Quico Sallés | Actualitzat el 01/02/2011 a les 17:14h

Brega al Parlament per «l'expulsió» de Bertran de la Junta de Portaveus

De Gispert fa fora "educadament" a Uriel Bertran de la Junta de Portaveus. López-Tena compara el Parlament amb la cambra legislativa egípcia i avisa que si la presidència no rectifica aniran al Tribunal Constitucional

Els parlamentaris de Solidaritat Catalana per la Independència Alfons López Tena i Uriel Bertran. Foto: Pol Solà  

Continua l'estira i afluixa entre els dos subgrups que formen part del grup mixt. Aquest matí, la junta de portaveus - reunió dels integrants de la Mesa del Parlament amb els portaveus dels diferents grups polítics- estava convocada per perfilar l'agenda de l'activitat parlamentària. A la reunió han assistit els portaveus dels grups polítics, dels dos subgrups del grup mixt -C's i SI-, i el portaveu del Grup Mixt, Uriel Bertran.

El fet que el diputat solidari Uriel Bertran hagi volgut assistir a la Junta de Portaveus es basa en la interpretació que fa el subgrup de Solidaritat de la reforma del Reglament del Parlament. Segons el seu criteri jurídic, malgrat hi hagin dos subgrups també hi ha d'haver un portaveu del grup mixt. Uriel Bertran va ser escollit pels quatre diputats de SI en aquest càrrec i així es va registrar a la cambra catalana donat que SI té la majoria de diputats del Grup Mixt, 4 dels 7 diputats que el conformen, al marge dels tres diputats de Ciutadans.

Segons ha pogut saber Nació Digital, només començar la reunió, la presidenta del Parlament, Núria de Gispert, ha demanat explicacions a Bertran sobre la seva presència. El diputat solidari ha justificat la seva presència a la Junta de Portaveus pel fet que ha estat escollit portaveu del grup mixt. De Gispert ha contestat que la Mesa encara no havia pres cap decisió sobre la interpretació que feia Solidaritat de la reforma del reglament.

 La resposta de Bertran ha estat recordar a la presidència que "la Mesa no té cap competència per decidir qui havia de ser el portaveu de cap grup, inclòs el mixt". I a partir d'aquí la discussió s'ha esvalotat fins el punt que de Gispert ha "convidat" Bertran a abandonar la sala.  Segons SI, "l'ha expulsat".

"Estem en una situació d'absoluta indefensió" ha clamat aquesta tarda el portaveu SI, Alfons López Tena, qui  ha afegit que la reforma del Reglament que ha creat els subgrups és un "exemple d'incompetència i incapacitat". "La Mesa del Parlament es pensa que és la cambra legislativa egípcia i de Bielorússia" ha ironitzat López Tena a primera hora d'aquesta tarda.  En aquesta línia ha avisat que “si no es resol aquest conflicte, cap dels subgrups tindrà representació a les comissions parlamentàries que s'enceten dijous,  i no ens quedarà més remei que recórrer al Tribunal Constitucional, competent en la matèria, o a d'altres instàncies internacionals”.

