COMENTARIS

+
1

-
0
MENTIDA Miquel d'Amsterdam, 12/01/2011 a les 19:18
Aquest senyor no s'ha mirat el programa de Reagrupament? Tenia 300 pàgines i estava molt ben fet.
Això és no tenir programa? Està molt equivocat.
A qui vol enganyar aquest espanyolista?
Solidaritat té persones molt competents i aquesta candidatura farà forat perquè els independentistes tenim arguments per solucionar molts dels greus problemes que té Catalunya i aquest és el millor programa que pot tenir un partit a Catalunya. Els programes de tots els partits espanyolistes només poden prometre quedar-nos igual, anar a pitjor o estan marejant la perdiu.
I malauradament els catalans encara s'estan deixant enganyar amb idees impossibles com el concert econòmic. Però això no durarà gaire.

+
3

-
0
Penós!Anònim, 12/01/2011 a les 16:33
Aquest home (ferran) en un país com l'antigua Alemanya de l'Est hauria fet negoci, de vigilant del mur, evidentment!!

+
12

-
2
Amics, companys i compatriotespepet grill, 12/01/2011 a les 12:06
Fixeu-vos que aconsegueix aquest provocador de tots els catalans: que ens aboquem a comentar les notícies que genera.
Pregunto: s'ho mereix?
Jo crec que sí, només per la il·lusió que podria generar que un dia es passi per aquestes pàgines i llegeixi el que es mereix que li sigui dit.
Repregunto: Li estem fent / Li estan fent publicitat?
Potser sí. Però dubto que augmenti ni en un bri, les vendes de tan ignominosa obra de la literatura escombraria (categoria que si no està inventada, caldria inventar-la).
Re-repregunto: Amb la INDEPENDÈNCIA, aconseguirem deslliurar-nos de personatges com aquest?
Crec que no. I la raó és la següent: el canvi de jaqueta serà antològic. Personatges com aquest seran els primers en fer odes en honor a la INDEPENDÈNCIA i els seus beneficis. Diran, a més que sempre l'han defensada però que no podien dir-ho i per això deien barrabassades com les que diuen per motivar el personal a tornar-se sobiranista...
Tot serà pur maquillatge. Però queden les hemeroteques per al record...
En fí, nosaltres seguim lluitant i per la força que dóna la raó, les idees i els vots assolirem la INDEPENDÈNCIA de la nostra, petita i maltractada però BONICA BONICA BONICA NACIÓ.
Així que seguim fent camí i caminem cap a la LLIBERTAT.
INDEPENDÈNCIA
VISCA CATALUNYA

+
10

-
2
Ferran+PSC/PSOE = pus espanyolistaAnònim, 12/01/2011 a les 11:34
Al arrencar la crosta Ferran, el que heu fet és que torni a sortir el fètid pus espanyolista, gràcies enemic!

+
8

-
2
TristAnònim, 12/01/2011 a les 11:29
PSC= Paletos Subvencionats de Catalunya

+
9

-
2
PSC/PSOE = PPAnònim, 12/01/2011 a les 11:25
Catalunya sí que s'ha quedat més pobra i arruinada que mai gràcies a vosaltres els socialistes i els espanyols que se'ns emporten tots els estalvis per pagar luxes (AVE, Autopistes gratuites, subvencions per tal de no haver de treballar, funcionaris de tota mena, etc ...)

+
5

-
1
crosta-addictedemana perdo als catalans, per dignitat de catalunya, 12/01/2011 a les 11:10
marxa i demana perdo o iniciarem una ILP contra tu, perque perdis el carrec public que tens, lladre vomitiu.
Demanarem firmes per la DESTITUCIO d'aquest insultador als catalans des d'un carrec public pagat per tots.

+
5

-
2
LI FEU MASSA PUBLICITAT ES EL QUE VOL...NO ENTRARE MES A AQUEST DIARI SI TORNA A SORTIR AQUEST EXCREMENT POLITIC, 12/01/2011 a les 11:06
NOMES PEL MAL QUE HAS FET A TANTS CATALANS AMB ELS TEUS INSULTS PUBLICS A GENT A QUI NI HAS DEMANAT PERDO PER SER NACIONALISTES, T'HAURIEN DE FER REFLEXIONAR PER QUE HO FAS. DE FET LA GENT COM TU ODIA EL RESORGIMENT DE NACIONS OPRIMIDES MES ENLLA DE LA COSTELLADA. LA GENT COM TU NOMES USA LA POLITICA PER APLACAR LES VOLUNTATS DE RESISTENCIA DE LES NACIONS ULTRATJADES I MIG DESTRUIDES COM CATALUNYA. TU NO ENS AJUDARAS, ESTA CLAR, PERO SI QUE HAS ACONSEGUIT UN SEGUIT DE GENT QUE JA VA CONTRA TU. ETS EL QUE VOLIES. I DE FET ET DEUS PENSAR QUE ESTAS SALVAT DES D'UNA POLTRONA POLITICA QUE ET PAGUEM TOTS. T'HAURIA DE FER VERGONYA INSULTAR A LA GENT QUE ET PAGA EL SOU, LA VIDA I AGUANTA QUE SURTIS AL DIARI QUAN EN REALITAT NO FAS MÉS QUE FASTIC. ESTAS BEN RETRATAT, LA GENT ET CONEIX PEL QUE ETS I ESTA CLAR QUE PETRIFICAT EN AQUESTA POSICIO ESTAS MOLT BEN IDENTIFICAT. DONCS BE, JA QUE T'HAS DECLARAT ENEMIC DELS NACIONALISTES CATALANS, DEIXA'M DIR.TE QUE TENS UN 70% APROXIMADAMENT D'ENEMICS A CATALUNYA, CASI RES. AQUEST ÉS EL TEU LLEGAT : VIDA POLITICA RASTRERA DESTRUIDA DE LA QUE ET SERA MOLT DIFICIL AIXECAR EL CAP, MAI MES. LA GENT NO ET VOL NI COM A POLITIC NI COM A ESCRIPTOR NI COM A RES. NOMES POTS ANAR-TE RADICALITZANT CAP EL FEIXISME LINGUISTIC DE CIUTADANS I TOTA AQUESTA GENT QUE ESTA EN CONTRA DELS AVENÇOS DE LA LLENGUA -PROPIA- DE CATALUNYA. EL CASTELLA NO ESTA EN RETROCES PERO TU SI, PER CAGAR-LA PER SEMPRE.

+
6

-
3
FAS LLASTIMA SOCIAL, "CROSTISTA"CROSTA O CANCER, ETS EL MATEIX CONTRA CATALUNYA, 12/01/2011 a les 10:57
FERRAN, L'UNIC QUE ARA ET FA FALTA ÉS TORNAR ELS DINERS QUE ROBES A CATALUNYA PER INSULTAR-LA I A PAGAR-TE UN PSIQUIATRA QUE ET DESMUNTI LA CROSTA D'ODI QUE TENS DINS DEL CERVELL. ETS UN POBRE PALLASSO QUE HA CREGUT QUE ARA FER LLIBRES, COM ELS DE LA TELE, ET DONA ALGUN RENDIMENT POLITIC PERO EN EL FONS NO ETS MÉS QUE UN LIMITAT, QUE ES MIRI PER ON ES MIRI, UNA PUTA VIDA SUBVENCIONADA COM LA TEVA , NO VAL NI LA MEITAT DE LA MERDA QUE ESCRIUS. FAS PUDOR A MORT. I EL MILLOR QUE POTS FER ES RENTAR-TE AQUEST SENTIMENT D'INFERIORITAT QUE TENS DE SER CATALA, PERQUE ESTÀS ENTERRAT POLITICAMENT. LA EUFORIA PSICOTICA ET FA ESCRIURE PAMFELTS DE SALVAPATRIES QUE NO INTERESSEN NINGU, I CURIOSAMENT ARA ETS UN EMPRESARI DELS TEUS LLIBRES QUE NOMES BUSCA PUBLICITAT ALS DIARIS. PER TANT LA TEVA TALLA "FECAL" JA ES TAN BAIXA QUE APROFITAR EL NAUFRAGI ORDIT PER TU MATEIX ES ALLO ÚLTIM QUE NOMES UN PARASIT COM TU POT FER. PERQUE NO MARXES JA AMB LA MINIMA DIGNITAT EXIGIBLE ???? NO VEUS QUE ENCARA T'ENFONSES MÉS EN LA MERDA QUE TU MATEIX HAS CREAT ????? ETS UN CAS DIGNE DE PSIQUIATRA, COM EN BOADELLA I TOTA AQUESTA GENT PODRIDA D'ODI PER LA LLIBERTAT SOBIRANA DEL SEU PROPI PAIS. ESTAS REALMENT MALALT, LA VIDA ES MILLOR QUE EL QUE TENS AL CERVELL, UNA CROSTA DE MALDAT QUE NO ET POTS TREURE JA MAI MES. TU MATEIX T'HAS MARCAT. NOMES ET FALTA FUNDAR UN PARTIT FEIXISTES DE "CROSTISTES"

+
8

-
3
Que t'aguanti ta tia!minónA, 12/01/2011 a les 10:16
No hi ha una Catalunya més pobra i desgraciada que la Catalunya agenollada i submisa que defenseu tu i els malparits que t'aguanten. Us alimenteu de l'statu quo mediocre i indigne en què ens trobem. I ara la teva rebequeria jo crec que més aviat és producte de la ràbia i la impotència que estàs passant per l'avenç del sobiranisme. Escalfa l'escó i fes una becaina que quan hàgim acabat ja t'avisarem.

+
12

-
3
Que t'aguanti ta tia!minónA, 12/01/2011 a les 10:14
No hi ha una Catalunya més pobra i desgraciada que la Catalunya agenollada i submisa que defenseu tu i els malparits que t'aguanten. Us alimenteu de l'statu quo mediocre i indigne en què ens trobem. I ara la teva rebequeria jo crec que més aviat és producte de la ràbia i la impotència que estàs passant per l'avenç del sobiranisme. Escalfa l'escó i fes una becaina que quan hàgim acabat ja t'avisarem.

+
7

-
3
au... tira't a la via "heroi de lavabo"pobre desgraciat, fa llàstima, 12/01/2011 a les 10:04
El que et passa és que has perdut i la teca vida politica va a la deriva i ara intentes rentar-te la merda amb un llibret anticatala. pero ja et coneixem. apunta't a CIUDADANOS, és el teu desti, com la basura politica a la que estem acostumats.
Mai seràs ningú més que un pobre sac de malària politica

+
8

-
3
RESAREM UN PARE NOSTRE PER LA TEVA VIDA DESGRACIADA, NINOTJUAN FERNANDO, NO ETS MES QUE GREIX I MALALTIA MENTAL, 12/01/2011 a les 10:01
PERO NO VEIEU QUE AQUEST LI VA LA MARXA ??? NOMES ES UN PROVOCADOR SENSE MES. UN ALTRE BOADELLA QUE NOMES VIU DE FORMA PARASITARIA DE LA GENT. I ARA ESCRIU PAMFLETS PER VENDRE LA CROSTA DE L'ODI QUE PORTA INCRUSTADA AL SEU CERVELL.
EL JUAN FERNANDO NO ES MES QUE UN POBRE INDIGENT DE LA POLITICA. EN EL FONS ES GRACIOS I TOT PER LA MANERA QUE TE DE VESSAR PUS PER TOTES BANDES. AQUEST MAL HOME NOMES ES UN SADIC DE BULEVARD BARAT QUE S'EXCITA QUAN LA MASSA SE'L VOL MENJAR. ES DEU PENSAR QUE ÉS DOMANDOR DE VES A SABER QUE I EN REALITAT ES UN DRAP BRUT DE LA POLITICA, D'UNA TALLA MÉS ABAIX DE LA LÀPIDA QUE ELL MATEIX S'HA CREAT PERQUE EN EL FONS ES CURT, NO POT ARRIBAR A MÉS. ELS PASSA A TOTS AQUESTS QUE VAN DE SAVIS DE FIRA. VALEN EL SEU PES EN GREIX I PROU.

+
12

-
3
qualsevol dels dosLluïsa, 12/01/2011 a les 08:22
Qualsevol dels dos seria millor president per a Catalunya que el que ens vau plantificar amb l'ajuda "esquerra".

+
11

-
3
Gestiójep, 12/01/2011 a les 08:09
Sr. Farran, massa gestió i poca propaganda? segurament de gestió ben poca, per aixó no hi ha propaganda, els socialistes de propaganda ni teniu 3 masters, be, el resultat de la gestió? ja la sabem uns 7000 milions d'euros de dèficit, aixó amb 7 anys, pobres de nosaltres que i estigusiu 23 anys.

+
10

-
3
SabadellTomppa, 12/01/2011 a les 07:53
Sí pobre el país que tindria mateixes drets i poders que té estat espanyol. Perquè Catalunya serià pobre per tenir mateixos coses que ja tenen altres estats del món ? Ferran = ultra nacionalista espanyola ? Patètic.

+
13

-
3
catalunyajeronimus stilton, 12/01/2011 a les 07:32
més pobre del que és ara mateix,més pobre del que l'heu deixada vosaltres,més pobre del que sera sino és consegueix l'independència.......en fí psc way of live...no hase falta desig nada más
la gent com aquest pajaruuuu volen una catalunya sense horitzó i totalment rendida en els poders de la polis madrilenya

+
12

-
3
es que no pucjoan mas, 12/01/2011 a les 07:12
em sap greu, però es que em fa fàstic aquest tio.....................

+
2

-
0
PLAFFAnònim, 12/01/2011 a les 04:21
El destí d'aquest tio és coincidir amb el Laporta a un ascensor

+
19

-
3
Ferran espanyolAnònim, 12/01/2011 a les 00:57
pobra Catalunya no, pobre de tu si algun dia aconseguim la Generalitat i la independència, ja pots començar a córrer

+
20

-
5
Ferran, limpresentableLavi, 12/01/2011 a les 00:44
després de les declaracions del impresentable Ferran, ara si tinc clar el votar a Laporta on es presenti.

+
14

-
4
L'endemà de la Independència caldrà ocupar-se de tots els "Joan Ferran"Oriol (Montreux), 12/01/2011 a les 00:22
Tard o d'hora haurem de preparar l'endemà de la Independència.
Un dels elements clau del periode de després serà el tracte reservat als "collabos". Utilitzo el mot francès ("collaborateurs") perquè a tot el món francòfon el mot té un contigut molt feixuc i terrible.
Caldrà una depuració exhaustiva de tots aquests individus.
Una de les mesures més justes i més populars serà la "inhabilitació perpètua de tots els drets d'elector i d'elegit". Mai més no podran pas tornar a votar ni a presentar-se.
I aquesta mesura s'aplicaria a tota entitat que hagi d'estar enregistrada com a associació i que tingui ressó públic. Cap "Collabo" podrà tenir cap mena de publicitat ni presència pública: l'ostracisme.
Els casos més greus i més criminals podran tractar-se afegint-hi la confiscació de tots els béns obtinguts pels mitjans de la "Collaboration amb l'Enemic".
Tota aquesta llista de gent haurà d'ésser exposada a la llum pública per a .... escarment de Traïdors.
Un punt molt important serà el tracte a les famílies dels Collabos: llurs fills no seran mai discriminats per tenir els pares que tenen car no els han triat.
Un cas recent a França és el de l'escriptor Alexandre Jardin que ha escrit un llibre sobre el seu avi que fou Cap de Cabinet del Primer Ministre de Vichy Pierre Laval.
Al llibre renega de l'avi i denuncia la mentida i el secret de família vergonyós.
El seu oncle i fill del Collabo ja ha reaccionat dient les mateixes collonades per tal de presentar un col.laborador d'en Pétain, de la Shoah i dels Nazis com un gran salvador de Jueus.
Si no fem la gran neteja l'endemà de la Independència ens passarem dues generacions traient passats vergonyosos a polítics, periodistes, escriptors i empresaris.

+
19

-
6
la resposta a tan d'espanyolisme dels politics de CIU, PSC i ERCAnònim, 11/01/2011 a les 23:58
jo apostaré per Joan Laporta pel futur de Catalunya, la resta és el passat colonial vergonyós dels catalans.

+
6

-
16
que barbaridadjosep m , 11/01/2011 a les 23:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
la mayoria de los comentarios son penosos, propios de bestias, un desfile de insultos y amenazas fascistas.
si estos animales que comentan son los garantes de la libertad de cataluña, que Dios nos coja confesados!!
lo que tampoco entiendo es esta saña con los sociatas, la unica diferencia entre el tripartito y el govern de los millors cara duras de mas, es que el tripartito al ser 3 partidos al pelearse sabíamos lo mal que lo hacían,
el govern de los millors caraduras, seguramente lo haran peor, pero como solo es un partido electoralmente hablando pues no nos enteraremos
y claro, nada como la ignorancia para sentirse feliz, ese es un principio del modelo de estado totalitario al que aspirais.
venga a votar en contra d mi comentario jejeje,
chillan los corderos????? jajaja

+
14

-
3
gossantako, 11/01/2011 a les 23:47
pobre catalunya si governesis tu fill de gossa.

+
21

-
3
Pobra?Anònim, 11/01/2011 a les 23:44
Catalunya jà es pobre... i gràcies a vosaltres malparits!
A més, parla amb propietat, que tu no hagis llegit rés de rés de SI o Reagrupament, no significa que no tinguin programa.
En qualsevol cas, per tenir programes com el del PSC/PSOE,PP,CiU de "Como arruinar un país en crecimiento"... que vols que et digui... millor no tenir.

+
18

-
3
QUIN PERSONAL!!LLOP, 11/01/2011 a les 23:42
VIURE D´AQUESTA MERDA?...TELA...

+
21

-
4
BorinotAnònim, 11/01/2011 a les 23:35
El que es raro es que aquest borinot sàpiga escriure.
Li recordo que la Independència es una opcio democratica com qualsevol altre, es més... el seu significat es no-dependència, la qual cosa es positiva en qualsevol sentit (menys en la seva forma de pensar, esta clar)

+
12

-
3
Ni rioja ni oli andalusAnònim, 11/01/2011 a les 23:17
Vaja, aixi que la independencia es una recepta sense projecte. Doncs pitjor es el "federalisme" que es un projecte sense recepta.

+
14

-
3
la crosta psoE-cialistaAcrònim, 11/01/2011 a les 23:11
estar a l'arena política només amb la consigna d'independència és com estar a l'arena del circ romà només amb una consigna: victòria
aquesta consigna té gran varietat de sinònims: prou enganys, prou dilacions, prou programes i contraprogrames que no ens conduïran enlloc...
si estàs esperant un programa de carreteres, de finançament, cultural, quan te l'hagis llegit al final veuràs una frase que diu: però no ho podrem fer perquè no hi ha calerons, o està prohibit, o simplement als de madrit no els hi don la gana
(això va especialment per l'anònim de les 20:36)
la independència és com la recepta de l'Ou de Colom, que no li cal cap fòrmula, només has de tenir la idea i, això sí, aplicar-la amb un parell de dallonsis
pobra Catalunya?
mireu com ens ha quedat Catalunya amb un Montilla president i un Ferran de lliurepensador (pura crosta psoe-cialista)

+
24

-
4
Pobre diableAnònim, 11/01/2011 a les 22:50
Així estar Catalunya, amb pobres diables com tú amic Ferran. Recordar que del 1982 al 2011, i excepte 8 anys del ANSAR, és a dir, durant 21 anys heu governat a MADRID, i que heu fet per Catalunya?. Jo t´ho diré, rès, treure-li la sang.
Em molesta que personatjes sense ofici ni benefici vulguin donar lliçons.

+
30

-
4
Rata de clavegueraAnònim, 11/01/2011 a les 22:48
L'autoodi d'aquesta rata de claveguera és digne d'estudi científic.

+
27

-
3
Peix a l'aiguaAnònim, 11/01/2011 a les 22:48
Sr. Ferran:
Veu dimonis a tothom que és Independentista. Vostè ja sap que d’independències se n’han proclamat moltes al segle recent passat, i algunes ja en aquest segle per exemple kosovo. Els resultats son bons a tot arreu a on s’han separat per diverses desavinences. A Catalunya pesarà el mateix. Ah!! Jo crec que en tot cas vostè estaria com el peix a l’aigua a Madrid, allà no hi veuria cap dimoni.

+
20

-
2
Què hi farem!Anònim, 11/01/2011 a les 22:42
Què hi voleu fer-hi... allà on no n,hi ha, no en raja.

+
8

-
3
El PSOE va posar-ho fàcil.Confuci, 11/01/2011 a les 22:41
Els del PSOE vàreu posar el llistó tan baix amb el Jose Montilla, l'home normal,que qualsevol bidell amb el B de català va sobrat, imagina't en Carretero o en Laporta.
Aquesta tasca de dirigir la Generalitat, podrien fer-la pluriempleats o online.
Podrien fins i tot ser uns fantàstics presidents de República Catalana.

+
19

-
3
Molts l'han votat.Carles Viñals Casado, 11/01/2011 a les 22:39
Que gent que viu entre nosaltres pugui seguir votant partits on es belluguen personatges com aquests, mancats de qualsevol virtud, que exhibeixen amb orgull llurs misèries, és una mostra del grau d'indigència mental de bona part de la nostra societat. Els degenerats no podríen escampar el seu verí si no fossin elevats al poder per la ignorància i la inconsciència dels qui els voten.

+
17

-
4
CrostaAntelm, 11/01/2011 a les 22:39
Ferran.,tens el cervell mes curt i Espanyol de tos els traidors com tu

+
7

-
3
Joan Fe...què?Oriolix, 11/01/2011 a les 22:38
.

+
34

-
3
Pura misèria.-Mediterrà, 11/01/2011 a les 22:08
Anava de viatge i he escoltat el programa on la rata Ferran ha fet el ridícol més horrorós contestant les preguntes que li feia la periodista Silvia Cópulo arràn dels disbarats que aquest sòmines ha arribat escriure en el seu "llibre".
Felicito de tot cor a la periodista. Si hagués estat en un programa directe televisat, segurament hauriem pensat que el televisor estava espatllat ja que els colors de la cara d'aquest porc han tingut que canviar cada segon degut als disbarats descoberts, tant polítics com d'educació. És un miserable compulsiu i un mentider pocavergonya. L'haver escrit i assegurat que Reagrupament no té programa de govern, l'odi envers Laporta, els insults al fill Pujol, etc. etc. demostren una baixesa política i humana a l'abast només de persones desequilibrades.

+
27

-
4
Ai serafiniAnònim, 11/01/2011 a les 22:07
Què deu tenir aquesta Catalunya, que ha sobreviscut a inútils com Joan Ferran Serafini

+
31

-
3
600 anys de control Guerau, 11/01/2011 a les 21:54
no és cap broma, estem al punt d'inflexió històric, des de l'any 1412 fins ara sempre han controlat Catalunya l'oligarquia burgesa de la facció filoscastellana, i proespanyola, i això està canviant, i es posen nerviosos perquè perden el poder que dura 600 anys

+
19

-
3
BÀRBARSAnònim, 11/01/2011 a les 21:51
A l’antigor hi havia pobles que als qui eren deferents a ells els nominàven BÀRBARS. Serà que Joan Ferran creu que ESPANYA- i CATALUNYA son dos pobles diferents?

+
22

-
4
fasticmasell, 11/01/2011 a les 21:51
Es del tot cert;les personas amb atrofia cerebral greu,estan convençudes que son els demés els malals mentals

+
8

-
3
rectificarinnisfree, 11/01/2011 a les 21:50
Rectificar és de savis.

+
28

-
3
CARRETERO I EL PROGRAMA DE RCATAnònim, 11/01/2011 a les 21:47
A més de tot el que pugui ser, aquest senyor és un ignorant i un presumptuós, com gairebé tots els ignorants. Parla de falta de programa, quan ni tan sols s'ha molestat a buscar-lo, perque llavors l'hagués trobat, si més no, per part de REAGRUPAMENT. Pot ser que en Laporta i companyia no tinguessin temps per a copiar-lo, però Rcat té tot un programa, que a més, associats que hi van dedicar moltes hores desinteressadament, van posar tot en format digital i en forma de llibre. Va ser presentat a la premsa a principis de campanya i va estar penjat a la web, durant tota la campanya. Qualsevol tema s'hi pot trobar: ensenyament, sanitat, comunicacions, immigració, representació teritorial, etc, etc. Però ja ha fet el titular i això és l'únic que llegeix molta gent. Però això és un insult a la gent de Rcat, molts tècnics i professionals de les diferents àrees, que hi van dedicar moltes hores dels seus dies i a més a més tan sols per amor al país.DEMANI EXCUSES I INVENTI EL QUE VULGUI PER NO QUEDAR COM UN IGNORANT QUE PARLA DEL QUE NO SAP.

+
19

-
5
El futur dels "Collabos"Oriol Moragues i Mas (Montreux), 11/01/2011 a les 21:47
Tard o d'hora haurem de preparar l'endemà de la Independència.
Un dels elements clau del periode de després serà el tracte reservat als "collabos". Utilitzo el mot francès ("collaborateurs") perquè a tot el món francòfon el mot té un contigut molt feixuc i terrible.
Caldrà una depuració exhaustiva de tots aquests individus.
Una de les mesures més justes i més populars serà la "inhabilitació perpètua de tots els drets d'elector i d'elegit". Mai més no podran pas tornar a votar ni a presentar-se.
I aquesta mesura s'aplicaria a tota entitat que hagi d'estar enregistrada com a associació i que tingui ressó públic. Cap "Collabo" podrà tenir cap mena de publicitat ni presència pública: l'ostracisme.
Els casos més greus i més criminals podran tractar-se afegint-hi la confiscació de tots els béns obtinguts pels mitjans de la "Collaboration amb l'Enemic".
Tota aquesta llista de gent haurà d'ésser exposada a la llum pública per a .... escarment de Traïdors.
Un punt molt important serà el tracte a les famílies dels Collabos: llurs fills no seran mai discriminats per tenir els pares que tenen car no els han triat.
Un cas recent a França és el de l'escriptor Alexandre Jardin que ha escrit un llibre sobre el seu avi que fou Cap de Cabinet del Primer Ministre de Vichy Pierre Laval.
Al llibre renega de l'avi i denuncia la mentida i el secret de família vergonyós.
El seu oncle i fill del Collabo ja ha reaccionat dient les mateixes collonades per tal de presentar un col.laborador d'en Pétain, de la Shoah i dels Nazis com un gran salvador de Jueus.
Si no fem la gran neteja l'endemà de la Independència ens passarem dues generacions traient passats vergonyosos a polítics, periodistes, escriptors i empresaris.

+
18

-
3
INTEL.LIGENCIA COMPARTIDAAnònim, 11/01/2011 a les 21:30
Independencia=Intel.ligensia compartida. Programa compartit ja!

+
17

-
3
Aquest ciutadà em fa penaJaume S. Regàs, 11/01/2011 a les 21:11
Pena , llàstima...

+
29

-
3
no li seguiu el joc!Anònim, 11/01/2011 a les 21:09
Que coi hi fot aquest tio a la portada?? Si vol propaganda per aquella merda que ha escrit que la pagui com tothom.

+
14

-
5
la fruitaAnònim, 11/01/2011 a les 20:56
Per la fruita sabreu de quina qualitat es l'arbre. I l'arbre del tri-partit aquest a deixat Catalunya molt malament.
I més aquest senyor es un cara-dura. L'ùnic que rutlla a Catalunya es el Barça gràcies al Sr. Laporta, per que el d'ara ja veureu. Aquest senyor m'ha fet fàstic.

+
18

-
3
Ferran,guionista dels MarxSaa, 11/01/2011 a les 20:51
En canvi hem estat " afortunats " que han governat ell i els seus.
Veient el personatge, el càrrec que ostenta, i el partit al que representa i el seu pas pel govern, se m'acut aquella frase d'el gran Marx,en Groucho, que deia una cosa com "sorgint del no res, hem fet els cims més alts de la misèria". Doncs això senyor Ferran,quina "immensa sort" pels catalans, que han situat Catalunya vostès,els seus,els aliats i el que eren abans de vostès en els cims més alts de la misèria

+
20

-
3
Això ho diu la cacicada-enxufada !!!Pol, 11/01/2011 a les 20:50
Pobra CAT la que ha deixat el caciquisme i sectarisme del PSC - PSOE !!!!!!!!!!!. Per això molts que abans votavem PSC no el tornarem a votar més i som independentistes racional i sentimentalment declarats i activistes !!!! Continua així i ni la cacicada del Baix Llobregat us votarà. Penseu que són rucs e incultes .... però ja estan més que farts de que només us dediqueu a tapar-li les vergonyes de lladre i genocida a l'estat ESP. Només serveix per això el PSC. Com us ho fareu si perderu l'enxufisme-caciquisme que us caracteritza. Darrera cacicada del Montilla enguinyar-nos el gran nyap de la RENFE amb tota la mediocritat i purrialla incorporada per assegurar-se 4 vots i mals compotats. Au va ....

+
17

-
4
Terrostista!!!!lacasadelabomba.blogspot.com, 11/01/2011 a les 20:45
De fet ja hem vist que són capaços de fer els analfabets com en Montilla i els terroristes com tu...

+
9

-
4
Una anàlisi políticament incorrecteAnònim, 11/01/2011 a les 20:39
Una anàlisi políticament incorrectA

+
8

-
24
Aquest home te raó!!!Anònim, 11/01/2011 a les 20:36
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Per primera vegada en ma vida tinc que donar la raó a una persona que odio profundament per espanyolista i caspós, però com independentista que vull que m'expliquin el model i programa d'un partit (econòmic, les infraestructures, la cultura...)tinc que donar-li tota la raó. Conec moltes persones que no els van votar i van anar a l'abstenció perque no volien votar a ERC però tampoc a gent sense programa que feien de l'independentisme una cosa superficial i fora dels interessos i necesitats de la gent en general.

+
35

-
3
Ferran nou fitxatje d'intereconomiaJosepPep, 11/01/2011 a les 20:35
Haviat veurem aquest friqui a Intereconomía o amb la Belen Estevan. Ja veureu quin fart de riure.
Visqin els friquis ejspaniols!!
Cap al circ Joan que hi falten friquis.

+
17

-
3
"pobre Catalunya?"innisfree, 11/01/2011 a les 20:27
POBRA Catalunya.

+
29

-
3
crosta barbarajoanet, 11/01/2011 a les 20:18
És tan bàrbar ell com la seva crosta espanyolota. Defineix molt bé el que és això dels bàrbars. Un bàrbar espanyolot com ell que ha traït el lloc que l\\\'ha vist nèixer. Sento vergonya que un esperpent com aquest hagi vist llum a Catalunya.

+
27

-
3
Pobre home, quina llàstima que faPere B., 11/01/2011 a les 20:15
No hi ha cap projecte polític més important i engrescador que construir un Estat nou des de zero. Això ho sap qualsevol persona amb un nivell d'estudis mitjà.

+
27

-
3
sarnósAnònim, 11/01/2011 a les 20:13
Aquest és el de la "crosta", que veia crosta catalanista al altress i no veu la lepra i la sarna espaponyolista que se'l menja viu!
ja fa segles van encunyar un terme per els traidors com en Ferran: BOTIFLER!

+
29

-
3
barraAnònim, 11/01/2011 a les 20:11
Quina barra té aquest impresentable!
Qualsevol del dos polítics al.ludits seríen infinitament superiors al patètic Ferran-Crosta Espanyolista.

+
27

-
3
BabósSalva, 11/01/2011 a les 19:47
Qui t\\\\\\\\\\\\\\\'ha pagat l\\\\\\\\\\\\\\\'edició del llibre? Espero que no sigui amb els diners publics.Fa massa anys que estas xupant de l\\\\\\\\\\\\\\\'erari public.
crec que mes que escriure sobre el teu psoe,que fa pena,hauries d\\\\\\\\\\\\\\\'escriure les teves llafiscoses memories.Mes que res per a poder encendre la foguera de Sant Joan.

+
30

-
4
Crosta botifleraPredicador, 11/01/2011 a les 19:33
No creieu que la independència sigui un projecte per si mateixa?
La crosta botiflera no té remei!
S'ha d'arrencar

+
20

-
15
Primer informis Sr. FerranJ.LluísCC, 11/01/2011 a les 19:31
Li vull dir al Sr. Joan Ferran, que entri al Web de Reagrupament i es llegeixi el seu programa ja que no tan sols proclamen la independència si no que tenen un programa mol elaborat engrescador i mol factible.
Llastimosament em sembla que tinc de donar-li la raó pel que fa a SCI de Joan Laporta.

+
31

-
6
Ignorants!!!Anònim, 11/01/2011 a les 19:31
Quina misèria de polítics que tenen els socialistes, són ben bé com els espanyols: espanyolistes. Com volen avançar si estan lligats pels coll... per Espanya. Sort que el poble ja s'ha pronunciat, però ells viuen en la seva ignorància i la seva prepotència.
Espero algun dia que Catalunya sigui lliure i posats a triar, de la mà de Carretero, que és un polític de cap a peus, potser per això no l'han deixat sortir endavant. Massa interessos ho han impedit. El Laporta ens entretindrà 4 anys amb les seves tonteries.
I que el Sr. Carretero no tenia programa només demostra la ignorància d'aquest paràsit de Joan ferran, que viu del diner públic des de fa molts anys.
Visca Catalunya lliure!!!!

+
24

-
4
San joan dels InutilsAnònim, 11/01/2011 a les 19:27
Per aixo els sosiates, creen tan paro i corruccio per quel programa que porten es impresioinan, la banca amb als beneficis mes alts, lo crac del Narcis Serra amb la direccio de la caixa catalunya, i unes perdudes impresionans i una gran gestio etc etc.Aquest senyo que plego que no servis per res si fos a la empresa privada segurament seria al paro.

+
25

-
3
SOCAiluminat, 11/01/2011 a les 19:24
Per sort la ciutadania ja ha opinat sobre el vostre projecte i si tens nassos continueu sent psoE i veureu quins resultats trieu.
Mentre sigueu psoE no contareu amb la majoria social que tant desitjeu per fer-nos una comunitat autonoma mes .
Au pasiu-bé

+
54

-
3
ferran ets una farsa , un esclau català sotmès per EspanyaMONRÀS , 11/01/2011 a les 19:23
encara que no t ágradi el futur de Catalunya és l índependència , l´estat propi, el quart paìs d´Europa, treure´ns el momio de l éspoliacio practicada per Espanya 60 milions déuros dia. 3000 euros -persona - any, Clar que tú no participaràs d´aquest feina perquè no tens cap capacitat per ajudar aL PAÌS. EN CAMVI Carretero I Laporta si la tenen aquesta capacitat per influïr al Parlament i al poble de Catalunya per aconseguir-ho, tú no, ets un zero a l ´esquerra. informat a ccn.cat, apendràs una miqueta.adéu espanya.

+
35

-
5
Què diu l'ex-terrorista ?Anònim, 11/01/2011 a les 19:22
És un puto crack, comparar-se amb en Laporta, el millor president del Barça de tota la història, sent la entitat catalana més important i més global de món.
I ho diu sense posar-se vermell, ni perdre el somriure, quin personatge més repugnant, què hauria estat d\\\'ell sense el franquisme ?

+
32

-
3
Pobres PPCC amb PSC i PP...Anònimalquadrat, 11/01/2011 a les 19:21
Tranquil Joan Ferran, a Catalunya li queda més vida que a tu i a la teva visió de la unitat de les espanyes extingides...
Si el Principat de la nació de Catalunya ha sobreviscut a vosaltres, res em fa patir, perquè la independència arribarà, i els dos Joans tenen la clau per excitar a les masses, però no seran pas ells qui faran que el territori català on jurídicament mana la Generaliat, esdevingui un Estat.

+
36

-
3
MafiósAnònim, 11/01/2011 a les 19:15
Tan fastigós com sempre, segueix així Joan!