COMENTARIS

+
1

-
0
Pero es el sistemaAnònim, 16/12/2010 a les 08:10
Con las reglas de juego que tenemos, habrá mucha gente que pueda beneficiarse y acceder a viviendas a un precio más asequibles. ¿Quiénes accederán?. Pues la gente sensata de siempre, que no estiran más el brazo que la manga. Esta gente comprará las fincas que se han adjudicado los que se han adjudicado los remates de las subatas al 50% de la tasación actual. Y, sino, cambiemos el sistema. Y pongamos el anglosajón con la entrega de las llaves y la cancelación automática de la hipoteca. Pero entonces que se queden sin beneficios ni plusvalías loa Ayuntamientos, que éstos no han devuelto ni un euro.

+
0

-
3
JoanAnònim, 15/12/2010 a les 21:49
Culpa al banc es una bojeria, perque te que pagar el banc els plats trencats quan pujaba el teu pis no li donaves part dels teus beneficis als bancs. Una altre cosa es que decisions equivocades portin a una familia a la miseria aixo es una pena, pero son figues d' un altre paner.

+
0

-
0
una tonteriaAnònim, 15/12/2010 a les 21:46
Aixo es una tonteria, imagini que tinc un pais que vaig comprar al 2006 i hem va costar 300.000 euros, i dec al banc 290.000 euros. El vei d' abaix ven el mateix pis ara per 200.000, llavors el millor seria no pagar que l' embarguin hem quedo sense deute i el compro. M' estalviu molts calers. NO POT SER AIXO, molta gent deixaria de pagar per que li enbarguin

+
3

-
3
rta. "delinqüents" 16.54Anònim 1er, 15/12/2010 a les 20:01
Está Ud. en un lamentable error. Los bancos no son en absoluto los "malos" e la película. Es una película sin malos, aunque con víctimas. Víctimas de la insensatez. Por ambos lados. Insensato el que pide un préstamo formidable, inabarcable, casi obsceno. E insensato también el banco que presta el dinero, asumiendo riesgos propios de una ruleta rusa.Pero las cosas iban bien en ese orden de cosas. Trabajo, dinero, consumo. La vida nos sonreía. Hasta que se acabo el sueño.
Quisiera añadir que una de las cosas inaceptables de todo esto es que el banco puede adjudicarse la vivienda en la fase de subasta, cuando queda desierta, por la mitad del valor de la misma. Esa disposición es brutal, criminal
Por cierto, el asesino de Olot no merece ninguna disculpa. Que lo ahorquen

+
0

-
0
18:11AliBay, 15/12/2010 a les 19:13
Sembla que no has tingut prou paciència per a llegir pausadament el que he escrit. Torna-t'ho a llegir i veuràs que el que dic i el que tu has entès no tenen res a veure.

+
7

-
0
on es ara el TC???alfons de santes creus, 15/12/2010 a les 19:00
La famosa i inviolable "Constitución Española" diu que: "Todos los españoles tienen derecho a una vivienda digna"..... on es ara el TC que permet que un milió de ciutadans no tinguin sostre o estiguin vivint de caritat o de manera precària en casa de familiars o amics?
Senyors governants, aneu en compte que de tant tibar la corda, es a punt de trencar-se.
Mireu el que ha passat avui a Olot. Vigilem tots plegats una mica, que la desesperació fa perdre la raó..... i un pare de família es capàs de fer qualsevol barbaritat.
Que algú que pugui fer alguna cosa, pensi que es desesperant que mentre uns, (sense cap esforç aparent, tenen unes pagues i jubilacions absolutament immorals), altres pares de família no tenen "PA" per donar a la família.
Es pot jugar a les esquerres i les dretes!!!, diuen que es "legal" que Millet i Montull passegin pel carrer mentre altres famílies per no poder pagar uns rebuts els fotin al carrer.
Crec que tensem massa la corda!!!
pit i amunt
alfons

+
1

-
1
exageratsAnònim, 15/12/2010 a les 18:14
Aixo es una burrada 270.000 x 4 persones = 1 MILIO

+
6

-
1
delinquentsAnònim, 15/12/2010 a les 18:11
I tant que no ho és gens de bonic...!
Resulta que els bancs arrisquen irresponsablement en un negoci que quan no els hi va prou bé, s´en sortirán carregant en contra dels que els hi va pitjor.
Repeteixo, la gent que els bancs porten a la misèria i a la exclusió social, a càrrec de qui ha d´anar el seu manteniment i vetlla?
A més, si els bancs tenen la por de que la gent tornés la vivenda en concepte de liquidació de l´hipoteca i aixó no interessa perquè representaria un increment de l´immobilitzat immobiliari, perquè se les apropien actualment?
Collons! que reclamin els diners, que negociin allargar terminis peró que la gent pugui tenir almenys una casa on poder caure mort!
Tot el que no sigui aixó és -per a mi- delicte.
La tant famosa Constitución Española no diu en algçún lloc que tots els espanyols tenen dret a una vivenda??
En quin capítol consta que les entitats bancàries tenen dret a amputar aquest dret??

+
5

-
3
No és tan bonicAliBay, 15/12/2010 a les 17:10
Amb calma.
Si prospeta la ILP, els deutors liquidaran el deute amb la devolució del pis. Això pot provocar que una part de les persones que tenen una hipoteca de 300.000 euros, amb quotes de 1.200, optin per retornar el pis i anar-se'n de lloguer, fet que encara incrementaria més el nombre d'habitatges com a immobilitzat bancari i perjudicaria la liquiditat de les entitats.
A més cal tenir present que els crèdits es van concedir comptant amb aquesta clàusula que, de no ser-hi, possiblement hauria variat a l'alça l'import de les quotes per a assumir el major risc.
I per a acabar, penseu que allò que els bancs no puguin cobrar dels morosos (o que cobrin en forma de totxo), ho acabarem pagant tots els altres, sigui en forma d'impostos per a rescatar-los, sigui en forma de més comissions bancàries.

+
12

-
2
DelinqüentsAnònim, 15/12/2010 a les 16:54
La UGT només?
Tots els partits i totes les entitats socials s´hauruien de sumar a aquesta iniciativa.
Els bancs són veritables USURERS. Una pràctica condemnada per moltes religions i en canvi d´us corrent a la nostra societat.
Avui hem conegut el desgraciat episodi d´Olot. Desconec realment què ha mogut a aquest pobre infeliç a matar quatre persones, peró no m´extranyaria que hi hagués algún tema d´aquests.
Els bancs són la font principal de marginació i exclusió social de gent que no haurien d´estar fora del sistema.
Els Governs hi tenen molt a dir i total corresponsabilitat: van córrer a subvencionar amb milers de milions els bancs fa dos anys.. i ara permeten l´abús i el desnonament d´aquelles persones amb els diners de les quals (capital públic) es va evitar el desnonament dels propis bancs.