Quico Sallés | Actualitzat el 08/12/2010 a les 12:57h

Un tauró emulant Jason Bourne?

La premsa egípcia deixa entreveure que els taurons del Mar Roig són agents del Mossad

El tauró que pressumptament va atacar mortalment la turista alemanya va ser caçat a les poques hores. Foto: DailyNewsEgyo.Minis. Enviromental

La fama dels serveis secrets d'Israel, el Mossad, supera la realitat de la seva escomesa. Fins i tot, la renda de la seva feina arriba a visos insospitats com suposar que els taurons del Mar Roig són agents secrets al seu servei. 

Els darrers atacs de taurons a les costes del balneari egipci de Sharm el Sheikh, que diumenge van provocar la mort d'una turista alemanya i dies abans havien ferit a tres turistes han alimentat les teories de la conspiració habituals per la zona. Mohamed Abdul Fadil Souza, governador del Sud del Sinaí, la regió egípcia on es troba Sharm el-Sheikh, va obrir la llauna llaminera de les trames d'espies en declarar en un diari local, recollit per la BBC, que "no es pot descartar que el Mossad engegués taurons assassins a les costes del Mar Roig per castigar el turisme i l'economia egípcia". "Estem confirmant aquesta investigació" va assegurar Fadil Souza.

La dimensió institucional va obligar a un portaveu del Ministeri d'Afers Exteriors d'Israel, Igal Plamor, a respondre a les acusacions d'Egipte no sense ironia. "Souza ha vist massa vegades la pel·lícula Tauró i confon la realitat amb la ficció". "No veu aquest senyor que els taurons poden atacar a una banda i a l'altra de la riba del Mar Roig?" va exclamar amb evident sentit comú el portaveu israelià. Conclusió o massa "Tauró" o massa "Jason Bourne".

Navega per les etiquetes

tauróegipteisraelmossad

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: