Especial eleccions al Parlament

per Xavi Tedó
Xavi Tedó | Actualitzat el 26/11/2010 a les 15:22h

Laporta avisa que Reagrupament no obtindrà representació

El candidat de Solidaritat afirma que votar la formació de Carretero és "impedir que l'independentisme entri amb força al Parlament"

Joan Laporta s'ha reservat les crítiques a Reagrupament pels dos darrers dies. Foto: Xavi Tedó

A menys de dos dies perquè s'obrin els col·legis electorals, la guerra fraticida entre Solidaritat Catalana per la Independència (SI) i Reagrupament s'intensifica. El candidat de Solidaritat a la Generalitat, Joan Laporta, ha afirmat aquest migdia des de la UAB que tot i que ho lamenta "Reagrupament no entrarà al Parlament". En aquest sentit, ha tornat a apel·lar al vot útil independentista i ha advertit que "votar Rcat és impedir que l'independentisme entri amb força" a la cambra catalana. Laporta responia d'aquesta manera la pregunta d'un estudiant de la UAB, que exemplifica els dubtes de molts votants independentistes que encara no tenen clar quin partit votar el proper diumenge. El cap de llista per Barcelona ha sentenciat davant la insistència dels més de dos-cents estudiants que omplien la sala de cinema de la universitat que "Solidaritat està molt més forta que Reagrupament".

Les declaracions de Laporta arriben l'endemà que la formació liderada per Joan Carretero omplís l'Auditori de Girona en l'acte final de campanya en una nova demostració de força poc abans de la celebració dels comicis. El cap de llista per Girona i candidat a la Generalitat porta dies remarcant que "el vot útil és una irresponsabilitat, per no dir una indecència" en al·lusió a l'actitud de la direcció de Solidaritat de voler concentrar tot el vot sobiranista sota les seves sigles.

Referències a Internet

Joan Laporta

COMENTARIS

+1
-0
RESPECTE ES PODER
REAGRUPAT, 27/11/2010 a les 08:48
IGNORAVA QUE TINGUÉS PODERS DE BRUIXA. M'AGRADARIA MÉS RESPECTUÓS AMB ELS COMPANYS DE CAMI. ELL SABRÀ PERQUÈ NO
+2
-4
ai que em pixo!!
Anònim, 27/11/2010 a les 04:02
FESTIVAL DE L'HUMOR!!!!òsti tu...s'ha de reconèixer que els de Rcat teniu més moral que l'alcoià!!!Fins l'últim dia i dale i dale...o sigui..algú amb dos dits de front es pot creure que entrareu al parlament???però si els pocs que havieu conveçut en dos anys s'han passat a Solidaritat al primer miting!!que no veieu que la gent del carrer votarà Laporta en quantitats industrials?Que no veieu que tinc 19 companys de feina que votaran SI i que Rcat no saben ni el que és?Que no veieu que per molt que tingueu una tropa de militants que es passen el dia afegint misstges a la xarxa,sou 4 gats??que no veieu que es necessiten 110.000 vots per entrar al parlament i no en tindreu ni 50.000????Però trankils..us queden 2 dies per la tant desitjada eutanàsia...
+6
-3
Ja m'he decidit
Anònim, 27/11/2010 a les 01:58
Sóc un simple votant normal, i quan veig aquesta prepotència i menyspreu per part de Laporta i membres de Solidaritat contra gent independentista (es digui com es digui), se'm treuen totes les ganes de votar Laporta. Votaré Reagrupament perquè considero que és gent més seriosa, que fa la seva feina i mira endavant.
+3
-7
A qui li piqui que es rasqui
Anònim, 27/11/2010 a les 00:39
En Laporta té tota la raó i a qui no li agradi que s'hi posi fulles. Esteu a hores vista de comprovar la realitat, altrament coneguda pel sòmines de Puigcerdà, un paio tan orgullós i egoïsta, que només té per objectiu ser un entrebanc per SI, perquè ja sap des de fa setmanes que és un cadàver polític i Reagrupament és un zero a l'esquerra.

Enhorabona pocapena, passaràs a la història com el metget, rebotat de tot arreu, que va intentar minar la força de l'independentisme, per no saber plegar. Malgrat tot, no te'n sortiràs, perdedor rematat, i SI entrarà amb força.

ENDAVANT SI!
+3
-2
Laporta el lector de cartes
Jo Mateix, 26/11/2010 a les 23:38
Aquest tio té una bola de vidre per a veure el futur?
+7
-3
22:47
Josep Fourier, 26/11/2010 a les 23:23
1. Les declaracions deplorables les ha fet en Laporta. Sembla mentida que un personatge que intenta arribar a certs llocs tingui una actuació tan i tan barroera. El resultat evident és que no hi arribarà i això us fa estar de mala llet.

2. Si ha dit el que ha dit no s'hi val a fer xantatge a un mitja per què ho ha repetit. Si els de la Soli no volíeu que aquestes coses sortissin als diaris el que havíeu de fer era no dir-les. Amos dels nostres silencis, esclaus de les nostres paraules.

3. El que encara podeu fer menys és acusar Reagrupament si davant d'aquesta enèsima provocació ens hem alçat per enèsim cop per protestar contra el joc brut per darrera de qui es presenta davant dels altres com a "amic". D'això se'n diu hipocresia, a mi em fa un fàstic especial i per tant ho manifesto quan vull.

Heu estat igual tota la campanya, puntada al turmell i cara d'angelet quan mira l'arbitre, veniu de l'escola del futbol i es nota.

Ara sí, ara toca, Reagrupament!
+11
-5
Han punxat
Anònim, 26/11/2010 a les 22:51
La Soli és un globus que perd aire a ulls vista, i en comptes de tornar-se bones persones fan justament el contrari amb la seva fugida endavant i fan declaracions de tan mal gust com les que encapçalen aquest article. Com voleu que els reagrupats ens sentim a prop de la cúpula de la Soli quan l'únic que n'hem rebut són puntades de peu i joc brut? De les bases no en tenim res a dir, però la cúpula ens produeix esgarrifances.

Sentir per tant que han punxat en l'acte de final de campanya, que han esperat una hora a veure si obtenien un ple com el que va tenir ahir Reagrupament i que ni així ho han aconseguit produeix un cert sentiment agradable, és el gust de la venjança, aquell plat que es menja fred. Em sap greu que sigui així, però s'ho han guanyat a pols dia rere dia.

Ara sí, ara toca, Reagrupament!
+8
-2
Senyors de Diari Digital
Anònim, 26/11/2010 a les 22:47
.


Senyors de Diari Digital: sou un diari que es preocupa no només pel desenvolupament de l'independentisme sinó per tots els temes que tenen a veure amb la nostra Nació i com a lector em sento gratificat per tot això.


Un cop dit això voldria cridar l'atenció amb el següent:

He notat en temps de campanya que han posat (força vegades) titulars i notes amb certa tendència contra SI, amb això heu generat molt malestar entre independentistes i també heu generat que gent (o militants) de Rcat hagin reaccionat de manera agressiva contra votants de SI .

Tot aquesta situació em resulta molt lamentable no només per l'independentisme en si, sinó també per Rcat, perquè heu empès a algunes persones de Rcat a fer un mal paper dins de la xarxa, i tinc l'absoluta seguretat que en Rcat hi ha molt bons i molt valuosos elements (pels quals estaria disposat a votar-los) però en aquesta xarxa de Diari Digital van ser menys els que van aportar a l'independentisme i més els que es van dedicar a criticar i difamar (potser per aquests titulars).

Aquesta vegada votaré SI, i si bé no em caso amb ningú tampoc voldria haver de tancar les portes a Rcat per sempre per causa d'aquests insults cap a altres votants de SI.

Senyors de Diari Digital, espero estar equivocat, però si no, si us plau no sigueu tendenciosos contra SI perquè no és a Rcat ni a l'Independentisme a qui esteu ajudant ...






.
+4
-3
Això no és així
Moisès, 26/11/2010 a les 22:42
No sigueu babaus! El 90% dels independentistes que hem decidit, encertadament, no tornar a votar l'antiga ERC, no tenim res personal ni contra RCat i contra SI.

Es més, estic segur que tots firmaríem un 35 + 35, o un 30, 20, però que entrés tothom i Catalunya caminés cap a la seva llibertat ja d'una punyetera vegada!

Jo votaré SI perquè m'agrada més,
i li veig més possibilitats,

Però no es tracta d'enfonsar el suposat rival, que no ho és.

Tots els que ho feu, se us podria ben dir: "Espanyols"
+2
-8
Ni més, ni menys
Anònim, 26/11/2010 a les 22:40
Reagrupament no ha demostrat dignitat, només ha demostrat fer la bé la feina bruta a CIU. Ni més, ni menys.
+8
-2
Ho ha dit?
Anònim, 26/11/2010 a les 22:19
Si ho ha dit, i crec que el diari no menteix, és el personatge més patètic que ha tingut mai el catalanisme. Ha aconseguit ser més patètic que en Monti i en Putxi junts. I aquest pocapena es volia convertir en "molt honorable"? du una carrera que el veig més aviat a can Brians, sobretot després de perdre el seu escó amb aquestes declaracions.
+9
-13
El 28-N cap independentista sense votar
Anònim, 26/11/2010 a les 21:41
Per obtenir la independència vota SI independència!
+10
-10
El que s'ha de sentir
Anònim, 26/11/2010 a les 21:36
Que els reagrupats s'han comportat molt bé, mare de deu senyor amb la de campanyes de desprestigi que heu engegat per internet.
+15
-4
Reagrupament ha demostrat molta dignitat
xescus, 26/11/2010 a les 21:31
Per tal com han actuat alguns del SCI (alguns de la cúpula i alguns de la base), els reagrupats s’han comportat molt bé, ara, no se si aguantaran fins el dia 29, o si quan tanquin els col·legis el 28 començaran a dir tot el que saben de qui i que és SCI.
+5
-1
AUTO DETERMINACION = 37% DELS VOTS
Anònim, 26/11/2010 a les 21:03
AUTO DETERMINISME: 37% AUTONOMISME: 37% COLONIALISME: 26%
AUTO DETERMINACION: 37%
AUTONOMISME: 37%
COLONIALISME: 26%

A QUI VOTARÀS?
Nombre d'enquestats: + de 40.000 personas

RCAT 20 %
SCAT 17 %

CYU 28%
ESGUERRDA 6%
ECOLOCHISTAS 3%

PPSOE (PP: 2; PSOE: 21) 23%
CYUDADANOS 3%


http://electoralia.cat/enquestes/
+3
-0
28-N 2010 & 28-S 2014 REFERENDUM INDEPENDÈNCIA
Independentista Anònim, 26/11/2010 a les 21:01
Independentistes!!, recordeu que espanya no deixa fer "Referendums Ibarretxe"...

El 28-N del 2010 i d'aquí a 4 ANYS, són les dates per als Referendums!!! NO HO OBLIDEU!!!

Endavant amb les consultes populars, costellades, calçotades i botifarrades, i els REFERENDUMS LEGALS AL PARLAMENT!!!

VISCA CATALUNYA!
(Al Setembre del 2014 farà 300 anys de colonialisme espanyol... al Setembre del 2014 podria ser la data per les eleccions-REFERENDUM a Catalunya...)
TOT EL CAMP ES UN CLAM... SOM LA GENT... I UNA BANDERA ENS AGERMANA...
+0
-0
Espectacle penós
Anònim, 26/11/2010 a les 21:01
Hi ha Responsables personals de l'espectacle penós que ha donat l'independentisme més lúcid, però el que és una bajanada és donar-ne la culpa als independentistes, votin Esquerra, Reagrupament, Solidaritat o CiU. Caldrà, en el seu moment, treure'n conseqüències i no carregar-li les culpes al missatger.
+14
-2
uiiiiiiii quina por !!!
albert reagrupat, 26/11/2010 a les 20:53
Puigcercós: jo soc el vot útil !! jo soc el vot útil !! jo soc el vot útil !!

Laporta: jo soc el vot útil !! jo soc el vot útil !! jo soc el vot útil !!


NEMBÉ

VOTA CATALUNYA, VOTA REAGRUPAMENT
+5
-7
Reagrupament/SI
Anònim, 26/11/2010 a les 20:48
Com que voto a BCN votaré SI, però als meus familiars i amics de Lleida els recomano que votin Reagrupament. (Econòmicament he ajudat, modestament, totes dues formacions). Per damunt dels partits i de les seves misèries hi ha el país i la seva independència! No siguem tan brètols! Critiquem els dirigents que no s'han sabut posar d'acord i nosaltres ens traiem la pell a tires. No fem riure, si us plau!
+8
-1
Pronostics de JJJ
Miquel Casals, 26/11/2010 a les 20:48
Els pronòstics de JJJ donen 9 diputats a Laporta i 5 a Carretero
+5
-12
SI = Coalició Independentista!
Independentista Anònim, 26/11/2010 a les 20:44
Laporta arrassarà... perque és mediàtic i ja ha demostrat sobradament que és un defensor de Catalunya.

Laporta no es va unir a RCat perque ja sap el que és que els teus et traicionin, i va crear un partit que es diu Democràcia Catalana, i després van crear la Coalició Independentista Solidaritat reprenent l'ideia d'inicis de segle... La unió de l'independentisme...

SI treuran 10 diputats mínim!!! (aquest és el meu pronostic "a ull")

Carretero encara està rabiant perque no va poder fitxar el jugador mediàtic, i llavors NO ES VA VOLER UNIR A LA COALICIÓ. (allò de: "tu no vens, doncs jo tampoc" com al pati de col·legi).. i les seves bases se li van girar en contra (menys els més 'fidels' a la revolució)...

A Carretero no li agrada la competència... a ningú Sr. Carretro, lo millor es tenir un MONOPOLY oi? Doncs us diré que ja el vau tenir (i amb el meu vot de fa 8 anys) i vau fer 2 tripartits amb els espanyols, ho recordeu?.. amb l'escusa de l'esquerra que no heu regenerat ni de lluny...

Sr.Carretero, jo vaig deixar esquerra l'endemà del primer tripartit, jo sóc independentista.. de veritat..


Ara bé, desitjo que tots dos entrin al parlament, i un cop allà uneixin forces.. i d'aquí a 4 anys, una nova coalició independentista..

L'unic camí per Catalunya és l'independencia, vingui d'on vingui.. nets o bruts.. regenerats o no.. blancs o negres.. en català o castellà o anglès.. tant és.. la qüestió, és INDEPENDENCIA i tenir un estat propi benavingut amb la resta d'Europa i el món.

Laporta encara no ha traicionat Catalunya "venent-se" als espanyols per un plat de llenties i una cadira, i dubto que ho fagi...
Laporta i la coalició SI tenen el meu vot aquesta vegada.
+2
-0
No fem cas dels esbirros de CIU
Vador , 26/11/2010 a les 20:42
TOTS TENIM EN AQUESTA HORA DE LA CAMPANYA ELECTORAL ELS NERVIS
A FLOR DE PELL, NO FEM CAS DELS PROVOCADORS QUE SÓN ESBIRROS
DE CIU QUE NO PAREN DE CREAR MALA MAROR ENTRE NOSALTRES AMB
COMENTARIS MALICIOSOS. SIGUEM ASSENYATS I DIEM BEN FORT
QUE VOTAREM INDEPENDÈNCIA SENSE OFENDRE NINGÚ.

SENY SENY SENY SENY SENY SENY SENY SENY SENY SENY SENY SENY
+13
-6
Laporta ha dividit el nou independentisme
Pere B., 26/11/2010 a les 20:42
Ha arribat a un punt, que si no es presentés Reagrupament no votaria de cap manera la SCI de Joan Laporta. Han fet una campanya electoral demagògica, prepotent i personalista, que només pot atraure a joves amb poca preparació política i a persones exaltades que s'han deixat captivar per la demagògia populista d'un personatge com en Joan Laporta.

Gràcies Reagrupament per existir i per donar-nos la possibilitat, a tots els catalans que estimem Catalunya, de votar a una opció política seriosa i honesta que lluitarà fins al final per la independència de Catalunya i per la regeneració democràtica.
+6
-6
prooou
Anònim, 26/11/2010 a les 20:41
Jo votaré solidaritat però també espero i desitjo que entri Reagrupament. El que heu de fer tots és deixar-vos de tonteries i de dir parides per aquí i dedicar-vos a acabar de convencer els indecísos. Esteu oferint un espectacle penós, només espero que tots els que dieu bajanades per aquí sigueu infiltrats del CNI perquè si dedebò sou independentistes és per fer-se espanyol i engegar-ho tot a la merd*.

Deixeu-vos de collonades i a pencar coi.
+5
-2
prooou
Anònim, 26/11/2010 a les 20:37
Jo votaré solidaritat però també espero i desitjo que entri Reagrupament. El que heu de fer tots és deixar-vos de tonteries i de dir parides per aquí i dedicar-vos a acabar de convencer els indecísos. Esteu oferint un espectacle penós, només espero que tots els que dieu bajanades per aquí sigueu infiltrats del CNI perquè si dedebò sou independentistes és per fer-se espanyol i engegar-ho tot a la merd*.

Deixeu-vos de collonades i a pencar coi.
+7
-2
SoliTaris se us veu el llautó
Anònim, 26/11/2010 a les 20:30
No només Naciodigital dóna la notícia, ni tant sols és l´únic digital que en fa un titular. Si us avergonyiu del que diu el vostre líder es que heu iniciat el camí de la lucidesa. Benvinguts!
+13
-3
Mercenari
jordidegirona, 26/11/2010 a les 20:22
Pobret, està desesperat i nerviós perquè el seu moviment no és el "tsunami" que li havien promès els seus nous companys de feina. Ara ja ha d'anar dient coses d'aquest tipus. Votem un projecte independentista honest i seriós (
http://www.futurlliure.cat
). Votem Carretero, Votem Reagrupament!
+13
-3
semblem GILIPOLLES tots plegats
barratina, 26/11/2010 a les 20:20
Jo votare REAGRUPAMENTi lo demes a pendre pel cul...
+4
-4
caram els Nació
Anònim, 26/11/2010 a les 20:18
Visca la premsa groga. Penso que no és de gaire bon periodisme això de fer de l'anèctoda notícia, durant tota la campanya tant solidaritat com Reagrupament han estat molt a l'alçada i s'han dedicat a explicar les seves raons i si han carregat ha set contra els partits unionistes. Extreure ara aquest fet d'un acte en que s'han dit coses molt més interessants és anar a fer el joc a l'enemic.

Molt malament en aquest cas Nació digital.
+14
-0
Per que tanta por
Anònim, 26/11/2010 a les 20:10
Sí Rcat no entra, per que tanta por per part de laporta i el Putxi,qualsevol aprenent analista politic sap que es un error esmentar a la competència si no té possibilitats o fa segur un mal resultat, mireu en Mas ni una paraula de la competència i del Montilla poquet i això que és el actual president de la Generalitat, com a molt li deixa aquesta feina als seus teloneros.
+17
-1
Inútils
Anònim, 26/11/2010 a les 19:59
Ahir, en Puigcercós demanava vot "útil" de Rcat i SCI per a E; avui, en Laporta també demana el vot "útil". Molt desesperats deuen estar tots dos, perquè Rcat sempre ha demanat que cadascú voti segons la seva consciència. Fa quatre anys vaig fer vot "útil" a E i és el vot més inútil i malaguanyat de la meva vida. Un cop pot ser, però dos, ni parlar-ne!
+5
-8
A què jugueu???
Anònim, 26/11/2010 a les 19:56
Senyors de Nació Digital,fa pena que us apunteu al periodisme de dividir i atissar l'odi, si heu anat a l'acte de debó sabreu que no reflexeu el què s'ha dit.
+3
-15
Perquè Nació Digital treballa per Carretero?
Anònim, 26/11/2010 a les 19:55
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-9
Bien pagà
Anònim, 26/11/2010 a les 19:49
D'un acte que ha durat prop de dues hores i en el que s'han dit un futimé de coses extreieu aquest titular, vale gràcies.
+13
-3
Solidaris
Anònim, 26/11/2010 a les 19:44
Solidaris vosaltres vau justificar el fitxatge de La piedra, penjan el seu meravellós expedient acadèmic, després, al veure que perdieu vots, vau repudiar-la dient que anava per lliure. Ara, protesteu perquè Nacio digital fa aquest titular, quan el senyor Laporta, va dir fa un temps que s'havia de retirar el senyor Carretero o que Solidaritat era més forta. No Solidaris no ho pagueu amb el Missatger, en aquest els mitjans, si el vostre lider és un xulo piscines és perquè vosaltres l'heu seguit cegament, tot i que no té discurs ni saber estar ni recursos. No mateu el missatger, la culpa, és vostre
+27
-1
o un o un altre, tots dos imposible
Suria, 26/11/2010 a les 19:42
Fa tems que els exreagrupats de Solidaritat intenten desmotivà als independentistes que no estem ni estarem mai amb ells. Us queden encara dos dies per intentar-ho.

Prou de bon rollo entre independentistes, o Reagrupament o Solidaritat.
El diumenge se en te d’exterminar a un, la meva família votarà Reagrupament, qüestió de confiança i estic segur que sobreviurem amb nota.
+13
-0
Vot útil
Lluís Farrer, 26/11/2010 a les 19:38
Jo a diferència dels polítics no se que passarà, he de dir que fins hi tot pagaria per ser ja al diumenge a les 22:00 i saber els resultats. Però el que tinc clar és que el vot útil és un invent per l'auto engany i frustrats. Cada persona és lliure de fer el que vulgui amb el seu vot. I no s'han de prestar al joc del que els polítics s'han inventat; vot útil.
Si cada persona ha de començar a calcular que si vots perduts, que si escons... podem acabar i plegar. L'expressió màxima de la democràcia és votar a qui vulguis en un moment determinat i punt, no pensar a qui votar perquè no surti un altre, o explicar el conte del llop i la por.
Si us plau voteu en qui mes creieu en un moment determinat, i deixeu les teories de vots amunt i avall. Potser en 4 anys canvio però em vaig decidir per Rcat fa 2 anys i diumenge els votaré. La llibertat individual és la màxima expressió de la llibertat col·lectiva. Vota a qui mes gràcia et faci o vota en blanc, és així de fàcil!
+8
-18
Laporta
Rogerdeflor, 26/11/2010 a les 19:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+3
-15
votaré en blanc
Sobirans, 26/11/2010 a les 19:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+7
-11
Vergonya
Anònim, 26/11/2010 a les 19:31
Com us agrada a Nació Digital dividir i atisar l'odi, si aquest és el titular que heu extret de l'acte al que jo SI he estat es que no teniu vergonya.
+0
-19
diumenge a la nit: la sorpresa és...6 partits al Parlament i PROU!
Anònim, 26/11/2010 a les 19:28
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+11
-0
MAFIA AL PARLAMENT
Anònim, 26/11/2010 a les 19:28
CYU, CYUDADANOS, PPSOE, ESGUERDA, ECOLOCHISTAS S'HAN PAGAT LAS ELECCIONS ANTICIPADAMENT PER DECRET DE LA GENIALITAT, MENTRE REGALAVAN BONS PUBLICS AL 7.75%!:


http://www.gencat.cat/diari/5729/10278054.htm
+9
-2
Rcat
Anònim, 26/11/2010 a les 19:27
Per pensar:


http://torpede.blogspot.com/

Volem gent honesta
+6
-7
Mal titular
Anònim, 26/11/2010 a les 19:24
Titular MOLT tendenciós,jo he assitit a diversos actes de Solidaritat i he sentit dir vàries vegades al denostat López Tena, "qui vulgui votar Solidaritat que voti Solidaritat i qui vulgui votar Reagrupament que voti Reagrupament, però voteu independència.".No m'ho invento, però és igual, intoxicar i fer mal és molt senzill.
+1
-1
independència
catalunya1714, 26/11/2010 a les 19:23
Trobo molt trist que els propis independentistes ens barallem entre nosaltres. Que tothom voti el que vulgui però que voti independència, és el que farà un bé més gran a la nostra preciosa nació catalana. Tenim el millor país de món, l'hem de fer lliure, com sigui, s'ho mereix i ens ho mereixem. Tots a una!! Jo vull que entrin SI i Rcat al Parlament, tots dos! però crec que té més possibilitats en Laporta, és més famós i té més estructura mediàtica. És imprescindible fer un front comú de cara el futur, tots estimem Catalunya i tots volem independència, dons som-hi, construïm, que per destruir ja hi han els espanyols!!
+4
-1
NON I HA CAP GUERRA
Anònim, 26/11/2010 a les 19:22
VOLEM RCAT, VOLEM SCAT. AUTO DETERMINISME! NON VOLEM AUTONOMISME. 30 ANS DE CYU & ESGUERDA S'HAN ACABAT
L'ENEMIC ES LO PPSOE
GUANHAREM!
+0
-10
Vergonya!!
Anònim, 26/11/2010 a les 19:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+2
-5
Audiència a qualsevol preu
Anònim, 26/11/2010 a les 19:21
D'un acte que ha durat prop de dues hores i en el que s'han dit un futimé de coses extreieu aquest titular, vale gràcies.
+10
-3
Carmen de Mairena abans que Laporta.
Esmolador, 26/11/2010 a les 19:19
Almenys ella s\\\'ha demostrat tal com és. En Laporta és un oportunista que s\\\'aixopluga sota la bandera del Barça del que ell només en va ser un element directiu que està sota sospita. Un oportunista que va defugir d\\\'aliançes lògiques entre independentistes. Em sap greu pels companys independentistes que erròneament li donan suport. Ara ja comença a pagar els seus errors.
+4
-1
Vot útil
Anònim, 26/11/2010 a les 19:15
Per pensar:


http://torpede.blogspot.com/

Volem gent honesta
+11
-5
Laporta trepa
Anònim, 26/11/2010 a les 19:12
Amic Laporta
Tu no has entès què és Catalunya
Per tu és com un joc, un parc temàtic on has vist possibilitats de tocar poder i amagar els teus pecats passats.
Doncs tu i el teu amiguet, aquest os polar que cobrava 600000 euros del barça i ara no recordo el seu nom,ja podeu anar fent les maletes per anar a can brians perque al parlament de Catalunya no hi teniu lloc
+4
-3
Que déu us ho pagui
Anònim, 26/11/2010 a les 19:12
Ara poseu un titular de la Maria Lapiedra i deixereu constància una vegada més del periodisme que practiqueu, divisionisme i frikisme.
+4
-0
Anònim de les 18:41
Anònim, 26/11/2010 a les 19:11
Potser si que si pregunto al carrer -algunes- persones em diran que el partit independentista és ERC. Per començar ERC no existeix, no havíem quedat que era E? Ho van dir ells o em falla la memòria E a seques, no? La segona, si es pensen que sou independentistes no és pas perquè ho sigueu, s'ho pensen perquè heu aconseguit enganyar-los, poc mèrit per a qui disposa dels mitjans davant d'una població que no se sent gaire interessada en la política (i no m'estranya gens) i es creu el que li diuen. A nosaltres no ens coneixen per la mateixa raó, com que controleu l'aparell mediàtic ens heu fet un boicot del cagar.

Ara ve la bona, vosaltres passeu de 21 a 8/10, a aquest pas en 3 eleccions heu desaparegut a no ser que esmeneu molt i molt el vostre comportament. Nosaltres passarem de 0 a 6/8 i anem de pujada, amb aquest ritme podrem alliberar Catalunya en una data no exageradament llunyana, quan vosaltres possiblement nio existiu. Qui riu el darrer riu millor.
+13
-0
voteu r.cat sense dubte
salut, 26/11/2010 a les 19:10
Una persona del CIS(van fer una enquesta que no ens donava cap diputat) amiga d'un reagrupat, en dir-li que nosaltres esperàvem tenir-ne 5 o 7 de diputats va contestar que els números anaven per aquí. Em van explicar això, i no sé si és veritat o un simple rumor, però sabent que les enquestes les fan per manipular la població i influir en el seu vot hem de ser optimistes i pensar que entrarem al Parlament, i no només això, sinó que tindrem grup propi!
+2
-3
Bons patriotes
Anònim, 26/11/2010 a les 19:10
Ara poseu un altra titular de la Maria Lapiedra i acabareu de deixar constància del periodisme que practiqueu divisionisme i frikisme.
+19
-0
Noaltres votarem REAGRUPAMENT
Anònim, 26/11/2010 a les 19:07
A casa meva, els meus amics, els meus veïns, el amics del meus veïns, els companys de feina i el porter de casa votarem REAGRUPAMENT!
Perquè ens han demostrat que són competents, que no han gastat ni un euro que no fos dels militants, que han fet més de 1000 actes per tot el territori.
Això, qui més ho ha fet? Ningú.

VOTEM, DONCS, REAGRUPAMENT, i deixeu-vos de mediàtics, puteros, jaqueteros i desequilibrats, que estem parlant de Catalunya.
+6
-2
Hi heu anat???
Anònim, 26/11/2010 a les 19:00
ES veu que dividir i extrapolar dóna lectors, si heu estat a l'acte digueu la veritat, perquè el titular no ho reflexa pas.
+4
-0
Ha tornat
Avi Macià, 26/11/2010 a les 18:58
Home! Veig que l´inefable Eduardo Glez. Palomeque (Manlleu) torna per delectar-nos amb la seva prosa sortida del NO-DO. Si és que de tan pesat i embafador, fins i tot resulta entranyablement caspós.
+4
-5
Vergonya
Anònim, 26/11/2010 a les 18:54
Com us agrada a Nació Digital dividir i atisar l'odi, si aquest és el titular que heu extret de l'acte al que jo SI he estat es que no teniu vergonya.
+6
-3
pfff
Anònim, 26/11/2010 a les 18:53

Quina vergonya de diari.
+20
-4
Supèrbia
Boris Consternat, 26/11/2010 a les 18:52
El Sr. Laporta està jugant unes cartes marcades. Segurament les seves possibilitats d'eludir els processos judicials que se li acosten passen per arribar a ser diputat, però s'ha de tenir poca vergonya per parlar així d'un moviment que l'esperava amb els braços oberts i li obria un camí franc per a convertir-se en un referent honest de l'independentisme català. Envoltat d'escàndols, la llibertat de la nostra pàtria és escandalosa, amb la seva xerrameca i el seu posat xulesc embruta la nostra senyera i ens converteix a tots en la riota de mig món. Aturi's ja Sr. Laporta, retiri's a casa seva i demani disculpes a tothom qui ha ofès, a Catalunya sencera.
+22
-2
Votaré a Reagrupament conscientment
pepet grill, 26/11/2010 a les 18:50
Preguntes a Laporta:
Que té una bola de vidre?
Que ha viatjat en el temps fins diumenge a les 24:00?

Oi que no? Doncs que cadascú voti l'opció independentista que li sembli i després amb més calma parlem.
Jo penso votar Reagrupament i la meva família també.

Anàlisi:
Reagrupament: seriosos, calmats, treballadors i enèrgics.
SI: abrandats, testosterònics, gallets.

Tots dos tenen el mateix objectiu molt molt molt lloable i desitjat: la INDEPENDÈNCIA

Jo votaré Reagrupament perquè té un programa polític més elaborat.
Els solidaris que votin Laporta i que intentin esgarrapar vots de CyU o erc...

JO, INDEPENDÈNCIA: REGENERACIÓ, TRANSPARÈNCIA I TREBALL

VISCA CATALUNYA
+6
-1
Titular tendenciós
Anònim, 26/11/2010 a les 18:49
Titular MOLT tendenciós,jo he assitit a diversos actes de Solidaritat i he sentit dir vàries vegades al denostat López Tena, "qui vulgui votar Solidaritat que voti Solidaritat i qui vulgui votar Reagrupament que voti Reagrupament, però voteu independència.".No m'ho invento, però és igual, intoxicar i fer mal és molt senzill.
+16
-3
Coherència Jan
Braveheart, 26/11/2010 a les 18:41
sr. Laporta, Reagrupament li va oferir ser cap de llista i vostè va sortir amb aquest nou invent......vigili amb els seus companys de viatge seguramnet tindrà sorpreses desagradables. Visca Cat Lliure i el FCBarcelona.
+0
-9
nens a dormir que ja és tard!
Anònim, 26/11/2010 a les 18:41
Anònim de les 18:30. Pregunta al carrer si coneixen a un partit independentista.Amb l'excepció dels menys de 100 mil catalans d'entre set milions que et diran que només ells són independentistes,la resta de la població,la gent alfabetitzada,et contestaran que ERC és un partit independentista. Amb qui comptes per la independència? Amb els que votareu a SI i Rcat i traureu ZERO diputats?
+18
-4
Laporta, ets un pedant i un prepotent
Anònim, 26/11/2010 a les 18:40
Laporta, ets un pedant i un prepotent... "Solidaris", deixeu-vos d'osties, i aparteu-vos que REAGRUPAMENT entra i amb força... sigueu coherents i voteu REAGRUPAMENT encara sou a temps de votar per la INDEPENDÈNCIA.
+6
-2
Bien pagà
Anònim, 26/11/2010 a les 18:38
D'un acte que ha durat prop de dues hores i en el que s'han dit un futimé de coses extreieu aquest titular, vale gràcies
+11
-3
Has acabat de cavar la teva tomba política
Anònim, 26/11/2010 a les 18:38
Laporta, per fi deixes veure l'únic objectiu de les teves primàries i del teu tripartit-tripersonal (no tant diferent de l'altre tripartit que hem estat patint). Jo crec que el dilluns et retiraràs de la política i aquells que vols que desapareixin seguiran treballant per Catalunya, com sempre.
+9
-5
zitzània
Astèrix, 26/11/2010 a les 18:37
Quin espectacle, els Mas-overs de Ciu deuen fregar-se les mans davant de tanta sang

És clar que són els seus esbirros Madi-àtics amagats en els anònims i pseudònims els qui fuetegen als ingenus independentistes amb enquestes andorranes inflades i arguments de desànim

Algú no ha llegit Astèrix i la Zitzània?
Aquell bruixot de color verd llefiscós que sembra la discòrdia entre els gals, enfrontant-los per a afavorir els romans?

Una mica de coratge i optimisme companys!, per aquest diumenge: votem massivament a la consulta sobiranista més vinculant de les que s'han fet fins ara:

Votem SI a la Independència
+10
-4
Més fàcil encara
Anònim, 26/11/2010 a les 18:35
Encara tinc una idea més fàcil que unificarà més el vot, simplificarà els tràmits i ens donarà encara més possibilitats. Com que Reagrupament va aparèixer abans hem de votar Reagrupament a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona aquestes eleccions i ja votarem Solidaritat les properes. Em sembla molt més fàcil i pràctic, així no hi haurà possibilitats d'error. Recordeu solidaris, cal que voteu Reagrupament, ho heu entès? Solidaris, heu de votar Reagrupament aquestes eleccions. A les properes els reagrupats us votarem a vosaltres, us ho jurem per l'oso Yogui.
+9
-7
Tanca la boca
Pere Comet, 26/11/2010 a les 18:32
Ei calla Laporta! Tanca la boca i deixa l'independentisme en pau. Primer l'Àngel Colom i ara tu. Has aconseguit destruït 'independentisme però el teu lerrouxisme et deixa el que ets en la història, un botifler! Les teves mans no han treballat mai! I no saps res de res del que es treballar al carrer!
+11
-0
Anònim de les 18:25
Anònim, 26/11/2010 a les 18:30
Dius que E és independentista? 7 anys venent-nos al nostre pitjor enemic i son independentistes? Els bolets del dinar t'han fet mal.
+3
-5
Ben Fàcil
XavierV, 26/11/2010 a les 18:30
Els independentistes podem fer dues coses des d´avui fins el 28N: dir-nos cul d´olla els uns als altres, la qual cosa satisfarà molt els unionistes que es miraran la carnisseria escarxofats en un sofà i amb un somriure als llavis, o votar Reagrupament o Solidaritat. Si ells no han volgut/sabut unir-se, unim-los nosaltres concentrant el vot en una sola llista per provincia: posem-hi el seny que els liders no hi han posat i votem Solidaritat a Barcelona i Reagrupament a Tarragona, Lleida i Girona. Sé que és dificil posar la gent d´acord però és una proposta en positiu, recull i concentra tot el vot possible, no va en contra de ningú i per tant potser més fàcil de que arribi a la gent. Cap vot perdut!!!
+9
-3
Què coi mal titular!
Anònim, 26/11/2010 a les 18:28
El titular és pèssim, però ho és per que les declaracions d'aquest impresentable són una indecència!
+8
-4
Tanca la boca
Pere Comet, 26/11/2010 a les 18:28
Ei calla Laporta! Tanca la boca i deixa l'independentisme en pau. Primer l'Àngel Colom i ara tu. Has aconseguit destruït 'independentisme però el teu lerrouxisme et deixa el que ets en la història, un botifler! Les teves mans no han treballat mai! I no saps res de res del que es treballar al carrer!
+7
-1
Mal titular
Anònim, 26/11/2010 a les 18:27
Premsa que intenta dividir i crear ràncunies, molt ben fet home, arribareu lluny.
+0
-14
Ni SI ni Rcat entraran
Anònim, 26/11/2010 a les 18:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+12
-2
Reagrupament
Jordi Figueres, 26/11/2010 a les 18:23
M'agrada Reagrupament perquè es va crear en el moment en què el necessitàvem, ja llavors quan l'Estatut va començar a fer figa al seu pas del tràmit per Madrid.
Us recordeu de les retallades i ribotades d'Alfonso Guerra, les esmenes de Montilla, i la bendicció final d'aquestes astracanades per part de ZP i Mas a la Moncloa?
Doncs des de llavors que ens ve el desastre.

Aleshores Carretero va ser el primer que ho va denunciar des d'on calia fer-ho (que és des de la institució que representa al país: el govern català). Malgrat les pressions de ZP i Maragall, no va variar la seva actitud honesta ni tampoc no va rectificar i el van fer fora del govern.
Des de llavors, Reagrupament em representa.
+9
-0
Laporta
Anònim, 26/11/2010 a les 18:22
Em fa l'efecte que si Laporta fos tan aglutinador, transversal i que agafés vots de tants llocs i de tot arreu, els seu seguidors no estarien fent propaganda del seu partit per intentar prendre vots a una opció honesta com Reagrupament (en una notícia sobre RCat), sinó que estarien intentant prendre vots a CiU i PSOE,ICV i al PP, que segrurament són unionistes i caldria debilitar-los.


Per només intentar (infructuosament) prendre vots a l'independentis me que ja existeix (transvassant vots, desvestint un sant per vestir-ne un altre).

+1
-6
Barre la nuera lo que ve la suegra
Eduardo González Palomar (Manlleu), 26/11/2010 a les 18:20
Aparentemente, ceder a la obstinada ambición de los que en este territorio pretextan defender el bien común, alertándonos de los estragos que nos acarrea el infame “déficit fiscal de Catalunya”, es una propensión natural en cualquier individuo. No obstante, respecto a lo anterior convendría no pasar por alto el porqué a estos interesados sujetos que dotan de capacidad para poseer déficit fiscal a un determinado territorio en España pasan por alto el mayor desequilibrio fiscal que existiría entre la provincia de Barcelona y las del resto de Catalunya o el aún superior que hallarían entre el barrio de Pedralbes (Barcelona) y el de La Mina (Sant Adrià de Besòs). En términos de irrefutable realidad podríamos hallar el máximo exponente en desproporción hacendística entre el individuo que de manera fehaciente más tributa y el que menos.
Bajo los efectos de un paroxismo patriotero muchos se erigen en la voz de Catalunya (¡vaya usted a saber si es por ello que a mis 43 años aún no he acertado a discernir si Catalunya habla con voz gutural o nasal?) desde tribunas mediáticas, simples asociaciones privadas (debidamente subvencionadas con dinero público) o instituciones gubernativas de rango menor. En el supuesto de que lo que pretendan fuere hacerlo en nombre de los catalanes, huelga decirles que somos de toda condición y pelaje. El “hecho diferencial” al que tanto gustan traer a colación desde el mundo soberanista a modo de extraordinario aglutinante catalanista se hace añicos con sólo darse un atracón de realidad a pie de calle y constatar lo mucho que nos aleja ideológicamente a unos de otros; la diversidad racial o lingüística de nuestros conciudadanos; el abismo que dista entre los que son creyentes religiosos y los que, como un servidor, se saben agnósticos por tolerancia y ateos por convicción y tantos otros hechos diferenciales “autóctonos” como el espacio, el tiempo y la capacidad de nuestras seseras nos permitiesen exponer. No obstante, todo lo expuesto anteriormente no debería ser obstáculo para que unos seres humanos fueren iguales en derechos y obligaciones en cualquier sociedad que como tal aspire a llamarse democrática.
+6
-8
Memorial de Greuges Saludable
Josep Antoni, 26/11/2010 a les 18:18
Sóc de Girona i penso votar SCI. Ja poden anar llançant "notícies" (no demostrades) per desacreditar a segons qui, al Sr Laporta en aquest cas i ja no ve, uff!. Carnassa pels més fervents seguidors de R., abans E. i abans no se sap què. Teniu el cap fet un embolic. Em penso que us colla la quota i l´avançament de quotes per finançar campanyes exactament igual com fan els altres, plenes de rètols i propaganda per correu comercial que us la podieu estalviar, sobretot a la demarcació de Girona. Ja m'explicareu com arribareu a tothom. Us equivoqueu de via amb la Sra. Carandell, el Sr. Mora, el Sr. Sort, .... "Si no ve el Sr. Laporta amb nosaltres, hi anirem nosaltres amb ell". L'orgull us ha vençut i no us costava res cedir per encaixar a SCI, una petita coalició de partits però amb uns referents inqüestionables i un índex de popularitat enorme. Bé, dit això, vull fer un incís i dir que he posat diners desinteressadament a les dues formacions, primer Reagrupament fins a néixer Solidaritat fins ara. Lògicament R. m'ha decebut moltíssim no integrants-se en un moviment amb potencial i tota la porqueria que s'ha llençat sobre en Laporta i el seu equip des del mes d'agost. "Que si és un submarí de no sé qui", "els copyrights" i moltíssimes coses greus durant aquest període. Vergonya, companys, vergonya que ha de fer reflexionar a més d'un. Ja hi havia una caverna rància mediàtica molt consolidada, però ara, no sé si són els vostres nervis però està naixent un embrió de frustració entre tots nosaltres bastant lamentable.
+1
-7
A quien de bailar tiene ganas, poco son le basta
Eduardo González Palomar (Manlleu), 26/11/2010 a les 18:18
Hoy por hoy, desde el mundo independentista en Catalunya se sostiene una reñida competición por colgarse la acreditativa medalla del esperpento. Su cohorte de voceros políticos y mediáticos no pierden oportunidad de repetirnos mensajes de esta estofa: "crece el número de independentistas en Catalunya"; sin embargo, el único partido político con representación parlamentaria que se define inequívocamente independentista cosecha reveses electorales de modo acusado desde hace una pila de años. A mayor abundamiento, hasta las encuestas sobre intención de voto son con ERC, a escasas semanas de las próximas elecciones autonómicas, enormemente contundentes al interpretar la enésima caída en número de sufragios. El singular atenuante lo establece una incógnita sobre cuántos de ellos pasarán a engrosar los resultados de otras formaciones políticas de nuevo cuño y reciente fundación dentro del orbe "soberanista". Otro de los característicos mensajes, a modo de advertencia, utilizado como pretendido instrumento disuasorio, deja un rastro de pueril trasparencia que se revela ineficaz a leguas: "si hacéis aquello que perjudica al movimiento independentista, este aumentará"... vaya, si lo beneficia para qué lo advierten, ¿para que lo perjudique?
Pasada la "Diada", incluso esa costumbre de colgar "senyeres" y "estelades", se ha vuelto a constatar que decrece de manera significativa por parte del conjunto de la ciudadanía año tras año, pese al vano intento de aguerridos partidarios de la causa de apiñar gran número de banderas en lugares visibles de una misma vivienda (ya por supuestas premisas desde partidos políticos, ya por iniciativa propia). La manifestación del 10 de julio de 2010 también nos la han tratado de magnificar, desde las huestes independentistas, como una muestra más del incremento de incondicionales y un "hecho sin precedentes en la Historia de Catalunya"; obviando la mayor distancia del recorrido y cifras ofrecidas por la organización convocante de la celebrada el 18 de febrero de 2006 por motivos semejantes y con mismo afán de desprestigiar el cómputo desinteresado de asistentes.
En resolución, los datos objetivos hacen prescindir de ociosas matizaciones para sostener que en Catalunya hay "menos" independentistas, hoy por hoy.
+9
-7
LAPORTISTA
Anònim, 26/11/2010 a les 18:14
a casa tots solidaris, visca SI
+9
-7
Memorial de Greuges Saludable
Josep Antoni, 26/11/2010 a les 18:13
Sóc de Girona i penso votar SCI. Ja poden anar llançant "notícies" (no demostrades) per desacreditar a segons qui, al Sr Laporta en aquest cas i ja no ve, uff!. Carnassa pels més fervents seguidors de R., abans E. i abans no se sap què. Teniu el cap fet un embolic. Em penso que us colla la quota i l´avançament de quotes per finançar campanyes exactament igual com fan els altres, plenes de rètols i propaganda per correu comercial que us la podieu estalviar, sobretot a la demarcació de Girona. Ja m'explicareu com arribareu a tothom. Us equivoqueu de via amb la Sra. Carandell, el Sr. Mora, el Sr. Sort, .... "Si no ve el Sr. Laporta amb nosaltres, hi anirem nosaltres amb ell". L'orgull us ha vençut i no us costava res cedir per encaixar a SCI, una petita coalició de partits però amb uns referents inqüestionables i un índex de popularitat enorme. Bé, dit això, vull fer un incís i dir que he posat diners desinteressadament a les dues formacions, primer Reagrupament fins a néixer Solidaritat fins ara. Lògicament R. m'ha decebut moltíssim no integrants-se en un moviment amb potencial i tota la porqueria que s'ha llençat sobre en Laporta i el seu equip des del mes d'agost. "Que si és un submarí de no sé qui", "els copyrights" i moltíssimes coses greus durant aquest període. Vergonya, companys, vergonya que ha de fer reflexionar a més d'un. Ja hi havia una caverna rància mediàtica molt consolidada, però ara, no sé si són els vostres nervis però està naixent un embrió de frustració entre tots nosaltres bastant lamentable.
+8
-4
Apa adéu emmerdadors
Anònim, 26/11/2010 a les 18:12
Senyors de Nacio Digital amb aqquests titulars tendenciosos us esteu cobrint de glòria, busqueu audiència barata i la tindreu, passades les eleccions no us llegirà ningú.
+10
-6
Terrassa
Torracollons, 26/11/2010 a les 18:10
Quin personatge, aquest Laporta!!!
eu nos en guard que algún dia arribés a president de la Generalitat.
Abaixar-se els pantalons a l'aeroport; deixar-se fotografiar mamat com una bota a Lus de Gas; humil·liar a RCat amb les seves exigències ofensives en el decurs de les converses per una posible coalició; usar una pornostar per la seva campanya i a l'últim moment de campanya encara voler seguir fagocitant a Reagrupament, ...
Aquest individu no te vergonya ni escrúpols ni dignitat; crec que els catalans ens mereixem quelcom de més categoría com a President del nostre país.
Déu nos en guard!!!
+10
-4
Italianització
Anònim, 26/11/2010 a les 18:04
Laportoni, Loperotte i Bertrone esperen treure prou representació per tenir una cadira ben calenteta sota el cul els pròxims quatre anys.
+3
-5
Prova del nou
Anònim, 26/11/2010 a les 18:03
+8
-1
votar ciu és votar decadència, alerta.
monràs , 26/11/2010 a les 18:02
no òs deixeu enganyar per les enquestes, són precuinades a madrid, tan se val que vingin DEL DIARI D ´ANDORRA COM DE LA XINA, SÓN FALSES, TENDENCIOSES, MNIPULADORES, LA PORRA DEL DIARI AVUI-PUNT, QUE S´HI HA LLUIT ÉS UNEXEMPLE DE LA MISERABLE MANIPULACIÓ QUE ES PRACTICA. VOTEU AMB EL COR, PER DIGNITAT I EFICÀCIA, VOTEU A REAG I SOLID CATALANA.
EL DE CIU DECEBUTS I ENGANYATS, QUE SOU INDEPENDENTISTES DE COR VOTEU REAGRUPAMENT, EÀ EL FUTUR MÉS ENCERTAT.
ELS DECEBUTS, FASTIGEJATS VOTANS DEL TRIPARTIT VOTEU A SOLIDA CATALANA QUE TAMBÈ FA CAMÍ PER J ´INDEPENDÈNCIA.
S ´HA D´ACONSEGUIR COM A MINÌM 68 DIPUTATS PER PROCLAMAR L.INDEPENDÈNCIA, CAL FER EL CAMÍ EL 28 DE NOVEMBRE, NO ÉS POT CONTINUAR AMB UN PARLAMENT DE FIRETA, PARalitzat i que no fot res pel paìs, només volen la poltrona i el sou, HAN SIGUT UNS INÙTILS I SI SEGUEIXEN PORTARAN LA MISÈRIA A CATALUNYA.
QUE TOTHOM EXERCITI LA MEMÒRIA VOTEU PER L´INDEPENDÈNCIA QUE VÀREM CRIDAR EL 1O JULIOL, PER ELS " SI " DE LES CONSULTES POPULARS PER L ´INDEPENDÈNCIA I PER LA MEMÒRIA DEL ESFORÇ DEL NOSTRES AVANPASSATS.
FEM EL FUTUR LLIURE DE L´ESPOLIACIÓ ESPANOLA I DELA RENOVACIÓ DEL PARLAMENT CATALÀ, ARA ÉS L ´HORA SEGADORS, L´EINA LA TENIM BEN ESMOLADA CAL TALLAR EL VOT FALS I ESCLAU, CAL VOTAR REAG I SOLI CATA EL FUTUR QUART PAÌS D´EUROPA. SENSE FISURES I PLETÒRICS DE DECISSIÓ. AMUNT. adéu espanya.
+10
-4
Solució a l'enigma
Anònim, 26/11/2010 a les 17:59
Us preguntareu, com pot ser que una persona caigui tan baix? Com pot ser que una persona es vengui la dignitat per un escó? Us ho respondré, els escons duen aparellat una cosa que se'n diu immunitat parlamentària i aquest vailet la necessita per no anar a parar a la presó.

Oi que és senzill?
+14
-5
Ni cas
Anònim, 26/11/2010 a les 17:58
Endavant Reagrupament!
+9
-6
Que potser té una bola de vidre?
Anònim, 26/11/2010 a les 17:58
Com ho sap? Que potser té una bola de vidre. Reagrupament entrarà al Parlament en funció del que voti la gent diumenge. I això a hores d'ara, per molt que diguin les enquestes, no ho sap ningú. Tot depèn de la gent i segur que hi ha més gent intel·ligent i que estima del país del que ens pensem. Jo votaré Reagrupament perquè els seus candidats són els únics que em poden representar, ells no em faran passar vergonya, d'això n'estic segur.
+11
-6
quin fàstic
Albert Martí, 26/11/2010 a les 17:51
Quin fàstic de personatge, de veritat algú pot votar algú que s'arrossega d'aquesta manera? algú es pot sentir representat per ell?
+2
-7
PP fora del parlament
jo, 26/11/2010 a les 17:50
Per dignitad, alguns tendrian que donar un pas enrera, alguns noms propis despres de aquestas eleccions quedaran marcats per sempre, creian que aixo era bufar i omplir ampollas, be, tambe tenen la posibilitat de ingresar a CiU, vot util
+10
-1
De pollastre rampant a drac
REAGRUPAT, 26/11/2010 a les 17:45
En el fons crec QUE un gran drac imperial i foteta es vol riure dels catalans i d'endengar una campanya EN CONTRA amb els nostres mateixos diners. En aquestes eleccions tenim dependencia o sobirania. Cadascú es grandet i sap si vol ser lliure o esclau. Tenim tres forces que diuen que volen un ESTAT. ESQUERRA VE ENDREÇAR R.C. AL CALAIX a més a més crec ha renunciat molts principis per manar. Em va donar de baixa del partit pel morro un senyor no acceptava la discrepància. No puc acceptar un dirigent que no respecti l'opinió. No el votaré pas. Solidaritat és una FOTOCÒPIA i no sé ben bé amb quines intencions. Reagrupament sempre m'ha semblat seriosa. Es l'original de la proposta. JO VOTARE REAGRUPAMENT i que Déu ens comfessi a tots. Espero prous indepnedentistes per fer bons resultats. el 10 de Juny ho semblava. SI US PLAU NO US ABSTINGUEU, NO VOTEU EN BLANC. ES El QUE FARIA RIURE AQUELL DRAC
+13
-4
Què collons estem fotent??
Josep Fourier, 26/11/2010 a les 17:42
No hi estic d'acord, a dia d'avui l'independentisme té zero escons, com a mínim ens quedarem com estem o bé anirem endavant. Haguéssim anat molt més endavant sense submarins que només generen divisió i desànim, però no ha pogut ser. Haurem d'esperar quatre anys més. La Soli durarà quatre dies i potser és el que ha de passar. Haurem perdut quatre anys i això vol dir que n'hi ha molts que no ho veurem, les gràcies al trio la-la-la.
+15
-6
Brut, ets molt brut.
Jordi B., 26/11/2010 a les 17:40
Company LAPORTA, això ho sabrem diumenge!

No ets ningú, i mai seràs ningú dins l'independentisme. Ni tu ni els teus. Així no es fan les coses, mai ningú havia fet tan de mal com l'has fet tu dins el moviment. Mai ningú havia desvalorat altres opcions de manera tan bruta i barroera.

Però podem estar tranquils que SCI no s'escriurà als llibres d'història.





+2
-9
NOU PLA DE VOTACIÓ
GRAN CIRC \\\"ELS NOUS INDEPENDENTISTES \\\", 26/11/2010 a les 17:30
PER ACABAR AMB LES DIVISIONS ESTÚPIDES ENTRE GERMANS :
1.ELS DELS POBLES QUE ACABIN AMB ONA QUE VOTIN RCAT
2. ELS DELS POBLES QUE ACABIN AMB ELL QUE SCI
3. ELS GAIS AMANERATS QUE VOTIN RCAT
4. ELS GAIS OSSOS QUE VOTIN EN JAN (MMMMMM! )
5. LES LESBIANES SEGONS : SI MENSTRUEN AQUELL DIA, LA SOLI , SI OVULEN LAPORTA ; LES ALTRES VOT EN BLANC
6. SI VAS BEN CARDAT : SOLIDARITAT
7. SI NO SE T' AIXECA : EL DR, I LA PILDORETA...
I AIXÍ FINS ARRIBAR ALS 68 ESCONS. SORT COMPANYS, NO PODEM FALLAR !
+16
-5
Guanyarem!
Anònim, 26/11/2010 a les 17:29
POBLE CATALÀ, no et deixis enredar per aquests fatxendes!!

Vota Reagrupament!!!!!!!!

+18
-6
Endavant RCat
Francesc B., 26/11/2010 a les 17:25
VOTAR SCI PER FER VOT ÚTIL ÉS SER UN COVARD!

REAGRUPAMENT TINDRÀ REPRESENTACIÓ! SI FÓSSIM QUATRE GATS NO DEMANARÍEN CADA DIA ELS NOSTRES VOTS.

ENDAVANT REAGRUPAMENT!!
+5
-9
NOU PLA DE VOTACIÓ
GRAN CIRC \\\"ELS NOUS INDEPENDENTISTES \\\", 26/11/2010 a les 17:24
PER ACABAR AMB LES DIVISIONS ESTÚPIDES ENTRE GERMANS :
1.ELS DELS POBLES QUE ACABIN AMB ONA QUE VOTIN RCAT
2. ELS DELS POBLES QUE ACABIN AMB ELL QUE SCI
3. ELS GAIS AMANERATS QUE VOTIN RCAT
4. ELS GAIS OSSOS QUE VOTIN EN JAN (MMMMMM! )
5. LES LESBIANES SEGONS : SI MENSTRUEN AQUELL DIA, LA SOLI , SI OVULEN LAPORTA ; LES ALTRES VOT EN BLANC
6. SI VAS BEN CARDAT : SOLIDARITAT
7. SI NO SE T' AIXECA : EL DR, I LA PILDORETA...
I AIXÍ FINS ARRIBAR ALS 68 ESCONS. SORT COMPANYS, NO PODEM FALLAR !
+3
-5
GRAN CAMPANYA DELS "NOUS" INDEPENDENTISTES
GRAN CIRC "ELS NOUS INDEPENDENTISTES ", 26/11/2010 a les 17:17
MESSIES 1 : AMB 68 DIPUTATS PROCLAMEM INDEPENDÈNCIA UNILATERALMENT . STOP. ERC ( QUE JA TENIA 68 DIPUTATS...) ÉS BOTIFLERA PER NO FER-HO. STOP.
MESSIES 2 : JO EL MATEIX PERÒ SÓC MÉS WAPU I CARDO MÉS I MILLOR ! STOP.


VE LA CAMPANYA ...I LES ENQUESTES......
MESSIES 1 : VOTARÉ EN MAS AL' INVESTIDURA ..A CANVI DE ..RES, ES QUE NO ES XARBEGO ! STOP.
MESSIES 2 : I JO EL MATEIX !

PREGUNTA : PERÒ I LA PROCLAMACIÓ D' INDEPENDÈNCIA UNILATERAL ?
RESPOSTA MESSIES 1 I 2 : PERÒ QUE SOU BURROS ?? SENSE 68 DIPUTATS NO LA PODEM FER HOME! PACIÈNCIA !!!!
+3
-9
Què collons estem fotent??
Anònim, 26/11/2010 a les 17:17
L'independentisme s'ensorrarà el 28N segons El Periódico
L'última enquesta del GESOP publicada per El Periódico d'Andorra dóna 11 diputats a Esquerra (en tenia 21) i deixa fora d'El Parlament tant a la Solidaritat Catalana de Joan Laporta com a Reagrupament Independentista de Joan Carretero. CiU està a un diputat de la majoria absoluta.


http://www.cronica.cat/noticia/Lindependentisme_sensorrara_el_28N_segons_El_Periodico
+12
-7
joSI
ni puto cas a les enquestes, 26/11/2010 a les 17:17
recomano a tothom que estimi Catalunya que no escolti tot això que diuen les enquestes, que no aconsegueixin desmotivar a ningú, a casa tots anirem amb Solidaritat, i no fem ni puto cas a les enquestes
+6
-7
Ja sabem a qui li hem de donar les gràcies
Josep Fourier, 26/11/2010 a les 17:14
Anònim de les 17:06, tu mateix ho dius, la davallada del vot independentista és culpa de la divisió. Jo proposo un plan per acabar amb la divisió; Aquestes eleccions votem Reagrupament a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona i a Solidaritat ja els votarem a les eleccions que vé, us ho jurem per l'oso yogui.
+1
-4
NE I BEI V 2.O
Carme - Baix Llobregat, 26/11/2010 a les 17:12
Mala memòria xiquets : fa 30 anys la guerra purista i fraticída de NE I BEI va ocasionar la majoria absoluta de ciu ( que no va servir de res ! ), prendre temporalment 120.000 vots a ERC ( i 5 diputats menys per ERC i més per ciu ) i res més. Uns van reflexionar i van entrar a ERC fent d' ell el partit modern , valent i ètic que és. En 7 anys de govern cap cas de corrupció : pp, psoe i ciu en 7 anys ja portaven consellers ( roma, cullell ) i latres ( guerra, filesa, castilla lleó, p. valencià, illes ) plens de merda.

Els altres van anar a icv ...i ciu oblidant curiosament, les seves ànsies d' independència URGENT! que tenien. El darrer cas vist és el de l' àngel colom, els escàndols del qual es tapen sistemàticament. Per ell, la independència ho era tot : ara ni se' n recorda ! Dilluns veurem on arriben el doctor , que ja ha dit que no anirà ales municipals, que donarà els vots al mas i que sinó tornarà a fer de metge... collons tu quines ganes de lluita que te el messies !! El jan ja te prou feina als jutjats ..i més que n' hi arriba per això, el notre ragazzo berlusconi vol l' acta de diputat..i si pot ser fer de crossa de l' amic mas i en madí , que fins ahir encara eren cul i merda.
+9
-6
joSI
ni puto cas a les enquestes, 26/11/2010 a les 17:11
recomano a tothom que estimi Catalunya que no escolti tot això que diuen les enquestes, que no aconsegueixin desmotivar a ningú, a casa tots anirem amb Solidaritat, i no fem ni puto cas a les enquestes
+8
-3
de Reagrupament?
Anònim, 26/11/2010 a les 17:10
Collons! Si en Tedó és de Reagrupament es compleix allò de "amb amics així qui necessita enemics?". Estic segur de que en Xavi Tedó és de Solidaritat i ens està clavant la gavinetada, el comentari de les 16:59 només és la campanya d'intoxicació "solidària" no.362.586

Quines ganes que en tinc de que arribi diumenge per no haver d'aguantar-vos mai més, per què d'una cosa n'estic ben segur, amb la mala bava que gasta la vostra cúpula no durareu més de tres mesos.
+1
-2
Parcials?
Anònim, 26/11/2010 a les 17:07
El periodista es de Reagrupament?
A veure si us aclariu perque ahir l'acusaven aqui mateix de ser de la Solidaritat de Laporta.

El que hi ha en aquests dos partits es un sectarisme de llibre, per analitzar-lo a les facultats de Medicina, branca de Psiquiatria.

Sort que aixo s'acaba i que no n'entrara cap dels dos i hauran de donar pas a noves generacions de patriotes menys malalts que ells. I amb menys ganes d'acusar i condemnar els periodistes que no escriuen el que ells voldrien dictar al peu de la lletra. Apa, fot-li canya,
+5
-2
Vergonya Catalans Vergonya!!
Anònim, 26/11/2010 a les 17:06
Vergonya Catalans Vergonya!!

Males notícies per l'independentisme si l'enquesta del GESOP encerta els resultats de les eleccions aquest diumenge 28 de novembre. Segons el sondeig publicat per El Periódico d'Andorra, Esquerra passaria de 21 a 11 diputats, convertint-se en la 5a força del Parlament per darrera del PP i Iniciativa per Catalunya. CiU per la seva banda, se situaria amb 67 diputats a un sol escó de la majoria absoluta.

D'altra banda, segons apunta aquesta enquesta Reagrupament no té cap possibilitat d'entrar al Parlament, mentre que la candidatura de Joan Laporta (Solidaritat Catalana) es quedaria a les portes. Segons apunta El Periódico, la divisió de l'independentisme seria una de les causes de la gran davallada d'Esquerra i de la no-entrada al Parlament de Solidaritat Catalana.


http://www.cronica.cat/noticia/Lindependentisme_sensorrara_el_28N_segons_El_Periodico
+15
-6
Reagrupament és el futur de Catalunya
Anònim, 26/11/2010 a les 17:05
No hi ha dubte que Reagrupament és la millor opció. Han fet una campanya en positiu, ens ha explicat la veritat des d'un bon começament. Reagrupament serà el canvi que necessita Catalunya. En canvi Solidaritat ha estat un bluf, actuant amb males arts, sempre a la contra, es nota que derrera hi ha gent oportunista i aprofitats que premien l'interés personal per davant de l'interés de Catalunya. No hi ha color, Reagrupament millor!
+5
-2
PER DAVID MADÍ & COLLBONI I ICETA
SÓC SUCIÒLEG..., 26/11/2010 a les 17:02
MESSIES Nº 1 : LAVANGUARDIAEJPAÑOLA , EL PAÍS I EL MUNDO AMB GRANS ENTREVISTES EL VAN FER UN HOME ; MESSIES 2 : FA 4 ANYS ESMORZA AMB EN MAS I EL "PROMOCIONA" , JUNTAMENT AMB LOPEZ TENA, SALA I MARTIN..
MESSIES 1 : HE VINGUT A UNIR-VOS , PORTAR-VOS LA LLUM I SOBRETOT EVITAR QUE ERC SEGUEIXI CONDICIONANT LA POLÍTICA CATALANA...MESSIES 2 : AH ! DONCS JO EL MATEIX I MÉS !
RESULTATS 28N : ENTRE 80-160.000 VOTS PERDUTS, ZERO DIPUTATS , ERC DEBILITADA I LA SUCIOVERGÈNCIA I L' OÀSI CATALÀ DE NOU.
LLEI DEL CINEMA? A PRENDRE PEL SAC, I LA D' ACOLLIDA : IDEM I LA CORRUPCIÓ .. COM SEMPRE. I EL JUDICI PER PREVARICACIÓ DEL CARRTERO ? I ELS JUDICIS DE L' AMIC LAPORTA : CARPETASSSSSO . ELS FAVORS ES PAGUEN OI SR. ÀNGEL COLOM?
+6
-6
Es nota que X.Tedó és d'R.Cat
Anònim, 26/11/2010 a les 16:59
L'ACTE NO HA ANAT AIXÍ. ES NOTA QUE EN XAVI TEDÓ (autor de la "notícia")ÉS DE REAGRUPAMENT. AXÍ COMENCEU LA REGENERACIÓ DEMOCRÀTICA? AMB MANIPULACIÓ BARROERA DE LES "NOTÍCIES"?
+4
-5
Haurien de retirar aquesta notícia
Anònim, 26/11/2010 a les 16:59
Crec que per no fer més sang el ND hauria de retirar aquesta notícia.
+12
-2
ERC...
Lord Halifax, 26/11/2010 a les 16:58
Llegeixo molts comentaris demanant el vot a ERC, aprofitant aquesta "guerra" entre Carretero i Laporta. Si el vot independentista està dividit, el 1er responsable és ERC. Si no haguessin deixat l´independència al calaix , no haurien sortit altres partits independentistes. Diumenge, voteu independència: SI o Rcat. I després ja veurem com ho arreglem.
+14
-4
Pensant
Anònim, 26/11/2010 a les 16:58
Al meu poble, soc d'Osona, hi ha molta gent que votarà CIU, també molts a SI i un munt a RCAT. Encara no he trobat cap que voti a Esquerra, antiga ERC.
Com diu la Rut Carandell,
Perquè votar a reagrupament?, doncs perque no se'ns coneix, en canvi tothom coneix als partits del tripartit. Ja sabem perfectament els catalans qui són ERC-IC-PSOE i del que són capaços.
+3
-5
Què collons estem foten??
Anònim, 26/11/2010 a les 16:56
L'independentisme s'ensorrarà el 28N segons El Periódico
L'última enquesta del GESOP publicada per El Periódico d'Andorra dóna 11 diputats a Esquerra (en tenia 21) i deixa fora d'El Parlament tant a la Solidaritat Catalana de Joan Laporta com a Reagrupament Independentista de Joan Carretero. CiU està a un diputat de la majoria absoluta.


http://www.cronica.cat/noticia/Lindependentisme_sensorrara_el_28N_segons_El_Periodico
+16
-7
Reagrupament és el futur de Catalunya
Anònim, 26/11/2010 a les 16:52
No hi ha dubte que Reagrupament és la millor opció. Han fet una campanya en positiu, ens ha explicat la veritat des d'un bon começament. Reagrupament serà el canvi que necessita Catalunya. En canvi Solidaritat ha estat un bluf, actuant amb males arts, sempre a la contra, es nota que derrera hi ha gent oportunista i aprofitats que premien l'interés personal per davant de l'interés de Catalunya. No hi ha color, Reagrupament millor!
+14
-11
Inpresentable Laporta
cartanya, 26/11/2010 a les 16:49
Prou de consideracions, Laporta desprès de deixa el C.F.Barcelona amb la caixa buida, que pretens ara segui la feina des de la Generalitat, est un guineu amb pocs escrúpols, no en tens prou amb fixar?, gent de Rcat, si no que ara vols els seus vots?, eres un impresentable i o continues cent.
+11
-4
No ho entenc
Anònim, 26/11/2010 a les 16:44
No ho entenc.
Si Reagrupament ha d'"impedir que l'independentisme entri amb força", deu voler dir que Reagrupament tindrà molts vots, no?

Com va dir un dia Miquel Calçada, primer pensar, i llavors dir. Si es fa el revés, passen aquestes coses.
+4
-10
jo,ERC
Anònim, 26/11/2010 a les 16:43
Nens i nenes: Diumenge es demostrarà que CATALUNYA NO VOL MES PARTITS POLITICS DELS QUE JA HI HA. En tenim d'independentistes,d'espanyolistes,de federalistes,d'autonomistes,de dretes,d'esquerres,verds,vermells,grocs,blaus,taronges...No n'hi caben més. Ho sento pels ingenus que viviu en móns irreals.
+14
-6
Solidaritat
Anònim, 26/11/2010 a les 16:37
Em fa l'efecte que si Laporta fos tan aglutinador, transversal i que agafés vots de tants llocs i de tot arreu, els seu seguidors no estarien fent propaganda del seu partit per intentar prendre vots a una opció honesta com Reagrupament (en una notícia sobre RCat), sinó que estarien intentant prendre vots a CiU i PSOE,ICV i al PP, que segrurament són unionistes i caldria debilitar-los.


Per només intentar (infructuosament) prendre vots a l'independentis me que ja existeix (transvassant vots, desvestint un sant per vestir-ne un altre
+5
-18
No passa res: Dilluns més que mai amb ERC
Anònim, 26/11/2010 a les 16:37
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+13
-3
Feina ben feta Madí, naciodigital i e-notícies
Anònim, 26/11/2010 a les 16:31
Això és el que volen titulars com aquest: L'independentisme s'ensorrarà el 28N segons El Periódico L'última enquesta del GESOP publicada per El Periódico d'Andorra dóna 11 diputats a Esquerra (en tenia 21) i deixa fora d'El Parlament tant a la Solidaritat Catalana de Joan Laporta com a Reagrupament Independentista de Joan Carretero. CiU està a un diputat de la majoria absoluta. Feina ben feta Madí. Felicitats!!
http://tinyurl.com/3xjdpfo
+13
-7
Estudiem-ho bé!
Marcel Esclasans , 26/11/2010 a les 16:29
Fent una bona anàlisi de la situacdió política, l'econòmica, la social. I de les baralles infantils entre independentistes, només hi ha una acció seriosa a prendre el diumenge votar a REAGRUPAMENT.
+14
-4
PROU BARALLES
Anònim, 26/11/2010 a les 16:28
Jo votaré Reagrupament i desitjo el Millor per SI
+14
-3
Flipant
Anònim, 26/11/2010 a les 16:26
Companys aquests titulars són falsos, un servidor ha anat avui a aquest acte i en cap moment s'ha dit això, la veritat és que estic flipant. Sembla que ens volen enfrentar més que mai!! Salut i endavant!! el 28N votem independència!!
+18
-8
Visca la divisió
Observador, 26/11/2010 a les 16:24
A Madrid es deuen estar fent un fart de riure dels catalans.

Amb la mà oculta de Madí i els seus seqüaços, els dos titelles que es presenten com a Messies (l'un deu ser l'autèntic i l'altre el fals) hauran aconseguit afeblir fortament l'independentisme, es quedaran probablement sense representació parlamentària i facilitaran els plans d'en Mas d'arribar a la majoria absoluta.

I en el supòsit que entre tots dos traguessin tres o quatre diputats, que farien? Cridar l'exercit català, destituir el Mas i proclamar la independència. Que no em facin riure, que més aviat tot això és per plorar.

I mentrestant, des de la brunete mediàtica catalana (Godó, Periodico i 'tutti quanti') s'està metrallant dia i nit contra el veritable independentisme que representa ERC.

Si sou independentistes i no heu perdut el seny només podeu votar a ERC. Encara hi sou a temps!
+6
-9
UNITAT INDEPENDENTISTA
Anònim, 26/11/2010 a les 16:22
Deixem-nos de collonades i barallar-nos entre nosaltres, que al final aconseguirem que molta gent no voti.
El millor fora com ja circula per la xarxa en diferents mails:
Vota SCI a Barcelona
Vota RCat a Tarragona, LLeida i Girona

Aviam si així aconsegueixen entrar tots i units, formar un grup parlamentari propi que sigui l'inici de la unió de les forces independentistes.
+14
-9
Desperado
Anònim, 26/11/2010 a les 16:20
Laporta estàs desesperat! Quan algú em demana el "vot útil" tinc clar que no l'he de votar.
+16
-8
Els de solidaritat esteu......acabats.....Brameu..si..sii Xiscleu..si....si...
Anònim, 26/11/2010 a les 16:16
Els de solidaritat esteu......acabats.....Brameu..si..si Xiscleu...si..si....

Resulta curiós veure les enquestes a:



http://electoralia.cat/enquestes




Aneu a llepar el cul a n'en Mas, el vostre creador i mecenes....i potser, us donarà alguna conselleria
+18
-9
jo a RCat.
xescus, 26/11/2010 a les 16:14
El Laporta té molta, molta por de no entrar. Ja porta uns quants dies demanant el vot “útil” per la seva formació i demanant que la gent no voti a Reagrupament.
Soliadritat no té programa ni idees pròpies. Laporta només té dos arguments per ser votat, el Barça i que, degut a la seva manca de saber estar, és un blanc perfecte per la premsa (no cal apuntar, ell mateix es posa el mig). El Laporta sap que no entrarà i haurà de tornar en el bufet i a demanar diners al sogre.

Jo vull el millor per Catalunya, i el meu vot serà per Reagrupament.

De la gent amb que he anat parlant, alguns tenen decidit des de fa temps a RCat, alguns dubten de CiU per impedir el tripartit o RCat, d’altres entre ERC i RCat, ja que ERC l’han votat tota la vida, i dos que faran el mètode Titot (barrejar els sobres de ERC, RCat i SCI, i agafar la que surti aleatòria). És cert que visc en un poble més d’interior que metropolità, però majoritàriament, dels vots que van a independència seran cap a RCat.

Reagrupament porta temps treballant, té un programa al darrera i un discurs sòlid. Han trepitjat tot el territori i saben les necessitats que té el país. No necessiten d’artificis, tenen discurs i solvència amb els fets.

Ara si que toca Reagrupament, per honestedat, per transparència, per treball, però per sobre de tot, per Catalunya.
+14
-7
Els que voleu culpar Reagrupament d'alguna cosa
Anònim, 26/11/2010 a les 16:13
Els que insulten a la resta i van a favor d'en Laporta recordeu que:

1. Qui el gener va declarar a tots els mitjans de comunicació que ell era mentalment i moralment Reagrupat fou en Joan Laporta.

2. Qui va anar a l'assemblea del març de Reagrupament i va cridar a la independència, i tothom l'aclamà com a líder -Carretreo inclòs- fou en Joan Laporta.
Qui al juliol sorprengué tothom amb un nou moviment creat amb dos ilustres rebotats, que fins aquell mateix dia pertanyien a CiU i ERC, fou en Joan Laporta, i qui convocà a unes primàries en que tots els candidats anaven en grup, en comptes de competir individualment com es fa a totes les primàries món fou en Joan Laporta.

Aquesta és l'autèntica història del "messies" de Catalunya i ningú la podrà canviar. Les vostres mitges mentides i insults no ens faran veure blanc allò que és fosc...molt fosc.

+16
-9
Oh là là
albert reagrupat, 26/11/2010 a les 16:13
pobre Laporta !!
la seva decadència s'accelera perillosament...

(dime de lo que presumes y te diré de lo que careces)
+4
-15
Reagrupament
Anònim, 26/11/2010 a les 16:12
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-15
Reagrupament
Anònim, 26/11/2010 a les 16:10
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+11
-10
Els solidaritat esteu...acabats.....Brameu..si..sii Xiscleu...si..si..
Anònim, 26/11/2010 a les 16:09
Els solidaritat esteu......acabats.....Brameu..si..sii Xiscleu

Resulta curiós veure les enquestes a:



http://electoralia.cat/enquestes



+16
-4
estrany
Anònim, 26/11/2010 a les 16:07
Estrany el comportament de Nació Digital amb Laporta aquets darrers dies de campanya. Es nota un canvi.
+15
-8
reagrupem-nos
Anònim, 26/11/2010 a les 16:06
tant me fot el que pensi en Jan . Jo aposto per RCat i potser a Lleida treurem un escó.
+7
-2
SI i Rcat. Els únics que hem de votar
Volem la Independència, 26/11/2010 a les 16:02
Ens intenten enemistar entre nosaltres però tan sols SI i Rcat són partits 100% independentistes i sols hem de votar INDEPENDÈNCIA si volem ser independents... Cadascú que voti el Partit que més li agradi i cregui que té més possibilitats però només tenim 2 opcions SOLIDARITAT i REAGRUPAMENT, SI i Rcat
+11
-5
preocupa't de tu
Anònim, 26/11/2010 a les 16:02
Doncs es el seu problema, no Jan? El meu vot (per correu) ja el tenen
+2
-8
ENTENIMENT
JA, 26/11/2010 a les 16:02
Si tots aquests que us autoproclameu independentistes tinguéssiu un dit d'enteniment us adonarieu de l'espectacle patètic que esteu donant, i del favor que fareu al Tripartit votant com si fossiu preadolescents a totes aquestes vedets i salvapàtries que ni saben el què es diuen ni tenen la més mínima capacitat de complir el que xisclen en les seves proclames inflamades. Mai com ara l'independentisme havia donat una imatge tan penosa, trencada i inútil: tots encomanats a uns Mesies de pa sucat amb oli que ni han fet res ni mai ho faran. Ja tindreu temps de penedir-vos pels vostres vots llençats, mentre uns altres votarem CiU i farem la feina d'aixecar el país del fangar de misèria i vergonya on l'han portat uns que també s'autoproclamen independentistes: ERC
+19
-10
Son uns frivols
Anònim, 26/11/2010 a les 16:02
Que en Laporta hagi d'acabar la campanya aixi es patetic. Les divisions sembrades per ell, i sobretot per en Lopez Tena, tardaran molt de temps a cicatritzar. Espero que cap d'aquests dos personatges, molt sobrevalorats, no entrin al parlament i aixi s'eviti que el mal fet no vagi a mes.
+27
-11
M'agrada, ara sabem qui és
Josep Fourier, 26/11/2010 a les 16:01
M'agrada que en Laporta hagi fet aquestes declaracions, ara sabem amb qui ens les havem, amb la rata major de la claveguera. Fa mesos que estem lluitant als medis per contenir tota la porqueria i la guerra bruta que alguns "solidaris" han llençat sobre nostre. Campanyes de robatori de vots, campanyes de desànim, campanyes d'auto-insult, robatori de nicks, robatori de bases de dades, robatori de claus. Ahir mateix va sortir la darrera prova de la seva poca humanitat. Van estar fent servir una noia, la Maria, mentre els va interessar, quan van veure que no els interessava la van deixar caure com un drap brut, la van insultar i encara volien fer creure que la culpa era nostra. HAN FET DE TOT I RES DE BO.

Mentrestant havíem d'aguantar el xàfec de les persones de bona voluntat (i algunes de no tanta però que se'n disfressaven); nois no us baralleu, mira com sou, sempre igual ... Comentaris que ens posaven al mateix sac i que ens ferien per la seva injustícia.

Ara ja sabem qui és qui de totes totes, ara ja sabem amb quin ens les havem i podem demostrar-ho al món, m'agrada. Si la justícia existeix, i n'estic convençut de que si, el poble de Catalunya els posarà al seu lloc el proper 28. Les rates a la claveguera, que és on han de ser.
+14
-4
gg
Anònim7, 26/11/2010 a les 16:00
M'hi jugo 1000 euros a que REAGRUPAMENT treu més vots que SOLIDARITAT a Girona.
+7
-3
els enemics a batre són ciu, i tripartit, no votar per ells.
monràs , 26/11/2010 a les 15:57
el ùnics que faran camí per l´independència, estat propi són reagrupament i solidaritat catalana, cal entrar amb força al Parlament i deixat tots els altres partits a l´oposició.:
reagupament 35 diputats
soli catalana 33 "
c iu 23 "
psc 17 "
erc 12 "
pp 9 "
icv 6 "
cs. o "
NO HI HA ALTRA CAMÍ NO PODEM ESCOLLIR, HEM DE DONAR PREMI A LEW FORMACIONS QUE NO ENGANYAN, QUE NO MENTEIXEN, LES QUE FARAN EL QUE PROPOSEN AL PARLAMENT, LLUITAR CONTRA LA CORRUPCIÓ, FER MANDATS DE 8 ANYS, DEFENSAR ELS INTERESSOS DEL PAÌS PER RECUPERAR LA DIGNITAT COM A POBLE.
L´OBJECTIU PRIMER SERÀ TALLAR DE SOC-A-REL LÉPOLIACIÓ QUE PATIM I PRESENTAR LA CONSTITUCIÓ CATALANA.
INFORMACIÓ ECONÒMICA DE LA ´ESPOLIACIO A CCN.CAT. QUEDAREU INFORMATS. MAS I TRIPARTIT SÓN MÉS DEL MATEIX TEMPS OBSCUR QUE HA FET UNA CATALUNYA EN DECLIVI CONSTANT NO PODEM PERMETRE MÉS AQUESTA SITUACIÓ. adéu espanya.
+1
-0
Rectificació
Cornellanenc, 26/11/2010 a les 15:57
Perdó. No és escelus sinó scelus. Cornellanenc
+14
-4
FLAUTISTA
Anònim, 26/11/2010 a les 15:56
Guerra? No digueu mentides tampoc a Nació digital. En una guerra hi ha dos bàndols que lluiten. Això és simplement un atac sense treva de la soli contra Rcat. I a sobre, té la barra de dir que ho sent!. Pobra Catalunya, si aquesta gent arriba a entrar al Parlament!! Us imagineu tota la brutícia que son capaços de destil.lar? Quina gran sort no haver-nos unit a ells! Gràcies Carretero i tots els que vau resistir davant de les rates i ratolins. Endavant catalans de bona fe! Voteu Reagrupament!
+14
-8
Bona i mala gent
Anònim, 26/11/2010 a les 15:56
Només puc dir que totes les persones que conec de Reagrupament són patriotes de pedra picada que no esperen res a canvi, gent honesta, treballadora, bona gent en definitiva. Segur que a Solidaritat hi ha bona gent de bona fe però igual de cert és que hi ha molts trepes que tenen més interessos personals que de país, i que gasten molt males maneres. Entre la bona gent i la mala gent la tria és fàcil.
+13
-4
Divide et impera
Cornellanenc, 26/11/2010 a les 15:54
Febrer... Abril... Juny... 2010. Des de fa 2 anys un grup de catalans volen presentar-se a les eleccions amb un programa que inclou una declaració unilateral d'independència i unes mesures de regeneració democràtica. A CiU, s'encenen els llums d'alerta, perquè uns quants diputats d'aquest grup poden fer impossible la majoria absoluta convergent; a ERC també els inquieta perdre més vots del que saben que perdran; a Madrid, la possibilitat que 68 diputats votin a favor de la independència, els mobilitza. I què poden fer? No és un grup menyspreable, aquest que respon al nom de Reagrupament. Il·legalitzar-lo, no es pot fer, com han fet amb Batasuna! Algú se li ocorre aplicar una divisa romana: Divide et impera! "I si creem un grup idèntic, amb el mateix programa?", "I si creem, així, la suficient divisió i confusió, perquè no es pugui generar il·lusió i molts possible votants es quedin a casa o votin una altra opció?". 1a acció: que Laporta no vagi amb Reagrupament; 2a acció, militants destacats de CiU i ERC, polítics professionals (López Tena, Beltran) creen la formació fotocòpia, que en cap cas pactarà amb RCAT (López Tena dixit); 3a acció: es presenten dues candidatures i cap obté diputats, o RCAT no obté. A can CiU i ERC, i a Madrid, esbufeguen dient: "objectiu aconseguit"! Séneca digué: Cui prodest escelus? Is fecit.
+7
-10
//*//
Anònim, 26/11/2010 a les 15:54
Reagrupament ho té molt difícil per entrar.
Però seria una bona notícia que entrés. Jo votaré a Solidaritat perquè crec que té més opcions però si volem independència votem INDEPENDÈNCIA i tan sols Solidaritat,SI, i Reagrupament proposen la declaració unilateral d'independència,DUI.
+17
-8
Ara si, ara toca REAGRUPAMENT
Anònim, 26/11/2010 a les 15:53
La majoria de gent que conec, amics, familiars, veïns, votaran Reagrupament, l'opció més seriosa i més treballada, per aconseguir la independència de Catalunya.
ARA SI, ARA TOCA INDEPENDÈNCIA, ARA TOCA VOTAR REAGRUPAMENT.
+17
-5
Ai Senyor¡
mate, 26/11/2010 a les 15:53
De quina mala manera amaguen les raons que els ha portat a fer tant de mal. Tinc ganes de viure molt anys per poder-ho saber. A casa, i som uns quants, votarem Reagrupament, per la confiança que han generat, no participant de l'estupidesa de desqualificar els altres. Visca Catalunya lliure i sobirana.
+17
-8
Ara toca REAGRUPAMENT!
Anònim, 26/11/2010 a les 15:52
Els que penseu votar ERC també hauríeu d\\\'anar al psiquiatre. Durant 8 anys només han fet que enfonsar Catalunya, i vosaltres, duro! encara hi tornareu. Tant per tant voteu els socialistes, home, que són originaris espanyolistes i espanyols.

Ara toca independència, ara toca REAGRUPAMENT!

VISCA CATALUNYA LLIURE I VISCA REAGRUPAMENT!
+14
-8
Mal titular
Anònim, 26/11/2010 a les 15:50
Titular MOLT tendenciós,jo he assitit a diversos actes de Solidaritat i he sentit dir vàries vegades al denostat López Tena, "qui vulgui votar Solidaritat que voti Solidaritat i qui vulgui votar Reagrupament que voti Reagrupament, però voteu independència.".No m'ho invento, però és igual, intoxicar i fer mal és molt senzill.
+10
-14
Vot útil
Anònim, 26/11/2010 a les 15:48
+21
-14
Les ultimes mentides
Anònim, 26/11/2010 a les 15:48
MENTIDER!!!! MENTIDER!!! Es el que és i el que han estat dient a la soli desde que van aparéixer. Recordeu les mentides al Dr. Broggi, sobre el CCN , sobre les CUP? Son una gent deshonesta, indigna i mentidera. Deuen estar molt nerviosos i desesperats i es el seu ultim cartutx d'atac. Però de cap manera una gent així, es mereix estar davant 'un país Quina gran diferència amb l'ambient d'ahir a l'Auditori de Girona. Que ningú gosi tornar a dir que tots som iguals, perque això només ho creu un curt de gambals, o un mentider com ells.
Endavant Reagrupament,ara més que mai!!!
+17
-16
Quin fàstic!!
Anònim, 26/11/2010 a les 15:48
Arriba un mement que se t'acaba la paciència!! però aquest prepotent , xulo de discoteques d'en Laporta , què s'ha pensat? Què és el melic del món? Donem-li, entre tots els catalans una lliço d'humilitat . No es recorda de com li va anar la moció de censura a can Barça? No es recorda dels espectacles 1que fa, pegant-se com un mafiós per les escales?

Vol deixar de parlar de Reagrupament? Déu meu , quin fàstic
+16
-10
Un titular millor
Jaume S, 26/11/2010 a les 15:47
Estic d'acord que el titular no és encertat.Hauria d'haver dit que "Laporta LAMENTA que Rcat no entri al Parlament". Dit això, espero que s'equivoqui iq ue hi siguin tot dos. Jo votaré aquest cop Solidaritat.
+12
-20
solidaris! en Jan ja és aquí!
Gerard. R, 26/11/2010 a les 15:46
Solidaris! suposu que aquests laportistes de pedra picada espereu amb deliri que entri al parlament per aviam si us paga algun bermut i pica pica (al més pur estil camp nou, amb costos de 100.000 euros aprox) o per aviam si podeu fer algun xanxollo amb els d'Uzbakistan... quin poc estil, quina poca seriositat i quin poc rigor.
+12
-2
VOTEU EL QUE VULGUEU PERÒ, SI US PLAU, DESPRÈS NO US QUEIXEU!!*!!
Vicenç Ramoneda i Ullar, 26/11/2010 a les 15:46
VOTEU EL QUE VULGUEU PERÒ, SI US PLAU, DESPRÈS NO US QUEIXEU!!*!!

LA GRANOTETA QUE NO SABIA QUE LA COÏEN...:
http://www.slideshare.net/guestf8f44f/metafora-2908748


LA DECISIÓ:
http://www.slideshare.net/mbigorra/una-decisio


VISCA LA CONSTITUCIÓ CATALANA!!*!!
VISCA LA LLIBERTAT!!*!!
VISCA CATALUNYA QUART ESTAT!!*!!
+21
-13
Jo votaré Reagrupament
Anònim, 26/11/2010 a les 15:45
Jajaja, estan cagats, i tenen motius per estar-ho. Sort que els catalans són gent amb seny i no es deixaran influenciar per un home que no ha fet res pel Barça, perquè la glòria la té el Guardiola. Mentre ell tirava de Vises, de dones, de pisos que els llogava, al Passeig de Sant Joan, d'anar ensenyant el cul pels aeroports i de putero. I el notari, que està inhabilitat per exercir la seva professió, què?
Tot aquest muntatge el va muntar CIU, per frenar l'independentisme.
Així les coses, no crec que els catalans els votin de cap manera.
És clar que fem por, Ja s'han encarregat de silenciar-nos i de que no sortíssim a les enquestes. Tot això ens afavoreix, si no, ja ho veureu diumenge.

Si teniu pors i fòbies, aneu al psiquiatre, que s'arreglen.

VOTEM REAGRUPAMENT, que som seriosos i no us enganyarem.
La resta, són astracanades.
+22
-25
LAPORTA PRESIDENT
Anònim, 26/11/2010 a les 15:41
Es vergonyosa la baixesa moral de Nacio Digital, cobriu tots els actes d'RCat i els que cobriu de SI nomes poseu titulars tendenciosos!!!!!!!!!!!

Se us veu el plumero!! Quan us ha pagat en Carretero???

En Laporta ha dit moltes coses avui, i a sobre, poseu aquest titular? Pero de que aneu????'!!!
+21
-17
Miserable
Enric Solé, 26/11/2010 a les 15:38
Laporta, ets un autèntic miserable. Sort que diumenge els resultats et posaran on et toca.

Endavant REAGRUPAMENT!!!
+2
-5
Errada
Armand Guerra Segura, 26/11/2010 a les 15:38
bé volia dir....... "el independentisme i els independents de veritat NO es mereixen aquesta colla de fariseus"....
+18
-11
Botiflers!!
Anònim, 26/11/2010 a les 15:38
Cada vegada em fan més fàstic aquests de la Soli. Són els últims d'arribar, copien el programa de Reagrupament, reben calés de CIU, arrepleguen totes les misèries de personatges frikis (Valderos, Niells, Strubells, matrimonis del CCN) no emplenen ni de bon tros l'Auditori, tot i que van portar 3 autocars de gent a qui devien pagar el sopar, és clar, com van fer el dia van pagar un vermut que els va costar 700€, a la gent del poble que els va anar a escoltar, i a sobre ens cremen els cartells.
Foteu el camp, colla de botiflers sense idees al cap. Aneu a enllestir els judicis que teniu pendents, i compliu les condemnes. I els frikis que teniu de claca que busquin feina, que ja va sent hora de treballar i guanyar les garrofes.
+18
-10
Pobre Jan...
Gerard. R, 26/11/2010 a les 15:37
Carai per vist que som 4 gats els de Reagrupament si que intenta convencer-nos amb vehemència... veig desesperació en aquests comentaris del pobre Jan, jo crec que on hauria d'anar a rascar vots és a E i CIU, i als verds és clar (amb la gran coalisió amb alternativa verda jajaja).
Això de la Soli durarà 4 dies, les pugnes internes faran la seva feina i tots més dividits que mai.

Ara toca independència, ara toca Reagrupament.
Dignitat i rigor enfront oportunisme i demagògia d'altres.
+13
-1
Take no prisoners
Anònim, 26/11/2010 a les 15:36
No hi ha cap enemic a batre tret de les nostres pors i autocomplaences. No puc entendre aquestes batalles i em fastiguegen. El que s'ha de fer és convencer als independentistes que pensen votar a CIU de l'inútil que és el seu vot útil.
+16
-9
Jan'hi ha prou!
Armand Guerra Segura, 26/11/2010 a les 15:35
Estic cansat se llegir i escoltar les estupidesses d'en Laporta i els seus esbirres. Deixeu-nos tranquils i segui el vostre camí -si en teniu- Realment estic trist de veure com l'independentisme a mostrat la seva gran feblesa i que és la desunió, però em de seguir endevant, doncs hi ha molte feina a fer i l'independentisme i els independents de veritat es mereixen aquesta colla de fariseus.
VISCA CATALUNYA LLIURE I VISCA REAGRUPAMENT!
+16
-11
Jan'hi ha prou!
Armand Guerra Segura, 26/11/2010 a les 15:33
Estic cansat se llegir i escoltar les estupidesses d'en Laporta i els seus esbirres. Deixeu-nos tranquils i segui el vostre camí -si en teniu- Realment estic trist de veure com l'independentisme a mostrat la seva gran feblesa i que és la desunió, però em de seguir endevant, doncs hi ha molte feina a fer i l'independentisme i els independents de veritat es mereixen aquesta colla de fariseus.
VISCA CATALUNYA LLIURE I VISCA REAGRUPAMENT!
+6
-9
Ja arribarà el moment plantejar-nos una declaració unilaterial
Joan Prat, 26/11/2010 a les 15:31
La millor manera de fer crèixer l'independentisme és defensar el dret a decidir que resava la pancarta del 10J. Quan Espanya no ens deixi parlar, possiblement tindrem prous suports com per plantejar la declaració unilateral. Si no forcem aquest procés la cosa es refredarà i serà molt difícil aconseguir els suports que a hores d'ara es demostren tant necessaris.
Ho veurem el dia 29, però jo estic segur que amb l'aparició dels nous partits no haurem generat nous votants independentistes, sinó que ens haurem dividit en tres blocs. Jo em quedaré en el bloc d'ERC.
+8
-9
Pronòstic
JJJ, 26/11/2010 a les 15:30
Sóc sociòleg i tinc una certa edat (sobretot edat política). Des de fa anys he anat esbrinant el perquè les enquestes normalment s’equivoquen, tot i que encerten les tendències. Sempre he fet els meus pronòstics personals (no els he dit a ningú) a partir de les enquestes publicades i, la veritat, m’he equivocat molt poc.

Les enquestes tenen 2 grans problemes:
1r.- La via que s’utilitza d’enquesta telefònica està esbiaixada; es truca només als telèfons fixes; en els darrers s’han produït canvis en l’ús de la comunicació personal; la comunicació bàsica, en determinats grups d’edats i en zones més urbanes, és el mòbil i l’e-mail. Una part de l’electorat queda fora de les enquestes. Si analitzem la tipologia social d’aquest electorat veurem que és més susceptible a les noves formacions polítiques.
2n.- A l’hora d’assignar els escons les enquestes utilitzen fórmules matemàtiques que suavitzen les intencions directes de vot amb els resultats realment obtinguts en anteriors eleccions; es tracta de fer un exercici “conservador” de vot, per no arriscar-se a donar resultats molts diferents als que s’ha anat produint. Això ha funcionat més o menys en els darrers anys de “democràcia”. Però la situació actual té dos components que han canviat totalment el panorama: una crisi econòmica no coneguda abans per la majoria de la població i la campanya d’agressió contra Catalunya per part de l’Estat Espanyol, tampoc coneguda des de la fi del franquisme.

És molt curiós veure que en enquestes via internet de diaris digitals com l’Avui o e-notícies, els nous partits són els que tenen més partidaris (independentistes com SC i RI i espanyolistes i xenòfobs com PxC i Ciutadans). Des d’aquest punt de vista, les enquestes “oficials” i les “digitals” donen resultats totalment oposats.

A hores d’ara, analitzant totes les enquestes publicades, i tenint en compte que avui mateix s’inicia la campanya electoral i que per tant, hi pot haver variacions, sobretot en els nous partits, m’atreveixo a fer el següent pronòstic:

Pronòstic:
CiU: 61 (35 b, 8 g, 8 ll, 10 t)
PSC: 24 (15b, 3g, 2 ll, 4 t)
PP: 13 ( 8 b, 2g, 2 ll, 1 t)
SC: 9 ( 6 b, 1 g, 1 ll, 1 t)
ERC: 8 (4 b, 2 g, 1 ll, 1 t)
IC: 6 (6 b)
RI: 5 (3 b, 1 g, 1 ll)
Ciutadans: 5 (4 b, 1 t)
PxC: 4 (4 b)

Conclusions:
1r.- Gran davallada dels partits del tripartit, que perden gairebé la meitat dels diputats
2n.- Augment important de CiU però lluny d’assolir la majoria absoluta
3r.- Forta incidència dels nous partits independentistes, que assoleixen 14 diputats, amb bon equilibri territorial
4t.- Augment i consolidació dels partits espanyolistes i xenòfobs, sobretot a les grans zones urbanes de la província de Barcelona.

+7
-0
Més frustració, més independentistes
Joan Prat, 26/11/2010 a les 15:30
Tant si es pot arribar a fer el referendum o com si no, crec que s'ha de ser burro (amb perdó) per no haver après la lliçó dels darrers anys.
Ningú ha mirat com s'ha incrementat el percentatge d'independentistes abans i després de l'estatut i la retallada? Gairebé s'han multiplicat per dos. Si ara engeguem aquest procés de consulta quan acabi podem tenir una sòlida majoria de catalans que apostin per la independència. Cal seguir demostrant amb fets que l'encaix amb Espanya no és possible. Ja sé que molts n'estem absolutament convençuts, però és necessari que se'n convencin molts més encara.
+16
-9
FARSANT!
Agustí, 26/11/2010 a les 15:29
No volia fer cap comentari ja que és millor ignorar-ho però no puc. Només us diré, FARSANTS!
+4
-12
Cal sumar-se on podem fer més força
Joan Prat, 26/11/2010 a les 15:29
Aquesta campanya s'està demostrant que tenen molt més suport les propostes d'ERC que les dels nous partits independentistes.
Diumenge decidim què volem fer els propers 4 anys. Ja sabem que hi ha gent que voldria declarar la independència el proper dilluns, jo mmateix. Però això és a dia d'avui només una quimera. La gran majoria de catalans no donen suport a aquesta opció, només cal veure les enquestes.
Cal fer palanca que els vots serveixin per tensionar més la relació amb l'estat, que Mas no s'adormi en els llorers.
Si tots fem força podem força la convocatoria d'un referendum per la independència.
M'ho he pensat molt i, després de veure com es barallaven Rcats i Solidaris, ara tinc clar que el meu vot serà per ERC.
+15
-8
Pobrets...
dinoucat, 26/11/2010 a les 15:28
Si l'últim dia el seu missatge ha de ser aquest, que malament estan. Si entrar en força depèn segons ell, d'un partit que no entrarà, senyal que poca cosa esperen...
+7
-9
Ens conformem amb només 11 diputats independentistes al Parlament?
Pere P., 26/11/2010 a les 15:27
I solidaritat tampoc:
http://www.elperiodicdandorra.ad/eleccionscatalanes/indexcat.html


Després de donar-li una i mil voltes, faré costat a ERC
+18
-11
pena
Anònim, 26/11/2010 a les 15:27
Laporta fas pena
+18
-13
Els solidaritat esteu......acabats.....Brameu..si..sii Xiscleu...
Anònim, 26/11/2010 a les 15:26

Els solidaritat esteu......acabats.....Brameu..si..sii Xiscleu

Resulta curiós veure les enquestes a:


http://electoralia.cat/enquestes



Aneu a llepar el cul en Mas, el vostre creador i mecenes....potser us donarà alguna conselleria
+18
-33
TOTA LA RAO
Laporta President, 26/11/2010 a les 15:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: