COMENTARIS

+
1

-
0
Indignats o indigents?Anònim, 15/06/2011 a les 10:27
Perquè els INDIGNATS que hi ha a Catalunya ténen més cartells en Castellà que Català?
Perquè no hi ha proclames de reclamar el que ens roba Espanya.
Qui són? Qui els organitza? A qui li interessa?
Com és que no bloquejen el Parlament Español?
Com és que la violència la mostren només a Catalunya?
Es renten?
Només veig "peluts" ocupes i a sobre Españols.....
Així no anem enlloc.

+
0

-
2
Minorías ruidosas pesadasPerfect, 07/06/2011 a les 02:35
Una minoria no puede independizar una región de España.
Las elecciones hablan, sólo que una pequeña parte hace mucho ruido.
La mayoría de la población no piensa en independencia, podéis seguir haciendo ruido, fumando porros y dando por culo pero no vais a cambiar nada.
Seguid chupándole el culo a Zapatero, la izquierda y todo lo rojo que como sólo hay 5.000.000 de parados y ellos no tienen culpa... pues nadie se ha manifestado contra ellos.

+
8

-
0
Ja era horaAnònim, 05/06/2011 a les 20:59
Finalment avui per la tarda s'ha aprovat el dret a l'autodeterminació dels pobles (menció especial, per dir-ho d'alguna manera, a Catalunya). Déu ser el punt que ha costat més aprovar. A banda queden totes les maniobres dilatòries de certs "ciutadans" amb esperit "democràtic".
És bo que aquests elements se'n adonin que ni fent demagògia (el mateix discurs acusant els catalanistes de benestants explotadors d'obrers, totalitaris, etc.), ni manipulant els mecanismes de participació (de la mateixa manera que denuncien tot allò que no els hi agrada a organismes que saben que els afavoriran), se n'ensortiran.

+
5

-
0
La cerimònia de la confusió.Carles Viñals Casado, 05/06/2011 a les 20:58
Posaríen a votació aquest 'demòcrates' el dret a l'autodeterminació del poble saharahuí o del poble palestí? Oi que la idea ni tan sols els passa pel cap? Que potser no el donen per descomptat? En canvi, vés per on, sí que posen a votació aquest dret quan fa referència a Catalunya i, en la seva arrogància, creuen poder atorgar o denegar la llibertat al poble català amb la votació a mà alçada d'uns centanars de persones.
Les votacions no estableixen veritats ni poden conferir ni negar drets fonamentals que ja han estat universalment reconeguts. N'hi ha però que possaríen a votació el teorema de Pitàgores -i votaríen per invalidar-lo- si arribés a constituir un obstacle per als seus propòsits.

+
7

-
1
FASTIGOSOS!Anònim, 05/06/2011 a les 20:24
DICTADORS!!!!!!
ANEU A ACAMPAR A COREA DEL NORD QUE AMB AQUELL REGIM OS I SENTIREU A LA PERFECCIÓ!!!
SOU LA ANTI DEMOCRÀCIA MÉS FASTIGOSA!
MARXEU DE LA PLAÇA!
ÉS DE TOTS ELS CIUTADANS!
NO NOMÉS I TENIU DRET 4 EGOISTES!
VISCA LA LLIBERTAT!

+
2

-
0
La importancia d'un independentisme d´'esquerrespostfederalista, 05/06/2011 a les 19:20
L'independentisme ha de ser trasversal peró no els projectes dels partits. Els partits trasversals deixan les classes populars en mans dels espanyolistes.Fixeu-vos en els indignats.Quina presència entre els indignats hi ha d'idependentistes ? Per qué no hi ha majoria ? o Si ? Veig molts comentaris a la defensiva.

+
14

-
1
No es discuteixNO, 05/06/2011 a les 19:08
El dret d'autodeterminació igual que el dret a la vida no pot ésser sotmès a cap debat. Qui es planteja això és un enemic integral de la llibertat.

+
12

-
1
Ves per onVesperon, 05/06/2011 a les 19:03
L'assemblea dels INDIGNATS no ha estat altre cosa que una entrentinguda tertúlia de dròplos i ganduls que ha segrestat a la ciutadania la plaça de Catalunya. I com era d'esperar ha acabat mostrant als tontos de torn quin era el seu veritable ADN: l'España Una Grande y Libre q ens han llegat les generacions feixtes q ens han precedit.
Ara poden començar a discutir si accepten el dret d'autoderteminació d'ESPAÑA.

+
11

-
1
Sr. Puig, escombrada de la Plaça de CatalunyaDignitat, 05/06/2011 a les 18:55
Prego al Sr. Felip Puig que enviï sense complexos els mossos a la plaça de Catalunya i que faci una escombrada enèrgica d'aquests elements espanyolistes sense ofici ni benefici. Les fronteres existeixen i cap nació digna no admetria aquests degenerats dins del seu territori nacional.

+
9

-
2
PROU!!J.A.A., 05/06/2011 a les 18:40
Demanem al Sr. Felip Puig, d'una vegada i per sempre, la neteja integral de la Sucursal de la Puerta del Sol instal·lada a la Plaça de Catalunya. FORA DROPOS, FORA ESPAÑOLISTES, FORA PERRUSFLAUTA DEL CENTRE DE BARCELONA, JA!!! MÉS CONTUNDÈNCIA CONTRA LA DELINQUÈNCIA ORGANITZADA!!!

+
13

-
2
Què?jdrg, 05/06/2011 a les 18:09
El dret a l'autodeterminació s'ha de sotmetre a votació? Que vinguen els mossos sisplau!

+
15

-
0
prouAnònim, 05/06/2011 a les 17:50
Els 4 capos espanyols imposen la seva llei a pl. Catalunya, no ho dubteu, prohibeixen el català i prohibeixen l'autodetrminació, que s'acabi ja aquesta pantomima!! INDEPENDÈNCIA!!

+
12

-
0
PenósAnònim, 05/06/2011 a les 17:49
Jo diria que els Ciudadanos i els peperros vana anar a boicotejar l'assamblea. La proposta d'autodeterminació va tenir un 90% de suport, però clar en la seva democràcia no n'hi ha prou. Aquesta és la democràcia IRREAL dels espanyolistes, els fa por la democràcia REAL. Penós.

+
3

-
0
Millor ensumar de lluny estantAnònim, 05/06/2011 a les 17:16
Reposta a indignats de les 15:44
Els catalans en comptes de calar a la primera una persona, ensumem les coses i les persones. Podriem dir per exemple el van ensumar de lluny estant o d'una hora lluny. El verb calar existeix en català però té uns significats molt diferents del que té en castellà com per exemple calar foc= prender fuego.
Gràcies per parlar millor el català.

+
14

-
0
No els hi espatllem l'excursió a Madrid, home!Anònim, 05/06/2011 a les 17:07
És que els excursionistes de Madrid, no gosaven portar a l'assamblea de les Eapanyes, el dret d'autodeterminació de Catalunya, no fos que els nacionalistes espanyols, majoria arreu, els abonyeguessin i els hi fotessin a rodar el seu cap de setmana a la capital de l'imperi.

+
14

-
1
xaviAnònim, 05/06/2011 a les 17:03
Aneu a campar a la Moncloa collons que d'allí venen tots els problemes. En lloc de fotre als ciutadans i als comerciants aneu a fotre per una vegada als polítics. Molt paripé i ni un sol crit contra el Zapatero.

+
14

-
0
Incompatibilitat 2Anònim, 05/06/2011 a les 16:27
Torno a repetir els vostres esforços de democratització son incompatibles i impossibles de desenvolupar a dins un estat pseudo-democràtic i intolerant. Aixi, l'unic punt a votar seria la dissolució d' Espanya!

+
11

-
1
Indignats, hahaAnònim, 05/06/2011 a les 16:19
Jo els indignats aquests ja els vaig calar a la primera. La pobra gent catalana que ha anat a signar de bona fe, no es culpa vostra. Son els de sempre. Jo vull una Catalunya lliure. Jo treballo i faig el que puc per fer-ho el millor possible, i a mi a les esquerres que no m'hi busquin. Els politics son uns farsants, cert. Principalment els que fent-se passar per 'nacionalistes' nomes volen manar i anar fent amb la canconeta de la reivindicacio. Si no voleu la independencia que hi foteu fent de politics i enganyant a la gent miserables? Digueu clar el que voleu i el que penseu. I a la Placa Catalunya, aigua calenta i sabo, que en cal molt d'aixo.

+
14

-
0
Incompatibilitat 2Anònim, 05/06/2011 a les 16:10
Torno a repetir els vostres esforços de democratització son incompatibles i impossibles de desenvolupar a dins un estat pseudo-democràtic i intolerant. Aixi, l'unic punt a votar seria la dissolució d' Espanya!

+
6

-
0
ImcompatibilitatAnònim, 05/06/2011 a les 16:03
Per assolir els punts d'aquestes "revolucions" de les acampades, primer s'ha de crear un marc socio-politic i estatal on es puguin
desenvolupar. Aquestes son incompatibles amb l'estat
pseudo-democràtic actual, fill de les dictadures tant d'esquerra
(jacobines com a la republica) con de dretes i monàrquiques,
impossadors en els ultims anys de l'idea d'Espanya. Conseqüentment, si volem desenvolupar una democràcia haurem de dissoldre primer Espanya, i mes concretament reeducar la gent espanyola amb mentalitat intolerable, monolítica, mono-cultural, acabar amb les funcionaris, etc....ACABAR AMB ESPANYA
Les meves paraules son demostrades pel trencament entre acampades, perquè els espanyols que lluiten per una millor democràcia no inclouen el dret a la autodeterminació de les ètnies ibèriques a l'estatespanyol....
Bon dia

+
7

-
0
ImcompatibilitatAnònim, 05/06/2011 a les 16:02
Per assolir els punts d'aquestes "revolucions" de les acampades, primer s'ha de crear un marc socio-politic i estatal on es puguin
desenvolupar. Aquestes son incompatibles amb l'estat
pseudo-democràtic actual, fill de les dictadures tant d'esquerra
(jacobines com a la republica) con de dretes i monàrquiques,
impossadors en els ultims anys de l'idea d'Espanya. Conseqüentment, si volem desenvolupar una democràcia haurem de dissoldre primer Espanya, i mes concretament reeducar la gent espanyola amb mentalitat intolerable, monolítica, mono-cultural, acabar amb les funcionaris, etc....ACABAR AMB ESPANYA
Les meves paraules son demostrades pel trencament entre acampades, perquè els espanyols que lluiten per una millor democràcia no inclouen el dret a la autodeterminació de les ètnies ibèriques a l'estatespanyol....
Bon dia

+
7

-
0
Indignats, hahaAnònim, 05/06/2011 a les 15:44
Jo els indignats aquests ja els vaig calar a la primera. La pobra gent catalana que ha anat a signar de bona fe, no es culpa vostra. Son els de sempre. Jo vull una Catalunya lliure. Jo treballo i faig el que puc per fer-ho el millor possible, i a mi a les esquerres que no m'hi busquin. Els politics son uns farsants, cert. Principalment els que fent-se passar per 'nacionalistes' nomes volen manar i anar fent amb la canconeta de la reivindicacio. Si no voleu la independencia que hi foteu fent de politics i enganyant a la gent miserables? Digueu clar el que voleu i el que penseu. I a la Placa Catalunya, aigua calenta i sabo, que en cal molt d'aixo.

+
19

-
1
aquesta gentetaAnònim, 05/06/2011 a les 15:06
abans de decidir res consulta a Madrid a veure que han de fer. Són aprenents de sucursalistes i esclaus. De democracia amb aquests res de res. Això ja no té RES a veure amb fa dues setmanes. Ha degenerat molt.

+
17

-
2
Es ben clarAnònim, 05/06/2011 a les 14:58
està controlada i manipulada per 4 feixistes. Simplement. D'aquesta acampada no en sortirà res constructiu ni positiu.

+
16

-
0
L'agenda manaJosep Brâut, 05/06/2011 a les 14:31
A veure, diumenge al matí havien d'anar a missa, i per la tarda als toros. Em sembla que fins dilluns no parlaran del tema.
Tot i que també han de debatre sobre la Belén Esteban.

+
20

-
0
espanyolsàngel, 05/06/2011 a les 14:01
Per això no crec en aquest moviment, quan hi ha espanyols per el mig no hi ha res a fer. Aquests 40 que fotin el camp de la plaça Catalunya i que se'n vagin a fer la sentada al valle de los caidos que és el lloc adient per a ells

+
3

-
5
no ens podem rendir araAnònim, 05/06/2011 a les 13:48
Avui a les 7 de la tarda al monument a Macià tindrà lloc el debat. Un últim esforç.

+
29

-
0
VOLEU ALGUNA PROVA MÉS?.Judas Priest, 05/06/2011 a les 13:44
Aquest és un moviment espanyolista i antiindependentista. Ja ningú ho pot posar en dubte. L´extrema esquerra té en comú amb l´extrema dreta el seu odi cap a les cultures minoritàries dintre dels grans estats. Mireu l´antiga Unió Soviètica. Aquests indignats ens volen fer creure que el problema a Catalunya no és ni el brutal dèficit fiscal ni el menyspreu de l´estat espanyol cap a les aspiracions nacionals de Catalunya. Curiosament aquest moviment, nascut precisament a Madrid, surt quan a Catalunya l´independentisme ja és la ideologia majoritària. Curiós, oi?. Els espanyolistes necessitàven alguna cosa que contrarestés la pujada del sobiranisme català. Quina millor cosa que enredar a la població amb unes proclames llibertàries en que la major part de la població es pot sentir identificada, però que ells mateixos ni se les creuen. La jugada ara, els hi comença a sortir malament. Els independentistes i sobiranistes en general ja s´han adonat. Identifiques abans un espanyolista que a un coix.

+
31

-
0
Ciudadanos i UPyDAnnaPuig, 05/06/2011 a les 13:40
Fa temps que sabem que hi han nacionalistes espanyols de Ciudadanos i d'UPyD que controlen les commissions a l'acampada. S'està enganyant a molta gent que està allà a l'acampada de bona fè.

+
26

-
0
Ho estan aconseguintSaa, 05/06/2011 a les 13:17
Els espanyols que porten l'acampada de Sol i la seva delegació a Barcelona, han aconseguit que l'esperança que molta gent tenia en aquest moviment s'hagi esvaït.
Com ho han aconseguit ?.Oculten debats que afecten a la ciutadania, defensen tesis que aparten i espanten al moviment de les classes mitjanes...
Ah !!, m'ho deixava han aconseguit una cosa, han fet seves les propostes de UPyD i C'S, que tothom sap que són dos partits, moooooolt d'esquerres, oi que sí ?.

+
32

-
0
"Companys"AliBay, 05/06/2011 a les 13:05
Qui amb espanyols s'allita, pixat es lleva.

+
24

-
1
que paguin per ocupació de via pública.gat escaldat., 05/06/2011 a les 12:58
Hi ha doncs forces anticatalanes dirigint aquest fenomen creat a la Puerta del sol. desconfieu-ne, que allà en saben mold de prendre el pèl als catalanufos que diuen ells.

+
10

-
0
Veieu el videoAnònim, 05/06/2011 a les 12:53

+
33

-
1
Jo estic indignada amb els indignatsTeresa Vilanova, 05/06/2011 a les 12:40
Soc una avia de 66 anys i el segon dia d'acampada vaig anar Barcelona a solidaritzar-me i a signar. Ara demano als indignats que em borrin de la llista de signatures. No vaig signar per que ara no incloguin en les seves reivindicacions el dret de qualsevol poble a l'autodeterminació, quan ho ha demanat uns 90% de l'assemblea (pel que he lleigit) i encara menys si les ordres les reben de Madrid. També he de dir que em va fer bastant mal a la vista el no veure el català com a idioma normal de comunicacioó oral i escrita entre els acampats.

+
22

-
3
No cal votarMolt emprenyat, 05/06/2011 a les 12:37
L'autodeterminació es un dret de tots els pobles i figura a la carta de les Nacions Unides. No cal votar aquest dret.
Els qui no l'aceptin s'autoeliminen, queden desqualificats com a ciutadans de Catalunya.

+
21

-
0
COM COLLONS GOSENAnònim, 05/06/2011 a les 12:35
Qui són aquests indignats espanyols residents a Catalunya per reivindicar uns drets sí, i uns altres no? Com poden qüestionar un dret reconegut per la Carta de Drets Fonementals de les Nacion s Unides, com collons gosen?
Els indignats hem de ser els ccatalans i catalanes que estem fins els collons del despreci d'Espanya pels nostres drtes, fins i tot el despreci dels que s'indignen amb els seus germans de Madrid. A la merda tots. Jo no jugo

+
16

-
1
La democràcia que us explotarà a la caraAnònima, 05/06/2011 a les 12:06
"No veieu que el que volen es fer entrar al "lio", fer divisió, confrontació i fer publicitat del merder???.
Anònim 8:51h
Mira que arribeu lluny a l'hora de manipular, bandarres unionistes! Sápigues, indecent, que la llibertat que reclamo no és cap "embolic" ni confrontació, sinò posar les coses a lloc i parar els peus als que amenacen la meva supervivència i m'obiguen a afrontar unes agressios que ni he buscat ni he provocat. No vull res que no sigui meu ni cap llibertat que no reclami per a tothom. Volieu democracia real, cínics hipòcrites, dons això es el que tindreu.

+
13

-
1
Quan el sistema juga a estar indignat!Decepcionat, 05/06/2011 a les 11:55
Però l'acampadabcn i menys molt menys la dita spanishrevolution tenen cap mena de credibilitat. Primer transparencia !!!!! A l'acampadabcn n'hi ha uns quants molt ben col.locats que no donen la cara ni la donaran s'amaguen darrera de la bona fe de tota la resta ... No em representen !!! Jo no els he triat !!! Als barris als pobles la gent poc o molt es coneix i tots ja saben si els sociates s'han apropiat de l'acampada o no? Si són els ciutadans o els acrates? Però i ha bcn? Mentre el nucli dur no es renovi com es renoven els del voltant (la bona fe i voluntarisme de l'acampada) Acampadabcn és i resulta una perversió polític més del sistema i donada la manca de transparencia fins i tot puc suposar que del mateix estat.

+
19

-
1
2011Anònim, 05/06/2011 a les 11:54
Però algú encara dubtava de què anava tot això?.
Quelcom que va començar amb la plena solidaritat de gran part de la societat, ha esdevingut un element residual més de l'esquerra quintacolumnista aliada del feixisme. Quants cops ha passat al llarg de la història i quants més deixarem que passi?

+
11

-
1
opacitat, la manca de seriositat democratica i sectarismeDecepcionat, 05/06/2011 a les 11:47
Decepcionant ... cal veureu-ho un dia sí i un altre també. Veus cares noves però un quantes poques que no canvien. Qui són aquests 3 o 4 que semblen clavats? Què amb un gest adust imposen la seva llei? I quina llei? Quina decepció! Votació rere votació és un joc dels desproposits. Els que diuen voler democràcia l'acaben pervertint. Per que hi hagi democràcia real hi ha d'haver abans de tot transparencia. On és? Qui són amb noms i cognoms certs personatges que pululen per comunicació? Semblen ser els unics no inidgnats però sí ben col.locats. Treballen, oi tant que treballen però per què?. Decepcionant en grau extrem. Avui no tocava ni tocarà el dret a l'autodeterminació dels pobles! De fet ja no toca res tot és un perversió en mans d'uns quants pocs però d'uns quants. La resta som comparses de bona fer que creiem que alguna cosa bona en podia sortir. Molt bona voluntat de molts. Aquests S'ATREVIRANT A QÜESTIONAR EL PENSAMEN UNIC D'UNS QUANTS? L'acampadabcn a mort ... l'han matat la opacitat, la manca de seriositat democratica i el sectarisme d'uns quants ...

+
16

-
1
opacitat, la manca de seriositat democratica i sectarismeDecepcionat, 05/06/2011 a les 11:36
Decepcionant ... cal veureu-ho un dia sí i un altre també. Veus cares noves però un quantes poques que no canvien. Qui són aquests 3 o 4 que semblen clavats? Què amb un gest adust imposen la seva llei? I quina llei? Quina decepció! Votació rere votació és un joc dels desproposits. Els que diuen voler democràcia l'acaben pervertint. Per que hi hagi democràcia real hi ha d'haver abans de tot transparencia. On és? Qui són amb noms i cognoms certs personatges que pululen per comunicació? Semblen ser els unics no inidgnats però sí ben col.locats. Treballen, oi tant que treballen però per què?. Decepcionant en grau extrem. Avui no tocava ni tocarà el dret a l'autodeterminació dels pobles! De fet ja no toca res tot és un perversió en mans d'uns quants pocs però d'uns quants. La resta som comparses de bona fer que creiem que alguna cosa bona en podia sortir. Molt bona voluntat de molts. Aquests S'ATREVIRANT A QÜESTIONAR EL PENSAMEN UNIC D'UNS QUANTS? L'acampadabcn a mort ... l'han matat la opacitat, la manca de seriositat democratica i el sectarisme d'uns quants ...

+
8

-
2
DESESMARCARANAnònim, 05/06/2011 a les 11:23
Debat general
Afegir aportacióAnònima
29.05.2011 15:50
La incerta frontera entre l'ordre i el kaos
http://www.kaosenlared.net/noticia/no-pot-desallotjar-poble-indignat-puig-dimissio-recollida-signaturesfi A l'anterior enllaç apareix el conseller de governació Felip Puig mostrant una estelada. És de la pàgina web "Kaos en la Red" de seguida algú ha penjat el següent comentari (entre d'altres) #13 (-A-)|28-05-2011 01:40 La Estelada tambien es tan represiva como la bandera españolista, esta es la prueba, ahora unos miraran para otro lado. NADA DE BANDERAS. NADA DE NACIONES. EL PUEBLO SOLO. Com que trobo que tot plegat és francament tendenciòs, faig els meus cometaris crítics. Dic que és un siologisme fals/barato, que són uns jacobins per penjar aquella imatge que busca provocar el comentari, i cito Fuster dient que res s'assembla més a un demagog de dretes que un demagog d'esquerres (no dic espanyol, per a no provocar) Això sí, el títol d'un dels meus tres posts és “Españoles todos”. Poc temps desprès els meus comentaris han estat eliminats. Per a més inri intento protestar però no s'admeten cap dels meus posts, ni canviant de nic, ni canviant d'ordinador, ni provant-ho en qualsevol altre article: suposo que m'identifiquen pel telèfon. Inri sobre inri: apareix a la mateixa web aquest altre article crític amb les CUP, en castellà
http://www.kaosenlared.net/noticia/cup-alternativa-per-barcelona-revolucionar-barcelona-necesario-pero-mu No considero apropiada, i no em sap greu dir que em sap greu, l'actuació dels mossos, no estic en contra de les acampades ni en contra de la immensa majoria de les seves reivindicacions, i sí que em malfio molt del seu orígen, que no crec espontani sinò disenyat per a donar una caire progressita a l'Espanya fatxa i alhora també per recentralitzar qualsevol reivindicació progressista "autonòmica"; això de “Spanish Revolution” em sembla una broma macabra. Va en la mateixa línia de dir "La Roja" de la pudenta i militaritzada selecció espanyola de futbol, feta a base d'esclaus mercenaris de colònies on s'ensenya de debó a jugar a futbol.
RespondreInapropiatatlasac
29.05.2011 11:57
HE DIT!!!DEPREDADORS-BOTXINS=VERDUGOS- o als seus amics......i....vosté té idea de quants hi han de SAVIS-CATEDRATICS-PROFESORS-METGES....que em diuen a mi BURRO perque no se posar una coma, TANT BONA ES LA ESCLAVITUT tan bona com per a que estigui (atada y bién atada por los siglos de los siglos....?)
Que voleu que passe igual que l´actualitat MANANT ELS SOCIOLISTOS perquè no saben siquiera que és SOCIALISME? i com NO HO saben tampoc han pogut ensenyar què és...una MENT HIPNOTITZADA POT VOTAR LLIUREMENT?---digau-me almenys PERQUE HAVEU PREFERIT VOTAR A FAVOR DELS NOSTRES (BOTXINS=VERDUGOS) QUE DONAR-NOS LA LLIBERTAT=INDEPENDENCIA? igual, igual, igual que com fan els Polítics PARAU-LES PARAU-LES PARAU-LES........I....si no os u treuen del CAP a la pròxima que està pròxima ho no podreu VOTAR per falta deb forces o que ja NO TINDREU NI UN BRI D´AUTONOMIA PERSONAL!!!

+
22

-
1
Encara ens volen prendre el pèlJoanC, 05/06/2011 a les 10:59
La TRIBU ESPANYOLISTA es vol fer passar ara per anticapitalista. Haurien d’utilitzar un altre mètode, perquè el lerrouxisme el tenim prou conegut a Catalunya. Alejandro Lerroux feia demagògia obrera (ara se’n diria demagògia anticapitalista) i pretenia la unitat de les forces republicanes (se’n pot dir, ara, “sumar no dividir” els crítics del anticapitalisme, segons l’anònim de les 10:11).
Els de la Tribu Espanyolista són majoritàriament estúpids, fal•laços, reiteratius i cavernícoles. Malauradament conserven el poder de l’estat, complementat amb l’article 8 de la Constitució espanyola, que diu que les forces armades “tenen com a missió garantir la sobirania i la independència d’Espanya, defensar la integritat territorial i l’ordenament constitucional”. “Parece que no lo habéis querido entender”, diu l’anònim. Ho hem entès perfectament: Molt espanyolisme i res d’anticapitalisme!.

+
26

-
1
Que fotin el que vulguin aquests manipuladors!Anònim, 05/06/2011 a les 10:59
Si a aquesta assemblea d'indignats s'arriva a aprovar el dret de l'autodeterminació, ens el concedirà Espanya? Oi que no.
Si en comptes de 40 manipuladors-organitzadors, en l'assemblea d'ahir hi haguessin hagut només 39, pels absurds mecanismes d'aprovació que s'han inventat, s'hagués aprovat incloure aquest dret dintre de les seves reclamacions? Oi que sí.
Doncs ja està tot dit. Deixem-los en pau amb la seva "democracia real" de fireta. NO REPRESENTEN A NINGÚ.

+
9

-
1
republicansAnònim, 05/06/2011 a les 10:55
Quants republicans hi ha a la puerta del Sol?
Se n'adonen que per sobre de tots els estafadors i xorissos que diuen que hi ha, n'hi ha una família de vividors al capdamunt de tot, que el país (indignats i no) defensen a capa i espasa? No serien aquests els primers dels que haurien de demanar la dimissió?

+
18

-
0
On van? doncs de moment enllocJordi C, 05/06/2011 a les 10:55
Això de "estoy hasta los cojones" sona a Sargentto Morales o Torrente. L'assalt a Omnium a 23F. No fer cas d'una majoria a tribunal espanyol que després de que el poble català votés un estatut quatre togues el tomben...¿no volen divisions? ¿les portem els separatistes? Jo he participat en accions, xarxes solidàties etc...i per mi comentaris com els anteriors generen divisions i siusplau si es consideren tant llibertaris que rellegeixin Bakunin que no nega les nacions, més aviat les considera un pas dins l'estructura d'unitat mundial,,,,repeteixo no som els catalans els que dividim, més aviat jo m'he sentit exclós per una sèrie de gent que els principis els entén a la seva manera i al meu entendre contradictòria i com sempre defensant Palestina (ho mereixi o no) i ignorant els pobles que pel seu personalisme no els interessen....¿això és el principi de solidaritat? ¿on és l'autogestió, l'autodeterminació, el mutualisme?

+
21

-
0
ja està béAmadeu de Gavà, 05/06/2011 a les 10:52
Allò que va entusiasmar a molta gent s'està apagant. Jo també estic indignat, amb les hipoteques, el sistema laboral, l'atur, les pensions, les retallades,la pèrdua de valors feina,esforç,sacrifici,unitat d'acció. Ara només quedava que una minòria controli l'assemblea des de Madrit.No han han entès res. Ara més que mai. El poble unit mai més serà oprimit.Dret a decidir,ja. Els falsos indignats que es plantin a la plaza de Oriente.

+
22

-
0
10%?jo si estic indignat!, 05/06/2011 a les 10:29
quina democracia fan servir els indignats? si el 90% vota que SI i nomes el 10% vota que NO, la decisio tindria de ser clara,oi?
ara pasara el de sempre, el 90% catalanista, cedira al que vol aquest 10% espanyoliste!
pero.... no es un dret internacional el "dret a la autodeterminacio"?
nomes un detall (veridic) cada segon espanya ens costa als catalans uns 450€ (total 60 milions al dia,20.000milions l'any!!!!)qui pot acceptar aixo?

+
1

-
14
aquesta gent aqui no pinta res Anònim, 05/06/2011 a les 07:44Anònim, 05/06/2011 a les 10:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquesta gent hi pinta molt aqui, Sol cobreix Catalunya, realment es Catalunya pel que estan lluitan, per no perdre Catalunya. Per això hi pinten tant a Pça Catalunya, i als diaris digitals independentistes.

+
22

-
1
Doncs, ja ho veieu...Anònim, 05/06/2011 a les 10:19
Pel de les 10:11 Es veu que l'Espoli Fiscal espanyol contra Catalunya, com que no deu formar part del "sistema capitalista", no és motiu d'indignació, i per tant, no mereix ni crítica.
Tanmateix, mentre els "No indignats" amb l'Espoli, justifiquen la ocupació de la Plaça de Catalunya... l'Espoli (saqueig, robatori) continua, al ritme de 2.500.000 euros l'hora, és a dir, 60.000.000 euros cada dia.
Prou Espoli, volem Estat propi !

+
5

-
44
Y no se acaba con estoAnònim, 05/06/2011 a les 10:18
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
En Cataluña somos mayoría que estamos "hasta los cojones de tanto chorizo" y os vamos a sacar de las Instituciones a todos los soberanistas. Os sacaremos de Omnium. Os sacaremos de la Aacademia de Cine de Cataluña. os sacaremos de todos los lugares estratégicos y democráticamente. Con 30 años de democracia no se sostienen vuestros privilegios urdidos en una maraña transversal de favores y chanchullos y en machacar la autoestima de los que no son como vosotros.

+
3

-
39
Indignación= protesta generalAnònim, 05/06/2011 a les 10:11
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
La Indignación no parte de un CLUB o de una TRIBU SOBERANISTA parte de la crítica a un sistema capitalista. Y parece que no lo habéis querido entender. A la Plaza de Cataluña no se viene a manipular para obtener la independencia de nada, se viene a sumar no a dividir.

+
8

-
2
Segons declaracions d'un portaveu a RAC1Ramon A., 05/06/2011 a les 10:02
El dia 14 aniran a dormir devant el parlament per que no pugui pasar cap de les personas(diputats) que tenen que discutit els presupostos de Catalunya,pero que abans tindran que pasar per "sobre d'ells".
Si despres els hi dones algun que altre cop, per dir-ho de una forma, que no fotin el crit al cel, avisan donç quedem del que pot pasar.
Despres voldria saber qui paga, tot axio d'aquests dies, si algu ho sap que m'ho digui, i que el ultim que surti(quan sigui), que apagui el llum.

+
30

-
0
PenósAnònim, 05/06/2011 a les 10:02
Ja he vist el vídeo. Fot pena la votació...
Quin cony de democràcia real és aquesta? és la dictadura de la minoria de 40 vots.

+
20

-
7
INDIGENTS FEIXISTES ESPAÑOLESAQUESTS 'INDIGENTS' FAN UNA PUDOR QUE TOMBA, 05/06/2011 a les 10:01
FEIXISTES ESPANYOLS QUE FAN DE REVOLUCIONARIS: QUIN FART DE RIURE, COM SI NO SE'LS VEIÉS EL LLAUTÓ, COLLA DE PORCS FUMADORS DE PORROS!
GOSSOS QUE SEGUEIXEN EL SEU AMO PP I PSOE DE MADRID!
EN FELIP PUIG VA COMENÇAR BÉ, PERÒ ARA L'ESTÀ CAGANT DEIXANT AQUESTS PORCS QUE FACIN LES SEVES MARRANADES A L'ESPAI PÚBLIC: QUE NO PODEM UTILITZAR AMB LA CANALLA PER EMPAITAR COLOMS.
SR. PUIG VAGI PER FEINA, FACI FORA TOTS EL PÒTOLS DE CATALUNYA !

+
33

-
2
Prenguem la Plaça Catalunya!!!!Anònim, 05/06/2011 a les 09:57
Potser caldria anar a "okupar" la Plaça Catalunya i fer fora aquestos llepaculs dels espanyols, que no son capaços ni de demanar la llibertat del seu propi poble. Plantar l'estelada al centre de la plaça, i muntar-hi guàrdia per que no ens la fotin.
Un altre cosa hauria sigut demanar el reconeixement del dret d'autodeterminació dels Palestins i l'extermini dels jueus. Segur que surtiria a la primera votació!

+
17

-
8
NAZIONALISTES EJPAÑOLES I FUMADORS DE PORROSAQUESTS "INDIGENTS" FAN UNA PUDOR QUE TOMBA, 05/06/2011 a les 09:49
LA PÚRRIA SOCIAL, QUE NOMÉS SEGUEIX LES PASSES DEL PP I PSOE!
CAMPAMENT D'INDIGENTS A LA PLAÇA CATALUNYA, SERÀ ELIMINAT PER LA POLICIA CATALANA, I ELS CIUTADANS QUE PENQUEM I NO FUMEM MARIHUANA ELS APLAUDIREM: JA ERA HORA! TANTA CATIPÉ I TANTA MERDA AL BELL MIG DE CATALUNYA!
FOTEU-LOS FORA AQUESTA COLLA DE PÒTOLS; I SOBRETOT QUE NO ACAMPIN AL PARLAMENT: SEGUR QUE ELS SOBRE EL PARLAMENT CATALÀ, ELLS AMB LAS CORTES EJPAÑOLAS JA EN TENEN PROU!
ENS ESTAN ENSARRONAN LES DRETES NAZIS EJPAÑOLAS!!

+
30

-
0
Resten a la cavernaJoanC, 05/06/2011 a les 09:46
El dret a l’autodeterminació no és un eufemisme. El dret a l’autodeterminació inclou el dret de separar-se, d’INDEPENDITZAR-SE, d’aquest estat espanyol situat encara a la caverna d’un imperi que d’imperi només li resta un narcisisme que fa pena.

+
29

-
2
Importacions espanyolesPatriotes Associats, 05/06/2011 a les 09:07
La plaça de Catalunya put. Això és una importació de la del Sol madrilenya. I ens dóna una idea de la colonització espanyola que pateix encara Catalunya.
Un dia la llibertat arribarà. Si no es fan desbarats estil els que ha fet ERc amb els triStpartits.

+
2

-
46
Ja estan donant pel sacAnònim, 05/06/2011 a les 08:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ja estan fastiguejant els de sempre. Una revolta que semblava transversal i comuna i que la volen enviar a norris. Si voleu fer acampades separatistes ja vareu tenir l'"exitosa" del Parc de la Ciutadella, no vingueu a d'altres manifestacions a contaminar, fer mala maror i merder!!
I per cert, aqui hi ha un llest que diu que el "dret a l'autodeterminació del poble català" no vol dir independència, claaaar... aquest es creu que som ximples o que ?? Els únics que estan demanant sota l'eufemisme de dret a l'autodeterminació (que per cert, les eleccions recents i rotundes no son per a ells autodeterminar-se...)son els separatistes.
No veieu que el que volen es fer entrar al "lio", fer divisió, confrontació i fer publicitat del merder???. Potser és el més intel.ligent afegir aquest manifest i sudar d'ells, però em fa ràbia, que es façin la seva propia acampada independentista, ningú s'ho impedeix.

+
38

-
1
40 no indignats no nacionalistes (molt ben organitzats)Anònima, 05/06/2011 a les 08:09
Són indignats selectius, els indignen unes coses però no els indignen altres: els idignen unes coses sempre i quan no es toqui el seu no nacionlisme; si aquesta és la SEVA democràcia, em quedo amb la NOSTRA
http://www.youtube.com/watch?v=jiTG0h91MIM

+
39

-
2
aquesta gent aqui no pinta resAnònim, 05/06/2011 a les 07:44
Que desmontin el campament i se'n vagin a madrit, i a poder ser que no tornin.

+
52

-
1
Si no parlen de l'espoli....Anònim, 05/06/2011 a les 07:27
Si no estan indignats amb l'espoli fiscal que pateix Catalunya, és que no saben de què va la pel·lícula. Per a mi ja han perdut tota la credibilitat.

+
47

-
1
InsolidarisAnna Mallol, 05/06/2011 a les 03:58
Bé, arribats en aquest punt s'haurien de canviar de nom. En lloc dels "indignats" haurien de dir-se els "hipotecats" nom aquest bastant menys altruista. No demostren solidaritat per res i, pel que sembla, sols els interessa l'exclusió social a que els ha portat la hipoteca que arrosseguen.
Quina és la seva democràcia real que no reconeix la llibertat dels pobles?

+
37

-
1
AcampadaAnònim, 05/06/2011 a les 03:08
Aixo grinyola!!!!

+
48

-
2
Amb "40" vots en contra, queda tombadaAntònim, 05/06/2011 a les 02:43
A veure, no s'ha "ajornat"... ha estat votada "favorablement" per un 90% de l'assemblea.
Però, per "normativa i procediment" de l'assemblea, només que hi hagin "40" vots en contra, queda tombada.
Aquesta és la "democràcia real" que practiquen a l'acampada d'indignats.
Ens estan "vetant" el incloure al document de mínims del Manifest el següent:
"Reconeixement del dret d'autodeterminació per a tots el pobles del mon, tal i com reconeix la Carta de les Nacions Unides, i per tant el del poble Català".
Ep! ...i que ningú parla de la Independència de Catalunya!... que tothom sàpiga el pa que es dóna!!!

+
38

-
1
Indignaos tardo-colonialistesAlmogaver.cat, 05/06/2011 a les 02:18
Que n'és d'estrany la deriva d'aquesta gent (indignada però tardo-colonial) no assumint el vital dret humà de les Nacions Unides:DE LA AUTODETERMINACIÓ
La feina dels provocadors i confidents la policia-politica i tardo-colonialista, es fa mes pressent i evident.

+
45

-
1
A veure si apreneu com es manipulen les assembleesAnònim, 05/06/2011 a les 02:13
Què esperàveu si està ple de púrria de Ciudadanos, PP i UPYD

+
33

-
1
...Anònim, 05/06/2011 a les 02:12
De moment la democràcia real només és pantomima real.

+
3

-
48
No hay pan para tanto indepeAnònim, 05/06/2011 a les 01:32
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No hay pan para tanto chorizo.
Y los independentistas se dan por aludidos.
Banqueros mangantes, políticos corruptos, policías violentos e independentistas= Los enemigos de la indignación ciudadana.

+
24

-
1
Ni rioja ni oli andalusPel de les 00:21, 05/06/2011 a les 01:24
Si, si, mentida. I Franco tambe.

+
41

-
1
Pobre pero Imperialee i siempre: AnticatalaneeAlmogaver.cat, 05/06/2011 a les 01:08
El indignaos Ejpanijistan.
Insolidaris i suportant el espoliat-ge i colonització que esta sofrin Catalunya.
Realment son uns reaccionaris pobres.
Potser per els Catalans I en benefici de Catalunya, es el moment de desmarcar-nos d'aquestos pobres, Peró desafortunadament Corbacho-vilans i tardo-colonials

+
42

-
1
Acabar con la mentira? Au, que no se't nota...Fartd'enlerroux, 05/06/2011 a les 00:50
Tens raó noi; s'ha d'acabar amb la mentida; s'ha d'acabar amb Espanya.
Igual tens raó i no son 60 milions d'€ diaris; igual son 70; son la pasta que diàriament ens furten als catalans des de la terra de la mentida i de la qual surt el teu trist sou de guàrdia civil pel qual vens la teva dignitat, enverinant ii fent missatges lerrouxistes, demagógics i fatxes en castellà.
Perquè... què cony fas, sino, llegint un diari on line català i independentista si tu no ho ets?
Au, vinga, que feu pena.
I pel que fa a la notícia: algú dubtava del que havia al darrera? Es diu lerrouxisme i només cal llegir una mica de història del pais: des de Nicolau d'Olwer amb Macià al "soroll de sabres" post franquista fins la guerra dels remences dell s. XV.
Què ploms que son!

+
12

-
1
Això putAnònim, 05/06/2011 a les 00:49

+
53

-
1
"No nacionalistes" "No indignats" amb l'Espoli FiscalAnònim, 05/06/2011 a les 00:35
Espanya i els espanyols no volen deixar anar Catalunya per la senzilla raó que viuen de l'Espoli Fiscal
http://www.zeniting.com/player.php?id=228&app=

+
4

-
64
Habría que acabar con la mentiraAnònim, 05/06/2011 a les 00:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Es sorprendente que aún haya majaderos que repitan machaconamente lo de los 60M de euros, que es un absoluto invento, una mentira.
Bueno, es fácil de entender porque a los separatistas les cuadra todo lo que vaya contra España aunque sea mentira.
Los que hacéis uso de ese invento falaz deberíais hacer un ejercicio de honestidad y dejar de decirlo. Por lo menos cuando no viene a cuento, como en el caso de este de las 00:15

+
63

-
4
Indignats = Dictadura d'UPyDJacques, 05/06/2011 a les 00:17
I d'això en diuen democràcia?

+
87

-
5
l'espanyolam campa i acampa a la Plaça de CatalunyaAnònim, 05/06/2011 a les 00:15
Es molt i molt estrany que aquests "indignats" selectius no s'indignin amb Espanya, que roba a Catalunya 60 milions d'euros cada dia, la qual cosa obliga a retallar serveis bàsics, sous, infraestructures,... no ?