Especial eleccions al Parlament

per Redacció
Redacció | Actualitzat el 25/11/2010 a les 22:20h

Saura diu que el 29-N seran els únics del tripartit sense debat intern pels resultats

El president d'ICV remarca la "cohesió interna importantíssima" de la formació

Joan Sura està orgullós de la cohesió d'ICV. Foto: ACN

El president d'ICV-EUiA i actual conseller d'Interior i Relacions Institucionals, Joan Saura, ha assegurat aquest dijous a Balaguer que els ecosocialistes seran l'única força de les que integren el tripartit que dilluns no tindran cap debat intern en funció dels resultats electorals.

Saura ha remarcat la "cohesió interna importantíssima" que té el partit tant des del punt de vista programàtic com des del punt de vista polític i de la direcció, perquè "sabem d'on venim, el que volem i qui som". El candidat per Lleida d'ICV, Francesc Pané, ha aprofitat la visita a Balaguer per destacar que Lleida pot sortir més aviat de la crisi que d'altres territoris del país gràcies a la agroindústria.

Referències a Internet

Joan Saura

COMENTARIS

+1
-1
Queda poc
Anònim, 26/11/2010 a les 21:17
Saura i la trepa, UFFFFFFFF ja nomes els i queden hores,

quin respir , no entenc com aquesta panda de inutils, els an
deixat manar tan temps, apa toqueu el 2, i feu un be als ciutadans de Catalunya, i no feu mes politica aneu a treballar
de peons de produccio, segu que el 3 dia us foten fora.
+0
-1
ICV-Hams-Kim Jon Il
Anònim, 26/11/2010 a les 17:33
A Korea del nord i a la franja de Gaza tampoc no hi ha debat intern, talment igual que ICV
+0
-1
icv-STALIN-ASSASSINS
Anònim, 26/11/2010 a les 09:33
Els comunistes teniu cervell per debatir? Els comunistes, amb 120 milions d'assassinats per no esser comunistes, encara no heu debatit aquest tema important, oi? SAURA, NOE-FEIXISTA COM L'STALIN, FORA JA!!!
+4
-1
seran els perdedors con sempre
barchelones, 26/11/2010 a les 02:42

No tindreu debat, perqué fotareu un fisco electoral, ja era hora que amb tants pocs vots us deixesin manar tant.
Ni a Gobernació, ni a Habitatge i Medi ambient heu fet res de bo
Sou tots una pandilla de mal parits

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: