COMENTARIS

+
0

-
0
Au, vaPepet, 30/12/2010 a les 17:57
Vinga Guillem, no cal que insisteixis que ja tenen el govern.
Tota la porqueria que escriguis a partir d\\\'ara, ja no te la pagaran.
El Madí abans de plegar ja ha liquidat el \\\"finiquito\\\" a tots els opinadors.

+
0

-
0
Què?nkono, 30/12/2010 a les 13:14
Llavors haurem de començar per dir els incompliments dels PSC/PSOE/TRIPRATIT no? defnsar catalunya, apoyare el estatuto que apruebe el parlamento de catalunya?, plantar cara en els pressupostos del estat del PSOE?, ... i l\\\'etc és molt llarg tant llarga com al obra del iceta

+
4

-
5
De ahí nace la tos a la gallina Eduardo González Palomar (Manlleu), 30/12/2010 a les 11:46
En son de qué, nuestros representantes políticos en Catalunya, interpretaron que esto de gobernar las instituciones públicas iba de colocar cargos públicos de confianza (designación digital) en grado sumo. Por obra y gracia del Tripartito, en torno a medio millar de afines han comido la tira de tiempo de olla grande y ahora toca apearles el tratamiento porque quien presidirá la Generalitat en modo alguno aceptará esa bola. En una de esas, el más que posible sucesor a la Presidencia ya ha manifestado su intención de reducir en un burlesco porcentaje aquellos que los sustituirán. No es necesario masturbarse la mente para llegar a la conclusión de que resulta enormemente tentador para sus incondicionales políticos cubrirse el riñón, durante unos años, por medio de una mera y arbitraria designación oficial. En contraposición, solo pasa por gran estadista quien demuestra la talla de su liderazgo al moderar principalmente a sus propios partidarios. Con semejante declaración de intenciones, sólo nos resta, a los contribuyentes, hacer de tripas corazón o encomendarnos a san pies para evitar quedarnos en la espina de Santa Lucia. Es obvio que en todas partes cuecen habas, pero en la Comunidad Autónoma donde nací a calderadas y peor aún si, en dos paletadas, cualquier lugareño nos señala un ayuntamiento de minúsculo villorrio de nuestro territorio en el que hallaríamos una o varias de estas figuras de las que tanto goza rodearse quien ostenta el Poder. Es más viejo que mear en pared que mezclando lo malo con lo peor, en esta cuestión no iba a ser una excepción, dejamos el castaño oscuro para caer de bruces en la oscura boca de lobo. En sustancia, como la falta de liquidez de la tesorería pública es concluyente y ni a la de tres vamos a vedar el irreductible apego que demuestran nuestros gobernantes a obsequiarse con cargos de confianza, parece sensato exhortarlos a que se den el gusto cuando el número sea razonable; cuando no, que el mal hábito lo sufraguen de su bolsillo y todos henchidos de satisfacción… pasando de cuatro, cada uno fuma de su tabaco.

+
3

-
5
SOBREN Pp$OE's CYU's & ESgUERRA'NSAnònim, 30/12/2010 a les 10:37
EN AQUEST PAÍS L'HECATOMBA ES LO SOCIALISME, L'IMPERIALISME, LO CATALANISME REGIONAL DEL S.XXI, L'AUTONOMISME, L'INDEPENDÈNCIA D'AUTONOMIA, LO PRESTIGI DEL PERFUM, ET ALTRAS ADDENDAS QUE OFUSCAN LO PENSAMENT ET LA BONA VOLONTAT

+
2

-
1
ICETA es ETERN!Anònim, 30/12/2010 a les 10:24
ICETA, ets etern? Tens totes les accions del PSC-FILESA? Esfonsa el partit i ell continua inflant-se com bon socialista

+
5

-
4
paciènciapaciència, 30/12/2010 a les 09:47
si el PSC ha de fer aquesta oposició \\\"tan constructiva\\\"....

+
3

-
2
paciènciapaciència, 30/12/2010 a les 09:44
si el PSC ha de fer aquesta oposició \\\"tan constructiva\\\"....

+
5

-
3
AutocríticaSiSo, 30/12/2010 a les 09:43
Quan vegi un bloc del PSC on facin autocrítica de la seva obra de Govern, i la dels seus socis, aleshores serà moment per llegir aquest.
A la deriva... RIP

+
9

-
6
Vergonya !!.Guillem de Varòic, 30/12/2010 a les 09:01
Vergonya hauria de fer als tripartidistes la sortida en tromba contra el nou Govern quant encara ni s'havia constituït, i més després de constatar la herencia de terra cremada que deixan al seu darrera.

+
9

-
3
Bon diaanonim, 30/12/2010 a les 08:28
On vas PSC? No en tens prou?

+
7

-
3
PSC hecatombe i el ICETA YO SIGO, SIGUE!Anònim, 30/12/2010 a les 08:11
Ja fa un mes que el PSC va demostrar que es un partit que no serveix per a res de res, i el nefastillo Iceta, YO SIGO!!! el PSC es propietat privada dels montillos i montilles? Democracia o Iceta, l'hecatombe del PSC-MONTILLA, ridicul total!

+
6

-
4
APM: "LO MILLOR DELS MILLORS"Anònim, 30/12/2010 a les 01:29
"Se ba a be un foyó, que no saben ni onde sean me tio"