S.C. | Actualitzat el 10/02/2011 a les 18:00h

Terrassa estudia accions judicials contra els ultres

L'Ajuntament condemna el robatori per la força d'una urna de Terrassa Decideix el passat 23 de gener

El col·legi electoral, davant del Parc dels Catalans, del qual es va sostreure l'urna Foto: Terrassa Decideix

L'Ajuntament de Terrassa ha demanat als seus serveis jurídics que determinin quines poden ser les accions legals que es puguin aplicar contra els autors del robatori d'una de les urnes que Terrassa Decideix va instal·lar als carrers de la ciutat en la consulta del passat 23 de gener. Aquesta setmana el grup feixista Alianza Nacional ha fet públic, a través de la seva web, que són els autors de la sustracció i, de fet, reivindiquen l'acció, que es va produir de forma violenta, perquè, al seu parer, "els nostres militants i simpatitzants han exercit l'acció directa per l'omissió, per part dels poders de l'Estat, del seu deure de preservar la unitat nacional".

En aquest sentit, l'endemà mateix del robatori l'alcalde de Terrassa, Pere Navarro, ja va condemnar els fets i va donar suport als organitzadors de la consulta en la seva llibertat d'expressió i d'organització cívica. En un comunicat oficial, Navarro assenyalava que "l’Ajuntament de Terrassa espera que la investigació policial d’aquests fets, que van ser denunciats per la plataforma organitzadora, acabi amb la identificació dels autors i l’aplicació de les accions judicials que corresponguin".

COMENTARIS

+1
-0
A que esperen?
Anònim, 13/02/2011 a les 23:35
Si aguesin estat uns independentistes ja estarien amb la llei antiterroriste a sobre, pero con que son espanyolistes radicals no teten presa.
+3
-1
Pantalla
no, 11/02/2011 a les 13:49
El cas de la pantalla gegant de TV cremada ja l'han aclarit o no cal?
+4
-2
Estat de dret
Anònim, 11/02/2011 a les 11:27
Que s'apliqui la justicia de l'Estat de dret ja!!! Si no haurem d'anar a Estrasburg.
+5
-3
que collo** estudien?
Anònim, 11/02/2011 a les 09:32
I que estudien?, el que em descollonen és que no ho denunciessin el primer dia, i més quan tothom ja sap fins i tot qui era. Que coi estudien??.

Us imagineu que haguessin set catalans i independentistes? A hores d'ara ja serien a l'audiència nacional acusats des de l'ajuntament, la fiscalia, l'ajuntament de guadalajara, la comunitat de madrid, etc. Fotem pena els catalans.
+5
-3
Esperen justícia
d'Espanya ? :-)), 11/02/2011 a les 08:55
I esperen justícia de la "justícia" espanyola? No em feu riure, si us plau. Encara aneu amb el lliri a la mà?
+15
-3
Una mica lent, aquest Ajuntament
Joan Pere, 10/02/2011 a les 19:37
Estudia?
Es un robatori i amb força no se que carall estudien.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: