Ús de cookies
Nació Digital utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Solidaritat agraeix a Osona catapultar-los fins al Parlament

Celebren els resultats amb un sopar a Taradell, el municipi amb millor resultat del país (16%)

Especial: Eleccions al Parlament 2010

| Actualitzat el 17/12/2010 a les 08:41h
Joan Laporta i Uriel Bertran, abans del sopar de Taradel. Foto: Laura Busquets / ACN

Els resultats electorals de SI a Osona

Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

+9
-25
El partit de Taradell
Anònim, 17/12/2010 a les 09:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+6
-18
La comarca nos visita
Anònim, 17/12/2010 a les 12:07
Que hi va anar la Belén Esteban?
+16
-5
Intoxicador!
Gabriel, 17/12/2010 a les 14:08
Anonim de les 09:51, De on has tret tú aquesta mentida? Què ets, un intoxicador oficial de la carcundia espanyolista o de la Catalunya unionista? Tan fàstic cardeu els uns com els altres.
+10
-4
Molt bé
Anònim, 17/12/2010 a les 14:37
Una trobada amb els que han fet possible l'éxit és tot un detall. L'agraïment és mutu, molts agraïm que s'hagin presentat i ens hagin fet il.usionar-nos de nou amb la política.
+5
-15
Aclariment
Anònim que té raó, 17/12/2010 a les 14:41
Haurien d'agraïr a Reagrupament Osona la feina feta, no als osonencs. Aquí qui realment ha treballat per la independència ha estat Rcat Osona, Solidaritat només els ha utilitzat per catapultar-se ells al Parlament. Perdoneu, però algú ho havia de dir.
+11
-5
Reagrupats
Anònim, 17/12/2010 a les 14:47
Seguiu fent cagar! Perdoneu però algú ho havia de dir. Quina sort que tots aquests babaus rencuniosos s'han quedat amb un pam de nas. Són tan escòria com els espanyolassos que creixen per tot arreu
+1
-8
lopera, de málaga
Anònim, 17/12/2010 a les 15:22
jajajajjaj que toios mas tontos estos de ragrupamen i del laportiya quese crére listo y ess un cerdon dequ no veaas jajajajajj juass juasss i mas juass
+6
-9
bon profit
Jep, 17/12/2010 a les 15:28

Un altre gest de cara a la galeria i poca cosa més.


Llegia un comentari per algun dels diaris digitals, que comparteixo en gran mesura:

[...] Solidaritat no té cap futur més enllà d'ocupar uns poquets escons al Parlament a base de vots de gent indignadíssima, això és tot. Mai passarà d'aquí, mai no influirà a la política catalana, mai no atraurà més que gent exaltada i una mica justeta, perquè cal ser-ho per votar un partit sense programa, que assegura que la independència és possible "al gener". Solidaritat converteix l'independentisme en un deliri freaky i li fa perdre la poca credibilitat que malgrat tot podria tenir.

+6
-1
Jep
Anònim, 17/12/2010 a les 16:14

Un altre Fourier, sou com la pudor? Com es nota la ràbia que porteu dins. Descanseu, nanos, que el peix ja està venut... per cert com van els anticips de quota dels Reagrupats. El mesies s'ha d'adorar per Nadal i cal omplir-lo de regalets ;)
+1
-5
Resposta a Gabriel
Anònim, 17/12/2010 a les 16:36
No es una intoxicacio. Es veritat.
Visita la web del registre del ministeri de l'INterior espanyol i veuràs que es veritat. Uns noms desconeguts i una adreça d'un pis particular de Taradell, curiosament el municipi on han fet millor resultat.
+5
-1
16.36
Anònim, 17/12/2010 a les 16:57
I si així fós què? Si sense seu s'ha tret aquest resultat i regrupament amb tots els matapans carreters i totes les seus, amb registre, desratitzacions i revisions de la instal.lació del gas passades no en va fotre ni cinc de calaix, alguna cosa deu volguer dir no?? Quins babaus, aquests salvapàtries!
+2
-3
Proves
Anònim, 17/12/2010 a les 16:57

http://servicio.mir.es/registro-partidos/loadDetallesFormacion.htm?protocolo=4100


Ara torneu a llegir el comentari d'en Gabriel, que curiosament ha obtingut el màxim de manetes positives.

De passada ara sabem que les seves sigles són SpI.
+2
-4
bordes tots plegats
Anònim, 17/12/2010 a les 17:03
Això, això,....a foternos com bacons
+6
-1
OSONA
PP 7a FORÇA, 17/12/2010 a les 18:41
Osona is not Spain! PP=7a força!
+3
-1
16.57
Anònim, 17/12/2010 a les 18:44
i?
+1
-2
18:44
Anònim, 17/12/2010 a les 18:59
i? ... i què? No siguis mandrós i explica't xato. Que el teu comentari té tres interpretacions. O és que la mandra i la indefinició ja t'està bé? Deus ser de SpI tu, oi?
+1
-6
Podriem haver estat 12 o més escons
Anònim, 17/12/2010 a les 20:58
Això, això... prou d'enredar a tots dient que sou Independentistes... Gràcies a vosaltres, no hi ha una representació Independentista de veritat. Podriem haver estat 12 o més escons, però amb la vostre divisió no només us heu carregat a l'Independentisme per aquesta legislatura sinó que també us heu apropiat del seu nom. SCxI... Pagareu la vostre traïció a Catalunya!!!