D.G./Agències | Actualitzat el 01/04/2011 a les 15:20h

La venda de cotxes es desploma

En el primer trimestre de 2011 ha caigut un 28%

Cotxes esperant a ser comprats en un concessionari. Foto: Arxiu ND

El mercat automobilístic no aixeca el cap. En el primer trimestre de l'any, les matriculacions de turismes a Catalunya han baixat un 27,7% respecte als tres primers mesos de 2010, segons dades de les patronals Anfac i Ganvam. En el mes de març, les vendes de cotxes han disminuït un 30,2% fins a les 11.533 unitats.

L'evolució no ha estat la mateixa a tots els canals, ja que, mentre que els particulars han comprat un 46,8% menys de turismes, les empreses llogadores n'han adquirit un 151,1% més i les no llogadores ho han fet un 7,6%. Tot i això, el pes que té el canal de particulars fa que la xifra total sigui negativa. Al conjunt de l'Estat, les matriculacions han caigut un 27,3%.

Navega per les etiquetes

vendacrisicotxes

COMENTARIS

+0
-0
Automoció
Jordiet, 02/04/2011 a les 23:02
L\\\'automoció actual fot pena, per no dir ràbia, venen cotxes a preus desorbitats i la majoria d\\\'una qualitat pèssima, amb un manteniment post-venta exagerat i, si ho passes en un taller oficial, molt car pel que realment fan. Jo penso que és la següent bombolla que esclatarà, ja que és un sector que té uns marges comercials fora de realitat actual, a part de l\\\'especulació dels mercats de combustibles, impostos, infraccions i demès eines per a robar-nos els diners.
+1
-0
La venda de cotxes cau
Anònim, 02/04/2011 a les 10:59
i amb ella caurà un altre tram de l´economia,com ha passat amb la construcció;necessita una reconversió,perqué les pautes conductuals,també canviaran
+0
-4
jajaja
Josep MJ, 02/04/2011 a les 09:30
yo creo que de esto tambien tienen la culpa los españols culons q nos expolian y assesinan la nostra cultura millenaria catalana y la nostra rasa aria superior

jajajaja
+6
-0
Fulles
Anònim, 02/04/2011 a les 09:12
Soc mecanic de autos retirat, duran els meus anys de treball
me tingut que escolta moltes vegades, usento pro el taller
no dona el que dona son les ventes, una excusa per no apuja
sou hores etc. etc. dons si ara no tenen vendes, es donaran compte que el taller i els seus operaris si que donan.

Usento si no venen que si fotin fulles
+2
-1
Mestretites
AliBay, 01/04/2011 a les 18:49
Un altre:

desplomar
1 v. tr. [LC] [AQ] Fer perdre la posició vertical (a una paret, a una façana, a un objecte dret, etc.).
2 intr. pron. [LC] [AQ] Una paret, una façana, un objecte dret, etc., perdre la posició vertical. L’espantall es desplomà amb un terrabastall de canyes.
3 intr. pron. [LC] Caure a plom. Unes roques grosses amenacen de desplomar-se sobre el pont.
+3
-3
cATALUNYA INDEPENDENT//*//
Anònim, 01/04/2011 a les 16:05

http://www.youtube.com/watch?v=dH9CCbvnb6g&feature=related


--------------------


http://www.bing.com/images/search?q=organigrama
+illuminati&view=detail&id=88867DB1A749031CADB7808A36A69BB3CCBF8C22&first=1&FORM=IDFRIR

---------------------------



http://chemtrails.foroactivo.com/
+1
-3
correcció.
Anònim, 01/04/2011 a les 15:34
No es "desploma", es "cau". El català correcte imposa-ho per qualsevol mitjà.

Així mateix recordo que tota frase acaba en punt i seguit, punt i final, o final. I que no cal tancar la nevera; cal tancar la porta de la nevera... i no confrondre amb Laporta de la Nebreda.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: