Redacció | Actualitzat el 02/03/2011 a les 08:20h

Els bitllets de Rodalies, de moment, no baixaran

L'ATM no té previst aplicar el 7 de març la baixada anunciada pel Govern espanyol

Els bitllets de tren, de moment, no baixaran. Foto: Adrià Costa

Els bitllets de Rodalies de Catalunya, de moment, no baixaran. Així ho ha assegurat l'Autoritat del Transport Metropolità -l'ens que agrupa administracions i operadors de transport públic- fent cas omís a l'anunci del Govern espanyol.

L'executiu Zapatero va anunciar la setmana passada una bateria de mesures per fer front a l'augment de la factura energètica a causa de la crisi líbia. Una de les accions estrella era rebaixar un 5% el preu dels bitllets de Rodalies i trens de mitja distància. Tot i així, al Principat les competències estan traspassades a la Generalitat i, de moment, no es vol aplicar la rebaixa si l'estat no assumeix el dèficit que es generaria.

Segons l'ATM s'està estudiant si és econòmicament viable aplicar la rebaixa però, de moment, no es farà el 7 de març com a la resta de l'Estat espanyol.

Navega per les etiquetes

trenenergiaRodalies

COMENTARIS

+1
-0
MERAVELLES
Anònim, 02/03/2011 a les 19:54
Isidre 2/3/2011,11:01 Per meravelles les que fa CiU amb RETALLADES a SANITAT i ENSENYAMENT (perdò,EDUCACIO)
+0
-0
Lladres .. . . . no!
Cartanya, 02/03/2011 a les 18:51
Ara tindrà la culpa la Generalitat, quan el que tindria que fer el poble, es dir-li a tots aquells del tripartit que es trobin pel carrer: malgastadors!!!!, per que no els i podem dir lladres, es clar.
+3
-1
Ja n'hi ha prou de pagar mes
Anònim, 02/03/2011 a les 16:30
Srs del CiU, si el govern espanyol diu de baixar els transports, feu-ho (o es que el Catalans sempre tenim que pagar mes que els demes, -un cop perque ho decideixen a madrid, i l'altre perque ho decidiu aqui-, NO HI HA DRET!) i planteu cara d'una vegada al estat espanyol perque no ens expolii mes, declarant la Independéncia de Catalunya.
+0
-1
Qué pasada
Eduardo González Palomar (Manlleu), 02/03/2011 a les 14:26
Y sin embargo, hace tan sólo unos días pudimos apreciar cómo desde la Generalitat daban aire al erario público: en un avemaría, quienes hace tan sólo unos meses criticaban reciamente al anterior Govern por repartir ayudas a voleo, empiezan a lanzarlas al vuelo (Spanair).
+2
-0
Al contrari
Anònim, 02/03/2011 a les 12:36
Al contrari, amb aquest servei tant bo que dónen, jo el que faría en ves d,abaixar-lo, sería posar un platet a cada estació, perquè els usuaris hi depositin una almoina cada vegada.
+1
-0
CATALANS = VACA DE LEIT DEL PPSOE COLONIAL HISPANIOL
Anònim, 02/03/2011 a les 11:59
MASTER D'ECONOMIA

+ ESTALVI = + DEFICIT FISCAL
+ DEFICIT FISCAL = + DESPENSA
+ DESPENSA = - ESTALVI
- ESTALVI = - DESPENSA
- DESPENSA = + DEFICIT FISCAL
+ DEFICIT FISCAL = + IMPOSTS
+ IMPOSTS = - ESTALVI
+3
-1
Promer que Madrid pagui.
Isidre M, 02/03/2011 a les 11:01
I no han de baixar si el govern central no compensa aquesta baixada.

Els P$OEcialistes fan maravelles amb els diners dels demés.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: