Especial eleccions al Parlament

per Quico Sallés
Quico Sallés | Actualitzat el 21/11/2010 a les 16:50h

El Carretero més evangèlic: «Porteu la bona nova»

Demana el vot de la gent "normal" per treure Catalunya de la crisi amb la independència

Galeria de fotos (Adrià Costa)

Reagrupament ha omplert l'Auditori de Barcelona. Foto: Adrià Costa

Aguantant el tipus i sense fer cas dels mals auguris de les enquestes. Reagrupament està disposada a donar la batalla fins el final insuflant adrenalina a la seva activa militància fins el 28 de novembre. Així ho han demostrat aquest diumenge els més de dos mil simpatitzants aplegats a l'acte central de campanya de la formació independentista que omplien l'Auditori de Barcelona. El líder de Reagrupament, Joan Carretero, ha condensat el seu habitual missatge "d'independència, treball i regeneració" en un discurs pragmàtic i amb un cert polsim evangelista. Ja s'enyorava en aquesta campanya el calvinisme català.

Per Carretero "si el proper diumenge el partit treu sis diputats, en les properes eleccions al Parlament en traurem 69, majoria absoluta, i declararem la independència". Amb aquesta idea ha demanat un darrer esforç a la hiperactiva militància reagrupada els últims dies de campanya a fi i efecte de buscar "fins a l'últim vot però deixant córrer els independentistes desanimats". "Venim a predicar la bona nova: serem lliures, tindrem estat, porteu-la" ha clamat el cap de files a mode d'instrucció urbi et orbe .

El cap de files de Rcat ha insistit que la independència és la única via per sortir de la crisi i ha recordat que la Generalitat està "endeutada fins a les pestanyes", i això també pot perjudicar els treballadors, comerciants i empresaris. Carretero, a més, ha assegurat que la resta de polítics "estan cagats" per la presència de Reagrupament al Parlament, per l'aposta "regenadora" de la política que proposa el seu partit. En aquest sentit, diu que el 28 de novembre es posarà la "primera gran pedra" de la independència i la regeneració política. La pedra de Sant Pere, sobre qui s'edifica l'església? Tot molt evangèlic.
 

Referències a Internet

Reagrupament

COMENTARIS

+4
-0
El vídeo
Jordi Berenguer, 22/11/2010 a les 21:13
El vídeo de l'acte d'ahir diumenge :


http://bit.ly/alitSp

+5
-0
Gran acte
Anònim, 22/11/2010 a les 19:09
Endavant Reagrupament !!!

+0
-2
Algu ho sap?
Moisès, 22/11/2010 a les 16:47
Algú sap perquè NacioDigital m'elimina un senzill missatge on dic que m'agraden totes dues candidatures independentistes, però votaré el Laporta pel fet de tenir més rellevància internacional?
Pensava que la censura era cosa del passat i dels fatxes; no entenc que també es pugui donar entre independentistes.
+0
-7
Aquelarre
Bruixot, 22/11/2010 a les 16:39
Això és un aquelarre de convençuts. Reagrupament no sortirà. Això sí, hauran fet grans aquelarres en directe.

Voteu ERC o Solidaritat però no llenceu el vot, si us plau.

I deixeu de dir que les enquestes estan manipulades, cuinades sí, però és que Solidaritat surt a totes i Reagrupament a cap. Serà perquè els primers entraran i els segons no. Simplement.

Per cert, això d'evangelitzar va en serio? Quin home aquest Carretero!
+1
-10
Jo ERC
Anònim, 22/11/2010 a les 16:20
Jo soc ex-rcat, quan van fugir d'ERC, com rates, si el sr carreter hagues tingut mes paciencia ara aniriem junts, el seu personalisme no va poguer esperar, li van passar euros desde Ciu per "destrossar" Erc desde dins, tot i aixi no va poguer, despres un tal Madir de Ciu va montar una campanya de 7 anys encontra del tripartit, ple de mentides amb el retorçat Oriol Pujol, El Uriel tenia ganes de protagonista i va decidir trair els seus companys al parlament, va fer el possible per treballar per ell a costa d'ERC i va anar a parar a un conglomerat de gent fracassada que vol ser mes papista que el papa. Per fidelitat i reconeixen la bona feina d'Erc jo els votare. Gent Valenta.
+13
-1
Quin burro!
Anònim, 22/11/2010 a les 15:21
Hi ha un ruc per aquí sota que diu que ha vist alguns cartells de Reagrupament aprop de cartells de CiU i que això és una prova fefaent que estan conxabats. Ja no saben que dir! Senyal que anem d'allò tan bé!
+12
-1
Quina festassa!
Anònim, 22/11/2010 a les 15:18
Quina festassa i quin munt de gent, només cal veure les fotos.

Endavant Reagrupament!
+11
-0
Endavant Reagrupament!
Anònim, 22/11/2010 a les 15:06
Endavant Reagrupament, en som molts i ells també, espanyoleros, venuts i submarins que no volen impedir que l'independentisme tregui la representació que mereix.

Demostrem-los que contra un poble unit i alegre els seus atacs no serveixen de res. Votem Reagrupament!
+5
-0
Ja poden anar parlant
Figueres , 22/11/2010 a les 14:56
Entre berlusconis, ciciolines, corruptes (veurem que dóna de si en Tena en un temps no gaire llunyà,..el ue sortirà a la llum, mare meva!), trepes (Bertran, Valderos...) sembla més una casa barrets que una aposta independentista seriosa i amb rigor.
Sort que tenim altres alternatives per votar.

Això sí, entre tant catalanet salva-pàtriesl tindrem el Parlament que tindrem... amb una CiU forta (lamentablement per a Catalunya), PSC (encara que molt minvat, com a segona força, encara hi ha estupids.....), els trepes d'ERC igualment a la baixa però que gràcies als estòmacs agraits amb un vot fidel, tindran excusa per continuar amb la seva prepotència etc....
+13
-0
Els que critiquen Reagrupament
Reagrupat, 22/11/2010 a les 14:52
Els que insulten a la resta i van a favor d'en Laporta recordeu que:

1. Qui el gener va declarar a tots els mitjans de comunicació que ell era mentalment i moralment Reagrupat fou en Joan Laporta.

2. Qui va anar a l'assemblea del març de Reagrupament i va cridar a la independència, i tothom l'aclamà com a líder -Carretreo inclòs- fou en Joan Laporta.
Qui al juliol sorprengué tothom amb un nou moviment creat amb dos ilustres rebotats, que fins aquell mateix dia pertanyien a CiU i ERC, fou en Joan Laporta, i qui convocà a unes primàries en que tots els candidats anaven en grup, en comptes de competir individualment com es fa a totes les primàries món fou en Joan Laporta.

Aquesta és l'autèntica història del "messies" de Catalunya i ningú la podrà canviar. Les vostres mitges mentides i insults no ens faran veure blanc allò que és fosc...molt fosc.
+11
-0
Els de Solidaritat
Anònim, 22/11/2010 a les 14:47
Em fa l'efecte que si Laporta fos tan aglutinador, transversal i que agafés vots de tants llocs i de tot arreu, els seu seguidors no estarien fent propaganda del seu partit per intentar prendre vots a una opció honesta com Reagrupament (en una notícia sobre RCat), sinó que estarien intentant prendre vots a CiU i PSOE,ICV i al PP, que segrurament són unionistes i caldria debilitar-los.


+0
-19
Reagrupament
Esperit Crític, 22/11/2010 a les 14:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+2
-0
Manel de les 13:40
Anònim, 22/11/2010 a les 14:45
Que tu no sàpiques votar en una enquesta i t'inventis que ses pot votar 20 vegades,quan en realitat només en pot votar una,no vol dir que sigui com tú dius.....Per cert intenta votar home que es tan

difícil:
http://electoralia.cat/enquestes


Potser és que com que Solidaritat s'està desinflant ja no "t'agrdada" l'enquesta......eh?
és el que hi ha...maco....Nom us desanimeu que encara us poden votar tot el gremi del "tanga"
+8
-0
Hi som, encara que ho ignorin
Un de tants, 22/11/2010 a les 14:29
Amb aquest títol i article tendenciosos més l'anorreament d'alguns mitjans de comunicació a més del silenci en les televisions i enquestes electorals que es ve produint vers Reagrupament, el que queda palès es que aquest partit resulta molt més que molest en els que potser tenen por de prendre mal per els seus interessos privats. Com va dir Carretero ahir: "erem al llindar del precipici i, gràcies als partits actuals, hem fet un pas endavant". Doncs ja ho sabeu. De baix del precipici on ens trobem tots, en els que no interessi la presència de Reagrupament: amb dues pedres i... fot-li fort!. Perquè existim.
+1
-9
muntatges
capsigrany, 22/11/2010 a les 13:57
Les disidències d'ERC sempre historicament han acabat fent cap a CiU.
Hortalà i l'Esquerra Catalana cap a CiU
Colom i Rahola i el PI el mateix
Carretero i Uriel Bertran fracas el 28N i a fer cap a CiU.
La divisió de lindependentisme d'esquerres a quí beneficia sempre? doncs a CiU que obté una mojoria absoluta sempre.
compte amb els muntatges i els sus mitjans de comunicació defensors
+1
-9
Al anònim de les 12.30
Manel UNC, 22/11/2010 a les 13:40
Què de què? enquestes? una web on puc votar 20 cops? uns diaris digitals on puc opinar amb diferents noms? au va, la prova final és el 28 i el 29 ja plorarà qui tingui una mica de sentit comú que és el que manca ara.
Reagrupament no serà l'escollit per representar-nos al parlament, si tinguéssim sentit de país, aniríem a totes amb la opció potent però no, aquí el que agrada és tenir poder dins un partit encara que no tingui escó i resti vots a la opció real. Pensa-hi, català.
+14
-1
Amb REAGRUPAMENT... CATALUNYA INDEPENDENT!!!
Josep-Lluís, 22/11/2010 a les 13:35
Endavant REAGRUPAMENT!!!... Amb la vostre feina, cada dia, cada minut aconseguiu un bon grapat de vots!!!... Això es imparable!!!.

Voleu un vot "util"??? Doncs fem-ho també "històric": Voteu REAGRUPAMENT.

Vinga tots, votem REAGRUPAMENT. El vot de qüalitat, responsable, madurat... El vot de la RAÒ!!!.

Amb REAGRUPAMENT... CATALUNYA INDEPENDENT!!!

+1
-10
Cal prendre una decisió ja
Anònim, 22/11/2010 a les 13:24
Som molts els que dubtem entre SC i R'cat. Aquest és la situació. Molts davant la indecisió, s'inhibirant. Malauradament. Perqué els dirigens de SC i R'cat no fan un acte final de coherència política i servei al país i proposen quelcom semblant al següent:
1)R'cat retira la candidatura a Barcelona i recomana SC. 2)SC es retira de la circumscripció de Girona i recomana votar per R'cat, 3)Les dues formacions es presenten per separat a Tarragona i Lleida i deixen la decisió personal per a aquestes dues circumscripcions.

+1
-7
Al de les 12.14
Anònim, 22/11/2010 a les 12:40
"Cree el ladrón que todos son de su condición"
+9
-1
el de les 12:17
Anònim, 22/11/2010 a les 12:30
En Manel no sap encaixar les enquestes de
http://electotalia.cat/enquestes


+17
-1
Del vot útil independentista
Roser Navès, 22/11/2010 a les 12:29
Em fa molta gràcia això del "vot útil independentista" i això de "la concentració de vot independentista". Per a l'"ase", que des d'una pretesa lucidesa, ens alliçona més enrera: no es tracta de votar partits que es proclamen "independentistes", sinó de votar opcions que ofereixen garanties com a tals: garanties de fiablilitat i sacrifici en la seva acció futura per generar tensió democràtica amb l'Estat, i en detriment de les concupiscències del poder. Quants catalans i catalanes no han practicat fins ara aquesta concentració de vot indepentista en Erc i n'han sortit ben galdosos?
Com "la ponentina" que em precedeix, crec que, per dignitat, diguin el que diguin les enquestes, i en contra de la manipulació barroera dels mitjans, cal votar RCAT!
+11
-3
Els de Solidaritat
Anònim, 22/11/2010 a les 12:27

Em fa l'efecte que si Laporta fos tan aglutinador, transversal i que agafés vots de tants llocs i de tot arreu, els seu seguidors no estarien fent propaganda del seu partit per intentar prendre vots a una opció honesta com Reagrupament (en una notícia sobre RCat), sinó que estarien intentant prendre vots a CiU i PSOE,ICV i al PP, que segrurament són unionistes i caldria debilitar-los.




+2
-16
Que maco
Manel UNC, 22/11/2010 a les 12:17
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+3
-3
Incapaços de raonar
Anònim, 22/11/2010 a les 12:14
Recomanaria als solidaris que no posessin canalla com el de les 11:56 a fer comentaris als diaris digitals. Pot ser molt barat i us estalvia pencar als grans, però la seva total incapacitat no ja de raonar sinó de construïr una frase mitjanament acceptable us posa en evidència. Això de pencar o estudiar no és el vostre punt fort, oi?
+12
-1
Per què votaré RCAT
Una ponentina, 22/11/2010 a les 12:13
Es evident que Rcat té limitacions internes importants. Resulta patent – per als qui coneixem poc o molt la seva curta història – que ha comès errors greus. Tanmateix, també és evident que malgrat tot és l’opció catalanista – potser l´única – que pot esgrimir HONESTEDAT, CAPACITAT DE SACRIFICICI I TRANSPARÈNCIA ECONÒMICA DELS SEUS MEMBRES, I QUE PERMET ALBIRAR FIABILITAT EN L’ACCIÓ FUTURA DELS SEUS EVENTUALS ELECTES. PER TOT AIXÒ JO VOTARÉ RCAT
+1
-13
hahaha
Anònim, 22/11/2010 a les 11:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+12
-1
Fum, fum, fum
Emma, 22/11/2010 a les 11:48
No és la cançoneta de Nadal. Ës la resposta al comentarista de les 9'50
Reagrupament existeix perquè Esquerra no ha fet els deures i ens ha fet passar vergonya, molta vergonya...
Reagrupament és l'aposta valenta d'uns patriotes que volen canviar les coses, de debò.
Reagrupament es presentarà perquè és l'ÚNICA GARANTIA d'avançar cap a la Independència.
Reagrupament és presentarà perquè els catalans puguin votar L'ORIGINAL i no fotocòpies de dubtosa qualitat.
Patriotes, per Catalunya, REAGRUPAMENT
+10
-2
Vot conscient= vot més útil
Anònim, 22/11/2010 a les 11:45
Ui quan de nerviosisme que tenen alguns!. Ara resulta que demanen a la gent que pensa votar Reagrupament, que no ho facin, que votin a SCI o ERC. La justificació, és no sé quines enquestes de La Vanguardia, El Mundo i l'ABC. Sisplau, siguem seriosos. El què diguin aquests, s'ha de llegir molt bé, ja que són part interessada i la seva missió és orientar el vot indecís cap allà on a ells els interessa. Mira que en som de rucs!. I resulta que hi ha gent que llegint aquests diaris, ja es considera ben informada!. Més rucs no poden pas ser-ho. Voteu, sisplau a partits d'obediència catalana i si és per l'independència, millor que millor. Jo ho faré per Reagrupament, ja que dels altres no me'n fio. Reagrupament, em semblen, de llarg, els més seriosos, treballadors, austers i honestos. Tal com diu aquell, no us faran passar vergonya. Ah i penseu que l'únic vot útil és el vot conscient amb tu mateix, el que et fa estar bé amb la teva consciència; encara que no vagi al partit guanyador.
+11
-1
N'heu aprés de la Soli
Anònim, 22/11/2010 a les 11:01
Ara els d'E n'han aprés de la Soli i comencen la campanya de desànim en contra nostra per robar-nos el vot. Curiosament venen a buscar vots allà on el seu discurs diu que no n'hi ha. Quina contradicció oi? Ja us diré jo on es trenca la contradicció, la contradicció es trenca per què si que en tenim de vot, en tenim molt i ells ho saben. Fixeu-vos que E i la Soli no s'intenten fotre el vot entre ells, perquè? doncs perquè també saben que ho tenen molt fotut.

Anem bé, anem molt bé, Reagrupament!
+1
-9
No es pot matar tot el que es gras
Anònim, 22/11/2010 a les 10:54
Jo també crec que l'únic partit que pot intentar que CiU no perdi el nord, ara que sembla que estem molt propers a donar un pas més en l'autogovern, és ERC. Però no perquè es digui ERC sinó perquè serà el partit independentista més votat, malgrat tot... i una aliança entre ambdues forces seria la millor opció. Em fa pànic pensar en un altre partit, no català, com a soci de govern.

I els vots per pocs que siguin tots són importants. Crec que toca ser realistes, però també entenc que molta gent ha posat moltes esperances amb el Carretero i és molt dur ara renunciar a uns ideals, per malament que pinti la cosa, que això és evident que no va massa bé. No em mateu sisplau però va sent hora de tocar de peus a terra.
+14
-2
al comentarista d'aquí sota
Àlex A., 22/11/2010 a les 10:38
Si tan pocs som no es perdran gaires vots 'per Catalunya', i si som prous per fi tindrem parlamentaris que lluitin per Catalunya, tranquil company
+2
-25
Diu que la resta de partits
Carretero a una setmana de quedar eliminat a la primera ronda, 22/11/2010 a les 09:50
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-1
enquestes i més enquestes
Anònim, 22/11/2010 a les 09:23
Les enquestes per Internet no valen res, quin percentatge de la població té internet a casa i segueix aquestes pàgines? Només queda representat una part de la població, però i tots aquells treballadors de fàbriques, comerços, transportistes i moltes altres feines que ni tenen accés a Internet, ni quan arriben a casa l'últim què tenen ganes és de connectar-se a Internet? De totes formes, jo vull que tant RCAT com SI entrin al Parlament, i a més, àmpliament.
+12
-0
a la universitat
Anònim, 22/11/2010 a les 04:17
Demà dia 22 a les 4 de la tarda, Joan Carretero i Rut Carandell faràn un acte de campanya a la universitat autònoma de Barcelona. El lloc serà l'edefici de L'ETC, a la plaça cívica.

Feu córrer la veu!!!!! Trobareu l'acte a l'agenda de la UAB a www.uab.cat!!

Copieu i passeu el missatge a totes les plataformes digitals que pogueu, a fi que ho sàpiga tota la gent possible!!

ànims!!!
+14
-0
Antoni Trenchs
Anònim, 22/11/2010 a les 03:02
Antoni,m'imagino que has visitat
http://electoralia.cat/enquestes.......t
'ho dic pel fet que aquesta enquesta cada cop és més votada i dóna a Reagrupament un bon lloc des de fa uns dies.....és molt possible que sigui una sorpresa el dia 28.
+23
-1
Demà ingressaré 100 euros
Anònim, 22/11/2010 a les 02:28
Demà ingressaré 100 euros al compte de Reagrupament...
+18
-1
Fem por els independentistes
Antoni Trenchs Ruiz--Mataró, 22/11/2010 a les 01:46
La veritat es que en el dia d'avui, totes les enquestes que se han publicat no donen ni un sol diputat a Reagrupament, mes però s'els ha escapat en anunciar que existeix, un 35% de persones que no tenen el vot desidit.
Les empreses que fan les consultes, saben que una majoria de catalans, els fa por manifestar públicament que volen la independencia.
Presizament,aquest vot ocult, serà el que donarà la gran sorpresa i es el que fa tremolar i posar nerviosos als partits installats actualment
Carulla i Nadal a la Vanguardia d'Avui val la pena llegir-los.
No oblideu, per mofa de les empreses consultores, pagades per grups interesats el resultat de REAGRUPAMENT serà la gran sorpresa i farà obrir els ulls a molta gent.
+25
-1
Fora dubtes!
barcelonauta, 22/11/2010 a les 01:30
Soc dels que votava ERC fins que va arribar el primer tripartit. Admeto que aquest matí he anat a l'auditori confós i amb el dubte de si votar Reagrupament o SCI perque els últims dies he sentit coses com "s'ha de votar SCI a Barcelona i Tarragona i Rcat a Girona i Lleida", etc. Si, és una putada que Rcat i SCI no es presentéssin junts, però ara no hi ha marxa enrrera i avui m'he adonat que no puc traïr la il·lusió i la feina desinteresada de tota la gent que ha creat i fet gran aquest moviment. Definitivament votaré Reagrupament. Som-hi catalans!
+3
-18
esquerrà
Esquerra, 22/11/2010 a les 01:08
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+26
-0
Jo Reagrupament
Roger Hospi, 22/11/2010 a les 01:02
Estic massa convençut per votar una altre cosa que no sigui reagrupament.
+1
-23
Si sou de Girona em sembla molt bé que voteu Reagrupament
Anònim, 22/11/2010 a les 00:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+26
-2
retirar-se
Anònim, 22/11/2010 a les 00:10
Em fa l'efecte que si Laporta fos tan aglutinador, transversal i que agafés vots de tants llocs i de tot arreu, els seu seguidors no estarien fent propaganda del seu partit per intentar prendre vots a una opció honesta com Reagrupament (en una notícia sobre RCat), sinó que estarien intentant prendre vots a CiU i PSOE,ICV i al PP, que segrurament són unionistes i caldria debilitar-los.



+5
-22
Carretero: de General a Profeta
Anònima, 21/11/2010 a les 23:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-17
Carretero: de General a Profeta
Anònima, 21/11/2010 a les 23:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+35
-0
Aire fresc al Parlament
Joan Ferrer, 21/11/2010 a les 22:14
no al vot de la pinça (al nas), gent valenta i treballadora al Parlament.
Per fi un vot per la llibertat.
endavant Reagrupamnet.
+27
-2
Aire fresc al Parlament
Joan Ferrer, 21/11/2010 a les 22:08
no al vot de la pinça (al nas), gent valenta i treballadora al Parlament.
Per fi un vot per la llibertat.
endavant Reagrupamnet.
+34
-2
Endavant companys
Manresa, 21/11/2010 a les 21:47
Endavant companys. Cada dia som més segur que tindrem una bona representació al Parlament.Ha estat un acte meravellós,sols nosaltres podríem fer-ho.Ara a votar!
+40
-1
AUSTERITAT LUTERANA DE REAGRUPAMENT
Eduard VF, 21/11/2010 a les 21:27
Sermó calvinista? Aquest noi ha sentit campanes però no sap de quin monestir. A REAGRUPAMENT sempre hem parlat d'AUSTERITAT LUTERANA en la gestió dels diners públics.

Pren nota i no t'inventis les coses. Ja sabem aquèlla màxima del periodisme que diu "no permetis mai que la realitat et faci malbé un bon titular" però, coi...
+31
-1
Una reagrupada
Anònim, 21/11/2010 a les 21:16
En aquestes properes eleccions estava molt decepcionada amb els partits en general, perquè no sabia a qui votar, però ara ho tinc claríssim que el meu vot i dos més de la meva família van a Reagrupament perquè trobo un partit seriós i honest i em fan confiança i penso que en mica en mica es guanyaran un lloc o molt més el Parlament. Abans votava ERC però m' han decepcionat molt.

Així que endavant Reagrupament!!!!
+34
-0
Pago jo, entre altres
joan alís, 21/11/2010 a les 21:07
A l'anònim que es pregunta qui paga: els reagrupats paguem nosaltres amb els diners de les nostres quotes: per finançar la campanya em avançat les quotes del 1r i 2n trimestre del 2011. Som més de 3.500 reagrupats que paguem, a veure quants partits hi ha amb més militants? no gaires...
Salut i independència!!
I n ofeu cas de l'establishment políticoperiodístic!!
+27
-0
Pago jo, entre altres
joan alís, 21/11/2010 a les 21:04
A l'anònim que es pregunta qui paga: els reagrupats paguem nosaltres amb els diners de les nostres quotes: per finançar la campanya em avançat les quotes del 1r i 2n trimestre del 2011. Som més de 3.500 reagrupats que paguem, a veure quants partits hi ha amb més militants? no gaires...
Salut i independència!!
I n ofeu cas de l'establishment políticoperiodístic!!
+0
-42
Qui paga?
Anònim, 21/11/2010 a les 20:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+25
-2
Endavant
Gran Carretero, 21/11/2010 a les 20:04
El Messies Carretero... Esperem que no el crucifiquin el 29-N, que la independència seria el nostre paradís. I si ho fan, ja ressucitarem el 3r dia.
+51
-0
Gent honesta que no té res a amagar
Pere B., 21/11/2010 a les 19:55
He seguit l'acte des de la pàgina web de Reagrupament. Total transparència, sense amagar res, la gent de Reagrupament s'ha mostrat davant tothom que ho ha volgut seguir en directe tal com són: valents, honestos i amb una passió encomanadissa per Catalunya i la llibertat.

¿Hi ha algun partit polític català que faci mítings o congressos totalment oberts al públic, a la societat? La resposta és molt clara: cap ni un. Fins i tot en això és diferent Reagrupament.
+42
-0
Els electors en som responsables dels polítics que tenim
Anònim, 21/11/2010 a les 19:50
Aviam si algú em diu quin partit ha reunit més de 2000 persones lliures en un acte, que hi hagin anat perquè han volgut i no perquè els hagin portat o aconsellat que hi vagins. A la majoria dels actes dels parits actuals hi van els col.locats i família. Es clar, que van a defensar el seu sou. Però a Reagrupament, no hi ha sous i si la gent hi va és perquè ho sent. Sent que té l'obligació de fer alguna cosa pel seu país. Després ens queixem dels partits i dels polítics però la responsabilitat és nostra i només nostra per haver-los votat. Esspero que no caiguem en el mateix error el dia 28 i votem a partits nous i sobretot a Reagrupament. Endavant.
+52
-0
Hi som i hi serem
Anònim, 21/11/2010 a les 19:39
Reagrupament ha vingut per quedar-se. Volem treure representació parlamentària, treballem per treure-la perquè podríem aconseguir molt més ràpidament els nostres objectius i la traurem. Però Reagrupament és molt més que una circumstància electoral, Reagrupament és la NOVA FORÇA INDEPENDENTISTA QUE L'ENDEMÀ DE LES ELECCIONS CONTINUARÀ TREBALLANT FINS ARRIBAR A LA INDEPENDÈNCIA.
I, pel camí, deixarem els oportunistes, els qui no tenen escrùpols, els qui aspiren a viure de la política fins a la jubilació, els qui volen la impunitat parlamentària per amagar vés a saber què...
+46
-1
llibertat
Bages, 21/11/2010 a les 19:39
Ara acabo d’arribar de l’acte que a dut a terme Reagrupament a Barcelona.
Els patriotes de Reagrupament, convençuts de que Espanya no ens traurà de la crisis, convençuts de que Espanya es inviable econòmicament, convençuts de que Espanya maltracta, espolia i menysté a totes les persones censades a l’autonomia de Catalunya, em decidit recuperar per la via democràtica el que varem perdre per dret de conquesta l’any 1714 quan les tropes castellanes ens van conquerir i colonitzar.
la nostre llibertat

+49
-1
Avui ha estat un gran dia
pepet grill, 21/11/2010 a les 19:36
he anat a l'acte de Reagrupament i ha estat meravellós, fantàstic, patriòtic.
Cant de la Senyera al començament.
Parlaments.
Aplaudiments i ovacions i per acabar
Els Segadors.


INDEPENDÈNCIA
+46
-0
Cuanta gent
Esplendit, 21/11/2010 a les 19:35
M'ha entusiasmat molt aquest acte!
+1
-54
Quin poster!! sembla de la Familia Munter!
Anònim, 21/11/2010 a les 19:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+49
-0
Endavant Reagrupament
Anònim que té raó, 21/11/2010 a les 19:28
Reagrupament, la feina ben feta!
+57
-0
sense presuners
miquelet, 21/11/2010 a les 19:16
Deixeu-vos de histories, els independentistes estem dividits.
O Reagrupament o Solidaritat, nomes un dels dos sobreviurà aquestes pròximes eleccions. El guanyador tindrà de continuar sol, amb les seves pròpies forces, la meitat de les independentistes.
La meva fidelitat es per Reagrupament i no vull tindre tractes amb qui ens ha depreciat i menystingut.
+52
-1
Tot és millor
Xavier Grimau, 21/11/2010 a les 19:10
Fins i tot és mil vegades millor el logo de Reagrupament que el de la Soli. I mira que podrien pagar als millors dissenyadors del país.

Endavant Reagrupament!
+22
-3
el 29N no hi haurá més dubtes
Serenor, 21/11/2010 a les 19:10
Especular es gratis...el 29N sabrem si ens hem de lamentar o per contra s'ha de celebrar. Tota la resta, xerrameca inútil.
+14
-7
Entrada per a tothom
Serenor, 21/11/2010 a les 19:01
Jo espero que Reagrupament, igual que SC, puguin entrar al Parlament, perque ho han treballat dur i fan falta independentistes en aquell edifici...

Només lamento que ambdues formacións no es vagin entendre com era d'esperar.
+44
-1
Retirar-se
Anònim, 21/11/2010 a les 19:00

Em fa l'efecte que si Laporta fos tan aglutinador, transversal i que agafés vots de tants llocs i de tot arreu, els seu seguidors no estarien fent propaganda del seu partit per intentar prendre vots a una opció honesta com Reagrupament (en una notícia sobre RCat), sinó que estarien intentant prendre vots a CiU i PSOE,ICV i al PP, que segrurament són unionistes i caldria debilitar-los.


+35
-1
Retirar-se........
Anònim, 21/11/2010 a les 18:59
Em fa l'efecte que si Laporta fos tan aglutinador, transversal i que agafés vots de tants llocs i de tot arreu, els seu seguidors no estarien fent propaganda del seu partit per intentar prendre vots a una opció honesta com Reagrupament (en una notícia sobre RCat), sinó que estarien intentant prendre vots a CiU i PSOE,ICV i al PP, que segrurament són unionistes i caldria debilitar-los.

+6
-45
4 anys perduts
SantiB, 21/11/2010 a les 18:59
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+6
-41
4 anys perduts
SantiB, 21/11/2010 a les 18:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+20
-0
-
Anònim, 21/11/2010 a les 18:52
Ximeneies, que "friki" ets, tens poca feina, no?
Et passes el dia voltant per diaris digitals comptant reagrupats. Ja ja ja, pobre noi.
+46
-0
Jo també votaré Reagrupament
Anònim, 21/11/2010 a les 18:50
Sense cap dubte. I tothom no hi era, jo mateix no hi he pogut anar perquè treballava.

Endavant, Reagrupament!
+2
-51
Ja sou aquí?
Ximeneies, 21/11/2010 a les 18:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+17
-0
Capicua
Borinot, 21/11/2010 a les 18:30
A les properes eleccions 69. Hi hauran molts orgasmes.
+27
-3
Per unir el soberanisme
Reagrupat, 21/11/2010 a les 18:28
A mi no m'importa gents què fan o diuen els altres. M'importa el que de fer o dir jo. Però si que em faig les següents reflexions...Que Solidaritat hagi sortit com una fotocòpia del Reagrupament i no s'hi hagi volgut barrejar - perquè van ser ells, segur - per dividir a vot sobiranista, a qui beneficia. A la majoria absoluta de l'autonomisme que perilla ?. Al centralisme rampant ?...A tot el sistema alhora, que no vol la regeneració de la política ?...A quin interessos particulars o de grup pot afectar, si fos fort ?. Del que contesteu tindreu la radiografia del que passa. Només us demano que sigueu responsables i conseqüents i voteu ( ni us abstingue ni en blanc ). A poder ser "l'original"
+4
-54
L'aforament són 2.200 persones, estava ple?
Anònim, 21/11/2010 a les 18:27
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+51
-1
Demostració de força
Gerard. R, 21/11/2010 a les 18:22
S'ha de dir una cosa. Si bé és cert que els actes del Laporta solen ser plens (molts curiosos pel mig), en altres que hi he anat a treure el cap amb altres candidats són un autèntic fracàs.
Avui, he sigut a l'Auditori (aforament 2.200) i estava ple de gom a gom, i a més hem de sumar els 135 candidats que restaven a dalt de l'escenari. Que diguin el que vulguin, però aquest poder de convocatòria tot i el silenci dels mitjans vol dir alguna cosa. El dia 28 Rcat al Parlament, serem la sorpresa.

Visca Reagrupament!
+0
-61
SALVACIÓ!!!
JA, 21/11/2010 a les 18:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+29
-0
No m'ho puc creure
Anònim, 21/11/2010 a les 18:21
No em puc creure que un mitjà privat com aquest sigui més rigorós a l'hora de donar les notícies que un mitjà públic que paguem entre tots.
És lamentable que els periodistes es comportin com militants i que les enquestes s'assemblin més a porres entre els diferents mitjans que a enquestes.
+44
-3
Guanyarem!
Albert Palau, 21/11/2010 a les 18:20
És clar que a Reagrupament tenen la bona gent, els honestos, els que han treballat durant més temps, els activistes de tota la vida.

A SCI només hi ha quatre encorbatats, però amb calés a la butxaca.

Si és que el 10J ja es va veure claríssim qui estava al carrer!!
+31
-0
Tots sabem que les enquestes són una manipulació total!
Vicenç Ramoneda i Ullar, 21/11/2010 a les 18:11
Tots sabem que les enquestes són una manipulació total!

La Conspiració dels Onze: Artur Mas participa en una reunió estratègica per aturar l'independentisme
http://www.racocatala.cat/forums/fil/131044/conspiracio-dels-onze-artur-mas-participa-reunio-estrategica-aturar-lindependentisme


Qui vulgui la llibertat i viure al quart estat d'Europa ja sap qui ha de votar o encara no?
Si un polític prefereix ser president de una "comunidad autonoma" o el president del quart estat més ric d'Europa, a qui votaríeu?

Visca la llibertat!
Visca Catalunya quart estat!
+30
-0
Prequè jo sóc amb vosaltres, amics...!
Carles Viñals Casado, 21/11/2010 a les 18:04
"Ofereixo el do més preuat que és la meva vida per l'alliberament del meu poble..."

"Una nació esclava, com un individu esclau, és una vergonya de la humanitat i de l'univers. Però una nació no serà mai lliure si els seus fills no volen arriscar llur vida en el seu alliberament i defensa. Amics, accepteu-me aquest final absolut victoriós de la meva contesa, per contrapuntar la covardía dels nostres líders, massificadors del poble..."

(Lluís Mª Xirinacs i Damians. Barcelona, 1932 - Ogassa, Ripollès, 2007)


La fidelitat i l'amor es trobaran / s'abraçaran la justícia i la pau /
la fidelitat germinarà de la terra / i la justícia mirarà des del cel.
El Senyor donarà la pluja / i la nostra terra donarà el seu fruit.
La justícia anirà al seu davant / i la pau li seguirà les petjades.

(Salm 85)
+25
-0
Tarzan
Anònim, 21/11/2010 a les 18:00
Tarzan, no entenc el que dius, estas proposant un govern amb CiU i E quan saps que és impossible? Et podries explicar una mica millor? Trobo molt i molt estranya la teva col·laboració.

Reagrupament no farà govern amb CiU ni E per la senzilla raó que han declarat que el seu principal objectiu no és la DUI.

Ara sí, ara toca, Reagrupament!
+36
-0
Sorprendre tothom
Joan père "el Rossello" , 21/11/2010 a les 17:53
Reagrupament va a surprendre tothom en aquestas eleccios del 28-N i tendra molt diputats i desprez cap a la llibertat i sempre endavant Catalunya.
+38
-5
Quina pena
Anònim, 21/11/2010 a les 17:52
I tant noi, quan penso que hi ha gent que em diu que votaran partits que no són Reagrupament i que llençaràn el vot a les escombraries m'agafen ganes de plorar!

Aquesta Soli que tu defenses amb la mentida du la fi dins la seva manera de ser, l'any que ve no existiran, pots jugar-t'hi el que vulguis.
+4
-42
Quina pena
JordiPbis, 21/11/2010 a les 17:47
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+45
-0
més que mai: rcat
Anònim, 21/11/2010 a les 17:46
la manipulació mediàtica d'aquests dies denota la pobresa democràtica d'aquest país. suposada informació que malda per blindar l'statu quo. més que mai: reagrupament.
+8
-13
Penseu...
Tarzan, 21/11/2010 a les 17:42
Penseu una cosa... si no treieu més de cinc diputats serà per culpa de SI que us els haurà robat...

Govern CiU+ERC+RCat

Reagrupament rules!
+54
-1
Endavant RCat
Quim Plana, 21/11/2010 a les 17:41
BRUTAL! Gran demostració de força!! Qui donarà la sorpresa el 28N és REAGRUPAMENT!!
+53
-1
ja poden criticar
Anònim, 21/11/2010 a les 17:33
Veient les fotografies,....una paraula: APOTEOSIC. Hi ha tot un remor que no se'n parla,...s'amaga, però existeix. Reagrupament farà forat i entrarà al Parlament!
+14
-1
Rucades del periodista
JOAN N, 21/11/2010 a les 17:32
aquest periodista en Quico Salles, es vol fer el gracios no se sap per qui....?; de fet com que no ha apres a dir res serios, es dedica a les rucades i escriurer frivolitats.

sigues profesional, tio, i fes de periodista correctament, explicant les cose com son, que per aixo et deuen pagar els de la editorial
+39
-1
Tenia assaig
Anònim, 21/11/2010 a les 17:26
Jo aquest matí tenia assaig, aquesta tarda cantem "El Mirador" d'en Pep Vila al Principal de Badalona. Encara he tingut temps de veure en Joan Carretero i tots els reagrupats que han pujat amb ell a TV Reagrupament, també he cantat els Segadors al menjador de casa amb tots vosaltres. Endavant! per Catalunya!
+40
-1
Nosaltres també hi érem
Anònim, 21/11/2010 a les 17:25
Ha estat tot un goig i que diguin tot el que vulguin però nosaltres seguirem endavant i amb tota la força dels catalans que saben el que volen.
+8
-0
Interessos de Nació Digital
Anònima, 21/11/2010 a les 17:24
Demanar que en Sallés faci de periodista és massa demanar. A CIu l'interessa la desunuó de SI i Carretero, ja que n'és el principal beneficiat... En relats d'intriga CIU té un mòbil claríssim i ja sabem que el Nació Digital són filial del principal digital de CIU, El Singular Digital. Suposo que això no els agrada que ho diguem aquí perquè de vegades m'han censurat comentaris que deien precisament això.
+65
-2
vaaa!!
catalunyalliure, 21/11/2010 a les 17:17
A l'enquesta de la vanguardia nomes hi ha dos colors!! No ens deixem enganyar!!, ni desmotivar!!!!


Jo votaré per Catalunya

VOTARÉ REAGRUPAMENT!!!
+27
-0
N'hi ha que neixen amb el do de burxar
Anònim, 21/11/2010 a les 17:14
I un d'aquest és en Quico Sallés.
En comptes de fer una crònica de l'esdeveniment pels lectors, escriure per a ell, per fer-se el graciós i donar la nota.
Doncs felicitats Quico ho has aconseguit, i ara què més?

Si us plau, periodistes, feu de periodistes i prou, que d'altres que se'n diuen però no ho son, ja tenim masses
+38
-6
Dalequetepego
Anònim, 21/11/2010 a les 17:13
I segueixen "Ha estat un error no anar junts amb la Solidaritat", un error ... de Solidaritat, no? Ja no et demano que escoltis les declaracions d'en López Tena, però que no vas llegir el diari l'altre dia que en Laporta no volia casar-se amb nosaltres per què érem massa pobres i ara no té quartos no per fer la bustiada? S'han comportat com la nena pretencïosa i ara es quedaran "per vestir sants".

D'aquí un any Solidaritat no existeix, els que els voteu estareu llençant el vot.
+16
-0
2010
Reagrupat ateu, 21/11/2010 a les 17:08
En Joan ha dit, que jo l'he sentit "com deia aquell, aneu i escampeu la bona nova". No ha fet cap altre menció de tipus religiós i en canvi en Sallés ho descriu com si hagués fet un sermó "calvinista". El fet que considerem que treballar és la nostra manera de lluitar per Catalunya, que la dialèctica sigui una de les nostres passions i que en Joan hagi fet una aclucada d'ull a l'imaginari col·lectiu no ens converteix en seguidors d'un dels pares del protestantisme.
+6
-35
Esforç
Pere (Bages), 21/11/2010 a les 17:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+45
-3
Hamelin
Sir William Temple, 21/11/2010 a les 17:00
Jo em quedo amb les frases de Jaume Fernandez "el flautista de Hamelin es va emportar les rates i els ratolins" i de Joan Carretero "els reagrupats quan veiem les enquestes ens petem de riure.
Endavant Reagrupament!
+37
-0
Nosaltres també hi érem
dinoucat, 21/11/2010 a les 16:59
Però per Internet.

Per cert, si era ple de gom a gom, eren 2.200.
+27
-0
Reagrupament a la UAB
Anònim, 21/11/2010 a les 16:58
Demà dia 22 a les 4 de la tarda, Joan Carretero i Rut Carandell faràn un acte de campanya a la universitat autònoma de Barcelona. El lloc serà l'edefici de L'ETC, a la plaça cívica.

Feu córrer la veu!!!!! Trobareu l'acte a l'agenda de la UAB a www.uab.cat!!

Copieu i passeu el missatge a totes les plataformes digitals que pogueu, a fi que ho sàpiga tota la gent possible!!

ànims!!!
+16
-0
Pedra de Sant Josep?
Anònim, 21/11/2010 a les 16:57
Quico Sallés, què dius, de la pedra de sant Josep? Què t'empatolles?

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: