Q.S./Redacció | Actualitzat el 02/08/2011 a les 10:04h

L'atur castiga el juliol

Tot i que la desocupació baixa per quart mes consecutiu, la davallada és molt inferior a la del mateix mes del 2010

Una oficina d'Ocupació de Barcelona Foto: ACN

L'atur ha baixat aquest mes de juliol, però només un terç del que ho va fer el juliol de l'any passat. Aquest és el missatge del Ministeri de Treball quan aquest matí ha publicat noves dades sobre l'atur.

Tot i que és el quart mes consecutiu que la desocupació baixa a Catalunya, la davallada de desocupats és molt inferior a la registrada fa un any. Al juliol d'aquest 2011 hi ha 5.500 aturats menys, però pel juliol de 2010 van ser de 15.070 treballadors.

L'atur total en territori català és de 571.000 persones.La desocupació s'ha reduït a tots els sectors, sobretot als serveis, coincidint amb la temporada turística, i bàsicament a les demarcacions de Girona i Tarragona. També ha baixat de manera destacada a la indústria.

42.000 aturats menys a tot Espanya

Al conjunt de l'estat espanyol, les llistes de desocupats s'han retallat de 42.000 persones i, per tant, hi ha registrats una mica més de 4.000.000 d'aturats.

Pel que fa als contractes, al juliol se n'han fet a Catalunya 220.000, que són 24.000 més que al juny. El 90% són temporals. Els primers 7 mesos de l'any s'han firmat prop d'1.300.000 contractes, només un 12% són indefinits.

Navega per les etiquetes

atur

COMENTARIS

+0
-1
Directes a la patacada
Quisapquisóc, 02/08/2011 a les 13:45
Anem directes a la patacada final.
Al novembre->25% d'atur.
2012-> 28%.
2013->peta

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: