COMENTARIS

+
2

-
0
A tots els que critiqueuAnònim, 12/04/2011 a les 23:02
Només te dret a criticar qui mostra AMB FETS una alternativa. Els que sempre troben una excusa per a no arriscar i quedar-se a casa, per molt que disfressin la seva covardia amb xerrameca intelectual, son els que produeixen més vergonya.
Aquesta iniciativa potser és ridicula, pero mai tant com ho és la vostra hipocresia.

+
4

-
1
Si senyorsAnònim, 12/04/2011 a les 21:31
Felicito aquestes persones que estan fent historia!!!

+
3

-
0
Ja s'acaba...Anònim, 12/04/2011 a les 21:28

+
2

-
1
CORRESPONSABLES DE LA COLONITZACIÓAnònim, 12/04/2011 a les 20:53
QUI HA ESTAT ROBANT ALS CATALANS DURANT 30 ANYS NO ES SOLAMENT L'ESTAT ESPANYOL, TAMBÉ ELS PARTITS POLÍTICS D'AQUEST SISTEMA, CIU, PSC, ERC.

+
2

-
0
Mes moviment independentista!Anònim, 12/04/2011 a les 20:50
http://mxi-anc.blogspot.com/
No es un nou partit! Som mes independentistes lluïtan per la Independència!
Cada cop som mes!

+
4

-
0
Mentre seguim aixi mai farem res....Ja n´hi ha prou..., 12/04/2011 a les 20:42
Sense entrar a valorar la noticia. Cada cop que llegeixo alguna noticia relacionada amb Catalunya, la seva indepèndencia o qualsevol cosa que li afecta i començo a veure els comentaris i un diu : Soc de CIU però....Sóc de R.Cat i....Soc d´ERC i opino...sóc del SI i crec que.....mai farem res de bo sino estem units...primer de tots som catalans i després cadascú té la seva opinió personal...i fins que no estiguem units per sobre d´aquestes diferències...no podrem fer res com a poble...

+
10

-
0
EndavantAnònim, 12/04/2011 a les 19:55
L'independentisme català vol agrair a totes les persones que han fet d'aquesta noticia la més llegida i comentada, gràcies companys per el recolzament a aquesta acció dels patriotes solidaris. Sabem que alguns han entrat amb ànim de d'atacar o desprestigiar el nostre moviment, bé per que ens temen, o bé per que ens envegen, també els seus comentaris ens empenyen a treballar per la nostra nació i el seu alliberament, amb renovades forces, doncs son aquests comentaris el que demostren que cal aconseguir-ho el més aviat possible.
Endavant patriotes, endavant llibertat.

+
5

-
1
endevant ¡andreuet, 12/04/2011 a les 19:42
VISCA CATALUNYA LLIURE ¡¡¡¡¡¡¡
//*//

+
3

-
3
CORBATAS ET PRESONSChirinachs, 12/04/2011 a les 18:49
NOS DEPORTARAN ABANS QUE NOS LAISSAR EN PATZ, CAR SON FASCISTAS.

+
3

-
10
Chi, chi ...Anònim, 12/04/2011 a les 18:34
Cho sóc de chulidaritá però trobu ka als dal PP són tope chulus i m'agradan molt. Da fet no vech difarencia entra an Rajoy i an Lopez-Tena.

+
6

-
14
Quina gernacióAnònim, 12/04/2011 a les 17:44
Quina gernació de falsos elements d'altres partits que venen a fer la pilota al trio lalala perquè van estar 10 minuts asseguts a la sorra i es van embrutar el 'traje'!
Mentiders com ells sols, vergonya!!

+
19

-
5
Sí senyor!Anònim, 12/04/2011 a les 17:33
Sóc d'ERC de tota la vida i penso continuar votant el meu partit. Però em trec el barret davant aquests tres diputats.

+
12

-
1
AQUEST ÉS EL MISSATGEAnònim, 12/04/2011 a les 17:22
CIU ESTÀ EN CONTRA DE LA INDEPENDÈNCIA DE CATALUNYA

+
5

-
9
RespostaAnònim, 12/04/2011 a les 17:04
Cerverí, no t'enganyis. I tant que s'hi juguen, i molt! (si més no algun d'ells). El sou, s'hi juguen, el sou. Pensa que alguns d'ells no ha treballat d'altre cosa que de diputat!

+
6

-
13
Però què fan?Anònim, 12/04/2011 a les 17:01
Quina imatge més patètica! I aquests són diputats? No creieu que hauríeu d'estar treballant com a tals? Em sembla que l'Uriel aquest es pensa que encara està a la JERC.

+
5

-
14
beeeeeeeeeeeeeeeeAnònim, 12/04/2011 a les 17:01
Y esto donde es? En el zoo no?

+
6

-
21
INDEPENDENTÍSTAS = RETRASADOS MENTALESAnònim, 12/04/2011 a les 16:59
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ja, ja, ja, ja, ja, qué mongolos, los tres tenores y los niñatos indepes que están acabando la secundaria de acampada, intercambiando cromos de los pokémon...¿Y el putero Laporta, no fué? JO JO JO JO JO.
Tiembla eJPANYA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+
21

-
0
Si vos volen en silenci... Alceu molt mes la veu (Raimon)Almogavewr.cat, 12/04/2011 a les 16:51
Repeteixo post:
Soc de R.CAT. Però nomes puc que sentir admiració i respecte, per la acció d'aquestos tres diputats de SI.
No es gents casual aquesta mes que insistent i monotematica apel·lació a un:
"suposat ridícul" per part de reaccionaris i colonial-castellanistes; d'infiltrats confidents i demès fonamentalistes i fanatic enemics, de Nostra Gentil i Galana Nació Catalana.
I no ens tenen o (no tendrien) que confondre'ns.

+
6

-
19
RidículAnònim, 12/04/2011 a les 16:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Tot i que el president Tarradellas no ha estat mai sant de la meva devoció avui, veient l'espectacle del tres tenors davant del Parlament de Catalunya no em puc estar de recordar la seva frase:
"En política, es poden fer moltes coses, menys el ridícul"
Doncs, això.

+
8

-
2
El meu suport als "frikis"Serenor, 12/04/2011 a les 16:30
Friki o no, aquests fan el que els altres "salvapatries", cobrant igual, no farien ni per força. Només per això ja es mereixen una mica de reconeixemnt. Que de botiflers ja en tenim masses....¿oi Duran?

+
7

-
19
El torpede SolidaritatVisió del més enllà, 12/04/2011 a les 16:04
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Encara hi ha gent que es creu l'espectacle dels tres tenors? Algú no ha vist encara que els talps de l'independentisme només volen deixar el moviment com si fos d'una tribu africana sonada? Què més falta perquè la gent se n'adoni? Ja teniu quatre friquis fent de diputats progres que acampen al carrer, gent que filtra dades de les consultes i les fa servir en benefici propi per arreplegar vots, l'Uriel que des dels 16 que viu de la política, el Tena amb expedients oberts i posant-se amb els afers sexuals del sr. Duran i renegant de CiU (no fa ni un any que encara tenia el carnet)... Els que es van col·locar al Parlament gràcies a un tio que a la que s'ha girat d'esquena l'han deixat de volta i mig... Aquesta és la manera de funcionar de la Soli. QUE ENCARA NO HO VEIEU?

+
17

-
0
Hereu, PUAF!Anònim, 12/04/2011 a les 15:50
L' Hereu s'ha cobert de glòria. I el Psc ha aparegut com el que és: un instrument de l' espanyolisme al servei dels botiflers i els colons.

+
7

-
19
Torpede solidariAnònim, 12/04/2011 a les 15:48
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
jajajajajajjaa això sí, ben vestidets i l'endemà a fitxar al Parlament per cobrar a final de mes... SI = torpede

+
5

-
16
A cuidar-los.Anònim, 12/04/2011 a les 15:35
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
SEgur que van deixar uns 20 mossos per a que els senyorests poguessin dormir tranquils... ja se sap que hi molt unionista i molt moro voltant.
Un mosso va cantar un nona molt dolça, i un altre s'encarregava de que no es destapensin per la nit; que encara fa un pel de fresca.

+
3

-
14
Inmunitat parlamentaria!?Anònim, 12/04/2011 a les 15:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sense entrar en la qüestió rehivindicativa...
Que collons passa aquí? El que és il·legal per a un ciutadá corrent no ho és per als senyors parlamentaris? O es que hi habien ordres fetes a mida per als senyorets!! Compe; no fos cas que fesiu mal als parlamentaris!!! LA resta fora a puntades de peu si cal...
Caldrá ferse parlamentari per anar atracant joieries a cara decoberta; amb tota la parsimónia del món... no et poden deternir, segons s'intueix.

+
20

-
4
Resistència pasivaVoluntari, 12/04/2011 a les 15:23
En Gandhi, en Luther King, en Nelson Maldela i altres grans lluitadors per la llibertat feren el mateix: desobeïr les lleis injustes, seure's i resistir pasivament.
A la fí, tothom recorda els seus noms. Ningú recorda aquells que s'en enfotien, els menyspreuaven, els insultaven i els empresonaven.

+
3

-
19
Yo no entiendo nadaAnònim, 12/04/2011 a les 14:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El Lópes, el Uri y el Estrubirubi de acampada happi flowres ante el Parlament. El Parlament con más diputados soberanistas que nunca. Pero resulta que la ILP soberanista de los acampados mañana será rechazada. Yo no entiendo nada.

+
20

-
1
Llegeix, Josep MJ, llegeixPere Santnarcís, 12/04/2011 a les 14:51
Si llegissis sabries que si no hi havia més gent és perquè la policia els havia fet fora tant si vols com si no vols. Només deixaren els tres diputats, suposo que per allò de la inmunitat. tot i que també podria ser que els haguessin deixat quedar per després poder-los atiar tota la catèrvola de sicaris 2.0. No sé, si m'entens.

+
6

-
19
saloufestAnònim, 12/04/2011 a les 14:44
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Saloufest», turisme de borratxera?
Ah, que no és aquesta la noticia.

+
6

-
18
jajajajaJosep MJ, 12/04/2011 a les 14:42
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
podrian haber pedido permiso para manifestarse, y siempre lo conceden,
pero no, han preferido montar un numerito ridicilo los 3 sentados en el suelo que parece q estan d botellon a las 6 d la mañana
y no hay mas gente con ellos? q patetico no???

+
29

-
4
Si Paris ven be val una Missa, Catalunya val una o dos nits a la frescaAlmogaver.cat, 12/04/2011 a les 14:41
Soc de R.CAT. Però nomes puc que sentir admiració i respecte, per la acció d'aquestos tres diputats de SI.
No es gents casual aquesta apel·lació al (suposat ridícul) que es fa per reaccionar i colonialistes castellans. I no ens tenen (o tendrien) que confondre.
Des-de el temps dels Romans, ja s'aplica el manual de ridiculitzar al Lider. ( Si poses al lider de la manera mes disparatada i ridícula possible, psicològicament els seus seguidors es queden paralitzats a curt terme). Un exemple podria ser els reus a mort, que els feien passejar bruts fuetejats i caient per terra i insultats camí del escorxador. O un altre modern cas es quant detingueren al Sr. Prenafeta i d'altres, per la G. In-civil (especialista en vulnerar drets humans). Fotografiats i filmats, gent de mes de 73 anys, aguantat-se els pantalons i amb una bossa negra portant suposada roba bruta.
De la mateixa manera que aquí, s'intenta remarcar i a mes remarcadissimament la part incomoda (que no la sense dubte Heroica de la acció dels honorables diputats i sa ferma determinació. Com diem sovint:
Que els arbres, no ens impedeixin veure el bosc. Perquè, si per el Rei de Franca Paris ben be valia una missa... Catalunya ben ve val una, dues i mil nits a la serena.
Recordem que quant Gandi deia: "Primer t'ignoren". Desprès... "desprès intenten ridiculitzar-te." A aixo es referia, el Mahatma.
I ell mateix i el Partit del Congres també els ridiculitzaren i prèviament els ignoraren. I ara:
Tenen La Democràcia mes gran del Mon. La Índia, com nos tindrem i ben prompte, la Llibertat i plena Sobirania de Nostra Catalana Nació.

+
5

-
18
Quina penaAnònim, 12/04/2011 a les 14:32
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
24

-
8
premi als covardsAnònim, 12/04/2011 a les 14:26
a Catalunya es castiga la valentia i es premia la covardia, la covardia de CIU, ERC...

+
6

-
20
había una vez...Anònim, 12/04/2011 a les 14:10
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
como están ustedes?
bieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.

+
13

-
1
Desalojus HereuAnònim, 12/04/2011 a les 14:03
Amb "Desalojus Hereu"
Srs. Diputats, voteu, voteu.

+
28

-
5
No us en foteu!!!Cerverí, 12/04/2011 a les 13:44
Tots els que us en foteu, pregunteu-vos: què esteu fent pel nostre país? Aquesta gent no té cap necessitat de passar una nit al ras, ho fan per mobilitzar consciències (per als que en tinguin, és clar). I per això qualsevol eina és bona. Recordeu: primer t'ignoren, després se'n riuen de tu, llavors t'agredeixen i, al final, guanyes. Això ha va dir Gandhi, l'artífex de la independència de la India. Us sona?

+
10

-
24
LamentableAnònim, 12/04/2011 a les 13:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Quina imatge més penosa... sort que el meu vot anava per en Laporta i no hi surt fent el ridícul.
Semblen uns morts de gana... mireu en Bertran com s'agafa els altres hehe és per fer-ne una postal!!
Ja no se què pensar d'aquesta gent...

+
27

-
2
@ HortencaPere Santnarcís, 12/04/2011 a les 13:21
Del que es tracta no és de que el votants independentistes de CiU donin suport a aquests tres diputats. Del que es tracta és que els votants independentistes de CiU siguin votants independentistes d'algun partit independentista. Votar a CiU i dir-se independentista és lleçar el vot.

+
17

-
9
Els liders de SolidaritatAnònim, 12/04/2011 a les 13:20

+
13

-
0
Qui pronus veru umida caeloAnònim, 12/04/2011 a les 12:59
Fourier, en tot el que dius sols hi ha una cosa ben certa, cal llegir altres participacions, una pena no poder-les agrupar totes, és sols així com queda desvetllat el teu ressentiment, la utilització de mentides i invencions (com la d'avui) la manipulació, i el mutis (gairebé sempre) en deixar en evidència l'inconsistència dels atacs formulats, en aquests fòrums ja son molt coneguts el teus mètodes de mentir sense proves i demanar que s'ha de demostrar el contrari.
Si parlem de llops disfressats de corders, a qualsevol d'aquest fòrum sabrà senyalar un nom Fourier.

+
20

-
10
SodomitesÀnims a SI, 12/04/2011 a les 12:42
En diuen frikisme, quan en realitat tenen enveja de la demostració de fermesa dels 3 diputats de SI. Cap, repeteixo, cap altre diputat català s'ha embrutit els pantalons per l'independència de Catalunya, justament ens han demostrat el contrari, volen la roba neta i de marca i l'independència ja en parlarem...
La política activa, que hauria de satisfer als sodomites que fins avui han abanderat l'independentisme ara resulta que els molesta...
Acció!!!
Ens hem de moure i ens hem de mostrar ferms en convivvions i actes, tot el demés ja hem vist com acaba.
Prou jugar a la puta i a la ramoneta.
Molt bé per els diputats de SI

+
28

-
7
TeatreAnònim, 12/04/2011 a les 12:39
Els personatges inventats per criticar SI son cada cop més irreals, estan lluny del poble i de les seves aspiracions.
No enganyen ja a ningú.

+
14

-
28
Si sou 4 gatsAnònim, 12/04/2011 a les 12:36
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Foteu el pena, si us plau prou d'humiliar a l'independentisme amb aquestes rucades, a treballar com deu mana i prou de fer política d'autobombo

+
10

-
30
Catalana molt emprenyadaHortenca, 12/04/2011 a les 12:32
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No és això pel que us vam votar!
La Llei d'Independència és quelcom que es defensa des de l'escó i no des d'un sac de dormir!
Si espereu que els votants independentistes de CIU us donin suport, aneu per mal camí.

+
3

-
12
@PereJosep Fourier, 12/04/2011 a les 12:26
Bon dia Pere, entenc que ets una persona de bona voluntat i m'agradaria parlar una estona amb tu però ara no tinc temps. Et recomano mentrestant que repassis les notícies antigues i llegeixis els comentaris, t'asseguro que el teu punt de vista canviarà. Entenc el que dius i reconec que en certes circumstàncies seria aplicable, però no és el cas. Si has estudiat una mica d'història sabràs que molts llops s'han disfressat d'ovella i han utilitzat les tàctiques més baixes per fer callar els que proclamaven la veritat. Jo només demano el dret a parlar i dir el que crec, quan s'intenta negar-me aquest dret fonamental de les persones faig el que faria tothom, em rebelo, on és el mal?
Salut, company.

+
19

-
32
Avergonyida pels meus diputatsAnònim, 12/04/2011 a les 12:18
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Srs. Tena, Bertran i Strubell
Pensava que representaven l'independentisme seriós al Parlament de Catalunya, el meu Parlament, pel que sento un gran respecte i des d'on espero que es proclami la independència del meu país.
Vostès són diputats. Exigeixo seriositat, compromís i coherència. No m'agrada gens aquest espectacle vergonyós que estan fent des de les portes del meu Parlament.
Si us plau, això no ajuda al moviment cap a la independència, ens converteix, altra vegada, en un col·lectiu residual que res té a veure amb la manera de ser de la major part de catalans que volem arribar a la independència de forma seriosa, ordenada i el més tranquil·la possible. S'estan comportant com infants de parvulari.
Com a diputats del Parlament de Catalunya estan fent l'espectacle més lamentable que hem pogut veure en els últims temps. Si us plau, no comprometin més la dignitat dels independentistes! Em fan passar vergonya, molta vergonya!

+
26

-
3
REPERCUSSIÓmés forta que un Roure, 12/04/2011 a les 12:03
Pressionem al Sr. MAS, demà ha de ser un gran dia!! Deixem-nos de romanços varis, avui més units que mai, un cop tinguem l’ independència ja ens fotrem els plats pel cap, però ara, ara s’ha de lluitar per ser un país lliure. INSISTÈNCIA, RESISTÈNCIA, REPERCUSSIÓ, EFECTE I CONSEQUÈNCIA : LLIBERTAT!!

+
25

-
1
asasAnònim, 12/04/2011 a les 11:59
ahir al diara ara, varis comentaris preguntant-se que si era legal, que si això de demanar permís per trucades i no per escrit no era seriós, que si el pobre treballador del parc... etc
El que és lamentable es aquesta actitud de llepafils de molts catalans, de preguntar-se si és legal posar una carpa mentre els espanyols es passen cada dia la legalitat p.ex. de l'estatut pel folre, de si hauriem de ser més simpàtics i anar demanant perdó (mentre que el subinspector va aparèixer amb uns aires infumables), etc.

+
23

-
4
Uns i altresAnònim, 12/04/2011 a les 11:46
És molt lamentable que l'única activitat que poden presentar alguns autoanomenats independentistes sigui l'intent de desacreditar a aquells que s'evidència treballen per la independència, amb accions, proposicions, lleis, argumentacions, contactes, és una constant en la nostra història, hi ha el que avancen i els que sols critiquen la forma d'avançar.

+
11

-
23
frikisAnònim, 12/04/2011 a les 11:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No podem ser tant frikis! si ens volem guanyar la confiança de més del 50% dels catalans.

+
15

-
3
Si només ens té a nosaltres, ja podem plegar.Pere Santnarcís, 12/04/2011 a les 11:37
Sr. Fourier, sóc nou aquí i no sé quines trifulques es porta amb la resta de la penya. En vosté hi veig un símptoma més d'alló que passa sovint al si de les causes perdudes: la síndrome de la puresa ideològica. Aquesta síndrome fa que es miri amb mals ulls, que dic amb mals ulls, amb rancúnia i menyspreu qualsevol petita desviació del que hom creu que és l'únic camí possible.
Naturalment, aquest fòbia es disfressa sota una capa d'arguments més o menys agafats pels pèls. Això no en fa minvar la virulència, ans el contrari.
Si Catalunya només ens té a nosaltres i nosaltres no deixem de comportar-nos com nens rabiuts a qui han manllevat la joguina, apanyada està, la pobra Catalunya.
Jo puc entendre que hom no s'estigui d'acord amb el tarannà ni amb el comportament de segons qui; només faltaria que perquè algú pensi el mateix que nosaltres ja li haguéssim de perdonar tot. No vull dir això. Jo em refereixo a que encara que algú ens caigi malament i es comporti, al nostre entendre, d'una manera impròpia, encara que això passi, ha de ser jutjat pel que fa a cada moment, no pel que ens va fer una vegada que vaig coincidir no sé on. I hauria de ser jutjat sense prejudicis.
No sé si pixo fora de test, però és que em dol veure tanta força llençada per les clavagueres. Em dol veure que sóm pocs els decidits a fer alguna cosa i a sobre de pocs, sóm mal avinguts. Així només arribarem a la catàstrofe.
Evidenment tot això que he dit, en el benentès que tothom actui de bona fe. Si la gent té altres objectius prioritaris que la plena llibertat del nostre poble, aleshores no he dit res.
Salut

+
24

-
5
Baixa al carrer i participa!JAVIER GONZALEZ, 12/04/2011 a les 11:10
Catalans i catalanes de primera generació, fills i filles de famílies vingudes de fora de Catalunya.... FEU CORRE LA VEU!!
Cada generació ha tingut la seva pròpia lluita, els seus motius per enfrontar-se a determinades realitats. Sembla que la globalització ha adormit els instints d'indignació. Abans era fàcil saber qui eren els enemics: la distinció entre bons i dolents era molt més precisa. Avui, aquesta distinció ja no és tan clara. Molt sovint hi ha aspectes que ens indignen, però ens costa canalitzar la nostra lluita cap a persones, ideals o institucions concretes. Podríem dir que els dolents han aprofitat la globalització per difuminar-se. Per sort, nosaltres encara sabem a qui hem de dirigir la nostra indignació.
Els nostres avis van defensar la República, els nostres pares clamaren per la Transició a la democràcia, ara ens toca a nosaltres demostrar que volem la Independència. Sabem on ens dirigim, i sabem perquè ho fem. Ara l'únic que ens cal és combatre la indiferència dels nostres conciutadans, amb bones raons. Amb la millor manera de resistència no violenta: apel•lant a la democràcia. A la capacitat lliure i sobirana del poble de Catalunya de decidir el seu futur. La millor manera de fer progressar el nostre projecte és fent córrer la indignació. Aquesta és la nostra raó de ser.
Catalans, apel•lem a la indignació!
Participar el Dimecres dia 13 a les 17 h,a la concentració al Parlament en suport de la tramitació de la Llei d'independència.
Des de les entitats volem recordar que aquest no és un acte de suport a un partit sinó a tots aquells que ens acostin a la independència
ARA O MAI, DEUMIL.CAT, ACTE DE SOBIRANIA, CADCI, FUNDACIÓ CATALUNYA ESTAT,ATENEU SOBIRANISTA CATALÀ, CATALÀ SEMPRE, GENT DE LA TERRA, IPECC, PLATAFORMA SOBIRANISTA PLÀ D'URGELL, SOM DEU MILIONS, SOBIRANIA I PROGRÉS, CCN
Sisplau reenvia aquest cometari a 5 compatriotes, i així entre tots i de manera viral podrem fer-ho arribar a tothom.
Visca Catalunya lliure!!

+
20

-
3
el de manlleujaumet, 12/04/2011 a les 11:09
en gonzalez palomar parla com si fos un guardia civil jubilat del \\\"cuartelillu\\\" de Manlleu.Pobret, tindre que viure a les entranyes de la bestia es durissim.

+
17

-
2
FourierJoan (Girona), 12/04/2011 a les 10:57
Fourier la teva fixació amb els membres electes de Solidaritat no mes te dues explicacions o estàs malalt o et pagant per feu , des-de que va començar tot això no has parat de tirar merda sobre ells,a diari, sense analitzar res del que es deia, tan sols per això els teus comentaris tenen el mateix valor que els del senyor Eduardo González Palomar (ja saps de qui et parlo)es a dir cero.
Si no vols perdre el temps no cal que repliquis perquè els teus comentaris rebran el mateix tractament que el senyor esmentat, vot negatiu sense tan sols llegir-los.

+
9

-
23
pateticJosep MJ, 12/04/2011 a les 10:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
podrian haber pedido permiso para manifestarse, y siempre lo conceden,
pero no, han preferido montar un numerito ridicilo los 3 sentados en el suelo que parece q estan d botellon a las 6 d la mañana
y no hay mas gente con ellos? q patetico no???

+
12

-
22
Sempre les mateixes dinàmiquesJosep Fourier, 12/04/2011 a les 10:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sempre feu el mateix. Primer intenteu rebatre el que diem, com que no podeu hi ha un moment on se us acaben els arguments, llavors ve una estona de silenci, finalment tornen els atacs al missatger. Com menys raó teniu més violents són aquests atacs.
Aquest mateix fil és una prova del que dic. Repasseu-lo, haureu de demanar veure alguns comentaris que han estat tapats per les 'forces de l'ordre'. La tàctica de sempre, violència i intents de fer callar els que no combreguen amb ells. No ens fareu callar, no ho aconseguireu. Si ho féssim per egoisme segurament acabarien abandonant, però ho fem per Catalunya i com deia en Companys "Catalunya només ens té a nosaltres". Hem de seguir.

+
34

-
7
Botiflers!!! Endavant SIPere Moreno, 12/04/2011 a les 10:50
Ostres amb els comentaris em costa diferenciar els espanyoluiestes de Ciutadans i PP dels resentits de ERC i Unió que es fan els nacionalistes.
Concentració al Parlament en suport de la tramitació de la Llei d'independència.
http://www.araomai.cat/noticies/i/411
Des de les entitats volem recordar que aquest no és un acte de suport a un partit sinó a tots aquells que ens acostin a la independència
ARA O MAI, DEUMIL.CAT, ACTE DE SOBIRANIA, CADCI, FUNDACIÓ CATALUNYA ESTAT,ATENEU SOBIRANISTA CATALÀ, CATALÀ SEMPRE, GENT DE LA TERRA, IPECC, PLATAFORMA SOBIRANISTA PLÀ D'URGELL, SOM DEU MILIONS, SOBIRANIA I PROGRÉS, CCN

+
8

-
25
anonimpaz y amor, 12/04/2011 a les 10:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Que mal rollo da el independentismo.
Paz y amor. Mientras podamos.

+
9

-
24
PateticsAnònim, 12/04/2011 a les 10:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
32

-
6
Voteu SI a la independènciaEmilio Gomez, 12/04/2011 a les 10:43
Jo no coneixia aquesta opció política, però donada la decepció constant amb les altres opcions, votaré aquesta colla de patriotes que treballa decididament per la llibertat del nostre poble i no te por a fer braç amb els ciutadans del nostre país.
Si tinc una estoneta vindre a veure-us personalment.
Endavant lluitadors de Catalunya.

+
30

-
5
Jo també vindre!!!Quim Monteagudo, 12/04/2011 a les 10:38
Al loro que el Sr. Frikada esta cagat de por!!
Anem be catalans!! els gossos borden.. borden.. i nosaltres cavalquem cap a la llibertat de la nostra nació.
Jo també vull participar a les 15h. vinc amb vosaltres compatriotes!!!

+
7

-
34
Tot per l'audiènciaPitarra reagrupat, 12/04/2011 a les 10:37
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquest és l'independentisme que la gent NO vol votar. Aquestes maneres d'independentisme "de xiruca" és el que fa que els independentistes (un milió llarg) prefereixin votar a CiU pel Parlament que un partit independentista: Per que, tot i ser i sentir com a independentistes, no ens veuen amb la serietat i solvència política necessàries per confiar-nos els comandaments del País.
Mentre no siguem capaços d'articular una alternativa política seriosa i no d'algarada no tindrem la confiança dels catalans que estimen Catalunya i que, per aquesta mateixa raó, prefereixen quedar-se a les portes de la independència abans que posar el País en mans d'una colla (els cinc-cents partidets independentistes) que encara no havem demostrat la maduresa política necessària per liderar el procés d'alliberament de la Nació. Perdoneu, però algú ho havia de dir!

+
29

-
4
Fourier, no tens res més a fer????Anònim, 12/04/2011 a les 10:35
Josep Fourier, no tens res més a fer que escriure reiteradament en aquest fòrum els teus arguments plens de rancúnia?
És evident que ets un reagrupat, però no tots són tan rancuniosos com tu. I tu, què fas per l'independentisme? En aquest moment, no res. Només atacar SI i intentar destrui-lo.
Ets un pedant i un cregut. Ets el típic que quan parles t'escoltes el que dius per sentir-te important.

+
24

-
3
TristíssimAnònim, 12/04/2011 a les 10:34
Fins i tot a Gandhi no el va matar un colon angles, ho va fer un ressentit.

+
27

-
2
Catalans i catalanes INDIGNEUVOS!!!Joan Mora, 12/04/2011 a les 10:33
Uns bons compatriotes, algun polític ha passat la nit al ras per cap ideal??
Un notari un economista i un professor universitari lluiten per el progrés de Catalunya, com qualsevol ciutadà.
Tots em de prendre exemple, fa unes hores he vist en Puigcercós entrar al DIR del carrer Tarragona, m’entres la G.U. arrancaven als catalans i catalanes que es manifestaven pacíficament per la llei d’independència de Catalunya.
Fan tot el possible perquè prosperi la veritable solució als nostres problemes i altres s’ho miren o se’n riuen al costat de Ciutadanos i PP.
Avui al plegar de la feina serè amb vosaltres i a l'ajuntament també us faré confiança.
Lluitem per la llibertat!!

+
9

-
25
uff...Anònim, 12/04/2011 a les 10:33
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El que s'ha fer per sortir als mitjans de comunicació.

+
30

-
3
Endavant SI, la lluita continua!!Javier G., 12/04/2011 a les 10:32
No et limitis a contemplar aquestes hores que ara vénen, baixa al carrer i participa.
Catalans i catalanes de primera generació, fills i filles de famílies vingudes de fora de Catalunya.... FEU CORRE LA VEU!!
Cada generació ha tingut la seva pròpia lluita, els seus motius per enfrontar-se a determinades realitats. Sembla que la globalització ha adormit els instints d'indignació. Abans era fàcil saber qui eren els enemics: la distinció entre bons i dolents era molt més precisa. Avui, aquesta distinció ja no és tan clara. Molt sovint hi ha aspectes que ens indignen, però ens costa canalitzar la nostra lluita cap a persones, ideals o institucions concretes. Podríem dir que els dolents han aprofitat la globalització per difuminar-se. Per sort, nosaltres encara sabem a qui hem de dirigir la nostra indignació.
Els nostres avis van defensar la República, els nostres pares clamaren per la Transició a la democràcia, ara ens toca a nosaltres demostrar que volem la Independència. Sabem on ens dirigim, i sabem perquè ho fem. Ara l'únic que ens cal és combatre la indiferència dels nostres conciutadans, amb bones raons. Amb la millor manera de resistència no violenta: apel•lant a la democràcia. A la capacitat lliure i sobirana del poble de Catalunya de decidir el seu futur. La millor manera de fer progressar el nostre projecte és fent córrer la indignació. Aquesta és la nostra raó de ser.
Catalans, apel•lem a la indignació!
Participar el Dimecres dia 13 a les 17 h,a la concentració al Parlament en suport de la tramitació de la Llei d'independència.
http://www.araomai.cat/noticies/i/411
Des de les entitats volem recordar que aquest no és un acte de suport a un partit sinó a tots aquells que ens acostin a la independència
ARA O MAI, DEUMIL.CAT, ACTE DE SOBIRANIA, CADCI, FUNDACIÓ CATALUNYA ESTAT,ATENEU SOBIRANISTA CATALÀ, CATALÀ SEMPRE, GENT DE LA TERRA, IPECC, PLATAFORMA SOBIRANISTA PLÀ D'URGELL, SOM DEU MILIONS, SOBIRANIA I PROGRÉS, CCN
Sisplau reenvia aquest cometari a 5 compatriotes, i així entre tots i de manera viral podrem fer-ho arribar a tothom.
Visca Catalunya lliure!!

+
29

-
2
perquè no una revolta?Anònim, 12/04/2011 a les 10:18
Perquè el ppble català no s'ha revoltat mai contra la seua classe oligàrquica que ens ha fet esclaus dels espanyols. perquè no s'ha revoltat contra els pujols, els maragall, els godó, els nadal, i tota la classe alta traïdora?, l'enemic el tenim a dintre des de sempre, són ells esl que ens han venut sempre com a esclaus.

+
8

-
24
tot s'hi valAnònim, 12/04/2011 a les 10:17
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Si a algú de CiU se li havia passat pel cap votar a favor,després de l'espectacle d'aquesta nit no tinc cap dubte que no recolzarien una iniciativa dels Solitaris ni que hi guanyessin cales... Quina manera de desprestigiar l'independentisme... Ara tot s'hi val per fer-se veure! Si us plau,treballeu per obtenir suports i no per sortir als diaris a qualsevol preu! Actuacions com aquestes no faran canviar d'opinió a ningú! Com a molt avergonyir a algun votant...

+
9

-
27
tot s'hi valAnònim, 12/04/2011 a les 10:12
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Si a algú de CiU se li havia passat pel cap votar a favor,després de l'espectacle d'aquesta nit no tinc cap dubte que no recolzarien una iniciativa dels Solitaris ni que hi guanyessin cales... Quina manera de desprestigiar l'independentisme... Ara tot s'hi val per fer-se veure! Si us plau,treballeu per obtenir suports i no per sortir als diaris a qualsevol preu! Actuacions com aquestes no faran canviar d'opinió a ningú! Com a molt avergonyir a algun votant...

+
7

-
3
Bon diaAnònim, 12/04/2011 a les 10:11
Mira, sembla que l'equip d'alliberats entra a treballar a les 10, quina vida, s'hi multipliquen els vots del sector poltrona.

+
23

-
4
VISCA L'ESTAT CATALÀAnònim, 12/04/2011 a les 10:05
//*//

+
4

-
36
¡Echa el freno, Magdaleno!Eduardo González Palomar (Manlleu), 12/04/2011 a les 09:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Urnas en Barcelona casi vacías a las que durante horas apenas acudían votantes y, según los organizadores, cifran la participación en el… 18 %. No obstante, sorprende aún más que en la consulta independentista de la ciudad condal incluso hubo periodista gráfico que se dio tono encuadrando simultáneamente más de un elector delante de la urna. Por consiguiente, y a tenor de lo acaecido con anterioridad en cuanto a sobredimensionadas cifras de asistentes facilitadas por convocantes en manifestaciones (18-2-2006 ó 10-7-2010), ante tan sonrojada comunión con el conjunto de la sociedad en la capital catalana (10-A), ¿parecería descabellado manifestar al respecto que lejos de alcanzar su anhelada ruptura terrenal, los independentistas en Catalunya, logran el quebrantamiento entre la Realidad y sus celestiales cifras de participación?

+
35

-
3
PSC i PP feixisme espanyol pur i durAnònim, 12/04/2011 a les 09:43
la nostra guàrdia urbana és molt eficient quan ha de fer càrregues a gent normal del carrer o fotre multes a tort i dret, ara , quan es tracta de perseguir delinqüents o netejar de xoirços la ciutat , ja és una altra història. Espero que siguin els últims dies del corrupte PSC a l'ajuntament de bcn

+
22

-
26
Curiós i sorprenent.A. Nònim, 12/04/2011 a les 09:43
Va ser molt curiós i molt sorprenent que el senyor Uriel,davant del Parlament,fes unes declaracions en castellà per a la cadena Intereconomía. De què va,el senyor Uriel?
CATALÀ SEMPRE.

+
22

-
5
Cap a la llibertat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jordi Rèssen Tit, 12/04/2011 a les 09:40
Aichò que fan aquets de sempre, l'espanyulam fastigòs i barruhér qu' entra aquì amb la seva llengua fastigossa e imperialista i que sen riu d'actas heróics com els de aquets tres valénts de SCI: Las Vegas, hu fan parque en el fons tenan pó, molta pó, peru molta molta molta molta molta molta pó, pó de vritat ya ka saban que la indipindènsia està serca, molt molt serca, a tucà de dits. I ells estàn cagadets de pó, GÑÑÑÑÑÑÑÑÑÑÑÑÑÑÑ.
Andavant, Uriel!! Andavant, Lópes!! Andavant, el del bigoti que ni sé quí és!! Andavant, adalids de la llibertat!! Catalunya us estarà eternamente agraïts (i el gremi de tintoreries també).

+
20

-
5
Els va veure marxar, sr. Fourier?Pere Santnarcís, 12/04/2011 a les 09:39
Vosté va veure com marxaven o ha deduït que havien marxat? Perquè si només els coneix per la prensa, no crec que pugui assegurar amb tanta precissió quins ha estat el seu comportament. A no ser que ho hagi vist, cas en el qual li hauria de donar la raó.

+
11

-
23
@PereJosep Fourier, 12/04/2011 a les 09:35
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Jo crec que la càrrega de la prova la té qui ens vol fer creure que s'hi van quedar. Si parléssim de gent seriosa i honrada encara els concediria el dret del dubte, però amb l'historial d'aquest trio el que és segur és que quan han marxat deu minuts després de les càmeres. Em pots demostrar que s'hi van quedar?

+
23

-
5
Lapo de GasAnònim, 12/04/2011 a les 09:29
I en Laporta a luz de gas?

+
17

-
6
Els va veure marxar, sr. Fourier?Pere Santnarcís, 12/04/2011 a les 09:29
Vosté va veure com marxaven o ha deduït que havien marxat? Perquè si només els coneix per la prensa, no crec que pugui assegurar amb tanta precissió quins ha estat el seu comportament. A no ser que ho hagi vist, cas en el qual li hauria de donar la raó.

+
16

-
28
SI: Tot per la poltronaAnònim, 12/04/2011 a les 09:28
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
36

-
7
FELICITACIONS!Anònim, 12/04/2011 a les 09:27
AQUESTA GENT ES LA NOSTRA.
EN AVANT! VISCA L'AUTO DETERMINACION DEL POPLE NOSTRE!

+
21

-
7
................!!!!!!!!!Anònim, 12/04/2011 a les 09:27
Els espanyols i els ressentits altre cop units contra la independència, no juguem a les seves provocacions, no respondre i menystenir-los és la nostra batalla i l'estem guanyant.

+
10

-
29
ridiculJosep MJ, 12/04/2011 a les 09:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
podrian haber pedido permiso para manifestarse, y siempre lo conceden,
pero no, han preferido montar un numerito ridicilo los 3 sentados en el suelo que parece q estan d botellon a las 6 d la mañana
y no hay mas gente con ellos? q patetico no???

+
28

-
6
Divisió?Anònim, 12/04/2011 a les 09:21
L'única divisió de l'independentisme és entre els que els que treballen per aconseguir la independència i els que s'omplen la boca amb paraules i promeses que mai no compleixen.

+
9

-
25
els Xirau Palaufrikada, 12/04/2011 a les 09:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No, no, no nos moveran. no, no no nos moveran... huahajaja, lo que fan alguns per sortir al mitjans

+
10

-
33
Els conecJosep Fourier, 12/04/2011 a les 09:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Com diu el proverbi 'per les seves obres els coneixereu' i jo conec les seves obres. Els enganys d'en Bertràn, les conxorxes d'en Tena amb el PP, les maquinacions d'en Valdero, les traicions de l'Strubell, com van fraccionar sense pietat el vot independentista per assegurar-se la poltrona, la manera en que van fer servir la cara d'en Laporta i com el van llençar a la bassa un cop utilitzat. I ara totes aquestes comèdies de fireta, fent veure que es queden a dormir al ras i marxant al cap de deu minuts, apropiant-se del moviment popular de les consultes per fer-se campanyes de màrketing ... la llista no s'acaba mai. Els conec, pels seus actes els conec i com jo la majoria. Això és el que us fa respondre amb tanta violència, si n'esteu segurs que menteixo ho faríeu d'altra manera.

+
29

-
3
Endavant!!!Anònim, 12/04/2011 a les 09:21
Quina diferència de diputats, d'altres dormen a la suite del Palace de Madrid i encara en pressumeixen o no són capaços de renunciar a volar en bussiness encara que els fagin pujar els colors a internet.

+
8

-
30
Quina vergonya em feuAnònim, 12/04/2011 a les 09:19
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Senyors de Solidaritat, un cop més heu posat en ridícul a l'independentisme català, on és el milió i mig del 10-J? Aneu a casa i deixeu de dividir a l'independentisme.

+
8

-
31
Quina vergonya em feuAnònim, 12/04/2011 a les 09:17
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Senyors de Solidaritat, un cop més heu posat en ridícul a l'independentisme català, on és el milió i mig del 10-J? Aneu a casa i deixeu de dividir a l'independentisme.

+
32

-
6
misèries Anònim, 12/04/2011 a les 09:16
Els "frikis" son aquells polítics que seuen al parlament voten les consignes que els dicten, fugen de la gent del carrer, estenen la mà cap al sou o cap al "sobresou" i dormen als peus del llit del seu amo, tranquil·lament això si.

+
12

-
24
quin showmarcc, 12/04/2011 a les 09:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Si en faran de números aquests tres! Quina esceneta, veure'ls tots tres ajaguts al terra amb l'estelada!
És ridícul... o és exactament la mena de cosa que no gosaria fer cap altre polític?
Més content no podria estar d'haver-los votat.

+
32

-
5
Jo també vindre!!Quim Monteagudo, 12/04/2011 a les 09:12
Al loro que el Sr. Frikada esta cagat de por!!
Anem be catalans els gossos borden.. borden.. i nosaltres cavalquem cap a la llibertat de la nostra nació.
Jo també vull participar a les 15h. vinc amb vosaltres compatriotes!!!

+
31

-
5
Endavant SI, la lluita continua !!Javier G., 12/04/2011 a les 09:08
No et limitis a contemplar aquestes hores que ara vénen, baixa al carrer i participa.
Catalans i catalanes de primera generació, fills i filles de famílies vingudes de fora de Catalunya.... FEU CORRE LA VEU!!
Cada generació ha tingut la seva pròpia lluita, els seus motius per enfrontar-se a determinades realitats. Sembla que la globalització ha adormit els instints d'indignació. Abans era fàcil saber qui eren els enemics: la distinció entre bons i dolents era molt més precisa. Avui, aquesta distinció ja no és tan clara. Molt sovint hi ha aspectes que ens indignen, però ens costa canalitzar la nostra lluita cap a persones, ideals o institucions concretes. Podríem dir que els dolents han aprofitat la globalització per difuminar-se. Per sort, nosaltres encara sabem a qui hem de dirigir la nostra indignació.
Els nostres avis van defensar la República, els nostres pares clamaren per la Transició a la democràcia, ara ens toca a nosaltres demostrar que volem la Independència. Sabem on ens dirigim, i sabem perquè ho fem. Ara l'únic que ens cal és combatre la indiferència dels nostres conciutadans, amb bones raons. Amb la millor manera de resistència no violenta: apel•lant a la democràcia. A la capacitat lliure i sobirana del poble de Catalunya de decidir el seu futur. La millor manera de fer progressar el nostre projecte és fent córrer la indignació. Aquesta és la nostra raó de ser.
Catalans, apel•lem a la indignació!
Participar el Dimecres dia 13 a les 17 h,a la concentració al Parlament en suport de la tramitació de la Llei d'independència.
http://www.araomai.cat/noticies/i/411
Des de les entitats volem recordar que aquest no és un acte de suport a un partit sinó a tots aquells que ens acostin a la independència
ARA O MAI, DEUMIL.CAT, ACTE DE SOBIRANIA, CADCI, FUNDACIÓ CATALUNYA ESTAT,ATENEU SOBIRANISTA CATALÀ, CATALÀ SEMPRE, GENT DE LA TERRA, IPECC, PLATAFORMA SOBIRANISTA PLÀ D'URGELL, SOM DEU MILIONS, SOBIRANIA I PROGRÉS, CCN
Sisplau reenvia aquest cometari a 5 compatriotes, i així entre tots i de manera viral podrem fer-ho arribar a tothom.
Visca Catalunya lliure!!

+
9

-
25
Forces de l'ordreJosep Fourier, 12/04/2011 a les 09:08
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Veig que les 'forces de l'ordre' esteu en peu de guerra. No passa res, responc a qui vol parlar.
Això de que no poden sortir fins que obrin el parc no s'aguanta, avui en dia tenim telèfons mòbils i amb un parell d'escales la cosa s'arranja fàcilment.

+
19

-
6
Argument demagògic i inconsistentPere Santnarcís, 12/04/2011 a les 09:07
Sembla que el sr. Frikada, en les seves consideracions, oblida que si l'única cosa que volen aquests tres senyors és xupar càmara, tenen maneres molt mes còmodes de fer-ho. El que no enten el sr. Frikada és que hi hagi persones que es moguin per alguna cosa més que una butaca i quatre figues seques a final de mes. El que no enten el sr. Frikada (o si ho enten, fa veure que no) és que aquests tres senyors han començat un camí i aquest camí exigeix sacrificis, encara que alguns s'en fotin. El que ha de saber el sr. Frikada és que quan s'arribi al final del camí, ens espera una país nostre i nou, on hi haurà lloc, fins i tot, per a gent com ell.
Diria que el somriure foteta que sembla tenir el sr. Frikada als llavis amaga més la por del nostre èxit que la convicció en els seus arguments.

+
28

-
4
Semblances entre el 1714 i el 2011Anònim, 12/04/2011 a les 09:03
Tant al 1714 com al 2011, anar contra la Independència i llibertat de Catalunya és ser un Botifler.
http://ves.cat/aAbO

+
31

-
4
EndavantAnònim, 12/04/2011 a les 09:00
Furi, no, no vull que contestes no tinc cap necessitat de les teves justificacions.
Sols escric per expressar el més absolut menyspreu cap a la teva persona, ni ets independentista, ni ets català, avui amb el teu comentari has mostrat l'autentic rostre del traïdor rancuniós en que t'has convertit, i del que la historia ens ha ensenyat el perfil.
Endavant Solidaritat, ja cauen les màscares.

+
27

-
4
per l'orcAnònim, 12/04/2011 a les 08:57
Lo que nos faltó es tirarte a ti a la fogata, fascista asqueroso. Seguro que hubieran pasado la noche mas a gusto.
Catalans, desperteu. Per fi hi ha politics que tenen el coratge i la determinació de fer actes politics rellevants de veritat, no com els renegats botiflers de ciu, que voten "si" el diumenge i votaran "no" el dimecres.
Visca la terra lliure!!
Endevant solidaris, jo hi seré dimecres.
Catalans, omplim el parc de la ciutadella, que els politics vegin que ja n'estem farts!
Ni un pas endarrera!!

+
25

-
5
De què els coneixes, Josep Fourier?Pere Santnarcís, 12/04/2011 a les 08:57
Sr. Josep Fourier, m'agradaria que m'aclarís si amb la seva afirmació ens vol dir que vosté coneix personalment aquests diputats o vol dir que els coneix en el sentit ampli de l'expressió, com qui diu que ja coneix els de la seva mena i no s'en refia.

+
37

-
6
Molt béAnònim, 12/04/2011 a les 08:54
Orgullós del meu vot per SI.

+
5

-
29
Les faltó llevarse una guitarra y hacer una fogataNo, no soc independentista; jo soc de ciutat, 12/04/2011 a les 08:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
JAJAJAJAJAJA, vaya panda de frikys. Que han pasado la noche al raso, dice. ¡Claro!, ahora que ya ha llegado el buen tiempo. ¡Mirad cómo no han escenificado esta mamarrachada en enero! ¡Menuda caterva de jetas! Y para tirarse por los suelos no se lleva uno traje y corbata. Aunque, a ellos qué más les da, si, total, se los pagamos entre todos los tontos con nuestros impuestos...
Hala, seguid con lo vuestro, renegados separatistas, que nos divertís un montón.
:D

+
10

-
30
solitarisAdèu, 12/04/2011 a les 08:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El poder de convocatòria de solidaritat cada cop a menys, 800 persones a la plaça Sant Jaume ara 30 a la ciutadella, la fugida de gent de la secta es imparable, l'últim que tanqui la porta.

+
24

-
5
Deixa't de manies, josepXaloc, 12/04/2011 a les 08:51
Furier, ells s'hauran quedat al parc, entre d'altres coses perquè no poden sortir fins que l'obrin de nou, al matí.

+
37

-
6
No serem mogutsXaloc, 12/04/2011 a les 08:48
És admirable la determinació dels diputats de SI. Són molt pocs els diputats de qualsevol partit que passarien una nit al ras. Ells ho fan. El mullader que fan a favor de la independència és molt gran.

+
37

-
6
Catalans indigneuvos!!Joan Mora, 12/04/2011 a les 08:48
Uns bons compatriotes, algun polític ha passat la nit al ras per cap ideal??
Un notari un economista i un professor universitari lluiten per el progrés de Catalunya, com qualsevol ciutadà.
Tots em de prendre exemple, fa unes hores he vist en Puigcercós entrar al DIR del carrer Tarragona, m’entres la G.U. arrancaven als catalans i catalanes que es manifestaven pacíficament per la llei d’independència de Catalunya.
Fan tot el possible perquè prosperi la veritable solució als nostres problemes i altres s’ho miren o se’n riuen al costat de Ciutadanos i PP.
Avui al plegar de la feina serè amb vosaltres i a l'ajuntament també us faré confiança.
Lluitem per la llibertat!!

+
10

-
41
No m'ho crecJosep Fourier, 12/04/2011 a les 08:44
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Coneixent-los, estic segur que han marxat deu minuts després de la darrera càmera i han dormit al seus llits. No hi ha cap problema en dormir al teu llit, jo ho he fet. El que si que és lleig és enganyar les persones.
Avís: Ja conec les 'forces de l'ordre' i no respondré a les tradicionals violències verbals. M'agradaria poder parlar-ne serenament.

+
41

-
6
No serem mogutsXaloc, 12/04/2011 a les 08:44
És admirable la determinació dels diputats de SI. Són molt pocs els diputats de qualsevol partit que passarien una nit al ras. Ells ho fan. El mullader que fan a favor de la independència és molt gran.

+
9

-
37
Que duriesclat, 12/04/2011 a les 08:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No els podriem deixar aquests tres un parell d'anys, dormint al ras i tancats al parc, secció zoològic?. Jo mateix pagaria per anar a tirar-lis cacahuets.

+
47

-
9
Endavant SI, la lluita continua!!Javier Gonzalez, 12/04/2011 a les 08:36
No et limitis a contemplar aquestes hores que ara vénen, baixa al carrer i participa.
Catalans i catalanes de primera generació, fills i filles de famílies vingudes de fora de Catalunya.... FEU CORRE LA VEU!!
Cada generació ha tingut la seva pròpia lluita, els seus motius per enfrontar-se a determinades realitats. Sembla que la globalització ha adormit els instints d'indignació. Abans era fàcil saber qui eren els enemics: la distinció entre bons i dolents era molt més precisa. Avui, aquesta distinció ja no és tan clara. Molt sovint hi ha aspectes que ens indignen, però ens costa canalitzar la nostra lluita cap a persones, ideals o institucions concretes. Podríem dir que els dolents han aprofitat la globalització per difuminar-se. Per sort, nosaltres encara sabem a qui hem de dirigir la nostra indignació.
Els nostres avis van defensar la República, els nostres pares clamaren per la Transició a la democràcia, ara ens toca a nosaltres demostrar que volem la Independència. Sabem on ens dirigim, i sabem perquè ho fem. Ara l'únic que ens cal és combatre la indiferència dels nostres conciutadans, amb bones raons. Amb la millor manera de resistència no violenta: apel•lant a la democràcia. A la capacitat lliure i sobirana del poble de Catalunya de decidir el seu futur. La millor manera de fer progressar el nostre projecte és fent córrer la indignació. Aquesta és la nostra raó de ser.
Catalans, apel•lem a la indignació!
Participar el Dimecres dia 13 a les 17 h,
a la concentració al Parlament en suport de la tramitació de la Llei d'independència.
http://www.araomai.cat/noticies/i/411
Des de les entitats volem recordar que aquest no és un acte de suport a un partit sinó a tots aquells que ens acostin a la independència
ARA O MAI, DEUMIL.CAT, ACTE DE SOBIRANIA, CADCI, FUNDACIÓ CATALUNYA ESTAT,ATENEU SOBIRANISTA CATALÀ, CATALÀ SEMPRE, GENT DE LA TERRA, IPECC, PLATAFORMA SOBIRANISTA PLÀ D'URGELL, SOM DEU MILIONS, SOBIRANIA I PROGRÉS, CCN
Sisplau reenvia aquest cometari a 5 compatriotes, i així entre tots i de manera viral podrem fer-ho arribar a tothom.
Visca Catalunya lliure!!

+
14

-
38
frikadaels Xirau Palau, 12/04/2011 a les 08:35
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No, no, no nos moveran. no, no no nos moveran... huahajaja, lo que fan alguns per sortir al mitjans