Especial eleccions al Parlament

per Sandra Arenas/Arnau Urgell
Sandra Arenas/Arnau Urgell | Actualitzat el 23/11/2010 a les 15:12h

La pilota del «cara a cara» torna a viatjar cap a Madrid

La Junta Electoral Provincial rebutja el debat entre Mas i Montilla. CiU i PSC ho recorren a la Junta Electoral Central que està reunida des de quarts de set

Madrid haurà de decidir si hi ha cara a cara. Foto: ACN

La Junta Electoral Provincial ha rebutjat la possibilitat que aquesta nit se celebri el cara a cara entre Mas i Montilla després d'estudiar els recursos d'ERC, PP i Ciutadans. Tal i com es preveia, tant CiU com el PSC han decidit recórrer la decisió a la Junta Electoral Central que haurà de decidir en una reunió que ha començat a quarts de set. Abans de la decisió, la JEC ha demanat a ERC, PP i Ciutadans que presenti al·legacions al recurs.

Mas acusa Montilla "d'embolicar la troca"

El candidat de la federació nacionalista, Artur Mas, ha lamentat aquest matí no poder mantenir l'agenda i tots els mítings territorials previstos, ha retret a Montilla que hagi "embolicat la troca" i que fins als últims dies de campanya no hagi optat pel sí al cara a cara, quan ha estat una qüestió present en la precampanya. "Si ho hagués dit fa quinze dies, ja estaria fet", ha comentat durant un acte de presentació de la política de seguretat de CiU.

Per la seva des del PSC s'ha acusat Artur Mas de no haver volgut fer debats al llarg de la campanya. En aquest sentit han qualificat de "menyspreu cap al dret a la informació" el fet d'impedir un doble "cara a cara" en català i en castellà.

Recursos d'anada i tornada

La Junta Electoral Central ha retornat a primera hora a la Junta Electoral Provincial els recursos del PP, ERC i Ciutadans que proven d'evitar que els dos candidats confrontin sols els seus programes a la televisió pública catalana. El procés inverteix el d'ahir quan la Junta Provincial va passar l'expedient directament a la Central sense pronunciar-se.

En una nota emesa aquest matí de dimarts, la JEC assenyala que "com ha estat fins ara" la competència per resoldre si TV3 pot emetre o no el debat no és seva, sinó de la Provincial de Barcelona, que ahir al vespre va elevar la petició a Madrid. No obstant això, recorda que la normativa aplicable és la de la instrucció que va dictar el 13 de setembre de 1999 que estableix que els debats a televisió s'han d'anunciar amb cinc dies d'antelació.

El PP basa el seu recurs en una instrucció de la pròpia JEC del 13 de setembre de 1999 que estipula que cal avisar l'òrgan electoral amb cinc dies d'antelació. 

Els populars demanen que es prohibeixi el debat perquè suposa un "perjudici greu" per a la resta de formacions catalanes, i ho argumenta en una instrucció de la Junta Electoral Central datada el 13 de setembre de 1999 que desenvolupa l'article 66 de la Llei orgànica de règim electoral. 

En el seu sisè apartat, la instrucció diu literalment que "els mitjans de comunicació de titularitat pública que, durant els períodes electorals, decideixin emetre debats o entrevistes amb representants de les entitats polítiques concurrents a les eleccions, ho hauran de posar en coneixement de la Junta Electoral competent amb cinc dies d'antelació a l'inici de l'emissió dels debats o entrevistes".

El consell assessor de la CCMA, en contra

El consell assessor de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), un organisme no vinculant, va rebutjat l'emissió per TV3 i Catalunya Ràdio del cara a cara. Consideren que el debat no s'hauria de realitzar ja que "el bipartidisme no correspon amb la reslitat de Catalunya" segons han afirmat amb un comunicat.

Es dóna la circmustància que hores abans la mateixa CCMA havia decidit tirar endavant amb el cara a cara amb nou vots a favor, dos en contra i l'abstenció del president, Enric Marín.

Navega per les etiquetes

eleccions al Parlament

Referències a Internet

cara a cara

COMENTARIS

+2
-0
CIRC PATETIC
Anònim, 23/11/2010 a les 21:35
RECORDATORI: ENEMIC = PPSOE. AUTONOMISTAS = COLLABORATORS

CYU NOS ENGANHA QUAND DITZ QUE VOL UN CONCERT ECONOMIC: ES IMPOSSIBLE PERQUE SUPAUSA UNA REFORMA CONSTITUCIONALA HISPANIOLA AB 210 DEPUTATS (DONC ACORD PP + PSOE = PACTE PPSOE

ESGUERDA NOS ENGANHA QUAND DITZ QUE VOL UN REFERENDUM: ES IMPOSSIBLE PERQUE SUPAUSA L'AVAL DEL GOBERN ET REI D'HISPANIA.

AUTONOMISME = DEMAGOGIA. NOS PRENEN PER IDIOTAS
SI LA GENT ES TANT IDIOTA PER VOTAR MASSIVAMENT ALS DESPOTAS DE CYU, ES LOR PROBLEMA.

CYU, CYUDADANOS, PPSOE, ESGUERDA, ECOLOCHISTES...
TOTS S'HAN PAGAT LAS ELECCIONS ANTICIPADAMENT PER DECRET DE LA GENIALITAT, MENTRE REGALAVAN BONS PUBLICS AL 7.75%!:


http://www.gencat.cat/diari/5729/10278054.htm

+2
-0
LOS AUTONOMISTAS SONT UNA VERGONHA PER LO PAÍS
Anònim, 23/11/2010 a les 21:33
RECORDATORI: ENEMIC = PPSOE. AUTONOMISTAS = COLLABORATORS

CYU NOS ENGANHA QUAND DITZ QUE VOL UN CONCERT ECONOMIC: ES IMPOSSIBLE PERQUE SUPAUSA UNA REFORMA CONSTITUCIONALA HISPANIOLA AB 210 DEPUTATS (DONC ACORD PP + PSOE = PACTE PPSOE

ESGUERDA NOS ENGANHA QUAND DITZ QUE VOL UN REFERENDUM ECONOMIC: ES IMPOSSIBLE PERQUE SUPAUSA L'AVAL DEL GOBERN ET REI D'HISPANIA.

AUTONOMISME = DEMAGOGIA. NOS PRENEN PER IDIOTAS
SI LA GENT ES TANT IDIOTA PER VOTAR MASSIVAMENT ALS DESPOTAS DE CYU, ES LOR PROBLEMA.
___
O RCAT, O SCAT, O RES.
+3
-0
RECORDATORI: ENEMIC = PPSOE. AUTONOMISTAS = COLLABORATORS
Anònim, 23/11/2010 a les 21:27
CORRUPCiU
AUTONOMISTAS DE CYU & ESGUERDA = COLLABORATORS DEL COLONIALISME

CYU, CYUDADANOS, PPSOE, ESGUERDA, ECOLOCHISTES...
TOTS S'HAN PAGAT LAS ELECCIONS ANTICIPADAMENT PER DECRET DE LA GENIALITAT, MENTRE REGALAVAN BONS PUBLICS AL 7.75%!:


http://www.gencat.cat/diari/5729/10278054.htm



CYU: "CONCERT ECONOMIC" = 210 DEPUTATS = REFORMA CONSTITUCIONALA HISPANIOLA = IMPOSSIBLE = DEMAGOGIA

ESGUERDA: "REFERENDUM" = ACORD DEL REI & GOBERN HISPANIOLS = IMPOSSIBLE = DEMAGOGIA

NOS PRENEN PER IDIOTAS

___

O RCAT O SCAT, O RES
+3
-0
És penós
Odon, 23/11/2010 a les 21:23
Si aquí els han dit que no, és que no. I s'ha acabat el broquil.
Abans de les eleccions ja van a Madrid a suplicar. És vergonyós. Què en podem esperar de polítics com aquests?
+3
-0
Fan pena !
Anònim, 23/11/2010 a les 21:17
Ara , de pressa i corrents a fer un debat com els de Madrid. Correu-correu que no heu tingut temps ,oi ? Tot per esgarrapar vots ,a vendre la moto a aquesta societat Catalana adormida i covarda .Fins hi tot per fer un debat s 'ha de consultar als de Madrid i el més patètic és veure com tots dos partits esperen ansiosament el vist i plau.Volem la INDEPENDÈNCIA ,vosaltres sou els que dividiu a la societat transmetent por a la gent !
+4
-0
quina pena
Anònim, 23/11/2010 a les 21:16
i aquests 2 són els que han de dirigir el país? anant com sempre amb els pantalosn abaixats a demanar permís a madrid? quina vergonya de polítics que tenim els catalans!!
votem solidaritat catalana!!! independència ja!!
+4
-0
vergonya
Anònim, 23/11/2010 a les 20:52
Es pot ser mes cutre mes autonomista i mes mesell??
Ara hem de preguntar a MAdrit si podem fer un debat a Catalunya. VERGONYA!!
+2
-0
Tot Sortint de l'Armari (Viral Publicat a FaceBook)
Moisès Trullàs, 23/11/2010 a les 20:35
TOT SORTINT DE L’ARMARI:

Fins ara, i com molta altra gent,
sovint em preguntava perquè podia servir això del “feisbuc”
(tret de per anar de modern, és clar...)
Però ara me n’adono que em pot servir

PER SORTIR DE L’ARMARI.

Sí, amics, ho heu endevinat:

SÓC INDEPENDENTISTA.

No pas per raons monetàries, no,
Sinó sentimentals,
Concretament, 22.000.000.000 de raons sentimentals cada any.

Us demano Consell i Comprensió.

He de curar-me’n d’això? En fan teràpia a algun lloc?
És mortal? Infecciós potser?
Perds els amics quan t’ataca aquesta febre?

Us prego comprensió a tots plegats,

I especialment a tots aquells
que hagueu nascut dins un país que s’hagi independitzat d’Espanya:
Colòmbia: 1810; Mèxic: 1810; Paraguai: 1811; Argentina:1816; Xile: 1818; Veneçuela: 1821; Costa Rica: 1821; El Salvador: 1821; Guatemala: 1821; Hondures: 1821; Nicaragua: 1821; Panamà: 1821; Perú: 1821; Bolívia: 1825; Uruguai: 1825; Equador: 1830.

O d’algun país que s’hagi independitzat d’un altre, com ara els europeus: Noruega: 1905; Albània: 1912; Finlàndia: 1917; Polònia: 1918; República Txeca: 1918; Hongria: 1918; Irlanda: 1921; Islàndia: 1944; Xipre: 1960; Malta: 1964; Lituània: 1990; Letònia: 1990; Bielorússia: 1990; Estònia: 1991; Ucraïna: 1991; Moldàvia: 1991; Eslovènia: 1991; Croàcia: 1991; Macedònia: 1991; Bòsnia-Herzegovina: 1992; Eslovàquia: 1993; Montenegro: 2006; Kosovo: 2008;...

O tots aquells que hagueu nascut
en un país que no toca,
que ja no existeix,
O QUE ENCARA NO EXISTEIX.

Tots vosaltres, amics meus, podeu comprendre’m?

Teniu idea de què em pot estar passant?

Si creieu que encara me’n puc salvar,
Feu-m’ho saber com més aviat millor,
Que si no és així,

ja ens veurem algun dia

AL CEL.
+3
-0
vergonya
Anònim, 23/11/2010 a les 20:34
Es pot ser mes cutre mes autonomista i mes mesell??
Ara hem de preguntar a MAdrit si podem fer un debat a Catalunya. VERGONYA!!
+2
-0
Sr Monràs
Glòria, 23/11/2010 a les 19:21
El que li ha cantat les quaranta té més raó que un sant. Vostè és un pesat insuportable, fins i tot pels que voten el que pregona!

PD Als ordinadors hi ha una tecla a l'esquerra, més ampla que les altres, que diu normalment "bloq mayús" o quelcom semblant. Si la pitja i s'encén una llumeta potser aconseguirà redactar amb minúscules i no serà tan desagradable llegir-lo. Salutacions.
+2
-1
pel de les 16.25 i totsels que pensen similar:
monràs , 23/11/2010 a les 19:03
RIDÌCUL I PENÒS ÉS SER UN ESCLAU COM TÚ. QUE LI AGRADA QUE ENS VAGUIN ROBAN 60 MILIONS D´EUROS DIA, 3000 EUROS PERSONA-ANY, 250 EUROS MES- PERSONA DINERS QUE NO TORNEN MAI, NO SE SI TNS CAPCITAT? MENTAL PER ENTENDRA EL QUE REPRESENTA AIXÒ PER EL PAÌS. CREC QUENO , FES-TO MIRAR
I NOMÉS ÉS UNA DADA DE MOLTES.
TOTS ELS QUE TREBALLEMI VIVIM A CATALUNYA NO VOLEM SER ESPOLIATS, TÚ, DEU TENIR ÀNIMA D´ESPANYOL QUE VIU I S´APROFITA DELS CATALANS.
PER DIGNITAT, HONRADESA,ORGULL I TREBLL VULL L´INEPENDÈNCIA, MALGRAT NO T´AGRADI A TÚ, JO I MOLTS CENTS DE MILERS DE CATALANS.
POTSER NO ESTÀS INFORMAT PERÒ NOMÉS DEPEN DE NOSALTRES, AQUEST ÈS LA GRÀCIAI PER AIXÓ DIC QUE ES FÀCIL.
ET RECOMANO ESPLICACIONS DE QUALSEVOL EQUIP DE REGRUPAMENT O CERCLE CATALÀ DE NEGOCIS QUEDARÀS BEN ASSEBENTAT.
EL "CURSET " (O DOS) SI TENS TEPMS M´EL FAS TÚ, QUAN JO VAIG A NAR ESCOLA MALAURADAMENT NOMÉS ENSENYABAN LA LLENGUA DEL IMPERIO. (I TREIA 10), PERÒ HE TREBALLAT TAN PEL PAÌS QUE EL ATALÀ EL PORTO FLUIXET, MALGRAT TT, CREC QUE SI ALGÚ VOL ENTENDRA LES ESPLICACIONS S´HO LLEGEIX DUES VEGADES (O POTSET TÚ 4),
POTSET SERIA MILLOR ENVERS DE CRITICAR (SEMBLA EN SAPS UN MUNT), LLEGEIXIS CERCLE CATALÀ DE NEGOCIS (CCN. CAT) SI NO ET FA MANDRA, SÓN ESPLICACIONS ENTENEDOES PER TOTHOM CLARES, EFICIENS I " REALS" DE LA SITUACIÓ D´ESPOLIACIÓ D´ESPANYA VERS CATALUNYA, I A TÙ ET VA BÉ, COM AVANS HE DIT, A MI NO.
NO FACIS PERDRE MÉS TEMPS AMB RESPOSTES, ENCARA TENS TEMPS DE " RECICLARTE" I VOTAR PER REAGRUPAMENT O SOLI CATALANA QUE SI, MALGRAT TÙ FAN CAMÍ PER UNA CATALUNYA MILLOR , INDEPENDENT I ESTAT PROPI. ADÉU- SIAU .. adéu espanya.


+3
-0
madrid
Anònim, 23/11/2010 a les 18:53
Si al final deixen fer el cara a cara pel que digui el tribunal aquest de madrid, caldria que RCat i SI hi anessin per derogar els blocs electorals!!!
+1
-3
enquesta el periodic andorra 23/11
Carme - Baix Llobregat, 23/11/2010 a les 18:09
SI MIREU BÉ L' ENQUESTA EN INTENCIÓ DIRECTA DE VOT I VOT DECIDIT + VOT GAIREBÉ SEGUR, ERC PASSA A SER EL 3ER PARTIT I SI PASSA A SER EL 4ART. RCAT NO SURT DE CAP DE LES MANERES. COM ES NATURAL ELPERIODICU FA ELS NUMERETS COM VOL I POSA PP I ICV PER DAVANT D' ERC I C'S PER DAVANT DE LAPORTA QUAN AMB ELS SEUS NÚMEROS JA ES VEU QUE SI ELS PASSA AL DAVANT.
TENIM 2 OPCIONS PER FER QUE AL PARLAMENT HI HAGI MÉS DIPUTATS INDEPENDENTISTES QUE MAI : ERC I SI ; ENDAVANT DONCS, QUEDEN 4 DIES PER FER LA FEINA !

pd. en carretero va dir que es retiraria en favor dels més ben situats . QUEDEN 4 DIES PERQUÈ FACI UN FAVOR AL PAÍS I ES RETIRI PER MOTIVAR GENT FARTA DE TANTA DESUNIÓ!
+3
-1
ni en castellà...
Enric D, 23/11/2010 a les 17:54
Hola, Rius/Ríos.
A veure si aprenem a escriure en castellà... Després dieu que el persegueixen...i vosaltres mateixos el maltracteu.
No s'escriu "ya a mostrado"; s'escriu "ya ha mostrado"; del verb "haber", saps?
Tres vegades ho has escrit i totes tres, malament... Ai, aquests "siudadanos"...
+1
-8
ciutadans
rius, 23/11/2010 a les 17:45
Ciutadans es la única alternativa coherente e integradora que hay hoy dia en Cataluña, lo demás ya a mostrado su ineficacia sobradamente.

Vota Ciutadans, vota libertad.
+1
-8
ciutadans
rius, 23/11/2010 a les 17:33
Ciutadans es la única alternativa coherente e integradora que hay hoy dia en Cataluña, lo demás ya a mostrado su ineficacia sobradamente.

Vota Ciutadans, vota libertad.
+0
-7
ciutadans
rius, 23/11/2010 a les 17:27
Ciutadans es la única alternativa coherente e integradora que hay hoy dia en Cataluña, lo demás ya a mostrado su ineficacia sobradamente.

Vota Ciutadans, vota libertad.
+2
-1
MONRÀS:
Sóc el de les 14.07, 23/11/2010 a les 16:25
Deixa de fer el ridícul, de recomenar pàgines ridícules i de maltractar la nostra llengua. Fa falta una mica més que dir bestieses incongruents per engrandir Catalunya, pàtria de tots els catalans, siguin o no, de Reagrupament o Solidaritat. Per cert has pensat en anar a fer un curset (o dos) per millorar la comunicació en espais socials? Aquest sí que és un tema de "dignitat".
+6
-0
no volem un dedat unionista
Anònim, 23/11/2010 a les 15:43
Si de cas aneu al TC que no te escrúpols per saltar-se les lleis que heu fet vosaltres mateixos.
+3
-1
per entris el fil que entris de les 14.o7 h i tots els que pensen similar
monra`s, 23/11/2010 a les 15:08
TE´NS RAÓ LES ENQUESTES SÓN MANIPULADES, ELS CANDIDATS COMPINXATS I FAN COMÈDIA, TAMBÉ FFFFFFFFAN EL POSSIBLE PERQUE AL PARLAMENT NOMÉS MANIN ELLS, AMAGATS ALLÀ DINS DARERA LA POLTRONA I QUE NO HI ENTRI NINGÚ (COTO PRIVADO)PERÒ O`S SORTIRÀ MALAMENT PERQUE EL POBLE VOTAN NO ÉS TONTO NI BABAU NI VOL SER ENGANYAT I ELS DOS PARTITS PER L INDEPENDÈNCIA ENTRERAN ENCARA QUE NO UN AGRADI.
NO TENS RAÓ QUE SIGUEM 2 O 3 , NO PTEN RAÒ QUE VOLEM MIRACLES,NI VAJANADES, VOLEM EL QUE ES NOSTRA EL QUE DEPEND DE NOSALTRES, EL QUE TENIM DRET A TENIR, LA " INDEPENDÈNCIA I LA DEMOCRÀCIA. NO TENS RAÒ TAMPOC PERQUE SÓM CENTS DE MILERS DE VOTANS COCIENCIATS AMB L ÉSPOLIACIÓ QUE ENS FAN ( A TU JA ET VA BÉ QUE ET FACIN LA FEINA I A SOBRE CRITICAR-NOS, A TU JA ET VA BÉ SER UN ESCLAU, SENSE DIGNITAT I PIDOLAN , COM MAS I MONTILLA A MADRID), ESTEM EN CAMÍ DE UNA RUPTURA DEMOCRÀTICA AMB ESPANYA , TRENCAR EL PODER FÀCTIC ESTABLERT PER MANTENIR-NOS CEC I MUTS, A TU JA ET VABÉ AMB AQUESTS MONTILLA I MAS I EL QUE REPRESENTEN, UNS CAGADUBTES I INMOBILISTES, I FALSOS I MENTIDERS, ENCARA ETS POTS REGENERA ( ESPAILAT NOI ¡¡) NOMÉS ET QUEDA FINS EL 28 NOVEMBRE, ENCARA POTS ANAR A LES ESPLICACIONS QUE FAN CARRETERO I LAPORTA I AL SEUS FIDELS I VEURÀS EL PA QUE ÉS DONA , POTS VOTAR INDEPENDÈNCIA, O SEGUIR SENT UN ESCLAU, UNA PERSONA " NO NORMAL", NOSALTRES SÓM NORMALS. INFORMACIÓ DE L´ESPOLIACIO A CCN.CAT ÉS GRATIS QUEDARÀS AMB LA BOCA OBERTA.adéu ... espanya.
+2
-2
14.46
Anònim, 23/11/2010 a les 14:56
Definitivament si fossis peix, no arribaries pas mai a fer 100 grams. Veieu solidaris per tot arreu...quina fixació renoi. Apunta 100 vegades: La majoria dels catalans no és votant de Reagrupament ni de Solidaritat. XD
+0
-2
14:07
Anònim, 23/11/2010 a les 14:46
O fent campanya per la Soli Catalana com tu, oi? Vinga va! Que ja fan temps que ens afaitem!
+5
-2
30 anys
Coberan d' Alet, 23/11/2010 a les 14:40

Fa 30 anys que he votat a CiU, però ja no puc més, per dignitat i per autoestima, es un pas que costa molt.Tots ho sabeu, només hi ha un camí i no hi han dreceres. Les dreceres porten un altre cop a la dependència. Vull Estat Català ja, VOTARÉ SOLIDARITAT.
+2
-7
Entris al fil que entris
Anònim, 23/11/2010 a les 14:07
Sempre hi ha els missatges directes o subliminals, demanant el vot per Reagrupament, són dos o tres paios, però es pensen que els vots se'ls multiplicaran com el miracle dels pans i els peixos. Feu riure.

El cara a cara si es fa, qui no el vulgui mirar que s'entretingui amb dos duros, però la majoria dels catalans sí que volem veure'l. Bon vent!
+9
-3
Millor fer un cul a cul
almenys riurem, 23/11/2010 a les 13:46
El cara a cara és il·legal. Vist com ha anat la campanya, especialment pujadeta de to, proposo com alternativa un cul a cul. Servirà pel mateix i potser ens distraurà més.
+0
-2
Recorrerà
a la til·la, 23/11/2010 a les 13:43
Recorrera els passadissos de TV3 i fent ús del seu dret a decidir, es traruà una til·la de la màquina de begudes calentes.
+4
-2
com anem d'enganyats, però ...
Anònim, 23/11/2010 a les 13:38
Mireu, mireu, com corren els de Convergència i Unió a demanar el cara a cara. Mireu com fan el joc que interessa Madrid. I, au, a continuar igual, plorant com beneits, amb una justícia a les ordres del capital i dels partits polítics que el preserven com Convergència i Unió o el PP, ..., i nosaltres creient-nos-ho tot. I per no quedar malament, diem, el poble, ens desafeccionem de la política, ja s'ho faran, ...??? i tant, que s'ho faran, és el que busquen, que nosaltres el poble els hi donem l'esquena, sabeu què, doncs a l'esquena no en tenim d'ulls per veure. Així anem, nosaltres el poble, molt dignes, ja s'ho faran, però ben escurats per tot arreu.
Tots, tothom a votar, el que cadascú vulgui, també Convergència i Unió si us agrada que us violin, però donem la cara, encara que les nostres cares hagin d'enrogir de vergonya, però que els polítics mentiders i embaucadors ens ho fagin a la cara, no a les esquenes! Siguem honorables i valents, catalans, no ens enronsem, posem-hi la cara i votem!
+5
-1
Caradures és el que són
Anònim, 23/11/2010 a les 13:38
El cara a cara de caradures!!
+5
-3
Cara a cara
estafa a la democràcia, 23/11/2010 a les 13:04
Si TV3 emet aquesta estafa a la democràcia, passarà a ocupar el botó 44 del meu comandament.
+7
-1
PSOE = ESPANYA= PSC
Anònim, 23/11/2010 a les 13:01
ARA A \\\"APECHUGAR\\\" MONTILLA, ES PENSAVA QUE LI DIRIA QUE NO, DONCS ARA SI, I EL PSOE, SI SI PSOE NO TE COLLONS DE FER EL DEBAT CARA A CARA, JA QUE SE\\\'L MENJA.

AIXÒ ÉS UNA DE LES ÚLTIMES (ESPERO) MALESPASADES QUE LI FA A AQUEST PAÍS AQUEST IMPRESENTABLE TÍTERE DEL PSOE, POSAT PER ERC i IC, EN CONTRA DE LA VOLUNTAT DELS CATALANS
+12
-0
La darrera gracieta de Montilla
Anònim, 23/11/2010 a les 12:39
Aquest debat improvisat és l´últim servei al pais de Montilla. No content amb fer les eleccions el pitjor dia possible, obligant a canviar el barça-madrid, ara es fa la fardada de demanar un debat pensant que li dirà que no, i com li ha sortit malament, ara tots a córrer. La improvisació i la falta de nivell del PSC actual fins al final de la legislatura.
+6
-1
Boicot
Anònim, 23/11/2010 a les 12:04
Boicot al cara a cara; que ningú el miri
+5
-2
com anem d'enganyats, però ...
Anònim, 23/11/2010 a les 11:59
No us amoïneu, que a Madrid autoritzaran sense entrebancs el debat. Cal reforçar l'espanyolisme i l'autonomisme i fer fora el sobiranisme. CiU com bons conservadors poden tenir majoria absoluta, no se'ls vindrà mai al cap ni plantejar-se sortir d'Espanya. I amb Espanya ens anirem en orris, entrarem en default, però pagant nosaltres. L'únic que ens podria salvar és plantejar a la UE que el rescat d'Espanya els sortirà més barat (mínim un 30%) si els Països Catalans són fora; això sí! Però amb CiU no hi ha res a fer, i a Madrid ho saben. I tots nosaltres piquem com estúpids. En comptes d'exclamar, ens anem d'Espanya amb l'aval de la UE, perquè "és l'economia, estúpid!"
+7
-6
"la cara que tenen tots dos"
monràs, 23/11/2010 a les 11:33
QUANTA COMÈDIA AMB EL CARA CARA, QUE ÓS PENSEU QUE SOU EL CENTRE DEL MÓN, PARELLA DE TOXOS INCOMPETENTS, VOLEM UN PAÌS LLIURE, VOLEM SORTIR A LA TV3 , ALS DIARIS PERIOD I VANGUAR TAMBÉ A PUNT-AVUI (ESTEU FEN UN BOICOT ANTIDEMOCRÀTIC) SORT QUE LA GENT HO VA VEIEN, PER AIXÒ ESTEU CAGATS I ENS VOLEU IGNORAR, VOLEM UN PAÌS LLIURE DE LA VOSTRE ESPÈCIE, FORA L ÉSPOLIACIÓ QUE NO SABEU COMBRATRE I QUE VINGUI JA L ÍNDEPENDÈNCIA, TENIM TOT EL DRET A FER EL CAMÍ DE FUTUR I LLIBERTAD QUE ARA TANQUEU EL PARLAMENT.
TOTHOM A VOTAR EL DIA 28 NOVEMBRE MASSIVAMENT A REAGRUPAMENT I SOLI CATALANA, FAREM RUPTURA DEMOCRÀTICA, FAREM UN FORAT BEN GROS PER ENTRAR, TENIM EL QUE FA FALTA, ESFORÇ, CONSTÀNCIA, DECISSIÓ I LÍDERS PER AFRONTAR TOT AIXÒ I MÉS, NO VOLEM LA DECADÈNCIA A ON ENS HEU PORTAT.
EL 28 NOVEMBRE SENSE MANIE, SENSE FISURES, SENSE DUBTES BUSQUEU LA BUTLLETA DEL FUTUR QUE ENS PORTARÀ A L ´INDEPENDÈNCIA 8ARA SOM UNS PAÌS ESCLAUS COLONITZATS) EL28 NOVEMBRE TOTS A TRENCAR LES CADENES. INFORMEU-SE DE L ÉSPOLIACIÓ CCN.CAT QUE IMPIEIX EL ESTAT PROPI. ÉS FÀCIL, ES TRACCTE DE DEIXAR LA DECADÉNCIA I GUANYAR L ´INDEPENDENCIA . QUART PAÌS D´EUROPA-
+7
-6
Jo també
Anònim, 23/11/2010 a les 11:28
Jo també votaré Reagrupament, per què parlen i no criden, per què raonen i no insulten, per què són "de casa".
+9
-5
Jo votaré Reagrupament!
Anònim, 23/11/2010 a les 11:05
Fins i tot això ens ho ha d'autoritzar Madrid. Que no ho veieu que no té cap sentit continuar sense la independència. Tot ha de passar per Madrid. Què ens passa als catalans, que estem tan acollonits.

Jo votaré REAGRUPAMENT, perquè vull viure en un país lliure.

I si ens donen permís per fer el cara a cara jo no el miraré, perquè no ena aportarà més que la mala llet de veure com un és curt com un ral de veta i l'altra farà de tot i més per tocar poder.
Així, doncs, res de nou.
+5
-11
RECORDATORI: ENEMIC = PPSOE. AUTONOMISTAS = COLLABORATORS
Anònim, 23/11/2010 a les 11:04
CORRUPCiU
AUTONOMISTAS DE CYU & ESGUERDA = COLLABORATORS DEL COLONIALISME

CYU, CYUDADANOS, PPSOE, ESGUERDA, ECOLOCHISTES...
TOTS S'HAN PAGAT LAS ELECCIONS ANTICIPADAMENT PER DECRET DE LA GENIALITAT, MENTRE REGALAVAN BONS PUBLICS AL 7.75%!:

http://www.gencat.cat/diari/5729/10278054.htm


CYU: "CONCERT ECONOMIC" = 210 DEPUTATS = REFORMA CONSTITUCIONALA HISPANIOLA = IMPOSSIBLE = DEMAGOGIA

ESGUERDA: "REFERENDUM" = ACORD DEL REI & GOBERN HISPANIOLS = IMPOSSIBLE = DEMAGOGIA

NOS PRENEN PER IDIOTAS

___

O RCAT O SCAT, O RES

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: