COMENTARIS

+
0

-
0
SuggerimentAnònim, 25/11/2010 a les 10:29
L'Alberto hauria de deixar la política i fer-se tertulià d'Intereconomia o la Cope, o columnista del Mundo o Las Provincias. I es podria emportar tota la colla d'espanyols inadaptats i víctimes de l'odi ètnic anticatalà. Per exemple, els neofeixista de l'anònim o l'Eduardo González Palomar, que no sé què hi fan a Manlleu quan serien feliços a Burgos o Saragossa.
Deuen ser d'aquests màrtirs que s'obliguen a viure a Catalunya per defensar l' "espanyolitat" (segons ells) del nostre país.
Ja se sap que els espanyols es pensen que l'equilibri còsmic depén de la sagrada unidaz de españa

+
2

-
0
Des de USAAnònim, 24/11/2010 a les 20:20
"The most dangerous thing is an idea whose time has come"
Independencia

+
4

-
0
Independència!Miquel d'Amsterdam, 24/11/2010 a les 19:38
Com és que encara hi ha catalans que no votaran independència?
www.futurlliure.cat

+
5

-
0
carallotAnònim, 24/11/2010 a les 19:37
Més que frenar l´independentisme....perquè no proves de frenar el TAV en marxa? Tots ho aplaudirem.

+
3

-
6
VAIS JODIDOS CATALIBANCILLOS!!!Anònim, 24/11/2010 a les 17:39
Os van a dar "pal" pelo!
No por otro sitio, porque seguro que os gustaba!
Hala, seguid con los ladridos y los insultos, que se acaba el chollete!

+
7

-
3
C's i PP genocides de la nostra llenguaAnònim, 24/11/2010 a les 17:03
no diu res aquest suposat defensor del bilingüisme de la posició descarada de la defensora del poble a favor del castellà en contra de la nostra llengua ??? Dins les files de C's l'únic que hi ha és odi a tot el que olori a català , menys mal que s'hauran de repartir el vot entre els no menys feixistes del PP.

+
8

-
3
Tot i això tothom a votar independència //*//Anònim, 24/11/2010 a les 16:33
Doncs crec que és força bona notícia que Ciutadans s'enforteixi, això debilitarà tant al PSOE-Psc com al PP, i radicalitzarà la societat més cap a INDEPENDENTISTES vs UNIONISTES a més devilita als emergents partits espanyolistes amb seu a Madrid com UPyD, fracciona el vot Nacionalista espanyol en general PP,PSOE,PxC i evita que un partit encara més espanyolista i centralista amb força estatal com UPyD entri al Parlament de Catalunya.
També penso que un unionisme radicalitzat motivarà més l'independentisme.
RESUMINT: millor espanyolistes provincians o autoctons independents de Madrid que no pas espanyolistes autoctons y a sobre dependents de Madrid. Crec que tenir un marc polític propi i diferenciat de la resta de l'Estat espanyol ens apropa en gran part a la independència política Catalana.

+
5

-
9
Colorín colorete, por la chimenea sale un coheteEduardo González Palomar (Manlleu), 24/11/2010 a les 16:03
De no ocurrir acontecimientos que alteren traumáticamente el normal devenir de los acontecimientos, en pocos días podríamos constatar cómo se suma otra -la enésima- prueba inequívoca en el haber de aquellos que sostenemos que el ardid político del último Estatut de Autonomía no obedecía a exigencia social alguna sino a otro mecanismo que permitiese seguir ahondando en el intento de pintar de un solo color la identidad colectiva de los que vivimos en Catalunya. No ya que las innumerables encuestas sobre intención de voto para las inminentes elecciones al Parlament de Catalunya, que también, sino lo que se capta cuando el ciudadano de a pie sin la férula del micrófono del medio de comunicación de turno expresa su opinión en improvisada charla: que aquellos “díscolos” partidos (Ciutadans y PP) que, además de votar en contra del Estatut, interpusieron recurso de inconstitucionalidad -indirecta o directamente- al Tribunal Constitucional incrementarán el porcentaje de los sufragios recibidos, incluso con la irrupción en la escena autonómica de otra formación política (UPyD) que luchará denodadamente por entrar en la cámara catalana con idéntica intención, desde sus obvias diferencias ideológicas, de arrojar Realidad sobre el monocromatismo de la identidad “oficial” y, por consiguiente, diluir esa pátina que se ha ido formando a lo largo de tres décadas en las que la clase política dominante no ha reparado en gastos para mantenerla a salvo.

+
5

-
9
Ópera bufa Eduardo González Palomar (Manlleu), 24/11/2010 a les 16:01
Desde las instituciones públicas en Catalunya quienes mueven los hilos, vaya, los peces gordos, llevan largo tiempo -30 años- tratando de extender el monótono escenario de su farsa al ancho panorama exterior; esto es, Catalunya en su conjunto e incluso, en la apoteosis de la representación - por qué no-, lo que en el argot de esta peculiar compañía se ha dado en llamar, “Els Països Catalans”. Para tan indescriptible tarea, no han dudado en incrementar progresivamente la “troupe” de funcionarios y altos cargos de confianza con toda índole de operarios hasta límites insostenibles. Algunos, cual avanzadillas de inconfesables ensoñaciones propias de toda obra nacionalista, como representantes lanzados por esos mundos de dios para sentar plaza en futuras y exitosas giras allende las estreñidas fronteras que la Historia se encaprichó en determinarles. Para tan arriesgada puesta en escena, quién mejor que alzapuertas salido de la propia familia de los primeros actores del reparto. Para garantizar que la empresa perdurase en cartelera, apenas tuvieron que vencer escrúpulos al dotarse de una prensa fiel y agradecida muy dada al buen vivir al amparo de abundantes anuncios institucionales a toda plana bien remunerados, cuando no de suculentas subvenciones públicas “periódicas” que por supuesto –no me sean, por favor, mal pensados- nada tienen que ver (en tan noble profesión es notorio que existe una extendida inclinación a trabajar por amor al Arte) con la publicación de artículos de fondo, editoriales, columnas, reseñas y otras bagatelas por el estilo. Añadido a lo anterior, para mayor y mejor penetración en lo grueso del patio de butacas de los cuatro cuadrantes provinciales, cierto día, un anónimo seguidor de la causa tuvo la cardinal idea de introducir estratégicamente entre el público asistente al graderío y en el patio de butacas lo que se conoce por “sociedad civil” y un sin fin de plataformas privadas archisubvencionadas para mejor contagiar a patalear, aplaudir o silbar según el lance requiera, vaya, lo que cualquier desalmado, como quien esto escribe, calificaría como los más eficientes apuntadores convertidos en correa de trasmisión de la voluntad política de los mayores empresarios de la Magnánima Institución Pública. Como enlace final, lo que hace que todo quede aparentemente “anudado (no sea que alguien se ofenda si escribo atado) y bien anudado” tuvo su preludio en esta ópera bufa el mismo día del ensayo general antes del gran estreno ante el respetable pueblo llano donde la sacrosanta Dirección del sector acordó una suerte de parodia a modo de Ley Electoral donde todos los votos no tenían la facultad de sumar lo mismo; es decir, la función más representada podía ser la menos galardonada, todo dependía del cuadrante donde se ubicasen el componente del Gran Jurado. De tal manera que, un solo voto (el del coro) podría neutralizar a cuatro (el de figurinistas, maquilladores, porteros y encargadas de guardarropas) de la provincia con menos partidarios de la obra nacionalista oficial. Sin embargo, tanta “perfección” difícil será que dure cien años en este orbe tan inclinado a reverenciar a la musa “Moda” y más pronto que tarde… bueno ya saben ustedes… ¡córcholis! (es lo más fuerte que jamás escuché decir a la beata prima –Pilar- de mi difunto papá), no será un servidor quien lo deje caer, pero las “malas lenguas” de un tiempo a esta parte aseguran que cierto guión hiperrealista, interpretado por una compañía de amateurs que se da en llamar Ciutadans (pisó el escenario del teatro Tivolium hace unos años y que recientemente se ha representado en el Romeum con gran júbilo) el 28 de noviembre en la Gran Gala aspira a colgarse algún laurel. Ah, por cierto, si les preguntan, a mí ni me conocen, que tengo entendido que los que cortan el bacalao en las altas instancias gastan malas pulgas y yo lo último que busco son problemas.

+
10

-
5
C's igual o pitjor que el PPAnònim, 24/11/2010 a les 14:47
com a pallasso ja està bé que tregui un escó en Rivera , es podria posar al costat de la Carmen de Mairena a l'hemicicle i així ja estaria montat el circ . Bromes apart a l'independentisme ja ens va bé personatges així com el Rivera , la Camacho o el Alejo Vidal, cada cop que obren la boca per dir les seves mentides sorgeixen 4 independentistes de cop.

+
7

-
3
Per cert...Anònim, 24/11/2010 a les 14:39
no farà pas, aquest Rivera... cro-ke-tes ???????

+
8

-
2
... y luego tira de la cadenaAnònim, 24/11/2010 a les 14:37
y ya no hay caldo

+
6

-
2
El señor Rivera hace buen caldo?Anònim, 24/11/2010 a les 14:35
Sí, es de color amarillo y lo echa en una taza blanca

+
3

-
6
si es pot triar...babau claris, 24/11/2010 a les 14:34
Millor la punta de llança que un bon cop de falç, que esquitxa massa.

+
7

-
3
Lo que te dan a darEl cocinero, 24/11/2010 a les 14:22
la "botifarra" es separatista
mejor, "paella a la española"

+
7

-
3
Bloc UnionistaHe escrit l´any actual, 24/11/2010 a les 14:16
Si volen fer un bloc, que no tingui cap element separador. Ni parets ni pisos. Una y solo una. Ja sap, són "unionistes"...

+
7

-
3
Rivera, chato, coge el dinero y corre !!!!Anònim, 24/11/2010 a les 14:10

+
2

-
3
una respostaAnònim, 24/11/2010 a les 14:09
no, et donaran botifarra

+
7

-
1
Una Preguntaanònim, 24/11/2010 a les 13:59
Si voto Ciudadanos, em donaran "paella" ?

+
5

-
4
LLEGAS TARDEANTON, 24/11/2010 a les 13:56
Sr. "primo de" Rivera ademas de llegar tarde.....muy tarde, este espacio ya esta cubierto y con mucho mas poder que el que tu puedas soñar, desde cualquier gobierno "pseudo-democratico" español, hasta el tribunal constitucional "castellano", pasando por la "foca" defensora del pueblo español o la guardia "incivil" mallorquina, tu lo unico que eres es una pulga en el culo de un elefante.

+
4

-
5
Disculpe Mi Señor, Maese Rivera ...Pedrín , 24/11/2010 a les 13:50
"La punta de lanza" del unionismo, cuantos toros ha matado?

+
5

-
3
UNA ALTRE PREGUNTAAnònim, 24/11/2010 a les 13:48
Això que Rivera anomena "La punta de llança" de l´unionisme, no serà pas un "lancero" de braus?
No és una mica "sanguinaria" la vostra retòrica, senyoret Rivera?

+
5

-
1
PREGUNTAAnònim, 24/11/2010 a les 13:42
Per cert, els toreros també poden liderar l´anti-independentisme?

+
4

-
12
Vas muy bienAnònim, 24/11/2010 a les 13:35
Adelante, Rivera. No sólo ladran. También aúllan.

+
4

-
3
BLOCUN SENYOR ANTIC, 24/11/2010 a les 12:22
L'ESTUPIDESSA ES MOLT RESISTENT , POTSER VOL FER UN BLOC D'AUEST MATERIAL, PERQUE ALTRA COSA....NO FARA AQUESTA TITELLA GESTICULANT I CRIDANERA.

+
4

-
1
Exemple com un discurs de Ciutadans pot ser totalment anorreatEsperit Crític, 24/11/2010 a les 12:04

+
4

-
1
A l'anònim de les 0.11Anònim Barcelona, 24/11/2010 a les 11:52
Estic d'acord que Ciutadans li està fent la feina bruta a CiU debilitant el Partit Socialista. Cal saber per exemple, que Canal Català ( canal de televisió molt proper al Grup Godó, propietat d'un empresari osonenc de Convergència ), no para de fer-li campanya a aquest partit...Però també cal tenir en compte que Ciutadans és un partit fabricat des de l'Estat Espanyol ( ministeri de l'Interior per ser més precisos ) per les següents raons :
i) La quantitat de vegades que sorten els seus candidats en els programes de la caverna mediàtica espanyola,per intoxicar l'opinió pública de la resta de l'estat ( segons una enquesta que s'ha fet als espanyols, sobre quin candidat votarien a les eleccions al Parlament, guanya en Albert Rivera de carrer! ( ho dic sense cap mena d'admiració cap a aquest botifler, però és la realitat)).
ii)Tenen un discurs polític que només defensa els interessos de l'estat espanyol.
iii) Estant aconseguint en aquestes eleccions, que el PP acabi tenint un discurs polític gairebé idèntic al seu, per no restar vots. Ja que els populars abans no s'atrevien a dir el discurs de Ciudadanos.
iv) Hi ha alguns membres d'aquest partit, clarament propers a la policia.Només cal veure com es dediquen a fer denúncies a l'Audiència Nacional o al Tribunal Constitucional...O a fer falsificacions, com la que van al Sr Rubén Novoa ( de la qual encara no se sap d'on va sortir la veritable font).

+
8

-
2
Friky ridícolAnònim, 24/11/2010 a les 11:47
Palanganer de l'alta burgesia caragirada i dels funcionarios inadapatats.

+
9

-
2
Bilis, bilis everywhereTranceLover, 24/11/2010 a les 11:41
És un ressentit de mena, espanyolista i inadaptat.

+
3

-
4
Vas "bien"FB, 24/11/2010 a les 11:04
Per l'Anònim, de les 08:51: Per el tipus de gent com tu, totes les opinions que no són la teva/vostra us sonen a "ladridos", i sobretot si no és en la vostra llengua única i indivisible

+
10

-
2
NI TOTA LA BRUNETE EN MASA ENS PARARANPERET, 24/11/2010 a les 10:35
YA PODEU ANAR BRAMAN EN AQUET MOMENT NO TENIU FORÇA NI POLITICA NI MEDIATICA PER ATURAR L'INDEPENDENTISME PER QUE TANT EL RIVERA COM LA MORRITOS CON OBRAN LA BOCA SI APUNTAN DOS MES CAP A LA INDEPENDENCIA.NEU BRAMAN QUE GUANYEM VOTS
VISCA CATALUNYA LLIURE
ADEU ESPANYA

+
5

-
2
Un altre "pájaro"que es farà ric gràcies a quatre rucs, 24/11/2010 a les 10:25
Un vividor més que ha trobat un votant objectiu al qual enganyar mentre ell viu com un rei d'aquest discurs. I que li duri força anys, igual com fan sociates i convergents. Catalunya és plena de vividors de tots els colors.

+
5

-
2
Vas "bien"FB, 24/11/2010 a les 09:54
Per l'Anònim, de les 08:51: Per el tipus de gent com tu, totes les opinions que no són la teva/vostra us sonen a "ladridos", i sobretot si no és en la vostra llengua única i indivisible

+
4

-
2
BlocAliBay, 24/11/2010 a les 09:34
Home, i com pensa fer el bloc amb un 5% dels electors? Els posarà fent un quadre o una rotllana?

+
8

-
2
fot el campAnònim, 24/11/2010 a les 09:22
Fot el camp, Rivera, a Madrid et podràs esplaiar parlant espanyol. deixa que els catalans fem el camí cap a la independència.
Votem Reagrupament, per començar el camí...

+
3

-
12
Vas bienAnònim, 24/11/2010 a les 08:51
Ánimo Rivera. Escucha cómo aumenta el volumen de sus ladridos.

+
11

-
2
2010Anònim, 24/11/2010 a les 08:45
Que s'oposin a l'independentisme és una opció legítima, però que s'oposin a un referèndum assenyala la seva veritable natura antidemocràtica.

+
4

-
3
Rivera go home!Anònim, 24/11/2010 a les 08:03
Que vol que li digui aquest trepa?

+
8

-
2
Ja m'està beAnònim, 24/11/2010 a les 07:44
Amb un pocapena com aquest de porter els en hi fotrem un cabàs.
Resposta: Un Tsunami NO S'ATURA

+
14

-
4
Bona feina, RiveraMoisès, 24/11/2010 a les 01:14
Molt bona feina electoral, Rivera;
Gran feina en favor de Laporta,
que a aquest pas t'haurà de fer un monument...
"Monument a l'estupidesa i a la mala educació",
que així es dirà el monument en qüestió.
Per cert, com s'atura un Tsunami???

+
8

-
3
Aquí no ens atura ni déu!Bandera Negra, 24/11/2010 a les 00:47
Campanya electoral ben curiosa, aquesta... Els qui no han fet cap gest realment agosarat durant set anys, es presenten ara com la "gent valenta". El senyor que va negociar la rebaixa de l'Estatut amb Zapatero fa veure que és poc ménys que Moisès liderant el poble cap a la terra promesa, quan, de fet, ja ha començat altra vegada les rebaixes fora de temporada: primer deia que havíem d'aconseguir el "concert econòmic" i, des de fa setmanes, parla, en canvi, d'un ambigu "pacte fiscal". El president sembla més aviat un pobre aspirant sense cap possibilitat, un perdedor de mena, mediocre fins a no poder més, desnortat i sense rumb, que s'agafa a l'espanyolisme com a darrer "argument". I, per acabar-ho d'adobar, només falten aquests dels "ciudadanos", que volen aparèixer com a "rebels" quan, en realitat, el que desitgen és perpetuar -i reforçar encara més- la nostra submissió. El tal Rivera fa veure, per exemple, que lluitarà contra la corrupció, però no té cap problema per a que li doni suport l'advocat Javier Nart, que surt al sumari del "cas Palau" per suposats pagaments irregulars que li va fer Fèlix Millet... I, ara, aquest mateix noiet treu pit donant a entendre que frenarà l'independentisme! Doncs ja cal que es calci! Perquè si empenyem amb força i decisió, i demostrem ser més hàbils i més capaços d'anar tots junts del que ho hem estat fins ara, està clar que aquí no ens atura ni déu... El 28-N podem donar un senyal en aquesta direcció, i convé que ho fem. Però la feina no s'acaba diumenge; tot just comença. El tren de la independència ja s'ha posat en marxa, i no el frenarà ningú fins que assoleixi plenament el seu objectiu. Pugem-hi tots, per poder deixar enrera als qui no volen que anem endavant!

+
12

-
2
he vist la llumthank you rivera, 24/11/2010 a les 00:42
Gràcies Sr Rivera m´has fet obrir els ulls amb les teves idees, after your intervention in TV my vote will goes to....LAPORTA FOR PRESIDENT

+
7

-
1
Endavant amb els nostres espanyolistes autoctonsAnònim, 24/11/2010 a les 00:11
Realment és més bona noticia del que sembla que Ciutadans s'enforteixi, això debilita tant al Psc com al PP, i pren força als partits espanyolistes amb seu a Madrid, fracciona el vot Nacionalista espanyol i evita que un partit tant o més espanyolista i sobretot centralista com UPyD entri al Parlament Català.
haig de confesar que sempre he cregut que en Rivera és un talp de CiU per debilitar PPSOE a Catalunya. A més un unionisme radicalitzat motiva i vigoritzarà en un futur pròxim més l'independentisme.