COMENTARIS

+
7

-
3
Catalunya no és cosa de CIUGuerau, 05/01/2011 a les 16:50
Mas creu que Catalunya no és cosa del govern, lo seu són els negocis i la submissió dels seus amb Madrid

+
9

-
4
Ai els primers passos...Anònim, 05/01/2011 a les 12:28
Ai els primers passos del govern convergent...
Primer posem qui posem de consellera de justicia, despres deixem de parlar de concert i passem a parlar de pacte, apugem els peatjes, diem que les consultes no son cosa nostre...
Aquest es el camí nacionalista del govern convergent?

+
8

-
4
60 milions d'euros al diaAnònim, 05/01/2011 a les 11:54
Aquest any Espanya ja ens ha robat més de 240 milions d'euros, 60 milions d'euros al dia.
Mentre en Mas ens distreu amb el "pacte fiscal" (en color taronja a la foto) l'Espoli Fiscal espanyol contra Catalunya continua.
http://ves.cat/anvQ

+
6

-
4
VEJAM, AQUEST CONCERT ECONOMIC?Anònim, 05/01/2011 a les 11:22
Ah... ara pacte fiscal? Tant EsGuerra com CyU deceben.

+
6

-
4
Sí, sí, sí...Anònim, 05/01/2011 a les 10:42
Sí, sí, diuen que el concert serà al Palau de la Música...

+
9

-
3
pacte pacteAnònim, 05/01/2011 a les 09:45
Hi ha una paraula que ha desaparegut del diccionari de l'Artur Mas, a més és una paraula que va repetir milers de vegades durant la campanya:
- CONCERT ECONÒMIC -
I doncs, que ha passat? Que els surt hurticària ara si pronuncien Concert Econòmic?. D'això se'n diu enganyar a l'electorat, però no hi fa res, als votants de CIU els agrada això, com més els enreden millor.

+
6

-
16
Govern seriós, govern convergent!Convergent, 05/01/2011 a les 03:42
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Catalunya és una regió espanyola amb gran potencial si no es dedica a les tonteries que quatre hippies malcriats d'ERC volen.
Artur Mas president!
P
nis

+
9

-
4
FEDATARIS I VOLUNTARISAnònim, 05/01/2011 a les 00:00
Bona nit a tothom.
Ara que el vot independentista explícit ha quedat amagat en gran part dins de CiU, cal mantenir i fer acréixer la flama del dret a decidira través de les consultes populars.Com la de Barcelona Decideix. S'està fent molta feina i molt bona feina. Ha començat el vot anticipat i l'experiència éns va dient que la gent s'hi va interessant molt. Es van recollint força vots. Però tot això no és prou per al propòsit que tenim. Es perfectament factible que un 20%-25% de la població barcelonina voti a la consulta. Podem assolir uns 300.000 vots o més. Catalunya serà coneguda a arreu del planeta per la consulta popular de Barcelona, si aquesta té èxit. La consulta ens proposa un objectiu comú a tots els barcelonins siguin d'on siguin, pensin el que pensin. I és exercir la democràcia de la manera més directa, organitzant des de baix una consulta sobre el futur del país. El fet que el poble prengui la iniciativa és un fet importantíssim. Ens dóna autoconfiança i autoestima: saber que no estem sols, que tenim més força que no pas el que ells volen i diuen. I el fet entronca amb la millor tradició catalana d'iniciativa popular. No ens calen els polítics per tirar una cosa endavant. La fem nosaltres i els polítics ens hauran d'escoltar. Per això és necessària la col.laboració de tothom.
Necessitem fedataris per anar recollint vot anticipat entre els amics, els amic
Hem començat un camí que ja no té marxa enrera. S'ha deseguir avançant sense por. Ens hem de treure la son de les orelles o l'abaltiment i la malenconia. Els catalans ens necessitem... Catalunya ens necessita. Fem-nos fedataris. Fem-nos voluntaris! Cada dia un pas més per al dret a decidir vincuulant i amb totes les garanties!
ENDAVANT!

+
4

-
3
pit i collonsAcrònim, 04/01/2011 a les 23:49
El Govern es cosa de tots (Anònim, 04/01/2011 a les 21:58)
molt bé l'enllaç amb el referèndum de GAL·LES
però matisem: ni nosaltres som com Gal·les ni Castella és Anglaterra, ni Espanya és el Regne Unit
els britànics ens porten uns quants segles d'avantatge en cultura democràtica. Aquí ens podríem comparar més aviat amb l'ex-Iugoslàvia, i ja hem vist com els hi ha anat per allà darrerament amb temes d'autodeterminació
La prova del nou: heu sentit a parlar de la balcanitzció d'espanya? doncs això, si volem plantar cara ho haurem de fer amb pit i collons perquè de referèndums aquí no se'n poden fer, o què ens pensàvem?
majoria parlamentària, declaració unilateral i a remar cap a Europa, si volem ser algú en el segle XXI. Aquests de Ciu només marejaran la perdiu fins que fracassin amb l'im-pacte fiscal
després eleccions anticipades i front nacional. Ens acostem al precipici i tocarà saltar

+
5

-
3
El pobleAnònim, 04/01/2011 a les 22:28
El poble va parlar el 28-N i els van escollir.
Ara 4 anys de pals a les rodes, pidular, desgast fisic i moral, desenganys, dessagnament ...
Temps al temps...aixo ha de fer un espatec...

+
12

-
3
tenir-NEinnisfree, 04/01/2011 a les 22:00
En catanyol: "no és que el Govern tingui opinió o deixi de tenir-LA..."
En català: "no és que el Govern tingui opinió o deixi de tenir-NE..."
Lingüísticament colonitzats. Així no anem enlloc.

+
4

-
3
El Govern es cosa de totsAnònim, 04/01/2011 a les 21:58

+
21

-
3
Mare de Déu senyor! Vicenç Ramoneda i Ullar, 04/01/2011 a les 21:49
Encara estan amb el "pacte fiscal" i amb el "concert"? Mare de Déu senyor!
Els babaus teniu quelcom a dir?

+
17

-
3
No faci nosa.Santi Vidal, 04/01/2011 a les 21:30
"El govern no farà cap consulta". Molt bé, però posis a un costat i no faci nosa.

+
17

-
3
De tal poble, tal govern.Carles Viñals Casado, 04/01/2011 a les 21:00
Bé, res de sorprenent. La manifestació del 10-J ha estat, ho confesso, el miratge més decebedor que mai em pensava arribar a veure. En paraules d'Hèctor López Bofill: "Si a CiU fins i tot fa por pronunciar la paraula 'independència' i els cal recòrrer a subterfugis com 'dret a decidir', 'plenitud nacional' o 'transició nacional', d'on pensen treure el valor necessari per impulsar el projecte necessàriament ardu i problemàtic que comporta una secessió?"
No calíen dots excepcionals d'intel.ligència per adonar-se'n de la falsedat mal amagada sota aquest rosari d'eufemismes; una falsedat acceptada i assumida tanmateix per un poble que ha acabat demostrant que li espanta la llibertat més del que li pessen les cadenes.

+
15

-
2
La foto del "pacte fiscal"Anònim, 04/01/2011 a les 20:10
La foto del "pacte fiscal", que perpetua l'Espoli Fiscal espanyol contra Catalunya, és la del gener del 2006, quan va vendre l'Estatut del Parlament del 30-S al ZP
http://ves.cat/anh2

+
25

-
4
Felicitats als votants de CiU !Mediterrà, 04/01/2011 a les 18:49
Ja us començarà la desinflada ? Veig que el corrupte pressumpte inocent Duran Lleida ja dirigeig l'operació. Pacte fiscal !!! Pocavergonyes ! Aquesta vegada el "peix al cova" serà cortet. La manifestació del 10 J. no demanava aixó. !