COMENTARIS

+2
-3
Aclariment
jordidegirona, 02/02/2011 a les 13:18
Totalment d'acord amb qualsevol iniciativa que ens acosti a la independència. Però intentar que un grup de diputats tingui 2 portaveus fent tripijocs, jugant amb la legalitat, trobo que l'únic que fa és fer quedar malament a tots els independentistes, i per això hi estic en contra. Això per desgràcia no ens acosta a la independència, al contrari.
+1
-7
Feixisme digital
Josep Fourier, 02/02/2011 a les 11:39
Senyors del ND, voldria parlar de la funcionalitat que amaga els missatges quan la diferència entre els vots negatius i els positius es fa més gran de deu. Això que de sortida semblava bo s'està fent servir de manera sectària per la quitxalla de SpI per fer desaparèixer els missatges que no concorden amb la seva doctrina d'adoració absoluta i incondicional de la santíssima trinitat. El principal problema és que qualsevol usuari pot votar tants cops com vulgui només tancant el navegador i tornant-lo a obrir. Crec que hauríeu de millorar el sistema o retirar-lo. Potser la verificació d'adreces IP no és un mecanisme perfecte, però ja els complicaria la vida. Resumint, crec que el que no pot ser és que qualsevol eixalabrat pugui fer-nos callar només dedicant-hi cinc minuts.
+13
-4
Censura?
Anònim, 02/02/2011 a les 10:18
jordidegirona, el teu comentar segurament ha estat votat negativament per que hi ha diverses persones que no estem d'acord amb el que diu.
Pot ser algunes persones no estan d'acord amb l'estratègia de SI al parlament, i voldrien que aquesta organització fos servil i acomplexada, com moltes altres.
No vaig veure grans declaracions d'indignació per part d'aquells que ara critiquen SI quant va ser C's qui va sol·licitar una mentida interpretativa per tal de salvar la seua situació legal, llavors tota aquesta colla callaven, pot ser per que això debilitava SI (i se'n diuen independentistes, quina vergonya).
El que si usen son les noticies sobre SI per insultar, desacreditar i menysprear persones que han estat escollides per aquest poble per defendre'l davant l'atac espanyolista.
Podem comprovar com no usen, aquests detractors, el mateix mètode ni el mateix èmfasi atacant les postures més aviat unionistes, ni aquelles d'un conformisme regional que espanta.
+12
-5
Contra SI tot s'hi val.
Anònim, 02/02/2011 a les 10:15
Aquests de SI, que de lleis hi entenen, només volen que es compleixi la llei i que el nostre provincià Parlament no sigui, com molt bé a dit el sr. L. Tena, com el de Bielorússia. Però ai las! Que aixó ho aprofitaran els de sempre per fer veure que aquests "kaleborroques del Laporta són uns marrulleros que només són al nostrat Parlament per buscar raons, fer brega i desprestigiar la política catalana i"... paro perquè no vull donar més idees als del Godó.
+6
-22
Solidaritat amb qui?
Anònim, 02/02/2011 a les 10:01
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-20
Quin xou
Vinyet, 02/02/2011 a les 10:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+12
-2
Tècnic
Anònim, 02/02/2011 a les 09:58
Magnífic el senyor Fourier, que és tècnic en aquestes coses de l'Internet, sap com fer trampes, però també com callar boques, una IP significa un vot no per ordinador, significa un vot per connexió, oficina, casa, redacció o fàbrica una forma de callar moltes veus que a ell no li agraden.
El que encara no ha paït aquest senyor és que el seu grup és minoritari, que ho han demostrat les urnes i que la seua capacitat d'agitació política és cada cop més minsa.
Els comentaris si s'oculten però no s'esborren, i aquell que te interès en conèixer el seu contingut sols ha de polsar damunt per veure que hi diu i si està d'acord o no i votar en conseqüència, la majoria de comentaris que s'han ocultat en aquest fòrum ha estat per una llarga majoria de vots en contra, i en tot cas allò menys lesiu seria no ocultar els comentaris i deixar veure les ximpleries que moltes vegades s'hi diuen, malgrat que tornaria precisar d'un control per esborrar aquells comentaris insultants i provocadors que res aporten al debat.
+10
-6
Josepo Fourier
Anònim, 02/02/2011 a les 09:46
Mira Fourier, si no t'agrada que et votin negatiu, doncs no escriguis comentaris absurds i no et passara. Que et penses que SI (quatre gats no?) tenen robots per marcar vots negatius a ND? Haha. Imaginacio no te'n falta xaval. I no tenen res millor que fer no? Au preocupa't de lo teu, ja saps, la vaselina que et poses cada mati abans de sortit de casa. Ah si, jo tambe t'he votat negatiu alla on escrius les teves bestieses.
+11
-6
Josepo Fourier
Anònim, 02/02/2011 a les 09:44
Mira Fourier, si no t'agrada que et votin negatiu, doncs no escriguis comentaris absurds i no et passara. Que et penses que SI (quatre gats no?) tenen robots per marcar vots negatius a ND? Haha. Imaginacio no te'n falta xaval. I no tenen res millor que fer no? Au preocupa't de lo teu, ja saps, la vaselina que et poses cada mati abans de sortit de casa. Ah si, jo tambe t'he votat negatiu alla on escrius les teves bestieses.
+5
-19
Comentari censurat?
jordidegirona, 02/02/2011 a les 09:37
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-18
Feixisme digital
Josep Fourier, 02/02/2011 a les 09:01
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-22
SCI
Anònim, 02/02/2011 a les 08:18
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+14
-5
CyU=CÀNCER
Anònim, 02/02/2011 a les 02:23
CyU és el càncer més gran que ha tingut Catalunya,juntament amb la Vanguardia.Està deixant que ens humiliïn i ens robin més que durant el tripartit...la majoria de la societat catalana és ben estupida per haver col-locAT AQUESTS ESPANYOLISTES TRAIDORS I VENUTS al govern on només pretenen que les coses segueixin igual,vaja,que les 500 famílies poderoses amigues de Duran,Godó,Gispert...etc i els bancs,caixes i grans empreses,etc......continuin tallant el bacallà.I ara a sobre aquestes actituds dictatorials..ËS VOMITIU VEURE L'AUTOODI I LA MORAL D'ESCLAU DE MOLTS CATALANS...Mentrestant Ejpaña ens està exterminant econòmicament i nacional...
+4
-1
web parlament
+26
-9
Lamentable presidenta
Quico Ventalló, 01/02/2011 a les 23:54
Núria de Gispert és al Parlament el que Rosell al Barça: espanyola verbi-disminuida i flagrantment incompetent.
Avui impressionant roda de premsa d'Alfons López Tena i Uriel Bertran en el que es demostra de forma irrefutable que val més un sol diputat de Solidaritat que tot el grup de diputats regionalistes de CiU junts
+26
-8
Lamentable presidenta
Quico Ventalló, 01/02/2011 a les 23:49
Núria de Gispert és al Parlament el que Rosell al Barça: espanyola verbi-disminuida i flagrantment incompetent.
Avui impressionant roda de premsa d'Alfons López Tena i Uriel Bertran en el que es demostra de forma irrefutable que val més un sol diputat de Solidaritat que tot el grup de diputats regionalistes de CiU junts
+23
-5
roseta
Anònim, 01/02/2011 a les 23:35
Ho sento perquè soc dona, però fa llàstima que la primera dona que hi ha com a presidenta del Parlament sigui una incompetent que a més és una titella del Duran Lleida i del seu grupet de l'opus dei, tots ells molt espanyolistes. No he votat CiU però qui ho hagi fet s'ho hauria de ben replantejar
+11
-13
a fregar i a planxar
Anònim, 01/02/2011 a les 23:13
que vagi a fregar
+11
-1
Benvolgut Senyor Quico Sallés
Antònim, 01/02/2011 a les 23:11
Conservem una mica les nostres formes d'expressió, senyor articulista, les nostres frases fetes, que són al capdevall trets diferencials emblemàtics d'una llengua:

'L'Estira i afluixa'no és altra cosa que una traducció LITERAL del castellà, 'tira y afloja', mentre que l'expressió nostrada és L'ESTIRA i ARRONSA

Els periodistes, quins siguen els mitjans, ràdio, tele, premsa, internet, tenen una gran ascendència sobre l'audiència i per tant poden col·laborar a enfortir la llengua, si tenen un bon nivell d'autoexigència

Ei, amb tot el carinyo del món Sr Sallés
+16
-1
Breaking news
Anònim, 01/02/2011 a les 23:09
Quina pena llegir alguns dels comentaris que pul·lulen per ací, no pensava pas que hi haguèssin tants de cinquenacolumnistes per aquestes latituds.

Sí a la independència, no a les poca-soltades.
+13
-29
De Catalunya l'hauríem d'expulsar
Joanet, 01/02/2011 a les 22:48
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+8
-22
Volen sortir de T5
Jaumet l'insolent, 01/02/2011 a les 22:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+29
-6
Gran Tena
Anònim, 01/02/2011 a les 22:41
"recórrer al Tribunal Constitucional, competent en la matèria, o a d'altres instàncies internacionals”.

sublim, encara em ressona.. atres instàncies internacionals...
+20
-35
ostras!!!
Josep MJ, 01/02/2011 a les 22:24
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+16
-36
Quina gentusa... aquests de SCxI!!!...
Antònim, 01/02/2011 a les 22:19
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+16
-31
SIC
Anònim, 01/02/2011 a les 22:16
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+15
-28
SIC
Anònim, 01/02/2011 a les 22:03
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+22
-19
La ama de casa Gispert no sap de res,a fregar
amunt Laporta , 01/02/2011 a les 21:35
Si no sap ni te estudis que fagi de maruja ama de casa
+45
-17
PENTAPARTIT DOMESTICAT,només SI parla clar
amunt Laporta , 01/02/2011 a les 21:33
Votaré a Solidaritat a les eleccions pel meu ajuntament de Manresa,visca SI
AMUNT LAPORTA
AMUNT SI
AMUNT LOPEZ TENA
+35
-12
La dona del Sr. Gispert
Anònim, 01/02/2011 a les 21:28
La Nuria, la dona del Sr. Gispert no sap de lleis.

Els independentistes tenim al Parlament un politic/advocat que si que sap llegir, interpretar i dialogar les lleis.

El que es trist es que fan les lleis, i ara es veu que no entenen les consequencies. Com moltes d'altres que en fan, a on els ciutadans som els conills d'india o hamsters.
+39
-13
CiU està preocupada perquè SI és l'unic partit que parla clar
amunt Laporta , 01/02/2011 a les 21:24
PENTAPARTIT DOMESTICAT,només SI parla clar
+14
-33
Pocasoltes
Josep Fourier, 01/02/2011 a les 21:11
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+17
-5
?
Anònim, 01/02/2011 a les 21:04
Estira i afluixa?????? Serà Estira i arronsa!!!
+16
-32
SIC
Anònim, 01/02/2011 a les 21:02
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+13
-32
SIC
Anònim, 01/02/2011 a les 21:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+34
-10
Periodistes
Anònim, 01/02/2011 a les 20:58
El titular de l'article és de vergonya, que vol dir "brega"? s'han pegat? l'hi han estirat els cabells la Núria? s'han escridassat? han trencat cadires i els vidres dels finestrals? o han discutit les diferents postures i uns i altres prenen posicions i les transmeten a la ciutadania.

Que pensa el periodista que ha de ser el parlament, una reunió de senyores jugant a les cartes? uns senyors que beuen licors al voltant d'una taula i es riuen els acudits? o un ramat de xais que el pastor i els seus gossos condueixen dòcilment.

Molt bé Solidaritat, evidenciant i denunciant les malifetes d'aquest govern que creu que tot ha de ser pau, amistat i submissió a l'espanya monàrquica i centralista.
+42
-12
Tothom a riure
del nou esperpent, 01/02/2011 a les 20:44
Això és molt més divertit que el tripartit. Un que diu que no hi ha diners ni per a pagar els funcionaris i l'altre que el desmenteix. I la de Gispert fent un numeret perquè resultat que el reglament del Parlament és una patata. I, no és per res, però crec que la Sra. de Gispert, amb tots els respectes, com a jurista, no li arriba a la sola de la sabata al Sr. López Tena. Em sembla que aquesta legislatura en què tindrem un govern "dels millors" riurem més que mai.
+10
-32
pla de SI
Anònim, 01/02/2011 a les 20:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+11
-35
jugada mestra
Anònim, 01/02/2011 a les 20:36
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+16
-8
Robots
Joan (Girona), 01/02/2011 a les 19:55
Anònim, 01/02/2011 a les 19:29 segons tu tots els que no raonen amb la teva sintonia son robots, mas fet pensar amb l'acudit del que circulava per la autopista amb direcció contraria i s'indignava pel que li ve-nia'n de front
+38
-11
Encara no s'ha pres decisió.
Anònim, 01/02/2011 a les 19:41
Diu de Gispert que la Mesa encara no ha pres cap decisió.
CiU és a l'espera de que els seus serveis jurídics els hi comuniqui si es pot il·legalitzar SI tot aplicant-li la Llei de Partits que van pactar amb el PSOE espanyol.
CiU no entén això de la democràcia i es pensa que la Generalitat és seva i tot Catalunya també i que no hi ha d'haver NINGÚ més català i catalanista que ells..
I l'alt empresariat hispanocatalà que remena les cireres a casa nostra i aboca un fotimé de calers a la federació pseudo-nacionalista diu que no està per romanços secessionistes i que no paga tants diners comprant partits polítics i periodistes que alliçonin el poble perquè acabin sortint aquests de la Solidaritat del Laporta a desmuntar-li la parada.
Així que el Mas serà cridat a reunió, secreta és clar, juntament amb el Cuní, el director de La Vanguardia que no hi pot faltar mai, i la flor i nata de l'empresariat català i per tant espanyol, of course, així com algú altre que ja es veurà, a fí de prendre decisió d'estratègia per acabar amb aquesta mosca collonera.
(Visca Catalunya i VISCA LA PELA I LA CONVERSIÓ DE LES CAIXES I SPANAIR AMB SUBVENCIONS QUE PAGA EL POBLE TOT I LA CRISI I ESADE I...!!!)
+30
-6
Al Josep MJ de les 18:50 (Ostras)
General Moragues, 01/02/2011 a les 19:34
T'has equivocat de fòrum, inútil (no és un insult, és una descripció).
El teu és el d'Intereconomia, on hi podràs insultar als catalans tant com vulguis, i encara et penjaran una medalla. La diferència és que tu en aquest pots expressar el que vulguis, i nosaltres en aquell no ho podem fer (la censura és extrema). O sia que, vés a cagar.
D'altra banda, deixant a part el numeret aquest de l'Uriel i L.T., això va molt bé per a demostrar lo malament que treballa aquest "equip dels millors" del Mas&Cia. Si no saben regular això, com cony han de portar tot un país????
+44
-8
Fem memòria
Joan (Girona), 01/02/2011 a les 19:30
No oblidem que tot aquest sarau ve perquè la mesa va voler donar un porta-veu al grup de C's (que el reglament no ho permetia), SI estava conforme amb el reglament, era C,s qui va pressionar a la mesa per canvia-ho i la mesa corren va accedir a fer el que li deien.
La reforma del reglament es va fer tant be que te escletxes per tot arreu i ara segons alguns els que actuant malament son el de SI per aprofita'ho, jo crec que qui es va lluir va ser la mesa donant ventat-ges a la gent de C,s que tots sabem el que defensen.
+9
-32
que pasa aquí?
Anònim, 01/02/2011 a les 19:29
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-28
Què mengen els gossos? sobres!
Anònim, 01/02/2011 a les 19:23
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-29
Què mengen els gossos? sobres!
Anònim, 01/02/2011 a les 19:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+20
-10
Coses del nostre país
Anònim, 01/02/2011 a les 19:11
...a "rajatabla"? Com és pronuncia això?

Em recorda els passarells que escriuen amb j el ha, ha, ha...el nostre vocabulari es prou ric, no cal manllevar mots d'altres llengües. Quan escriviu en anglès, espanyol, francès... també teniu el mateix costum? O aleshores utilitzeu un diccionari?
+10
-11
No pot ser
Anònim, 01/02/2011 a les 19:07
Qua a un mes del nou Govern ja estem trobant a faltar el vituperat tripartit.Cal que ens conscienciem que la democràcia és imperfecta i aquesta nostra també
+9
-32
com un canti
Anònim, 01/02/2011 a les 19:06
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-9
SI
Anònim, 01/02/2011 a les 19:05
Regeneració democràtica??
+18
-9
Prou brega
Anònim, 01/02/2011 a les 19:04
Em fa pena que al meu país hi puguin haver espectacles com aquest, siguin quins siguin els motius, és que no n'aprendrem mai?

Si els partits independentistes novells haguèssin anat junts a les eleccions al Parlament ens estalviariem molts d'espectacles com aquest. No fa tants mesos ens arribaven tot de missatges de "Reagrupats", ara resulta que s'han tornat a unir a Erc per a les eleccions municipals en alguns municipis, després de menysprear als independentistes més veterans de la pròpia Erc.

Aconseguir la independència no és un joc, és un objectiu que precisa de calma, paciència, coherència, seny, intel·ligència, tenacitat, entesa entre ideologies diverses, no provocar espectacles, sumar, no restar, no crear personalismes, no fer soroll, treball, internacionalització, demostrar-ho dia a dia amb fets...

Ara bé, jo no deixaré d'ésser independentista ja que jo no ho sóc pas contra res, ni per les reaccions d'Espanya la qual fa el seu paper de colonialista, ni perquè s'hagin esgotat altres possibilitats unionistes, ans per convenciment de que tota nació com la nostra ha de tenir un estat propi i en dir tota la nació vull dir de Salses a Guardamar.
+46
-12
Jordi de Girona.-
Mediterrà, 01/02/2011 a les 19:03
Jo no sé si hi han escletxes jurídiques, no sóc entès, ni de lluny, en la matèria. He de dir però que almenys sembla ser que hi ha alguns que en el parlament català tenen les coses clares i no diran MAI amén a tot. Jo no vaig votar SI per raons que no venen a cas però crec que aniran agafant suport a mesura que trenquin les regles imposades per una democràcia de juguina i que ara més que mai rep les ordres opusdeistes amb sopluig d'un catalanisme empaltat de total espanyolisme.
En quant a lo que dius referent a Reagrupament crec que a la vista del camí que portan envers ERC ,haurem de dir com els veins : "Corramos un tupido velo "
+37
-5
Poc seriosos
Anònim, 01/02/2011 a les 19:03
Si no saben redactar un petit retoc el reglament del parlament és que són uns incompetents. Però com en el funcionament del parlament estan acostumats al pacte i al amiguisme no li donen més importància.Ara els ciutadans de peu t'apliquen les lleis a rajatabla.
+10
-45
El que penso
jo, 01/02/2011 a les 18:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+12
-45
ostras
Josep MJ, 01/02/2011 a les 18:50
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+42
-8
Escletxes de tots
Jordi Garriga, 01/02/2011 a les 18:49
Escletxes legals són les mateixes escletxes (?) la mateixa arma que fan servir els que tenen la paella pel mànec per fer-nos passar per l'embut quan els convé.
Ja era hora que sortís algú que els tingués quadrats a plantar cara davant qui sigui.
Si van fer malament el Reglament, doncs...
Haver-lo fet bé; que per això se'ls paga; i bé.
+15
-36
No ho heu entès?
jordidegirona, 01/02/2011 a les 18:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+19
-36
No ho heu entès?
jordidegirona, 01/02/2011 a les 18:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+66
-11
desenganyat i desencantat
Català desenganyat, 01/02/2011 a les 18:19
M'estic plantejant deixar de votar a CiU. No crec que ni els voti a les municipals.
+15
-19
SI
Anònim, 01/02/2011 a les 18:19
Si un cas SI que porti 25 representants i la resta 1 de sol.
+38
-16
catalunya
jeronimus stilton, 01/02/2011 a les 17:53
recordeu aquelles pelis de nazis i jueus,aquells jueus amb gorres de plat en els camps d'extermini?????si home aquells que els hi feien la feina bruta en els nazis dins dels camps,doncs aquest són els de cyu
+47
-13
catalunya
jeronimus stilton, 01/02/2011 a les 17:49
això és cyu companys, fet-se els humanets vacilons a casa contra els catalans i llepan el cúl del rei i dels apañols a madrizzzzzzzzz,quina por que
els hi teniu en els de SI...no patiu mica a mica s'omple la pica i a les hores........
+61
-15
Pobra De Gispert
Francesc d'Olot, 01/02/2011 a les 17:47
De Gispert, pel que veig, encara no sap que López Tena és el millor jurista que hi ha dins el Parlament.
+24
-12
Duran Presidente!!!!
lo franjatí, 01/02/2011 a les 17:46
Jo només espero la majoria absoluta del PP a les estatals, per veure com CiU obté el concert econòmic per poder pagar els deutes...
+33
-13
Dictadura Democràtica
Endavant SI, 01/02/2011 a les 17:41
La majoria a la mesa ens portarà més disgustos que alegries. Les majories no són mai bones i fan que tanta concentració de poder sigui un perill en potència per qui el té a les mans.
Si la presidència del Parlament no rectifica serà molt trist que SI hagi d'acudir al tribunal constitucional del regne d'Espanya per què la cambra catalana reconegui els drets de parlamentaris catalans però la justícia és el més important i SI no ha de permetre aquestes il·legalitats de la molt honorable presidenta.
Tirem endavant fins al final! Com es nota la obediència borbònica de CyU, fan servir els mateixos mètodes que el regne espanyol
+48
-10
Creia que eren més curosos al Parlament
Anònim, 01/02/2011 a les 17:37
El pitjor és que la Mesa tampoc ha solucionat el tema de la participació en les comissions parlamentàries, a falta d'acord de SI i C's ho hauria de solucionar la mesa i no ho fa. Avui han començat les sessions de les comissions i del grup mixt no hi han pogut anar. Tan costa??Coi em pensava que això era més seriós.
+75
-14
Dictadura Democràtica
Endavant SI, 01/02/2011 a les 17:36
La majoria a la mesa ens portarà més disgustos que alegries. Les majories no són mai bones i fan que tanta concentració de poder sigui un perill en potència per qui el té a les mans.
Si la presidència del Parlament no rectifica serà molt trist que SI hagi d'acudir al tribunal constitucional del regne d'Espanya per què la cambra catalana reconegui els drets de parlamentaris catalans però la justícia és el més important i SI no ha de permetre aquestes il·legalitats de la molt honorable presidenta.
Tirem endavant fins al final! Com es nota la obediència borbònica de CyU, fan servir els mateixos mètodes que el regne espanyol
+31
-18
canya contra els apoltronats!
canya contra els apoltronats!, 01/02/2011 a les 17:36
canya!! canya!!! el tripartit hauria fet el mateix. tots són escòria.
+23
-38
Per què no a l'ONU?
Anònim, 01/02/2011 a les 17:35
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+42
-8
I aquests fan lleis???
Anònim, 01/02/2011 a les 17:31
Passa que la reforma que varen fer del reglament del parlament és un nyap, varen deixar articles com estaven abans i no els varen adaptar a la idea dels subgrups.Ara la mesa del parlament ho ha d'arreglar amb un "ordeno y mando" quan deu dies abans ho podein haver deixat clar amb una bona redacció dels articles que retocaben que només eren quatre.
+57
-18
com pot ser
Anònim, 01/02/2011 a les 17:30
CIU s'està lluint amb aquestes actuacions dictatorials. Encara trobarem a faltar al tripartit...

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: