COMENTARIS

+
0

-
0
Un pensamentEmili, 25/06/2011 a les 07:48
SI PER SER INDEPENDENTS NO SOM PROU VALENTS,
SEREM UNS EXPLOTATS ESCLAUS TOTA LA VIDA,
I LA VERGONYA DELS NOSTRES DESCENDENTS,
Emili

+
0

-
0
Uix uixanonim, 22/06/2011 a les 09:12
Es bastant entristidor llegir comentaris increpant a SI a RCAT o ERC entre els mateixos independentistas. Si és veritat que tant uns com els altres han comès errors, uns més greus els altres menys. Jo simplement dic que els politics són el reflex de la societat, com volem que els politics siguin gent seriosa o volguem entendre el per que els politics indepes no arriban mai a fer una coalició?, es facil si nosaltres, la mateixa societat quan qualsevol partit indepe fa algo sigui quin sigui el critiquem.Si "SI" diu de fer un Bildu osti tots tindriem de donar suport i aplaudir, si les CUP són els grans vencedors de les eleccions tots aplaudim!!. Si ERC vol canviar els dirigents ondia un vot de confiança a la nova gent que pujarà que n'estic segur ho faran de conya.
Així doncs possitivisme, tolerancia i sobretot Unió
2014 ||*||

+
0

-
0
Uix uixanonim, 22/06/2011 a les 09:06
Es bastant entristidor llegir comentaris increpant a SI a RCAT o ERC entre els mateixos independentistas. Si és veritat que tant uns com els altres han comès errors, uns més greus els altres menys. Jo simplement dic que els politics són el reflex de la societat, com volem que els politics siguin gent seriosa o volguem entendre el per que els politics indepes no arriban mai a fer una coalició?, es facil si nosaltres, la mateixa societat quan qualsevol partit indepe fa algo sigui quin sigui el critiquem.Si "SI" diu de fer un Bildu osti tots tindriem de donar suport i aplaudir, si les CUP són els grans vencedors de les eleccions tots aplaudim!!. Si ERC vol canviar els dirigents ondia un vot de confiança a la nova gent que pujarà que n'estic segur ho faran de conya.
Així doncs possitivisme, tolerancia i sobretot Unió
2014 ||*||

+
3

-
0
CIU, amb més de 60 diputats al servei de la CamachoEXVOTANT DE CIU, 22/06/2011 a les 00:31
CIU demanava la lluna a ERC quan aquesta governava amb 21 diputats. Ara que CIU governa amb més de 60 diputats es dediquen als focs artificials.
El pretés independentisme d'Artur Mas ha estat l'estratègia que ha servit a CIU per atreure vots independentistes sense perdre els vots espanyols. Mentrestant, el virrei Mas segueix retallant serveis als catalans sense retallar ni un euro del que ens foten els espanyols.

+
10

-
2
Les veritats couenAnònim, 21/06/2011 a les 12:48
SI no és res més que una capelleta formada a base de trepes: primer aprofitant-se de les dades de les consultes, després aprofitant-se de Reagrupament per quedar-se els seus vots i guanyar gràcies a la imatge del Laporta que a la que s'ha girat d'esquena l'han cardat al carrer. Doncs sí: amb 3 mesos van fer més desgràcies que ERC en els seus anys d'història. Així que solidaris solitaris, au, a fer la mà i a tirar d'un carro. El dia que feu fora en Farlópez i el Bertran en podrem començar a parlar, fins llavors prou de bilis que teniu prou feina a casa.

+
5

-
1
no sobra ninguantoni cavista, 21/06/2011 a les 12:38
Ni sobra ER ni sobra Si ni sobra Re ni sobren les CUP pero si que falta un partit mes a la dreta de CIU tipus Estat català,( crec te problemes amb les sigles) un partit que pugui fer el joc a CIU, que parli clar de la immigració ( fer-nos amb els vots del Anglada), de la urgencia d`uua llei del català a comerços , hipers , bars etc,de la protecció i promoció dels nostres productes, cuidar de les nostres infraestructures, en resum buscar sol.lucions als problemes reals que preocupen al nostre poble amb un llenguatge sensill pero clar, oferint espectatives millors a les clases treballadores i també afalagant als empresaris petits i grans , en resum generar expectatives de riquesa per tothom pero independentista 100%.

+
3

-
3
Es veritatAnònim, 21/06/2011 a les 10:11
Ens ha enganyat amb el tripartit, CIU en esta enganyant amb el tripartit, CDC, UDC i PPC, aixo si es el tripartit, espero que el PP faci el mateix paper que va fer el Psc amb Montilla al capdevant. CDC i UDC sou lo mateix que el PP

+
4

-
8
D'acord amb 23.44Anònim, 21/06/2011 a les 09:32
El principal entrebanc per a la unitat de l'independentisme és Esquerra.

+
3

-
3
OpinadorsRural, 21/06/2011 a les 09:28
La gran majoria de opinadors,no tenio cap legitimitat d'0pinar amb lo que fa ho fera Esquerra.no podeo votar per una noba direccio, per lo tant que espereo que els militans os fagin cas hi tanquem la paradeta.
Tenin un panorame politic tan bo,com an demostrat les hurnes,que taxan ha ERC d'españolistes algu an truara profit,si tan independentistes hi democrates sou,perque no ho demostreo amb els vostres actuacions politicas,fins hara tenen molt que desitja.
No m'agrada diru pero ho dira,feu el metig paper que els diaris españols mes reacionaris.Amb mentides hi criticar per crutica.
MOltes gracies salva patries

+
8

-
3
anem béAnònim, 21/06/2011 a les 08:11
Molt bé Oriol!!! endavant!

+
2

-
16
Pura BazofiaAnònim, 21/06/2011 a les 07:09
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Mangutas, perroflautas, rastas de medio pelo, vagos del Parlamento Europeo, consumidores de presupuesto, gente inútil, que no aportan nada, el desastre y el caos. Los que nos han traído la prostitución generalizada en las calles y carreteras de Cataluña. La desverguenza con patas. Antisistema. Fuera.

+
13

-
3
RenovacióJoan Carles T - Sant Quirze, 21/06/2011 a les 00:05
Estic d'acord amb molts dels comentaris. Només la renovació pot salvar ERC d'aquesta situació, som molts que els vam deixar de votar per fer diferent allò que predicaven. Espero que persones que estan al darrera i que han demostrat la seva vàlua com en Jordi Fàbregas, en Carles Basaganya hi siguin presents. Amb aquesta gent al darrera anirem bé, sinó molts més anys al desert.

+
14

-
3
CiscuAnònim, 20/06/2011 a les 23:44
La unitat de l'independentisme no es produirà mai mentre Esquerra sigui Esquerra. O és que no hi pot haver independentistes que no siguin d'esquerres. Caldria anar molt en compte amb això. Avui les esquerres estan desacreditades arreu del món. Cuba fa canvis. La Xina avança perquè ha deixat els postulats d'esquerres al bagul dels records. Rússia encara no s'ha refet de la desfeta i encara té noies tirades per les cunetes. L'excepció seria Catalunya on encara hi ha tres formacions d'esquerres amb representació parlamentària. Per això -al marge dels seus catastròfics errors- no seré mai d'Esquerra. Sóc independentista, sí. Però em nego a definir-me ideològicament abans de tenir un marc nacional democràticament acceptat. Un cop assolit aquest objectiu, aquest fet ja prendré partit per qui em convingui.

+
9

-
4
independencia real!Anònim, 20/06/2011 a les 23:35
el dia que ens deixem de barallar els uns amb els altres anirem pel bon camí, fins que no arribi aquest dia...ens tenen la batalla perduda!
s'ha de crear un Bildu català!

+
13

-
4
No ni han miraclesAnònim, 20/06/2011 a les 22:37
Home Sr. Junqueras, si vostès rectifican i deixen de pactar governs de la generalitat amb els intolerants i radicals espanyolistes de la LOAPA potser tornaran a generar credibilitat, però així , i sense penediment públic, no esperi cap miracle, els miracles només pasen a cases bones com a can CiU.

+
4

-
8
CatalansAnònim, 20/06/2011 a les 22:36
Ves en compte, que alguns mitjans de Can fanga, no et perdonaran que no siguis barcelonauta

+
17

-
7
retractar-seAntoni Trenchs i Ruiz - Mataró, 20/06/2011 a les 21:58
Senyor Oriol Junqueres, si vol que les seves sigles tinguin autoritat i serietat, el que ha de fer primerament es retractar-se i denunciar públicament al espanyolista José Monbtilla, que son vostés quins el van possar, al silló de la Generalitat. Encara em patim el efectes negatius.

+
16

-
8
No oblideuAnònim, 20/06/2011 a les 21:36
E va fer president un espanyolista que diu que la independència és decadència

+
14

-
11
RIPDolça escurçona, 20/06/2011 a les 21:25
ERc ha decebut fins al màxim.
No té remei.

+
16

-
8
junquerasAnònim, 20/06/2011 a les 21:23
Jo no penso votar mai més Esquerra ni amb fum de sabatots. Però Junqueras em sembla que comença bé. Serà líder o farà de tapadora dels Puigcercós, Ridaos, Huguet, etc. ? Voldrà ser cua de lluç dels partits esanyolistes o cap de sardina del païs. Heus aquí la pregunta del milió de vots que tan malament van contestar els que encara remenen (i remenaran?)les cireres.
El temps ho contestarà. De moment, a Esquerra, ni el vot nul.

+
15

-
2
Ni un dels anteriorsJoan Pere, 20/06/2011 a les 21:09
Sobre tot fes net, pensa que els votants estem molt cremats amb el comportament de la cúpula del partit, no en volem veure ni rastre.
I com be diu un altre lector d'aquest diari, no t'oblidis d'en Carretero.

+
9

-
12
Fes-ho bémamat, 20/06/2011 a les 21:03
En Junqueras promet, però ja comença a parlar de tenir "compassió" amb l'actual direcció d'esquerra. A aquests botiflers se'ls ha d'excloure per espanyolistes i mentiders. Molts d'ells son més propers al PSOE que al seu propi partit.

+
12

-
1
Pregunta al sisquetPresumpte espanyolísta, 20/06/2011 a les 20:52
Ciscu, 20/06/2011 a les 20:49
Quant ha estat unit l'independentísme? Per des-unir, primer s'ha d'unir, no?

+
15

-
12
BotiflersCiscu, 20/06/2011 a les 20:49
Comprovat. Molts dels que comenten en aquest diari només són un botiflers espanyolistes que busquen trencar l'independentisme. Sinó feu una ullada per les altres notícies. Que penosos sou només criticant...Torneu a la caverna d'on no hauríeu d'haver sortit!

+
18

-
15
ERC Botiflers experimentats i provatsAnònim, 20/06/2011 a les 20:40
Ara es recorden que son independentístes, quant els han fotut fora de les institucions i de la poltrona després de dues legislatures espanyolístes de Monti i Maragall, amb els seus amics del PSOE i de Izquierda Unida ...Teniu lo que us mereixeu botiflers, que ja no enganyeu ningú.
Votaré SI, Reagrupament, CUP o lo que sigui avans que Esquerra botiflerota, fins hi tot votaría avans PP, per que aquets espanyolístes, per lo menys: NO S'AMAGUEN i VAN DE CARA.

+
16

-
12
mai mesAnònim, 20/06/2011 a les 19:59
Ens vau enganyar amb el primer tripartit, ens vau enganyar amb el segon tripartit, pero mai mes us votarem. ABANS VOTAVEM ERC pero ara sou Esquerra, a fer punyetes.

+
9

-
10
ErcAnònim, 20/06/2011 a les 19:34
La independència sería la mort de Erc, per això s'han quedat amb la E per poguer continuar sent polítics.

+
17

-
7
Carretero secretari generalPere Joan, 20/06/2011 a les 19:33
La renovació més definitiva i que seria un gran gest de cares a recuperar l'electorat perdut seria Junqueras president i Carretero secretari general. Renovació, recuperació dels valors republicans, catalanisme abnegat i honestedat. Fora oportunistes i instal.lats.

+
20

-
9
Més ERCPere Joan, 20/06/2011 a les 19:31
Jo també aposto per potenciar la renovació total, a fons, sense excuses, partint de zero. Més ERC vol dir menys Vendrell, menys Vall, menys Simó i menys Puigcercós. La gent que ens ha conduit on som ara, és a dir en un zero absolut, i que no han volgut reconèixer els seus errors. Si t'arrengleres amb ells, no comptis amb el meu vot a les primàries.

+
19

-
6
Simó noAnònim, 20/06/2011 a les 19:29
Oriol, no t'equivoquis. La unitat que prediques no és la pedra filosofal. El risc està en els immobilistes que et volen vendre que cal "renovar però incorporant la gent amb experiència". Si fas això, serà un fiasco. Una Executiva amb els de sempre portarà a ERC a repetir els seus fiascos. Jo de tu, tiraria pel dret. Però, pots?

+
18

-
3
Unes paraules com a exemple.Carles Viñals Casado, 20/06/2011 a les 19:20
"Hem d'explicar més i millor els nostres objectius, però no hem de retirar res del que hem dit fins ara; teníem raó, i els darrers fets ens l'han donada."
"Malgrat el desànim, el cansament i la ràbia que provoca veure que la gent vol un país agenollat, cal aixecar-se i triomfar, i només triomfa qui segueix la lluita."
"Ens hem de llepar les ferides, però hem de continuar; hem perdut una batalla, no la guerra; una guerra que serà llarga i en la qual tindrem desertors."
No cal que et digui quí és l'autor d'aquestes paraules tan políticament incorrectes. És un home que no sap preocupar-se per caure simpàtic ni per fer-li la gara-gara a ningú i potser és per això que no té ara mateix una acta de diputat; i perquè -oh, quin escàndol!- és metge... i fuma!
Si hagués de donar-te algún consell, et diría que comptéssis amb persones com ell, els incorporis o no al teu equip. Són potser la nostra darrera esperança.

+
22

-
15
Pesat de SI naturalmentPesat, 20/06/2011 a les 19:12
Doncs sí, els SI sóm molt pesats, però és que els d'ERC sou molt totxos. Mira que desaprofitar el grapat de vots que havieu arribat a tenir sense fer res per la independència, absolutament res ni aquí ni a Madrid. Queda molt valent dur l'etiqueta d'independentistes quan feu el joc a l'autonomisme i als partits espanyolistes. En 3 mesos SI va fer més per la independència que vosaltres en 30 anys: la vàrem poder debatre al Parlament i deixar a cadascú retratat.

+
29

-
5
És la teva hora, Oriol.Carles Viñals Casado, 20/06/2011 a les 18:57
Endavant, i no facis cas dels que diuen que ERC no pot ser l'eina del nostre redreçament. El partit valdrà ni més ni menys el que valguin els homes que el dirigeixin, i l'ERC d'Oriol Junqueras no té per què semblar-se a la que hem conegut els darrers anys.
Però vull demanar-te que no ens afalaguis; no ens donis copets a l'esquena tot dient-nos "Què bonics i collonuts que sou!" El què ens cal és tot el contrari. Així com tinguerem un Lluís Mª Xirinacs que, amb plena autoritat moral digué covards als nostres polítics, així també necessitem polítics que ens diguin les veritats i ens treguin, quan convingui, els colors a la cara.
Churchill dugué els anglesos a la victòria dient-los la veritat des del primer moment i sense prometre'ls altra cosa que sang, suor i llàgrimes.

+
16

-
14
catalunyadavids, 20/06/2011 a les 18:54
quina mania aquest de esquerda de seguir marejan la perdiu amb l'independència,tots sabem ja que no ho sou d'independentistes,que sou d'esquerdes.digueu la veritat,sino desprès es molt pitjor home

+
18

-
20
ERC BotiflersAnònim, 20/06/2011 a les 18:52
ERC, els mesells predilectes del PSOE, ara tornen a la càrrega, a dir que son, lo que no son, un cop son fora del gobern i no tenen poltrona; i molts inbècils cauràn de nou a la trampa.
Com diuen els sociates: "FETS i no paraules", que heu demostrat en tots aquets anys de tripartidísme? eh? que heu fet per a la independència i la autodeterminació? Doncs fer a José Montilla Aguilera, President de la Generalitat de Catalunya; i donar soport al Parlament Espanyol, a José Luís Rodríguez Zapatero; els tres tenors de "Esquerra" al "Parlamento Español" vivint a "cuerpo de Rey", sí senyor!.
A mi no s'hem oblida pas tot això, no ho oblidarè mai, passi el temps que passi.

+
17

-
8
tàndem?reagrupat, 20/06/2011 a les 18:40
Junqueres - Tresserras és una bona opció, no? 2 independents afiliats de fa poc.

+
24

-
25
SI = PesatsAnònim, 20/06/2011 a les 18:14
Aquests de SI sou molt pesats: cada notícia que comenteu heu de posar "per això sóc de SI", "endavant SI" o "només SI ho fa bé"? Que no veieu que per més pesats que us feu, no us votaré mai de la vida? Vaja, si més no fins que en Farlópez i el Vividor Bertran marxin ben i ben lluny.

+
26

-
19
La millor...Anònim, 20/06/2011 a les 18:09
La millor eina??? A mi em sembla que ja no és recuperable, l'eina està trinxada de tant utilitzar-la pel contrari que s'havia concebut (autonomisme, pactes amb el psc, més còmodes al congrés de Madrid que al Parlament de Catalunya), etc. Per mi la podem llençar. Jo m'he passat a SI. Fets, no paraules.

+
10

-
12
Si,però amb ell no.Cartanya, 20/06/2011 a les 18:03
Jo també crec que es la millor eina,però s’ha d`esmola, mol be, no permeten que els fracassats en siguin els afiladors. Ells varen trinxar l`eina i el partit,i no tenen que tindre cabuda en aquesta nova ERC, per que te vist a TV3, dient que vols ser, el president de ERC i per que; però has nomenat a tota, la actual cúpula com a gen, a la que tenim que agrair la feina feta, jo els agrairia però si marxessin tots els components de aquesta traïdora cúpula directorial amb els seus votants i de passada amb Catalunya. Jo no perdonaré mai, el que gracies a aquesta desenfrenada ofuscació per el poder, tinguem al PP, com a tercera força a Catalunya ( de la qual ells es ventat a la que poden ) i sembla per el que te sentit que així serà duran dos legislatures mes, la que acaben de encetar, i la pròxima, ja que p`al que sembla pretens compta amb alguns de aquet grup de fracassats, que faran fracassar també el teu projecta; lliurat de tots ells,i mira de torna a posar a ERC, al seu lloc però amb ells NOOOOOO!!!!!!!

+
21

-
26
Heu perdut tota la credibilitat.Amadeus Mozart, 20/06/2011 a les 18:00
Clar que sou independentístes, ho vau demostrar molt bé ficant al PARTIDO SOCIALÍSTA OBRERO ESPAÑOL (alies PSC), del Pepe Montilla i Pascual Maragall, de presidents de la Generalitat de Catalunya, durant 8 anys.
Botiflerísme pur i dur, solament quant esteu a la oposició, es quan vos enrecordeu de que sou "independentístes"; qquant ja teniu els vots, a PACTAR amb els espanyoleitors i a cantar el "Cara el Sol".
A la merda!!!

+
27

-
3
Pinta béAmadeu de Gavà, 20/06/2011 a les 17:57
Esperem veure cares noves. Falta renovació d'idees, sense sortir del nostre marc natural (el nom ja ens ho marca ERC).No es poden repetir anteriors errades, de personalismes, de famílies. S'ha de saber aprofitar l'experiència del passat per no repetir-lo. Haurem de fer com a Euskalherria suma forces per guanyar i no és fàcil. El model Bildu és el camí.

+
37

-
4
bépetrus, 20/06/2011 a les 17:13
Molt bo l'afegitó de "però no és suficient".
Anem bé, s'ha de ser modest. Només amb modèstia i sense prepotència podrem unir-nos i tirar endavant.