Quico Sallés | Actualitzat el 10/04/2011 a les 15:13h

Ora, labora i vota

L'Abadia de Montserrat, amb la consulta

Els monjos de l'Abadia demanen pau i glòria a la consulta. Foto: Abadia de Montserrat

La regla de Sant Benet ho marca: Ora et labora. Però la comunitat benedictina dels monjos de Montserrat va una mica més enllà. El portaveu de Barcelona Decideix, Alfred Bosch, ha destacat el suport al referèndum sobre la independència que s'ha expressat públicament des de l'abadia de Montserrat.

En la missa dominical del matí, els monjos benedictins de l'emblemàtica serralada han inclòs en la seva pregària la petició que la jornada a Barcelona i a la vintena de municipis on també se celebra consulta es desenvolupi amb tranquil·litat. També han afegit la petició "perquè cada poble i nació pugui decidir lliurament, de manera pacífica i democràtica el seu futur". Pau i glòria a la consulta, amb l'ajuda de Déu.

COMENTARIS

+15
-1
molt bé
Anònim, 10/04/2011 a les 18:19
jo no soc religiós, pero hi ha molta gent que si, i si veuen que l'esglesia catalana recolza l'independència, molta gent gran s'hi decantarà ben aviat!

Quin món tan absurd, on els cures catòlics recolzen la independència de Catalunya i un "comunista" llibertari defensor dels pobles com Joan Herrera no. Si es que els rojos cada cop em semblen més pallussets, però vaja, serà l'edat...o no

Visca Catalunya Lliure i Sobirana!!

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: