Quico Sallés/Barcelona | Actualitzat el 13/07/2011 a les 21:31h

Catarsi Junqueras

"Liberalisme democràtic, socialdemocràcia corregida i sentimentalisme dels valors independentistes" eixos del programa per presidir ERC

Junqueras en plena presentació de la candidatura. ACN

Coses de família. Des de Joan Puigcercós, passant per Joan Manel Tresserras o Elisenda Paluzie arribant fins Ernest Benach i quatre-centes persones més s'han aplegat aquest vespre a l'acte de la posada de llarg de la candidatura d'Oriol Junqueras com a president d'ERC. Són tots els que estaven, però no estaven tots els que són o gairebé. Crida a files, tothom a creure i a fer bondat. A les Cotxeres de Sants, previ pagament d'un lloguer de 1.500 euros de l'auditori, Junqueras amb micro facial rotllo Madonna, ha estat fidel al seu estil i ha brandat la unitat i les sigles d'ERC com a leitmotiv de la seva causa.

"Em dic Oriol Junqueras i sóc un bon noi". Amb aquesta frase s'ha presentat al candidat a una militància absolutament lliurada al líder. "Faré el que podré", ha advertit Junqueras per recordar que "fa 300 anys que esperem assolir els objectius d'Esquerra". Per tant, paciència, ha deixat entreveure el candidat a l'abnegada militància.

Junqueras ha marcat l'objectiu de la seva candidatura amb una consigna clara: "tenim l'obligació moral de ser la força majoritària a Catalunya, volem tots els vots". Per assolir-lo, el candidat ha dibuixat a traç gruixut les línies mestres del seu programa que "ha d'arribar a molta gent". En un discurs previsiblement èpic i amb to pedagògic, Junqueras ha apuntat el "liberalisme polític" com a pàtina de la seva ideologia; la "socialdemocràcia corregida" com a marc conceptual de l'economia; i el "sentimentalisme dels valors independentistes".

Objectiu, doncs, posat sobre la taula "no ser una crossa dels conservadors, ni crossa dels suposats progressistes", com ha apuntat el seu ticket electoral, la vigatana Marta Rovira. Ara bé, res d'equidistància. "No som equidistants", ha clamat Junqueras per afegir que "ERC no ha d'ajudar a ningú per aconseguir objectius que no són els nostres". "Si algú ha de canviar aquest país, només ho podem fer nosaltres", ha sentenciat recordant la fórmula Sant Vicenç dels Horts. La militància esverada, com a mínim, la que s'ha reunit al mític local del carrer de Sants.

La llista

Marta Rovira, Lluís Salvadó, Anna Simó, Jordi Solé, Esther Capella, Eduard López, Oriol Amorós, Eli Nebreda, Jordi Fàbrega, Lluís Pérez, Pere Cullell, Ricard Martínez, Maria Mercè Roca, Albert Castellanos, Marc Sanglas, Josep Carrapiço, Jordi Ros, Guillem Clapés, Meius Ferrer, Cesc Iglesias, entre secretaries i vicesecretaries per donar i per vendre i un síndic del militant, Carles Vives. Coses de família.

Navega per les etiquetes

oriol junqueraserc

Referències a Internet

Junqueras

COMENTARIS

+0
-1
Sigueu crítics ERC, si us plau.
Anònim, 15/07/2011 a les 12:44
La davallada d´ERC a sigut per què han fet política espanyola. Tenen de fer autocrítica i tornar a l´independentisme. A Madrit no s´hi ha d´anar i si s´hi va només a votar que no a tot.
Serà tanta la nosa que els farien que els espanyols per cansament s´allunyarien de nosaltres per fi.
+0
-0
Comentaris
Militant, 15/07/2011 a les 09:57
Oriol no passes desapersabut ,amb tans comentaris aijo es bo.
Els detrectors de la teba candidatura m'agradaria saber si son militans,faborapbles an Benet,ho toca collons españolistes esperonats gratuitament
+0
-4
Derrota
Anònim, 14/07/2011 a les 23:42
A cuidar las cabras !
+5
-1
Tot hi compta...
Victor G, 14/07/2011 a les 19:36
Jaumetria, precisament a tu no em referia en absolut perquè estic força d'acord amb els teus punts de vista. Només has de fer un cop d'ull a la resta de comentaris per esbrinar a qui hi faig referència.
Pel que fa a les altres consideracions en pots estar segur que toco de peus a terra i se que a ERC li falten moltes coses hores d'ara. Però també t'he de dir que discutir la ideologia i el programa d'ERC, quan fa molts any que estan negre sobre blanc, no és precisament el que fa falta. El que fa falta és humilitat, honestedat, esperit de servei, sentit comú i saber explicar i fer arribar a la "votància" (No confondre, com s'ha fet molt sovint, amb la militància) aquest "cos" ideològic que sovint ha estat adulterat per pactes "antinatura". En aquest context és a on el discurs de l'Oriol incideix i, a mi particularment, il•lusiona i fa por. De totes maneres, el meu primer comentari va en la línia de posar de manifest i mirar de interferir els mecanismes que mitjans propers a altres formacions fan servir per escampar “merda”. El que si has de reconèixer és que cap formació a Catalunya a rebut més que ERC. Ep!!! Amb raó i sense raó. Salut, company.
+1
-1
Tot hi compta...
Victor G, 14/07/2011 a les 19:28
Jaumetria, precisament a tu no em referia en absolut perquè estic força d'acord amb els teus punts de vista. Només has de fer un cop d'ull a la resta de comentaris per esbrinar a qui hi faig referència.
Pel que fa a les altres consideracions en pots estar segur que toco de peus a terra i se que a ERC li falten moltes coses hores d'ara. Però també t'he de dir que discutir la ideologia i el programa d'ERC, quan fa molts any que estan negre sobre blanc, no és precisament el que fa falta. El que fa falta és humilitat, honestedat, esperit de servei, sentit comú i saber explicar i fer arribar a la "votància" (No confondre, com s'ha fet molt sovint, amb la militància) aquest "cos" ideològic que sovint ha estat adulterat per pactes "antinatura". En aquest context és a on el discurs de l'Oriol incideix i, a mi particularment, il•lusiona i fa por. De totes maneres, el meu primer comentari va en la línia de posar de manifest i mirar de interferir els mecanismes que mitjans propers a altres formacions fan servir per escampar “merda”. El que si has de reconèixer és que cap formació a Catalunya a rebut més que ERC. Ep!!! Amb raó i sense raó. Salut, company.
+0
-2
A Víctor G
Jaumetria, 14/07/2011 a les 18:26
A Víctor G

Si m’ho dius a mi perquè sóc un gos, fixa’t que els meus lladrucs són preguntes (que veig que tu no contestes, de passada sigui dit)

Em penso que a ERC, més que proclames sense concreció del tipus “El futur, quan arribi, només pot ser nostre” o messianismes a favor d’un militant determinat (Junqueras) contra el qual no tinc res, el que convé és un programa que pugui interessar al màxim nombre possible d’electors

Tant costa d’exigir un dret tan bàsic com el que recull l’article 152.2 de la Constitució (l’Estatut només es pot modificar si la modificació supera un referèndum) en relació amb el 23.1 (dret fonamental a la participació política directament i per mitjà de representants) perquè Catalunya es pugui autodeterminar plebiscitant el seu Estatut, com Andalusia, Galícia i el País Basc, i com Catalunya mateix des del 1979 i fins al 2010?
+13
-3
Borden... Visca !!!
Víctor G, 14/07/2011 a les 17:25
Fa mal. L'Oriol fa mal i en farà encara més. Ja comença l'escampada de merda dels de sempre. Eiiii !!! Cap problema !!! Amb el cap ben alt. El futur, quan arribi, només pot ser nostre.
+6
-2
contrapès 3 | COSES QUE NO S’ENTENEN
Jaumetria, 14/07/2011 a les 17:00
contrapès 3 | COSES QUE NO S’ENTENEN |


http://www.3cat24.cat/noticia/1289466/politica/Junqueras-obre-la-porta-a-pactes-per-la-independencia-i-lestat-del-benestar
|

1. Quan i com a ERC han abandonat els “valors que els són propis, els independentistes, republicans i d'esquerres”? |

2. Quan i com Esquerra s’ha tancat a “incorporar nova gent al projecte” i/o “a futurs pactes per defensar els mateixos objectius”? |

3. "Podem pactar amb qualsevol que ho comparteixi." Qui hi ha avui que comparteixi els objectius d’ERC i estigui en una opció política diferent d’Esquerra i, per tant, concorri a les eleccions en contra d’ERC? |

4. Atacar “l’estratègia” d’Esquerra “en els tripartits” des de dintre mateix d’ERC és precisament el que ha provocat el daltabaix electoral. Perquè, si “el PSC no l’ha volgut fer [un pas endavant per al reconeixement nacional]”, és que potser CiU o algú altre sí que l’ha fet? |

La reforma estatutària que ERC va impulsar participant en el Pacte del Tinell (mentre CiU encara governava en funcions i en minoria amb el suport del PP) encara no s’ha acabat. A diferència d’Andalusia, Galícia i el País Basc, actualment l’Estatut de Catalunya no està validat en referèndum |

Jaumetria
+7
-3
NOMÉS UNA PARAULA AL PROGRAMA POLÍTIC: ESTAT CATALÀ INDEPENDENT
Anònim, 14/07/2011 a les 16:13
NOMÉS UNA PARAULA AL PROGRAMA POLÍTIC: ESTAT CATALÀ INDEPENDENT. LA RESTA ÉS FER EL MICO ESPANYOL... EL PRIMER PUNT DE QUALSEVOL PARTIT POLÍTIC CATALÀ HAURIA DE SER LA RECONSTRUCCIÓ DE L'ESTAT INDEPENDENT, NO EL DEL SEGLE XVII SINÓ EL SEL SEGLE XXI. DESPRÉS TOTA LA RESTA DE POLÍTIQUES, SI NO ÉS AIXÍ NO ÉS UN PARTIT POLÍTIC CATALÀ N'ÉS UN D'ESPANYOL COM CIU (HORITZÓ NACIONA=L ENCAIX ESPANYOL) O PSC O PP O FALANGE
+16
-2
CIU ha perdut el nord
pitu, 14/07/2011 a les 16:11
Veig que les rates convergents ja comencen a fer joc brut. No es tracta d'això companys...Es tracta de que CIU faci país, de manera decidida i clara. Llavors no hauríeu de patir. Però no ho fa...Ens fa malviure i conviure amb l'espanyolisme ranci, amb un país claudicant i messell. Amb aquesta proposta Junqueras i ERC tenen un futur esplendorós. Visca Catalunya lliure!
+19
-4
Terrassa
Benet, 14/07/2011 a les 15:29
La renovació d'ERC va endavant i veig que fa mal... perfecte! Anem bé! Ànims Oriol i companyia!
+7
-23
Lampedusa
Anònim, 14/07/2011 a les 14:48
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+7
-25
Junqueras, home de palla del tripartit 3.0
Anònim, 14/07/2011 a les 14:10
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-23
Mentida!
Anònim, 14/07/2011 a les 13:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+2
-10
Unitat i Renovació
M&M, 14/07/2011 a les 12:44
El primer punt fort de la candidatura, la unitat(però en manquen un bon grapat).
El segon punt fort de la candidatura, la renovació (en sobren uns quants).
El tercer punt, les idees, es troba en una situació de síntesi: sobre i falten alhora, el discurs és més aviat desencisador!
+22
-5
Bon candidat
Marinada, 14/07/2011 a les 12:10
No entenc els comentaris negatius per una persona que es proposa començas a fer bona feina, no es poden posar pals a les rodes al Sr.Junqueras, almenys es una cara nova i està preparat i suficienment qualificat per encapçalar la renovació del partit. Crec que mereix un vot de confiança per la història de ERC i per be de Catalunya
+12
-2
Test Independentista - Pregunta nº 12
Anònim, 14/07/2011 a les 12:09
A) Practico l'Independentisme sense respectar els límits del marc legal espanyol (el considero Il·legítim).
B) Practico l'Independentisme respectant els límits del marc legal espanyol (el considero Legítim).

Si us agrada la A voteu Positiu
Si us agrada la B voteu Negatiu
+14
-2
Test Independentista - Pregunta nº 11
Anònim, 14/07/2011 a les 12:02
A) Em considero Independentista.
B) No em considero Independentista.

Si la resposta és A voteu Positiu
Si la resposta és B voteu Negatiu
+10
-1
POSEU-VOS-HO AL CAP: HI HEM DE SER TOTS, NO SOBRA NINGÚ
Anònim, 14/07/2011 a les 11:41
Tots aquests que demaneu a crits una caça de bruixes, un tribunal de la inquisició independentista, i que fins i tot us oferiu voluntaris per encendre les fogueres on han de cremar els impurs, heu de saber una cosa: no conseguireu mai els vostres objectius perquè no aconseguireu mai sumar una majoria al vostre voltant. Com a molt podreu muntar una espècie de monestir des d'on somniar les virtuds d'una pàtria lliure, mentre cultiveu un petit hort i renegueu de tot alló que no sigui tant immaculadament pur com vosaltres. Encara que no sé si superarieu amb èxit la "prueva del pañuelo".

I una altra cosa, així no sereu mai feliços. Farieu bé d'intentar superar el bovarisme crònic que us afecta.
+8
-5
Caçada
Anònim, 14/07/2011 a les 11:33
Ja veig que a aquesta de la Rovira l'han caçada amb el tema de les targetes. Ens passarem l'estiu amb aquest tema. Jo d'ella ja em retiraria. Molta sort!
+16
-5
Qui ho havia de dir
Anònim, 14/07/2011 a les 11:30
L'Agència Catalana de Cooperació és una entitat destinada a donar suport a gent que ho està passant molt malament. No em puc creure que diners que havien de ser per aquestes persones anessin a butxaques de gent sense escrúpols. Segur que la Marta Rovira també tenia una d'aquestes targetes?
+11
-2
Test Independentista - Pregunta nº 10
Anònim, 14/07/2011 a les 11:29
A) Primer Catalunya
B) Primer Espanya

Si la resposta és A voteu Positiu
Si la resposta és B voteu Negatiu
+0
-2
Test Independentista - Observacions I
Anònim, 14/07/2011 a les 11:23
Si us plau, es prega respondre a totes les preguntes, no només les que menys problemes de consciència us poden produir.

El Test es útil per a auto-avaluar-vos sobre el vostre grau d'Independentisme, i si coincideix o no el que penseu amb el que feu. Gràcies.
+2
-3
Test de la hoja parroquial:
Anònim, 14/07/2011 a les 11:09
Hacer un test independentista aquí, es como preguntar a los que compran la hoja parroquial:
¿Dios existe?
99% dice sí
1% ns nc (el monaguillo)
+3
-1
Crònica o contracrònica?
Josep Brâut, 14/07/2011 a les 11:08
Per a fer una contracrònica cal que hi hagi una crònica. Perquè, redactant coses com "amb micro facial rotllo Madonna" hem de suposar que es tracta d'una contracrònica, més informal i humorística.
El que no sé és on heu penjat la crònica seriosa. Perquè, sincerament, el Quico Sallés no em sembla seriós.
+9
-1
Test Independentista - Pregunta nº 9
Anònim, 14/07/2011 a les 11:05
A) Prefereixo Llistes Obertes en les eleccions.
B) Prefereixo Llistes Tancades en les eleccions.

Si la resposta és A voteu Positiu
Si la resposta és B voteu Negatiu
+4
-12
Muy malo
Anònim, 14/07/2011 a les 11:04
Muy malo, no tiene categoría y encima su vocecita de soplido no le acompaña.
+9
-6
M'empipa mullar-me la vora dels pantalons quan plou
Antònima, 14/07/2011 a les 10:58
De moment i fins que no tingui més elements de judici em quedo amb aquesta definició, llegida fa temps, de l'alcalde de Sant Vicens: "És una home políticament molt immadur però personalment molt ambiciós". De la referència a la immaduresa en surt la rastallera de definicions polítiques i emocionalistes a què pretén adscriura la formació i ell mateix. Pur equilibri de fonambulista que busca contentar tothom que l'ha nomenat. Mala peça al teler, nano!
+12
-5
Test Independentista - Pregunta nº 8
Anònim, 14/07/2011 a les 10:40
A) Considero Il·legítim el marc legal espanyol a Catalunya, perquè deriva dels Decrets de Nova Planta, imposats per la força.
B) Considero Legítim el marc legal espanyol a Catalunya.

Si la resposta és A voteu Positiu
Si la resposta és B voteu Negatiu
+10
-7
Paraules buides
Anònim, 14/07/2011 a les 10:36
Amb cara de messies i poesia barata: es pensen que som tontos? Què vol dir "sentimentalisme dels valors independentistes"?! Si diu que és "un bon noi", la família estarà contenta, però jo vull polítics CAPAÇOS de dur-nos a la independència. I no és "sentimentalisme": és una urgència.
+3
-1
Tonto
Militant, 14/07/2011 a les 10:26
Jo com ha militant mautoconsidero el mes tonto(no es falça modestia).
Mols comentaris contraris an Junqueres per les sebas ideas hi formes politicas,putse tenio rao pero cap del detrectors es capaç de fer una replica politica coherent,nomes criticas,sensa cap valor padogogic.
Conclusio maba sou uns pedans,hi amb ganes de perjudicar(sou uns quinta columnistes??).
L'Agencia Catalana de Cooperacio,varen tenir la decencia de tornar els dines mal gastats
+0
-9
Test Independentista - Pregunta nº 7
Anònim, 14/07/2011 a les 10:25
A) No col·laboro amb els espanyols a esborrar Catalunya del mapa. Porto la E de la matrícula tapada amb el CAT
B) Col·laboro amb els espanyols a esborrar Catalunya del mapa. Porto la E a la matrícula

Si la resposta és A voteu Positiu
Si la resposta és B voteu Negatiu
+15
-2
Test Independentista - Pregunta nº 6
Anònim, 14/07/2011 a les 10:22
A) Catalunya primer, i després els Partits
B) Els Partits primer, i després Catalunya

Si la resposta és A voteu Positiu
Si la resposta és B voteu Negatiu
+12
-2
Test Independentista - Pregunta nº 5
Anònim, 14/07/2011 a les 10:19
A) Qui lideri el camí cap a l'Estat propi ha de ser algú que no s'ajupi i planti cara, en català, a Espanya"
B) Qui lideri el camí cap a l'Estat propi ha de ser algú que s'ajupi i no planti cara, en català, a Espanya"

Si us agrada la A voteu Positiu
Si us agrada la B voteu Negatiu
+7
-3
Test Independentista - Pregunta nº 4
Anònim, 14/07/2011 a les 10:18
A) A Espanya, al Congrés, si ha d'anar a boicotejar les institucions de l'Estat
B) A Espanya, al Congrés, si ha d'anar a col·laborar amb les institucions de l'Estat

Si la resposta és A voteu Positiu
Si la resposta és B voteu Negatiu
+14
-1
Test Independentista - Pregunta nº 3
Anònim, 14/07/2011 a les 10:16
A) Vull per a Catalunya la Independència, tota sencera, inclosa la Fiscal.
B) Vull per a Catalunya només la Independència Fiscal (pacte fiscal, concert, etc). Amb la Independència Fiscal en tinc prou.

Si la resposta és A voteu Positiu
Si la resposta és B voteu Negatiu
+6
-4
Test Independentista - Pregunta nº 2
Anònim, 14/07/2011 a les 10:15
A) La millor manera de defensar la llengua catalana és parlant-la, en especial al Congrés.
B) La millor manera de defensar la llengua catalana és renunciant a parlar-la, en especial al Congrés.

Si la resposta és A voteu Positiu
Si la resposta és B voteu Negatiu
+0
-19
Test Independentista - Pregunta nº 1
Anònim, 14/07/2011 a les 10:08
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+20
-3
I deixar treballar?
Anònim, 14/07/2011 a les 10:07
Algú es planteja que potser quan comencin a treballar es veurà què ofereixen i com volen fer-ho? O és millor començar a destruir tot el que diuen?
És una candidatura, quan siguin elegits se'ls dóna 100 dies de gràcia i després ja es veurà. Et podran convencer o et podran defraudar, això dependrà de què espera cadascú. Prou de 'rajar' per 'rajar'.
+50
-34
Flipant
Anònim, 14/07/2011 a les 09:38
Tot això de les targetes és flipant, ja ho sap la gent? aquests són els que han de renovar Esquerra després d'haver saquejat l'Agència Catalana de Cooperació, un òrgan justament destinat a ajudar els més necessitats? quina manca d'ètica, quina vergonya, quins trepes. He quedat molt decebuda.
+47
-38
Rovira
Anònim, 14/07/2011 a les 09:29
Aquesta de la Marta Rovira no és la que estava a l'Agència Catalana de Cooperació? doncs mireu això:

http://www.diaridegirona.cat/catalunya/2009/06/12/sindicatura-revela-descontrol-gestioacute-lagegravencia-catalana-cooperacioacute/337675.html
+23
-11
Carrapiço!
Anònim, 14/07/2011 a les 09:21
Ostres, el màxim artífex que a Girona no tinguem cap regidor serà el proper Secretari d'Organització. Fantàstic. Josep, records al Puigcercós ...
+26
-16
Operació maquillatge!
Anònim, 14/07/2011 a les 09:18
Una excel·lent operació de maquillatge! de novetats només en Jordi Fàbregas i el Lluís Pérez. Els principals causants de la crisi d'ERC a primera línia de la candidatura: Marta Rovira, Anna Simó, Eduard López, Lluís Salvadó, Oriol Amorós, Josep Carrapiço, etc. Oriol, tu seràs el President però acabem de perdre una oportunitat d'or de redreçar la situació fent una renovació molt àmplia ( que no total ). Ara sí que veig que això acabarà com el PSUC.
+25
-18
Regeneració democràtica
Anònim, 14/07/2011 a les 09:03
Junqueras, tens un discurs tan buit i tan estereotipat que no convences ningú. Et creus un salvador de la pàtria... i el que hauries de fer és aplicar-te la regeneració democràtica i deixar algun càrrec (eurodiputat, alcalde de S vicenç dels Horts, ara et vols erigir en el salvador d'ERC).
No heu entès res si continueu per aquest camí. Una pena.
+8
-5
Cares noves
Anònim, 14/07/2011 a les 08:57
A la llista hi veig cares noves, m'agrada, però diria que aquesta Anna Simó em sona d'alguna cosa.
+10
-5
Junqueras
Anònim, 14/07/2011 a les 08:52
Junqueras m'agrada. Sap de lletra, fet que a l'Esquerra d'ara és una gran novetat. És historiador. Raona i parla bé. Inspira confiança... És un home de la talla gairebé d'una Rahola i fins i tot millor que en Carod o Colom. Semblaria que Esquerra hagi tornat a solc...
Però rere les junqueres sempre hi jeu algun gandul o s'hi amaga algun bandoler de via estreta. I Esquerra, per desgràcia en va plena. Si no en fa net, Junqueras fracassarà.
+8
-6
A RESTA ÉS FER EL MICO...
Anònim, 14/07/2011 a les 06:53
NOMÉ UNA PARAULA AL PROGRAMA POLÍTIC: ESTAT CATALÀ INDEPENDENT. LA RESTA ÉS FER EL MICO...
+11
-9
Embolic
Sèquia Monar, 14/07/2011 a les 06:39
"Liberalisme democràtic, socialdemocràcia corregida i sentimentalisme dels valors independentistes". Encara tenim sort que el qui ho proposa és una persona amb un alt nivell intel·lectual, que si no semblaria la intervenció d'un personatge de l'APM.
+12
-12
Independència ja
Mortadelo, 14/07/2011 a les 03:39
Quina merda de programa polític és aquest?

"Liberalisme democràtic, socialdemocràcia corregida i sentimentalisme dels valors independentistes"

Sona a presa de pèl més avita, aquí el que cal és la indepèndencia el "liberalisme", "socialdemocràcia", etc que se la fotin on els hi capiga, que no confonguin al personal amb temes irrelevants.
+12
-3
Siguem optimistes
Jordi B., 14/07/2011 a les 01:33
Diuen que l'esperança és mentidera, però la desesperança encara ho és molt més.
Hem de ser optimistes perquè no ens podem permetre el ser pessimistes. Esquerra Republicana de Catalunya se n'ha de sortir, perquè la pàtria ho necessita.
Visca Catalunya Lliure
+14
-25
Esquerra = PSC = ICV = EUIA
Anònim, 14/07/2011 a les 01:04
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-21
Dóno suport a Carles Bonet
Joana Llançana, 14/07/2011 a les 01:04
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-20
Alcaldes del Baix Llobregat
Anònim, 14/07/2011 a les 00:16
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-4
Hmm
Tomppa, 14/07/2011 a les 00:06
Esquerre pot intentar a fer que vol però fins quan no hi ha canvis a lleis electorals, llistes obertes i treure limits anti-democràtics ( d'5% ). El Junqueres i ERC pot fer res que Sí,RCat,DCat,CUP,etc podrien crear segona/tercera força a Catalunya o això no interessa perquè diferencia entre uns i altres és massa gran en altres temes que independència ara o independència demà ?
+20
-8
i els expulsats?
Anònim, 14/07/2011 a les 00:02
Pensa demanar a Barrera que torni? I haurà amnistia per recuperar els expulsats? Què farà per què tornin al partit els més de 3000 militants que l'han abandonat? Pensa incorporar a l'executiva polìtics o funcionaris a sou? Sabrem quans càrrecs remunerats en empreses públiques, consorcis i institucions es reparteixen als Ajuntaments?
+22
-17
escolanets
Anònim, 13/07/2011 a les 23:26
A veure si d'una vegada deixaran de fer d'escolanets del PSOE (PSC). Ho dubto. Mentre hi hagi en Puigcercós a l'ombra, no me'n fio.
+4
-22
catalunya
Anònim, 13/07/2011 a les 22:36
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+23
-0
els que estaven?
innisfree, 13/07/2011 a les 22:36
Catanyol: "Són tots els que estaven, però no estaven tots els que són..."

Català: "Ho són tots els que hi eren, però no hi eren tots els que ho són..."

Així de senzill.
+9
-14
catalunya
davids, 13/07/2011 a les 22:32
aquest d'esquerdas....fan molta gràcia,sentimentalisme dels valors independentistes...això és massa profun per a mí...no apendran mai pobrets.
per cert don't feed the troll que corre per aquí,ja es cansara
+12
-3
Capità canalleta
Anònim, 13/07/2011 a les 22:27
Amb tants de fàstics acabaràs molt primet. Cuida't capità canalla. Els que t'estimem i mirem pel teu bé volem que et prenguis sempre la pastilleta a l'hora que toca. Salut i independència.
+44
-23
Un gran acte
Anònim, 13/07/2011 a les 22:24
En Junqueras ha fet tornar la trempera a ERC !!!!

Tornarem allà on ens mereixem !!!
+3
-23
Que tinguis sort
Capita canalla, 13/07/2011 a les 22:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+13
-3
Rollo Sallés
Xandri, 13/07/2011 a les 22:18
Aquest micròfons són cada vegada més corrents. Sallés no veig que li veus semblant amb la Madona que no sigui l'èxit. Sallés t'agrada molt la conyeta però això de la conyeta no serveix per res.
+11
-7
Que tinguis sort
Marcel, 13/07/2011 a les 22:04
#construimconfiança i mai més perdem la dignitat pactant amb l'autonomisme (de dretes o d'esquerres) a canvi d'un plat de llenties. Sort, Oriol Junqueras. Vegeu
http://perabonspatricis.blogspot.com

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: