Laporta apel·la a «fer realitat el somni de la llibertat»

El candidat de Solidaritat tanca la campanya a Barcelona davant 2.000 persones sentenciant que "la independència no es demana, es pren i es declara"

| 26/11/2010 a les 23:40h
Especial: Eleccions al Parlament 2010
Arxivat a: Política, eleccions al Parlament, Joan Laporta, campanya Solidaritat, Solidaritat, eleccions al parlament
Aquesta notícia es va publicar originalment el 26/11/2010 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Solidaritat ha omplert el Palau de Congressos de Barcelona. Foto: Xavi Tedó

Les enquestes poden dir el que vulguin. Els mitjans poden silenciar, com han fet durant tota la campanya, la formació que lidera Joan Laporta. Diumenge, però, les urnes situaran Solidaritat al Parlament. Aquest és el sentiment que es respirava aquest vespre entre els seus dirigents i els més de dos mil simpatitzants que gairebé han omplert el Palau de Congressos de Barcelona. El candidat de SI a la Generalitat, Joan Laporta, ha apel·lat a "fer realitat el somni de la independència" i ha afegit que diumenge "tenim una oportunitat històrica de caminar cap a la llibertat". El presidenciable ha insistit, com havia fet a la UAB al matí , que "l'únic vot útil diumenge és la papereta de Solidaritat perquè recolzar altres opcions és restar opcions a què l'independentisme entri amb força al Parlament". Laporta, que ha rebut el suport de l'economista Xavier Sala-Martín que seia al seu costat, ha sentenciat que "la independència no es demana, es pren i es declara" davant el deliri d'un públic entregat. 

El candidat ha carregat de nou amb duresa contra CiU i ERC, als quals ha acusat de "pidolar sempre amb el victimisme  com a bandera" i ha deixat clar que "el vot útil és Solidaritat perquè representa un canvi de debò contra l' status quo , contra els poders econòmics i mediàtics que ara ens sotmeten". El cap de llista també ha reiterat que 
"només pactarem amb les foces polítiques que apostin per declarar unilateraalment la independència la propera legislatura" i ha subratllat que "el mentrestant no ens interessa perquè gestionar l'autonomisme és traïr els nostres principis". Laporta no ha desaprofitat l'ocasió per agraïr la presència avui al míting de l'economista i excompany de la junta directiva del Barça, Xavier Sala-Martín.

Més contundent ha estat el número 2 per Barcelona, Alfons López-Tena, que ha acusat CiU i ERC de "no treballar per la independència perquè no la volen, perquè hi estan en contra" i ha conclòs que els seus dirigents són "uns covards i mediocres perquè diuen que el poble no està preparat per la independència quan són ells els qui no ho estan". "Farem la independència per terra, mar i aire" ha sentenciat el jurista davant l'ovació més gran de la jornada. El número 3 per Barcelona, Uriel Bertran, ha explicat que quan arribi al Parlament el primer que farà és dir als seus excompanys i diputats que "he tornat a aquí per no deixar mai més sol aquest país" i ha reiterat que la primera llei que portaran a votació és la declaració unilateral de la independència perquè "els partits demostrin si volen o no la llibertat per aquest poble". L'altra candidata per Barcelona, l'escriptora Isabel-Clara Simó, ha posat l'accent en la llengua i ha carregat contra el bilingüisme del PP i C's rebatent que "tot el poble català és castellanoparlant perquè ens han obligat a aprendre'l". L'autora ha finalitzat el seu discurs afirmant que "avui fem el primer pas cap a la independència i el segon el farem fent el corcó al Parlament".

Mossèn Ballarín recolza Laporta

Mossèn Ballarín ha obert l'acte i mirant a Laporta li ha dit "sé que ets innocent, però si fossis culpable seguiries sent el meu amic". El capellà ha volgut ser present avui, tal i com ha explicat, per donar suport públic a l'expresident del Barça, amb qui manté una gran relació des de fa molt de temps. Tampoc s'han perdut la cita la resta de caps de llista de Solidaritat. El cap de llista per Girona, Toni Strubell, ha agraït a Laporta "la seva valentia" després de criticar irònicament les propostes de la resta de partits afirmant que "aquí sí que veig gent valenta, aquí sí que veig una Catalunya millor". El candidat de Lleida, Xavier Segura, ha fet una crida a "deslligar-se de les cadenes d'Espanya perquè les úniques cadenes siguin les de la Núria" en al·lusió a la històrica dirigent del PSAN, que forma part de les lllistes de la coalició. El candidat de Tarragona, Héctor López-Bofill, ha sentenciat que "Solidaritat és la terra que s'aixeca, és el poble que s'alça en llibertat".

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

CATALUNYA INDEPENDENT, LAPORTA PRESIDENT!!!!
Lluís__, 27/11/2010 a les 00:00
+35
-27
Jo hi era..

Tots han estat genial...Entrarem amb força aixo segur!!!!
Pit i collons
Anònim, 27/11/2010 a les 00:08
+31
-20
"Sé que ets innocent" Gracies Mossèn.
Divide et impera
Cornellanenc, 27/11/2010 a les 00:17
+23
-22
Febrer... Abril... Juny... 2010. Des de fa 2 anys un grup de catalans volen presentar-se a les eleccions amb un programa que inclou una declaració unilateral d'independència i unes mesures de regeneració democràtica. A CiU, s'encenen els llums d'alerta, perquè uns quants diputats d'aquest grup poden fer impossible la majoria absoluta convergent; a ERC també els inquieta perdre més vots del que saben que perdran; a Madrid, la possibilitat que 68 diputats votin a favor de la independència, els mobilitza. I què poden fer? No és un grup menyspreable, aquest que respon al nom de Reagrupament. Il·legalitzar-lo, no es pot fer, com han fet amb Batasuna! Algú se li ocorre aplicar una divisa romana: Divide et impera! "I si creem un grup idèntic, amb el mateix programa?", "I si creem, així, la suficient divisió i confusió, perquè no es pugui generar il·lusió i molts possible votants es quedin a casa o votin una altra opció?". 1a acció: que Laporta no vagi amb Reagrupament; 2a acció, militants destacats de CiU i ERC, polítics professionals (López Tena, Beltran) creen la formació fotocòpia, que en cap cas pactarà amb RCAT (López Tena dixit); 3a acció: es presenten dues candidatures i cap obté diputats, o RCAT no obté. A can CiU i ERC, i a Madrid, esbufeguen dient: "objectiu aconseguit"! Séneca digué: Cui prodest escelus? Is fecit.
Feia un tuf convergent
Anònim, 27/11/2010 a les 00:19
+23
-31
El Ballarín, el mossèn convergent de tota la vida.

Voleu dir que no hi havia també l'avi Pujol camuflat aplaudint. Tot plegat feia un tuf convergent que t'hi cagues.

Suposo que si treu algun diputat CiU el premiarà amb la presidència del Parlament i Can Millet pagarà els seus deutes.

SI, podem!
David Larrosa, 27/11/2010 a les 00:24
+27
-20
Aquest diumenge entrarem en força al parlament i m'és igual el que diguin els intoxicadors, SI ens portarà a la llibertat i tots ens seguireu al final, no per res, si no per que som els que anem pel bon camí i vosaltres al final us traureu la vena dels ulls.
Salut i Independència!
VENEDORS I PROU
Anònim, 27/11/2010 a les 00:30
+11
-23
I la senyera on és?Es que heu enfocat precisament perque no es vegi, o és que no n'hi ha cap. Diuen que els mitngs de Laporta son moderns. Es perque no hi ha la senyera? Es això el que és modern? Ja no es porta? Doncs mira, a Reagrupament, presideix els actes, i aquests sempre comencen amb el seu cant, El Cant de la Senyera, de Maragall.Es emocionant, bonic, honorable. Aquesta foto sembla un acte de marketing d'empresa en la presentació del preoducte comercial estrella d'aquesta empresa. Fa ben bé, aquesta sensació. Potser ja és això el que volen transmetre, però el nostre país i els seus símbols, son per a molts de nosaltres alguna cosa més. Espero que també ho siguin per a molta gent més
Per fer un còpia d'altres partits no valia la pena tanta divisió
Anònim, 27/11/2010 a les 00:32
+15
-18
Resulta curiosa amb la frase de que "la independència no es demana,es pren i es declara".......
Em sona molt aquesta i d'altres frases...Realment valia la pena crear un altre grup, i dividir el vot independentista??????????
Ara jo
Carretero, 27/11/2010 a les 00:32
+10
-15
Ja que no poseu cap notícia d'en Joan carretero jo , amb el vostre permís, trenco una llança a favor d'ell. És una llàstima que en laporta no s'hagi volgut reagrupar. Abans d'embestir, quan som pocs, cal reagrupar-se. Visca Catalunya.
Per fer un còpia d'altres partits no valia la pena tanta divisió
Anònim, 27/11/2010 a les 00:33
+6
-15
Resulta curiosa amb la frase de que "la independència no es demana,es pren i es declara".......
Em sona molt aquesta i d'altres frases...Realment valia la pena crear un altre grup, i dividir el vot independentista??????????
Curiositats
Anònim, 27/11/2010 a les 00:51
+11
-11
Resulta curiós veure com aquesta nit Marc Martí encartellava, alhora, cartells de Ciu i Rcat.
Si Rcat fa 1 mes no tenia diners d'on han sortit per pagar la tramesa postal i els cartells. O han fet 2X1?.
Ara s'enten això de farem Mas president a canvi de res. Heu cobrat per adelantat.
Serveis prestats a CiU
Anònim, 27/11/2010 a les 00:57
+6
-16
Recordeu com, en Laporta, flirtejava amb Mas abans de començar el seu projecte de Si? No va pas anar a parlar amb Erc ni amb cap altre, només amb Ciu. El partit de Laporta serveix a Ciu per devilitar Erc, i a Ciu no li interessa una Erc forta amb qui hauria de pactar després de la gran manifestació. Que no us enganyin. El temps ens mostrarà la veritat. Jo votaré independència, tinc dos opcions, peró no a Si.

Recompensa
Adri Figueres, 27/11/2010 a les 01:00
+6
-8
Resulta curiós veure les enquestes a:




Aneu a llepar el cul a d'en Mas, el vostre creador i mecenes....i potser, us donarà alguna conselleria

Jo votaré Rcat, i tu?
Anònim, 27/11/2010 a les 01:01
+13
-21
Mira Laporta. L'únic vot útil que hi ha, és el vot conscient i raonat, el vot que et deixa dormir tranquil, perquè no t'has traït a tu mateix ni als teus companys o companyes. Aquest és el vot útil. I com pots suposar, jo votaré per la gent de Reagrupament, pequè em semblen els més honestos i seriosos. Ho has entès?.
Reagrupamentitis, una malaltia
Solidari, 27/11/2010 a les 01:07
+21
-15
Veient la bilis que aboquen fins l'últim dia els reagrupats, seguidors fanàtics d'un líder que va destrossar una organització modèlica per unes faldilles que ara van al 4t lloc de la llista per BCN, no en tinc cap dubte: SI és l'opció més rigorosa, més assenyada i amb més possibilitats del panorama independentista.

Per cert, si SI és una invenció convergent, com és que els enganxadors de cartells de Marc Martí, empresa contractada pels convergents, enganxen cartells de Rcat? Ja en parlarem després del 28N, però jo tinc molt clar a qui ha finançat la campanya David Madí.
Més curiositats
Anònim, 27/11/2010 a les 01:12
+16
-13
si en Tena va deixar CiU per fundar SI (que ja existia)
si l'Uriel va deixar ERC per fundar SI (que ja existia
si el senyor Laporta deixa plantat Rcat. per fundar una "cosa" semblant, (amb tots els dissidents que pot arreplegar de Rcat).....

Per tant,com és possible que dos mesos més tard, aquests tres senyors facin una proposta per governar (sense tenir cap representació assegurada) amb els mateixos partits que van deixar tirats tres mesos abans????... excepte RI.

Algú em pot donar una resposta coherent?. Resulta molt,però que molt "curiós" com les conspiracions s'assemblen amb Solidaritat.
Per fer un còpia d'altres partits no valia la pena tanta divisió......
Anònim, 27/11/2010 a les 01:13
+11
-15
Resulta curiosa amb la frase de que "la independència no es demana,es pren i es declara".......
Em sona molt aquesta i d'altres frases...Realment valia la pena crear un altre grup, i dividir el vot independentista?
Si pica...
Anònim, 27/11/2010 a les 01:18
+12
-12
I com es que cada dia que enganxaven cartells, l'endemà els solidaris els havien tapat amb els seus? Perqque només tapaven els de Reagrupament? Perque només despenjaven les nostres pancartes? No crec que en volgueu parlar després del 28 de novembre. Ah i a més, un associat és qui ha pagat l'empresa dels cartells. Això també us sap greu? Ja ho suposo. La gent honesta sap a qui donar suport.
Som catalans
Anònim, 27/11/2010 a les 01:35
+8
-2
Podem llenya un cop, dos cops, tres cops, quatre cops...
No importa
La Victòria serà Nostra! //*//



Quo vadis Rcat
Anònim, 27/11/2010 a les 01:43
+22
-14
Rcat, aneu a fer la guerra a Espanya i deixeu treballar al que si volem la independencia, i no només una poltrona al costat de CiU. Amb la vostra actitud sou un obstacle per les aspiracions sobiranistes, amb els vostres insults al Laporta costa distingir-vos d'un ciutadano o un pepero. Us alimenteu de la caverna mediàtica per acabar vomitant odi contra els independentistes de debó. Aneu a fer punyetes a can Godó, que és allà d'on veniu.
SI farà un resultat espectacular
Anònim, 27/11/2010 a les 02:13
+15
-10
L'acte ha estat genial. Més genial que a la meva colleta a última hora tots han decidit passar d'Esquerra i CiU i votar Solidaritat.

El resultat del 28N serà impactant. Ara ja no en tinc cap dubte.
Voteu SI o ReCAT
L'enecmic és espanya, 27/11/2010 a les 02:21
+14
-8
En Joan Carretero va dimitir molt alegrement de ReCAT i llavors em vaig donar de baixa. Crec que s'ha de ser més valent. Si no hagués dimitit llavors, jo avui votaria ReCAT. Votaré Solidaritat, en Joan Laporta mai m'ha fallat. No estic en contra de ReCAT, simplement en Joan Carretero em va abandonar i em vaig quedar en pilotes al carrer amb l'estelada. De totes maneres espero que ReCat entri al Parlament també.
Estava mig buit
Anònim, 27/11/2010 a les 02:45
+12
-17
Les fotos cap a la graderia es veu mig buida. La sala del Palau de Congressos és molt gran. La platea té dos parts i només n'han omplert una. Han omplert graderies però la platea està mig buida.
per l'anònim de les 1:43 i el de les 2:13
Anònim, 27/11/2010 a les 02:46
+10
-14
Em fa l'efecte que si Laporta fos tan aglutinador, transversal i que agafés vots de tants llocs i de tot arreu, els seu seguidors no estarien fent propaganda del seu partit per intentar prendre vots a una opció honesta com Reagrupament (en una notícia sobre RCat), sinó que estarien intentant prendre vots a CiU i PSOE,ICV i al PP, que segrurament són unionistes i caldria debilitar-los.


Per només intentar (infructuosament) prendre vots a l'independentis me que ja existeix (transvassant vots, desvestint un sant per vestir-ne un altre).

Pels anònims que van en contra de Reagrupament,però que no sabeu ni podeu enganyar....per falta d'arguments
Anònim, 27/11/2010 a les 02:50
+11
-12
Febrer... Abril... Juny fins al 2010. Des de fa 2 anys un grup de catalans volen presentar-se a les eleccions amb un programa que inclou una declaració unilateral d'independència i unes mesures de regeneració democràtica. A CiU, s'encenen els llums d'alerta, perquè uns quants diputats d'aquest grup poden fer impossible la majoria absoluta convergent; a ERC també els inquieta perdre més vots del que saben que perdran; a Madrid, la possibilitat que 68 diputats votin a favor de la independència, els mobilitza. I què poden fer? No és un grup menyspreable, aquest que respon al nom de Reagrupament. Il·legalitzar-lo......?, no es pot fer, com han fet amb Batasuna!

Algú se li ocorre aplicar una divisa romana: Divide et impera! "I si creem un grup idèntic, amb el mateix programa?", "I si creem, així, la suficient divisió i confusió, perquè no es pugui generar il·lusió i molts possible votants es quedin a casa o votin una altra opció?".

1 pas: que Laporta no vagi amb Reagrupament
2 pas acció, militants destacats de CiU i ERC, olítics professionals (López Tena, Beltran) creen la formació fotocòpia, que en cap cas pactarà amb RCAT (López Tena dixit)
3 pas: es presenten dues candidatures i cap obté diputats, o RCAT no obté.

Els CiU,molt més alleugits, es consideren satisfets........de moment
Hola companys
Anònim, 27/11/2010 a les 03:01
+6
-8
ALs que ens han contractat per fer de claca quan ens pagan??
S'ha d'estar desesperat...
Anònim, 27/11/2010 a les 03:06
+20
-6
Per el secretador de bilis de pocs missatges per sota que diu que "estava mig buit":S'ha d'estar moooooolt desesperat per entrar en una diari digital i començar a vomitar mentides com aquestes,quan ESTAVA PLE COM UN OU,TANT LA PLATEA COM EL PIS,(mireu videos i fotografies)...no si ets de Rcat,CyU o ERC,pq aquests s'han encarregat de llençar merda a SI per pura desesperació..però tranquil..si ets de Rcat et queden dos dies de patiment abans de l'eutanàsia...si ets d'ERC us fotreu tal òstia que us hauran de recollir amb pala i no servireu ni per fer l'autòpsia..i si ets de CyU,ja cal que us acostumeu a pixar sang,pq això és el que fareu els propers 4 anys quan el Laporta,lopez-tena i cia...denunciïn dia sí,dia també l'engany del concert amb què el Mas serà president..VISCA SI!!!!LAPORTA PRESISENT!!!!
Solidaritat
Anònim, 27/11/2010 a les 03:16
+10
-19
Recordeu com, en Laporta, flirtejava amb Mas abans de començar el seu projecte de Si? No va pas anar a parlar amb Erc ni amb cap altre, només amb Ciu. El partit de Laporta serveix a Ciu per devilitar Erc, i a Ciu no li interessa una Erc forta amb qui hauria de pactar després de la gran manifestació. Que no us enganyin. El temps ens mostrarà la veritat. Jo votaré independència, tinc dos opcions, peró no a Si.
UI..UI....Si Reagrupament treurà 0 diputats..i Solidaritat....135..com a mínim
Anònim, 27/11/2010 a les 03:21
+9
-22
Els de Solidaritat veureu la realitat en que us ha posat el millor client de Moet Chandon (un cava molt català....) i màxim representant del sindicat del "tanga" de Catalunya.




AI...Perdoneu que no m'enrecordava que no mireu les enquestes en que no us posen com a guanyadors de les eleccions.....
ahhhh...la bilis...
Anònim, 27/11/2010 a les 03:36
+19
-11
El diumenge els independentistes de debò votaran SI,un partit que ha generat una il-lusió com no s'havia vist des de l'època de Macià.És lamentable les "carreterades" de bilis vomitada contra Laporta i SI per part dels militants de Rcat,que veuen amb desesperació com han perdut temps i diners,pq uns altres(SI)han aconseguit en dos mesos el què ells no han sabut fer en 2 anys,...però tothom trankil,pq com deia,els independentistes no llençaran el vot a un submarí fracassat de CyU i només es perdran els pocs vots dels militants biliosos...ja heu pensar a qui vendreu les furgonetes?tinc un amic que té un taller...
VISCA SOLIDARITAT
Mark, 27/11/2010 a les 08:06
+20
-9
Gràcies Laporta per tornar-nos la il·lusió i la confiança en Catalunya. Gràcies a tota la gent de Solidaritat per aquest projecte, vosaltres dignifiqueu la lluita per l'alliberament.La meva humil aportació serà el vot per vosaltres, us l'heu guanyat. Només una darrera cosa, no malgasteu ni un segon en discutir amb la gent de Reagrupament, no tenen res a fer.
EL QUE IMPORTA ALS CATALANS
REAGRUPAT, 27/11/2010 a les 08:12
+11
-3
jO VOTARÉ REAGRUPAMENT, PERÒ ENDAVANT SI. ESPERO QUE ENTRE TOTS DOS PODEM FER-NOS UNA ABRAÇADA AL PARLAMENT ABANS DE COMPLIR LES NOSTRES PORMESES ELECTORALS D'AMBDÓS
2000? molt bé!!!
Sometent, 27/11/2010 a les 08:28
+9
-16
2000? molt bé, però al palau de congressos sols n'hi caben 1400.....
SI endavant
Que tingueu sort, 27/11/2010 a les 09:18
+24
-6
Malgrat la dificultat de trencar el silenci del sistema i dels mitjans de comunicacio tradicionals, confiem en que SI pugui apareixer amb forca al nostre Parlament.

I a partir d'aqui, a treballar i a denunciar a la classe politica 'vigilant del ghetto'....







merçes
jordi calafell, 27/11/2010 a les 09:28
+17
-7
merçes moltes merçes a tots
jo tambe hi era
un orgasma total!
laporta president!!
aquets equip es brutal!!!!!!!
SI, clar que sí
Josep_jo_ SI, 27/11/2010 a les 09:34
+15
-4
Fonamental entrar en força per trencar el bloqueig dels mitjans. Necessitem que la veu de SI, sigui ben present al parlament i a la vida pública.

Per cert... sometent de les 8:28. No menteixis: fes a google i cerca \\\"palau de congressos catalunya aforament\\\".L\\\'aforament del auditori es de mes de 2.200 persones. I si has de mentir per defensar no se a quins interessos, fes-ho amb coses que no siguin tan facils de comprobar.
esta clar
Anònim, 27/11/2010 a les 09:36
+14
-6
Votare el SI d'en Laporta, es lo millor per la Independencia i per el benestar dels catalans.
SI, clar que sí
Josep_jo_ SI, 27/11/2010 a les 09:38
+12
-4
Fonamental entrar en força per trencar el bloqueig dels mitjans. Necessitem que la veu de SI, sigui ben present al parlament i a la vida pública.

Per cert... sometent de les 8:28. No menteixis: fes a google i cerca \\\"palau de congressos catalunya aforament\\\".L\\\'aforament del auditori es de mes de 2.200 persones. I si has de mentir per defensar no se a quins interessos, fes-ho amb coses que no siguin tan facils de comprobar.
SI, clar que sí
Josep_jo_ SI, 27/11/2010 a les 09:42
+14
-3
Fonamental entrar en força per trencar el bloqueig dels mitjans. Necessitem que la veu de SI, sigui ben present al parlament i a la vida pública.

Per cert... sometent de les 8:28. No menteixis: fes a google i cerca \\\"palau de congressos catalunya aforament\\\".L\\\'aforament del auditori es de mes de 2.200 persones. I si has de mentir per defensar no se a quins interessos, fes-ho amb coses que no siguin tan facils de comprobar.
prou jugar amb la bona fe
l'ull critic, 27/11/2010 a les 09:44
+8
-16
Li ha aconsellat Lopez Tena com a jutge a Laporta que es presenti a les eleccions per endarrerir els processos que hi ha contra seva?
SI espectacular!!!!
Jo hi vaig ser, 27/11/2010 a les 09:56
+21
-4
Jo vaig ser-hi. Estava ple de gom a gom, a dalt i a baix, amb gent dreta pels passadissos. Els ponents van ser espectaculars, especialment l'Héctor Lopez Bofill, l'Isabel Clara Simó i el sempre immens Alfons Lopez Tena.
Em moro de ganes de veure el Lopez Tena treient les caretes a tots aquests mentiders de CiU i ERC. Endavant SI!!! Endavant Jan!!!
Divide et impera
Anònim, 27/11/2010 a les 10:07
+5
-6
Febrer... Abril... Juny... 2010. Des de fa 2 anys un grup de catalans volen presentar-se a les eleccions amb un programa que inclou una declaració unilateral d'independència i unes mesures de regeneració democràtica. A CiU, s'encenen els llums d'alerta, perquè uns quants diputats d'aquest grup poden fer impossible la majoria absoluta convergent; a ERC també els inquieta perdre més vots del que saben que perdran; a Madrid, la possibilitat que 68 diputats votin a favor de la independència, els mobilitza. I què poden fer? No és un grup menyspreable, aquest que respon al nom de Reagrupament. Il·legalitzar-lo, no es pot fer, com han fet amb Batasuna! Algú se li ocorre aplicar una divisa romana: Divide et impera! "I si creem un grup idèntic, amb el mateix programa?", "I si creem, així, la suficient divisió i confusió, perquè no es pugui generar il·lusió i molts possible votants es quedin a casa o votin una altra opció?". 1a acció: que Laporta no vagi amb Reagrupament; 2a acció, militants destacats de CiU i ERC, polítics professionals (López Tena, Beltran) creen la formació fotocòpia, que en cap cas pactarà amb RCAT (López Tena dixit); 3a acció: es presenten dues candidatures i cap obté diputats, o RCAT no obté. A can CiU i ERC, i a Madrid, esbufeguen dient: "objectiu aconseguit"! Séneca digué: Cui prodest escelus? Is fecit.
Contra la confusió i la ignomínia
Anònim, 27/11/2010 a les 10:10
+16
-4
SI és la grip dels espanyolistes i venen a esputar els seus verins en aquestes pàgines, referenciant-se com a bons catalans.
Ja no ens enganyareu més, rates venudes a l'invasor, nosaltres ens alçarem per damunt de les vostres misèries i votarem SI l'abanderat dels nostres somnis de llibertat.
Guerra bruta
Anònim, 27/11/2010 a les 10:10
+6
-11
I com es que cada dia que enganxaven cartells, l'endemà els solidaris els havien tapat amb els seus? Perquè només tapaven els de Reagrupament? Perquè només despenjaven les nostres pancartes? No crec que en vulgueu parlar després del 28 de novembre. Ah i a més, un associat és qui ha pagat l'empresa dels cartells. Això també us sap greu? Ja ho suposo. La gent honesta sap a qui donar suport.
Més curiositats
Anònim, 27/11/2010 a les 10:11
+3
-11
si en Tena va deixar CiU per fundar SI (que ja existia)
si l'Uriel va deixar ERC per fundar SI (que ja existia
si el senyor Laporta deixa plantat Rcat. per fundar una "cosa" semblant, (amb tots els dissidents que pot arreplegar de Rcat).....

Per tant,com és possible que dos mesos més tard, aquests tres senyors facin una proposta per governar (sense tenir cap representació assegurada) amb els mateixos partits que van deixar tirats tres mesos abans????... excepte RI.

Algú em pot donar una resposta coherent?. Resulta molt,però que molt "curiós" com les conspiracions s'assemblen amb Solidaritat.

Algú em pot donar una resposta coherent?. Resulta molt,però que molt "curiós" com les conspiracions s'assemblen amb Solidaritat.
Independencia si però no amb corruptes
INDEPENDÈNCIA, 27/11/2010 a les 10:12
+6
-15
I la senyera on és?
Anònim, 27/11/2010 a les 10:13
+4
-9
I la senyera on és?Es que heu enfocat precisament perquè no es vegi, o és que no n'hi ha cap. Diuen que els mítings de Laporta son moderns. Es perquè no hi ha la senyera? Es això el que és modern? Ja no es porta? Doncs mira, a Reagrupament, presideix els actes, i aquests sempre comencen amb el seu cant, El Cant de la Senyera, de Maragall.Es emocionant, bonic, honorable. Aquesta foto sembla un acte de màrketing d'empresa en la presentació del producte comercial estrella d'aquesta empresa. Fa ben bé, aquesta sensació. Potser ja és això el que volen transmetre, però el nostre país i els seus símbols, son per a molts de nosaltres alguna cosa més. Espero que també ho siguin per a molta gent més
ASSISTÈNCIA DE MÉS DE 2000 PERSONES
Albert71, 27/11/2010 a les 10:18
+17
-2
La gent que diu que el Palau de Congressos de Catalunya només té capacitat per a 1400 persones està mentint. La capacitat és de més de 2000 persones. Podeu comprovar aquesta dada al web del Palau de Congressos:





Copio el següent text directament del web del Palau: "El Palau de Congressos de Catalunya té un total de 35 sales de diferents mides. El grandiós Auditori té capacitat per a més de 2.000 assistents. La superfície màxima d’exposició és de més de 4.000 m2 i té capacitat per acollir banquets de fins a 3.000 comensals."

És una llàstima que hi hagi gent que es dediqui a falsejar dades d'assistència. Cal dir que hi havia gent dempeus als laterals a més a més.

Qui finança Rcat?
Solidari, 27/11/2010 a les 10:19
+14
-9
A Barcelona i a Igualada (com a mínim) s'ha vist equips de l'empresa Marc Martí enganxant cartells de CIU i de Rcat.

El mailing enviat per Rcat (un sobre per casa, no un per elector) val més de 200.000 euros, no tenien cap previsió de fer-lo, va ser com una sorpresa a començaments de campanya, com si els haguessin aparegut els diners de sota les pedres...tothom qui sàpiga com van les finances de Rcat sap que aquest cost els és inassumible.

La mà del David Madí és allargada, i ell sap perfectament qui pot fer mal a l'autonomisme claudicant al Parlament i qui s'ha convertit en una cosa irrellevant.

A partir de dilluns en parlarem, ara no val la pena perdre més temps...
SI + Rcat= Dream Team per l'Estat Propi
Josep Comas, 27/11/2010 a les 10:23
+7
-4
Crida a Solidaris i Reagrupats . SI+Rcat= Dream Team per l'Estat Propi
Amb les enquestes actuals, si votem tots els solidaris i reagrupats a Barcelona (SI) , a Tarragona (SI) a Girona (Rcat) i a Lleida (Rcat), assegurariem els següents resultats mínims:
Barcelona (SI + Rcat=3%) = 3 escons -- Joan Laporta, Alfons Lopez Tena i Uriel Beltran.
Tarragona (SI+Rcat=5%) = 1 escó -- Hector López Bofill
Girona (SI+Rcat=5%) = 1 escó -- Joan Carrtero
Lleida (SI+Rcat=5%) = 1 escó -- Jaume Fernández
Si dividim el vot potser no tindrem representació, que seria una gran llàstima, en canvi, si tots els solidaris i reagrupats votem junts, tindrem els milors de cada formació, el DREAM TEAM de l'independentisme al Parlament.
Ànims a tots. Passa-ho.
Qui recolza RCat?
Anònima, 27/11/2010 a les 10:26
+10
-5
La Vanguardia (del sinyó conde de Godó) i nació Digital (del Singular Digital, diari de CIU).
I la senyera on és?
Anònim, 27/11/2010 a les 10:31
+4
-7
I la senyera on és?Es que heu enfocat precisament perquè no es vegi, o és que no n'hi ha cap. Diuen que els mítings de Laporta son moderns. Es perquè no hi ha la senyera? Es això el que és modern? Ja no es porta? Doncs mira, a Reagrupament, presideix els actes, i aquests sempre comencen amb el seu cant, El Cant de la Senyera, de Maragall.Es emocionant, bonic, honorable. Aquesta foto sembla un acte de màrketing d'empresa en la presentació del producte comercial estrella d'aquesta empresa. Fa ben bé, aquesta sensació. Potser ja és això el que volen transmetre, però el nostre país i els seus símbols, son per a molts de nosaltres alguna cosa més. Espero que també ho siguin per a molta gent més
Som-hi
Anònim, 27/11/2010 a les 10:46
+6
-1
Laporta per Barcelona i Carretero per Girona + uns quants diputats més i l'alegria serà total. També serà total l'al·lergia i hurticaria que els sortirà als partits unionistes, als partits parlamentaris i als partits Espanyols. Fem correr les cagarrines arreu el diumenge, no ens aturem, encara queda gent per convencer.

Votem independència i convencem per la independència.

Culpables
Anònim, 27/11/2010 a les 10:58
+10
-10
No cal entrar en una guerra de números. L'acte de Solidaritat estava ple.A rebentar. Com els actes de Reagrupament. Aquí no hi estem per fer una guerra de xifres...

L'única veritat és que SOLIDARITAT HA ESTAT UN TORPEDE A L'INDEPENDENTISME. Ha fet una fotocòpia, dolenta, de Reagrupament, amb gent procedent d'altres partits que han canviat els seus objectius d'un dia per l'altre i que es pensaven que, amb una cara coneguda ja n'hi havia prou. I que, sense cap mena d'escrúpol, en la seva línia ,encara demanen a Reagrupament que plegui..

Els catalans demà tenen dues opcions. Votar rigor, persisitència, treball, compromís, VOTAR REAGRUPAMENT o votar fum, cava francès, luxe, jets privats....
Ja falta poc
Anònim, 27/11/2010 a les 11:10
+15
-4
Solidaris, anirà molt Bé.Entrarem i farem grup parlamentari.
Una idea encara millor
Anònim, 27/11/2010 a les 11:13
+5
-14
Encara tinc una idea més fàcil que unificarà més el vot, simplificarà els tràmits i ens donarà encara més possibilitats. Com que Reagrupament va aparèixer abans hem de votar Reagrupament a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona aquestes eleccions i ja votarem Solidaritat les properes. Em sembla molt més fàcil i pràctic, així no hi haurà possibilitats d'error. Recordeu solidaris, cal que voteu Reagrupament, ho heu entès? Solidaris, heu de votar Reagrupament aquestes eleccions. A les properes els reagrupats us votarem a vosaltres, us ho jurem per l'oso Yogui.
Gran acte de solidaritat!!
jordi bcn, 27/11/2010 a les 11:41
+12
-2
Jo vaig ser ahir al palau de congressos i va ser la hòstia!! tota la sala plena i molta gent dreta pels lateals!!
Directes al parlament amb gup pròpi!!! Visca Catalunya!!
Resultats
Núria, 27/11/2010 a les 11:42
+12
-2
Quina feinada de por que que hem dut a terme aquestes setmanes. Moltes gràcies a tots els solidaris que som pocs i molt bona feina. Demà tindrem la millor notícia del any i veurem els nostres esforços recompensats finalment.

Ànims que només queda el mes important, anar a demostrar que volem els catalans de bé!
Ja la tenim aquí!
J. Nadal i Reig, 27/11/2010 a les 11:46
+12
-2
Anys i anys cercant la felicitat política i als meus 56 arriba de la mà d'una nova formació plena de gent amb ganes i ilusions. Agraït em sento de poder formar part d'un canvi evident i social, demà esdevindrà una nova etapa al parlament.
Laporta es desinfla
Anònim, 27/11/2010 a les 11:47
+8
-14
Segons la web del Palau de Congresos: L’Auditori del Palau de congresos és la sala més elegant i amb més capacitat de l’edifici. Té un total de 2.027 butaques repartides en dos nivells: la platea (1577) i l’amfiteatre (450)

Les fotos indiquen que només estava ple la platea: Per tant 1577 persones i no 2.000

En tot cas menys que l'Auditori de Barcelona a on hi caben 2.500= 2.200 a la platea i 400 més als anfiteatres.
Bona feina solidaris!
albert f., 27/11/2010 a les 11:49
+12
-4
Vaig estar a l'acte d'ahir i em van agradar molt l'Uriel té un discurs q enganxa molt, el lopez-tena és un tio brillant i amb les idees molt clares i el laporta té un carisme espectacular! també em va agradar molt la isabel clara simó parlant sobre la situació de la llengua. Farem un gran resultat.
Ja hi torneu?
Anònim, 27/11/2010 a les 11:49
+6
-13
Jan, ja torneu a engegar les campanyes mentideres per demanar als Reagrupats que us votin? Tant necessites guanyar a Barcelona a qualsevol preu? Fins i tot al preu d'abandonar miserablement la vostra gent de les llistes de Girona, Tarragona i Lleida? Com pots ser tant traïdor? Tant necessites l'immunitat parlamentària? Tanta por tens d'anar a la presó? Tan veritable és l'informe torpede?
Submarí
Anònim, 27/11/2010 a les 12:01
+7
-6
Ja sabem la veritat!
Ja ha sortit a la llum!

Reagrupament és un submarí que va ser creat per els de CiU i E per torpedejar el fantàstic projecte solidari!!!

Potser si que és veritat que Reagrupament té tres anys de vida mentre que la Soli només en té tres mesos, o que el nostre programa està copiat del de Reagrupament, o que els nostres il·lustríssims López i Bertràn van sortir amb perfecta sincronia de CiU i E just en el moment en que en Jan estava a punt de reagrupar-se. Malgrat tot, no permetrem de cap manera que detalls tan petits i tan poc indicatius com aquests ens espatllin una teoria que ens va tan i tan bé.

El trio la-la-la
C FrEE
Salvador Isern, 27/11/2010 a les 12:04
+10
-3
El Barça es oficialment el millor club esportiu de la dècada .


Em podeu dir qui ha capitanejat aquest club els darrers set anys tot agafant el relleu gris i fosc de gaspar i nuÑez?.
Tothom te defectes però es obvi que aquest senyor es un gran gestor i que ho ha aconseguit catalanitzant el Barça i aportant una mentalitat guanyadora.Ara la majoria ja no recorda com saltava del sofà per celebrar les victòries, fins i tot molts menyspreen la difícil feina de canviar la mentalitat de un club tan complicat i fer-lo victoriós.

No imagino a cap altre candidat amb la mateixa capacitat d´èxit. En Puigcercós presidint el Barça aconseguiria el mateix?, en Mas?, en Montilla?, en Carretero?
A més S:I es l´únic que vol l´independència i que no pactarà amb ningú que no declari l´ independència.
S.I es també l´únic i el primer en l´historia en complir lo de les llistes obertes, així com en Laporta també va complir en lo que fa referència a la durada dels mandats quan va presidir el B.
O més Bla,Bla Bla o S.i
Cal ser cec per no donar-lis la confiança.
Deixeu els egos per causes més profundes i voteu útil.
Solidaritat Catalana per l´Independència (104 anys després)
Jo també votaré Reagrupament
Anònim, 27/11/2010 a les 12:06
+8
-11
Al Laporta li fan aquesta pregunta a l'Avui:

He llegit a l'avui.cat que un dels motius que vostè al·lega per no haver acceptat en el seu moment l'oferiment de Reagrupament va ser la falta de recursos de l'associació que presideix en Carretero. Podria explicar com es finança actualment SI?

Ell contesta:
Es finança únicament amb aportacions personals dels seus membres. El que significa un esforç personal molt important i pel qual estem molt agraïts a tots els nostres adherits i adherides.

Laporta, no enganyis més, perquè sou 4 gats de militants i algun sense feina coneguda. Això no us permet pagar vermuts pels pobles com heu anat fent, i alguns han costat 800€.
No enganyeu més la gent que estima Catalunya. Tothom sap que la campanya vostra la finança CIU per dividir l'independentisme.
N'he comptat les fonts
Anònim, 27/11/2010 a les 12:10
+3
-7
M'he dedicat a fer una llista de les fonts que cita l'informe torpede, hi ha força blogs individuals que prefereixo deixar de banda per difícils de verificar, hi ha un document judicial i entre les fonts verificables n'hi ha que es poden titllar d'espanyoleres però n'hi ha de reconeguda solvència catalanista. Us poso totes les que considero importants perquè jutgeu per vosaltres mateixos, no estalvio les que poden donar peu a crítiques com a prova de bona voluntat.

1. Directe.cat
2. El Punt
3. e-notícies
4. La Vanguardia
5. Llibertat.cat
6. La Voz de Barcelona
7. Racó Català
8. Nació digital
9. Vilaweb
10. El Pais
11. El Mundo
12. EcoDiari
13. L'Hospitalet.com
14. S.O.S Delta del Llobregat
15. El Confidencial
16. Sport
17. El Triangle
18. Llibertat Digital
19. El Debat.cat
20. Els Verds

I algun més que potser m'he deixat. Quan repasso tot plegat i sento com bramen quan s'en parla em recorda aquell acudit que no me'n puc estar d'explicar.

Veu a la ràdio: "Atenció! atenció! hi ha un boig circulant per l'autopista en sentit contrari!"
Conductor: "Un boig!? Cinquanta!"
xivatos de CiU
Sinònim, 27/11/2010 a les 12:11
+15
-2
Diu que diumenge hi ha un referèndum vinculant

Tractant-se d'independència jo votaré SI

i pareu de discutir que sembleu lloques

la gent amb criteri que defensi allò que creu

i tota aquesta colla de xivatos de CiU (que s'us veu el llautó) no emprenyeu més

Independència? SI
El líder
Anònim, 27/11/2010 a les 12:16
+6
-5
Ja ho baix comentar al principi de les desavinences del sr.Laporta amb Rcat., els reagrupats volien el sr. Laporta per tindre una cara mediàtica pel cartell de Barcelona i poca cosa mes, no entendran mai que el sr. Laporta es un líder (no discutir-e si bo ho dolent) el que si es clar es que el líder diriges el grup (no es un mes del grup) i aquí esta la mare del ous
des dels USA amb Rcat
Anònim, 27/11/2010 a les 12:36
+3
-10
Jo ja he votat per correu des de Nova York , i ho he fet per REAGRUPAMENT.,.. per seriositat, rigor, patriotisme i dignitat.
Carretero, té una investigació judicial en curs per presumpta corrupció urbanística
Justícia, 27/11/2010 a les 12:44
+6
-3
Es reobre el cas per presumpta corrupció contra Joan Carretero
Actualitzat a les 22:06 h 22/07/2009

El procés penal contra l'exalcalde de Puigcerdà i exconseller de Governació Joan Carretero continua. Així ho ha decidit l'Audiència de Girona, que continuarà investigant la requalificació urbanística d'uns terrenys que va dur a terme mentre era l'alcalde de Puigcerdà. D'aquesta manera, es revoca la decisió del jutge de Puigcerdà d'arxivar provisionalment el cas.

Els fets que s'investiguen es van produir l'any 2002, quan l'Ajuntament de Puigcerdà, del qual Carretero era alcalde, va subscriure dos convenis urbanístics que van possibilitar l'ampliació de dos supermercats i d'una gasolinera. Després que el 2007 s'arxivés la denúncia presentada per un grup de veïns contra Carretero, la sentència de l'aAudiència de Girona ordena reprendre les investigacions.

Font: Telenotícies



C FrEE
Salvador Isern, 27/11/2010 a les 12:54
+15
-1
El Barça es oficialment el millor club esportiu de la dècada .


Em podeu dir qui ha capitanejat aquest club els darrers set anys tot agafant el relleu gris i fosc de gaspar i nuÑez?.
Tothom te defectes però es obvi que aquest senyor es un gran gestor i que ho ha aconseguit catalanitzant el Barça i aportant una mentalitat guanyadora.Ara la majoria ja no recorda com saltava del sofà per celebrar les victòries, fins i tot molts menyspreen la difícil feina de canviar la mentalitat de un club tan complicat i fer-lo victoriós.

No imagino a cap altre candidat amb la mateixa capacitat d´èxit. En Puigcercós presidint el Barça aconseguiria el mateix?, en Mas?, en Montilla?, en Carretero?
A més S:I es l´únic que vol l´independència i que no pactarà amb ningú que no declari l´ independència.
S.I es també l´únic i el primer en l´historia en complir lo de les llistes obertes, així com en Laporta també va complir en lo que fa referència a la durada dels mandats quan va presidir el B.
O més Bla,Bla Bla o S.i
Cal ser cec per no donar-lis la confiança.
Deixeu els egos per causes més profundes i voteu útil.
Solidaritat Catalana per l´Independència (104 anys després)
Carretero, imputat en un cas de presumpta corrupció urbanística
Justícia, 27/11/2010 a les 12:58
+4
-4
Es reobre el cas per presumpta corrupció contra Joan Carretero
Actualitzat a les 22:06 h 22/07/2009

El procés penal contra l'exalcalde de Puigcerdà i exconseller de Governació Joan Carretero continua. Així ho ha decidit l'Audiència de Girona, que continuarà investigant la requalificació urbanística d'uns terrenys que va dur a terme mentre era l'alcalde de Puigcerdà. D'aquesta manera, es revoca la decisió del jutge de Puigcerdà d'arxivar provisionalment el cas.

Els fets que s'investiguen es van produir l'any 2002, quan l'Ajuntament de Puigcerdà, del qual Carretero era alcalde, va subscriure dos convenis urbanístics que van possibilitar l'ampliació de dos supermercats i d'una gasolinera. Després que el 2007 s'arxivés la denúncia presentada per un grup de veïns contra Carretero, la sentència de l'aAudiència de Girona ordena reprendre les investigacions.

Font: Telenotícies




il.lussionant
pepet, 27/11/2010 a les 13:01
+9
-1
Vaig ser-hi. Cal dir que SI no ha acabat de saber-se vendre. Laporta es bo, però els demés son encara millor. Clara-Simo espectacular, Lopez Tena un crack, tots molt bé, es nota la il.lusió i el sentiment, això no es pot dissimular. No sé si SI entrarà al parlament (el silenci dels mitjans una vergonya), suposo que si, però aquest partit fa falta i te futur al nostre pais. Endevant.
La podridura de Solidaritat
Anònim, 27/11/2010 a les 13:20
+4
-10
Un notari anomenat Lopez-Tena,apartat de la carrera per dolent, semble no tenir sostre.
Ell,que va parlar de "frivolitats", resulta que te un passat ple de "frivolitats" com la de donar fe que coneixía a una persona amb DNI fals conscient que no era el titular d'aquell DNI, no és el millor bagatge per acusar als demés de frívols.
Crec que convé escoltar les declaracions d'aquest testaferro panedit on a partir del minut 15' 40'' explica amb quina "seriositat" actuaba Al-Capone López Tena:




Felicitas solidaris!
marc (reus), 27/11/2010 a les 13:23
+12
-2
Moltes felicitats als barcelonins pel gran acte d'ahir. No ens falleu i porteu en laporta, lopez tena i uriel al parlament a fotre canya, noslatres hi portarem l'hector lopez bofill.
Endavant solidaritat!
Solidari
Anònim, 27/11/2010 a les 13:23
+10
-2
Hi votat Solidaritat doncs crec que es lo millor per als catalans. Fa dies que vaig votar per correu des de molt lluny.
Uruguai
UI..UI....Si Reagrupament treurà 0 diputats..i Solidaritat....135..com a mínim
Anònim, 27/11/2010 a les 13:26
+4
-10
Els de Solidaritat veureu la realitat en que us ha posat el millor client de Moet Chandon (un cava molt català....) i màxim representant del sindicat del "tanga" de Catalunya.





AI...Perdoneu que no m'enrecordava que no mireu les enquestes en que no us posen com a guanyadors de les eleccions.....
gerry (barcelona)
Jo també hi era!, 27/11/2010 a les 13:34
+10
-3
Jo també vaig ser al palau de congressos i em vaig emocionar! No et preocupis marc de reus q no us fallarem!
Visca catalunya lliure!
SI,SI,SI
Anònim, 27/11/2010 a les 13:37
+10
-5
Marc no ho dubtis a casa tots votarem l'Héctor López Bofill i després baixarem a BCN a acompanyar el avis a votar Laporta Tena, Bertran, Clara-Simó...
Carretero, imputat en un presempte cas de corrupció urbanística
Justícia, 27/11/2010 a les 13:45
+4
-6
Es reobre el cas per presumpta corrupció contra Joan Carretero
Actualitzat a les 22:06 h 22/07/2009

El procés penal contra l'exalcalde de Puigcerdà i exconseller de Governació Joan Carretero continua. Així ho ha decidit l'Audiència de Girona, que continuarà investigant la requalificació urbanística d'uns terrenys que va dur a terme mentre era l'alcalde de Puigcerdà. D'aquesta manera, es revoca la decisió del jutge de Puigcerdà d'arxivar provisionalment el cas.

Els fets que s'investiguen es van produir l'any 2002, quan l'Ajuntament de Puigcerdà, del qual Carretero era alcalde, va subscriure dos convenis urbanístics que van possibilitar l'ampliació de dos supermercats i d'una gasolinera. Després que el 2007 s'arxivés la denúncia presentada per un grup de veïns contra Carretero, la sentència de l'aAudiència de Girona ordena reprendre les investigacions.

Font: Telenotícies



A tortosa també solidaritat
albert i sonia, 27/11/2010 a les 14:13
+10
-3
Ei nois a torosa molts votarem per solidaritat.
Molta sort a tots.
SUMEM TOTS AMB SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA
Albert71, 27/11/2010 a les 14:19
+12
-4
Catalunya es troba en una cruïlla històrica i té plantejats dos greus problemes: la crisi econòmica i la nacional i cultural, amb el qüestionament de la llengua catalana arran de la sentència del TC i l'ofensiva de C's, PP i la Justícia espanyola.

Davant aquesta situació límit, tot l'autonomisme polític (de CiU a PSC passant per ICV) està condemnat al fracàs.

1) CiU i Mas no tenen marge de maniobra per "aixecar el país" com prometen. Actualment, la Generalitat té un deute de més de 40.000 milions d'euros i està hipotecada. Ha calgut rebaixar el sou als funcionaris. No es poden fer polítiques que afavoreixin l'empresa sense recaptar els nostres impostos i invertir-los al país. Econòmicament, Catalunya està condemnada dins l'autonomisme. En segon lloc, Mas i CiU assistiran impassibles al desmantellament de l'obra de normalització lingüística i cultural de Pujol: la llengua catalana no té cabuda a la Constitució sinó és com una llengua subordinada i de segona categoria. A la llarga, si Catalunya no pot aplicar polítiques de protecció i promoció del català, el procés de substitució lingüística pot ser irrevocable. L'autonomisme ens condemna com a nació. La gestió de Mas, hipotecat econòmicament i esclau de la legislació espanyola serà, doncs, estèril.

2) El PSC és la garantia del retrocés. Montilla ha dut el país a la major crisi econòmica i política. Sense un Estat propi que gestioni els seus recursos econòmics no hi ha justícia social possible.

3) ERC ha estat sotmesa al dictat del PSC en les darreres legislatures. Els errors són nombrosos. Han estat corresponsables d'una mala gestió, no hi ha pedagogia a favor de la independència i falla l'estratègia. Com és possible que en la millor conjuntura històrica dels darrers 70 anys, quan l'independentisme creix exponencialment, quan hi ha una manifestació com la del 10-J, ERC no sigui no ja capaç de sumar vot nou, sinó que es desploma? Com es pretén liderar l'independentisme havent malbaratat tanta confiança? El referèndum d'independència que proposa ERC és inviable dins de la jurisdicció espanyola. ERC no té full de ruta.

4) SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA sorgeix com un partit absolutament necessari en aquesta conjuntura. Recull l'esperit TRANSVERSAL de la multitudinària manifestació del 10-J i parteix de plantejaments realistes. Aposta per una Declaració unilateral d'independència al Parlament, atès que és l'única via legal d'assolir l'objectiu. Només gestionant els nostres recursos econòmics és possible sortir de la crisi actual, generar riquesa i ajudar a empreses i treballadors. Un Estat propi és l'única manera d'aconseguir preservar la llengua i la cultura catalanes.

No ho dubtis: SOM MOLTS, DESENES DE MILERS DE PERSONES els qui farem el pas i sumarem demà amb Solidaritat Catalana. Que ningú no ho dubti: SEREM AL PARLAMENT. SOLIDARITAT CATALANA farà pedagogia de la independència, buscarà formar una majoria social, i combatrà de forma intel·ligent al Parlament tot l'autonomisme.
ENDAVANT SOLIDARITAT CATALANA!!*!!
RCAT
Anònim, 27/11/2010 a les 14:20
+3
-8
Això és Solidaritat:


Volem gent honesta
La podridura de Solidaritat
Anònim, 27/11/2010 a les 14:20
+2
-10
Un notari anomenat Lopez-Tena,apartat de la carrera per dolent, semble no tenir sostre.
Ell,que va parlar de "frivolitats", resulta que te un passat ple de "frivolitats" com la de donar fe que coneixía a una persona amb DNI fals conscient que no era el titular d'aquell DNI, no és el millor bagatge per acusar als demés de frívols.
Crec que convé escoltar les declaracions d'aquest testaferro panedit on a partir del minut 15' 40'' explica amb quina "seriositat" actuaba Al-Capone López Tena:











SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA, EL VOT MÉS ÚTIL
Albert71, 27/11/2010 a les 14:22
+10
-3
1) El Concert econòmic no és sinó una altra pastanaga que es treu el Sr. Mas del barret. Pur il·lusionisme per seguir en l'autonomisme i ERC hi cau de quatre grapes. Com redimonis volen CiU i ERC que Espanya accepti el Concert econòmic quan a) L'Estatut votat pel poble de Catalunya va ser laminat b) A causa de la sentència del TC, no hi ha relació possible de bilateralitat

Llegiu l'article d'Elisenda Paluzie (degana de la Facultat d'Econòmiques a la UB):



2) El referèndum que proposa ERC és inviable a l'Estat espanyol: nova pastanaga a l'elector. Espanya MAI no tolerarà un referèndum: es necessita la seva aprovació. Si es fa il·legal, hi hauria un mandat judicial impedint-lo.
ERC no té full de ruta.

Alfons López Tena explica brillantment tot això i els arguments que fan de SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA l'opció més seriosa:



Carretero, imputat en presumpte cas de corrupció urbanística
Justícia, 27/11/2010 a les 14:23
+6
-2
Es reobre el cas per presumpta corrupció contra Joan Carretero
Actualitzat a les 22:06 h 22/07/2009

El procés penal contra l'exalcalde de Puigcerdà i exconseller de Governació Joan Carretero continua. Així ho ha decidit l'Audiència de Girona, que continuarà investigant la requalificació urbanística d'uns terrenys que va dur a terme mentre era l'alcalde de Puigcerdà. D'aquesta manera, es revoca la decisió del jutge de Puigcerdà d'arxivar provisionalment el cas.

Els fets que s'investiguen es van produir l'any 2002, quan l'Ajuntament de Puigcerdà, del qual Carretero era alcalde, va subscriure dos convenis urbanístics que van possibilitar l'ampliació de dos supermercats i d'una gasolinera. Després que el 2007 s'arxivés la denúncia presentada per un grup de veïns contra Carretero, la sentència de l'aAudiència de Girona ordena reprendre les investigacions.

Font: Telenotícies



Mediàtic......i prou
Anònim, 27/11/2010 a les 14:24
+4
-11
Despres del fiasco Lapiedra i la punxada del seu acte a Girona del dia 24 de novembre, en Laporta ja estava cagat,i sort té que quedava només un dia de campanya els de Sci s'anaven desinflant cada dia que passava, és el que té de tirar nomes de un candidat mediàtic però sense consistencia politica.

La podridura de Solidaritat
Anònim, 27/11/2010 a les 14:26
+3
-11
Un notari anomenat Lopez-Tena,apartat de la carrera per dolent, semble no tenir sostre.
Ell,que va parlar de "frivolitats", resulta que te un passat ple de "frivolitats" com la de donar fe que coneixía a una persona amb DNI fals conscient que no era el titular d'aquell DNI, no és el millor bagatge per acusar als demés de frívols.
Crec que convé escoltar les declaracions d'aquest testaferro panedit on a partir del minut 15' 40'' explica amb quina "seriositat" actuaba Al-Capone López Tena:











ACTE DE SOLIDARITAT A VIC
SOM-HI, 27/11/2010 a les 14:29
+10
-3
Acte de Solidaritat Catalana a Vic (dimarts passat):





Demà, serem desenes de milers de persones els qui farem entrar SI al Parlament.
Carretero, imputat en presumpte cas de corrupció urbanística
Justícia, 27/11/2010 a les 14:31
+5
-3
El procés penal contra l'exalcalde de Puigcerdà i exconseller de Governació Joan Carretero continua. Així ho ha decidit l'Audiència de Girona, que continuarà investigant la requalificació urbanística d'uns terrenys que va dur a terme mentre era l'alcalde de Puigcerdà. D'aquesta manera, es revoca la decisió del jutge de Puigcerdà d'arxivar provisionalment el cas.

Els fets que s'investiguen es van produir l'any 2002, quan l'Ajuntament de Puigcerdà, del qual Carretero era alcalde, va subscriure dos convenis urbanístics que van possibilitar l'ampliació de dos supermercats i d'una gasolinera. Després que el 2007 s'arxivés la denúncia presentada per un grup de veïns contra Carretero, la sentència de l'aAudiència de Girona ordena reprendre les investigacions.

Font: Telenotícies



La denúncia de'n Carretero
Anònim, 27/11/2010 a les 14:44
+3
-9
Ho hem dit cent cops, però com que s'entesten en seguir-ho publicant ho seguirem explicant. El cas de Puigcerdà el va engegar la màfia de la benzina perquè en Joan s'havia "atrevit" a plantar-los cara i acceptar l'entrada de noves entitats al fins llavors "cercle tancat" de les benzineres de frontera, negoci molt lucratiu degut al diferencial de preus de les benzines entre França i Escanya. En Joan *i la majoria del consistori* van concedir dues llicències de construcció i amb els diners obtinguts es va construir un ascensor que han agraït la majoria d'habitants de la vila.

Ja està explicat, ara m'agradaria que algú fos capaç d'explicar-ne un de sol dels casos que es llisten a l'informe torpede. Fins ara només han fet que llançar porqueria a sobre dels demés però d'explicació ni una.

Casos llistats a l'informe torpede:

Alfons López Tena
- Cas Zaplana (Trama Gürtel)
- Falsificació d’actes notarial a Barcelona
- Irregularitats en la seva actuació com a notari

Joan Laporta
- Cas Trabal
- Cas Viladecans
- Cas Comissions
- Cas Uzbekistan
- Cas Mallorca SAD
- Cas espionatge
- Cas Pretòria
- Cas Patrimoni Personal
- Cas Eleccions
- Cas Discoteca
- Cas Comptes del Barça
- Cas cunyat franquista

Uriel Bertràn
- Cas robatori de les bases de dades de Reagrupament
- Denúncia per spamming

Santiago Niell
- Denúncia per violència de gènere

N'hia ha uns quants més però ja no us atabalo més, si voleu llegir el document sencer el trobareu aquí.





El poble de Catalunya espera les seves explicacions

a la fi
Anònim, 27/11/2010 a les 14:47
+12
-5
heu insultat al Sr. Laporta l' heu difamat, us he cregut les noticies de mitjans espanyolistes, ha estat un atac com no s' havia vist igual. Inclus els espanyolistes han aconseguit que part dels independentistes l' ataquessin, no handonat cobertura mediatica. I JA ARRIVAT EL FINAL

Despres d' omplir tota catalunya en els seus actes, despres de rebre a la xarxa un recolzament com cap dels altres partits i politics ha aconseguit, ha arrivat l ' hora de la veritat. MEs de 22.000 catalans estan amb LAPORTA al facebook, 14.000 al de SOLIDARITAT CATALANA, 2000 persones ahir a bcn, 900 a girona, 1000 a vic.

HA arrivat l' hora de dir-vos que us donguin pel c... a tots els que heu intentat desprestigiar tant a LAPORTA com a SOLIDARITAT CATALANA

Dema veureu com els vostres vots s' en van a les escombraries pq no donen cap esco, o per donar mes del mateix. GRACIES PER QUE HEU FET QUE DEMA ELS QUE HI CREIEM SABOREJEM EL PLAER DE LA VICTORIA
N'he comptat les fonts
Anònim, 27/11/2010 a les 14:48
+3
-8
M'he dedicat a fer una llista de les fonts que cita l'informe torpede, hi ha força blogs individuals que prefereixo deixar de banda per difícils de verificar, hi ha un document judicial i entre les fonts verificables n'hi ha que es poden titllar d'espanyoleres però n'hi ha de reconeguda solvència catalanista. Us poso totes les que considero importants perquè jutgeu per vosaltres mateixos, no estalvio les que poden donar peu a crítiques com a prova de bona voluntat.

1. Directe.cat
2. El Punt
3. e-notícies
4. La Vanguardia
5. Llibertat.cat
6. La Voz de Barcelona
7. Racó Català
8. Nació digital
9. Vilaweb
10. El Pais
11. El Mundo
12. EcoDiari
13. L'Hospitalet.com
14. S.O.S Delta del Llobregat
15. El Confidencial
16. Sport
17. El Triangle
18. Llibertat Digital
19. El Debat.cat
20. Els Verds

I algun més que potser m'he deixat. Quan repasso tot plegat i sento com bramen quan s'en parla em recorda aquell acudit que no me'n puc estar d'explicar.

Veu a la ràdio: "Atenció! atenció! hi ha un boig circulant per l'autopista en sentit contrari!"
Conductor: "Un boig!? Cinquanta!"
Anims solidaris!
Anònim, 27/11/2010 a les 14:57
+9
-2
Gran acte a barcelona, felicitats! i ànims q ja queda poc per omplir les urnes amb paperetes de solidaritat.
Farem un gran resultat!
INDEPENDÈNCIA, SI
Anònim, 27/11/2010 a les 14:58
+8
-3
La professora amerciana de la URV, Susan M. DiGiacomo que va enviar una carta a Obama dona el seu suport a Hèctor López Bofill i Solidaritat Catalana per la Independència!


Hòstia que fort!!
Anònim, 27/11/2010 a les 15:02
+5
-9
Hi ha una professora universitària que votarà Solidaritat! I ho publiquen com una gran cosa! De professores universitàries que voten Reagrupament en conec una cinquantena i com deia un valencià amic meu "I mon pare te un martell i jo m'ho callo". Ja en teniu ben poques de coses per presumir si heu de presumir d'això, ja. Es clar que amb la punxada de l'acte de final de campanya d'ahir que va començar una hora tard a veure si arribava més gent per fer la foto no m'estranya.
SOLIDARITAT LA VEU DEL POBLE
tot un clam!!, 27/11/2010 a les 15:04
+13
-4
Demà parlarem, parlarem per dir que estem fins els collons de der espanyols!!!
Laporta arresarà és respira a l´ambient.....
Hi ha molta gent, que votarà solidaritat, no us ho podeu imaginar....
visca la terra lliure!!
RCAT
Anònim, 27/11/2010 a les 15:05
+3
-11
El poble de Catalunya espera les seves explicacions, no botiflers!!!



calleu i voteu!
pallares, 27/11/2010 a les 15:09
+3
-2
Que bé que s'ho deuen passar els convergents veien com suposats solidaris i reagrupats (dic suposats perquè veig molts anonim) ene llencem merda els una als altres.
Si us plau deixeu de fer el joc als corruptes botiflers de tota la vida i demà voteu independència, SI o a RCat, però independència, o desprès de tant xerrar, acabareu votant Mas que dona més confiança?
AGAFAR COM A PROVA EL QUE PUBLIQUEN ELS MITJANS
Anònim, 27/11/2010 a les 15:17
+6
-2
S' ha de ser mesquí per creure's tot el que diuen els mitjans, i fer judicis gratuïts sobre una persona. El que publiquen els diaris no té valor provator-hi davant d'un jutjat o tribunal. És més, un puc ben assegurar que mentèixen com a "bellacos" i manipulen la informació per presentar-la sempre de la manera més morbosa i sensacionalista. Jo per la meva feina, he viscut en persona molts fets que quan els he vist publicats l'endamà al diari m'he quedat de pedra. El periodisme i els mitjans de comunició no em mereixen cap credibilitat i representen un greu atemptat a la democràcia.
fins els c...
Anònim, 27/11/2010 a les 15:21
+15
-5
Ja estic fins els pebrots, he aguantat molt dies pero avui ja no callo. Els de reagrupament hem sembla molt be que volgueu llençarel vostre vot a les escombraries, pero no tots els independentistes SOM TANT RUCS com vosaltres. Voteu a qui us doni la gana, pero deixeu en PAU A LAPORTA I SOLIDARITAT CATALANA. ENTRAREM AL PARLAMENT PERQUE HAGI ES PERCEBEIX AL CARRER SINO ESTEU D' ACORD PERFECTE pero no insulteu mes. Insulteu als del PP o ciutadans no als altres independentistes que creiem enel projecte de SOLIDARITAT CATALANA

SEMPRE LAPORTA, quan mes t' ataquin mes vots tindras

si si si si
Anònim, 27/11/2010 a les 15:24
+13
-4
Estic d' acord ja sabem que per volsaltres LAPORTA no es un bon politic, es un .. o iun... ja ho sabem el que penseu. PERO NOSALTRES VOLEM VOTARLO I HO FAREM LA GRAN MAJORIA DE INDEPENDENTISTES ja no val la pena, que seguiu enviant pagines de TORPEDE, o altres.

VISCA LAPPORTA. VISCA SOLIDARITAT CATALANA
hola
Anònim, 27/11/2010 a les 15:26
+15
-4
al meu entorn, d'amics i familia, Solidaritat arrasa....jo veig 5 diputats.
Doncs a mi em passa el contrari
Anònim, 27/11/2010 a les 15:41
+3
-14
Us asseguro que no conec *ni una sola persona* que m'hagi dit que els votarà, ni una. En canvi en conec una dotzena llarga que votaran Reagrupament. Ja és ben curiós ja ... suposo que les persones ens unim per tarannàs i per maneres de ser. Només us demanaria que ho entengueu i atureu aquesta trepanada contínua, ja fa dos mesos que dura i tots els missatges tenen el mateix caire.
Informe torpede
Anònim, 27/11/2010 a les 15:46
+2
-9
La veritat no és un atac, la veritat és la veritat i ha de poder ser dita sempre. Si l'informe torpede fos mentida, si un sol dels seus punts fos mentida ho demostrarien, però no n'han rebatut ni un. La conclusió que en trec és que són veritat. Si no us ho creieu cerqueu-lo a la xarxa i llegiu-vos-el, després en podem discutir tant com vulgueu, tenim de temps fins demà mitja horeta abans de tancar els col·legis, o sia que tenim temps, espero els vostres comentaris.
SI, INDEPENDÈNCIA
Anònim, 27/11/2010 a les 15:57
+10
-2
La professora amerciana de la URV, Susan M. DiGiacomo que va enviar una carta a Obama explicant que el poble Català vol la independència de Catalunya dona el seu suport a Hèctor López Bofill i Solidaritat Catalana per la Independència!



Endavant SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA
SOM-HI, 27/11/2010 a les 16:07
+9
-1
Vídeo de l'acte final de campanya a Lleida amb Joan Laporta, Uriel Bertran i Alfons López Tena:





FEM ENTRAR AMB FORÇA SOLIDARITAT CATALANA AL PARLAMENT!!
TOTS A VOTAR LAPORTA
Gran joan Laporta, 27/11/2010 a les 16:11
+14
-1
LAPORTA PRESIDENT CATALUNYA INDEPENDENT!!!!

Tot el meu entorn el votarà, és incrible!!!

Abans votaven la majoria Ciu, no hem crec que només treguem 2 o 3 escons seràn molts més!!!

Tothom té ganede votar-lo i més veien com l´ataquen, fins ara només ho havien pogut fer els socis del Barça ara ho farà tot tot Catalunya....
Es un gran lider aquest home....VISCA LAPORTA!!!
Libel
Bac de Roda, 27/11/2010 a les 16:13
+12
-3
Sabeu què és un libel, oi? Doncs, això... aquest anomenat "informe torpede" no és ni més ni menys que això, un munt de calumnies. Costa molt poc escampar porqueria, costa molt poc engegar el ventilador de la merda. No val la pena malgastar ni un segon en rebatre-la. Tothom sap d'on venen aquests intents de desprestigiar uns grans i autèntics patriotes. Ni cas! Només espero que tota aquesta merda retorni algun dia als qui la van escampant!

Endavant Solidaritat, demà farem història!
Salut i independència!
Informe torpede
Anònim, 27/11/2010 a les 16:20
+4
-11
La veritat no és un atac, la veritat és la veritat i ha de poder ser dita sempre. Si l'informe torpede fos mentida, si un sol dels seus punts fos mentida ho demostrarien, però no n'han rebatut ni un. La conclusió que en trec és que són veritat. Si no us ho creieu cerqueu-lo a la xarxa i llegiu-vos-el, després en podem discutir tant com vulgueu, tenim de temps fins demà mitja horeta abans de tancar els col·legis, o sia que tenim temps, espero els vostres comentaris.
La pudrimente de Solidaritat
Anònim, 27/11/2010 a les 16:23
+2
-13
Un notari anomenat Lopez-Tena,apartat de la carrera per dolent, semble no tenir sostre.
Ell,que va parlar de "frivolitats", resulta que te un passat ple de "frivolitats" com la de donar fe que coneixía a una persona amb DNI fals conscient que no era el titular d'aquell DNI, no és el millor bagatge per acusar als demés de frívols.
Crec que convé escoltar les declaracions d'aquest testaferro panedit on a partir del minut 15' 40'' explica amb quina "seriositat" actuaba Al-Capone López Tena:









Es falç?????????Poseu arguments.
CiU felicita Laporta per la " feina " feta
Anònim, 27/11/2010 a les 16:25
+1
-9
Algú se li ocorre aplicar una divisa romana: Divide et impera! "I si creem un grup idèntic, amb el mateix programa?", "I si creem, així, la suficient divisió i confusió, perquè no es pugui generar il·lusió i molts possible votants es quedin a casa o votin una altra opció?".

1 pas: que Laporta no vagi amb Reagrupament
2 pas acció, militants destacats de CiU i ERC, olítics professionals (López Tena, Beltran) creen la formació fotocòpia, que en cap cas pactarà amb RCAT (López Tena dixit)
3 pas: es presenten dues candidatures i cap obté diputats, o RCAT no obté.

Els CiU,molt més alleugits, es consideren satisfets........de moment.

Endavant SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA
SOM-HI, 27/11/2010 a les 16:26
+12
-2
Vídeo amb Joan Laporta, Alfons López Tena i Uriel Bertran: quin camí volem?



Endavant solidaritat!
jordi m a, 27/11/2010 a les 16:28
+12
-1
Com més merda tiren sobre solidaritat més convençut estic de votar-los. Això no és més q una campanya de l'espanyolisme de la caverna mediàtica per desprestigiar l'independentisme.
Som-hi solidaris demà parlarem a les urnes!

RCAT
Anònim, 27/11/2010 a les 16:41
+1
-9
Això és Solidaritat:



Volem gent honesta
al de sota..
Anònim, 27/11/2010 a les 16:56
+8
-1
aquest últim missatge demostra la campanya espanyolista, que a sobre és barroera..

Posa de títol Rcat i ataca directament amb difamacions infundades a SC. Tot crea divisió i confusió, per disuadir el vot. No els feu cas.

Tampoc val la pena seguir amb això, si demà ja es vota i, màgicament, segur que callaran.

Per altra banda, n'hi ha un que diu que com que no contesten, és que serà veritat... patètic...si jo acuso Carretero de fotre'm una òstia vindrà a desdir-ho? oi que no? Resulta que no han de fer cas de 4 penjats que només difamen, sinó es passarien el dia justificant-se. Si hi ha probes, que se'ls denunci i llavors sí que hauran de demostrar-ho, sinó és pur xerrameca dels cagats de sempre.
SOLIDARITAT CATALANA, EL VOT ÚTIL INDEPENDENTISTA
Endavant SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA, 27/11/2010 a les 17:07
+8
-2
Encara dubtes? 10 raons definitives per votar Solidaritat Catalana per la Independència


10 RAONS DEFINITIVES PER VOTAR SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA


FEM ENTRAR EL 10J AL PARLAMENT!

1.Solidaritat Catalana està creixent i farem entrar l’esperit independnetista de la gran manifestació del 10 de juliol al Parlament. Votant Solidaritat Catalana evitarem la majoria absoluta de CiU o el pacte de CiU amb el PP, el que implicaria més anys d’autonomisme, empobriment i frustracions. La gran manifestació del 10 de juliol i la Consulta sobre la Independència no poden acabar amb un pacte CiU-PP.

2. L’entrada de Solidaritat Catalana al Parlament farà que l’independentisme condicioni la política catalana i aconseguirem empènyer CiU i ERC cap a la Declaració d’Independència.

3. Necessitem urgentment la independència. Dins d’Espanya, Catalunya s’està empobrint perquè som el país que pateix l’espoli fiscal més gran del món: cada dia Espanya ens pren 60 milions d’euros, que representen 22.000 milions l’any, 12.000 € per família, 1.000 euros mensuals!. Les famílies catalanes hem passat de ser les més riques de l’Estat a la 12a posició per darrera de Ceuta i Melilla.

4. Només el camí de la independència i ser un Estat dins la Unió Europea permetrà que recuperem aquest espoli fiscal i canviar la situació d’empobriment de Catalunya. L’altre camí, el d’intentar més autonomia dins d’Espanya, ja el vam provar amb l’Estatut del 2005, i aquest camí va ser tapiat, retallat i liquidat, primer pel pacte Mas-Zapatero, després per les Corts espanyoles i, finalment, per la sentència del Tribunal Constitucional. Ja no queden més camins: o quedar-nos com estem i continuar empobrint-nos, o independència i prosperitat.

5. Tornar a intentar el mateix camí de l’Estatut com pretenen CiU, ERC o IC és, després de la sentència del TC, totalment impossible . Les promeses de concert econòmic de CiU, de referèndum d’ERC o de federalisme d’IC són impossibles perquè la sentència del Tribunal Constitucional contra l’Estatut les ha declarat il·legals dins l’actual marc constitucional espanyol.

6. En canvi, la Declaració d’Independència des del Parlament que proposa Solidaritat Catalana sí és possible perquè ho permet la legalitat internacional, ja que significa l’exercici del dret a l’autodeterminació dels pobles reconegut per l’ONU. La recent sentència del Tribunal Internacional de Justícia de l’ONU ha avalat el procediment de Declaració d’Independència per constituir un nou Estat independent com a legítim i legal.

7. Amb la independència, sense espoli, serem de cop el 4rt Estat més ric de la UE, rellançarem l’economia i crearem milers de llocs de treball, posant fi a l’espoli fiscal de 22.000 milions (3.000€ per català) que cada any Espanya pren a Catalunya. Crearem beques-salari per als joves estudiants, incrementarem les pensions 2500€ l’any (175€ al mes) i disposarem d’infraestructures de primer nivell, acabarem amb els peatges, construirem l’eix mediterrani ferroviari i podrem gestionar els nostres ports i aeroports per ser un pol econòmic mundial.

8. La independència ja no comporta cap risc: dins de la Unió Europea, Espanya ja no pot recórrer a l'ús de la força per aturar el procés d’independència i amb la globalització, el mercat espanyol ha perdut importància per a les empreses catalanes. A més, els juristes internacionals deixen clar que Catalunya, Escòcia o Flandes romandran a la Unió Europea quan declarin la independència perquè ja en formem part.

9. Solidaritat Catalana es compromet solemnement a proclamar la independència per part del Parlament de Catalunya en la propera legislatura (2010-2014). La primera proposta de llei que presentarem al Parlament de Catalunya serà la Llei de Declaració d’Independència de Catalunya i demanarem als altres grups parlamentaris que donin llibertat de vot als seus diputats i diputades. I constituirem l’Assemblea de Representants de la Nació Catalana que estengui la proclamació d’independència a tots els Països Catalans.

10. Si no aconseguim prou diputats per proclamar la independència, farem oposició al govern autonomista que es formi i difondrem i farem pedagogia dels avantatges de l'Estat propi fins assolir la majoria suficient per proclamar la independència. I promourem la regeneració democràtica de la política catalana.
Vota RCAT
Anònim, 27/11/2010 a les 17:13
+2
-5
Això és Solidaritat:





Volem gent honesta!
El TROBADOR ja és aquí...
GENERAL MORAGUES, 27/11/2010 a les 17:48
+5
-0

SOLIDARITAT CATALANA!!!!

Escolteu-la atentament, Catalans!

www.youtube.com/watch?v=IXi9IsN42kY CANÇÓ ELS ESQUIROLS


www.solidaritatcatalana.cat/noticies/encara-dubtes-10-raons-definitives-per-votar-solidaritat-catalana-per-la-independencia


www.solidaritatcatalana.cat/videos

www.solidaritatcatalana.cat/noticies/joan-laporta-201ctenim-tot-el-dret-a-que-deixin-de-jugar-amb-els-nostres-diners-i-amb-el-futur-dels-nostres-fills201d



JORNADA DE REFLEXIÓ

www.youtube.com/watch?v=xvz8tehrSvw&feature=related



SOM I SEREM !!!!
MÉS DE 10.
Judas Priest, 27/11/2010 a les 17:54
+6
-1
Tinc el pressentiment que Laporta aconseguirà més de 10 escons. Les enquestes manipulades poden dir el que vulguin.
la Soli
Anònim, 27/11/2010 a les 18:05
+3
-4
La Soli només és un mal plagi de Reagrupament, amb unes bases excel·lents però enganyades per una cúpula composada dels trepes que no van poder fer un cop d'estat a Reagrupament més els comissaris polítics representant a CiU i E i quatre persones que no tenien ni feina ni sou i necessitaven treballar per dinar cada dia. És evident per tant que farà un pet com un aglà quan comencin a barallar-se per la seva migrada part. Votar la Soli és llançar el vot perquè d'aquí tres mesos simplement no existiran, s'hauran matat entre ells. No ho havia dit abans però si en Laporta pot dir-ho nosaltres també en tenim el dret.

Ara sí, ara toca, Reagrupament!
Enquestes manipulades
GENERAL MORAGUES, 27/11/2010 a les 18:12
+2
-0


www.solidaritatcatalana.cat/opinio/no-me-les-crec-aquestes-enquestes


Aquest any el pessebre en tindrà més d´un...
CiU felicita Laporta per la " feina " feta
Anònim, 27/11/2010 a les 18:31
+0
-3
CiU felicita Laporta per la " feina " f
Algú se li ocorre aplicar una divisa romana: Divide et impera! "I si creem un grup idèntic, amb el mateix programa?", "I si creem, així, la suficient divisió i confusió, perquè no es pugui generar il·lusió i molts possible votants es quedin a casa o votin una altra opció?".

1 pas: que Laporta no vagi amb Reagrupament
2 pas acció, militants destacats de CiU i ERC, olítics professionals (López Tena, Beltran) creen la formació fotocòpia, que en cap cas pactarà amb RCAT (López Tena dixit)
3 pas: es presenten dues candidatures i cap obté diputats, o RCAT no obté.

Els CiU,molt més alleugits, es consideren satisfets........de moment.


Penseu votar a ERC o als "reagrupats"? QUE NO US PRENGUIN EL PÈL....
CATALUNYA TRIOMFANT., 27/11/2010 a les 18:33
+2
-2


Quan ERC quedi partida en dos al veure els seus votants la facilitat que tenen per vendre´s la pàtria per una poltrona i un plat calent de llenties, i els "reagrupats", altrament dit "desagrupadors" facin el que tothom sap que faran, LLUFA, aleshores us penedireu d´haver llançat a la brossa el vostre vot, altra vegada malaguanyat.

No perdem el tren, aquest no tornarà a passar, i només hi ha una aliança real per assolir la independència;

Val més una imatge que mil paraules...






La resta, si tant independentistes són, arribat el gran moment no tindran cap problema per a sumar forces al Parlament, els que ara hi són clar, perquè els desagrupadors ni hi entraran.


Penseu-hi

www.youtube.com/watch?v=SmIsuWG_QSc

POTÈNCIA PARLAMENTARIA + ÈXIT PATRI =

= LLIBERTAT NACIONAL CATALANA.


productor
Anònim, 27/11/2010 a les 18:35
+1
-0
Sometent, o menteixes deliberadament o estàs mal informat





Trobaràs aquesta descripció:

Su grandioso Auditorio tiene capacidad para más de 2.000 asistentes.

Salut! ;-)
senyera
productor, 27/11/2010 a les 18:38
+3
-0
Al comentarista que diu que que no hi havia senyera, si mira a la dreta de la foto, darrere els candidats i sota la banderola de SI que penja, veurà sobre-sortir tres màstils. Són l'estelada, la senyera i bandera europea.

Salut! ;-)
torpede???
productor, 27/11/2010 a les 19:01
+3
-1
Què és aquesta merda de l'informe torpede? Esteu molt desesperats, oi? A veure si us petarà al cul, el torpede!
Si voleu us faig un informe omplint de merda en Carretero sense contrastar cap informació!
O us qexplico com van anar les primàries de RCAT i on era Sandra Lomas?
Sempre escampeu merda contra SI, quan aquesta ha fet una campnaya sense atacar-vos en cap moment. Mai és un solidari qui comença una batalla a la xarxa. Sempre comença algun reagrupat ressentit. No us en canseu???
A més de paraules una "bonica" imatge
Anònim, 27/11/2010 a les 23:03
+0
-0
Algú se li ocorre aplicar una divisa romana: Divide et impera! "I si creem un grup idèntic, amb el mateix programa?", "I si creem, així, la suficient divisió i confusió, perquè no es pugui generar il·lusió i molts possible votants es quedin a casa o votin una altra opció?".

1 pas: que Laporta no vagi amb Reagrupament
2 pas acció, militants destacats de CiU i ERC, olítics professionals (López Tena, Beltran) creen la formació fotocòpia, que en cap cas pactarà amb RCAT (López Tena dixit)
3 pas: es presenten dues candidatures i cap obté diputats, o RCAT no obté.

Els CiU,molt més alleugits, es consideren satisfets........de moment.

Val més una imatge que mil paraules:Val més una imatge que mil paraules