COMENTARIS

+
4

-
0
Alfabetitzacio de Ciudadanos primats espanyolsAnònim, 04/02/2011 a les 08:57
Ciurdadanos es un grup de feixistes protegits per la justicia; per que serà? per cert, aquest noi, a part de xuleta, té estudis elementals? jo quan el vec a la TV penso que l'analfabetisme espanyol a Catalunya es un dels principals problemes del pais!

+
7

-
0
De porc i de senyor...Pseudònim, 04/02/2011 a les 00:07
Rivera, Albert.
Líder del grup parlamentari Ciutadans (C’s). Per les feixistades que diu, sobretot pel que fa a la llengua i a la unitat d’Espanya, no se sap ben bé si és ell qui parla o el seu cosí José Antonio.
De fet, les seves intervencions bilingües a l’hemicicle del Parc de la Ciutadella són tan patètiques que més valdria que parlés en versió original castellana i que els serveis lingüístics del Parlament la subtitulessin.
Així, el “señorito” Rivera no faria el ridícul colossal que fa sempre. Ja se sap que de porc i de senyor se’n ve de mena. El noi voldria ser Jabugo, i no és ni un mal “serrano”.
podeu llegir més 'biografies' satíriques a la MARTIPÈDIA, (no se salva ni déu)
http://martiaiguade.wordpress.com/

+
9

-
0
Rivera!!mmm....respecte i educació??Anònim, 03/02/2011 a les 23:01
Be tal com diu aquest senyor:
---“Les consultes estan fora de l’Estat de Dret”, critica Rivera---
Es podria dir:
---"Les opinions i crítiques de Rivera estan fora de tot nivell: cultural, educatiu, i de respecte"---
Torna a la guarderia!!!!

+
13

-
0
Que només sabeu dir parides!?Joan CG, 03/02/2011 a les 21:50
I pensar que a aquesta colla d\\\'impresentables els pagem nosaltres, per dir tonteries com aquestes.
Sort que quan siguem independents els podrem fotre fora i deixaràn d\\\'emprenyar....
Visca Catalunya Lliure

+
11

-
0
No toca ni quart ni horesAnònim, 03/02/2011 a les 21:18
Hom diria que Rivera no paga impostos a Catalunya o que és un sado-maso que gaudeix ser maltractat pels seus propis espanyols?!?

+
9

-
0
Ni rioja ni oli andalusAnònim, 03/02/2011 a les 19:27
Doncs si estan convidats tots els catalans majors de 16 anys (com a les consultes) i corren ells amb les despeses de les costelles i l'organitzacio (com a les consultes) la idea em sembla perfecta. Crec que li hauriem de prendre la paraula.

+
12

-
0
c'speret2, 03/02/2011 a les 19:21
Sabeu el significat de la paraula "DEMOCRÀCIA".
O només sou "colonitzadors", peró fora de temps, antiquats ??.
Per sort...

+
10

-
2
Quin democrata!!Joan P., 03/02/2011 a les 18:38
Això demostra el tarannà tant demòcrata del "nen Rivera" que compara unes votacions del caràcter que siguin amb una costellada. Nacionalistes i anti-demòcrates, trèieu-ne vosaltres les conclusions!

+
10

-
2
Com s'hi atreveix?Anònim, 03/02/2011 a les 17:55
Com s'atreveix a dir que la màxima expressió de la democràcia (que ha d'exercir el Poble perquè l'Administració no ho vol fer) no és democràtica? Per què collons s'entesta a defensar les seves idees antidemocràtiques fent servir la democràcia com a argument? Per individus com aquest el nostre país encara està com està.

+
11

-
2
què és la democràcia?Predicador, 03/02/2011 a les 17:37
Si vostè pot parlar al parlament de Catalunya és perquè molts ciutadans, com jo mateix, acceptem les regles encara vostè ens desagrada profundament.
Si apliquéssim els seus principis demanariem que no permetéssin que ningú el votés.Oi que ho entén, Sr. Rivera?

+
14

-
1
Que diu l'idiota de Ciudadanos?Anònim, 03/02/2011 a les 17:28
Que no es pot fer consultes perque... van en contra de la democracia?
Es que aquest (Primo de) Rivero cada dia es mes cabrit.

+
13

-
2
//*//Anònim, 03/02/2011 a les 17:27
VISCA L'ESTAT CATALÀ

+
4

-
27
Gran Tipo RiveraAnònim, 03/02/2011 a les 17:06
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Este pais necesita políticos como Albert Rivera. Son una bendición para la democracia, un catalizador para la liertad y la honestidad política. Frente al matonismo patriotero vulgar y chorizo de los nacionalistas, un espíritu libre como el de Rivera que reivindica los valores del pensamiento racionalista y la Ilustración. Bravo!

+
14

-
2
aprofitem les urnesAnònim, 03/02/2011 a les 16:32
Ribera,i què...???
El que podriem fer, ja que tindrem urnes, és votar a més per la ilegalització de partits xenòfobs com Ciutadans i PP.

+
14

-
2
Sardinada PopularPaquirrín Rivera, tu primo, 03/02/2011 a les 16:15
Bé, si us deixa el Palau per fer una costellada, jo proposo que també ens el deixi a la meva colla per fer una sardinada popular.
Aquest pijoprogrefacha de Ciudadanos, que va començar militant al PP però com que no li van fotre ni puto cas, es va enrabiar i fa fundar C's perquè així podria ser el primer de la classe, només obre la boca per faltar i dir xorrades. De fet, estic segur que tard o d'hora saltarà a un partit més gran perquè es pensava menjar el món amb C's i a la primera de canvi va SI i li treu un diputat més.
I a aquest se'l veu un trepa de cuidado. Si no, temps al temps.

+
12

-
2
i tornen.....Anònim, 03/02/2011 a les 16:11
Son cansins, aquests ciudadanos. Els hi encanta que la gent surti a celebrar los exitos de la roja, però no soporten que la gent es senti catalana, parlen de bilingüisme, però només parlen castellà, son patètics,

+
11

-
2
Qui poca feina té, el gat pentinaAnònim, 03/02/2011 a les 16:08
Uiiiiii. Quina poca feina tenen els Ciutadanus que van passant pels diaris dolentots independentistes per a clicar els nostres missatges. Uiiiiiii. Compta, que aquí en teniu un altre per marcar. Allà va!.

+
16

-
2
El quillo Rivera dixitAnònim, 03/02/2011 a les 16:04
Bla bla bla, nosaltres també som catalans, bla bla bla, espaÑols i catalans, bla bla bla, persecució al castellà, bla bla bla, imposició retulació català, bla bla bla, quatre gats, bla bla bla, butifarrendum, bla bla bla, costellada, bla bla bla, independentistes dolents, bla bla bla, estat de derecho, bla bla bla, tribunal constitucional, bla bla bla, advocat falangista, bla bla i rebla bla, ARRIBA ESPAÑA COÑO!. Full de ruta de Ciutadanus... ells si són quatre gats.

+
14

-
2
Rivera, com anyores en Franco!!!Anònim, 03/02/2011 a les 16:01
Que algú, per ximple i limitat que sigui, pugui arribar a dir que consultar el poble està fora d'un estat de dret vol dir que ni sap què és un estat de dret, ni quin és el principi bàsic de la democràcia. O bé que sí que ho sap però no hi creu en absolut i només és un vividor d'aquell sistema i d'aquells valors que mai ha respectat.

+
11

-
3
Garlar per a seguir cobrantAnònim, 03/02/2011 a les 15:40
Algú ha pensat mai que faràn els de Ciutadanus quan assolim la Independència?. Vet-ho aquí!

+
12

-
3
C´s extraterrestesMontserrat, 03/02/2011 a les 15:06
Aquest "senyoret" sap el que diu? i com ho diu? Sap que vol dir Democracia? i que son Consultes i/ o Urnes? Apa noi que t´estàs equivocant i molt.Vesten a Espa(ñ)a i deixa Catalunya si tant poc o gens te l´estimes

+
33

-
4
C's aneu a espanyaJordi 10, 03/02/2011 a les 14:54
crec que els catalans hauriem d'il·legalitzar partits com el de C's i el PP, culpables d'agressions criminals contra la cultura catalana.

+
20

-
3
Demà és un altre diaManifestat, 03/02/2011 a les 14:53
Quan Catalunya esdevini estat, totes aquestes declaracions formaran part de la nostra història i de les hemeroteques.
En Rivera i tots els altres com ell, es veuran obligats en menjar les seves paraules i afrontar les conseqüències.
D'acord amb el seu pensament actual i la frivolitat amb la qual s'expressa, m'imagino que Rivera no es quedarà pas a viure entre nosaltres.
En tot cas, a més a més de demostrar una ignorància total de la història de Catalunya, en Rivera demostra que és massa jove i totalment inmadur per a fer de diputat del Parlament de Catalunya.

+
15

-
2
ErrorAliBay, 03/02/2011 a les 14:52
Meeeeeeeeec, error, error. On diu:
"votaran en aquestes consultes a favor de la independència"
hauria de dir:
"votaran en aquestes consultes SOBRE la independència".
Per altra banda, si vol fer una costellada, jo estic d'acord en deixar-li a ell... tantes urnes com vulgui.

+
21

-
3
On és la democracia?Anònim, 03/02/2011 a les 14:49
Una cosa es l'estat de dret i l'altra la democracia. Per damunt de qualsevol llei està la voluntad sobirana de la gent.Per tant una consulta es la mare de qualsevol democracia

+
17

-
3
Urnes per la unidad de españapetrus, 03/02/2011 a les 14:36
Rivera, si voleu fer una consulta sobre la unitat d'Espanya, estarem encantats que s'us deixin les urnes.
Les urnes son per la democràcia, i no hi ha res més democràtic que una consulta convocada pel mateix poble, que és d'on neix la democràcia.

+
16

-
4
//*//Anònim, 03/02/2011 a les 14:26
RIVERA=CRIMINAL CULTURAL

+
20

-
4
Prou de temes identitaris espanyolsja canseu C's, 03/02/2011 a les 14:19
zzzz....zzzzz....zzzzz.... ja canseu....zzzz....zzzz.... no teniu cap altre discurset. C's, quan parlareu d'd'economia???? cony!!!! Ah, que només sabeu parlar de temes identitaris???? Doncs aleshores no acuseu els altres del que no pareu de fer vosaltres. Cínics.