol. Foto: Facebook

Cada dia més les xarxes socials tenen una gran utilitat política. Per exemple, poden servir per saber qui està amb qui més que saber qui és qui. Així es demostra a CiU. La Federació nacionalista ha entrat en el debat del número dos de Josep Antoni Duran i Lleida a Madrid, i les seves primeres espases no eviten els posicionaments. Una setmana després que Oriol Pujol es postulés, els joc de declaracions i contradeclaracions no s'ha aturat, i sobretot en canals com Facebook. Aquest dimecres el conseller d'Interior, Felip Puig, i el portaveu al Parlament de la formació, Jordi Turull, ja s'han afegit al grup "Oriol Pujol Ferrusola a Madrid". Ras i curt.

COMENTARIS

+0
-0
2.0
EnricR, 07/09/2011 a les 23:09
Un tercer et pot afegir a un grup sense que tu ho hagis demanat.
+1
-1
2.0
EnricR, 07/09/2011 a les 22:41
Un tercer et pot afegir a un grup sense que tu ho hagis demanat.
+1
-0
i jo també.
Anònim, 29/08/2011 a les 18:19
Sí, jo també m'hi afgeiré al grup de Facebook. Però demanant que en Oriol sigui el número 1 de la llista i així deixà a l'aparcament al calvo Duran. Ja n'hi ha prou de suportar les seves histories.
+1
-2
Oriol Pujol
Emili, 20/08/2011 a les 19:56
No estic a favor de l'Oriol Pujol, però em sembla bé que hi hagi gent que el vulgui a Madrid i que ho digui públicament.
O no poden dir-ho?

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: