COMENTARIS

+
0

-
0
fan penaAnònim, 15/06/2011 a les 16:42
Aquests del TC que exerceixen el nou sistema de dictadura a Escanya, a més no es cansen de fer el ridícul. I després se'ns demana als ciutadans que respectem les institucions i per si fos poc ens volen fer creure que viviem en un sistema democràtic!!!

+
2

-
0
Dictadura judicial.Josep Bruch, 14/06/2011 a les 12:26
¿Des de quan no s'admeten dimissions?
Aixó no és res més que una dictadura, molt pitjor que qualsevol repñulica bananera.
A aquest Pascual Sala ¿no li han donat, encara, el titol de Tsar?.

+
0

-
0
...JoMateix, 14/06/2011 a les 03:01
Quina mania amb comparar-ho tot amb l'empresa privada! A l'empresa privada hi ha tants corruptes, tants endollats i tants incompetentes com a la pública, o més.
El problema són els incompetents i els covards, siguin de la pública o de la privada. No cal que els fem la feina bruta als que volen un món governat des de les direccions de les grans empreses i lobbies bancaris sense cap poder de l'admnistració pública (lúnica que millor o pitjor controlen els ciutadans).

+
1

-
0
PolíticsAnònim, 13/06/2011 a les 20:50
Aquests polítics que no fan la seva feina de renovar els magistrats quan toca, si treballesin per l'empresa privada ja els hauríen fet fora

+
3

-
1
AmosRural, 13/06/2011 a les 19:31
Els governs españols,siguin del color que siguin son els amos.
Ela Presidens autonomics,com ha molt fan Majordoms ben pagats.
Dingu mosega la ma que li don de menjar.
No tenim remei.
Si el tenim pero fa molta por als que aurian dirigir.

+
1

-
0
A jubilar-se toquen !Anònim, 13/06/2011 a les 16:43
Queda d'allò més bés just abans de plegar.

+
33

-
0
Quan fou mort el combregarenJoan Gargot, 13/06/2011 a les 13:26
Aquest en Gay, que segons diuen és català, bé que ho podia haver fet abans això de dimitir i no ens hauria fet passar per la vergonya de veure com un català traeix la seva pàtria carregant-se'n la llengua.