Especial eleccions al Parlament

per Xavi Tedó
Xavi Tedó | Actualitzat el 29/11/2010 a les 17:35h

Reagrupament decidirà el seu futur aquesta setmana

La direcció del partit reconeix que els resultats assolits han estat molt per sota de les seves previsions especialment a Girona

La direcció de Reagrupament té previst reunir-se a finals de setmana per decidir el futur del seu projecte polític després de quedar fora del Parlament. El desànim és latent entre els membres del partit, que reconeixen que han obtinguts uns resultats (menys de 40.000 vots) molt per sota de les seves previsions inicials. La irrupció de Joan Laporta els ha passat factura i ho demostra que a la demarcació de Girona, on Reagrupament havia depositat bona part de les seves esperances, Solidaritat ha acaparat el vot independentista. La cúpula del partit admet que "hem punxat a la ciutat de Girona quan pensàvem que seria una de les places fortes". De ben poc ha servit que el candidat a la Generalitat fos el cap de llista per Girona, Joan Carretero, que només ha aconseguit com a gesta més notable que Reagrupament fos la segona força a la seva ciutat, Puigcerdà.

Reagrupament podria continuar la seva tasca com a associació tenint en compte que a les municipals ja van anunciar que no es presentarien, tot i que no es descarta cap opció, fins i tot la dissolució. La decisió que es prengui haurà de ser avalada pels més de 3.500 associats que té la formació en la propera assemblea, que encara no s'ha concretat quan es realitzarà. Les ferides obertes amb Solidaritat, especialment durant la campanya, dificulten l'adhesió dels membres de Reagrupament al projecte liderat per Joan Laporta i deixen obert l'escenari de futur.

Referències a Internet

Reagrupament

COMENTARIS

+0
-0
Només una Opinió
Josep Maria, Belpuig, 02/12/2010 a les 12:21
Tots aquests valents de Solidaritat(dubto que la majoria ho siguin), s’ha amagant sota l’anonimat, quina valentia.
Vers dit això tinc molt clar que Reagrupament ha comes errors, no deixa que son humans, però tant com saber perdre, s’ha de saber guanyar, i per el que he llegit per aquí, els solidaris no saben ni fer això, guanyar.
Recordo també, que una entrevista als matins de TV3, va ser el Sr, Carretero, que va dir, que avui en dia era més important ser President del Barça, que President de la Generalitat, perquè el Barça era conegut a tot el mon i Catalunya no, la proba es que del Laporta s’ha parlat inclòs a premsa estrangera, i per tant, es podria dir, que els resultats de Solidaritat, molt bons per cert, son resultat del coneixement del Sr Laporta, ni d’en Lopez-Tena ni Uriel Bertran, jo particularment, m’he alegrat de l’entrada de Solidaritat, vaig votar Reagrupament, conscientment que era molt complicat, treure representació, però convençut, doncs m’identifico més amb ells que amb els demes, també m’entristeix la davallada d’Esquerra(no ERC), però crec també sincerament, que ells s’ho han buscat.
Per últim, sempre he defensat el diàleg i sobre tot el respecte vers tothom, i quan llegeix-ho , algunes desqualificacions, vinguin d’on vinguin, crec que perdem la raó, i desqualificant al mateix que les far servir.
Companys, on estan el milió i mig de Independentistes que van sortir al carrer el 10J?, aquesta es la pregunta, que tots ens hauríem de fer.
SALUT I INDEPENDENCIA
+1
-0
Flautistes
Josep Fourier, 30/11/2010 a les 17:22
Ja podeu anar tocant la flauta, ja! No crec que us endugueu ningú més.
+1
-0
15:54
Josep Fourier, 30/11/2010 a les 17:19
1. l'Anònim de les 15:39 no sóc jo, jo signo, que no ho veus?

2. Estic totalment d'acord amb el que diu l'Anònim de les 15:39.

3. Intenta raonar. Entenc que aquesta actitud de desacreditar sense raonar ha estat la vostra tècnica i de moment ha funcionat, però us acabarà perdent, la gent no és TAN cega. Si no pots calla.
+0
-0
Model CpC
Anònim, 30/11/2010 a les 16:59
Jo si fos Rcat em constituiria com a plataforma d'electors a l'estil de Ciutadans pel canvi. És una opinió.
+1
-2
fatal
RamonS, 30/11/2010 a les 16:55
Jo milito a reagrupament des de fa dos estius, només he anat a una reunió, m'hi vaig quedar per lleialtat a uns amics i per ajudar amb la meva quota, ja que sóc una persona molt ocupada i no tinc temps per a l'acció política. A Reagrupament hi ha moltíssimes coses bones, però crec que tan divinisme, fins i tot messianisme, no era bo. Dónes un tomb per la seva pàgina web i tot són soflames enceses; i la gent que hi escriu? Molts d'ells són senyors que fan por! Per exemple aquell que porta tres mil articles amb el títol "Reagrupament vol dir Aplegament". Hi ha una tia arqueòloga que és una veritable fanàtica. De veritat pensaven que veient aquesta penya el jovent optaria per reagrupar-se? No fem presoners! Amb Laporta no aniria ni al cine! Deia en Jaume Fernàndez, candidat per Lleida, una persona que considero decent i preparada. No es poden cremar les naus d'aquesta manera, senyors de Reagrupament. L'elitisme i la bilis us han enfonsat. Encara he d'aclarir què collons va passar quan van saltar l'Emili Valdero i tanta altra gent. 38.000 vots vol dir que amb prou feines han votat més de 12 electors per militant. Un desastre. He provat de tot, però ni la família ni els amics han volgut saber res de Reagrupament. I abans, qui més qui menys, tots em feien cas.
+0
-0
El que ha de fer R,cat
Reagrupat, 30/11/2010 a les 16:51
Savis i gran gurus de paraula afuada, deixareu autodeterminar una associació que promou l'autodeterminació i la té com a valor principal. A voltes diuen que val més o concell que un "duro". però a voltes si ets prudent et calles el consell i suposes que el qui tens davant és prou responsable per deciri què vol ser quan sigui gran. Tanta violència no és fruit d'alguna impotència i de l'autoestima malmesa, Molts potser s'haurien de fer mirar el vinagre que destil·len. Mercés
+0
-1
rosó, lluma de la emva vida
Anònim, 30/11/2010 a les 16:10
o bilis de ma vida, potser. Molts solidaris (m'hi conto per votar-los, tot i no ser adherit) desitgem que Rcat faci una mica d'autocritica i s'animi a unir-se a SI, on tothom es benvingut. Intentem que no us tanqueu amb pany o forrellat, ja que així encara fomentareu més la divisió.

Si entrem a comentar és perquè se'ns segueix menyspreant des de Rcat, com si els únics i veritables portadors de la salvació fossiu vosaltres. Us heu parat a pensar que potser hi ha altres maneres? Si és així, deixeu actuar a SI, de moment, i d'aquí uns anys feu crítica, però constructiva, la que no heu fet fins ara.
+3
-1
TRANQUILS!!
ROSÓ, 30/11/2010 a les 15:57
Solidaris, que us passa? En lloc d'estar contents pels vostres 4 escons, vrig que seguiu amb la obssessió de Reagrupament. Que si ha de fer això, que si ha de fer allò. Mireu, els reagrupats, ja farem el que ens sembli i això no ha d'interferir en la feina que vosaltres teniu al Parlament. Ja sabem que nosaltres l'haguessim fet millor, però ara l'haureu de fer vosaltres solets, així que arromangueu-vos i a treballar!!. Oblideu-vos dels reagrupats per una temporadeta, que ara poca nosa us farem en el vostre espai. Deixeu-nos disfrutar uns dies de l'alleujament de no haver de compartir espai amb vosaltres. No es pot dir que hagi estat un plaer.
+1
-1
15.39
Anònim, 30/11/2010 a les 15:54
hahahahaha, és difícil encadenar més tonteries per centímetre quadrat. Fourier descansa, i deixa descansar una mica home de Déu.
+3
-0
Que ràpid
Marina, 30/11/2010 a les 15:51
Sembla que el concert de CiU ja no és un concert. Sembla que en Portabella parla de pactar amb SI...carai que ràpid que va tot, només ha passat un dia des de les eleccions
+7
-1
Cap on hem d'anar?
Anònim, 30/11/2010 a les 15:39
A tots aquells que li retreuen que estigués a Puigcerdà. Doncs on havia d'estar?. Dilluns anaven tots a treballar. Altres que no ho han fet mai això de treballar, sempre vivint de la política o d'enredar, estan molt pendents de la premsa i disposats a fer declaracions, mentre que nosaltres no i tampoc és el nostre estil. Va pujar algú a veure'l?. Doncs calleu i apreneu una mica d'honestedat que sempre va bé. Després de veure molts comentaris i de reflexionar, veig clar que Reagrupament no s'ha de dilïr ni disoldre's en res. Hem de continuar junts i units, donar la cara, agraïr poble per poble a tots els votants, escoltar-los, pagar tots els deutes, eixamplar la base i convocar assemblea. També tinc clar que això és com una cursa de relleus i ara li tocarà còrrer a SCI; però en Laporta no serà mai el líder que pugui unir a tots els catalans, ja que tot i ser una persona admirada no és una persona respectada per tothom i en qui la gent hi confii cegament. Espero que faci molt bona feina al Parlament i possiblement la més bruta de totes, que és denunciar constantment l'espoliació fiscal que patim i fer nous votants cap a la causa comuna, però no crec que sigui el líder final. Penso que Reagrupament ha de seguir fent la feina del tractor i llaurar el territori, sortirà nova gent i capaç, liders potencials que hauran de fer-se i entrenar-se i aquesta feina la pot fer molt bé, sota la direcció ideològica de Joan Carretero. Tal com deia ell moltes vegades: "qui no vulgui rebre bufetades per tots els cantons, que se'n vagi i abandoni quan abans, no li retreurem res, però necessitem que els que quedem confiem en nosaltres mateixos i estiguem diposats a lluitar fins al final". Doncs això, hem rebut una bufetada més; i què?. Hem de seguir endavant.
+0
-1
dvd
Digital, 30/11/2010 a les 15:29
Sometent, què es un video? passat al dia home.
+2
-0
VHS, on ets?
sometent, 30/11/2010 a les 15:15
En el seu dia un sistema de vídeo llastimós (VHS) va guanyar al bò (Beta). Aquest sistema llastimós actualment fa molts anys que ha desaparegut. El bò i original encara, encara segueix funcionant (Betacam).
+1
-0
Anònim de les 14:23
Josep Fourier, 30/11/2010 a les 15:11
S'ha tornat a complir allò que han sabut sempre tan bé els demagogs de totes les èpoques, que els pobles són menys intel·ligents que els individus. Potser si que, com tu molt bé dius hi ha una pega que els enganxa ben fort i aquesta pega es diu interès, però m'agrada pensar que desapareixeran ben aviat. Que els de fora siguin males persones em molesta molt menys que quan ho són els de casa.
+1
-7
Carretero
Anònim, 30/11/2010 a les 15:06
Ja t'està bé Carretero, no et volem a SI, no volem prepotents!! Fóra a fer de metge
+0
-2
va de bojos
Anònim, 30/11/2010 a les 14:43
quan un boi va en sentit contrari al teu a la carretera, n'hi ha per insultar-lo...

quan no és un, sinó 3 o 4..cal començar a qüestionar-se qui és el boig.
+1
-3
-joan-
Anònim, 30/11/2010 a les 14:38
et refereixes a Carretero? n o sé si saps que a la senyoreta Lapiedra ara li ha donat per mostrar el seu immens i valorat suport a Rcat..

potser per això Carretero es va quedar a caseta la nit electoral, deixant a tots els reagrupats tirats..total, ell no sortia..
+3
-0
On era?
- Joan - , 30/11/2010 a les 14:35
A tots aquests biliosos no els vaig veure preguntant-se on era el que li estira el tanga a la Maria Lapiedra el dia 11 de Setembre a la tarda.
+1
-4
1714
cat, 30/11/2010 a les 14:29
Reagrupament s'ha d'unir a SI o desaparèixer, prou vot dividit, només fot que mal a Catalunya, la unió fa la força, això ho sap tothom!!! Carretero contrueix país, no fagis perdre més vots!
+3
-1
VOLS DIR, FOURIER?
Anònim, 30/11/2010 a les 14:23
Josep fourier, no sé si tens raó, però em sembla que no i em sap força greu. Tampoc havia de durar el tripartit i ja veus que l'interés, que és el que els unia, els ha fet durar el màxim possible.Es quelcom que uneix molt en el destí i és el mateix que uneix els Laporta's boys,l'interés, cadascú el seu, això si. Ho han demostrat en aquests quatre mesos, on tot i les baralles internes,de cara enfora,ningú els ha vist rentar la roba. Ara hauran de defensar la paradeta i encara que fa vergonya sentir parlar en Laporta, i si és l'Uriel qui parla, et cau l'ànima als peus, sembla que a la gent, això ja no li importa. Fa un temps que tot s'ha tornat tan mediocre, que els valors ja no son importants per a la gent i així tenim 100000 vots per a un notari que no pot exercir per corrupte, per un expresident del Barça, també en situació si més no, dubtosa, i per un xitxarello, que la seva feina era rebentar assemblees, manant una colla de sindicalistes alliberats. Tots els valors que hi ha a Reagrupament, només han interessat 40000 persones.Aquesta constatació, em té en estat de shock
+3
-1
A cagar a Hamelin!
Josep Fourier, 30/11/2010 a les 13:59
Germans reagrupats. Ja ho veieu, insulten, ofenen i quan els demanes que s'expliquin canvien de conversa. A casa meva dels que fan això en diem males persones i n'estic segur que no som els únics. Esperarem a veure passar el cadàver de l'enemic, podeu estar segurs que no trigaran gaire, quan no els fem cas es giraran i es mataran entre ells. La meva ampolla de cava sap que no durarà gaire a la nevera.
+3
-7
Reagrupats deixeu-vos d'hosties!!!
Independentista Anònim, 30/11/2010 a les 13:14
I deixeu-vos de tonteries de regeneració, que si aquest diu.., que si aquell fa.., que si m'han dit.., que si va fer.., etc...

Només volem la independencia, és molt senzill.

Després, ja acabarem de construir el pais.
+2
-3
deixa temps, fourier..
Anònim, 30/11/2010 a les 13:10
podria entendre que critiquessis sense contemplacions per intentar arrabassar algun vot durant la campanya, però ara com a mínim tingues la dignitat de deixar-los fer durant un temps, a veure si et donen la raó o t'has d'empassar tota la merda de nou. No tingueu tan mal perdre, ara menysprear només va en contra de l'independentisme en general, això ja no és una lluita.

Espero que no ens esperin 4 anys de simple menyspreu per part dels reagrupats, es faria molt cansat.
+1
-8
Disolució d'RCat
Independentista Anònim, 30/11/2010 a les 13:09
El millor que podeu ger es "tancar la botiga" abans de final d'any, i tornar les quotes avançades del 2011 als qui us la reclamin.

Carretero (pare i creador d'RCat): Explica l'error als teus (creure que series més mediatic que en Laporta i un jurista i un politic profesional), i plega de bones maneres. Ets un bon independentista. Dels errors tothom n'apren.

Seguidors/Votants d'RCat: Jo no seguiria amb cap projecte d'RCat. Ara ja tots savem els efectes de la llei d'Hont...

El futur independentista ara per ara dependrà de la coalició independentista SI, de ERC, i de CiU. El dia que aquests tres es posin d'acord, serem independents.

Aquest dia arrivarà.
+3
-0
Tot és qüestió de pressupost
Jaume Figueres, 30/11/2010 a les 13:01
Estic d´acord amb Un de Tants. La gent del carrer no sap que és Reagrupament ni tampoc qui és Carretero. Per tal que la gent ho sápiga Reagrupament hauria de gastar molts diners en publicitat però no els té. Tampoc hi ha famosos que li facin publicitat gratuïta.
+3
-7
SI SI
Anònim, 30/11/2010 a les 12:48
Carretero a cagar a Puigcerdà!!!
+4
-2
Jutgeu vosaltres mateixos
Josep Fourier, 30/11/2010 a les 12:47
Aneu a l'Avui, llegiu l'entrevista, llegiu a sota els comentaris de la Soli si és que encara no ho heu fet i desprès sabreu a qui hem tingut la desgràcia de donar quatre escons aquestes eleccions. Us asseguro que al començament me'n vaig alegrar, i encara més perquè els van prendre a PxC, però hores d'ara veient els seus mètodes em foten el mateix fàstic uns i altres.


http://www.avui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/339106-segurament-no-ho-he-sabut-fer-mes-be.html
+5
-3
Quin fàstic!
Josep Fourier, 30/11/2010 a les 12:27
Quin fàstic que em foteu els publicistes de la Soli. Quan he llegit els comentaris de l'entrevista a en Joan he pensat "què pot haver dit de tan terrible en Joan que mereixi aquesta crítica ferotge?", he anat a l'Avui i he llegit una entrevista a una bona persona, humil, que no culpava a ningú, reconeixia els possibles errors propis i quedava bé amb tothom, i vosaltres seguiu amb la vostra campanya de descrèdit i "patada als ous". Quin fàstic que em foteu! Us asseguro que l'ampolla de cava que ja tinc a la nevera esperant que el xiringuito foti un pet no durarà gaire, us mossegareu la llengua i morireu enverinats!

Ens mantindrem fidels per sempre més al servei d'aquest poble.
+5
-5
Reagrupament no cal que decideixi el seu futur, ja ho han fet els votants
Anònim, 30/11/2010 a les 12:13
Carretero àlies el messíes, quan era a ERC, ja fèia mal al partit i als seus companys. Per fer mes mal encara, es và inventar un nou partit. Peró que poc es pensava que, es trobaría amb uns altres caragirats, que van tenir la mateixa idéa que ell, fer mal al independentisme dividint-lo.
Ara el metge, ha provat la seva medicina i es amarganta com la fel.
En resum...tal faràs…tal trobaràs.
Aixi es la vida, una selva.

+3
-3
El Messies ha parlat
Anònim, 30/11/2010 a les 11:43


De debó, companys, no ho entenc. He donat suport a Rcat per compromís personal, tot i que no m'agrada massa en Carretero. No el veig el lider que necessitem, tot i que té virtuts, òbviament. Però el que va fer el diumenge a la nit no té perdó de Déu. Quedar-se a casa i no donar la cara davant els centenars de persones que han donat la cara per éll és una clara mostra que l'únic que l'ha mantingut viu és el seu messianisme. A més, ara es despenja en una entrevista... Maleducat i impresentable. Estic molt enfadat per com ens ha tractat, que coi s'ha cregut aquest paio? Reagrupats, cal pensar en el pais i no crec que ens hàgim de disoldre. Crec que hauriem de mantindre la nostra personalitat i integrarnos en un projecte comú, però cal exigir la dimissió del Sr. Carretero i la seva Junta, i que tirin endavant altres persones (Carles Mora per exemple)
+5
-7
Patètic!
El Pastoret de la Segarra, 30/11/2010 a les 11:30
Heu llegit l'entrevista al Carretero a l'Avui? Quins pebrots que té aquest paio! Ara veu el que tothom veia des de feia temps. Ha portat la seva rebequeria fins a les últimes conseqüències i l'únic que ha aconseguit és que no hi hagi un grup parlamentari independentista al Parlament. Ell és el culpable de la dispersió independentista, perquè hauria hagut de ser humil, adonar-se que no podia competir amb Laporta o López Tena, i ajuntar-s'hi o retirar-se a favor de SI. I també és el responsable de portar centenars de persones a treballar i treballar durant mesos sense cap possibilitat d'èxit i que ara se sentin impotents i frustrades. Ell ja ho sabia, com ho sabia tothom que estigués mínimament informat. Qui s'ha cregut que és? El Gran Líder? Au va, jo no en vull saber res més d'aquest personatge, serà tan patriota com vulgueu, però la seva tossuderia ens ha fet mal, ha fet mal a l'independentisme i a molts independentistes. Que se'n vagi a passar consulta a casa seva i que no torni a emprenyar mai més. Fora!
+6
-1
On era en Carretero diumenge?
Anònima, 30/11/2010 a les 11:27
A Puigcerdà pq l'endemà tenia consulta....
+6
-7
als reagrupats...
Anònim, 30/11/2010 a les 11:22
que encara supuren bilis, dosifiqueu-la, que ne teniu per 4 anys més..

deixeu de mirar-vos el melic.
+3
-2
El que cal
Anònim, 30/11/2010 a les 11:18
...jo aniré on vagi Maria Lapiedra. La única que pot regenerar l'independentisme.
+12
-4
A quin pais vivim?
Anònim, 30/11/2010 a les 11:18
A quina merda de pais vivim, que la còpia guanya a l'original i la gent encara se'n alegra? SI ja ha pagat el cànon a l'SGAE?
Què us penseu, que si en Laporta no hagués sigut el president del barça, hauria tret el mateix resultat? De fet, haver estat al barça és garantia de saber estar a l'alçada al parlament?
Sort que SI té l'ex notari forçós i el nen ni-ni que si no.....
+4
-6
Dimissions
Jordi S., 30/11/2010 a les 10:57
Si en Carretero i la seva Junta haguessin plegat quan van dimitir (pel gener) la cosa hagués anat molt diferent.
+4
-4
A quin pais vivim?
Anònim, 30/11/2010 a les 10:56
A quina merda de pais vivim, que la còpia guanya a l'original i la gent encara se'n alegra? SI ja ha pagat el cànon a l'SGAE?
Què us penseu, que si en Laporta no hagués sigut el president del barça, hauria tret el mateix resultat? De fet, haver estat al barça és garantia de saber estar a l'alçada al parlament?
Sort que SI té l'ex notari forçós i el nen ni-ni que si no.....
+2
-6
Adeusiau
Bonafon, 30/11/2010 a les 10:39
El poblemes de Reagrupament venen de que ser una fotocopia d'Esquerra. Van desaprofitar l'oportunitat. Van cópiar els defectes, sense preocupar-se ja que es podia corretgir i millorar.
+4
-6
.
Anònim, 30/11/2010 a les 10:32
El sectari d'en Carretero ha de començar per no menysprear a la resta de milers d'independentistes.
Aquest home es pensa que els únics indepes son els seus 40.000 votants i la resta son una colla d'autonomistes.
Té un greu probema de visió de l'amplitud de l'independentisme avui dia
+5
-8
UNITAT INDEPENDENTISTA
Anònim, 30/11/2010 a les 10:28
El millor fora que els d'RCat s'integressin a SCI.
RCat pot aportar molt a SCI, aporta treball ja fet, presència al territori, seus de partit a molt pobles i el més important, que busquen el mateix de SCI.
Ara, els ressentits i sectaris de RCat que es dediquen a criticar a SCI i que encara no han vist qui és de debó el seu enemic, millor que es quedin a casa i calladets.
+2
-3
A quin pais vivim?
Anònim, 30/11/2010 a les 10:21
A quina merda de pais vivim, que la còpia guanya a l'original i la gent encara se'n alegra? SI ja ha pagat el cànon a l'SGAE?
Què us penseu, que si en Laporta no hagués sigut el president del barça, hauria tret el mateix resultat? De fet, haver estat al barça és garantia de saber estar a l'alçada al parlament?
Sort que SI té l'ex notari forçós i el nen ni-ni que si no.....
+1
-0
CALMA, L'AUTONOMISME = 3 ANS DE VIDA
Anònim, 30/11/2010 a les 10:16
CYU farà que l'efect "Catalunya Millor" dure lo maxim possible. Un bon dia proxim a las eleccions anaran a Madrid a veir qui sia (PPSOE) et tornaran somicant. Esguerda non haurà cambiat gens ab la musiqueta de sempre, los ecolochistas encara enviaran tantas propagandas com personas i ha per familia et lo deficit institucional serà proporcional als miquelins dels paps ab mastercard del nou tripartit CDC+ UDC + ...
+4
-7
Seguiu sommiant truites
Anònim, 30/11/2010 a les 09:44
Si aquestes eleccions amb prou feines heu arribat a 40.000 vots, d'aquí a quatre anys, quedareu frec a frec amb la Mairena i el Chiquiliquatre. No és broma. S'ha de saber perdre, i apartar els venedors de fum de la direcció dels partits. L'independentisme està en marxa, i es courà poc a poc, però no hi ha lloc pel dictadoret de Puigcerdà, sí pels que desitgen realment una Catalunya lliure. A veure si sabeu triar el camí, d'una vegada i deixar de dir bestieses com aquest Fourier, que cada dia és més patètic.

+8
-1
Tampoc tant malament
Anònim, 30/11/2010 a les 09:43
Tampoc li ha anat tant malament al metge de Puigcerdà, ja que com qui no vol tindrà quatre diputats defensant el seu programa i el seu ideari, perquè el dia que a algú (hi ha qui diu David Madí) se li va acudir una manera de desactivar al metge, no va fer altra cosa que clonar el projecte, el programa, i endollar-lo al que havia de ser el seu soci a Reagrupament. Dit això, l’únic èxit de Reagrupament és saber que han estat els usurpadors els que han tret els quatre escons de l’esperança. I la feina de tots plegats, és procurar que els quatre no s’allunyin d’aquesta ratlla, i sobretot que no caiguin en braços dels qui els van programar a can CiU.
+8
-2
Necessitem l'honestedat de Reagrupament
Joanna, 30/11/2010 a les 09:31
Ens cal Reagrupament, les teories independentistes que estan sobre la taula i han entrat al Parlament són les tesis de'n Carretero. Les tesis de regeneració democràtica no les defensa cap partit. Endavant Reagrupament!
+8
-6
A Puigcerdà i a on ens doni la gana
Josep Fourier, 30/11/2010 a les 09:25
No els votaré mai, no votaré mai la Soli, colla de lladres impresentables, txitxarel·los, espanyoleros, ni-nis. Cent cops abans votaré Esquerra, sobretot si aquests quatre anys de desert serveixen per fer la neteja que tant necessiten. Tinc una ampolla de xampany a la nevera esperant que aquests botiflers facin el pet. Sé que bordaràn, però tant se me'n fot.
+2
-2
SON QUATRE ANYS
Anònim, 30/11/2010 a les 09:23
Particularment jo quedo a l'expectativa, aquest propers quatre anys SON els que demostraran que fan els "LAPORTAS BOYS". Aquests fums que teniu, i que encara heu de demostrar que es el que fareu els pròxims quatre anys, guardeu-los per al final de la legislatura(si es que l'acabeu), masses galls en el mateix galliner. Es quan acabes la feina que s'ha de valorar, i, si els catalans, son intel-ligents, esperem que llavors, valorin el que heu fet. La resta, (la marca blanca de RI.cat), ara demostreu-ho que no es així, i que els LAPORTA BOYS, son alguna cosa mes que mediatics. Ho sento per els que heu treballat per a col-locar els que anaven en les "llistes obertes???", ells, ja estan col-locats, on quedeu el reste d'aquestes "magnifiques llistes obertes", en que el bloc primer quedava tancat d'entrada????. Observeu aquests quatre anys i preneu nota!!!!!!. I si soc jo el que no tinc raó, i si ho fan be aquest quatre anys, jo seré el primer que a les properes els votaré, però atenció, quatre anys son molts. Veurem que passa.
+3
-6
SI
Anònim, 30/11/2010 a les 09:14
A cagar a Puigcerdà!
+5
-0
R.Car, endavant
Reagrupat de primera hora, 30/11/2010 a les 09:12
R,Cat ha estat un grup seriós que ha fet una gran feina movent opinió, fomentant l'independentisme i preparant un full de ruta impecable (l'únic en aquests moments possible per anar de caps a la llibertat ). Es evident que no ha arribat tot això als electors per errors propis, limitació de convocatòria (pròpia i aliena al moviment). Tampoc no ha aconseguit ser el moviment transversal que es proposava, també per errors propis i aliens...Cal una reflexió profunda i sense el fel que destil·len alguns bocamolls de torn i veure si s'ha de continuar (crec que sí), com s'ha de seguir endavant i quina estratègia seguir
+4
-0
SON QUATRE ANYS
Anònim, 30/11/2010 a les 09:11
Particularment jo quedo a l'expectativa, aquest propers quatre anys SON els que demostraran que fan els "LAPORTAS BOYS". Aquests fums que teniu, i que encara heu de demostrar que es el que fareu els pròxims quatre anys, guardeu-los per al final de la legislatura(si es que l'acabeu), masses galls en el mateix galliner. Es quan acabes la feina que s'ha de valorar, i, si els catalans, son intel-ligents, esperem que llavors, valorin el que heu fet. La resta, (la marca blanca de RI.cat), ara demostreu-ho que no es així, i que els LAPORTA BOYS, son alguna cosa mes que mediatics. Ho sento per els que heu treballat per a col-locar els que anaven en les "llistes obertes???", ells, ja estan col-locats, on quedeu el reste d'aquestes "magnifiques llistes obertes", en que el bloc primer quedava tancat d'entrada????. Observeu aquests quatre anys i preneu nota!!!!!!. I si soc jo el que no tinc raó, i si ho fan be aquest quatre anys, jo seré el primer que a les properes els votaré, però atenció, quatre anys son molts. Veurem que passa.
+3
-5
Per als reagrupats
petrus, 30/11/2010 a les 09:04
Amb total respecte als militants i simpatitzants de Rcat, la meva opinió és que els mals resultats, principalment son deguts a que a Rcat hi ha hagut conflictivitat que ha trascendit fora del partit.
El tema d'aquella dimisió de Carretero si no dimitia la junta, el problema de confecció de llistes, etc.

Els partits que tenen ideologia, quan es barellen en públic, no els vota ni deu. Perden confiança. Això també és el què li ha passat a ERC.
Laporta ho sabia i per això ha preferit no afegir-se a un partit que no semblava tenir molt futur.

Per altra banda, SCI ha fet una gran estratègia de la mà d'en López Tena, però li ha mancat i li mancarà mà esquerra.

No cal esperar de la direcció de Solidaritat un tracte exquisit. És una de les seves mancances. Això també ha provocat el tema que ha fet tan difícil la unió.

Però...

Volem la independència. La necessitem com l'aire que respirem.
Deixem que uns craks en estratègia encara que a vegades siguin rudes en el tracte, ens ajudin a assolir-la.

No cerquem sants a la direcció. Hi tenim un gran estratega i un gran mediàtic. Utilitzem-los en el bon sentit de la paraula.

La meva modesta opinió és que ens empassem el gripau d'aquesta petita o gran manca de mà esquerra d'aquests dirigents i ens sumem a aquest projecte que sembla que tindrà molta empenta.

No siguem més puristes del compte. Només tenim un objectiu. Necessitem qui sigui millor estratega per arribar-hi. Ells ho han demostrat.
+9
-3
Txitxarel·lo
Josep Fourier, 30/11/2010 a les 08:00
Els catalans hem preferit un projecte sense suc ni bruc, liderat per un txitxarel·lo, un espanyolero i un ni-ni a un projecte seriós, liderat per persones honestes, que feia tres anys que treballava pel país. Avui estem molt contents perquè una pilota ha entrat cinc cops dins d'un un marc de fusta. Els espanyols ens estan robant el futur dels nostres fills i nosaltres anem fent el burro. Com he dit a la notícia del futbol, vergonya.
+10
-1
Els cansats són els qui treballen com deia el seu avi.
Un de tants, 30/11/2010 a les 05:03
Carretero manifesta que en alguna cosa s'han equivocat i no m'ha agradat llegir-ho. Bé, li vull dir que en aquests darrers dies de campanya n'he parlat a bastament de Reagrupament amb força gent, diguem-ne que 'corrent', i he constatat que saben de qui els parles si ho fas de (així, tal com ho escric) Convergència o d'Esquerra (potser aquí has d'afegir-hi Republicana alguns cops) o dels ecologistes, o del PEPÉ o dels Socialistes o del Laporta. Del SI o de Solidaritat Catalana, majoritàriament ni saben de què els parles, com tampoc de Reagrupament ni d'en Carretero. N'hi và haver un que, fins i tot per a recordar aquest cognom, el và haver de relacionar... amb els espàrrecs aquells "Carretilla"!. Es el que hi ha. Per desgràcia al poble li falta molta maduresa i interès per la política. Conclusió: si no ets popular o no t'han vist per la "tele", no existeixes i, això tan senzill i que ens ha costat tan car, és el que ha passat. Ànims Reagrupament! que també en vaig trobar d'altres que, encara que indecisos, no tan sols us coneixien, sinó que en escoltar-vos i veure-us en el vídeo de l'acte de l'Auditori, no ho van dubtar en donar-vos la seva confiança i votar-vos. Qui va dir que hagués de ser fàcil?.
+9
-2
simpatitzant
xescus, 30/11/2010 a les 04:45
Per ara, i dins els partits independentistes que s’han presentat a les eleccions, Reagrupament és el més digne.
Srs. i Sres. solidaris, seria bo que alguns baixeu els fums, perque tinc moltes ganes de fer-vos una sèrie de preguntes que no crec que me les podeu respondre amb un mínim de dignitat.
+4
-9
Carretero no entusiasma, Laporta SI
Anònim, 30/11/2010 a les 01:46
Carretero no entusiasma sempre està enfurrunyat i enfadat que li passa a aquest home?
+5
-8
decepció
Anònim, 30/11/2010 a les 00:59
Sincerament jo encara estic decebut. Fins el darrer dia , 2 membres de la direcció em parlaven de 5 diputats. Sincerament l'estrategia ha estat erronea.Jo personalment aquesta setmana em donaré de baixa, tothom està destrossat i no veig ànims per continuar
+6
-1
Paciencia
Anònim, 29/11/2010 a les 23:58
TRANQUILS... d'aquí ben pauc s'acabarà l'autonomisme de CyU Esguerda sucat ab PPSOE. Al cap de 6 mes, L'efecte concierto haurà passat factura a las eleccions municipalas.

Caldrà esser preparat contra un pacte "a la basca" del colonialisme, o vos caldrà oblidar lo futur del país, car non n'i haurà pas.
+1
-8
Bonaventura
Sèquia Monar, 29/11/2010 a les 23:47
Ostres, si RCat es dissol en Buena haurà de tornar a buscar partit...
+7
-8
De la secta
Camioner, 29/11/2010 a les 22:31
Jo sóc un dels depurats de les consecuencies de la crisis de gener o de la Lomas. Mentres nosaltres pencavaem, per darrera ja se'ns estava acusant per fent-se fora.

Els regrupats sou gent normal i pencaire però la direcció qualsevol critica, constructiva o no, se l'agafava com un atac.
Les sectes no tenen tactiques ni estrategies raonables, es fa segons els capricis o desitjos circunstancials dels liders. Solsament als seguidors se'ls hi demana fe cega. Per aixó no passen de secta. Fa dos dies encara parlaven de grup parlamentari propi o ara es dona la culpa al poble català de triar la via autonomista. Però la culpa mai és d'ells.

+2
-8
de la secta !
Anònim, 29/11/2010 a les 22:04
qui ha marcat la tactica i l'estratègia...?




+18
-0
Realment sou independentistes?
Núria, 29/11/2010 a les 21:33
Camioner ... Perdona però estas de broma, oi? Quina imatge et penses que dones de RCat? Conec a molts reagrupats i són gent normal i molt pencaire res de freakis que veuen visions. Deixa de tocar els nasos a tots i a tothom. Ni és el moment ni crec que siguis de RCat !
+14
-1
UNITAT SI US PLAU !!
Núria, 29/11/2010 a les 21:25
Sembla que no heu apres cap lliçó NINGU!. Si les coses s'haguessin fet bé TOTS ara en comptes de 14 diputats en tindriem molts més. Entre TOTS. És l'Independentisme en general TOTS els que estem fent les coses malament. Per començar caldria que no ens tiressim merda a sobre els uns i els altres donat que tenim molta molta feina i a la llarga sempre acabem treballant plegats. ERC vol ser o no vol ser independentista? RCat assumirà que sense els media no es pot fer res tot i treballar durament i durant anys? SI asumirà que necessita a tothom i que cal menys prepotencia i més ma estesa? Ens necessitem tots! Som les bases les que hem de treballar per aconsseguir la IMPRESCINDIBLE UNITAT!. Visquim en un estat pseudodemocratic on les aventures electorals a la americana són impossibles!. SI té en el mediatic Laporta una pesa clau! Guaiteu si es faria feina amb la experiència d'E RC amb la capacitat de treball de RCat i amb el coneixement de l'etorn de SI. MES UNITAT I MENYS TONTERIES. CAL FER MOLTA FEINA!!!
+16
-0
Jo aposto per continuar junts i units
Anònim, 29/11/2010 a les 20:55
Què cal fer. Primer: complir tots els nostres compromisos i pagar fins l'últim euro de la campanya electoral. Segon: reduir les despeses de lloguer de locals que en puguem prescindir, per tal de capitalitzar-nos. Tercer: reflexionar, obrir el debat i convocar assemblea per decidir. Personalmente crec que hem de continuar junts i units, ja que l'objectiu era i és la triple pota d'Independència-Regeneració Democràtica i Excel.lència, valors aquests darrers que ningú ha recollit i no crec pas que ho faci ni ho practiqui cap partit aquesta legislatura. Això, ha estat un entrebanc i fins aconseguir l'objectiu en vindran molts més, ja que això és com una cursa de relleus. Hem de recordar que Reagrupament és una associació i no un partit polític i en qualsevol moment ens podem ajuntar amb altres per fer coalició. Els catalans no som gregaris i només arribarem a l'objectiu si fem coalició, si sumem.
+10
-29
Vida i miracles d' en carretero
Joan- Reus , 29/11/2010 a les 20:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+12
-1
No ens desarmem!
Enric, Canet, 29/11/2010 a les 20:27
Confesso que me hagués agradat mes que Solidaritat hagués tret vint escons i reagrupament dinou, però ara es el moment de pensar. Si, pensar. Tots anem en la mateixa direcció. Quan arribem al final, llavors i sols llavors, en les tindrem entre partits, però ara la nostre obligació es fen-se costat i anar junts. No m'agradaria que en el partit d'avui, en Xavi i en Mesi es passessin tota l'estona barallant-se. Hem de matxacar Espanya i tots els seus símbols, però no entre nosaltres.
+5
-22
despertaferro
annunaki, 29/11/2010 a les 19:55
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+23
-2
Esperar
AliBay, 29/11/2010 a les 19:30
Jo sóc de l'opinió d'esperar, posem tres mesos, a veure com es comporta SCI.

De moment han demostrat ser uns bons venedors. Ara falta que demostrin ser uns bons administradors.
+20
-5
desde la vallalta
Anònim, 29/11/2010 a les 19:26
jo soc de rcat però vosaltres, els que treieu bilis no n\\\'heu de fer res del que farem o deixarem de fer.suposo que ens deixareu ser lliures amb les nostres decissions? hem fracassat però es el nostre problema...de totes maneres el que heu de fer es defensar el programa de rcat al parlament ,perque el programa es nostre,...desitjo pel futur de catalunya que porteu el nostre programa el més lluny possible. Només pel programa que teniu ,ja val la pena tot el que ha fet en carretero...
+5
-24
Alguns reagrupats
Anònim, 29/11/2010 a les 19:12
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+19
-7
Excés de collons
XX, 29/11/2010 a les 19:01
En Laporta va saber veure les mancances del projecte de Carretero i es va adonar que, si en formava part, el fracàs de l'associació R.Cat l'arrossegaria a ell també. Laporta és un guanyador i sap fer les coses ben fetes. Ho ha fet molt bé, ha sabut captar vots entre la gent jove que vol ser catalana però sobretot desacomplexada, mentre que R.Cat ha volgut tirar d'una veta que ha resultat ser bastant menys profunda. Parlo únicament d'estratègia electoral: SI ha tocat molt més de peus a terra, i això ha donat els seus fruits. Ho vaig veure venir (tot i que no esperava una diferència tan gran) i per això he donat el meu vot a SI, i ho he fet pensant en la independència. Cal no oblidar el fet imperdonable que si s'haguessin sumat els vots de tots dos partits, tindríem un grup propi independentista al parlament. Ara caldrà esperar més. Només desitjo que ningú cometi l'estupidesa de buscar culpables. Hem d'aprendre dels nostres errors i treballar per fer de SCI (que és el que ara tenim) un projecte més ample, creible i unitari, que arrossegui tots aquells que aquest cop han votat CiU o ERC, desencantats per la grotesca tragicomèdia que acabem de protagonitzar els independentistes.
+19
-10
Tots cap a SI
Anònim, 29/11/2010 a les 19:00
Deixem-nos de tonteries i pensem en Catalunya.
Tots cap a SI i a treballar per esdevenir independents en aquesta legislatura.
+16
-8
Excés de collons
XX, 29/11/2010 a les 18:57
En Laporta va saber veure les mancances del projecte de Carretero i es va adonar que, si en formava part, el fracàs de l'associació R.Cat l'arrossegaria a ell també. Laporta és un guanyador i sap fer les coses ben fetes. Ho ha fet molt bé, ha sabut captar vots entre la gent jove que vol ser catalana però sobretot desacomplexada, mentre que R.Cat ha volgut tirar d'una veta que ha resultat ser bastant menys profunda. Parlo únicament d'estratègia electoral: SI ha tocat molt més de peus a terra, i això ha donat els seus fruits. Ho vaig veure venir (tot i que no esperava una diferència tan gran) i per això he donat el meu vot a SI, i ho he fet pensant en la independència. Cal no oblidar el fet imperdonable que si s'haguessin sumat els vots de tots dos partits, tindríem un grup propi independentista al parlament. Ara caldrà esperar més. Només desitjo que ningú cometi l'estupidesa de buscar culpables. Hem d'aprendre dels nostres errors i treballar per fer de SCI (que és el que ara tenim) un projecte més ample, creible i unitari, que arrossegui tots aquells que aquest cop han votat CiU o ERC, desencantats per la grotesca tragicomèdia que acabem de protagonitzar els independentistes.
+18
-16
OBRIU EL ULL D' UNA VEGADA !
Carme - Baix Llobregat, 29/11/2010 a les 18:56
EL COMPORTAMENT DEL CARRETERO ÉS IMPRESENTABLE : AHIR A LA NIT FINS I TOT EN MONTILLA VA SER MÉS VALENT QUE ELL QUE VA AMAGAR-SE I VA DEIXAR A L' ESTACADA ELS SEUS VOTANTS. I EL MATEIX VAL PER LA CARANDELL.
ARA MATEIX AQUESTES DECLARACIONS DIENT QUE A GIRONA ESPERAVEN BONS RESULTATS POSA DE MANIFEST QUE L' ÚNIC QUE LI INTERESSAVA ERA SORTIR ELL I QUE PER AIXÒ NO VA ANAR PER BARCELONA.
UN HOME QUE VA FUNDAR UN CORRENT CRÍTIC I QUE ANAVA PER LLIURE DINS ERC I QUE VA FOTRE COP DE PORTA QUAN SIMPLEMENT LI VAN DEMANAR EXPLICACIONS PER UN ARTICLE A L' AVUI ON DEMANAVA...LA DISSOLUCIÓ DEL SEU PROPI PARTIR !! ; UN HOME QUE HA EXPULSAT TOTHOM QUE HA DISCREPAT DEMOCRÀTICAMENT D' ELL ÉS UN CARLISTA DEL SEGLE XIX QUE NO HO VEIEU ?

+7
-11
Alerta
Camioner, 29/11/2010 a les 18:47
Reagrupats, no heu pensat (!) que dins de la Junta encara hi poden haver infiltrats del CNI, submarins de CiU o poltroners (ara ja )fracasats. El resultat ho confirma.
+5
-22
SI
Anònim, 29/11/2010 a les 18:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-3
S'ha perdut una batalla,la guerra(democràtica) per la independència,continua!!!
Anònim, 29/11/2010 a les 18:42
La vostre ignorància no te fronteres.Temps al temps.....
+12
-7
I SI ENS DEIXEU TRANQUILS!!!!
Rcat en combat, 29/11/2010 a les 18:40
I feu el que tingueu que fer a casa vostra.
+3
-19
despertaferro
annunaki, 29/11/2010 a les 18:33
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+19
-10
Pere
Anònim, 29/11/2010 a les 18:33
CArretero quedeu-vos com una associacio en defensa de catalunya i del catala, i uniu-vos i reclameu el vot per solidaritat catalana. Portem la mateixa sang, els mateixos objectius, i les ferides de la campanya electoral son cosa del passat hem de mirar endavant

VISCA CATALUNYA
+15
-3
CATALANS, PROU DE FOC AMIC!
GENERAL MORAGUES, 29/11/2010 a les 18:31
CATALANS, PROU DE FOC AMIC!



COMPANYS D´ARMES (democràtiques), prou de neutralitzar-nos i desgastar-nos mutuament, aquella lluita per fí ja ha acabat. Ara ja no tenim dos candidats, ara tenim un LIDER, així que focalitzem totes les nostres forces i avancem junts cap a la VICTORIA FINAL.

D´aquí poc més de 6 mesos toquen les municipals, així que, tenint clar que en temps de guerra només es descansa quan es dorm, i encara, no podem perdre més temps en debats ara clara i democràticament TANCATS.

SCI ha guanyat, i els DES-ANNEXIONISTES, els que volem UN ESTAT CATALÀ (la seva Renaixença), ja som al Parlament, JA SOM DINS, i llestos per a multiplicar-nos en temps llampec.

Per això, i com un més dels vostres camarades d´armes (democràtiques) us demano sisplau a tots responsabilitat pàtria, i sobretot i per damunt de tot DISCIPLINA, perquè si no n´hi ha, no farem res ni tampoc anirem enlloc més. Sense exèrcit no hi ha victoria, i quin exèrcit indisciplinat guanya algun cop?

De moment, el fet de dividir els nostres exèrcits, ens ha fet perdre com a mínim un escó, i amb aquest un grup parlamentari PROPI. Malgrat tot, podem apreciar clarament els rostres pàlids dels nostres enemics, dels enemics de CATALUNYA, de tots ells...

Companys d´armes Catalans, ens cal més DISCIPLINA, una disciplina que farà que tots els que vau votar el clarament fallit projecte de Reagrupament, accepteu, repeteixo, per democràcia, el nou lider, o com a mínim la seva formació, i amb ella mostrant respecte a tots els vostres germans patris, a la resta dels vostres companys d´armes (democ.):

www.solidaritatcatalana.cat/noticies/si-entra-al-parlament-amb-4-escons




http://en.wikipedia.org/wiki/File:Flag_of_Catalonia.svg




Ho noteu a l´ambient,.... ho sentiu al cos,...sí el dia ja s´apropa, i ara sí, nosaltres correrem junts a trobar-lo!!!!


www.youtube.com/watch?v=xvz8tehrSvw&feature=related


PS: És un honor i un orgull poder lluitar amb els meus germans patris per a la nostra estimada CATALUNYA.

QUE TREMOLI L´ENEMIC!!!!



+10
-16
Carretina
Agrupat, 29/11/2010 a les 18:28
El de la secta donem la culpa als infiltrats del CNN, als submarins Convergents, als que ens hi possaben trabes a les reunions i als poltroners. També al buit mediàtic. Com que no fem autocrítica i aceptem el que ens diuen els nostres dirigents, en especial el suprem, en va així de bé. Prenem molta Carretina i som feliços.
+20
-7
Endavant patriotes!
Manifestat, 29/11/2010 a les 18:13
No us he votat i personalment no m'agrada l'ex-E(ex RC) Carretero, però rendir-se i dessaparèixer no em sembla una opció ambiciosa ni necessària si ha aplegat 40.000 vots!

Els errors es reconeixen i correigeixen, tothom al final encerta si continua lluitant i s'esforça molt!
+34
-14
i ara a destruir el ccn
Anònim, 29/11/2010 a les 18:12
En Carretero ha estat el unic politic , que sent conseller va fotre el camp i va dir ven clar que en zapatero era un mentider. Va crear un corrent critic dins esquerra per aviam si podien canviar el rumb d'erc , menys esquerra i mes catalunya. Casualitats de la vida , surt un tal uriel i monta una altre corrent critica . es carregan el carretero, i el tripartit continua ( uriel continua cobrant d' erc), es crea reagrupament i en laporta sol coqueteja , i fins i tot va al ccn a que li donguin classes de l' economia del pais ( fins i tot en sala martin va anar algun dia ) i de cop i volta en laporta monta un partit on apareix el tal uriel ( ja conegut al mon politic com el reventa actes )i creent un partit amb el maeix ideari que reagrupament.I aqui el error de reagrupament , pensar que un projecte politic amb gent preperada seria mes forta que un grup politic amb un cap mediatic.
be ara ja s'han carregat reagrupament , i ara toca el CCN , que tanta feina en fet durant aquests tres anys. Em jugu un pessol que abans de tres messos el ccn estara dirigit per gent del laporta (circulo equestre ) temps al temps
+24
-0
ANONIMO VES A VISIONLAP
PERET, 29/11/2010 a les 18:01
EL TU NO ENS VEGIS NO VOL DIR QUE NO EXISTIM BRETOL
SOM Y SREM PER SEMPRE MES
VISCA CATALUNYA LLIURE
ADEU ESPANYA
+4
-27
no se les ve por ningun lado
Anònim, 29/11/2010 a les 17:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+8
-14
SI NO CONTINUAN SOLS
PERET, 29/11/2010 a les 17:55
PUES QUE PIQUIN A LA PORTA DE EN LAPORTA RES MILLOR DIT
Y SINO FUNCIONA TORNAR A LES FILES DE ERC DE LES QUE NI HURIA DE HABER SORTIT.40.000 VOTS SUMATS A D'ALTRES ESCAMPATS EN PETITAS FORMACIONS RESTAN ALS PARTITS QUE SI QUE HAURIAN SUMAT YA ES VEIA A VENIR QUE LA DIVISIO NO ERA BONA Y EN LAPORTA TENIA RAO YA HO VEIEU ALS RESULTATS
ERC PERD MES DE LA MEITEAT EL CARRETERO NO ES MENGA UN ROSCO Y ELL PER PRIMERA VEGADA Y CUATRE ESCONS PER DEVANT DEL BRETOLS DE CS
VISCA CATALUNYA LLIURE
ADEU ESPANYA
+27
-16
40.000 vots són un lobby de pressió
Anònim, 29/11/2010 a les 17:52
40.000 vots no fan diputats, però sí poden influir el vot: que es mantingui com associació, però si us plau, que no tornin a presentar-se si no és en coalició i vist que estan a la grenya amb Esquerra i SI... doncs que no es tornin a presentar i ja està.
+19
-28
Tan difícil és mantenir-se com associació i que els seus membres s'adhereixin a SI si volen?
Anònim, 29/11/2010 a les 17:50
I que el Carretero baixi de la burra i es comporti com una persona normal i no com si estés per sobre del bé i el mal.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: