D.G/Redacció | Actualitzat el 30/05/2011 a les 10:19h

Els preus atorguen una treva

La taxa es modera al maig i baixa tres dècimes fins al 3,5%

Els preus, a la baixa. Foto: ACN

Els preus es moderen i la taxa d'inflació, que va baixar al maig es situa en el 3,5%, després de caure tres dècimes respecte a l'abril. La dada trenca l'estadística a l'alça iniciada a l'agost del 2010, segons l'indicador avançat de l'índex de preus de consum (IPC) publicat avui per l'Institut Nacional d'Estadística (INE).

La dada trenca doncs la tendència alcista iniciada el passat mes d'agost.Segons les dades fetes públiques aquest dilluns per l'Institut Nacional d'Estadística, l'INE, el descens es deu a la baixada del preu dels carburants i dels viatges organitzats.

D'altre banda, l'INE també ha publicat l'indicador avançat de IPC harmonitzat, que mesura de manera homogènia els preus a la zona euro, i que mostra una inflació del 3,4% a Espanya al maig. Les dades definitives sobre la inflació es coneixeran el proper 14 de juny.

COMENTARIS

+1
-0
No ens enganyem
Anònim, 30/05/2011 a les 18:31
Els preus es moderen per què el petroli ha deixat d'apujar.
+3
-3
No despistéis
Anònim, 30/05/2011 a les 10:50
Dejaos de precios y leches, y vamos a lo importante: ¿dónde está Santiago Espot, dónde? ¿Ya lo han elegido alcalde de Barcelona? ¡Pero dónde está, que no lo veo! ¿Se ha escondido, el hombre? No lo veo, no lo encuentro. ¿Pero no iba a salvarnos? ¿Dónde está, señores de ND, dónde, ustedes que lo saben todo? JAJAJAJAJA. Venga, vamos a llamarle, que igual aparece y nos da una sorpresa (y algún que otro gritito como los de Canal Catatlà TV):

¡¡ESPOOOOOOOOOOT!! ¡¡ESPOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!! ¡¡SÁLVANOS, ESPOT!!

¿Cuántos concejales ha sacado Sulidaritat en Barcelona, cuántos?

¡¡ESPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!! ¡¡Piiiiiiiiiiiiiiiiiiitas, pitas, pitas!! JAJAJAJAJAJAJAJA.

XDDD
+3
-3
No despistéis
Anònim, 30/05/2011 a les 10:48
Dejaos de precios y leches, y vamos a lo importante: ¿dónde está Santiago Espot, dónde? ¿Ya lo han elegido alcalde de Barcelona? ¡Pero dónde está, que no lo veo! ¿Se ha escondido, el hombre? No lo veo, no lo encuentro. ¿Pero no iba a salvarnos? ¿Dónde está, señores de ND, dónde, ustedes que lo saben todo? JAJAJAJAJA. Venga, vamos a llamarle, que igual aparece y no sa una sorpresa (y algún que otro gritito como los de Canal Catatlà TV):

¡¡ESPOOOOOOOOOOT!! ¡¡ESPOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!! ¡¡SÁLVANOS, ESPOT!!

¿Cuántos concejales ha sacado Sulidaritat en Barcelona, cuántos?

¡¡ESPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!! ¡¡Piiiiiiiiiiiiiiiiiiitas, pitas, pitas!! JAJAJAJAJAJAJAJA.

XDDD

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: