COMENTARIS

+
1

-
1
Pere Mas i Ustrell al CarrerAnònim, 10/01/2011 a les 13:50
Es una vergonya que tots han parlat de aquest fet.i el pitjor es que ells van de cracs com si haguesin fet una proesa,ara la seva intencio es escalar i pujar amunt,tv,radios,etc.
el director de la corporacio catalana de mitjans audiovisuals que no te "collons" per exclourels dels mitjans,son una vergonya per el pais aquest parell de ninots.

+
1

-
0
ADEU REI, ENCANTAT D'HAVER-TE SERVIT PERO LA PASTA ENS FA FALTA. BYE BYE ESPANYA!!!!, 09/01/2011 a les 19:27
EL RESPECTE ES GUANYA. LA BROMETA POTSER SOBRA PERÒ EL REI S'HA EQUIVOCAT SI ES QUE REALMENT S'HA ENFADAT. ELS CATALANS ENS PODEM ENFADAR I MOLT AMB LA MONARQUIA. POTSER EL QUE EHM DE FER ES EL QUE VAN FER A FRANÇA I DECLARAR PACIFICAMENT LA REPUBLICA, L'ESTAT CATALA I ANAR FENT VIA. ENCARA SEMBLA QUE VIVIM EN LA TRANSICIO I ALLO JA ES VA ACABAR. A VEURE SI HO ENTENEN : QUE JA NO VOLEM SER MES ESCLAUS, DEFINITIVAMENT !! QUE S'HA ACABAT L'ENTESA ESPANYOLA I JA NO ES POSSIBLE REFER CAP PONT. ESPANYOLS, DESPERTEU DEL SOMNI DE 500 ANYS DE PERSECUCIO CONTRA ELS CATALANS. LA NOVIA US DEIXA PER SEMPRE. BYE BYE ESPANYA !!!!!!!

+
1

-
0
I QUE ?. COM SI AIXO FOS UNA MONARQUIA DICTATORIAL, JA JA JA I CATALUNYA S'ENFADA AMB EL REI, I QUE ?, 09/01/2011 a les 19:21
TRANQUILS, QUE CATALUNYA, S'ENFADA AMB EL REI. CAP PROBLEMA. DEMA MATEIX, ESTAT CATALA. NO US PREOCUPEU....
AIXO NO ES CAP DICTADURA I EL REI FARA BE DE GUARDAR-SE D'ENFADAR-SE AMB CATALUNYA, NI LA RADIO NI EL QUE SIGUI.
COMPTE QUE CATALUNYA,..........S'ENFADA AMB EL REI I LLAVORS SI QUE TREMOLA ESPANYA...... ANEU FENT ESPANYOLS, QUE US QUEDEN TRES TELEDIARIS.... ELS CATALANS, AIXO DE L'ESCLAVATGE DONCS NO ES VA, REALMENT.....

+
2

-
0
Al Carrer,jaAnònim, 08/01/2011 a les 21:39
despres de aquesta broma tan tonta i de aquests personajillos de circ,Catalunya Radio s´ha de Replantejar si aquest programa ha de continuar.
tots els catalans paguem per aquestes idioteses,que facin bon periodisme i no aixo.es una merda el programa i els seus responsables,presentadors i colaboradors.i ara dilluns ho veurem al "divendres" on hi son els mateixos i patetics "periodistes"que de una vegada canvii la programacio que fa fastic.

+
0

-
0
Tripartit...encara.Glorianits, 08/01/2011 a les 15:43
La primera setmana del primer tripartit...Desapareció de "Postres de músic" un excelent programa nacional català. No em van caldra els 100 dies de gràcia per saber de què anava "la crosta".

+
1

-
0
De sang blava ara la tenim tots en saber que el sol és cancerígenAnònim, 08/01/2011 a les 15:08
Doncs nosaltres lamentem la conversa perquè vol dir que hi ha interlocutor (encara).

+
1

-
1
estupidesa nacionalAnònim, 08/01/2011 a les 13:29
Ho trobo una dessubstanciada, al nivell del Mas i els seus programes. Cat radio cada dia fa mes fastig.

+
2

-
0
aviatmort al borbó, 08/01/2011 a les 12:20
fidel reflexe de la societat catalaneta servil i acollonida(cyu+pscoe),el borbó ronca i corremi tots no sigui que ens tanquin la radio,nanos per viure així més val morir d'una puta vegada....són tan patetics els periodistes de catalunya radio,però es clar han de menjar cada dia i això val diners

+
1

-
0
AcceptacióAnònim, 08/01/2011 a les 11:52
No hi ha cap trucada oculta que es faci amb "acceptació de les dues parts". Una altra cosa és que tinguin poca gràcia (v.g. les que fan al programa del Fuentes).

+
3

-
0
IndependènciaA.S., 08/01/2011 a les 11:41
Comprenem el sentiment de Catalunya Ràdio. Fer tota la feina i assolir l'èxit. I després no es pot emetre per censura reial. La conversa no es pas res de l'altre món. Per l'èxit és aconseguir una nova censura del no res. Gràcies Nació digital per la vostra tasca

+
5

-
1
patetic mataro, 08/01/2011 a les 08:49
catalunya radio patetica !!!! començant pel Barril que es un ........amb callo per que jo tinc mes respecta que ell , si fos per mi recolliria burilles pel carrer

+
5

-
1
la ràdio nacional, de què?Català avergonyit, 08/01/2011 a les 03:50
Jo sé alemany i escolto per internet Deutschlandfunk( Ràdio Alemanya), exemple de ràdio seriosa i d'informació mundial de primer nivell.En aquesta emissora no hi ha lloc per a les pallassades. Hi ha molta informació internacional i molt poca esportiva. Una bona emissora( si saps alemany) per a saber alló que realment s'esdevé al món.
Aquest programa de ràdio de Catalunya Ràdio, és totalment impropi d'una ràdio que es diu "nacional". No anem gens bé. En aquest país( Catalunya) calen molts canvis

+
5

-
1
Tracte ColonialTxevi Rovira Montells, 08/01/2011 a les 02:19
El rei ens censura la Ràdio Nacional i la Federació Espanyola de futbol ens refrega per la cara un títol que han aconseguit gràcies als jugadors catalans, d'això només se'n pot dir TRACTE COLONIAL, i les colònies es van emancipar de les metròpolis en els segles XIX i XX majoritàriament, senyors de CyU: ha arribat l'hora, no podem esperar més, independència ja!

+
3

-
3
MalsonAnònima, 08/01/2011 a les 01:12
El sr Fuentes és l'exponent i l'agent de la jugada més fosca, barroera i indigna contra la independència dels mitjans nacionals, i a més amb covardia: volien carregar-se l'Antoni Bassas i es van servir d'una figura interposada (la pobra Neus Bonet, sabent que no donaria la talla) que s'encarreguès de parar el cop de la indignació, per poder posar desprès aquest personatge que tot i venir del món de l'humor fa ben poca gràcia. Espero que tot això aviat sigui només un trist record i s'ens permeti tornar a escoltar la rádio com abans de tot aquest llarg malson.

+
4

-
3
Què és periodisme?Anònim, 07/01/2011 a les 23:33
Anònima, ho sento, però no en tens ni puta idea de que és periodisme.
Manel Fuentes, tan denigrat per sectaris de tot tipus, és fins ara el millor periodista que ha tingut Catalunya Ràdio al matí.
Vam tenir en Cuní, després en Bassas (que el va superar àmpliament), després Neus Bonet (que va passar sense pena ni glòria) i finalment ara tenim un periodista que s'ha sabut guanyar el lloc i amb el seu estil incisiu i independent ha portar un aire nou al programa.

+
5

-
3
Si Fuentes continua és per cagar-s'hiAnònima, 07/01/2011 a les 22:55
Entrevistes massatge per encàrrec als capitostos sociates més impresentables d'aquí i d'allà,(Marcel.lí Iglèsias, Manuela de Madre, etc), escarni dels millors pel fet de ser independents políticament (Puyal, Bassas, Sebastià Serrano) el sr Fuentes, te un un historial de pes contra la llibertat d'expressió i la addicció al règimen. I va ser l'instrument i el principal agent de la gran injustícia i pitjor negoci de la sortida del periodista Antoni Bassas del Matí de Catalunya Ràdio. No oblidem. No hi ha perdò. Si Fuentes continua és per cagar-s'hi i la sociovergència, en el més sinistre i vergonyant sentit de la paraula, haurem de considerar que és un fet.

+
2

-
2
bajanadesinnisfree, 07/01/2011 a les 22:39
Quina solemne bajanada!
Amb això llencen els diners del contribuent?
Potser que ens ho comencem a fer mirar...

+
7

-
7
Tinguem seny Anònim, 07/01/2011 a les 21:39
Catalunya Ràdio és la Ràdio nacional de Catalunya, es la nostra ràdio.
Sóc oient habitual de Catalunya Ràdio, i amb sinceritat el programa “Tot és molt confús” del Sr. Pera Mas considero que és una burla total que està fent més mal que bé a la nostra Ràdio nacional , quina imatge estem donant dels mitjans oficials de comunicació del nostre país, quina diferència dels matins del Sr. Fuentes . Això sí que és un periodista amb qui pots confiar , que no farà quedar malament . Al contrari, és un orgull tenir-lo .Com a oient de Catalunya Ràdio i ciutadà de Catalunya , demano responsabilitats al Sr. Director de Catalunya Ràdio i que actuï amb coherència de país .

+
11

-
6
En resumAnònima, 07/01/2011 a les 20:57
S'ha de prohibir l'emissió de la trucada telefònica al successor del dictador, no per respecte a la seva reial persona, que no en mereix cap, sinò perquè la dita trucada és una imbecilitat supina, una gracieta estúpida, un gag mal realitzat, sense suc ni bruc, un sensesetit, un mala còpia d'una mala còpia, un xurro d'acudit de poca volada, un patètic exemple de voler fer gràcia i senzillament fer pena.

+
12

-
2
sintèticAnònim, 07/01/2011 a les 20:54
borbó=vividor

+
10

-
5
Ràbia!Anònim, 07/01/2011 a les 20:27
Em fa molta ràbia quan sento aquestes trucades "idiotes" que es fan des de Catalunya Ràdio, sempre en llocs de Madrid. Aixó no es fà, sóc català i catalanista com el qui més, però aquestes bromes tan sols fan gràcia a qui les fà. Jo sento vergonya aliena.

+
9

-
6
Ofensa al president Mas.gat escaldat, 07/01/2011 a les 20:13
Han ofés al rei, i al president, qui es pot fer passar per ell, un a sou de la Generalitat?

+
12

-
3
La llengua d\\\'un poble esclau:Bach de Roda, 07/01/2011 a les 18:26
Qui es riu de qui?
http://www.youtube.com/watch?v=NJvSrSjjUHo
Els catalans fa molts segles que no tenim rei.
Salut, Independència i República!

+
16

-
5
el reyAnònim, 07/01/2011 a les 17:37
Putejar el rei del estat vei no te per que ser censurat,no carda res en tot el dia;es com el gat de la meva dona tot el dia dormint.He dit gat, no que vagi gat.

+
14

-
3
Anònim de les 12:58Anònima, 07/01/2011 a les 17:33
A banda honorables excepcions, Catalunya Ràdio és un ens sota un control policial-ideològic extrem que ha expulsat tota aquella gent quen no combregava amb les rodes de molí del sr Serafini. Uns pocs exemples: Jordi Arbonès, Antoni Bassas, Vicent Partal, Manel Elias entre desenes. Les substitucions són deplorables: ineptes obedients que dissimulen la seva filiació partidista sota el maquillatge d'una incommensurable frivolitatitat, com aquest patètic i penòs Pere Mas. S'han carregat, amb tota la mala intenció, la ràdio pública a major glòria de la privada Racc1, els infotmatius godonians de la qual són per plorar, infestats d'energúmens espanyolistes deshinibits i cridaners. El bons professionals han estat purgats o estan relegats a llocs de segona, tercera i quarta fila, castigats pels comisaris polítics per tenir com a referent la nació i no l'espanyolisme progre-canyí, el màxim representant del qual és l'infumable Fuentes. El pensament en clau nacional està demonitzat i el sr Laporta (ara diputat electe) és considerar un enemic públic, silenciat sinò és per escarnir-lo. Esperem que el nou gobern ho adobi, tot això. No valen excuses presupostàries. Si no ho fa, i no ho fa ràpid, sabrem del cert de quin pal van. I ens enfadarem molt, que diu l'ex.alcalde de SantCugat.

+
11

-
7
Independentistes ofesos.Mediterrà, 07/01/2011 a les 17:19
Segur que deuen ser independentistes "CiUencs". A mi l'ùnic que em preocupa és si una vegada feta la broma, van tenir cura de desinfectar la lìnea provinent de la Casa Reial.

+
12

-
9
Engany.gat escaldat, 07/01/2011 a les 16:24
Qualsevol persona té dret a que no el burlin, i li facin dir coses - que poden ser molt serioses- amb enganys i afany de burla.
Qui de vosaltres si li haguessin fet no haguera protestat?

+
19

-
7
Periodistes que van d'humoristesAnònim, 07/01/2011 a les 16:19
I humoristes que van de periodistes. No m'estranya que Catalunya Ràdio vagi de capa caiguda.

+
17

-
7
ffggfAnònim, 07/01/2011 a les 14:59
M'agradaria saber amb que han amenaçat els de la casa reial a catalunya radio per censurar-la.
Ha de ser un xantatge prou fort com per que en 5 minuts la cadena es plegui a les seves peticions.
Crec que fa molts anys que dura això i em sembla molt peculiar.
(I parlant de censura, de vegades es bona: elimineu immediatament tots els comentaris fets en majuscules. Son de molt mal gust i de molt mala educacio. Nettiquete, bitches, nettiquete)

+
16

-
4
Temps dolents per la crítica.Anònim, 07/01/2011 a les 14:10
Això no és res comparat amb el que ens trobarem a partir d'ara a ràdios i tv públiques. Amb l'arribada de Mas(el President) el tema Borbó serà intocable tant a Catràdio com a Tv3 i no pas per una qüestió de bona educació o respecte sinó més aviat per una qüestió de submissió i censura.
Els darrers anys amb el criticat tripartit les imitacions del Rei sobretot al Polònia s'han pogut fer amb bastant llibertat com és o seria ben normal en un país occidental lliure i democràtic, però a partir d'ara ja ho veureu i tant de bo m'equivoqui.
L'època Pujol van ser temps d'atur i ostracisme pels imitadors de Reis i Princeses a casa nostra.
Pregunteu-li al Calçada (Miki Moto).
Per cert, algú recorda la humiliant bronca que un dia li fotia el Borbó al Pujol mentre aquest amb el cap cot li deia que si a tot? Doncs això serà.

+
15

-
5
Monarquia=Impostos a la brossaKiko, 07/01/2011 a les 14:06
És normal que una institució no elegida com la Casa Reial i que recorda al feixisme vulgui censurar, el que no és normal és que Catalunya Ràdio s\\\'avingui.
El dia que li facin una broma de debó en aquest vividor ja ni t\\\'explico.

+
27

-
1
recapacitemAnònim, 07/01/2011 a les 13:38
Envers de fer el papanata d'aquesta manera, una bona pregunta de un bon programa i professionals periodistics sería: seguint processos lógics adreçar-se a la casa reial per conèixer si tenen alguna opinió sobre quins criteris patriòtics permeten un deficit fiscal a Catalunya del 10% i els 50 anys de manca del corredor mediterràni. Què n'opina la casa reial de això?

+
20

-
5
Humor?Anònim, 07/01/2011 a les 13:20
Vagi per endavant que sóc independentista, republicà i particularment antiborbons. Però no per això estic d'acord amb aquesta "broma", si és que se li'n pot dir així. Per començar, de gràcia no me'n fa cap ni una, i com diu un comentari, una gràcia ho és quan ho fa a tots, no només a una part.
Per altra part, penso que ja n'hi ha prou de tant suposat "periodisme" de ji ji ja ja que no porta enlloc i que gairebé provoca vergonya aliena. La idiotització i cretinització dels mitjans i dels periodistes s'estèn de mala manera i ningú no sembla amb ganes de dir-los que de gràcia, cada dia en fan menys. A més de Cat Ràdio, Rac1 també tira molt en aquesta línia i cansa, la veritat. Intentar seguir una entrevista al programa de la tarda d'en Clapés és per deixar-ho estar.

+
17

-
4
PatèticTino, 07/01/2011 a les 13:02
Em sembla molt patètica la broma. Aquest Pere Mas, una mena de locutor que va de crack per la vida i és un perfecte inútil. Ha volgut fer de Mikimoto i s\\\'ha quedat com a \\\"bufón\\\" socialista! Pere Mas i Mariola Dinarès... tifetes de la ràdio catalana!!!
On és la Catalunya Ràdio bona?? Ah, sii.. ara es diu RAC 1

+
7

-
10
Catalunya RàdioAnònim, 07/01/2011 a les 12:58
No puc estar gens d'acord amb els comentaris sobre Catalunya Ràdio.
Hi ha com a tot arreu, de tot i especialment el programa del Mas no m'agrada.
Això no treu que hi hagi altres programes bons. A més de l'extraordinari Fuentes que ens ha fet oblidar completament els seus predecessors,entre ells el Bassas que semblava insuperable, hi han programes bons com El Secret (Sílvia Coppolo), El Cafè de la República (Joan Barril) i L'Ofici de Viure (Gaspar Hernàndez).
Per tant, cal rebutjar la crítica sectària.

+
14

-
5
CatRadio patèticaAnònim, 07/01/2011 a les 12:44
Per a fer bons programes d'humor calen bons professionals i guionistes... com els que hi ha a RAC1. Ah, caram, quina paradoxa: gairebé els millors radiofonistes de RAC1 són exCatalunyaRàdio... osti, quina mala sort. Qui els va fotre fora? Que no eren de l'equip del fuentes també? Teníem la millor ràdio pública que s'ha fet mai i ara és una ràdio mediocre ii sense ganxo.

+
21

-
6
El programa és patèticAnònima, 07/01/2011 a les 12:36
El programa és patètic, com casi tota la programació de Catalunya Ràdio d'ençà que els socialistes es van enfilar al poder i van aplicar (al crit de: A POR LA CROSTA!) criteris polítics en la programació. AQUEST és el problema i no una brometa ESTÚPIDA destinada a distreure i aletargar imbècils disposats a perdre el temps amb un programa imbècil que l'únic que pretén és distreure'ns dels veritables problemes. AQUÍ rau la censura. Sr Mas estem esperant els canvis en la programació, sinò els fa serà evident que això del canvi és una ALTRA estafa.

+
40

-
5
Cal demanar responsabilitatsResponsabilitats, 07/01/2011 a les 12:21
Cal demanar responsabilitats. No per la broma. Cal demanar responsabilitats per aquest cas innaceptable de censura!

+
10

-
23
JejejeFrancesc Franc, 07/01/2011 a les 12:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No le déis tanta importancia....vosotros habéis intentado reiros del rey.....Nosotros llevamos siglos riéndonos de toda Cataluña......y sin censuras....Lo gracioso es que gracias a páginas tan patéticas como esta...podremos seguir haciéndolo una temporadita...

+
9

-
7
fora els borbonsAnònim, 07/01/2011 a les 12:09
Que se'n vagi a fer la mà el Borbó dels pebrots. I a Catalunya Ràdio que se'n vagi a la merda si acata els capricis despotes de la Casa Reial (Reial es un dir, mafiosa hauriem de dir).
Al Borbó ja se li passarà comptes un dia.

+
8

-
5
Cal demanar responsabilitatsResponsabilitats, 07/01/2011 a les 11:55
Cal demanar responsabilitats. No per la broma. Cal demanar responsabilitats per aquest cas innaceptable de censura!

+
11

-
4
Ira reialObservador, 07/01/2011 a les 11:42
Que s'hi posi fulles!

+
10

-
3
per a recapacitemAnònim, 07/01/2011 a les 11:22
respecte? respecte cap al rei, un senyor que se'n fot de tots nosaltres des que va néixer... gens ni mica de respecte. Pel què fa a altres bromes que comentes hi estic d'acord però el mínim que podem fer cap el rei és riure d'ell.

+
11

-
3
REI MEU ???, MONARQUIA EN CATALA ???REI MEU ?, MONARQUIA EN CATALÀ ????, 07/01/2011 a les 11:01
ES NORMAL, EL REI POT FER EL QUE VULGUI, EXCEPTE NO ENFADAR-SE. PER AIXO ÉS EL REI. SI NO EL VOLEM, ES BEN SENZILL. VOTEU REPUBLICA I HAURÀ DE MARXAR. NO PASSA RES, ES UNA DEMOCRACIA. SI ENS INTERESSA L'USEN, I SI NO, EL TRAIEM COM HAN FET LA MAJORIA DELS PAÏSOS DEL MÓN. QUAN REIS QUEDEN AL MÓN ??? REALMENT POQUETS, POTSER HEM DE PENSAR SI ENS FA FALTA O SINO. JO CREC QUE ENS ES ÚTIL EN ALGUNES COSES I EN ALTRES NO VAL LA PENA, PER A AIXO HI HA DEMOCRACIA. EL REI ESTA PER SOBRE DE LA POLITICA, SI CANVIA EL XIP POTSER SERA MES ACCEPTAT I EL PRIMER QUE HA DE FER PER CONSERVAR LA MONARQUIA ES EQUIPARAR EL CATALA AMB EL CASTELLA O SINO JA NO EL VOLDREM. COM A FRANÇA, ITALIA, I TANTS PAÏSOS QUE JA NO EN TENEN. PERO NO ES POT JUGAR A LES RADIOS, AMB EL MONARCA, AIXO NO ES SERIOS. EL REI ES EL REI, MALGRAT A MOLTS NO ELS INTERESSI.

+
28

-
12
recapacitemAnònim, 07/01/2011 a les 10:58
em considero català, independentista. I desde aquesta optica dic que aquestes bromes no ens fan bé. Polònia s'ha passat 4 anys enfotensen d'un president per la seva parla (patètic). Si truques a algú, per què l'enganyes? Quina gràcia té?. El veritable humor és riures AMB algú, no DE algú. Per molt èxit que tinguim alguns programes de "humor", recapacitem, que no ens pendrà de debó ningú. Cada cosa al seu lloc, i el respecte sempre endavant.