COMENTARIS

+
0

-
0
que estem fent?Ermessenda, 04/12/2010 a les 11:48
Fa mal sentir aquests comentaris amb una falta de respecte tant brutal. Comentaris d'altra banda semblants als que s'han fet durant les setmanes anteriors a les eleccions entre "seguidors" de partits i coalicions independentistes que s'hi presentaven. La lluita per la defensa d'una terra lliure es pot plantejar des de molts àmbits i en aquest moment, penso, que cap ha de ser excloent. Tenim un greu, molt greu problema que és treure'ns de sobre Espanya. Sembla que és dificil unir esforços i plantejar un únic objectiu amb estratègies diferents sense tirar-se els plats pel cap. Els que portem ja molts anys dins el món de la militancia independentista hem viscut massa etapes similars a aquesta, aquesta però, compta amb una gran i important diferència: La quantitat de gent i col.lectius amb consciència de la necessitat de ser un Estat Lliure. No ens ho carreguem!!!!

+
0

-
1
som-hiAnònim, 03/12/2010 a les 20:46
Amb Omnium, les CUP, força contra l'espanyolisme. En devant

+
1

-
2
votam CUPAnònim, 03/12/2010 a les 20:18
Jo, com a Mallorquí, i com a simpatitzant de l\\\'Esquerra independentista, de la qual la CUP n\\\'és s\\\'expresssió municipal, dic:
-Em fa vergonya i tristesa quelcuns alguns principatins es creuen amb s\\\' exclusivitat de ser catalans; valencians i mallorquins ho som tant o més; dit això, els únics que creuen en el projecte total de la nació catalana són els de la CUP,diuen les coses clares i no mos fan senitr catalans de 2a. Per això els votaria.
-Critica a nes socialisme: jo no sóm comunista, ni vui dictadures, i els de la CUP tampoc; dieu que estan encallats en el passat, quan els encallats al passat sou vosaltres que vos pensau que socialisme és \\\"stalin2 i Russia. Socialisme per noltros és llibertat personal, democràcia participativa, igualtat i cap discrminació per a ningú. Potser a alguns de vosaltres no vos agrada això, i mireu de reüll a ciutadants de colors, a homosexuals o a nous catalans; o creieu que la democràcia és anar al teatre de la butlleta cada 4 anys.
-La CUP té tot es dret de criticar, més que ningú; es moviment porta 40 anys treballant pel país, amb feina de formigueta. No seriem el que sóm sense ells, aixó que, respecte.
-Per últim; la integritat que tenen els militants de la CUP no la té ningú més. A veure si es vostros salvapàtries \\\"laportas i Uriolets\\\" fan amb els seus sou el que fan els regidors de la CUP.
Visca la CUP i visca els Països Catalans!

+
3

-
2
ExempleAliBay, 03/12/2010 a les 18:52
Si les CUP haguessin començat parlant d'independència i s'haguessin deixat estar de les seves collonades habituals de dretes-esquerres, "sí però només si Catalunya és ecologista, maoista i feminista", senyera roja-senyera blava, potser encara haguessin fet un favor a la unificació i prestigi de l'independentisme.
Però clar, ara la culpa és de l'altre.

+
0

-
1
Brutal!cupaire tranquil, 03/12/2010 a les 18:30
Sembla que fins i tot que ja hi ha ex-cupaires. Anem bé! A alguns transversals (sic) sembla que els comença a fer certa poreta el tema.
Calma companys, baixeu aquesta excitació. Les municipals són una altra lliga i tenen unes altres normes. I la CUP no és RCat. Anys de treball, quasi 40 regidors (a Vilanova, Manresa, Mataró, Vilafranca, Berga, Vic, etc, etc, etc), quasi mil militants (no dels que paguen quota, dels que penquen cada dia), altres milers de col·laboradors, més de 70 assemblees locals funcionant regularment...
Calma, companys, calma. Feu baixar la testosterona, reflexioneu i en tornem a parlar ;)
Un cupaire entretingut.

+
1

-
1
On és, on és?Anònim, 03/12/2010 a les 11:40
Una mostra més de que hom critica sense haver-se informat, és la pararoxa de l'actual segle hi ha més informació que mai i hi ha gent que solament s'informa de titulars cridaners però sense profunditzar. Així no anirem enlloc.
Quants dels que feu comentaris per ací us heu llegit, encara que sigui per damunt, el programa del partit al que heu votat?
Per a obtenir la independència s'ha de treballar, criticar menys i sobretot informar-se dels temes en que aneu més fluixets: per exemple si a l'escola no heu après història cal comprar-se un bon llibre i assabentar-se d'on venim i interessar-se com es governen els països independents, estudiar idiomes, etc. Més enllà d'Espanya hi ha vida.
Ésser independentista no és una moda, és un compromís que requereix una mica d'esforç en tots els àmbits quotidians, perquè ara tot està pensat i fet des de l'espanyolitat.

+
3

-
3
així noAnònim, 03/12/2010 a les 11:29
Mentre aneu amb foteses grupusculars d'Independncia i Socialisme, vosaltres si us presentessiu (cosa ue encara està per veure a nivell nacional, vull dir) no tindrieu millors resultats. més aviat molt inferiors, segur. Vocació la vostra. Crec que a les municipals (sóc de Terrassa) no us votaré....i això que m'havia deciit a fer-ho. Però amb el discurs encallat amb Independencies i socialismes, no aneu enlloc, no representeu a la societat catalana, ni a les classes populars tampoc. Viviu en un món , que no es correspon amb la realitat. Una cosa es la ideologia i una altra el programa i actuació immediata. Penseu que cal , ara i aqui, parlar de construir el socialisme? Si? doncs no us menjareu una rosca. I el meu vot i el de molts que coenixo, no el tindreu si us presenteu.

+
2

-
4
Noves glories a EspanyaBarret al foc, 03/12/2010 a les 10:02
Per desgracia el Pais Valencia es a Catalunya el que es l'Ulster a Irlanda. Ja s'ho faran.

+
1

-
1
RealitatJosep Maria, Bellpuig, 03/12/2010 a les 09:46
Per a Anònim, 02/12/2010 a les 20:14, sigui o no egoista, es la realitat, o em negares que al País Valencia El PP, o sigui, l’espanyolisme més acèrrim, te la majoria de recolzament? I els que volen un estat propi son la minoria pràcticament invisible, us podeu enganyar però la realitat, es la que es, i sobre les illes, el 90% es PP i PSOE, o també això es incert?, baixem dels núvols, una cosa es el desig i un altre la realitat, dura i pura, i jo crec, que la nostra prioritat es Catalunya, una vegada siguem independents, potser podem fer canviar de parer als nostres veïns i capgirar el seu sentiment, que de moment es més de pertanyé a Espanya com a Comunitats Autònomes, que com a països federats dels Països Catalans.
SALUT I INDEPENDENCIA

+
3

-
3
hmmTomppa, 03/12/2010 a les 07:37
CUP està molt bé però em fa fàstic elitisme que fa pensar que algú o algunes persones són superiors que altres, qualsevol grup que ajuda 100% els catalans i independentistes fa fàstic. A programa de les CUP no veig ni un mot per ajudar les empreses sinó només drets de persones que no troben cap empresa a qui fan feina. Empreses també són la gent que fan molta feina ...

+
7

-
7
Adéu-siau, CUPAnònim, 03/12/2010 a les 01:00
Com que les CUP s'han inhibit en les eleccions al Parlament (quan no s'han ajuntat a cap dels partits independentistes que hi havia), i ara encara veig declaracions d'aquest tipus que no aporten res de nou ni de positiu, m'estic començant a plantejar NO VOTAR LES CUP A LES MUNICIPALS, i això que en principi tenia previst fer-ho.

+
6

-
6
PÀNIC!!NOSFERATU, 02/12/2010 a les 23:44
Entre d'altres raons per que quan els que votarien independència miren cap el mon independentista i veuen a les CUP i d'altres espècies de la fauna s'en van corrent, presos del pànic, a votar CiU.

+
8

-
8
Ni dretes ni esquerres? No feu riure si us plau!Anònim, 02/12/2010 a les 22:07
Ostres, us esteu quedant a gustet tirant merda contra la CUP, pensant potser que el que facin quatre internautes avorrits ens condiciona el més mínim. Apa, seguiu així que quant la gent d'ordre, conservadora i els negacionistes de la lluita de classes es veuen obligats a difamar així, és que potser ens veu com una amenaça cap als seus privilegis i per tant, que anem pel bon camí

+
11

-
9
indpeAnònim, 02/12/2010 a les 21:31
Ja ens vam dividir l' independentisme al parlament i la vam cagar ara ho farem a lesmunicipals? quina colla de rucs, CUPS independencia SI, pero socialisme us el foteu pel cul.
NOMES INDEPENDENCIA, ni dretes ni esquerres

+
11

-
3
UNITATAnònim, 02/12/2010 a les 21:26
Foteu fàstic tots plegats, entre les cup, si, rcat i erc només feu que dividir l'independentisme. Tothom es tira els plats pel cap i mentrestant a les espanyes se'n foten de tot plegat.
Què costaria arribar a un programa de mínims i presentar-se tots junts??? un cop aconseguida la independència ja hi hauria temps per fer la revolució, per anar de la maneta dels banquers o per convertir catalunya en una república bananera, ai no! això últim ja ho hem aconseguit...

+
4

-
5
HEM SAP MOLT GREU...Anònim, 02/12/2010 a les 21:20
Tots aquests que aneu criticant les CUP, m'agradaria saber quants us heu llegit el seu programa polític. Si no es van presentar a les nacionals va ser pk volen consolidar una estructura de bases.
2.- CUP = dictadura del proletariat?¿?¿?¿ això si k es penos...
3.- L'iluminat k ha posat les dades de les eleccions europees, per què no poses les de les municipals?¿ i digues també que no es van presentar a barcelona...
De veritat, informeu-vos abans d'escriure bajanades...Pot no agradar-te aspectes de les CUP, pero krek k es important k sapigueu k critiqueu amb tanta ràbia...
Per cert; no sóc militant de cap CUP ni de cap associació de l'esquerra independentista.

+
14

-
7
Que calli qui no pot parlari va per les CUP, 02/12/2010 a les 20:29
No crec que algú que no es presenta a les eleccions al Parlament estigui legitimat per anar donant lliçons. A més associar independència amb socialisme és un autèntic anacronisme que l'únic que fa és obstaculitzar el nostre procés d'alliberament nacional. Primer alliberem Catalunya, construïm el nostre estat, i després, mitjançant eleccions lliures, que la nació decideixi el model socioeconòmic.

+
10

-
10
Les CUP? Qui són les CUP?Robert, 02/12/2010 a les 20:20
Aquests noiets de les CUP, que es col·loquen al darrere de la barrera per criticar a tort i a dret, no tenen gran autoritat moral per parlar de les eleccions quan ells no van voler prendre'n part per no tacar-se les mans. D'altra banda, quan parlen de la "construcció del socialisme" em donen molt mal rotllo. Que potser són fans de Fidel Castro o nostàlgics de la URSS? Quina por...

+
10

-
10
A callarMariona, 02/12/2010 a les 20:14
Primer no es presenten a les eleccions i després pontifiquen. Típic dels sectaris. Tingueu els collons de presentar-vos i veureu quants vots teniu. Tronats comunistes de via estreta, això és el que són. Per no parlar de l'entelèquia "Països Catalans", que ens fa més nosa que servei. Els valencians van a la seva i la immensa majoria felicíssims de sentir-se espanyols. Fora llast. La majoria d'escons independentistes es troben avui a CiU. Ens agradi o no. L'eix dreta/esquerra ja no és significatiu, obrim els ulls a la realitat. La gent no està per fer revolucions de pa sucat amb oli.

+
7

-
3
Tota la nacióAnònim, 02/12/2010 a les 20:14
Josep Maria, Bellpuig, 02/12/2010 a les 19:41
Els independentistes volem l'alliberament de tota la nostra nació de Salses a Guardamar. Fa llastima el que dius. Tot el territori no assolirà la independència alhora, però,s'hi podrà afegir quan sigui l'hora.
És un mica egoista el que comentes. Malament rai si hi ha tants principatints amb unes mires nacionals tant curtes.
Saps també hi ha independentistes que som també federalistes, per si no ho havies pensat mai, volem un estat federal amb el Principat, el País Valencià, les illes Balears i la Catalunya del Nord, vet aquí.

+
2

-
5
TotsAnònim, 02/12/2010 a les 20:03
Critiqueu, critiqueu, però, on éreu els independentistes nouvinguts quan fa pocs anys independentistes de l'esquerra d'alliberament nacional eren detinguts per la policia espanyola per portar pancartes amb el mot "independència"? Mentrestant molta gent solament aspirava a estatuts de fireta.
Hi ha gent que pot arribar a pensar que l'independentisme és una cosa solament dels anomenats "reagrupats" i "solidaris", avui en dia fa fàstic que solament es tingui en compte allò més immediat i es rebutgi, s'oblidi i s'ignori tot l'esforç i treball de molta gent que ens ha precedit.
Vull emetre un record a tots els que han lluitat per la independència i ja no hi són entre nosaltres, però, sense ells ara no seriem ací discutin entre independentistes de diverses ideologies.
Un consell: independentistes de diumenge i de corbata arremangueu-vos un poc més, que hi ha molta feina a fer entre tots!

+
6

-
4
Jo vull independencia i prouAnònim, 02/12/2010 a les 19:47
Jo ja en vinc d'un pais socialista i no m'agrada.
Treballas i treballas i mai aconsegueixas res, per que tot es per les classes socials.
I jo no se que passa, pero les classes socials sempre i son, i mai arribas a un balanc.
Les dretes i esquerres deixem-ho per la politica i cadasquu.
La Independencia es per tots.

+
7

-
3
ERRORRoger Hospitalet, 02/12/2010 a les 19:46
Son en total 40.000 de RCat i 102.000 de Si. Les xifres son aquestes. Les que tu has posat nose don surten.

+
5

-
3
a pamsJosafat, 02/12/2010 a les 19:45
Palomar, l'independentisme ha tret millor resultats ara que fa quatres anys, i molt millors que el magre creixement del vot espanyolista, suma els vots de CiU, ERC, SI i Rcat i suma els escons.
Per altra banda, hi ha independentistes de dretes, de centre i d'esquerres, allò que cal assumir ara és que deixem de banda la dicotomia dretes/esquerres, i les forces netament independentistes sumin, inclosa la CUP, tots som necessaris. Aquesta és la única forma de tirar de CiU, tot i que Mas no és Pujol, està envoltat de pujolets i ja va deixar clar dimarts a TV3 les seves prioritats, i entre aquestes no està la pastanaga del Pacte Fiscal, no fos que els poders fàctics que representen les grans families i empreses com Abertis, Acesa, la Caixa, etc s'enfadin.
Tot i demanar la unitat, aquells que van votar a CiU, abans que a a Esquerra, a SI o Rcat, té pebrots.

+
6

-
8
PPCCJosep Maria, Bellpuig, 02/12/2010 a les 19:41
I un altre cosa, els que encara somiant amb els Països Catalans, que ho deixin de fer, només s’ha de veure qui guanya les eleccions al País Valencià i a les Illes, els independentistes, no es que siguin minoria, es que son 4 gats, nosaltres tenim que preocupar-nos del nostre País, que es Catalunya, els demes ja s’ho faran
SALUT I INDEPENDENCIA

+
8

-
8
Mare mevaJosep Maria, Bellpuig, 02/12/2010 a les 19:36
Aquests de les CUP, ai mare meva, d’on han sortit, això de INDEPENDENCIA i SOCIALISME, no veuen que la majoria del poble català, no esta per el socialisme que ells volen imposar, he dit imposar no practicar, perquè la majoria d’aquest de les CUP, de classe obrera poc, en conec uns quants, la majoria fills de famílies de classe Mig-altes o altes del tot, que no tenen problemes per arribar a fi de mes, perquè ja paga el PAPA, no dic que també hi hagi treballadors i inclús mileuristes dins de les CUP, però son els menys, a més quan en unes eleccions de la transcendència que han estat aquestes, han fomentat l’abstenció o el vot en blanc, els desqualifica totalment, per voler donar lliçons als demes
CUP, feu un pensament en clau de País, no d’ideologia, i pot ser que algú us faci una mica de cas.
SALUT I INDEPENDENCIA

+
10

-
8
Visca la lluita de classes!pastoret, 02/12/2010 a les 19:22
Ras i curt: l'objectiu de la CUP és que la classe obrera imposi un Estat socialista a Catalunya mitjançant la dictadura del proletariat, a l'estil de la Cuba de Fidel Castro.
Per tant, la independència només els interessa si serveix per a crear un estat socialista. A ells, un estat català democràtic, pluralista i amb una economia de mercat que estigui integrat dins la Unió Europea no els interessa gens ni mica. Això seria, per a la CUP, un estat burgès i capitalista: ecs, quin fàstic!

+
13

-
12
CUP=Sectaris comunistesJoanet, 02/12/2010 a les 18:50
Resultat de les CUP a le eleccions al Parlament europeu del 2004:
6.243 vots a Catalunya
694 al País Valencià
104 a les Illes Balears
TOTAL: 7.000 vots i poc a tot els Països Catalans.
I amb aquests resultas vene les CUP a criticar els 30.000 vots de Reagrupament i els 70.000 vots de SI?
Aneu a cagar a la via CUP
Font:
-
http://ca.wikipedia.org/wiki/Candidatura_d'Unitat_Popular#La_CUP_a_les_europees_del_2004

+
9

-
3
Es la unitat, Rucs!ferran2, 02/12/2010 a les 18:26
Mentre els moviments independentistes s'entretinguin els uns, amb l'estèril lluita de dretes i esquerres del segle passat, altres predicant un independentisme totalment retòric i ple de ridículs referèndums tutelats pel estat espanyol i per acabar, els que tenint el full de ruta més clar han sigut incapaços de presentar-se junts amb una candidatura única, candidatura que hagués més que triplicat els escons. Doncs així, no ja res a fer.

+
9

-
9
Les CUP? Qui són les CUP?Robert, 02/12/2010 a les 18:19
Aquests noiets de les CUP, que es col·loquen al darrere de la barrera per criticar a tort i a dret, no tenen gran autoritat moral per parlar de les eleccions quan ells no van voler prendre'n part per no tacar-se les mans. D'altra banda, quan parlen de la "construcció del socialisme" em donen molt mal rotllo. Que potser són fans de Fidel Castro o nostàlgics de la URSS? Quina por...

+
10

-
11
són parafeixistes?Anònim, 02/12/2010 a les 17:46
Qui són aquests babaus?

+
4

-
11
Burro de San Vicente, que lleva la carga y no la siente Eduardo González Palomar (Manlleu), 02/12/2010 a les 17:44
Aquello que ocurre en Catalunya en lo referente a la “magnificación” de una corriente ideológica (independentismo) no se trata de una inocentada, tampoco de una pueril diversión, sino de la necesidad de supervivencia de un selecto poder político-social endogámico. Las más de las veces, ni siquiera circunscrito en torno a formaciones políticas declaradas inequívocamente independentistas. Por consiguiente, desde el orbe transversal nacionalista (CiU-PSC) se han activando todos los resortes a su alcance, el mediático y el nutrido entramado de sociedades civiles que subsisten al socaire de la subvención pública, con la intención de amplificar el mensaje, porque hasta la fecha les ha proporcionado pingües beneficios. Distraídas las masas en el territorio catalán en debates estériles, el dinero público, vía Generalitat, ha continuado fluyendo, incluso en tiempo de precariedad económica y financiera, hacía las élites de forma innegable. Asimismo, cierran este perverso círculo vicioso quienes ostentan la dirección en instancias superiores del conjunto del estado al continuar afanados en contrarrestar la supuesta avalancha independentista, tan contraria a sus intereses, con una burrada de traspasos competenciales. De momento, el conjunto del todo (España) no se ha transferido a la parte (Catalunya); no obstante, de seguir los acontecimientos por estos disparatados andurriales, haría bien en no descartarlo… no es mal amigo quien bien previene. Bromas aparte, cuantitativamente, el movimiento independentista en Catalunya, pasados unos nuevos comicios autonómicos, ha vuelto a menguar significativamente. En suma, si nos atenemos a lo sucedido en las muchas ocasiones en que esto ha ocurrido, a nadie extrañe que suban insoportablemente los decibelios de su cansina y machacona melodía soberanista; entiéndanlos… burros serían si obrando del mismo modo esperasen resultados distintos a los que siempre han obtenido.

+
10

-
6
PRRRRRRT!!Doctor Gràcia, 02/12/2010 a les 17:38
No els heu entès bé. Els nois (i noies) plantegen que quan fem la revolució, que com tothom sap és imminent, ja ens posarem d'acord per arribar a la independència. Entretant a fer comunicats que surt de franc.

+
13

-
9
Les CUP existeixen?Confuci, 02/12/2010 a les 17:17
Les CUP són una entelèquia. A cada municipi on estan presents són les CUP o potser millor la CUP, encara que no tinguin res a veure amb les del poble veí, ni amb cap de les que estan a la mateixa o una altra comarca.
No tenen unitat ni tan sols d'acció, van una mica com el vent i cadascuna té ideológia propia, no gaire explicada, a mig camí entre el socialisme de darrera el mur i els antisistema.
Potser l'únic punt en que hi ha una certa coincidència és en el desig d'independència, però concluint :
Les CUP no existeixen com a grup, hi ha moltes CUP individuals!

+
16

-
7
I on ereu valtres?orl, 02/12/2010 a les 17:07
Que els resultats no són bons... Podrien ser pitjors, o millors, en tot cas, hi ha hagut molta gent que ha treballat i de valent perenfortir el projecte independentista.
Menmtretant els de les CUP, municipalistes, preferieu quedar-vos a mirar els "toros" des de la barrera.
I ara dieu que s'hi ha perdut??
Perquè no vau donar suport a ningú??
On ereu quan s'havia de lluitar??
Quan siguem independents, ja ens posarem d'acord en la política econòmica, però ara cal treuren's el jou d'Es`panya, i en aquesta ocasió TAMPOC heu ajudat. Gràcies

+
12

-
7
I on ereu valtres?orl, 02/12/2010 a les 17:06
Que els resultats no són bons... Podrien ser pitjors, o millors, en tot cas, hi ha hagut molta gent que ha treballat i de valent perenfortir el projecte independentista.
Menmtretant els de les CUP, municipalistes, preferieu quedar-vos a mirar els "toros" des de la barrera.
I ara dieu que s'hi ha perdut??
Perquè no vau donar suport a ningú??
On ereu quan s'havia de lluitar??
Quan siguem independents, ja ens posarem d'acord en la política econòmica, però ara cal treuren's el jou d'Es`panya, i en aquesta ocasió TAMPOC heu ajudat. Gràcies

+
32

-
8
i?Anònim, 02/12/2010 a les 17:00
Independència i Socialisme, ja anem malament, no volen separar una cosa de l'altre.
Jo fa temps que he deixat de banda les dretes i esquerres, independència i punt. Sense independència no hi ha dretes ni esquerres ni socialisme ni res, sense independència no hi ha res.

+
17

-
12
òndia! aquesta sí que és bona!Anònim, 02/12/2010 a les 16:49
Tots els partits independentistes han fracassat....
i vosaltres? digueu... va, digueu.... xatos, quantes alcaldies teniu vosaltres?

+
18

-
7
Eix nacionalThomas, 02/12/2010 a les 16:39
I aquesta èmfasi en la revolució popular d'esquerres, sincerament, no té cap futur i és molt poc engrescadora. En qui món viuen aquests de la CUP? La majoria d'aquest país és de centre i de classe mitjana. Si la independència depèn d'aquest moviment d'extrema esquerra estem arreglats.

+
12

-
10
Ni França, ni EspanyaPeire, 02/12/2010 a les 16:33
Sí, és clar, però de moment potser caldria oblidar-se'n de França, que prou problemes tenim per trencar amb Espanya.

+
23

-
10
Fart de savisSabater, 02/12/2010 a les 16:32
Quins collons aquests de les Cup... Sempre criticant el que fan els altres però ells sense tenir els pebrots de remullar-s'hi. El camí es fa caminant i no criticant als altres, si van més drets o més torts. Trobo que és una actitud molt hipòcrita i molt covarda la seva.

+
17

-
12
Ex-CUPAnònim, 02/12/2010 a les 16:31
La CUP es morta. No farà res, no ho veieu????
Que no teniu ulls a la cara?
Anirà arrossegant-se miserablement com ha fet l'independentisme radical els ultims 30 anys, cremant militants, veient com la gent quan es fa gran abandona i se'n va a votar CiU.
Els seus pretesos objectius no es portaran mai a la practica, formen part del passat de Catalunya, estan mes resclosits que els comunistes stalinistes.
Es un entreteniment per a gent desvagada, que no dona cap resposta viable als problemes del nostre país. Però res a dir, si s'hi troben bé, endavant.

+
21

-
10
quan li veus el cul...Lord Halifax, 02/12/2010 a les 16:29
Em sembla, i em sap greu, que la CUP desvarieja una mica. Subscric el què molta gent ha dit ja: vosaltres no heu fet res per estirar del carro. Us ho heu mirat ben arrapapats al sofà. Ara no critiqueu als qui han tingut els nassos de presentar-se. I del tema del socialisme....en fi.... Visca Catalunya lliure!!

+
14

-
7
CUP Municipals - COALICIÓ NacionalsIndependentista Anònim, 02/12/2010 a les 16:29
Veig que algú critica les CUP per no presentar-se a les Eleccions Nacionals Catalanes...
AIXÒ SI QUE HO HAN FET MOLT BÉ...
Que volieu? Dividir encara més el vot independentista?
Algún il.luminat encara no ha entès la llei d'Hondt??? Òstia que fotuts estem de matemàtiques i sentit comú no nois???
MOLT BÉ CUP PER NO ANAR A LES NACIOANLS, aneu-hi amb coalició.
Si la COALICIÖ es a les MUNICIPALS i les NACIONALS, ENCARA MILLOR, demostrareu unitat "a llarg termini" pel projecte de l'independencia, cosa que TOT l'independentisme agrairà...
(Penseu que tampoc guanyareu/rem res amb el % de vots que tindreu... No volgueu una cadireta a l'ajuntament -aneu a fer de voluntaris a carites i us sentireu molt millor-... Penseu en una JUGADA A LLARG TERMINI...)

+
24

-
13
I les CUP, què han fet?Anònim, 02/12/2010 a les 16:20
Les CUP no tenen cap dret a donar lliçons de res. Ells tampoc no han donat cap suport als grups emergents per la independència i tampoc no han treballat per la unió dels independents.
S'ho han mirat des de la finestra. Ara què voldran, tenir representació a les municipals? Això és començar la casa per la teulada, hem de tenir un Estat propi, primer i després ja vindrà la política municipal.

+
15

-
7
Anàlisi de ResultatsIndependentista Anònim, 02/12/2010 a les 16:19
Per analitzar correctament els resultats d'unes eleccions que es fan cada 4 anys heu d'anar enrera 3 o 4 votacions... i analitzar què ha passat entremig...
L'independentismes esta molt fort... i en les propers 4 anys encara ho estarà més... no ho espatlleu...
Fa 8 anys l'única opció independentista era ERC, per això tenien tot el vot independentista... van ser uns traïdors aliant-se amb els espanyols... alguns ineptes "socialistes d'esquerres" els han tornar a votar 2 vegades més!!! i ara estem on estem...

+
15

-
11
cup i potaannunaki, 02/12/2010 a les 16:17
molt be nens, pero vosaltres no he vist q hagueu anat amb ningu a les eleccions del diumenge, per tant ja sabeu el q es diu: 'quant al carro se li trenqui una roda, tothom et dira per on no havies de passar'. no teniu excusa, com tampoc la tenen els palanganerus del pp$oe d'esquerra ni el carretero i cia. CAL MULLAR-SE EL KUL o tancar el bec.

+
9

-
15
Independenciacartera, 02/12/2010 a les 16:14
Esperó que les CUP ets presentin l´alcaldía de Barcelona hi almenys treguin algún regidor;perque són els únics independetistes em un programa d´esquerra.

+
13

-
8
2010Anònim, 02/12/2010 a les 16:14
Diuen “el procés de construcció de la independència i del socialisme necessita recolzar-se en unes bases sòlides i en projectes democràtics arrelats”.
Però, aquesta gent s'ha parat a pensar en que la societat catalana, com l'independentisme, és molt variada y transversal, que potser a la majoria se'ls en fot el socialisme (com d'altra banda ha quedat clar en les el·leccions)?.
Soc del pensament que les CUP viuen dins de projectes socials i nacionals obsolets, arnats, superats per la realitat, propis de fa 60 anys, quan hom llegia a en Fuster (lectura molt i molt recomanable, altrament), sense voler entendre el que volia dir el mestre, sinó com a excusa per a superposar-hi les pròpies aspiracions polítiques "socialistes".

+
14

-
11
CUP - Creant Un Problema? (un altre)Independentista Anònim, 02/12/2010 a les 16:12
Jo que pensava donar suport a la CUP a les Municipals si a les Catalanes s'unisin a una coalició independentista... aquests nanos van pel mateix camí del Carretero... ser un altre problema per l'independentisme... quines declaracions més desencertades...
Teniu el mateix discurs que els Abertzales del Pais Vasc... Socialisme, bla,bla,bla...
EL QUE VOLEM ÉS L'INDEPENDENCIA DE CATALUNYA, no una Catalunya Socialista, Comunista, Anarquista, i bla,bla,bla... com només us agrada a vosaltres... tot això ja vindrà després...
Els Païssos Catalans unificats... foteu riure, toqueu de peus a terra nois... jo de "nen" també els volia... ara només amb Catalunya ja em va bé...
No sé qui fa les anàlisi dels resultats de les eleccions, però, baixeu de la figuera... nous enganyeu...
Per cert, la CUP seria com un nou-PSAN no? On és el PSAN ara? Perque no mireu d'unir esforços...
Això de repartir la riquesa... també repartireu títols universitaris i carnets de conduir als qui suspenguin els exams...?
Sabeu que és la recompensa per un esforç...?
Apa...

+
8

-
8
és una reflexió realistacarlos, 02/12/2010 a les 16:06
jo no sóc de la CUP, però és una reflexió realista. ERC tenia 21 escons i ara en té 10 i SI, 4. Per tant n'hem perdut 7 que s'hauran passat a l'autonomisme de CiU. Algú creu que els resultats del 28N espanten als unionistes o a Madrid? Si us plau...

+
8

-
8
QUO VADIS, CUP?Anònim, 02/12/2010 a les 15:43
Ergo, què volen?

+
11

-
11
Al loro!!Sansa, 02/12/2010 a les 15:42
AL lloru!! Que parlen els salvadors de la pàtria catalana! Seguim el seu exemple: primer projecte social, Catalunya ha de ser d'esquerres i socialista, sinó no us votarem!
Apa nens aneu a cagar a la via! No sou ningú per donar lliçons de moral de les eleccions ni del país COLLA DE SECTARIS! Salut i CUP!!

+
11

-
12
Qui són aquests ?rigorós, 02/12/2010 a les 15:42
Quan tingueu 100.000 vots comenceu a criticar.

+
10

-
7
ApoliticsM.Dencàs, 02/12/2010 a les 15:17
Exacte. No s'ha traduït en cap escó per la CUP. Ni tan sols hi aspiraven.