COMENTARIS

+
1

-
3
EstudiAnònim, 06/05/2011 a les 12:13
Doncs jo, que sóc unes mil vegades més intel·ligent que aquests de la Caixa i a més són un milió de vegades més imparcial, ahir mentre cagava vaig estar rumiant i vaig arrivar a la conclusió que els immigrants en exploten als locals ja que signifiquen un 84.35% de les visites a la sanitat pública, s'enduen el 92.23% dels ajuts per compra d'habitatge (l'altre 7.77% se l'enduen els gitanos), expulsen els nens petits de les escoles bressol i de l'escola pública i ens obliguen a matricular-los a la privada, són el 79.92% dels usuaris del transport públic i reben el 94.82% dels ajuts de Càritas.
Que consti que jo no sóc racista però quan dic immigrants parlo sempre dels negres, sudaques, moros i xinus, eh? Els immigrants d'abans no eren immigrants; eren "d'aquí", espanyols.
Apa, que n'aprenguin els de la Caixa a fer estudis!

+
3

-
16
Al final resultarà que fins l'economia creix i tots hem millorat la societat del benestar gràcies als pobres immigrantsJordi C, 05/05/2011 a les 22:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
que a partir del 2009 Catalunya vagi arrossegant el balanç més negatiu del PIB, fins i tot comparat a espanya ,, dels pitjors resultats té alguna cosa a veure amb l'estudi? o és que els que l'han fet no han mirat cap balanç econòmic? sisplau que algú els digui que hi ha crisi..no cal ser tant descarat manipulant

+
3

-
18
han tombat la veritatno cal, 05/05/2011 a les 22:12
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aqui han entrat un grup de gent organitzada que han votat a favor de La Caixa i dels immigrans, segurament pagats o manats per la Caixa, que han tombat els resultats i tapats els comentaris importants en contra de l'informe, com es diu en el primer comentari, això esta manipulat com sempre que es parli malament de La Caixa

+
4

-
2
qui sont los imigrants?Anònim, 05/05/2011 a les 20:55
Al nostre país, es al revers: los francés et los hispaniols s'emportan l'argent.

+
7

-
21
Nosaltres què?Anònim, 05/05/2011 a les 20:11
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
En el meu poble hi ha motisima gent a l'atur sobre tot del mon de la contrucció, però el devant de casa meva s'està construín una casa de grans dimensions, no n'hi treballe cap d'espanyol, tots son paquistanessos i sut-americans, avui n'he comtat onze, jo vuldría saber a cuan els pagan les hores els empresaris en aquèsta gent? és que en aquèst país surt més a comte tenir la gent que son d'aqui a l'atur i que tinguin feina els que venen de fora,qui ho controla això? tinc la seguretat que això ho pagarem molt car tots plegats...

+
6

-
19
En cal gesnt que faci estudis més seriososAnònim, 05/05/2011 a les 18:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquest estudi està molt fet tècnicament. Deixa moltes partides de despeses fora i no té en compte l'economia submergida i la gran quantitat de persones que en viu d'ella, sense cotitzar. És una pena que les Caixes es gastin els calés en estudis dolentíssims amb fins exclusivamante polítics i no estudiïn en canvi les seves pèssimes polítiques financeres per tal d'esmenar-les adientment

+
3

-
21
Fet per nosaltres par nosaltres”Bauma, 05/05/2011 a les 18:32
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Caram quanta gent de SOS racisme, que llegeix el Nació Digital. Entenc que la gent busqui a on viure millor, però el que no antec es que o tingui millor per fer-ho que els autòctons, però es clar tot es opinable.

+
4

-
15
Els numeros no surten, i les estadistiques sol son estadistiquesCartanya, 05/05/2011 a les 18:23
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Home jo no tinc dades, però el meu sentit comú amb diu que tot el que hagin aportat quan tothom tenia feina, crec que s’ha l`hauran menjat cobrat l`atur, i ja no et dic en quan a sanitat, que la factura deu ser per caure de cul, no mes voldria saber el cost de les analítiques i medicació per aquells sud-americans afectats per la en fermetat de les xinxes.

+
0

-
6
ArakikikikirikiAliBay, 05/05/2011 a les 17:57
Sí, noi, sóc taaaaaaan minoritari que haig d'esperar a que un cagamandúrries com tu em faci cas per a sentir-me important. Au, ves a cagar a la via i espera que et xiulin.
Com pots veure no sé ni què has escrit perquè no he perdut ni cinc segons en llegir-te.

+
3

-
15
no siguem ingenusAnònim, 05/05/2011 a les 17:44
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sí, i les vaques volen, ja ja ja

+
7

-
18
AntirumorsAraki, 05/05/2011 a les 16:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
AliBay, em sembla molt bé que defensis el campi qui pugui immigratori. És una postura minoritària, no només a nivell català sinó a nivell mundial, però és la teva.
Ara bé, si els arguments que pots donar són les autèntiques collonades d'aquesta web que enllaces, tens un problema per a defensar el que penses.
1. "Els immigrants reben tots els ajuts socials". El primer paràgraf explica que la nacionalitat no intervé a l'hora de decidir qui rep els ajuts. D'acord, és irrefutable, això. Però no expliquen quins són els serveis, això primer. Segon, per la mateixa lògica, els immigrants tenen un perfil socioeconòmic que per força els ha de donar accés a aquests ajuts amb més freqüència que als locals. Tercer, i aquí comencen a fer pudor, parlen de "sol·licituds" d'habitatges de protecció oficial. Quanta cura amb el vocabulari... s'esforcen a no escriure "sol·licituds aprovades". És més o menys del 15%? No ho sé pas, però segurament és aquesta la dada rellevant i és precisament la que amaguen. Més avall, Sanitat: el mateix percentatge d'assistència a Sant Pau que els correspon per població? En una població que és molt més jove que la mitjana i que se suposa que és activa i sana? Per què no es compara amb el segment demogràfic, per edat i extracció social, que realment s'hi correspon? Estan comparant gent en plena edat laboral amb iaies de vuitanta anys i jubilats. Utilitzen un 40% menys de recursos? És clar, si són molt més joves, tractaments com càncer i malalties coronàries, que són els més cars, encara no els toquen estadísticament, per edat. Altre cop, que comparin demogràfics comparables.
2. "Incívics". La dada que posen és absolutament ridícula i per a algú com jo que sóc nascut, crescut i finalment foragitat de Ciutat Vella després que el barri es convertís en una banlieu marroquino-dominicana, ofensiva, directament. em toca els collons fins i tot molestar-me a comentar-la. Primer, cal veure què és l'Ordenança aquesta i com s'aplica. Hi ha la mateixa actuació policial a Sarrià davant el soroll d'una festa a deshores que al Xino? Si un es posa a cagar al mig de la Rambla de Catalunya, té les mateixes possibilitats de sortir-se'n que a Magòria? Segon, un 18% del total... per al 10% de la població... És el doble, pràcticament, del que proporcionalment correspondria, en números bruts.
3. "Els negocis d'immigrants tenen facilitats fiscals i actuen fora de la norma". Aquí tampoc no donen grans dades, més enllà de l'obvietat que la llei és la mateixa per tothom.
4. "Ens prenen la feina". Segurament la secció més confusa i on parlen amb la boca més petita. No aporten CAP dada rellevant. La part on diuen que els immigrants van perdre el 9,3% de llocs de treball vs. el 6,9% dels locals ignora volgudament que és normal, quan la crisi ha castigat la construcció i els altres sectors on més immigrants treballen. Si un dia tinguéssim una crisi que es carregués els neurocirurgians segurament tindríem un 0% vs. un 100%, no et fot. És a dir, de nou fan trampa amb les estadístiques comparant castanyes i elefants. Per altra banda, qui segueixi negant a aquestes altures de la pel·lícula que les classes treballadores baixes han estat devastades per l'influx massiu i sobtat de milions de treballadors amb la mateixa manca de qualificació però amb molta més gana i molts menys escrúpols a l'hora de vendre la seva força de treball, bé, és el seu problema si vol dir que la terra és plana i que plou d'avall cap amunt.
Un altre dia si ho vols t'explico com jo mateix sóc immigrant (no pas "expatriat", sinó immigrant econòmic per buscar-me la vida i guanyar-me-la pel meu compte com he pogut), en un país on l'entrada i sortida de la mà d'obra estrangera està regulada de forma molt més estricta, racional i efectiva que a casa nostra, i com, amb pràcticament un 40% de la població estrangera no existeix un "problema de la immigració". Segurament perquè no existeix la mateixa merda de pollosos desfeinats, acomplexats pels diners del papà, i pagats amb diners públics que no tenen res millor a fotre que pàgines webs plenes de faltes d'ortografia, com a Catalunya.
La part més bona de tot és com en nom de l'esquerra es fa el joc a l'ultradreta econòmica del PP i el gran capital de la Caixa...

+
6

-
17
Mira que...Anònim, 05/05/2011 a les 14:44
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
... n'arribes a ser d'antipàtic, AliBay.

+
19

-
26
Rentada de "coco" Periodísticaferran2, 05/05/2011 a les 14:13
Si no tinc mal entès aquest estudi esta fet sobre tot l'estat espanyol, això vol dir que els suposats beneficis, els gaudeixen les regions subvencionades que no pateixen la superpoblació, degradació i la delinqüència que pateix Catalunya com conseqüència del criminal model econòmic que comanda el complex mafiós del totxo/financer/turisme/trafic d'il·legals
Llavors pregunto, de que collons serveix ser locomotora econòmica d'Espanya quan el beneficis els gaudeixen altres i la degradació la patim nosaltres?

+
9

-
12
InsultsAliBay, 05/05/2011 a les 14:01
Us dic nazis de merda perquè és el que sou. Segur que cap no s'ha mirat les dades ni de l'informe de la Caixa ni de l'enllaç que jo he posat. No, vosaltres no sortiu del "immigrant caca", "immigrant mafiós", "immigrant aprofitat".
Dons això, sou uns racistes reprimits. Sortiu de l'armari i digueu-ho, home, que no passa res.

+
12

-
25
el meu vot a PXCAnònim, 05/05/2011 a les 14:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
en vistes dels vots negatius i ocultació d'alguns comentaris, queda clar que no es pot dir res dolent dels immigrants.
Que gran la llibertat d'expressió!!!
Doncs que es vegi a les urnes!
A mi em cau com faltal l'anglada perquè és un friki de la hostia, però aquest cop el votaré, a veure si així aconseguim fer-nos escoltar els catalans de tota la vida emprenyats de mantenir els de fora!

+
8

-
25
126.684 milions per any.Anònim, 05/05/2011 a les 13:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Cada emigrant extracomunitari costa 16.200 euros extres per any. Hi ha 7.820.000 emigrants i la societat o el contribuent ha de aportat 126.684 milions de euros, entre un 11 i 12% del PIB.

+
9

-
26
No s'ho creu ningú.joanet, 05/05/2011 a les 13:22
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Els avis d'aquí reben més que no aporten, però és que ja han cotitzat tota la vida.

+
7

-
27
JoanAnònim, 05/05/2011 a les 13:18
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
A si? I per què no parlen de pecentatges? Quin percentatge d'immigrants es beneficia de la S. Social, Habitatge, Ensenyament... i anar fent.

+
13

-
27
dades amb poc rigor Anònim/a, 05/05/2011 a les 13:15
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Jo no sé perquè sempre que surten noticies d'immigració ens hem d'acabar insultant: que si nazis de merda, que si racistes, que si tal que si qual... Totes les opinions són valides en democracia (inclus els que estem en contra de tants immigracií), i els més "NAZIS DE MERDA" són els que no les respecten, no et sembla AliBay?
Com que no arreglarem pas el món discutin per internet, no crec que haguem de caure en tant baix nivell de vulgaritat.
Per cert, com a opinió, jo també penso que aquestes dades són incompletes, perquè no crec que hagin contemplat els que mantenim a les presons, ni la SS dels sense papers, etc etc.

+
15

-
27
El Raval se l'estan quedant els pakistanesosAnònim, 05/05/2011 a les 13:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Tal com denunciava la propietària de Casa Leopoldo ahir al programa del Cuní. Són veritables màfies que es queden tots els comerços i fan foira els immigrants d'altres procedèmcies i els autòctons si poden. A més nolt sovint són integristes i no està gens clar el seu entramat financer. Ja cal que vigilem, Prou d'anar amb el lliri a la mà.

+
15

-
28
Tema tabúAnònim, 05/05/2011 a les 13:06
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
En aquest tema només s'accepta una resposta: "la immigració és genial" Tot el que s'allunyi d'aqui, encara que sigui des d'un pensament crític, és acusat de racisme. Però les coses són com són i tard o d'hora se sabrà la veritat, i és que la immigració en aquests moments és un llast economic. Com molt bé ha exposat el comentari de Robert G. que com és de costum en tot el que s'allunyi del bonisme immigratori ha estat censurat.

+
17

-
39
Entre els espanyols i altres, estem arreglats!Anònim, 05/05/2011 a les 12:03
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquest estudi esta basat en dades dels anys 2000 a 2010, quan el facin del 2009 al 2011 no diran el mateix.
Una vegada ja han entrat, i han provat els serveis de subvencions a que tenen dret, no se'n van ni ...
N'ha que per que no treballen, els donen una paga amb la que cobren més que la meva mare de pensió després d'haver cotitzat tota la vida, subvenció per a pagar el lloguer del pis, i per als seus fills: escola gratis, transport, menjador, colònies, ordinadors, etc ....

+
18

-
40
Però què passa??olodelbages, 05/05/2011 a les 10:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Però què passa?? que el Nació Digital ha anat a parar a mans d'una ONG d'un dia per l'altre o què?? com podeu votar en negatiu el meu comentari?? he dit alguna cosa que no sigui veritat?? ... si, si, jo també estic amb vosaltres en que la immigració és necessària, la diversitat cultural enriqueix el país, etc... és clar que si!!... però repeteixo que l'informe no està complet!! cal fer una valoració en global de l'aspecte econòmic de l'arribada d'immigrants... no estic pas parlant d'integració ni de l'aprenentatge del català per part de cap col·lectiu ni res de tot això, estic dient que l'informe us vol fer combregar amb rodes de molí i punt!!
Salut i Independència!!!

+
18

-
21
ReaccióAliBay, 05/05/2011 a les 09:58
És molt significatiu que davant de les xifres, els estudis i les evidències, vosaltres tregueu els vostres traumes particulars i els "jo no sóc racista però", "la Caixa és sempre pèrfida", "jo en sé molt més que ells"...
Va, a més de puntuar-me negativament, feu-vos un favor i mireu això, nazis de merda:
http://www.bcnantirumors.cat/

+
19

-
9
Tant ésKebraxo, 05/05/2011 a les 09:13
Tranquils, de moment els immigrants no arriben a les xifres del robat per Espanya en la conquesta d'Amèrica i les seves colònies.

+
33

-
45
Ho dubto...olodelbages, 05/05/2011 a les 08:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
les coses cal dir-les senceres... dubto que els immigrants aportin més del que reben al país si es té en compte tots els factors... potser el balanç amb la SS sigui positiu, però no el balanç amb el país... els immigrants envien molts diners cap als seus països d'origen i per tant aquests no queden invertits al país en forma de consum interior, compres immobiliaries, actius financers, .... com si que fem els autòctons... no soc gens racista ni faig el comentari amb l'ànim d'anar en contra de ningú... simplement l'informe no és complet i està fet de manera tendenciosa.
Salut i Independència!!!

+
28

-
47
Dades enganyosesRobert G, 05/05/2011 a les 08:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
La noticia es clarament falsa, enganyosa.
El titular no es fidel al text.
El titular esta redactat en present, que aporten més del que reben, s'entén que ara.
Però si llegeixes la notícia, comproves que SEMPRE es refereix als anys de l'eufòria econòmica, quan tots els immigrants treballaven i molts no havien fet reagrupament familiar.
Si les dades fossin referides anualment, el balanç ara seria espectacularment negatiu, com es ben visible, ja que qui pateix més atur i té més fills és obvi que no pot donar un saldo favorable. Es de sentit comú.
Qui dóna un saldo favorable és qui es troba a les antipodes, és a dir, una persona jove, que treballa i que no te fills. Pocs immigrants estan aixi.
Es una noticia interessadam difosa per la caixa de pensions i repetida com papagaios per tots els mitjans de comunicació. Ara ho acabo de sentir a la SER.

+
29

-
49
si gran negociAnònim, 04/05/2011 a les 23:37
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquest estudi l'ha fet fer la Caixa.
Els interessa substituir a les empreses treballadors actuals amb sous decents per estrangers que cobraran la meitat.
La meitat restant a la butxaca dels capitalistes.

+
31

-
48
La Caixa colla de mangantesobservador, 04/05/2011 a les 23:36
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Quins collons que tenen aquests de La Caixa, han arruinat Catalunya amb inversions millonaries fora de Catalunya amb els estalvis dels catalans, i ara venen a vendre la moto dels immigrans.
Sr. Fainé que vol ser President del govern ara??
Com que estan a punt de deixar votar als immigrans, tenim d'estar preparats oi??
Ho tinc clar que no puc continuar vivint a Catalunya i tancar l'ultim compte que em queda a La Caixa