COMENTARIS

+
2

-
0
Es tracta de sumarAnònim, 04/07/2011 a les 10:29
SI proposa una estratègia política senzilla i evident. La unió fa la força. Units per les compteses electorals però sobre tot per fer pedagogia i oferir una alternativa seriosa. Hem de començar a treballar tots plegats per construir la Catalunya que volem i deixar-nos de romanços.
M'hi apunto!

+
14

-
3
ll*llAnònim, 03/07/2011 a les 14:32
CDC + UDC + ERC + RCat + SI + CUP + DCat + ICV? = //*//

+
11

-
1
DE TOTSAnònim, 03/07/2011 a les 11:20
De TOTS ha d´èsser la INDEPENDENCIA, pitjor és dir-s´hi SOCIALISTA hi no tenir ni IDEA del que par-la...això de 4400 milions patrimoni.....s´ha d´acabar però que esperen aquests que els han deixat a la roïna que jo m´arromangui...mentres ells tranquils a la platja....BOBOS tampoc vullc una SOCIETAT de BOBOS amb la de BORREGOS en tinc PROU!!! i de sobres....

+
11

-
21
Front nacionalJosep Fourier, 03/07/2011 a les 09:50
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquesta voluntat d'unió després de tant de temps de defensar el contrari respon a un canvi de tàctica en la seva estratègia dirigida a intentar cruspir-se les altres forces independentistes. Si ho fessin per la independència de Catalunya em podria semblar bé malgrat la poca honradesa dels mitjans, la llàstima és que tot això només serveix per inflar els egos i els comptes corrents d'una colla d'indesitjables.

+
23

-
2
llibertat i dignitatfuet, 03/07/2011 a les 08:34
senyors SI no té ideologìa,només val l'independència,aquesta no és ni de esquerdes ni de dretes,jo mateix soc menbre de SI i soc de dretes no vull ni veure les esquerdes,però tinc clar que vull ser independent

+
16

-
1
Au vaAnònim, 03/07/2011 a les 08:07
Anònim,03:30, ara resultarà que el senyor Duran és la quintaessencia de l'independentisme català i CIU s'hi ajunta amb el PP esperonats per SI, cal ser més ignorant? quant SI no existia CIU ja s'ajuntava amb el PP, amb el PSOE i amb tots els espanyols que els hi feien alguna proposta, entre els seus objectius mai ha estat l'independentisme, ara el publicita com aquell comerciant que que anuncia tindrà un producte per tal de fer-se publicitat, però mai el duu al prestatges ni ha negociat adquirir-lo.

+
16

-
1
catalunyadavids, 03/07/2011 a les 08:07
no han volgut sapiguer res de gent que diu que és independenriste sense ser-ho(no cal que donem noms),gràcies a ells hem pogut treure la careta de molta gent i partits que porten anys i panys enrredan la gent.gràcies a SI,ara sabem,que esquerda ni es planteja l'independencia(bonet,ridao,puigcercòs),ells són l 'esquerda nacional(de quina nació???),es a dir no són més que crossesocialistes.endavant SI pit i collons

+
4

-
20
Front patriotic?Anònim, 03/07/2011 a les 03:30
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
doncs, desde que hi són només han fet el contrari...no han volgut saber res dels altres independentismes, i fins ara al Parlament molt del que han fet a estat atacar Ciu, donant força involuntariament al PP i altres, cosa que és a les antipodes del front nacional.

+
18

-
10
Rancunia!!!Anònim, 02/07/2011 a les 23:27
Jordi B:
1) D'homes que diuen una cosa i en fan un altra en teniu un bon grapat, començant per el vostre cap, que trenca amb ERC, els diu la del porc i desprès assegura que era tot broma i que cal tornar-hi. De gent que se sent enganyada i traïda molta, fins i tot aquell senyor que tu afirmes conèixer i que segur que ni tan sols has saludat mai.
2) Poseu-vos d'acord jo no se el que diuen els estatuts ni tan sols m'interessa, sembla que a vosaltres tampoc, doncs un dia sou associació, l'altre partit, l'altre agrupació i l'altre secta, podeu quedar-vos amb el que sigui en realitat sou un grup de pressió que no pressiona.
3) Més bé el que heu demostrat és que podeu restar de tothom, presentar-se amb candidatures alienes per després intentar mantenir estructura pròpia, no és sumar ( no hi ha cap garantia que els vostres vots foren decisius en cap lloc per aconseguir regidors) tampoc intentar aprofitar candidatures que res tenen a veure per a presentar-les com a pròpies (dient que eren associades) donen una imatge molt correcta, fer pactes postelectorals amb aquells que es va dir que no es pactaria, és l'única prova de que podeu sumar amb tothom.
- Penso que ja t'he donat concrecions suficients per avui, sols una darrera, amb SI no se el que fareu, amb mi si que pots assegurar que ENLLOC!!!, no em produïu ni el més mínim interès, sou un grupuscle endogàmic.

+
16

-
4
L'Uriel l'encerta!Anònim, 02/07/2011 a les 23:00
Després del desastre de l'estada d'ERC al govern: la classe obrera i el català pitjor que mai; ara ens volen vendre la moto que ells són molt d'esquerres i que Bildu és molt d'esquerres...ignorava totalment que Eusko Alkartasuna (escisió del PNB) fos un partit de l'esquerra revolucionària. Molt bé per SI...i Esquerra sense rectificar i enfontsant-se en la tonteria.

+
10

-
16
ReagrupamentAnònim, 02/07/2011 a les 22:43
Crear un pol o aplec independentista es va fer fa 2 anys i es diu Reagrupament. Veig que SI segueix fotocopiant idees reagrupades.
Hem de treballar tots plegats per la unitat.

+
16

-
16
Jordi BXavier F, 02/07/2011 a les 21:43
Però encara existeix la secta de Reagrupament? i feu aquelarres? Que SI es disoleixi? ha ha ha... però si a les últimes eleccions al parlament ja us vau dissoldre sols, i als ajuntament sou menys que presencials... sectari!

+
10

-
22
Ha,ha,haAnònim, 02/07/2011 a les 21:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Bildu, és un front d'esquerres independentista, com si aqui la CUP i ERC fan una coalició. Res a veure amb el que és SI que és un front patriòtic, és a dir, un front nacional transversal on tenen cabuda les esquerres i les dretes. Bildu mai faria una coalició amb un partit de dretes. Per tant senyors de SI, no enganyeu a la gent, lo vostro ja és de mentiders compulsius.

+
10

-
15
POC CLAR?Jordi B, 02/07/2011 a les 21:20
1) Afirmar que "hi han trajectòries poc clares" sense concretar es diu DIFAMACIÓ. Jo afirmo que conec un senyor que va dir que es deixaria tallar un braç per Rcat, i a la setmana estava a una altra llista. Se li va preguntar i va respondre que ell aniria darrere Laporta sempre, i desprès això tampoc ho ha fet. FETS, no difamació.
2) No sap qui no vol, mira que està clar als estatuts per qui ho vol saber.
3) Hem demostrat que podem SUMAR AMB TOTHOM.
4) Tinc els meus dubtes.
5) De vísceres res. Es diu memòria. Jo amb vosaltres, ENLLOC! i cada cop que provo de veure com responeu, m'ho demostreu i em ratifiqueu. Gràcies.

+
21

-
3
Per tots petits i gransAnònim, 02/07/2011 a les 20:42
La independència no és d'esquerres o de dretes.
La independència és d'esquerres i de dretes.
La independència és per tots i de tots.
La independència és per gaudir.

+
26

-
10
Rancunia!!!Anònim, 02/07/2011 a les 20:28
Jordi B:
1) Pot ser a SI no siguen tots sants però a Reagrupament també aneu carregats de persones amb trajectòries poc clares.
2) Això no ho pot ser Reagrupament, doncs no és una organització política, no se sap ni que és hores d'ara.
3) Reagrupament encara haurà de demostrar alguna cosa més que alguns pactes pos-electorals vergonyosos, ara que te càrrecs podem veure alguna proposta concreta (aviat si us plau).
4) Si arriba la independència si serà amb la gent de SI, doncs ara per ara, és l'únic grup que la defensa a les institucions amb claredat i fermesa.
5) Ja canseu amb la vostra visceralitat contra SI, allà on la heu usada el poble vos ha girat l'esquena, o canvieu o poc camí teniu per davant.

+
27

-
1
capsigrany!!!!Anònim, 02/07/2011 a les 20:12
Independentista CiU? ho serà el dia que ho sigui, ara no ho és.

+
4

-
21
això ja es CiUcapsigrany, 02/07/2011 a les 19:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
per fer aquestes propostes ja tenim CiU, el que cal es un front d'esquerres independentista. Així es pot tenir majoria i proclamr la independencia.

+
14

-
26
AIXÒ JA EXISTEIXJordi B, 02/07/2011 a les 19:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Això ja existeix, es diu REAGRUPAMENT, per tant sigueu conseqüents i dissoleu SI, i ja hi haurà un grup menys.
En una cosa no estic d'acord amb en Strubell, si arriba l'independència no serà amb gent de SI, i si aixi fora, ja podríem preparar-nos. Stalin i Goebells eren sants comparats amb alguns elements de la direcció de SI.

+
11

-
25
AIXÒ JA EXISTEIXJordi B, 02/07/2011 a les 19:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Això ja existeix, es diu REAGRUPAMENT, per tant sigueu conseqüents i dissoleu SI, i ja hi haurà un grup menys.
En una cosa no estic d'acord amb en Strubell, si arriba l'independència no serà amb gent de SI, i si aixi fora, ja podríem preparar-nos. Stalin i Goebells eren sants comparats amb alguns elements de la direcció de SI.

+
20

-
2
Sobre BilduPere B., 02/07/2011 a les 19:16
Jo també sóc partidari d'un Front Patriòtic per la independència, però Bildu no representa això. Bildu és la unió de diferents forces de l'esquerra abertzale: Batasuna, EA i Alternatiba (escissió d'Izquierda Unida).
Per tant Bildu no és un Front Patriòtic, sinó un Front d'esquerres abertzale que ha aconseguit unir quasi tota l'esquerra independentista basca (Aralar n'ha quedat de moment fora) sota unes mateixes sigles.

+
23

-
2
DESINFORMACIÓJoan (Girona), 02/07/2011 a les 18:45
SI parla de pol independentista,no parla pas de Bildu català això es un invent dels mitjans de comunicació, el secretari general de SI parla del pol independentista aglutinador del independentisme català i posa per exemples els escocesos i els flamencs per la perseverança al seu projecte polític i també l'esquerra basca per saber ajuntar-se quan a sigut el moment.
Es perniciós per part dels periodistes lligar SI amb Bildu, quan Bildu es una coalició d'esquerres i SI es un partit completament transversal, han quan a ideologia política, pro tot sigui per be de la DESINFORMACIÓ.
No voldria pensar que aquesta comparació ve donada per incidir amb la afinitat que se li dona,(per bona part d'espanyols), a Bildu i el terrorisme.

+
13

-
3
un altre cop separar els catalans.CES, 02/07/2011 a les 18:13
Un dels errors del Carod va ser fer la separació entre catalans de dretes i d'esquerres. Ara tornem-hi, el mateix error. S'ha de fer el camí tots junts i despres que les urnes decideixin. Si no es així a les espanyes es faran un tip de riure de lo capullos que arribem a ser.

+
18

-
3
bilducavitoni, 02/07/2011 a les 17:15
Un Bildu català? en sembla perfecte, si volem copiar a Euskadi en tot dons ........... només recordar que ells tenen sindicats propis a diferencia nostra, ja es hora que comencem per catalanitzar les sucursals dels sindicats UGT I CCOO o bé crearne uns d`obediencia catalana.
També hauriem de convidar a Reagrupament i ER a les CUP i esperar que diuen del projecte .

+
15

-
8
A veure si es veritatMortadelo, 02/07/2011 a les 17:12
A veure si ara que ERC s'ha desfet escolten una mica i el sentit comú s'imposa entre tots, més val tard que mai.