COMENTARIS

+
0

-
0
Sempre s´ha dit Anònim, 08/05/2011 a les 13:12
que el qui no vulgui pòls que no vaigui a l´era.Els partits
polítics són una cova amb molt poca llum i per això és fàcil
confondre´s.Mentre no hi hagi força llum i claredat tots els polítics amb raó o no seran sospitosos

+
3

-
0
EvolucióAnònim, 08/05/2011 a les 11:32
Quan el PSC era a l'oposició, sempre havia considerat en Castells un gran economista. Quan el PSC era al govern, vaig creure que en Castells feia tot el que podia. Ara que el PSC torna a ser a l'oposició, veig que el Castells no és més que un aprofitat, un aparàtxic i una nina de porcel·lana. "Tot el seu cos és un recipient."

+
13

-
2
ForatAnònim, 07/05/2011 a les 21:23
Calla, calla que la caixa que vas deixar estava tant buida, no hi havien ni les teranyines :-(

+
11

-
0
Pitjor impossibleFart d'espanya, 07/05/2011 a les 20:47
Fins ara m'imaginava que l'havien enganyat i que realment aquest pobre home no savia el que passava amb els diners que "gestionava" el seu tripartit, peró amb aquesta intervenció queda tot palés i del tot aclarit.
A partir d'avui tampoc en tinc cap dubte el que votà el 10-A.

+
18

-
1
El LLepaor!... El gran llepaooor...!!!Almogaver.cat, 07/05/2011 a les 20:31
Quina desil·lusió...Ara ens apareix Castells, com el gran llepador del PSOE i in-confundiblement contra Catalunya i el seu benestar. El Gran Castells miserablement convertit en:
... El LLepaoor...EL GRAN LLEPAOOOR... EL LLEPAOOOR DEL PSOE!!!.
Catalans, cada dia, se'ns fa mes i mes que evident:
"CATALUNYA INDEPENDENT"

+
14

-
2
TRILER CASTELLSAnònim, 07/05/2011 a les 20:02
CASTELLLLLSS POTSER JA ES HORA DE QUE EXPLIQUIS COM EL DEFICIT VA PASSAR DEL 2.4 AL 3.9 EN UNA SETMANA. MISERABLE!

+
20

-
2
Quina barra!!!Catalunya real, 07/05/2011 a les 19:29
fa autèntic fàstic que aquest personatge tingui els nassos de tornar a aparèixer en públic i a sobre amb la seva arrogància habitual.
El principal responsable de l'enorme enganyifa, l'enorme bunyol que ha suposat el "meravellós" nou sistema de finançament que havia de resoldre de manera esplèndida - i definitiva!! - els problemes de finançament del nostre país.
Responsable també, de l'absoluta disbauxa amb que va "gestionar" els diners el tripartit, especialment a la fase final. I el pitjor és que ho sabia (bé que se'n queixava als seus companys de govern en privat) però no va fer res per evitar-ho.
Si et queda un bri de dignitat, torna al teu amagatall i no tornis.

+
7

-
0
Se'l veu molt desmillorat!Anònim, 07/05/2011 a les 19:25
.

+
10

-
2
concrecionsjoant, 07/05/2011 a les 18:57
Està molt bé parlar, però el que importa són les xifres i aquestes ens diuen que es va passar en un tres i no res, d'un deficit controlat, a un de desbocat.
Malauradament quan es produeix aquest fet i s'han pendre decisions que no ens agraden per poder redreçar el camí.
Potser el que cal es que tots els polítics ens diguin que la realitat es dura ens costarà sacrifici i diners, però ells com abandarats comencen a renunciar als seus privilegis.

+
9

-
1
SOCIATES TRAÏDORSAnònim, 07/05/2011 a les 18:54
Guix

+
15

-
1
FINS AQUI LA PACIENCIAprou hipocresia, 07/05/2011 a les 18:51
Es alarmisme, Castells, que el Gobierno de España: PSOE, no pagui a Catalunya el que voste va prometre??????