Guillem Ramos/Barcelona | Actualitzat el 10/04/2011 a les 23:37h

Ciutadans: «Un fracàs»

El portaveu de C's, Jordi Cañas. Foto: Patricia Mateos/ACN

Jordi Canyas, portaveu de Ciutadans al Parlament de Catalunya, també s'ha volgut sumar a la festa sobiranista d'aquesta nit i, des del seu Twitter, ha valorat la jornada d'avui com "un fracàs".

Per al diputat espanyolista, "després de la mobilització i de quatre mesos recollint vots anticipadament i amb tot el 'pessebre' col·laborant, ha sigut un fracàs total", segons  ha escrit al seu compte de Twitter, en castellà.

En un altre tuit el mateix Canyas ha assegurat que Goebbels "és un aprenent" al costat dels organitzadors de les consultes. Segons ell, "ja s'ha començat a construir una mentida, com també va passar en la manifestació del 10 de juliol". Els comentaris a Twitter han suscitat diverses respostes de votants i voluntaris de Barcelona Decideix.

COMENTARIS

+3
-0
FRENTE NAZIONAL ESPAÑOL (PSC-PP-C.ANOS)
Anònim, 12/04/2011 a les 10:17
El FRENTE NAZIONAL ESPAÑOL (PSC-PP-C.ANOS) son la representació feixista dels espanyols residents a Catalunya; si el Franco els va enviar cap aqui per que deixessin de menjar pedres, ara ja es hora, que retornin a la seva miserable España del Zapatero-Rajoy!!! Prou caritat pels miserables espanyols, i operació Retorn dels vells Espanyols cap a la seva Espanya; Tenen dret a esser enterrats a la seva miserable España; Zapatero, ajuda'ls!!!
+3
-3
dais pena
Anònim, 12/04/2011 a les 09:38
Todos los que votais a favor de la independencia soys unos ignorantes ya que no os dais cuenta de que no solo nos roban desde madrid sino que donde existe mas corrupcion es aqui con vuestros amados politicos que se llevan un dineral y asi va todo. Si leyerais un poco mas las noticias quizá os dariais cuenta de como viven los que nos gobiernan y lo que hacen para que todo vaya mejor.
+5
-1
iaia pepita
el gran fracassat, 12/04/2011 a les 08:35
ets un brut, un maleducat, un malafeitat, un hortera i un vividor. no se que hi fas a la politica, cuatromachos, fas una pena noi que val mes que no et facis notar tant que la gent no es tant tonta per votar energumens com tu per molt que cridis. fas llastima i tots els frikies com tu nomes feu riure de la mala bava que porteu dins, esteu plens d'odi ira i vomit per catalunya. NO SOU CATALANS, SOU INQUISIDORS NAZIS de NUEVO CUÑO. FEU PENA HUMANA. jo soc iaia i no et votaria ni morta, paleto de fira
+5
-1
AQUESTS TIO ES DE FALANGE ESPANYOLA
TU SI QUE ETS UN FRACAS, 12/04/2011 a les 08:30
EL FRACAS DE L'EDUCACIO I LA XULERIA HISPANICA. AQ2UI EL TENIU. JORGE CAÑAS, PLEGA QUE NO ENGANYES A NINGU, NOMES ALS CATETOS QUE ET VOTEN, QUE SON RIDICULS, COM DONQUIJOTES DE PACOTILLA. AU MARXA FEIXISTA
+5
-1
JORGE CAÑAS
MENDRUGO CAÑAS, 12/04/2011 a les 08:29
JORGE CAÑAS, NO SE PERQUE LI TRADUIU EL NOM AL CATALA. AQUESTS TIPUS QUE ODIA ALS CATALANS I AL CATALA ES UN EXTRATERRESTRE SENSE PLATET VOLADOR. QUE MARXI A CASTELLA AMB LA SEVA PUDOR A FATXA INQUISIDOR HISPANIC. A LA MIERDA !!!! VETE CAÑAS A INVADIR CASTILLA, MENDRUGO !! NO INSULTIS CATALUNYA I ELS CATALANS
+5
-1
AU NEN, FES CARRERA A MADRÍ QUE ALLA SEGUR QUE T'ALIMENTEN AMB LES SOBRES
VISCA LA MEDIOCRITAT I EL BOCATA CALAMARES DE MADRÍ, 12/04/2011 a les 08:26
AMB TOT EL RESPECTE POSSIBLE CAÑAS : LA TEVA PUDOR A FEIXISME HISPANIC ES INSUPORTABLE. LA TEVA LLEUGERESA DIALECTICA, LA TIPICA D'UN XARLATÀ DE BAR DE PINXOS MORUNOS DE MALA QUALITAT, BRUT, DEIXAT, TIRAT I DESPECTIU. TU MATEIX ET DELATES AMB AQUESTA MALA LLET QUE NO VOTA NI VOTARA NINGÚ. CATALUNYA ES MASSA BONA NACIO PER TENIR DIRIGENTS TANT MEDIOCRES COM TU.
+6
-2
Que asco me dan los fachas de Ciudadans
Andaluz, 12/04/2011 a les 02:18
Cañas, eres el cañita brava de la politica.

Podrás engañar sólamente a cuatro burros pero no a la mayoría, fascista!
+10
-1
FORA EL FEIXISME.
Judas Priest, 11/04/2011 a les 22:51
Hem d´acabar amb aquest partit racista, feixista i xenòfob anomenat CiudadANOS. Diu fracàs?, però si aquest partit només va treure un 4% a les últimes eleccions al Parlament!!!. Si un 21% és un fracàs, un 4% que és?.
+4
-23
Cacaluña
Anònim, 11/04/2011 a les 22:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+18
-2
Pesseter
Llefià, 11/04/2011 a les 21:43
Cañas no ets més lleig perquè no vens als entrenos .
Ets més fastigós que un gos .
Ara , que cobrar dels catalans si ho fas , veritat , espabilat ? Pesseter

+20
-2
Conquistadores
Anònim, 11/04/2011 a les 19:59
I que foteu aquí a Catalunya si us ho passeu tant malament com expliqueu a les televisions espanyoles? Això s'en diu ser massoquistes o potser.... es que sou uns "conquistadores" i uns invasors plens de mala baba?
Goebbelians fastigosos!!!
+4
-25
Cataluña
Anònim, 11/04/2011 a les 19:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+20
-2
EPAÑA
Anònim, 11/04/2011 a les 18:18
Ja veus on arriba LA CATEGORIA DE españa:PARATS ,BOTELLONES ,NIVEL DE ESTUDIOS.Una puta merda...INDEPENDENCIA
+6
-26
Di que si Cañas, !Un fracaso!
Anònim, 11/04/2011 a les 17:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+8
-14
quin fàstic
Boabella, 11/04/2011 a les 15:35
Tans pocs votants i tanta parafernalia. Siguem seriosos,si us plau.
+17
-3
Bruteja
Anònim, 11/04/2011 a les 14:46
Aquest paio bruteja molt, quina sort que sigui on és.
+29
-3
Si un fracas!
Anònim, 11/04/2011 a les 13:20
I tan que es un fracas! Que un partit politic amb els seus calerons i apareixer als mitjans de comunicació per demanar del vot, tregui en tot el territori de catalunya tan sols 106.000 vots, es un fracas. Llastima que no hagui desaparegut del parlament!

+25
-3
no em facis riure
Anònim, 11/04/2011 a les 13:18
Cañas cada dia esteu pitjor, ja no sabeu ni què dir. Gobbelisme i mentides? això us ho ensenyen a la instrucció franquista que rebeu quan entreu a Ciudadanos oi? perquè no feu altra cosa. Això sí xuclant de la mamella catalana (aquesta que voleu seguir expoliant). Ni amb tota la propaganda que us fan a vosaltres i als vostres amiguets del PP no podeu ni somiar tenir un 21 % a Catalunya. Aneu a explicar les vostres historietes més enllà de l'Ebre, pallassos.
+5
-34
---¡Echa el freno, Magdaleno!---
Eduardo González Palomar (Manlleu), 11/04/2011 a les 13:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+17
-2
Pobret..
Jaume (Gràcia), 11/04/2011 a les 12:54
Clarament, el nus de la corbata li estreny massa fort.
+27
-5
Apenas lograron un 2% sobre el censo, y un 3,88% de votantes.
Santiago F., 11/04/2011 a les 12:14
El facherío del partido de la Ciudadanía debería de olvidar los libros de formación del espíritu nacional del franquismo, y reciclar su ideario fosilizado español para ponerse al día.

Señor Cañas: Qué dorados eran aquellos tiempos de Una Grande y Libre ¿verdad?

La triste España continua impasible, y se encierra en sí misma.
+26
-4
Cañas no tiene peor manera de poner en evidencia sus contradicciones
Santiago F., 11/04/2011 a les 12:05
En las elecciones municipales de 2007 Ciutadans valoró como un éxito su obtención del 3,88 % de votos en Barcelona. Pero cuando se trata de una consulta LIBRE, CIUDADANA, y 100% DEMÓCRATA en la que participa un 21,37 % del censo y gana con un 91,46 el independentismo, lo valoran como un fracaso.

No manipule, señor Cañas, hay que ser sincero y tener unos principios éticos a la hora de hacer declaraciones. No es honrado manipular las valoraciones. No es ético privar que el pueblo vote libremente si desea una CATALUNYA INDEPENDIENTE o no. Ciudadanos se ha alineado en el lado de Falange Española de las JONS. Menudo espectáculo.

VISCA CATALUNYA LLIURE !!! //*//
+8
-39
Qué pasada
Eduardo González Palomar (Manlleu), 11/04/2011 a les 11:05
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+29
-3
d'èxits i fracassos
Selrac, 11/04/2011 a les 11:04
El Sr. Cañas va treure, a les darreres eleccions "legalment vinculants", menys d'un 2% de vots sobre el cens. A can Goebbels d'això se'n deu dir "éxit espatarrant".
+23
-4
Aquests sí que són quatre gats...
... o gossos, 11/04/2011 a les 11:02
Vosaltres sí que feu pena, colla de fracassats.
+20
-5
No et limitis a contemplar
Apel.lem a la indignació!!, 11/04/2011 a les 10:10
Llei per la independència
Benvolgut/da company/a ; ets convidat a participar el Dimecres dia 13 a les 17 h, a la concentració al Parlament en suport de la tramitació de la Llei d'independència.

http://www.araomai.cat/noticies/i/411


http://declaracioindependencia.cat/declaracio

Des de les entitats volem recordar que aquest no és un acte de suport a un partit sinó a tots aquells que ens acostin a la independència
ARA O MAI, DEUMIL.CAT, ACTE DE SOBIRANIA, CADCI, FUNDACIÓ CATALUNYA ESTAT,ATENEU SOBIRANISTA CATALÀ, CATALÀ SEMPRE, GENT DE LA TERRA, IPECC, PLATAFORMA SOBIRANISTA PLÀ D'URGELL, SOM DEU MILIONS, SOBIRANIA I PROGRÉS, CCN
Sisplau reenvia aquest cometari pel iutub a 5 compatriotes, i així entre tots i de manera viral podrem fer-ho arribar a tothom.
No et limitis a contemplar aquestes hores que ara vénen, baixa al carrer i participa.
Cada generació ha tingut la seva pròpia lluita, els seus motius per enfrontar-se a determinades realitats. Sembla que la globalització ha adormit els instints d'indignació. Abans era fàcil saber qui eren els enemics: la distinció entre bons i dolents era molt més precisa. Avui, aquesta distinció ja no és tan clara. Molt sovint hi ha aspectes que ens indignen, però ens costa canalitzar la nostra lluita cap a persones, ideals o institucions concretes. Podríem dir que els dolents han aprofitat la globalització per difuminar-se. Per sort, nosaltres encara sabem a qui hem de dirigir la nostra indignació.
Els nostres avis van defensar la República, els nostres pares clamaren per la Transició a la democràcia, ara ens toca a nosaltres demostrar que volem la Independència. Sabem on ens dirigim, i sabem perquè ho fem. Ara l'únic que ens cal és combatre la indiferència dels nostres conciutadans, amb bones raons. Amb la millor manera de resistència no violenta: apel•lant a la democràcia. A la capacitat lliure i sobirana del poble de Catalunya de decidir el seu futur. La millor manera de fer progressar el nostre projecte és fent córrer la indignació. Aquesta és la nostra raó de ser.
Catalans, apel•lem a la indignació!
+19
-4
FUSTIGUEU AL JEFE DELS BARROERS!!
FOTEU-LI CANYA AL CAÑAS !!!, 11/04/2011 a les 10:09
EL FRACAS ES ESPANYA. CATALUNYA INTENTA SOBRESORTIR SENSE LA PURRIA CASTELLANA QUE ENS ROBA DES DE FA 300 ANYS. NO SON RES SENSE NOSALTRES. PER AIXO ESTAN TAN NERVIOSOS. SE'LS ACABA LA MAMELLA. ENS ESTIMEN TANT QUE L'ODI A VEURE'S SENSE NOSALTRES ELS FA MORIR NOMES DE PENSAR-HI.
CAÑAS AMB AQUEST ESTIL BRUT, MALEDUCAT, PIJOBARATO, NO CONVENCES NI A LA TEVA IAIA. I EL TEU FRACAS ELECTORAL DEL 2% ES L'EVIDENCIA DE QUE NO ETS NINGU, SINO NOMES UN FLORERO DE LA CASPA HISPANICA. ESTAS PASSAT DE MODA. ELS BARS DE BOCATAS DE CALAMARES DE MADRÍI ESTAN DE BAIXA. LA CASPA I LA PEINETA SON LA TEVA MONEDA. AIXO ES CATALUNYA. T'HAN ENGANYAT O ELS TEUS PARES ES VAN EQUIVOCAR DE PAIS. AIXI DE CLAR, MAMÓ
+18
-4
Té raó
AliBay, 11/04/2011 a les 10:03
Va, no sigueu així, que tot us ho agafeu a la tremenda.

Jo estic segur que el que ha volgut dir el Jordi Carpanta és que reconeix el fracàs més absolut dels contraris a la independència perquè han recollit un miserable 7% dels vots.

El que passa és que té poca pràctica en això de tuitejar i les noves tecnologies perquè les cabres amb les que es va criar no tenien Internet.
+20
-4
Cañas, las gilettes son per afeitar-se la peineta, barbut i brut!
Anònim, 11/04/2011 a les 09:47
Cañas, un 3%, i nomes representes a feixistes espanyols residents a Catalunya!!! fer les maletes es un ACTO PATRIOTICO! ESPAÑA TE LLAMA, ARRIBA FRANCO, ARRIBA CIUDADANOS CON CASPA HISPANICA!!!
+12
-4
Encegat pel seu radicalisme
Anònim, 11/04/2011 a les 09:37
El seu radicalisme i extremisme nacionalista centrípet l'encega.
Com a mínim els nacionalistes centrífugs sabem que hi ha dues cares de la mateixa moneda. Els centrípets només estan encegats i ni tan sols s'adonen que són nacionalistes, ells creuen que són patriotes.
+23
-5
Cañas, miseria hispanica!!!
Anònim, 11/04/2011 a les 09:33
Si el 21% es un ñfracas, imaginat el que es Ciudadanos Franquistes, que arreplega un 3% del vots; no son uns fracassats, sino les escombreries del Parlament; pobres miserables espanyols que nomes els voten les minyones d'extramadura, els borratxos andalusos i els funcionaris ganduls de Castella; Cañaa, un 3% i encara no t'has suicidat, ronya espanyola?
+18
-4
Fa riure
Ernest Vergés, 11/04/2011 a les 09:30
Aquest fulano fá riure. Au, a jaure a la palla !
+17
-4
Fracàs??
Samo, 11/04/2011 a les 09:22
El fracás es ser en Cañas, ser espanyolista i saber que una gran majoria de votants independentistes son castellanoparlants. Primer t'ignoren, després es riuen, més tard t'ataques i finalment guanyes!
Anem ja pel segon pas.
+19
-6
No es fracas
Anònim, 11/04/2011 a les 08:31
Dons no es un fracas perque els que em dit que "SI" som els Catalans i els qui ens sentim Catalans els que parlan de fracas, son els que no son Catalans i tampoc es senten Catalans, aixi que apa carretera i manta para España i que sus den.

Nosaltres Independencia, i si no us agrada ara el tren es mes baratu, aprofiteu apa siau
+16
-4
bona,molt bona ideia.SUGERENCIAS
castany, 11/04/2011 a les 08:27
Si senyor,bona pensada.Avui encara no he anat de ventra,els i faig quatre ratlles i aixi aprofito.
+15
-5
SUGERENCIAS
Anònim, 11/04/2011 a les 08:20
A la pagina de CIUDADANOS i ha un lloc que posa SUGERENCIAS jo ja i he escrit las mevas,espero que us animeu com mes millor fins que de tan rabiar els i puji la presio arterial...
+14
-5
fracàs
innisfree, 11/04/2011 a les 08:09
Es diu CaÑÑÑÑÑas.
I és un fracàs d'individu.
+7
-4
Apel.lem a la indignació!!
Javier Gonzalez, 11/04/2011 a les 07:58
INDIGNEUVOS CATALANS
Cada generació ha tingut la seva pròpia lluita, els seus motius per enfrontar-se a determinades realitats. Sembla que la globalització ha adormit els instints d’indignació. Abans era fàcil saber qui eren els enemics: la ...distinció entre bons i dolents era molt més precisa. Avui, aquesta distinció ja no és tan clara. Molt sovint hi ha aspectes que ens indignen, però ens costa canalitzar la nostra lluita cap a persones, ideals o institucions concretes. Podríem dir que els dolents han aprofitat la globalització per difuminar-se. Per sort, nosaltres encara sabem a qui hem de dirigir la nostra indignació.
Els nostres avis van defensar la República, els nostres pares clamaren per la Transició a la democràcia, ara ens toca a nosaltres demostrar que volem la Independència. Sabem on ens dirigim, i sabem perquè ho fem. Ara l’únic que ens cal és combatre la indiferència dels nostres conciutadans, amb bones raons. Amb la millor manera de resistència no violenta: apel•lant a la democràcia. A la capacitat lliure i sobirana del poble de Catalunya de decidir el seu futur. La millor manera de fer progressar el nostre projecte és fent córrer la indignació. Aquesta és la nostra raó de ser.Catalans, apel•lem a la indignació!
VINGA ANIM CATALANS QUE ELS PRESIDENTS VOTEN SI A LA INDEPENDENCIA DE LA NACIO CATALANA !!
+17
-6
al palomo de manlleu
Anònim, 11/04/2011 a les 07:54
Si tens tan odi als catalans i ha Catalunya que i fas,has de viure molt malament.Jo una de dues marxaba a españa ho hem cardaba al canal,que aqui a Manlleu en teniu un de ben maco.
+15
-6
VISCA L'ESTAT CATALÀ
Anònim, 11/04/2011 a les 07:40
//*//
+26
-7
ai, Ciutadanus
Anònim, 11/04/2011 a les 02:14
Aquesta colla no han pogut acabar la feina de castellanitzar Catalunya i això els emprenya.
+3
-3
la gallina dels ous d'or
bacus, 11/04/2011 a les 01:50
pel que sembla els catalans esclavitzem als forasters.... i de tant com es queixen no van a votar...


el més sensat seria veureu com en aquest tros de terra hi ha or..... hi benvinguts tots............... o no?

tan li fot.................

jo ho veig així....... or, or, or..... si acabes amb els 'catalans' i la seva manera de fer s'ha acabat el xiringuito...... un desert............

-és que en catalunya está prohibido hablar en castellano, inglès o moro?
-onde?
+24
-6
jaja
Anònim, 11/04/2011 a les 01:37
UN FRACÀS, això és el que deu pensar la teva mare quan et mira a la cara Canyas!
+20
-5
mare de deu
ANTON, 11/04/2011 a les 01:33
¿CANYES T´AGRADARIA SER NORMAL?
+8
-5
la gent no és tonta
bacus, 11/04/2011 a les 01:32
el fet de que no és 'oficial' consagrat amb els sucs vaginals d'isabel la catòlica, hauria de desencadenar fem la pregunta amb tota la càrrega 'oficial'

que passa no sou demòcrates, us tremolen les cames....

els suposats 'catalans' a les urpes dels catalans no sabran el que millor els hi convé a ells i a tots com a integrants d'una república catalana?
+12
-5
respira
cañas, 11/04/2011 a les 00:53
cañas xato, respira.
+17
-5
Consultes
Santi Vidal, 11/04/2011 a les 00:36
Tot el que no sigui guanyar les consultes per un 110%, com en els "gloriosos" dies del dictador, és un fracàs per aquests senyors.
+27
-5
El fracàs ets tu
Anònim, 11/04/2011 a les 00:15
Quina gràcia. Dient Goebbels, catalans nazis i quatre imbecilitats més i ja tens un carreguet polític en un partit per a inadaptats. Potser si que és un fracàs que al 2011, Lerroux encara es passegi per Barcelona.
+19
-5
CIUDADANOS=GENOCIDES CULTURALS
Anònim, 11/04/2011 a les 00:03
PEP
+27
-5
Residualment patètics
Anònim, 11/04/2011 a les 00:00
Quants escons al Parlament tindríeu els de Cuidatlanus amb tots els vots d'aquest "fracàs"?. Ni somiant us ho podeu imaginar.
+58
-7
El neonazi que deje de decir barbaridades
Wilson (Nou barris), 10/04/2011 a les 23:56
Lo que sí es seguro que un aprendiz de Goebbels es el partido de ultra-derecha Ciutadans que si pudiera nos empaquetaría en vagones de madera.

No a la xenofobia, no al racismo, a la intolerancia, no al terror. NO A CIUTADANS!


Un diez para el pueblo de Cataluña que hoy ha hecho una demostración brillante de democracia.

VISCA CATALUNYA!

Wilson (Nou barris)
+38
-5
Fracàs?
Tipd'aquestpaio, 10/04/2011 a les 23:50
L'únic que fracassa és el psiquiatre d'aquest pobre home.
+38
-6
siudadanus fracassats!!
Anònim, 10/04/2011 a les 23:50
ja voldrien aquests "siudadanus" tenir un 21% dels vots...
FRACASSATS !!!

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: