Especial eleccions al Parlament

per Xavi Tedó
Xavi Tedó | Actualitzat el 18/11/2010 a les 21:13h

Profeta a la seva terra

Fins i tot la Guàrdia Civil de Puigcerdà va votar Carretero com a alcalde

Galeria de fotos (A. Costa)

Joan Carretero a Puigcerdà, Foto: Adrià Costa

Diuen que ningú és profeta a la seva terra. Joan Carretero sí. Que el candidat de Reagrupament és tot un símbol a Puigcerdà es palpa passejant pels carrers de la capital de la Cerdanya. I no només perquè els seus convilatants l'aturen constantment per donar-li suport o per explicar-li de quin mal moriran per la seva condició de metge a l'hospital de Puigcerdà.

Bona part dels cartells dels altres partits han estat arrencats dels plafons que hi ha repartits per la ciutat. Només el seu rostre es manté intacte. Som en territori reagrupat. Carretero, que va ser alcalde de la ciutat durant vuit anys en una ciutat poc sensible a l'independentisme, s'ha guanyat el respecte de tots els seus habitants. El cap de llista mostra orgullós algunes de les seves obres com l'escola de música o els ascensors que connecten la part vella amb l'estació de tren. El candidat gironí ha aconseguit fins i tot el suport del cos de la benemérita. La majoria d'integrants de la la caserna de la Guàrdia Civil el van votar a les dues eleccions municipals a què es va presentar perquè els va asfaltar el carrer i va enllumenar els voltants de l'edifici.

La seva condició de culé amb carnet de soci inclòs tampoc és cap obstacle per rebre el suport dels seguidors madridistes residents a Puigcerdà. Com l'Hilario, peixater i president del club de hòquei, que es presenta com un “incondicional” de Carretero i l'entronitza abans de les eleccions: “tu sí que seràs president!”. Conscient que molta gent encara no sap que es presenta a les eleccions a la Generalitat, el candidat passa llista a la penya barcelonista i als tres casals d'avis de la vila pirinenca. I és que entre la gent gran, que mai li han deixat de dir doctor, té bona part de la seva parròquia perquè fa molts anys que els visita.

En un dels casals trobem el català emprenyat, que no entén perquè el tríptic del PSC està primer en castellà que en català. “Nosaltres així no ho fem”. La resta d'avis el saluden amb un gran respecte per després continuar la seva partida a la botifarra o al "tute". “No ens juguem res, doctor” li diu en Pedro. “Doncs el 28 de novembre sí que ens juguem moltes coses” li respon Carretero, que afegeix “oi que vindràs a escoltar-me aquesta nit?”. “I tant doctor!”.

Només els cartells de Reagrupament es mantenen intactes a Puigcerdà. Foto: Adrià Costa

Referències a Internet

Carretero

COMENTARIS

+0
-0
El temps i la feina feta
Josep-Lluís., 19/11/2010 a les 23:41
I ara, un video del que es la realitat. el dia a dia de campanya i no un spot per vendre.


http://www.reagrupament.cat/noticies/carretero_la_generalitat_s_ha_convertit_en_una_agencia_de_col_locacio


El temps i la feina feta per REAGRUPAMENT posarà a cada un al seu lloc...

Vota INDEPENDÈNCIA, vota REAGRUPAMENT.


+6
-2
Laporta
Anònim, 19/11/2010 a les 20:09
Estic totalment d'acord en Solidaritat Catalana son grans "aglutinadors" de tota mena de "gent"

Laporta: putero, alcohòlic i a expenses del Barça

Lopez Tena: estafador, Pepero i fracassat

Uriel Bertran: Ni-ni (ni estudia ni treballa)

Strubell: a l'atur i canvi de jaqueta quan convé

Clara Simó: "a l'atur i on més convingui que em donin un contracte, que ja tinc una edat"
.
Santi Niell: maltractador, amb judici pendent de la seva exdona
Valdero: busca un lloc priviligiat que li doni poder

Ja ho veieu..Solidaritat "aglutina" de tot....és molt "transversal".....eh que sí....?

Laporta president !!!!!!!!!
+0
-2
Doncs
Indecís, 19/11/2010 a les 18:59
Jo també conec a un que votarà Reagrupament, però esperarà a les municipals perquè així ja n'hauran après una mica més. ;)
+2
-6
Quina mania
Anònim, 19/11/2010 a les 18:35
En santificar i alçar a la categoria de Dr, al metget Carrereto, un egòlatra dictador, venedor de fum i de fantasies animades a quatre babaus. P

Hi ha gent que comenta que donat el segur fracàs de Reagrupament el 28N, que es produeixi el vot útil a altres formacions independentistes, les que treuran representació, jo diria que no cal, pels que són a RCat, tampoc mouran gaire cosa, deixeu-los que s'estrellin solets, així se n'adoraran com els han enredat. Per molt soroll que feu, sou quatre mal comptats, no fareu canviar ni el segon decimal dels percentatges de votació.
+5
-1
Som-hi
J.S.R, 19/11/2010 a les 18:09
Tota la meva admiració per el Dr. i Alcalde Carretero.
Ja fa uns quants anys, vaig deixar d'anar a votar,jo i la meva família votarem Reagrupament.
Visca Reagrupament!!
+8
-2
Endavant Reagrupament
Anònim que té raó, 19/11/2010 a les 16:36
Endavant, patriotes! A Ripoll els amics solidaris sempre ens tapen els nostres cartells, fins i tot els dels actes que fem. N'hi ha un grapat escampats sobre dels nostres...! Vinga, el dia 28 tots a votar Reagrupament!
+8
-3
Sembla mentida
Anònim, 19/11/2010 a les 15:40
Sembla mentida, tu! el món està ple de reagrupats que votaràn Laporta (el tic dels noms ja és identificatiu).

Solidaris, no crec que deixar la campanya internet en mans de la canalla hagi estat una bona idea.
+6
-6
Adéu seguidors...
Josep Fourier, 19/11/2010 a les 15:30
Aix... que moro, moro d'èxit... ai mare! m'ha mort la fama i el glamour d'un diari digital amb una vintena de participans anònims.
Que ja som tots prou grandets, senyor "ja sabia que passaria això i allò". Però quina cara s'ha de tenir per començar una guerra bruta entre dos partits similars, dividir el vot, anar de professor per la vida i ara dir; m'han plagiat per enveja i quin èxit tenia.
Però qui s'ha cregut vostè que és? surti més al carrer i que li toqui l'aire, conegui gent nova, parli de política i adonis de la situació real.

Així anem, quina colla i quin futur.
+9
-19
VOT UTIL
Poncio Piloto, 19/11/2010 a les 15:16
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+15
-4
Submari ... sense benzina
Anònim, 19/11/2010 a les 14:27
Es pot ser submarí de CiU sense que et donin quartos. De fet la jugada de CiU va ser perfecta, es van posar d'acord amb ERC i van fotre fora els dos trepes just en el moment en que en Laporta feia el papallona amb Reagrupament. La resta és història. El que passa és que aquesta actitud tan "catalana" de "goita! i ens hem estalviat els calés!" és una de le vies d'aigua del submarí. En Laporta esta molt acostumat a tirar de veta amb els quartos dels demés i aquestes angoixes econòmiques no li estàn sentant gens bé, la impossibilitat d'enviar una tramesa ha estat un clauet més al taüt.

Reagrupament només fa el que pot fer i com que l'estructura és gairebé tota voluntària i no ens costa calés ha estat estalvïant per la campanya i ha pogut reunir els 80.000€ de la tramesa, de fet són uns 20€ per reagrupat, que tampoc és tant.

Són maneres de fer les coses, els catalans ho estem veient i tenim molt clar quina és la que ens agrada.

Votem Independència! votem Reagrupament!
+15
-1
rcat
catalunyalliure, 19/11/2010 a les 14:19
No fem cas dels solidaris, no se pq ens ataquen tant, jo estic molt i·lusionat amb reagrupament, i si tenim locals i un autobus es pq molt temps que el partit esta creat.. no s'han obert tots de cop..

Som-hi!! Cada dia pinta millor!!

I als de solidaritat tb els hi desitjo molta sort!! erc evidenment no.
+10
-1
rcat
catalunyalliure, 19/11/2010 a les 14:14
No fem cas dels solidaris, no se pq ens ataquen tant, jo estic molt i·lusionat amb reagrupament, i si tenim locals i un autobus es pq molt temps que el partit esta creat.. no s'han obert tots de cop..

Som-hi!! Cada dia pinta millor!!

I als de solidaritat tb els hi desitjo molta sort!! erc evidenment no.
+11
-1
Senses lligams
Sara Latre, 19/11/2010 a les 14:09
Ben fet, Reagrupament, als bancs no s'ha de demanar ni un duro, perquè després es deurien favors, i l'independentisme s'esfondraria.
Reagrupament és l'únic partit que no depèn de bancs i caixes del sistema espanyol unionista, i que no està al servei d'ells.
+6
-6
Jo votaré Al-Capone
Anònim, 19/11/2010 a les 14:07
La cara dura d'aquest notari anomenat Lopez-Tena,apartat de la carrera per dolent, semble no tenir sostre.
Ell,que va parlar de "frivolitats", resulta que te un passat ple de "frivolitats" com la de donar fe que coneixía a una persona amb DNI fals conscient que no era el titular d'aquell DNI, no és el millor bagatge per acusar als demés de frívols.
Crec que convé escoltar les declaracions d'aquest testaferro panedit on a partir del minut 15' 40'' explica amb quina "seriositat" actuaba Al-Capone López Tena:


http://video.google.com/videoplay?docid=92134825542249241
+7
-0
Diners....
Anònim, 19/11/2010 a les 13:58
Es el que em pregunto jo sobre CiU..D'ON SURTEN ELS 3,2 MILIONS D'EUROS....DE QUINES ENTITATS ?????? I A CANVI DE QUINS FAVORS..?????
+7
-12
D'on surten els diners?
Anna Sellarés, 19/11/2010 a les 13:54
Solidaritat no té diners per fer tramessa electoral... però si la gent deia que eren submarins de CIU per fer mal a Reagrupament! Ara resulta que els milionaris són els reagrupats. Autocars, banderoles, tramessa electoral, furgonetes, locals... d'on surten els diners? I no vingueu amb l'història de les quotes dels associats que ja som tots grandets.
+7
-4
No pararàn?
Anònim ... o no :-), 19/11/2010 a les 13:24
No saben fer res mes a part d'intentar robar vots?

N'hi havia un del pepé que deia teniem ganes de fotre-n's al llit amb la camatxu, ara aquest amb una insinuació semblat de forma i potser de contingut. Són més enganxosos que les mosques al setembre! Si seguiu així enfastiguejareu la poca parròquia que encara us queda. Si us treiessin en Laporta no serieu RES i en Laporta tampoc no és gaire, un president que va deixar un forat de 80 milions i que li deu tot a en Pep Guardiola.

Esteu emprenyats perquè sabeu que sense tramesa electoral les vostres possibilitats són gairebé nules. Nosaltres ja l'hem envïada i està arribant a les llars, tothom m'ho comenta.

Anem bé, anem molt bé! Reagrupament!
+7
-4
Benvolgut Àlex
Anònim ... o no :-), 19/11/2010 a les 13:15
Moltes gràcies Àlex, t'he de dir que despés de tants dies sent en Josep Fourier he tingut un sentiment estrany al veure la teva crítica, sentiment que ha durat només l'instant que he triar a recordar que ja no ho sóc. Sap greu haver d'acomiadar un amic però ja sabia que passaria, l'èxit d'un personatge així en un medi com aquest comporta la seva fi, sobretot quan els contrincants no saben jugar net.

Treballem per Reagrupament, lluitem per Catalunya.
+2
-2
La lògica
Josep Fourier, 19/11/2010 a les 13:15
La lògica diu; deixem de banda tot allò que ens cega i mirem la realitat tal com és. Dels dos partits i sent una pena només hi haurà un amb representació, no sigueu borinots i aneu al vot segur. L'ideari és el mateix pràcticament, si no han nat de la mà és per egòlatres no pas per diferències al decàleg.
Au vinga, si ho esteu desitjant.
+4
-2
rectificació
Àlex A., 19/11/2010 a les 12:50
Llegit el comentari del veritable senyor Fourier m'agradaria aclarir, si cal, que el meu argumentari anava dirigit a l'impostor que s'hi feia passar i felicitar a l'autèntic per la seva bona tria ;)
+13
-2
Canvi de vot
Sebastià, 19/11/2010 a les 12:44
Doncs, a mi més igual la lógica o el vot útil... Sempre he votat CIU i aquest cop votaré Reagrupament, que m'ha convençut i es el partit que més s'ajusta a les meves idees actualment... A Solidaritat hi veig massa núvols negres al seu damunt, no em convenç gens...
+13
-2
Reagrupats: Heu sabut triar.
Carles Viñals Casado, 19/11/2010 a les 12:40
A tots els reagrupats: Aguanteu fermament i no escolteu els cants de sirenes dels qui us conviden a engruixir el que ells anomenen "vot útil", que no és més que la culminació d'una envestida intemperant a la formació que, abans que ningú, alçà la bandera de l'alliberament nacional de Catalunya. (Salvador Cardús). L'únic vot útil és -i serà sempre- el que emetem seguint els dictats del cor i de la recta consciència, lluny de càbales i fredes especulacions sense il.lusió i sense ànima. No desqualificaré el Sr. Laporta, a qui considero un patriota sincer, tanmateix equivocat o, el més probable, enganyat per persones mogudes per interessos força allunyats dels que ell defensa. La lógica més elemental demanava la unió amb la formació pionera de la causa independentista; han triat el seu afebliment per la vía de la divisió. El mal ja està fet; ara, seguiu amb decisió el camí que heu triat, perquè és el correcte. Reagrupats: Endavant, per Catalunya.!!!
+13
-1
Canvi de vot
Sebastià, 19/11/2010 a les 12:32
Doncs, a mi més igual la lógica o el vot útil... Sempre he votat CIU i aquest cop votaré Reagrupament, que m'ha convençut i es el partit que més s'ajusta a les meves idees actualment... A Solidaritat hi veig massa núvols negres al seu damunt, no em convenç gens...
+15
-2
A tots els de SI
anònim, 19/11/2010 a les 12:11
Escolteu, jo voto, a qui hem dona la gana, i, ho sento molt, però jo vull votar a Reagrupament, vosaltres dieu que no sortirem, i que!!!, jo voto amb el cor i amb les meves idees, i sí, vull la independència igual que vosaltres, però vull un representant del meu pais que sigui digne del càrrec que ocuparà, vull votar Reagrupament, i els que volgueu votar a un altre, donc perfecte, però aquí ningú llença cap vot, així que deixeu de tocar els nassos, amb el laporta, i, si ell surt, i no fa el ridícul (cosa que dubto) donc ja el votaré a les properes, però aquest any. Reagrupament, es qui millor es defineix d\\\'acord amb les meves idees, així que ànim doctor, som molts mes del que us penseu!!!
+10
-1
A l'Anonim de les 8'50
Victor Cunill, 19/11/2010 a les 11:22
Aviam si el teu fi olfacte d'analista estilista manté que aqui tots els que diem que votarem RCat som el mateix i un de sol....
Els comentaris que he llegit d'aquest article em fan estar encara mes segur de que el meu vot anirà a la millor candidatura de totes les que es presenten el dia 28.
Hi ha transversalitat, hi ha sentiment de vot en positiu, hi ha ganes de que les coses es facin be.
Jo també votaré Reagrupament. Ara si, ara toca !!!
Visca Catalunya, proper Estat de la UE.
+7
-1
Els de SI?
Anònim, 19/11/2010 a les 10:54
Fixeu-vos en la foto, els cartells de SI no s'han arrencat, costen de veure per què són petits i en blanc i negre però no s'han arrencat. També estic segur que qui hagi arrencat els altres cartells no són de Reagrupament. És simplement una manera, potser bàsica i segurament reprobable, de demostrar estimació per un alcalde que ha fet per ells el que mai no havia fet ningú. Atureu si us plau les campanyes infantiloïdes d'intoxicació.
+12
-3
Si juguessiu net ...
Anònim, 19/11/2010 a les 10:26
Si juguessiu net en Josep Fourier encara signaria els seus posts, però com que per a vosaltres jugar net és una impossibilitat fisiològica ara sóc Anònim.

Per als que no ho sabeu, m'han robat el nick i ara es dediquen a postar com a Josep Fourier dient les rucadetes que podeu llegir. Com que no en tinc gens de ganes d'entrar en batalla i si m'invento un altre nick també me'l robaràn ara posto com a anònim, el que em dona la llibertat de dir el que em ve de gust, han volgut guerra bruta i és el que tindràn. Malgrat tot, com diu un col·laborador espavilat és evident que una mínima anàlisi estilística permet detectar el meu estil. Ja m'està bé, només m'heu de buscar una mica i sabreu quins son els meus posts, fareu el que se'n diu el test de Turing i això no pot ser robat. Suposo que els tancaments també t'han ajudat una mica, oi espavilat?

Bé, seguim endavant malgrat les travetes, no cal que ens hi posem pedres al fetge. Reagrupament és la formació independentista amb millors resultats aquestes properes eleccions i hem de seguir fent campanya per incrementar tan com poguem el nombre d'escons. Aquests quatre anys que venen seràn decisius per la libertat del nostre poble i cal que ens doneu una bona representació.

Votem Independència, votem Reagrupament.
+15
-1
al sr. Fourier
Àlex A., 19/11/2010 a les 10:20
Senyor Fourier,

No puc parlar en nom dels reagrupats però expressaré un sentiment generalitzat segons el meu parer, ens és igual el vot útil, votarem amb coherència amb les nostres idees i per no trair ni la nostra dignitat ni el nostre treball incansable en aquests anys, amb més de 1000 actes a les nostres esquenes, que no tenim una figura midiàtica al capdavant, potser sí, però això ni ho és tot ni és gran part del que es necessita, tenim una base ideològica sòlida, no depenem de ningú i no tenim por.

A més, estem convençuts que els catalans ens donarem presència al Parlament per donar més visibilitat al nostre missatge que no és res més que treballar per la llibertat del nostre país sense esperar res a canvi. Quan siguem independents ens disoldrem.
+2
-21
Recordeu
Josep Fourier, 19/11/2010 a les 09:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+3
-16
Al comentari de les 9.05
Anònim, 19/11/2010 a les 09:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-15
Visca la democràcia!
Anna Sellarés, 19/11/2010 a les 09:44
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-17
No us podeu queixar
Anònim, 19/11/2010 a les 09:05
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-0
Jo RCat
Anònim, 19/11/2010 a les 08:58
Manca de diners. Doncs després de tanta corrupció l'austeritat per mi es el millor sintoma
+4
-0
Fot-hi cola de fuster
Encolador, 19/11/2010 a les 08:53
El secret per que no t'arrenquin els teus es barrejar una mica de cola de fuster a la cola d'empaperar ... no és que no te'ls arrenquin, és que s'hi han de deixar les ungles ... i ni així podran.
+1
-8
Anàlisi textual
Anònim, 19/11/2010 a les 08:50
Una mínima i superfificial anàlisi estilística deixa veure clarament que tots aquests posts a favor de R. surten de la mateixa ma o del mateix taller.
+15
-1
Recursos?
Anònim, 19/11/2010 a les 08:27
Estic totalment d'acord amb el col·laborador de les 07:59. Només voldria afegir un parell de punts.

1. A l'entrevista que se li fa al e-notícies en Jan ACCEPTA que va ser ell qui no va voler unir-se amb Reagrupament. Crec que s'ha estat marejant la perdiu massa temps i ara en tenim la prova definitiva de qui és el responsable de la divisió de l'independentisme.

2. Els recursos de Reagrupament són limitats, però ben gestionats. Hem considerat que malgrat que aquesta és una campanya 2.0 hi ha moltes persones que no accedeixen a la xarxa i davant del buit informatiu dels grans medis tradicionals hem estalviat 80.000€ per fer una bustiada a totes les llars de Catalunya. Solidaritat no ha pogut recollir aquesta quantitat i per tant no farà bustiada, aquesta és una molt mala notícia pels solidaris. Si haguéssim fet pinya, que és el que volíem els reagrupats, aquests recursos s'haguessin pogut sumar en comptes de dividir-se.

Anem bé, anem molt bé, Reagrupament!

+18
-2
Recursos
Anònim, 19/11/2010 a les 07:59
Hi ha un comentari a sota que parla de que en Jan no es va unir amb Reagrupament per la seva manca de recursos. No crec que sigui la lectura correcta. Reagrupament no s'ha volgut endeutar per fer aquesta campanya i ha preferit tirar endavant amb els diners que els reagrupats i els col·laboradors han pogut aportar, en comptes de convertir-se en un esclau dels bancs com ho són la resta de partits per culpa dels seus crèdits milionaris. Entenc que a una persona que el que li agrada és tirar de talonari per solucionar qualsevol escull o comprar suports i que com a conseqüència ha deixat el Barça amb un forat de 80 milions d'euros no li agradés l'estil auster de Reagrupament.

Als reagrupats ens agrada molt!

Votem Independència, votem Reagrupament!
+18
-3
No ens deixem robar
Anònim, 19/11/2010 a les 07:47
Ja veieu que la campanya de robatori de vots segueix endavant. Ara que les enquestes diuen que som el partit independentista amb més suport, amb gairebé el doble d'escons que els nostres seguidors immediats suposo que encara s'incrementarà. Consulteu la pàgina on s'en fa el resum de totes
http://projeccio2010.blogspot.com/

i podreu comprovar-ho vosaltres mateixos. Els reagrupats no votarem altres formacions, els reagrupats votarem:

A BARCELONA, REAGRUPAMENT
A TARRAGONA, REAGRUPAMENT
A LLEIDA, REAGRUPAMENT
A GIRONA, REAGRUPAMENT

Els demés que facin el que vulguin.

Anem bé, anem molt bé, Reagrupament!
+9
-3
Molt preocupant per a Catalunya
Anònim, 19/11/2010 a les 03:55
+10
-2
A Girona i a LLeida tots amb Carretero i Reagrupament
Angel de Catalunya, 19/11/2010 a les 02:41
Tots aquells que volen la milloria de CAtalunya han de votar a Lleida i Girona per Reagrupament, per aconseguir mes Diputats que treballen pel benestar dels catalans.
Si tots els qui vol la independencia voten a la candidatura de Reagrupament a Lleida i Girona, es podria aconseguir 2 diputats en cada, 4 diputats mes en favor de Catalunya al Parlament.

Salut i independencia
+24
-2
Endavant Carretero!
Narcís, 19/11/2010 a les 01:11
Sí la nostre dissortada pàtria, tingues més gent realment valenta, honrada i amb l'empenta d'en Carretero, ja faria temps que seriem independents!
+2
-1
Acte d'avui?
Gerard. R, 19/11/2010 a les 00:57
Tonill o algu de Puigcerdà. Com ha nat l'acte d'avui? Gràcies companys!
+12
-2
Vota Independència
Anònim, 19/11/2010 a les 00:48
Només els cartells de Reagrupament es mantenen intactes a Puigcerdà. Ep! I els de SI també.

+21
-1
Jo també el votaré
Anònim, 19/11/2010 a les 00:37
Sempre havia votat en contra d'algú, per primer cop a la vida voto una alternativa en positiu, que em fa sentir orgullós i que m'agrada proclamar: sóc reagrupat!
+24
-1
puigcerdanes
tonill, 19/11/2010 a les 00:36
sóc de la vila i el sr.Carretero ha estat el meu metge de capçalera, el millor que va fer es tallar la corrupció de CyU i d'altres, honestetat,seriositat i compromìs, per això la gent de Puigcerdà el vam votar en masa i no per siguem rurals i incultes.
+30
-2
Fem córrer la veu
Anònim, 19/11/2010 a les 00:16
Carretero és profeta a la seva terra puigcerdanesa, és a dir, allà l'estimen, perquè EL CONEIXEN.
Quan el poble de Catalunya conegui a Carretero, crec que Catalunya l'estimarà similarment a com va estimar a l'avi, a Francesc Macià.

El primer pas, ara, entrar al Parlament amb diputats.
+8
-30
L'alcalde, el metge, el capellà i el sergent de la Guàrdia Civil
Anònim, 19/11/2010 a les 00:06
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+26
-2
Sí sí sí!!!
Anònim, 18/11/2010 a les 23:41
Si l'alcalde ho fa bé, treballa per la vila i per tota la gent, quin problema hi ha que sigui d'un partit o d'un altre? Carretero va demostrar que no era un sectari enllumenant i asfaltant aquell carrer. Va tractar tots els habitants de Puigcerdà per igual; a diferència, per exemple, dels sociates de Barcelona, que castiguen amb la deixadesa i l'abandonament els barris on no obtenen un ampli suport electoral.
+14
-7
Laporta a favor de l'energia nuclear
Gerard. R, 18/11/2010 a les 23:40
L'altra dia vaig veure el míting del Laporta a la UPF i preguntat sobre les nuclears va dir que hi estava a favor, de fer-ne més no, però de mantenir-les si. O sigui qu o tots moros o tots cristians. També val mes està fora de SI potser? By by Jan
+4
-27
Millor fora que dins, de SI i del Parlament
Anònima, 18/11/2010 a les 23:33
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+34
-1
Reagrupament al Parlament
mozthru, 18/11/2010 a les 23:27
El meu vot i el de la meva família també serà per Reagrupament, ja en podeu sumar 8 més.
+31
-1
Endavant Reagrupament
pepet grill, 18/11/2010 a les 23:22
Encara veurem aquests benemèrits votant Reagrupament. Tota una fita. Un Guàrdia tricornat votant la INDEPENDÈNCIA.
Si ho veig amb els meus ulls, creuré en els miracles.
+33
-1
Bé, Carretero, bé
Anònim, 18/11/2010 a les 23:15
Fa quatre anys vaig votar IC; el dia 28 votaré ben orgullós Reagrupament! Quines ganes tinc que arribin al Parlament i comencin a canviar aquest país!
+2
-27
amic del tricorni
Anònim, 18/11/2010 a les 23:05
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+34
-0
Endavant Reagrupament
Anònim, 18/11/2010 a les 23:04
Es qui hem de confiar?. Quins partits ja ens han enganyat?. Qui té la trajectòria més honesta en càrrecs públics?. Diuen que quan t'estafen la primera vegada, la culpa és de l'estafador, però si t'estafen per segona vegada, la culpa ja és només teva. Quantes vegades ens han enganyat els partits actuals?. I no pensem fer res?. Aquestes i altres preguntes són les que jo m'he fet abans de decidir el meu vot que el penso donar a Reagrupament. Són els que em semblen més sincers, honestos i austers i per això els hi penso fer confiança perquè s'ho mereixen després del gran esforç que estan fent per fer arribar el seu missatge, a base d'un treball voluntari, doncs no cobren dietes, ni transport ni res i s'ho paguen tot de les quotes i donatius dels associats (3500) i simpatitzants. Per això, cal que el 28N tots anem a votar per Catalunya i per una noble manera de fer política al servei de la gent. Endavant Reagrupament.
+31
-1
Poca broma
Sir William Temple, 18/11/2010 a les 23:03
Carretero és molt Carretero. Endavant Reagrupament!
+38
-2
Jo també votaré Reagrupament
Anònim, 18/11/2010 a les 22:53
El vot útil, el que obrirà el camí cap a la independència, el vot de la gent que no afluixa... Reagrupament.
En Joan Carretero l'home que diu: no ens agenollaran mai, mai, mai. Carretero al parlament
+39
-1
mai et farem passar vergonya!!!...
alfons de santes creus, 18/11/2010 a les 22:53

Amb la entrada de reagrupament al Parlament, es sentiran una serie de veritats que encara no s'han sentit mai!!!...

Encara que la nostra representació no sigui molt nombrosa, no tindran mes remei que rebutjar propostes de llei que, si tenen un gram de vergonya, es posaran vermells.

Com diu en Jaume Fernàndez, cap de llista per Lleida: Si votes Reagrupament, mai et farem passar vergonya!!!!

VOTA INDEPENDÈNCIA... VOTA REAGRUPAMENT!!!
+33
-1
honestedat
Anna DM, 18/11/2010 a les 22:49
En Carretero és un candidat honest i fidel als seus principis. Pot agradar més o menys, però no decepcionarà a cap de les persones que el dia 28N li donin el seu suport.

No es pot dir el mateix de'n Laporta. Per més mediàtic que sigui, és un personatge tèrbol que no garanteix confiança. Si a hores d'ara fins i tot se'n riuen a The Guardian!

Necessitem algú seriós que lideri l'independentisme, o no ens pendran seriosament a Europa.

El meu suport, doncs, per a Carretero!
+38
-1
Carretero president, Catalunya independent.
Carles Viñals Casado, 18/11/2010 a les 22:35
Per patriotisme, intel.ligència, coratge i honestedat, que algú voti per mi -ja que jo no podré fer-ho- el Dr. Joan Carretero i Grau. Només homes com ell poden retornar a la política la dignitat perduda i la llibertat al nostre país.
+36
-1
Jo també votaré Reagrupament
Anònim, 18/11/2010 a les 22:30
Ens ha donat més que mostres d'honestedat. Jo també el votaré, i la meva família, i els meus amics i veïns.

Si voteu als altres, als que estan sota sospita d'haver fet estafes al Barça, després no us queixeu.


+43
-2
Fem pinya!
Gerard. R, 18/11/2010 a les 22:25
Sobretot companys hem de fer pinya a Lleida i Girona. En Jaume i en Joan al Parlament poden fer molta feina i deixar en evidència aquesta colla de xupòpters instal·lats en el sistema.
Juns ho aconseguirem! Ara: REAGRUPAMENT
+41
-2
vota reagrupamanet
miquel q., 18/11/2010 a les 22:22
jo votaré Rcat i tu ??
tots junts anem cap a la independencia!!!
+41
-1
orgull
jordidegirona, 18/11/2010 a les 22:22
Per primera vegada podré votar amb orgull. Votaré independència, votaré Carretero, votaré Reagrupament.
+44
-1
Carretero, el vot segur
Catalanista gironí, 18/11/2010 a les 22:21
Carretero va ser alcalde de Puigcerdà entre 1995 i 2003. L'any 1995 va obtenir el 20,5% dels vots. L'any 1999, va obtenir gairebé el 60% dels vots. Això ho diu tot.
+35
-1
Vota Rcat!
Gerard. R, 18/11/2010 a les 22:18
En Carretero és estimat entre els seus, en Laporta és odiat entre els seus (quants no van dimitir a la seva junta? quin suport va tenir el seu candidat oficialista?). NO hace falta decir nada más... al loro!

Visca Reagrupament!
+33
-1
Vota Rcat!
Gerard. R, 18/11/2010 a les 22:04
En Carretero és estimat entre els seus, en Laporta és odiat entre els seus (quants no van dimitir a la seva junta? quin suport va tenir el seu candidat oficialista?). NO hace falta decir nada más... al loro!

Visca Reagrupament!
+2
-51
Vota Laporta i deixa't de romanços
Anònima, 18/11/2010 a les 21:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+7
-43
carretero
Anònim, 18/11/2010 a les 21:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+1
-50
Jua jua jua jua jua jua BORRADMELO
BORRADME ESTE JUA JUA JUA, 18/11/2010 a les 21:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+49
-3
Garantia d'ètica
Anònim, 18/11/2010 a les 21:37
Aquest es un home que va tenir la cartera de conseller i que la va deixar estar perque no va poder aplicar el que havia promès durant la campanya. No podem dir el mateix de CAP ALTRE CONSELLER de la Generalitat des de la seva restauració després de la dictadura.

Aquest és un home al que van fer fora d'Esquerra perquè no va voler callar i fer cas del que li ordenaven perque no hi estava d'acord.

Aquest és un home que tot i presentar-se a les eleccions no ha deixat de treballar com a metge en cap moment. És l'únic candidat a la presidència (comptant els 6 parlamentàris i RCat i SCI) del qual es pot dir això.

És un home que es garantia d'honestedat i d'ètica.
+62
-3
És una bona persona
Anònim, 18/11/2010 a les 21:24
És una bona persona, i lidera el partit independentista amb més possibilitats de fer una bona entrada al parlament.

Voteu-lo, doneu-li una oportunitat, ja coneixeu la seva manera de fer les coses, austera i amb pocs escarafalls, honrada i directa. Serà el primer vot de la vostra vida del que us sentireu orgullosos quatre anys després quan toqui tornar a votar.

Votem Independència, votem Reagrupament.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: