Nació Digital | Actualitzat el 27/03/2011 a les 11:16h

ETA vol una verificació internacional de l'alto el foc

El grup pensa que pot ser una fórmula per trencar l'immobilisme dels estats espanyol i francès, als que acusa d'irresponsabilitat

La banda ETA ha fet un nou pas endavant i està disposada a una verificació internacional de l'alto el foc que va decretar el 10 de gener. El grup pensa que pot ser una fórmula per trencar l'immobilisme dels estats espanyol i francès, als que acusa d'irresponsabilitat per no fer cas de la proposta de pau. ETA fa públic el seu parer en un comunicat al diari Gara. Si la verificació no pot ser oficial per la posició del govern de l'Estat, diu l'organització, que sigui informal. Tot això arriba quan el nou partit abertzale, Sortu, no ha estat legalitzat per part del Tribunal Suprem.

A més, ETA repeteix que cercarà una solució democràtica al conflicte i afima que si Espanya i França no accepten una mediació internacional reblarà que la violència la generen els estats.

Navega per les etiquetes

EspanyaFrançaETA

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: