Quico Sallés | Actualitzat el 31/03/2011 a les 17:01h

SI denuncia que l'Ajuntament de Begues els deixa al carrer

La formació independentista assegura que el consistori nega a darrera hora un espai públic per celebrar les primàries

Membres de SI de Begues votant aquest dimecres en un lloc sense teulada. Foto: SIG

"Nosaltres entenem que la Llei defineix espai públic allò que no té taulada". Aquest és l'argument utilitzat per l'Ajuntament de Begues, Baix Llobregat, per negar a última hora un casal de titularitat municipal a Solidaritat Catalana per la Independència per a celebrar les eleccions primàries, segons ha denunciat la formació independentista.

Segons SI, aquest dimecres era la data prevista per la celebració del Congrés Local del partit per tal d'escollir els candidats de SI a les eleccions municipals de Begues. La formació havia sol·licitat a l’Ajuntament una sala del casal Cal Pere Vell del municipi. Però en primera instància el consistori la va denegar. Segons les mateixes fonts, dirigents locals van protestar a l'alcalde per la decisió, i asseguren que els va prometre "mirar de nou el cas". Finalment, l'Ajuntament no va lliurar cap resposta, i mitja hora abans de l'acte els representants locals de la formació van demanar si l'Ajuntament havia donat finalment el vist i plau, donat que SI interpretava que no es produïa cap vulneració legal utilitzar un espai públic per celebrar una assemblea de caràcter polític.

La resposta va arribar a darrera hora en format de negativa. Segons denuncia SI l'Ajuntament els va argumentar que "la Llei parlava de que es podien fer servir 'Espais Públics' i que entenien que això volia dir res que tingués teulada". Finalment les primàries es van celebrar al passeig del poble. Un lloc sense teulada.

Navega per les etiquetes

sibeguesmunicipals 2011solidaritat

COMENTARIS

+2
-0
Ah, i una cosa...
Anònim, 01/04/2011 a les 18:50
I se m'oblidava... per tocar els collons votaré SI. Perquè amb coses com aquestes alguns ens motivem encara més.
Visca Catalunya Lliure, i de botiflers partidistes també !!!
+3
-0
No m'estranya
Anònim, 01/04/2011 a les 18:47
Això de Begues no m'ha estranyat. L'actual Ajuntament té una idea molt particular sobre l'utilització dels espais públics i dependències municipals, així com del Butlletí municipal enviat periòdicament per l'Ajuntament als veíns del poble. Sobre aquest últim, és fastigosa la utilització que es fa des de l'actual consistori d'un mitjà que PAGUEM TOS, per l'auto-bombo dels partits que conformen el govern municipal ( per cert, entre ells ERC, que sospitós, no ? ). L'últim ha estat especialment vergonyós, en el que fan un balanç de la seva tasca de govern ( tot molt maco i preciós ) i on apareixen tota mena de fotos on surten l'alcalde i alguns regidors inaugurant les seves "meravelloses obres" ( per cert, això si que està prohibit per la Junta Electoral en la seva última resolució ). Ah, i la utilització vergonyant del regidor de cultura ( ERC ) de la ràdio del poble i per donar-se auto-bombo també.
Què ja està bé, home !!! Que no ens mamem el dit.
+5
-0
Molt bé SI, seguiu treballant
Anònim, 01/04/2011 a les 15:40
Algú sent a parlar ara d'en Laporta? És clar, ara qui penca per ell?? No us preocupeu, que ERC de Barcelona ja s'encarregarà d'explotar-lo i fer-lo sortir.. però al Parlament, ja l'heu vist prou perquè ell sol no farà res.
+5
-0
Arguments
Anònim, 01/04/2011 a les 14:40
Fourier, argumentes tan pobrament fas riure, o siga fer llistes que no tenen cap possibilitat (segons tu) és anar per la poltrona anar de segon, tercer o quart en llistes que ja tenen dos, tres o quatre regidors no, va home, que damunt negocieu fins i tot els assessors i altres càrrecs paral·lels.

Per cert també afirmes que els de SI volen portar gent de Barcelona a Badalona per que no tenen gent, vol dir això que vosaltres no teniu gent a Barcelona que els teniu que dur de fora?
+0
-6
T'equivoques vailet
Josep Fourier, 01/04/2011 a les 14:24
Entenc que com a bon espanyol estiguis convençut que la millor defensa és un bon atac, però en aquest cas el teu argument és tan fluix que qui surt rebent sou vosaltres. Si volguéssim poltrona faríem com vosaltres, ens presentaríem en llistes privades, on les probabilitats de sortir serien baixes, però en cas de fer diana s'aconsegueix la poltrona en la que penseu contínuament. Al fer coalicions tenim gairebé sempre llocs que estem segurs no aconseguiran res, però com que ho fem per la llibertat de Catalunya (no sé si saps de què parlo) ja ens agrada.

Aquesta manifestació que heu muntat sense ni tan sols consultar-ho amb la resta de forces independentistes és una vergonya.
+6
-0
Coalició?
Anònim, 01/04/2011 a les 13:47
Fourier, vos presenteu a cap municipi? o vos integreu allà on poder aconseguir una poltrona.

Com sempre parles de poltrones ho dic.

Ui perdó, els únics que busquen poltrones son els altres vosaltres sou bons i purs.
+0
-8
@09:58
Josep Fourier, 01/04/2011 a les 11:36
Està escrit i només cal llegir-ho, parlo de la coalició independentista que fem a Badalona. Com que veig que no hi entens gaire t'ho explico, només et demano que sigui l'últim cop. A les municipals cal fer coalicions per a cada municipi. Per tant és normal que si ens presentem a diferents municipis fem més d'una coalició.

Això de la pedagogia és cansat, però suposo que acabarà donant fruits.
+3
-9
solidaritat
Anònim, 01/04/2011 a les 11:27
Dimecres a Vacarisses a l'acte de Solidaritat , l'Uriel l'alquimista no es va presentar i a l'acte eren quatre.Aixi avancem cap a la llibertat.
Impresentables
+10
-0
coalició
Anònim, 01/04/2011 a les 09:58
Fourier, en parlar de coalició a quina coalició et refereixes?, en feu tantes i tan diverses que caldria explicar-ho.
+13
-0
No et limitis a contemplar, baixa al carrer i participa.
Quim Monteagudo, 01/04/2011 a les 09:56
CONCENTRACIÓ NACIONAL DISSABTE 2 D'ABRIL 2011 A LA PLAÇA DEL REI (BCN) FEU CORRE LA VEU..... i
Omple aquest formulari i demana als 135 diputat del Parlament que votin a favor de la llei de declaració d’independència.

Http://declaracioindependencia.cat/declaracio

No et limitis a contemplar aquestes hores que ara vénen, baixa al carrer i participa.
El proper 10 d'Abril a Barcelona i a d'altres municipis catalans hi ha la consulta per la independència de Catalunya. Cal que anem tots a votar Sí a la independència, hi hauran observadors internacionals, és més important del que alguns ens volen fer creure.

Properament el Ple del Parlament de Catalunya debatrà i votarà la Llei de Declaració d’Independència presentada per Solidaritat Catalana per la Independència (SI). Serà un moment històric perquè per primera vegada la independència de la nació catalana es debatrà i es votarà al si del Parlament de Catalunya per part de vostès, els diputats i diputades que són els representants legítims del poble català.
+2
-14
Ben fet
Anònim, 01/04/2011 a les 09:55
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-1
Independència en monopoli
SI,SI,SI Jo votaré Independència, 01/04/2011 a les 09:53
Alguns pensen que per tenir 80 anys de vida, tenen el monopoli de l'independentisme, suposo que el signant com Val72 forma part d'aquests monopolistes.
La independència no és exclusiva, ni d'ERC ni de ningú....ja n'hi ha prou de sortir sempre amb el tema de la "pedra picada", fa pudor.
La vida està feta d'etapes i l'etapa d'alguns s'ha acabat, diguem que han co-regnat al "país de la independència" plàcidament, pactant amb el rei que tocava sense cap tipus de visió de futur i el que és pitjor, no ha escoltat les opinions d'alguns dels seus "soldats" (metefóricamente parlant).
Resulta que uns quants (bastants) "soldats" d'aquest "exercit independentista" (d'on han sortit els militants de SI, CUP, Rcat i etc?), s'han cansat d'esperar sota les muralles i han decidit assaltar-les.
Hi ha qui ha tingut tot el temps del món i ho ha malgastat. Ara hi ha altres alternatives, agradin més o agradin menys, però n'hi ha.
Alguns ho tenen per perdre i uns altres tot per guanyar.
Bon vent i barca nova!!!!!
+1
-8
l'he valorat
roger gavà-mar, 01/04/2011 a les 09:19
sempre us quedarà el LUZ DE GAS,
+3
-12
Badalona
Josep Fourier, 01/04/2011 a les 07:42
Doncs també sembla que es volen presentar a Badalona i com que no tenen militants hauran d'importar-los de Barcelona. Tothom, fins i tot ells, sabem que no tenen cap possibilitat de sortir. El que aconseguiran -i pel que veig ja els està bé- serà restar vots a la coalició independentista, reduir-ne el nombre de regidors i propiciar que el proper alcalde de Badalona sigui del PP. Tot plegat dins la seva línia.
+2
-8
SI A SANT JUST
Anònim, 01/04/2011 a les 05:03
El candidat "independentista" es diu i es fa dir Francisco Javier...te residència a Barna ( por supuesto) però està en ello, y sabe molt bé el que ens conviene als de sant justo.
Es més, parla l'idioma "montillesc" de pijo com cal...Visca SI per san Justo...!!
Es que soy economista, o no?
+3
-8
Si... A Sant Just
Anònim, 01/04/2011 a les 04:48
Escolteu a radio desvern, el candidat de SI.
Sembla de pelicula, no sap res ni on ha caigut, es més no sap parlar català...
+12
-0
uff
Anònim, 01/04/2011 a les 01:10
La gent de Barcelona Decideix hi estan més que acostumats, amb l'estimat alcalde Jordi Hereu... i em crec perfectament que els hagin fet això, perquè les gitanades que ha fet el PSC amb nosaltres, no tenen nom.
+2
-11
Vent
Bernat Escrivà, 01/04/2011 a les 00:41
Aquesta és la vostra especialitat, el vent. Només sabeu fotre que comèdia, fent veure que feu per enganyar quatre ànimes de càntir. Per sort aquestes eleccions us fotreu l'hòstia que mereixeu i us abaixaran una mica els fums aquests de gallet de panses que gasteu!

Visca la terra! morin els neo-botiflers!
+3
-10
Partit virtual
Amadeu de Gavà, 01/04/2011 a les 00:39
Aquesta gent per desgràcia, amb les seves llistes i cap possibilitat, l'únic que aconsegueixen es cremar a molta bona gent pel camí.No tenen equips de persones amb base municipalista, els programes no s'improvitzen en un mes. Al Baix Llobregat, de retruc, a qui realment ajuden és als sociates per dispersar el vot sobiranista i municipalista de debò.
+14
-1
Independència en monopoli
HRMN, 31/03/2011 a les 22:08
Alguns pensen que per tenir 80 anys de vida, tenen el monopoli de l'independentisme, suposo que el signant com Val72 forma part d'aquests monopolistes.
La independència no és exclusiva, ni d'ERC ni de ningú....ja n'hi ha prou de sortir sempre amb el tema de la "pedra picada", fa pudor.
La vida està feta d'etapes i l'etapa d'alguns s'ha acabat, diguem que han co-regnat al "país de la independència" plàcidament, pactant amb el rei que tocava sense cap tipus de visió de futur i el que és pitjor, no ha escoltat les opinions d'alguns dels seus "soldats" (metefóricamente parlant).
Resulta que uns quants (bastants) "soldats" d'aquest "exercit independentista" (d'on han sortit els militants de SI, CUP, Rcat i etc?), s'han cansat d'esperar sota les muralles i han decidit assaltar-les.
Hi ha qui ha tingut tot el temps del món i ho ha malgastat. Ara hi ha altres alternatives, agradin més o agradin menys, però n'hi ha.
Alguns ho tenen per perdre i uns altres tot per guanyar.
Bon vent i barca nova!!!!!
+19
-1
Independència en monopoli
HRMN, 31/03/2011 a les 19:49
Alguns pensen que per tenir 80 anys de vida, tenen el monopoli de l'independentisme, suposo que el signant com Val72 forma part d'aquests monopolistes.
La independència no és exclusiva, ni d'ERC ni de ningú....ja n'hi ha prou de sortir sempre amb el tema de la "pedra picada", fa pudor.
La vida està feta d'etapes i l'etapa d'alguns s'ha acabat, diguem que han co-regnat al "país de la independència" plàcidament, pactant amb el rei que tocava sense cap tipus de visió de futur i el que és pitjor, no ha escoltat les opinions d'alguns dels seus "soldats" (metefóricamente parlant).
Resulta que uns quants (bastants) "soldats" d'aquest "exercit independentista" (d'on han sortit els militants de SI, CUP, Rcat i etc?), s'han cansat d'esperar sota les muralles i han decidit assaltar-les.
Hi ha qui ha tingut tot el temps del món i ho ha malgastat. Ara hi ha altres alternatives, agradin més o agradin menys, però n'hi ha.
Alguns ho tenen per perdre i uns altres tot per guanyar.
Bon vent i barca nova!!!!!
+22
-4
La prepotència en acció
Agustí, 31/03/2011 a les 18:40
Estimats companys, no podran! endevant amb la lluita!!*!!
SI Cervelló està amb vosaltres!
+20
-2
Endavant
Anònim, 31/03/2011 a les 17:56
Moltes vegades la ignorància d'alguns polítics en voler fer mal, el que aconsegueix és tot el contrari i donar molt major ressò en aquells que vol silenciar
+7
-4
que pena
Anònim, 31/03/2011 a les 17:33
qué pena ¿no?
+3
-32
4 gats
Vale76, 31/03/2011 a les 17:27
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+29
-2
Gràcies per publicar-ho
David Costa, 31/03/2011 a les 17:20
Per fer-ho més increible, fa un parell d'hores hem rebut el seguent mail de l'Ajuntament:
"D'acord amb la instrucció de la Junta Electoral publicada el 28 de març de 2010 en el BOE que us adjunto, l'Ajuntament considera que la prohibició d'obtenció gratuïta de mitjans proporcionats per les administracions públiques fora del període estricte de campanya electoral no ha d'impedir els actes de reunions internes dels partits polítics en locals municipals , sempre que no realitzin els actes prohibits per la LOREG des de la convocatòria d'eleccions a l'inici de la campanya electoral.
Disculpes per no comunicar aquesta decisió de l'Ajuntament abans de la reunió del 30 de març"

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: