COMENTARIS

+
0

-
0
SILlorenç Boldú, 27/11/2010 a les 20:12
Jo sempre he votat ERC però ara votaré a Laporta. La independència és possible si fem pedagogia per obtenir una majoria. Per moure grans pedres es necessita un líder fort que parli clar, i Laporta està molt per sobre en aquest aspecte de Puigcercós o Carretero.
La política del "peix al cove" no ens farà recuperar l'orgull nacional o evitar l'espoli fiscal.
Declarar l'independència unilateralment és possible dins l'UE, els castellans no s'atreviran a utilitzar la força que seria contra dret a la UE.
El lider ara és Laporta com ho va ser Companys al seu moment. Una vegada assolida l'independència ja votarem qui creguem que pot ser millor governant (més eficient, més honrat, etc).

+
0

-
0
visca Madicapsigrany, 27/11/2010 a les 19:01
Prou mentides. Uriel Bertran , en Jordi anguera, EmiliValdero, ... cobrant del tripartit fins a ultima hora alguns encara cobren com en Jordi Anguera, hores d'ara encara cobra mes de 5 mil € al mes, quina vergonya de gent. Sou falsos , mentiders i poltronaires professionals de la politica, con em Millo, aneu a parar a qualsevol lloc per continuar vivint de la poltrona. Gent com vosaltres no sou de fiar. Per això voto ERC que son els de sempres que encara que vagin maldades continuen al peu del canó sense avandonar el vaixell. La independencia necessita projectes i gent resistent, no precipitacions, fantasies i oportunismes

+
0

-
1
Parlem-ne, si voleuAnònim, 27/11/2010 a les 18:37
Ho hem dit cent cops, però com que s'entesten en seguir-ho publicant ho seguirem explicant. El cas de Puigcerdà el va engegar la màfia de la benzina perquè en Joan s'havia "atrevit" a plantar-los cara i acceptar l'entrada de noves entitats al fins llavors "cercle tancat" de les benzineres de frontera, negoci molt lucratiu degut al diferencial de preus de les benzines entre França i Escanya. En Joan *i la majoria del consistori* van concedir dues llicències de construcció i amb els diners obtinguts es va construir un ascensor que han agraït la majoria d'habitants de la vila.
Ja està explicat, ara m'agradaria que algú fos capaç d'explicar-ne un de sol dels casos que es llisten a l'informe torpede. Fins ara només han fet que llançar porqueria a sobre dels demés però d'explicació ni una.
Casos llistats a l'informe torpede:
Alfons López Tena
- Cas Zaplana (Trama Gürtel)
- Falsificació d’actes notarial a Barcelona
- Irregularitats en la seva actuació com a notari
Joan Laporta
- Cas Trabal
- Cas Viladecans
- Cas Comissions
- Cas Uzbekistan
- Cas Mallorca SAD
- Cas espionatge
- Cas Pretòria
- Cas Patrimoni Personal
- Cas Eleccions
- Cas Discoteca
- Cas Comptes del Barça
- Cas cunyat franquista
Uriel Bertràn
- Cas robatori de les bases de dades de Reagrupament
- Denúncia per spamming
Santiago Niell
- Denúncia per violència de gènere
N'hia ha uns quants més però ja no us atabalo més, si voleu llegir el document sencer el trobareu aquí.
http://torpede.blogspot.com/
El poble de Catalunya espera les seves explicacions

+
1

-
2
Carretero, imputat per presumpte cas de corrupció urbanísticaEndavant SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA, 27/11/2010 a les 17:20
Es reobre el cas per presumpta corrupció contra Joan Carretero
Actualitzat a les 22:06 h 22/07/2009
El procés penal contra l'exalcalde de Puigcerdà i exconseller de Governació Joan Carretero continua. Així ho ha decidit l'Audiència de Girona, que continuarà investigant la requalificació urbanística d'uns terrenys que va dur a terme mentre era l'alcalde de Puigcerdà. D'aquesta manera, es revoca la decisió del jutge de Puigcerdà d'arxivar provisionalment el cas.
Els fets que s'investiguen es van produir l'any 2002, quan l'Ajuntament de Puigcerdà, del qual Carretero era alcalde, va subscriure dos convenis urbanístics que van possibilitar l'ampliació de dos supermercats i d'una gasolinera. Després que el 2007 s'arxivés la denúncia presentada per un grup de veïns contra Carretero, la sentència de l'aAudiència de Girona ordena reprendre les investigacions.
Font: Telenotícies
http://www.3cat24.cat/noticia/396781/politica/Es-reobre-el-cas-per-presumpta-corrupcio-contra-Joan-Carretero

+
2

-
2
SOLIDARITAT CATALANA, EL VOT ÚTIL INDEPENDENTISTAEndavant SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA, 27/11/2010 a les 17:17
Encara dubtes? 10 raons definitives per votar Solidaritat Catalana per la Independència
10 RAONS DEFINITIVES PER VOTAR SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA
FEM ENTRAR EL 10J AL PARLAMENT!
1.Solidaritat Catalana està creixent i farem entrar l’esperit independentista de la gran manifestació del 10 de juliol al Parlament. Votant Solidaritat Catalana evitarem la majoria absoluta de CiU o el pacte de CiU amb el PP, el que implicaria més anys d’autonomisme, empobriment i frustracions. La gran manifestació del 10 de juliol i la Consulta sobre la Independència no poden acabar amb un pacte CiU-PP.
2. L’entrada de Solidaritat Catalana al Parlament farà que l’independentisme condicioni la política catalana i aconseguirem empènyer CiU i ERC cap a la Declaració d’Independència.
3. Necessitem urgentment la independència. Dins d’Espanya, Catalunya s’està empobrint perquè som el país que pateix l’espoli fiscal més gran del món: cada dia Espanya ens pren 60 milions d’euros, que representen 22.000 milions l’any, 12.000 € per família, 1.000 euros mensuals!. Les famílies catalanes hem passat de ser les més riques de l’Estat a la 12a posició per darrera de Ceuta i Melilla.
4. Només el camí de la independència i ser un Estat dins la Unió Europea permetrà que recuperem aquest espoli fiscal i canviar la situació d’empobriment de Catalunya. L’altre camí, el d’intentar més autonomia dins d’Espanya, ja el vam provar amb l’Estatut del 2005, i aquest camí va ser tapiat, retallat i liquidat, primer pel pacte Mas-Zapatero, després per les Corts espanyoles i, finalment, per la sentència del Tribunal Constitucional. Ja no queden més camins: o quedar-nos com estem i continuar empobrint-nos, o independència i prosperitat.
5. Tornar a intentar el mateix camí de l’Estatut com pretenen CiU, ERC o IC és, després de la sentència del TC, totalment impossible . Les promeses de concert econòmic de CiU, de referèndum d’ERC o de federalisme d’IC són impossibles perquè la sentència del Tribunal Constitucional contra l’Estatut les ha declarat il·legals dins l’actual marc constitucional espanyol.
6. En canvi, la Declaració d’Independència des del Parlament que proposa Solidaritat Catalana sí és possible perquè ho permet la legalitat internacional, ja que significa l’exercici del dret a l’autodeterminació dels pobles reconegut per l’ONU. La recent sentència del Tribunal Internacional de Justícia de l’ONU ha avalat el procediment de Declaració d’Independència per constituir un nou Estat independent com a legítim i legal.
7. Amb la independència, sense espoli, serem de cop el 4rt Estat més ric de la UE, rellançarem l’economia i crearem milers de llocs de treball, posant fi a l’espoli fiscal de 22.000 milions (3.000€ per català) que cada any Espanya pren a Catalunya. Crearem beques-salari per als joves estudiants, incrementarem les pensions 2500€ l’any (175€ al mes) i disposarem d’infraestructures de primer nivell, acabarem amb els peatges, construirem l’eix mediterrani ferroviari i podrem gestionar els nostres ports i aeroports per ser un pol econòmic mundial.
8. La independència ja no comporta cap risc: dins de la Unió Europea, Espanya ja no pot recórrer a l'ús de la força per aturar el procés d’independència i amb la globalització, el mercat espanyol ha perdut importància per a les empreses catalanes. A més, els juristes internacionals deixen clar que Catalunya, Escòcia o Flandes romandran a la Unió Europea quan declarin la independència perquè ja en formem part.
9. Solidaritat Catalana es compromet solemnement a proclamar la independència per part del Parlament de Catalunya en la propera legislatura (2010-2014). La primera proposta de llei que presentarem al Parlament de Catalunya serà la Llei de Declaració d’Independència de Catalunya i demanarem als altres grups parlamentaris que donin llibertat de vot als seus diputats i diputades. I constituirem l’Assemblea de Representants de la Nació Catalana que estengui la proclamació d’independència a tots els Països Catalans.
10. Si no aconseguim prou diputats per proclamar la independència, farem oposició al govern autonomista que es formi i difondrem i farem pedagogia dels avantatges de l'Estat propi fins assolir la majoria suficient per proclamar la independència. I promourem la regeneració democràtica de la política catalana.

+
1

-
0
JunquerasAnònim, 27/11/2010 a les 17:12
JUNQUERAS PRESIDENT! Però amb un bon equip. Junqueras, el país et necessita.

+
1

-
1
EL TASCÓ3de9, 27/11/2010 a les 16:40
Aquest últims dies he sentit parlar molt del vot útil.Aquell que sembla comptar de debò el dia del recompte.Gent propera, argumenta votar Esquerra,per por en "quina posició quedarà el independentisme català ".Per mi tan se val si en tenen 8 o 15,el que comptarà serà la suma dels vots dels tres partits.
Jo votaré REAGRUPAMENT,sigui més no, per sí aquesta agrupació pot fer de tascó(busqueu si cal al diccionari).Penseu que el vot "útil",pot acabar essent el vot més inútil.

+
1

-
2
ERC malamentAnònim, 27/11/2010 a les 15:47
Si el PP és la tercera força és per culpa d'ERC, que no ha sabut virar cap a la transversalitat i prioritzar la independència i aglutinar dins del partit gent com en laporta, carretero, lopez tena, etc. La societat catalana ha evolucionat i ERC ja no és l'únic garant de la independència, sinó un partit d'esquerres i independentista que veurà com l'EI i les CUP li mengen espai per una banda i els transversals per l'altra.

+
0

-
1
Jo també votaré ReagrupamentR, 27/11/2010 a les 15:46
A vegades un de massa valent és convereix en temerari

+
2

-
1
No va ser aixíAnònim, 27/11/2010 a les 15:09
Que entens per "ni pena ni glòria", que no va gastar els nostres calés fent-se campanyes de propaganda? El que va fer en Joan a governació va ser treballar amb excel·lència que és el seu lema i estalviar els diners de tots. No us ho explico perquè representa que tots ho sabeu i no us vull atabalar, si algú no ho sap que ho digui i li ho explicaré. Quan va dir les veritats el van fotre al carrer perquè els incomoda que algú els deixi en evidència.
En Jan Laporta va fer tres coses al Barça
- Va fer fora els bojos nois (ben fet) amb l'ajut del seu cunyat franquista (no m'agrada)
- Va tenir la punyetera sort de tenir en Pep quan no tenia entrenador, el va col·locar mentre esperava fitxar algú altre i li va sortir el millor entrenador que ha conegut el Barça. Això és sort, el mèrit és d'en Pep.
- Va deixar un forat de 80 milions, us imagineu quin forat hi deixaria a la Generalitat si li deixessin acostar-se als quartos?

+
3

-
1
El gran gestor interplanetariAnònima, 27/11/2010 a les 14:53
Carretero va ser un gran conseller de Governació... ah si? va ser conseller de Governació? Bé, Carretero va passar per Governació sense pena ni glòria.

+
0

-
2
C lliuresalvador isern, 27/11/2010 a les 14:34
El Barça es oficialment el millor club esportiu de la dècada .
http://www.iffhs.de/
Em podeu dir qui ha capitanejat aquest club els darrers set anys tot agafant el relleu gris i fosc de gaspar i nuÑez?.
Tothom te defectes però es obvi que aquest senyor es un gran gestor i que ho ha aconseguit catalanitzant el Barça i aportant una mentalitat guanyadora.
No imagino a cap altre candidat amb la mateixa capacitat d´èxit. En Puigcercós presidint el Barça aconseguiria el mateix?, en Mas?, en Montilla?, en Carretero?
A més S:I es l´únic que vol l´independència i que no pactarà amb ningú que no declari l´ independència.
S.I es també l´únic i el primer en l´historia en complir lo de les llistes obertes, així com en Laporta també va complir en lo que fa referència a la durada dels mandats quan va presidir el B.
O més Bla,Bla Bla o S.i
Cal ser cec per no donar-lis la confiança.
Deixeu els egos per causes més profundes i voteu útil.
Solidaritat Catalana per l´Independència (104 anys després)

+
3

-
3
No divició!Anònim, 27/11/2010 a les 14:10
Esquerra és l'únic voc útil si vol independència!!!

+
1

-
1
No teniu perdó de Deuferran2, 27/11/2010 a les 13:29
No li doneu més voltes, la divisió independentista no te perdó de Deu.
Es inaudit que els moviments independentistes no hagin arribat a un acord que respectant la seva personalitat anessin però, amb una candidatura única.
S'ha de parlar clar ha sigut un fracas estrepitós que nomes portara frustració i un desastre electoral, no en tinc cap dubte.
Un fracas que els d'esquerra que han fet de tontos útils dels socialistes i que ara prediquen un ridícul referèndum tutelat pel estat espanyol, els hi ha faltat generositat per acollir les millors idees de la gent de Carretero i Laporta com és el fet prioritzar la independència unilateral i després el referèndum si cal.
Un fracas que la resta de moviments independentistes com la gent de Carretero, Laporta etc. no hagin tingut la generositat ni la voluntat de fer al menys una candidatura única.
Tot això ens portara per una banda, que demà el vot de Rcat i SI es dispersi miserablement restant fins a cero la seva representació a Tarragona i Lleida, i que ja en parlarem de Barcelona i Girona.
I respecte dels d'esquerra, més de la meitat del seu electorat anirà cap la dispersió i cap una mena de vot útil de CiU.

+
2

-
3
Com pot ser?Anònim, 27/11/2010 a les 11:48
Jan, ja torneu a engegar les campanyes mentideres per demanar als Reagrupats que us votin? Tant necessites guanyar a Barcelona a qualsevol preu? Fins i tot al preu d'abandonar miserablement la vostra gent de les llistes de Girona, Tarragona i Lleida? Com pots ser tant traïdor? Tant necessites l'immunitat parlamentària? Tanta por tens d'anar a la presó? Tan veritable és l'informe torpede?

+
3

-
1
Una d'encara millorAnònim, 27/11/2010 a les 11:41
Encara tinc una idea més fàcil que unificarà més el vot, simplificarà els tràmits i ens donarà encara més possibilitats. Com que Reagrupament va aparèixer abans hem de votar Reagrupament a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona aquestes eleccions i ja votarem Solidaritat les properes. Em sembla molt més fàcil i pràctic, així no hi haurà possibilitats d'error. Recordeu solidaris, cal que voteu Reagrupament, ho heu entès? Solidaris, heu de votar Reagrupament aquestes eleccions. A les properes els reagrupats us votarem a vosaltres, us ho jurem per l'oso Yogui.

+
5

-
6
Jo també votaré ReagrupamentAnònim, 27/11/2010 a les 11:41
Agustí: som 3.400 associats a Reagrupament i de simpatitzants potser 7.000 o 8.000. Si no n'has conegut cap, mira, jo tampoc no he conegut cap votant de ciudadanos. Potser és perquè ens movem en espais diferents.
VOTEM REAGRUPAMENT i deixem-nos de passar 4 anys més en un espoli permanent.

+
3

-
3
Jo votaré ReagrupamentAnònim, 27/11/2010 a les 11:34
Massa tard, Puigcercós, ara no és el moment. Tot té el seu tempo. Ara estàs fent el ridícul.
Jo votaré REAGRUPAMENT, per dignitat!

+
3

-
6
SI+Rcat= Dream Team per l'Estat PropiAnònim, 27/11/2010 a les 10:52
Crida a Solidaris i Reagrupats . SI+Rcat= Dream Team per l'Estat Propi
Amb les enquestes actuals, si votem tots els solidaris i reagrupats a Barcelona (SI) , a Tarragona (SI) a Girona (Rcat) i a Lleida (Rcat), assegurariem els següents resultats mínims:
Barcelona (SI + Rcat=3%) = 3 escons -- Joan Laporta, Alfons Lopez Tena i Uriel Beltran.
Tarragona (SI+Rcat=5%) = 1 escó -- Hector López Bofill
Girona (SI+Rcat=5%) = 1 escó -- Joan Carrtero
Lleida (SI+Rcat=5%) = 1 escó -- Jaume Fernández
Si dividim el vot potser no tindrem representació, que seria una gran llàstima, en canvi, si tots els solidaris i reagrupats votem junts, tindrem els milors de cada formació, el DREAM TEAM de l'independentisme al Parlament.
Ànims a tots. Passa-ho.

+
9

-
2
Independència sí, però sense mentidesAgustí, 27/11/2010 a les 09:55
Jo també veig bé que entrin nous independentistes, malgrat que prometen coses que saben segur que no podran acomplir: només fa un parell de mesos prometien la independència aquestes mateixes eleccions i ara que ja veuen que no hi haurà tsunami, ja la comencen a vendre a terminis.
Efectivament, la independència no és bufar i fer ampolles. Costa esforç, temps i pactes. I això és el que fa ERC, i això és el que fa mal a laguns que tenen dins el virus convergent antisocialista, que a la pràctica era per continuar igual i ara es materailitzarà en anar enrera. Jo tinc un virus més sa, ni antisociata ni anticonvergent, el meu és un virus independenista i d'esquerres, d'ERC.

+
11

-
5
miquel,jo ho vei aixíAnònim, 27/11/2010 a les 09:48
jep: els burros sempre ensopeguen amb la mateixa pedra.Ara mateix n'hi ha uns quants de burros que afirmen que l'independentisme creix.Políticament ja em diràs a on.Els Messies que havien de tenir 68 diputats i proclamar la independència...demà obtindran ZERO diputats o potser 1 o 2 en el cas de que plogui o faci massa fred per anar a votar.Jo he llegit comentaris acusant al President Montilla de no parlar català.I els contesto el que el mestre Joan Solà exclamava davant això: imbècils!

+
7

-
6
miquel,jo ho vei aixíAnònim, 27/11/2010 a les 09:36
Dilluns serà un magnífic dia per a ERC.En primer lloc ens haurem deslliurat d'una base sociològica independentista banal,de dretes,antiespanyola i fins i tot racista.S'haurà de fer crítica de la campanya:no és bo clamar per la unitat independentista.Què tenim a veure la gent d'esquerres amb Sala Martin,amb Laporta o amb tots els que neguen els avenços nacionals i socials?.Esquerra no ha fet el discurs d'esquerres que ens pertoca com a força d'esquerres i és aquí on no hem guanyat vots,i al final ens hem quedat on érem.Això sí:una passa enrera per a fer un salt si ho fem bé.Gent de la talla del conseller Tresserras és el que necessita ERC.Jo em sento orgullós quan alguns dels ex-votants ens acusen de posar a un "ecspanyol" a la Generalitat.Orgullós de perdre'l com a votant! I la campanya dirigida per Vendrell m'ha semblat que pretenia mantenir aquest tipus de gentussa entre el nostre electorat. Aquesta és la crítica que hem de fer,i optimistes pel full de ruta que tenim mentre el PSC decideix si va en direcció a Castells i Mascarell,o direcció Corbacho i Chacón. Nota: si Ciu no té majoria absoluta,millor que sigui el PP qui quedi tercer: quedaran retratats millor.

+
4

-
12
Dilluns, dia dur pels republicans.Jep, 27/11/2010 a les 09:14
L'independentisme creix MALGRAT ERC. I la prova més evident és que TOTES les enquestes d'intenció de vot auguren una davallada important d'ERC. On és el llindar de la vergonya? 15? 13?. ERC podria molt bé ser ara la segona força al Parlament recollint l'esperit del 10-J i enfilant fermament vers la independència, però malauradament, la seva mala gestió i pitjor estratègia, posa en perill la seva tercera posició i pot veure's superada pel PP, tot i les circumstàncies que estem vivint! Molt em temo que el dilluns serà un dia dur pels republicans. I s'ho hauran guanyat a pols.

+
3

-
13
Tres cops en la mateixa pedra? No, gràcies.Jep, 27/11/2010 a les 08:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Els actuals dirigents d'ERC flirteigen amb CiU per pescar vots despistats que repudien el seguidisme que han fet al psc-PSOE, parlen d'un referèndum que saben que no és possible, també per pescar vots de despistats farts d'Espanya, posen la por al cos amb l'amenaça del PP, també per pescar vots despistats de gent que encara no ha perdut la credibilitat en ells, el que no deixa de ser sorprenent. I que faran amb tots aquests vots repescats a última hora? posar-los al servei de la independència? o servir-los en safata de plata al Montilla si sumen. La resposta la tenim mirant endarrere i veien que han fet les dues últimes vegades que també s'omplien la boca d'equidistància i independència. Clar que diuen que l'home és l´'únic animal que ensopega tres cops en la mateixa pedra. Espero que aquest cop siguem l'animal més racional i previngut.

+
12

-
1
Independència és política, no religióAgustí, 27/11/2010 a les 08:29
Doncs sí, en molts aspectes el PSC ha superat CIU, i la llista és molt llarga, i no cal dir-ho, també a espanyolistes com en Duran Lleida, l'Ortega, Fernández Teixidó, etc.
Si CIU s'ha apropat al sobiranisme no ha estat per la gràcia de Déu.
Si la societat catalana és més independentista que mai, no ha estat per la gràcia de Déu.
Si ERC s'hagués parat, ara estaríem com fa 10 anys. Perquè l'independentisme tampoc creix per la gràcia de Déu i tampoc per una revelació divina.

+
3

-
14
El PSC més catalanista?????Jep, 27/11/2010 a les 08:22
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
EL PSC més catalanista? ho diuen per l'aterratge d'en Corbacho? per la dimonització dels independentistes que fa Montilla? per la presència de Chaves en el Palau de la Generalitat o de Felipe Gonzalez, Chacón i Zapatero a Barcelona? o potser pels 25 diputats que amb la que està caient no s'han dignat votar una sola vegada defensant els interessos dels catalans i catalanes? El PSC, amb els seus capitans baixllogregatins i santacolomatins, és més espanyol que mai. ERC encara no s'han adonat que els han portat a l'hort i els han fet servir per aconseguir el seu ideal: acostar-nos més a Espanya i el seu model granític i fixe amb l'excusa de la seva ideologia d'esquerres.

+
0

-
0
correcció d'erradaJep, 27/11/2010 a les 07:59
dipositat enlloc de depositat

+
12

-
4
Independentistes o ressentits?Agustí, 27/11/2010 a les 07:55
ERC porta treballant molts anys per la independència, des de l'esquerra, per la qual cosa ha forçat el PSC cap a posicions catalanistes, la qual cosa ha provocat la traslació de CIU cap a posicions sobiranistes, al menys en alguna matèria. ERC no és només independentista, sinó que a més vol construir la independència.
Quan altres independentistes ataquen amb més virulènia ERC que CIU o es preocupen més d'atacar ERC que de defensar la seva (suposadament) opció política em pregunto si són independentistes de debò o simplement ressentits. Com a votant d'ERC, ja m'agradaria que des de CIU en sortís una opció independentista, però em sembla que aquesta opció s'haurà de concretar en les properes eleccions. Catalunya necessita dues opcions independentistes potents, una liberal (seriosa) i una altra que ja tenim, ERC. Però no necessitem tantes escissions d'ERC que, al final, només beneficien a Espanya.

+
5

-
13
Referèndum? diumenge mateix.Jep, 27/11/2010 a les 07:53
ERC només s'en recorda de la independència quan hi han eleccions, però si aconsegueix governar s'en oblida ràpidament fent la feina bruta del psc-PSOE. Han regalat el poder quasi absolut de Catalunya als socialistes a canvi de què? el país està pitjor que mai, les relacions amb Espanya també, l'assetjament de la ultra dreta espanyola ha trobat forat on burjar, les ratlles vermelles s'han traspassat una i altra vegada, la pluja fina s'ha convertit en xàfec però espanyolista...Així és com ens porta ERC vers la independència? El referèndum el farem diumenge mateix, senyors republicans, però per valorar la confiança que molts catalans i catalanes havíem depositat en vostès.

+
3

-
12
ERC, ara toca purgar responsabilitatsJep, 27/11/2010 a les 07:31
ERC s'ha contagiat tant del psc-PSOE que inclòs utilitza el seu argument estrella: o jo o el PP. Si perden el tercer lloc haurà sigut per culpa seva, no dels catalans i catalanes farts del seu seguidisme del psc-PSOE. ERC va ressuscitar el psc-PSOE de les cendres a canvi de que? com és que en cap moment han fet la més mínima autocrítica al fracàs d'aconseguir portar al psc-PSOE cap a posicions més sobiranistes? Al contrari, donant-los suport han aconseguit que ens hagin espanyolitzat més que mai, ens hagin barrat el pas a les nostres aspiracions i hagin obert la porta legal a la ultra dreta més catalanòfoba.

+
6

-
12
L'hora de rendir comptes ha arribat, sr. Puigcercós.Jep, 27/11/2010 a les 07:17
Ha arribat l'hora de passar comptes. ERC ha acabat fent la feina bruta del psc-PSOE aniquilant l'estatut del 30-S, barrant el pas a les aspiracions catalanes, venent-nos gat per llebre en el model de finançament i obrint la porta a la ultra dreta espanyola perquè recorri tots els avenços lingüístics i nacionals que havíem aconseguit. Oh no era al govern mentre tot això ha passat? com és que ho han permès? tant tira la poltrona? Puigcercós, encara que ara escenifiqui distanciament del psc-PSOE per interes electoral, ha perdut la credibilitat i ben segur que si sumen tornarà a fer Montilla president a canvi de l'escalf d'una bona poltrona. Ara cal votar les noves apostes per la independència, no a ERC.

+
4

-
0
Els catalans no repartim estopaAnònim, 27/11/2010 a les 07:17
Els catalans no repartim estopa, això ho fan els castellans, nosaltres donem llenya, esbatussem, toquem el crostó, repartim hòsties, matem el poll de la gent, i fins i tot estomaquem o estabornim.
No matem la nostra llengua, tan rica i plena!. No s'ho mereix. A més a més sinó pugem el nivel mínim del nostre català aviat ningú podrà llegir cap llibre en la nostra llengua, ja que ara per ara, sortosamente, no s'escriuen llibres en catinyol

+
7

-
4
miquelAnònim, 27/11/2010 a les 04:30
Es l'esquerra catalana i sobiranista la que ens portarà a la victòria. L'esquerra de Castells i Ferran Mascarell.L'esquerra de Tresserras i Ridao.L'esquerra de Raül Romeva. Independentistes i federalistes hem de bastir una gran coalició.Un referèndum i a treballar per la causa de l'esquerra.

+
5

-
10
Pregunta-li-ho a ellReagrupat, 27/11/2010 a les 03:16
Si perdeu vots, el culpable és en Putxi. Pregunteu-li qui va oferir la poltrona de la Generalitat al d'iznájar...

+
13

-
2
Visca ERCAnònim, 27/11/2010 a les 02:46
Pobre Mas el que li espera aquests 4 anys que venen, els temps han canviat, prepareu-vos Ciu.

+
3

-
0
DESOLACIOAnònim, 27/11/2010 a les 00:54
DESOLACIÓ -Joan Alcover(1854-1926)
Jo sóc l'esqueix d'un arbre, esponerós ahir,
que als segadors feia ombra a l'hora de la sesta;
mes branques una a una va rompre la tempesta,
i el llamp fins a la terra ma soca mig-partí.
Brots de migrades fulles coronen el bocí
obert i sens entranyes que de la soca resta;
cremar he vist ma llenya; com fumerol de fesa,
al cel he vist anar-se'n la millor part de mi.
I l'amargor de viure xucla ma rel esclava,
i sent brostar les fulles i sent pujar la saba,
i m'aida a esperar l'hora de caure un sol de conhort.
Cada ferida mostra la pèrdua d'una branca:
sens jo, res parlaria de la meitat que em manca;
jo visc sols per plànyer lo que de mi s'és mort.
Independencia

+
16

-
1
Negociants per EspanyaAnònima, 27/11/2010 a les 00:08
Reagrupats i convergents camuflats atiant la divisió entre l'independentisme = negoci per CIU, negoci pel PSC, negoci pel PP, NEGOCI PER ESPANYA.

+
9

-
18
Adeu esquerraDencàs, 26/11/2010 a les 23:58
Catalunya no vota traïdors.

+
6

-
20
Putxi ja tinc el vot d'en Lapo a punt Anònim, 26/11/2010 a les 23:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
5

-
22
CATALUNYA INDEPENDENT LAPORTA PRESIDENT!!Lluís__, 26/11/2010 a les 23:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Al miting del laporta 2000 persones.
No cal pensar en mes referendums, aquestes eleccions ja son el referendum. Ara toca pasar a l'acció!!!

+
31

-
10
Aturem el suïcidi independentista a les urnesObservador, 26/11/2010 a les 23:55
Després de llegir tots aquests comentaris fratricides inspirats pel laboratori Madí, creador de marques blanques i mobilitzador de mercenaris per assegurar la majoria absoluta de CiU i el suïcidi de l'independentisme,penso que no cal defallir.
Després de llegir tots els comentaris d'exvotants d'ERC (però que en realitat han votat sempre a CiU) dient que votaran els Messies de torn prefabricats (Laporta o Carretero)penso que no ens podem deixar intoxicar i que el seny s'ha d'imposar.
Perquè vam sortir al carrer el 1OJ? Per que ens suïcidin en unes eleccions les maquinacions de la caverna convergent?
Si de veritat no volem veure anorreat l'independentisme i volem plantar cara a Espanya i als seus aliats incondicionals en els negocis (CiU) no podem dubtar:
El vot independentista és ERC.

+
8

-
15
I el dilluns al solAnònim, 26/11/2010 a les 23:52
Amb el fred que fot. Adéu PSOEsquerra

+
5

-
15
Jo, SolidaritatMiquel44, 26/11/2010 a les 23:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
14

-
5
No llencarem el vot a la carreteraAgustí, 26/11/2010 a les 23:45
Mai he conegut cap votant de Reagrupament. N'hi ha? Potser només són els que "treballen" a internet i sembla que els mateixos van als mítings són sempre els mateixos.

+
4

-
14
l'hora de la veritat...... alfons de santes creus, 26/11/2010 a les 23:42
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Som molts els reagrupats que em esmerçat temps, diners i sacrificis familiars per poder fer el "petit miracle" de tenir una campanya digna, amb pressupost cero.
Reagrupament, hores d'ara, deu ser l'únic partit que no deu res a ningú o dit d'un altre manera no estem empenyorats, deure si que devem moltíssim a tots els que fa molts dies que estan pencant com a burros... per fer una campanya de "persones normals", com ens agrada als reagrupats auto-definir-nos. Ara es l'hora de la veritat, el que ha volgut a tingut l'oportunitat d'escoltar a uns i altres.... ara toca comparar i decidir.
No feu cas de les enquestes, la mes bona es falsa!!!,
Valoreu les diferents ofertes independentistes i si creieu que la de Reagrupament es la millor, podeu estar segurs que no us farem passar vergonya!!!
VOTA INDEPENDÈNCIA...VOTA REAGRUPAMENT!!! pit i amunt

+
2

-
13
telaTELA, 26/11/2010 a les 23:41
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Diria que els militants el porta ERC amunt i avall, sort d'ells i dels 4 JERC's que els segueixen com gossets. A tots el mítings hi ha hagut molta més gent de SI que als d'ERC. SI fa 5 mesos que existeix no sé quins militant vols que tinguin, però diuen les coses pel seu nom i busquen la independència per altres vies, no pas amb un referèndum que l'Estat maaaaaai el deixaria fer, mala tàctica la d'ERC, el referèndum, ja s'ha vist l'èxit que han tingut el referèndums no vinculants, i aquest no seria menys.

+
7

-
14
Jo votaré ReagrupamentAnònim, 26/11/2010 a les 23:39
I de qui deu ser culpa, això, a mi ja m'heu pres el pèl molts anys.
Jo VOTARÉ REAGRUPAMENT, adéu E, comenceu a buscar feina.

+
13

-
9
Endavant ERC!Anònim, 26/11/2010 a les 23:30
No es tracta de potar els militants amunt i avall per semblar que som molts, les eleccions són el diumenge, i avui, al sortir de la feina molts companys ho teníem clar: ERC.

+
12

-
7
Endavant ERC!Anònim, 26/11/2010 a les 23:28
No es tracta de potar els militants amunt i avall per semblar que som molts, les eleccions són el diumenge, i avui, al sortir de la feina molts companys ho teníem clar: ERC.

+
12

-
12
telatela, 26/11/2010 a les 23:27
Us seré sincer, visc en una zona de Catalunya totalment dominada pel nacionalisme i l'independentisme. Com a independentista m'hi sento bé. Però sabeu què? NO he sentit, ni m'ha dit ningú, ni tinc cap conegut, ni cap familiar que voti esquerra en aquestes eleccions. Jo, tampoc els votaré, ho han de pagar, per culpa seva l'independentisme serà menys present al Parlament tot i que hi ha molta més gent a favor de la independència que fa 4 anys. Mireu, haurien pogut aconseguir 30 escons o més aquest cop, fins i tot ser la segona força, i fer un pas de gegant cap a la independència. Però no!!! la poltrona és massa còmode. Dieu-me il·lús, però treurà és vots en Laporta que ells, i Rcat entrarà segur. SOM-HI!

+
11

-
13
Adéu PSOEsquerraAnònim, 26/11/2010 a les 23:20
Us queden menys de 48 hores.

+
9

-
11
SuplicantLa Vaca Cega, 26/11/2010 a les 23:13
Com us heu de veure pel vostre mal cap!. Heu decebut a tanta gent amb actituds impròpies d´un partit que se suposa vol la nostra independència, que ara recolliu allò que heu sembrat.

+
9

-
17
ReagrupamentAnònim, 26/11/2010 a les 23:13
L'acte final de Reagrupament a Barcelona 2000 i pico persones, a Girona 1000 i pico.
Ja es veu quina és la força independentista que encapçala el camí

+
7

-
12
Suïcidi independentista ferran2, 26/11/2010 a les 23:00
L'ultima oportunitat perquè us pogués votar l'heu perdut amb el vostre ridícul referèndum que en l'hipotètic cas, de que es fes, l'estat amb tot el temps del mon podria fer tota mena de guerra bruta per anar estovant la gent amb tota mena d'amenaces prèvies al referèndum.
Es molt més creïble la política de fets consumats de la gent de Carretero i Laporta per arribar cap a la independència, encara que mai els perdonaré el fet de anar dividits.
Això comportara per una banda la dispersió i per l'altra que una quantitat enorme de vots potencials, aniran cap el vot útil de CiU.
Els tres partits independentistes s'han suïcidat en aquestes eleccions, és inaudit.

+
8

-
16
BotiflersDavid Larrosa, 26/11/2010 a les 22:58
Només us preocupa perdre escons, això no és voler salvar el país!
Ara toca independència!
Ara toca SI!

+
8

-
15
Càstig merescut: garrotada!Caterina Catalana, 26/11/2010 a les 22:53
ERc mereix un càstig contundent.
Esperem que l'electorat així ho entengui.
Ells han castigat Catalunya sense cap escrúpol.
Montilleros.

+
13

-
15
Ara SCI Anònim, 26/11/2010 a les 22:47
ERC No us mereixo res.

+
14

-
13
ERC, feu penaAnònim, 26/11/2010 a les 22:41
El vot no es suplica, es guanya. Es penós veure el partit de Macià mendicant vots, atès que ja no pot il.lusionar ni enganyar ningú.

+
14

-
14
Tampoc podem permetre un president del PSOEAnònim, 26/11/2010 a les 22:35
Per això no us votarem botiflers

+
20

-
4
Independentistes al ParlamentSalva, 26/11/2010 a les 22:30
Endevant ERFC, SCI i RCAT. Endavant els 3 Joans per a la independència de Catalunya.