COMENTARIS

+
1

-
0
rectificar és de savisBel, 29/11/2010 a les 22:44
S'ho deu haver repensat perquè jo l'he vist a la llotja....

+
1

-
0
RoíAnònima, 29/11/2010 a les 20:40
Roí. És la paraula.

+
3

-
0
EstranyesaAliBay, 29/11/2010 a les 19:26
A mi m'estranya que ell trobi estrany trobar-se amb el seu successor en el càrrec. Que no es poden dir "bona nit, que hi fots tu per aquí"?
18:31, et descuides del Parlament Europeu. És la jubilació daurada (o aplatinada) de tots els nostres polítics quan passen a situació de prejubilació forçosa, encara que tinguin 50 i pocs anys.

+
2

-
3
El senyor Montilla s´ha comportat com un senyorJaume Figueres, 29/11/2010 a les 18:57
Sincerament, no sé per què us ofèn que Montilla hagi dimitit.
És escandalós. Habent perdut el PSC menys d´una quarta part dels escons, el senyor Montilla ha dimitit. En canvi, Puigcercós, que ha perdut més de la meitat, no ho ha fet.
Montilla ha donat una lliçó al senyor Puigcercós. Mentres, l´independentisme continua dividit per culpa de les decisions del senyor Puigcercós.
Es culpa de Puigcercós que en el moment que l´independentisme té màxima popularitat, els partits independentistes no arribin a ésser votats per la quarta part de llur electorat.
Les escicions i la fuita de vots provenen d´ERC.

+
5

-
1
Endolla'tAnònim, 29/11/2010 a les 18:31
A veure on ens el trobarem endollat a aquest homenet ara... diputacuió, catalunya caixa......crec que no el deuen voler enlloc.

+
4

-
1
al sicolegPeret, 29/11/2010 a les 16:59
aquet homanet no a pait be la derrota pero que no pateixi que encara es valora la voluntat de ferlo be y en ferlo fore del gobern en tenim prou encara que sigui seguidor del betis pot anar al camp nou que no li diran res.
pobre crec que auria d'anar al psicoleg.
a tot arreu cuna l'equip no funciona foten fora l'entrenador y realment no ho feia be
visca catalunya lliure
VISCA EL BARÇA
ADEU ESPANYA

+
4

-
1
cobardAnònim, 29/11/2010 a les 16:10
Un acte més de cobardia, com deixar l\\\\\\\\\\\\\\\'escò...

+
2

-
0
Què s'empatollaSalva, 29/11/2010 a les 16:09
Què té d'estrany que el president en funcions i el president electe apareguin junts?

+
6

-
1
Que no "segueixi" mentintAnònim, 29/11/2010 a les 14:00
Montilla ja por deixar de fer coses que no li agradaven, però que es veia obligat a fer perquè li anava amb el sou: parlar català i fer veure que li agradava el Barça.