COMENTARIS

+
2

-
0
El meu vot de CIU a SOLIDARITATJoan Mora, 06/04/2011 a les 16:26
Espanyolistes!!!... Bordeu, bordeu mentre nosaltres cavalquem cap a la llibertat nacional.
Ànims catalans que els presidents ja voten independència.
No et limitis a contemplar aquestes hores que ara vénen, baixa al carrer i participa.
Omple aquest formulari i demana als 135 diputat del Parlament que votin a favor de la llei de declaració d’independència.
Http://declaracioindependencia.cat/declaracio
El proper 10 d'Abril a Barcelona i a d'altres municipis catalans hi ha la consulta per la independència de Catalunya. Cal que anem tots a votar Sí a la independència, hi hauran observadors internacionals, és més important del que alguns ens volen fer creure.
No et limitis a contemplar aquestes hores que ara vénen, baixa al carrer i participa.
A les municipals voteu Solidaritat Catalana i construïm el camí a la llibertat nacional que el nostre poble mereix, prou pactes per engrunes espanyolistes.

+
1

-
3
Independencia, si pero....Ramon Alonso, 06/04/2011 a les 12:35
Esta molt be que el Sr. Lopez Tena i els seus, demanin la independencia, pero amb data d'avui, encar es l'hora que el de SI, em diguin economicament que em de fer( no em val el tema de que ens tornin el 22.OOO MEUR, que ens "foten".
A nivell d'empresa,treball, sous, banca, seg soc. habitatge, i un munt de coses mes.
Que pensen fer, una explicacio mes detallada no aniria malament, i com veig que el hi agrada sortir als mitjans de comunicacio, crec que no tinguin cap problema en explicar-ho.
Gracies anticipades

+
2

-
1
Endavantjordi calafell, 06/04/2011 a les 11:02
EGUNKARIA!
euskaldunon

+
2

-
0
Que ara hagi votatjordi calafell, 06/04/2011 a les 10:59
Bozal que ara hagi votat quan temps enrere va considerar que participar de la consulta era com "fer un funeral per terroristes etarres"
GORA EUSKADI!

+
7

-
2
Jo tmb ho crecDavid LM, 05/04/2011 a les 23:47
Jo també crec que ha votat NO... Així que no s'ha transformat en catalanista.

+
15

-
3
Solidaritat independènciaedna, 05/04/2011 a les 23:45
Sr. Joan25, discrepo totalment amb vostè quan diu que en López Tena i Solidaritat estan fent el ridícul i que , tot i ser independentista no els pot votar...miri el Sr. Tena i els seus companys de partit són els únics polítics en aquest moment que no tenen pèls a la llengua i són capaços de dir les coses pel seu nom, sense embuts ni hipocresia, cosa que no puc dir ni dels d' ERC ni de CIU.Necessitavem algú dins el Parlament que remogués la inèrcia amb que estaven acostumats a anar fent els parlamentaris del tripartit: no movent fitxa per no tenir problemes en continuar a la poltrona cobrant un bon sou,sense mullar-se per defensar els interessos de la nostra Nació.Benvinguts sava nova!!

+
5

-
2
vot Bozaledna, 05/04/2011 a les 23:36
Doncs jo posaria la mà al foc a que ha votat que NO...D' on li ha de venir un sentiment nacionalista català a aquesta senyora que va posar traves a la consulta d' Arenys??
Ha participat en la consulta per contrarestar la majoria de vots afirmatius que es recomptaran...

+
0

-
2
ooAnònim, 05/04/2011 a les 20:48
Quina problema hi ha amb funerals ?

+
9

-
2
És aixíAnònim, 05/04/2011 a les 20:19
Per a aconseguir la indpendència caldran moltes i molts Fernandes Bozal.
Benvinguts!

+
11

-
1
No et limitis a contemplar...Carles T., 05/04/2011 a les 20:15
Fem corre aquest vídeo de CCN, exposa molt clarament el futur de Catalunya espoliada per l’estat espanyol.
http://www.youtube.com/watch?v=MsF76b1XHUY&feature=channel_video_title
No et limitis a contemplar i treballa per la alliberació del nostre poble. Jo he votat sempre CIU però ara tinc presa, votaré SI o Reagrupament. Els feixistes borden, borden mentre nosaltres cavalquem cap a la llibertat.

+
6

-
1
10ARural, 05/04/2011 a les 20:09
Sra. Bozal,si fos un homa li diria que sa canviat de camisa.
Pero com que es una dona,no ser quin sinonim femeni,aplicarli.
Vosta ja m'enten

+
6

-
2
CIU= nacionalisme espanyol Anònim, 05/04/2011 a les 20:03
Per activa i per passiva CIU fa 30 anys que diu que no creu en Catalunya que el seu projecte és Espanya i prou, per ells Catalunya es una regió a explotar estan del costat espanyol no estan al costat dels catalans, ara el catalans rucs els voten massivament. No veig cap ambiguitat nacional en CIU són nacionalistes espanyols des de fa 30 anys..

+
4

-
26
JAJAJAJAJAJAroger de flor, 05/04/2011 a les 19:59
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
queridos indepes , ya sabeis que pondria otros adjetivos descalificativos para referirme a vosotros , pero lo borrarian , solo desearos una muy larga vida pero que muy larga , para cuando saqueis el dni podais seguir viendo ESPAÑOL jajajajajajajajajajajajaj ajajajajajajajajaj jajajaj

+
5

-
1
CyU plegeu si no ho sabeu feranunnaki, 05/04/2011 a les 19:50
molt be alfons... canya contra els vividors i els sense esperit ni consciencia aquests de CyU.
mireu la roda de premsa... es DEMOLIDORA, talment es veu clar q qui a votat a CyU simplement els ha regalat la poltrona i poca cosa mes...
encara es hora de q fotin res al parlament mes q demanar prologes i mes prologes... en temes tant sensibles com la violencia de genere... el de la tolerancia zero a que espera a guanyar-se el sou ??? pq promet q presentara el tema i passat el termini estem sense saber res del q pensa fer contra la violencia de genere ??? per aquests si q hi ha tolerancia ?? o es q no en te ni idea ???? doncs si es q si plega noi, els temps del 'amb pujol es vivia millor' ja son historia!!!

+
8

-
2
Catalanista?Anònim, 05/04/2011 a les 19:48
A veure tots els que defenseu que aquesta senyora consellera doneu per suposat que ha votat afirmativament.
El fet del vot és important, però això no vol dir que de cop i volta s'hagi tornat catalanista, sols ha estat un acte de rentada d'imatge.
Si realment vol demostrar el seu "canvi" ho haurà de demostrar el proper dia 13 votant a favor de la independència.

+
10

-
17
Senyor TenaJoan25, 05/04/2011 a les 19:30
Senyor Tena, el que toca és sumar i no restar. No volem protagonismes, si la senyora Bozal ha votat, doncs millor per la llibertat del nostre poble. Em sap molt greu perquè sóc independentista però no els puc votar a vostès amb el ridícul que estan fent...

+
6

-
5
CyU plegeu si no ho sabeu feranunnaki, 05/04/2011 a les 19:26
molt be alfons... canya contra els vividors i els sense esperit ni consciencia aquests de CyU.
mireu la roda de premsa... es DEMOLIDORA, talment es veu clar q qui a votat a CyU simplement els ha regalat la poltrona i poca cosa mes...
encara es hora de q fotin res al parlament mes q demanar prologes i mes prologes... en temes tant sensibles com la violencia de genere... el de la tolerancia zero a que espera a guanyar-se el sou ??? pq promet q presentara el tema i passat el termini estem sense saber res del q pensa fer contra la violencia de genere ??? per aquests si q hi ha tolerancia ?? o es q no en te ni idea ???? doncs si es q si plega noi, els temps del 'amb pujol es vivia millor' ja son historia!!!

+
9

-
7
Paranoicsque us donguin, 05/04/2011 a les 19:19
Si lo del "canvi" de la Bozal ho diu en López Tena, no passa rés i benvinguda al club, si ho diu en Jordi Cañas us afarteu de dir-li a ell de fill de puta amunt. Esteu ben sonats, sectaris.

+
9

-
14
Són bojos, aquests romans!Astérix, 05/04/2011 a les 18:59
Aquests líders independentistes estan tocats de l'ala. Ara que els convergents comencen a passar-se clarament al sobiranisme i ens ajuden a fer pinya... ara van i els diuen cul d'olla. Quin món de mones, aquest de l'independentisme...

+
25

-
12
RevengetesAliBay, 05/04/2011 a les 18:54
Home, jo era totalment contrari a l'actuació d'aquesta zenyora i em reservo a dret a discrepar-ne en el futur però si ha fet el pas de votar, benvinguda sigui.
Aquestes actituds de "sí, ara sí però abans no nye nye nye" són molt infantils. Malauradament, aquest infantilisme no se'ns fa estrany en els nostres polítics.

+
4

-
5
GerardAnònim, 05/04/2011 a les 18:40
Els catalans ho sabem aixo qui paga mana, i abans la pagava un altre, o qualsevol advocat que defensa un assasi esta d'acord amb el q ha fet el seu client, va home va!!!
I si abans pensaba diferent, ole per en Mas, per convertir una botiflera a Catalanista!!!

+
6

-
7
No ha canviat d'opinióAnònim, 05/04/2011 a les 18:25
Jo no vull fer pas una defensa de la Bozal però no és cert que hagi canviat d'opinió: senzillament va presentar aquell pleit contra el referèndum d'Arenys perquè aleshores exercia com a advocada i li ho va manar el seu client. Evidentment, això no la justifica però sí que demostra que ella, a títol personal, no té per què estar necessàriament en contra de les consultes.

+
21

-
8
10Aespurrides, 05/04/2011 a les 18:19
Si ha votat, benvinguda. Tothom és necessari
poques bromes que la "palla va cara" Sr Lopez Tena