COMENTARIS

+
3

-
0
LamentableAnònim, 18/11/2010 a les 19:56
Infinitament lamentable el nivell dels comentaristes, sobretot els que veuen fantasmes, tenen assegurats no se molts escons o voten un o altre partit. Els més divertits els provocadors professionals, que supose que no son de cap costat i fan que uns i altres es barallen.
Però som molts el que no caurem al seu parany seguirem treballant votant i avançant cap a un estat independent.
El dia 28 sentireu una estranya amargor, en veure que els vostres esforços han estat estèrils i el nombre d'independentistes al parlament, serà molt superior al que ja en aquests moments vos desespera.

+
4

-
0
Perplex !Enric, Canet, 18/11/2010 a les 19:47
Sembla mentida que la feina d\\\\\\\\\\\\\\\'alguns, sigui treure vots de Solidaritat, per que vagin a Reagrupament. Jo personalment espero que a Reagrupament li vagi molt be, però no a costa de Solidaritat. Si realment es vol la Independencia, a qui es tindria de intentar treure els vots es a CIU i PSC, que ja han tingut l\\\\\\\\\\\\\\\'oportunitat de gobernar i ja hem vist el que han fet!

+
2

-
0
Perplex !Enric, Canet, 18/11/2010 a les 19:41
Sembla mentida que la feina d\\\\\\\\\\\\\\\'alguns, sigui treure vots de Solidaritat, per que vagin a Reagrupament. Jo personalment espero que a Reagrupament li vagi molt be, però no a costa de Solidaritat. Si realment es vol la Independencia, a qui es tindria de intentar treure els vots es a CIU i PSC, que ja han tingut l\\\\\\\\\\\\\\\'oportunitat de gobernar i ja hem vist el que han fet!

+
2

-
2
Ja ho sabia que ho farienJosep Fourier, 18/11/2010 a les 19:25
Ja ho sabia que un dia ho farien, ja ho sabia que un dia no podrien resistir la temptació de fer servir el meu nom per atacar-nos. També sabia que aquest dia arribaria quan es veiessin perduts, avui les enquestes demostren que Reagrupament va endavant i que Solidaritat està estancada i avui han fet el que jo predia.
He decidit canviar de nick i prescindir d'en Josep Fourier. De fet ja feia temps que ho tenia pensat, quan un personatge pot ser copiat no pot passar massa temps sense que els voltors l'ataquin i se n'emparin, no cal preocupar-se. Si em dono un nick és perquè així el meu punt de vista és identificable i per tant criticable en la seva línia de raonament, allò que defensa sempre en Popper. Com que a ells els agrada molt més l'anonimat per poder anar deixant les seves mentides els molestava aquesta franquesa i amb aquest atac groller m'obliguen a prescindir d'en Josep. Això no vol dir que marxi, ara mateix m'invento un nou nick i sinó posto com a Anònim que és el que es mereixen, volen guerra bruta? guerra bruta tindràn.
Les enquestes ens donen gairebé el doble d'escons, el vot útil és Reagrupament a Barcelona, Tarragona, Lleida i Girona.

+
1

-
1
Porto 16 hores esperant una simple resposta.xescus, 18/11/2010 a les 18:48
Potser m’he saltat algun comentari, però no he vist cap resposta.
Militants o simpatitzants (o almenys que ho feien veure) de SCI han criticat durament que, en el cas que es pugui tornar a repetir el tripartit, RCat votarà a la investidura del Mas (per impedir el tercer tripartit).
Necessitaria dons que m’aclaríssiu un dubte. Creia que SCI no votaria en Mas a no ser que es comprometi amb la DUI (o almenys segons el Benjamí, 17/11/2010 a les 11:11), però segons ‘...el cap de llista per Barcelona ha fet una crida a votar SI per evitar "un nou tripartit, la sociovergència o que CiU pacti amb el PP"’. Obtenir el 68 escons entre RCat, SCI i ERC no ho veig massa probable, a igual que CiU accepti declarar la DUI, però veig molt probable (per bé o per mal) que CiU obtingui entre 40 i 60 escons.
M’agradaria saber com pensen evitar repetir el tripartit, el pacte CiU-PSC o CiU-PP sense oferir els seus vots al Mas.

+
1

-
2
DolentotsJosep Fourier, 18/11/2010 a les 18:47
Males persones, feu el favor de passar pel facebook de Reagrupament i feu-vos amics (hem de superar als de Solidaritat Catalana que només tenen tretze-mil).
I per enquestes reals i contrastades podeu passar pel bloc d'un cosí que tinc on portem set escons, guau!
Reagrupa't i no t'oblidis de portar a un amic el dia 28, que si no ho fas ens quedem fora...

+
1

-
3
Ui siAnònim, 18/11/2010 a les 18:39
ka dulens ka son als reagrupats, sí o no? astá da putamara ka vuteu en yan!

+
8

-
2
Jo també SI!Anònim, 18/11/2010 a les 18:05
Jo no tenia clar a qui votar però després de veure com actuen per aquí els reagrupats en una noticia sobre laporta... he decidit votar solidaritat!
Visca Catlunya!

+
7

-
0
EsperancesAnònim, 18/11/2010 a les 17:53
Jo que tinc vuitanta anys i seixanta-dos d'exili polìtic i que soc l'unic que visc dels quince que varem marxar, penso que l'arbre es mira per els fruits. Laporta , d'aquì es veu que es el que pot treure'ns de la vergoya que portem els catalans que estimem Catalunya, la nostra pàtria.

+
9

-
0
A casa solidaritat!!!toni + 4, 18/11/2010 a les 17:52
A casa votarem solidaritat... Som-hi Joan ja tens 5 vots!

+
4

-
8
12!! no em facis riure!!Segador, 18/11/2010 a les 17:08
Noi! llegix el resum de les enquestes, SCI 4 i estable mentre que Reagrupament en té 7 i va de pujada! El tractor Reagrupat li està fotent canya de la bona al Ferrari que ja no té benzina!!! I encara falta la traca final!!
Visca la terra!

+
7

-
1
La porta del celAnònima, 18/11/2010 a les 17:05
Laporta, la porta per entrar al cel de la llibertat i no tornar a sortir-ne MAI MÉS! Laporta president, Catalunya independent! Paparres digitals de rc, fora del camí de la llibertat o uniu-vos al projecte realment engrescador/guanyador; Doctor carretero, al Cap.

+
4

-
0
SAEZ es Monitlla?Anònim, 18/11/2010 a les 16:56
Votar erc es votar montilla! ara, erc no treurà ni 9 diputats i SI, com a mínim 12; Catalunya no traga al tripartit, no traga a ERC-ATUR per tothom menys per a ells i al poca-vergonya del Saez de Lleida, exemple clar de la corrupció descomunal d'ERC-MONTILLA!

+
2

-
8
RCATAnònim, 18/11/2010 a les 16:32
No us deixeu enrredar, per Barcelona RCAT

+
3

-
7
Espia!Anònim, 18/11/2010 a les 16:29
Quin cunyat? el que ens van dir fins a tres vegades que no era frankista i després ho era??

+
8

-
13
L'encarregatJosep Fourier, 18/11/2010 a les 15:58
Com que l'encarregat de fer la campanya de robatori de vots em convida un altre cop, un altre cop sentint-ho mot us he de dir el que ja sabeu, avui però tinc una petita sorpresa que em guardo pel final. Estareu d'acord malfgrat que ja li comença sortir el riure nerviós de qui sap que està fent el ridícul no treu que el respongui. No fos cas que hi hagués alguna persona de bona voluntat que es creies aquesta campanya, tan bruta i traïdora que sembla que l'hagin pensat els peperos.
VOT ÚTIL, les reagrupades i els reagrupats hem decidit fer vot útil aquesta campanya, per tant votarem:
A BARCELONA REAGRUPAMENT!
A TARRAGONA REAGRUPAMENT!
A LLEIDA REAGRUPAMENT!
A GIRONA REAGRUPAMENT!
Aquest és l'únic vot útil que hi ha, el vot del partit que ja té 7 escons i segueix pujant segons les anàlisi més fiables de les que es disposa, basades en la combinació de totes les enquestes a fi i efecte d'eliminar biaixos i aconseguir el resultat més fiable possible. Aneu a
http://projeccio2010.blogspot.com/ i ho comprovareu.
I ara qui riu, cap de trons? Plega que estàs fent el ridícul tu i el teu riure nerviós.
Anem bé, anem molt bé! Reagrupament!

+
12

-
4
independència!!!sheen, 18/11/2010 a les 15:48
Perdoneu però algú ho havia de dir, estic d'acord amb l'angel de catalunya!!! L'important és votar independència però si teniu dubtes entre reagrupament i solidaritat per concentrar el vot independentista i evitar perdre representació el millor és votar solidaritat a bcn i tarragona i reagrupament a lleida i girona (ho diuen totes les enquestes).
Si esteu d'acord feu-ho correr!!!
Salut i independència!!!
PD: josep furier espero la teva rèplica!!hahahaha

+
2

-
4
AL TIPEJO AQUEST QUE NO PARA DE REPETIR EL MATEIX ESCRITAnònim, 18/11/2010 a les 15:09
Noi, ja has cagat avui? ho dic perquè si et passes el dia repetint bajanades sobre no se quin cunyat, no deus tenir ni temps de cagar. Ja no diguem temps per fer quelcom útil.
Vinga continua remenant que la merda de la muntanya no fa pudor......

+
2

-
5
AL TIPEJO AQUEST QUE NO PARA DE REPETIR EL MATEIX ESCRITAnònim, 18/11/2010 a les 15:02
Noi, ja has cagat avui? ho dic perquè si et passes el dia repetint bajanades sobre no se quin cunyat, no deus tenir ni temps de cagar. Ja no diguem temps per fer quelcom útil.
Vinga continua remenant que la merda de la muntanya no fa pudor......

+
10

-
1
JO HI ERAAnònim, 18/11/2010 a les 14:59
FEIA GOIG, MOLT GOIG. El Kurssal era ple de gom a gom.Digui el que digui el Tedó, que: o encara no aprés a contar, o s'entrena per a policia Local. REGIÓ 7, diari de Manresa, diu que érem prop de 800 persones, i aquest si que saben mesurà la gent que hi ha al teatre.
Aquest que van en tractor, perquè no van voler pujar al cotxe, critiquen perquè tenen enveja, ja que ells no omplirien ni una cabina telefònica. Si no, que diguin quanta gent va anar-los a veure als Carlins? una vintena?

+
11

-
1
a favor de SCAnònim, 18/11/2010 a les 14:50
jo he estat als 2 mitings de Manresa, el de fa uns dies de reagrupament amb en carretro i no erem més que 50 persones, ahir jo diria que hi havia 700 persones...a mi m'han aclarit els dos actes el que he de votar: mateix discurs, però la magnitut i la potència d'uns i els altres és clara a favor de Solidaritat

+
3

-
2
AL TIPEJO AQUEST QUE NO PARA DE REPETIR EL MATEIX ESCRITAnònim, 18/11/2010 a les 14:47
Noi, ja has cagat avui? ho dic perquè si et passes el dia repetint bajanades sobre no se quin cunyat, no deus tenir ni temps de cagar. Ja no diguem temps per fer quelcom útil.
Vinga continua remenant que la merda de la muntanya no fa pudor......

+
3

-
0
vota o no la investidura?xescus, 18/11/2010 a les 14:01
(Com que no he vist cap resposta ho torno a repetir)
Necessitaria que m’aclaríssiu un dubte. Creia que SCI no votaria en Mas a no ser que es comprometi amb la DUI (o almenys segons el Benjamí, 17/11/2010 a les 11:11), però segons ‘...el cap de llista per Barcelona ha fet una crida a votar SI per evitar "un nou tripartit, la sociovergència o que CiU pacti amb el PP"’. Obtenir el 68 escons entre RCat, SCI i ERC no ho veig massa probable, a igual que CiU accepti declarar la DUI, però veig molt probable (per bé o per mal) que CiU obtingui entre 40 i 60 escons.
M’agradaria saber com pensen evitar repetir el tripartit, el pacte CiU-PSC o CiU-PP sense oferir els seus vots al Mas.

+
3

-
3
Puntualitzar al Robert (12:02 Ara Solidaritat)xescus, 18/11/2010 a les 13:58
- RCat sempre ha dit que no és equidistant, abans CiU que PSC. Ara bé, tal com recordo RCat només votarà a la investidura d’en Mas en cas que es comprometi la DUI o es pugui tornar a repetir el tripartit. Si creus que m’equivoco posa un enllaç per demostrar-ho.
- Si s’obtinguessin 68 escons entre RCat, SCI i ERC i no es declara la independència és per demanar responsabilitats a algú. Per tan no té sentit un govern independentista, ja que declararà la DUI, es validarà amb un referèndum i després es tornen a fer eleccions per saber qui governa.
- "Jo deixaria fumar a tot arreu", denota un fumador, però d’intolerant res, ja que és cada un decideix fumar o no. Seria bo que posessis l’enllaç d’on ha fet aquestes declaracions, perque sembla una qüestió personal i no política de partit.
- Crec que la declaració exacte era “si Laporta no ve amb nosaltres, nosaltres anirem amb el Laporta”, també s’ha de dir que llavors el Laporta estava moralment reagrupat. I si, son declaracions que no hauria d’haver fer, i és de les poques coses que no ha complert. Un dels motius del perque el Laporta no va anar a RCat va ser una qüestió econòmica (volia més diners per la campanya), l’altre que no estava d’acord amb algunes qüestions de la llista (
http://www.avui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/332199-tenim-la-ment-adormida-per-culpa-de-ciu-i-erc.html). Si no recordo malament, que RCat va ser l’únic partit que va respondre a la crida de solidaritat, i veient tal com anaven les coses, se’n va desdir.
Agrairia que responguessis a la pregunta que havia fet amb anterioritat (i que torno a repatir).

+
14

-
2
solidaritatAnònim, 18/11/2010 a les 13:58
En comptes de criticar tant en Laporta i Solidaritat com fan els espanyolistes a Reagrupament intenteu convèncer a la gent que us voti que bona falta us farà per entrar al Parlament.
Joan Laporta el més català i el millor president del millor Barça de la història.
LAPORTA PRESIDENT CATALUNYA INDEPENDENT

+
7

-
27
NO SIAnònim, 18/11/2010 a les 13:29
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Hi han opcions millors que votar Laporta, és un personatge que no és de fiar. Amb els espies del barça, la pasta que s'ha gastat, cada dos per tres li dimiteixen la junta, es pega pel carrer amb gent...
És una persona grisa!

+
31

-
1
jo quiero la independenciaantonio, 18/11/2010 a les 13:24
soy castellanoparlante y qué? tambien hablo catalan porqué nací en cataluña, pero mi lengua materna es el castellano,
votaré laporta porqué quiero quedarme a vivir en catalunya,y la unica solucion que veo a la crisis economica que sufrimos es la independencia,me importa un rabano luz de gas, cuñado franquista y todas las chorradas que se les ocurran ( quien esté libre de pecado que tire la primera piedra)soy culé y admiro el trabajo que hizo laporta, para mi el mejor presidente de la historia del club,

+
5

-
31
No Laporta!Anònim, 18/11/2010 a les 12:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Votar Laporta és votar si a l'estatut, com va fer ell, ens va enganyar amb el seu cunyat franquista, s'ha patejat els calers del Barça amb festes, dones i altres coses.

+
26

-
13
Ara SolidaritatRobert, 18/11/2010 a les 12:02
Frases d'en Carretero:
- "Donaré suport a Mas" (el primer que va retallar l'estatut, traint així a Catalunya)
- "Un govern independentista sera un desgavell" (què vol doncs tenir vostè majoria absoluta? no va dir que lluitaria per la unitat...? ejem...)
- "Jo deixaria fumar a tot arreu" (denota una persona intolerant)
- "Joan Laporta vindrà Rcat o ens anirem amb ell" (això demostra que no té pas personalitat, necessita dels demés, i al final no va pactar amb ell, per culpa de la seva amant, la jove Sandra Lomas)
I els atacs continuos a Solidaritat denoten un ressentiment. Un polític no pot tenir resentiment, intolerància, hipocrèsia... ni tampoc creure's que es pot saltar uns estatuts, com els que es va saltar a Rcat, dictador? fora fora... fa temps que ha perdut la meva confiança, i cada cop les diu més grosses, ja vaig fer bé ja d'anar-me'n.
Visca Solidaritat, per molt que us pesi els reagrupats

+
24

-
10
Ara SolidaritatRobert, 18/11/2010 a les 12:00
Frases d'en Carretero:
- "Donaré suport a Mas" (el primer que va retallar l'estatut, traint així a Catalunya)
- "Un govern independentista sera un desgavell" (què vol doncs tenir vostè majoria absoluta? no va dir que lluitaria per la unitat...? ejem...)
- "Jo deixaria fumar a tot arreu" (denota una persona intolerant)
- "Joan Laporta vindrà Rcat o ens anirem amb ell" (això demostra que no té pas personalitat, necessita dels demés, i al final no va pactar amb ell, per culpa de la seva amant, la jove Sandra Lomas)
I els atacs continuos a Solidaritat denoten un ressentiment. Un polític no pot tenir resentiment, intolerància, hipocrèsia... ni tampoc creure's que es pot saltar uns estatuts, com els que es va saltar a Rcat, dictador? fora fora... fa temps que ha perdut la meva confiança, i cada cop les diu més grosses, ja vaig fer bé ja d'anar-me'n.
Visca Solidaritat, per molt que us pesi els reagrupats

+
6

-
35
No LaportaAnònim, 18/11/2010 a les 11:19
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Votar Laporta és votar si a l'estatut, com va fer ell, ens va enganyar amb el seu cunyat franquista, s'ha patejat els calers del Barça amb festes, dones i altres coses. Hi han altres opcions millors!

+
38

-
6
¡¡¡¡JAN PRESIDENT, CATALUNYA INDEPENDENT!!!!Lluís__, 18/11/2010 a les 11:11
Anims Jan que estem amb tu.
Jo ja tinc a dos membres de la meva familia convencuts anaven a votar CiU i ara votaràn el SI, ara estic treballant dos membres mes!!!

+
2

-
10
MÉS LLUMJofre, 18/11/2010 a les 11:10
Si nen si, arribareu al Cel, i us rebran àngels i arcàngels, i us portaran directament al siquiàtric, a vosaltres i als demés il·luminats per tots els salvapàtries i vedets autoanomenades independentistes. I allà, per fi,allà -al siquiàtric- sereu feliços xisclant tot el dia indepèndència, mentre deixeu que la feina pel país, és a dir, la liquidació del Tripartit de la vergonya -creat per uns altres autoanomenats independentistes, ERC- la facin uns altres.

+
1

-
13
Lopez-Tena d'acotxador?Felip, 18/11/2010 a les 11:09
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
S'entén doncs que Laporta farà d'anxeneta?

+
29

-
4
Jo votaré SIAnònim, 18/11/2010 a les 11:02
L'autonomia que ens cal és la de Portugal.
A mi ningú m'enganya, Catalunya no és espanya!
Si ens destrossen les contrades alçarem les barricades!
Si ens toquen els collons matarem tots els borbons!
Al cel estrelles,al mar aigua salada,i al cor d'1 català la senyera i l'estelada.
Sobre terra, mar i vent CATALUNYA INDEPENDENT!!!!
VISCA CATALUNYA

+
6

-
30
gràcies però millor ERCMarc santi, 18/11/2010 a les 10:48
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Molt bè, Laporta i companya, però la majoria d'independentistes seriosos i amb estudis minims votarem Esquerra. Sort de totes maneres a SI i Reagrupament.

+
12

-
0
Cal recordar!!!Fallen, 18/11/2010 a les 10:45
Potser cal recordar algunes noticies que quasi no han tingut ressò en els mitjans de comunicació. La intenció era fer callar a les noves formacions independentistes i no donar més arguments als seus possibles votants. Valoreu vosaltres mateixos.
Si creieu que se n'ha de fer ressò, passeu aquesta informació a tanta gent com pugueu. Cal una regeneració de polítics i partits ja.
http://estemfotuts.blogspot.com/2010/11/no-eren-prou-noticia.html

+
9

-
34
No LaportaAnònim, 18/11/2010 a les 10:08
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Votar Laporta és votar si a l'estatut, com va fer ell, ens va enganyar amb el seu cunyat franquista, s'ha patejat els calers del Barça amb festes, dones i altres coses.

+
35

-
7
no va más!casanova, 18/11/2010 a les 10:06
Tenim un cap de llista carismàtic i un equip de gent competent i amb ganes de fer coses per aquest país, només assolirem la independència si els hi fem confiança votant en massa a SCI.
Segur que ja passem dels 10 diputats! quines ganes de que arribi el 28.

+
6

-
33
No LaportaAnònim, 18/11/2010 a les 10:04
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Votar Laporta és votar si a l'estatut, com va fer ell, ens va enganyar amb el seu cunyat franquista, s'ha patejat els calers del Barça amb festes, dones i altres coses.

+
10

-
29
A vegades, fan llenya!!Anònim, 18/11/2010 a les 10:01
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Senyor Laporta. felicitats per l'acte de Manresa!!. 500 persones, 600, 700... No ve d'un pam!! Pensi que n'hi a moltes més, milers, que li recriminem que hagi estat vostè i els dos altres tenors que l'acompanyen els qui, canviant els seus plantejaments polítics en dos dies, han dividit l'independentisme i han fet molt de mal a Catalunya.
Que tingui sortl li auguro un desgavell notable!!.
Jo, mentrestant continuaré treballant per REAGRUPAMENT, l'única opció seriosa independentista.
VOTEU REAGRUPAMENT. NOSALTRES NO US FAREM PASSAR VERGONYA
OBJECTIU: Grup parlamentari propi!!!

+
7

-
1
Votar erc? memòria històrica!!carnús de cal bordoll, 18/11/2010 a les 09:56

+
8

-
3
Puigcercos es un xarlatan de fira de ripoll i poca cosa més!Anònim, 18/11/2010 a les 09:40
Homenet Templet, vols dir que anar a veure a l'elemental pallasso Puigcercos, es anar a veure a un home racional? En Puigcercos es un xarlatan per a homes i dones sense cap estudi! fa pena, pobre xarlatan-cercós!

+
5

-
22
Persones o puntsSir William Temple, 18/11/2010 a les 09:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Tots aquests que compteu, compteu persones o punts? És que amb el subMadí no saps mai què compten. Van tirar cacahuets al final de l'acte? És que la majoria hi van anar a veure el Laporta com aquell qui va a qualsevol altre espectacle, només per a passar l'estona.

+
5

-
1
Vot independentistaSegador, 18/11/2010 a les 09:31
"E" no és independentista, potser ho havia estat, però avui en dia no ho és. Per ser alguna cosa cal demostrar-ho i l'únic que ha demostrat "E" és que es/ens venen als espanyols amb una alegria i un 'desparpajo' que avergonyirien a qualsevol 'xapero' bregat en mil batalles.

+
7

-
1
Catalunya o erc..montilla el que pilla cada dia, i sino la Hernandez, la patrona d'erc!Anònim, 18/11/2010 a les 09:21
Vot util pel Montilla, bretol d'erc-psc, la mateixa mandonguilla; d'estafadors del tripartit, tots n'esten tips!!! Puigcercos al PSOE, prou estafes electorals!! robar vots pel PSC, es esser uns traidors!!

+
2

-
18
Amb patinetAnònim, 18/11/2010 a les 09:20
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Votar ERC és votar Catalunya, l'únic vot útil independentista

+
9

-
1
Cap vot al montilla, cap vot a Esquerra!Anònim, 18/11/2010 a les 09:16
Quan vec al Benach vec al Montilla amb l'escolanet Carod ensumant-li el darrera; votar erc es votar al Montilla i la seva colla d'espanyols neo-fatxes del PSC!!! PER CATALUNYA, CAP VOT AL NEO-NAZI MONTILLA I LA SEVA ERC-ESPAÑA!!!

+
4

-
7
IJ el nou partitAnònim, 18/11/2010 a les 08:58
IJ , independencia ja es el nou partit que garanteix que amb 10 diputats serem independents el dia 29 de novembre, no voteu sci ni ract (colla de caspossos friquis) voteu-nos a nosaltres, el nostre lider era guardia civil pero s'ha fet independentista,

+
37

-
2
No a TV3Anònim, 18/11/2010 a les 08:20
No a la informació electoral de TV3. Censura qualsevol partit independentista.Ni que fos de Berlusconi!

+
7

-
19
!Qué Barbaridad!Anònim, 18/11/2010 a les 08:03
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
¿Se tomarán un ácido tamaño mega especial que les llevará al espacio espacioso?

+
13

-
29
Campanya de robatoriJosep Fourier, 18/11/2010 a les 07:41
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Veig que els "germans" solidaris seguiu intentant robar vots. Cada cop que ho feu us respondré. Em sap greu per les persones que ens han d'aguantar, però com que sempre comenceu vosaltres en sou els responsables.
VOT ÚTIL, les reagrupades i els reagrupats hem decidit fer vot útil aquesta campanya, per tant votarem:
A BARCELONA REAGRUPAMENT!
A TARRAGONA REAGRUPAMENT!
A LLEIDA REAGRUPAMENT!
A GIRONA REAGRUPAMENT!
Aquest és l'únic vot útil que hi ha, el vot que no es ven, el vot de la gent que ha estat capaç d'organitzar una campanya sense haver de demanar diners a ningú, una campanya econòmica però efectiva a base de voluntat, imaginació i ovaris!
Anem bé, anem molt bé! Reagrupament!

+
3

-
19
Diputats IndependentistesAngel de Calunya, 18/11/2010 a les 03:05
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Passem tots la idea Estrategia Unitaria per aconseguir mes DIPUTATS INDEPENDENTISTES, votar tots a LLEIDA i GIRONA a REAGRUPAMENT. i a TARRAGONA I BARCELONA a SOLIDARITAT.
HEM d, UNIR FORCES i sumar, sumar units votants tots en la mateixa direccio, fent pinya.
Passem la idea i aconseguirem mes DIPUTATS, sino podem treure molts vots, pero molts pocs DIPUTATS que es allo que conta

+
14

-
3
harakiri nacional el 28NOOOOOOOOOOalmogaver, 18/11/2010 a les 02:32
que els porcs (PIGS) escanyols no ens arrossegin a l'abisme!!!
http://gonzalolira.blogspot.com/2010/11/is-europe-coming-apart-faster-than.html#more
INDEPENDENCIA EXPRESS O LA MERDA ENS DEPASSARA EL COLL!!!
votar cacics unionistes ultraprovincians con cyu is un puto suicidi!!!!! es tornar a la inmundicia franquista mes grollera i miserable!!!

+
8

-
3
vota o no la investidura?xescus, 18/11/2010 a les 02:30
Necessitaria que m’aclaríssiu un dubte. Creia que SCI no votaria en Mas a no ser que es comprometi amb la DUI (o almenys segons el Benjamí, 17/11/2010 a les 11:11), però segons ‘...el cap de llista per Barcelona ha fet una crida a votar SI per evitar "un nou tripartit, la sociovergència o que CiU pacti amb el PP"’. Obtenir el 68 escons entre RCat, SCI i ERC no ho veig massa probable, a igual que CiU accepti declarar la DUI, però veig molt probable (per bé o per mal) que CiU obtingui entre 40 i 65 escons.
M’agradaria saber com pensen evitar repetir el tripartit, el pacte CiU-PSC o CiU-PP sense oferir els seus vots al Mas.

+
19

-
3
700 persones!Anònim, 18/11/2010 a les 02:01
Estic d'acord amb els comentaris que diuen que hem sigut 700 persones! La platea era plena i ja hi caben 507 persones! I el primer pis estava a més de la meitat!

+
11

-
1
ERCel senyor ramon, 18/11/2010 a les 01:11
Correctiu a ERC?
venint d'un convergent no me'n refio gaire
jo dic que l'independentisme, tot suma
però la convergència-i-unió és un llast de patums que ja fa massa anys que és allà mateix
ara l'Artur, aquell que fóu conseller en capp, ens voldria vendre un altre cop la moto del Majestic
quina estafa!

+
17

-
12
Compteu a favor de RCatAnònim, 18/11/2010 a les 01:04
He parlat amb tres persones que han anat al Kursaal de Manresa (TRES!!!). Totes tres, que no es coneixen entre elles, m'han dit que hi havia 700 persones, com diu un altre company. Per què Nació Digital, un digital d'orientació sobiranista, en rebaixa la xifra?
Seria molt extrany, però tots sabem com n'és d'amic el Cot del Carretero.

+
30

-
1
gràcies nació digital!carlos, 18/11/2010 a les 01:03
gràcies nació digital! gràcies per informar de Solidaritat i Reagrupament quan cap mitjà de comunicació més ho fa! Esteu demostrant que es pot informar de tot sense imposar blocs seguint criteris periodístics! el resultat del 28N us donarà la raó. endavant companys!

+
24

-
3
ERC es mereix un fort correctiu de càstigJep, 18/11/2010 a les 00:54
Als d'ERC els agrada dir que l'independentisme augmenta gràcies a les contradiccions que ells han fet aflorar. Curiosa percepció aquesta. Si fos gràcies a ells, lògicament aquest augment independentista és veuria reflectit en un augment correlatiu en la intenció de vot vers ERC i no el contrari, com passa. Més aviat crec que si l'independentisme augmenta i ERC recula, és precisament perquè molts catalans i catalanes han obert els ulls veien la monumental errada estratègica d'ERC fent president a Montilla i les nefastes repercusions que això ens ha portat. I per tant, ERC s'endurà un fort correctiu de càstig. Se'l mereix.

+
24

-
4
ERC, no gràcies!Jep, 18/11/2010 a les 00:37
ERC ha perdut tota credibilitat. Votar ERC és votar Montilla. Ara marquen paquet, com sempre han fet davant unes eleccions, i desprès, si poden, fan president a Montilla i s'obliden de la independència, preocupats només de treure-li les castanyes del foc a un personatge que obeeix incondicionalment els dictats de Ferraz i els interessos del PSOE. Em pregunto, a canvi de què? hem avançat nacional, econòmica, politica i culturalment? o han avançat els que ens volen més assimilats a Espanya i més debils nacional i linguísticament. El seu pas pel govern ha representat un augment significatiu del nostre autogovern, una reducció significativa de l'espoli que patim, una consolidació de la nostra llengua? o al contrari, ens hem espanyolitzat més que mai, hem perdut prestigi i hem reculat significativament en les nostres aspiracions. Això si, alts càrrec, endollats al servei d'aquest govern psoeista i deutes, a dojo.

+
19

-
33
Luz de GasAnònim, 18/11/2010 a les 00:30
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El castell el farem borratxos a la luz de Gas!! amb el cunyat frankista, que va assegurar i jurar que no ho era.

+
26

-
3
eren mésAnònimet, 18/11/2010 a les 00:20
El Kursaal de Manresa hi caben 800 persones entre baix i dalt.
A baix estava totalment ple i a dalt n'hi cabien encara unes 100. Per tant, la gent que hi havia, amb força precisió era de 800-100 = 700.
Els 500 que poseu estan mal comptats.

+
4

-
21
RecomanacióAnònim, 18/11/2010 a les 00:20
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Si veieu a cinetube.com la película "Hitler", veureu una còpia del Nacionalisme actual, la intolerància, uns fèbenoles tots els seus seguidors, creient que tots els mals venen de fora i de la gent inferior, un complexe de superioritat, intolerància, i a tota hora cantant el himne. ¿No us adoneu conta que el Nacionalisme el que fa es aixecar els instintes més bàsics de l´home, com la por, el sentit de pertenença, el amagatall de les frustracions. !Collons sempre ha de ser tard quand ens donem conta de la pèrdua de temps i esforços i tan d´odi aixecat.

+
16

-
28
Jo tinc la pinya !!!Miquel I, 18/11/2010 a les 00:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Faran de pinya del castell:
-Els 30 directius que li han plegat al Laporta.
-El cunyat Franquista que va col.lar a la junta i va defensar davant l´assamblea.
-L´oliver que espia a companys de junta
-El dicatador d´Uzbekistan amb el que fa negocis
- El Villar que era el seu amic de l´anima.

+
23

-
17
Anem molt béJosep Fourier, 18/11/2010 a les 00:10
Anem bé companys! Anem molt bé! No fem cas dels que ens volen robar el vot, no fem cas dels que ens volen desanimar. Sortim al carrer a fer campanya en positiu, col·laborem als medis per proclamar el nou futur i el 28 votem l'única alternativa seriosa, la que no pactarà mai.
Votem independència, votem Reagrupament!

+
22

-
3
Cal votar Independentista.Joan père "el Rossello" , 18/11/2010 a les 00:10
CIU i ERC no en fet rés en 20 anys per Catalunya i jo diu a tothom que cal votar Solidaritat Catalana o Reagrupament i res mes perqué tots els altres han traicionat el Poble Catala !!!
VISCA CATALUNYA LLIURE i INDEPENDENT.

+
27

-
8
ara erc?jajajajaAnònim, 18/11/2010 a les 00:09
Ara ERC? esteu flipant Esquerra demana un referendum en la proxima legislativa que molt amablement l\\\' estat espanyol us deixara fer jajajaj, no digueu ximpleries VOLEM LA DECLARACIO AL PARLAMENT volem 68 diputats independentistes de debo no d\\\'esquerra , ja ens han enganyat suficient.
VOTA LAPORTA, VOTA SOLIDARITAT CATALANA

+
16

-
28
Fantasmes al Kursaal de ManresaAnònim, 18/11/2010 a les 00:06
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
11

-
31
Luz de GasAnònim, 18/11/2010 a les 00:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El castell el farem borratxos a la luz de Gas!! amb el cunyat frankista, que va assegurar i jurar que no ho era.

+
33

-
1
amb folre i manillesen Peirot, 17/11/2010 a les 23:54
Ai Jan tant de bo que tinguis raó,
un bon castell és el que ens cal però no oblidis que perquè no faci llenya abans d'hora al castell li calen moltes mans a fer pinya i aquesta pinya la fa el poble
Això no és una lluita de partits
La independència és la lluita d'un poble i aquest poble ara es desperta i, en part, és gràcies a la teva força i dels que et fan costat
Però el dia 28 ens calen totes les mans i tots els braços, dones, homes, grans i petits, negres i blancs, per aixecar aquest castell que arribi fins el cel
Votem independència, si cal, amb folre i manilles

+
33

-
5
Combatre el boicot dels mitjansEndavant SCI, 17/11/2010 a les 23:47
Endavant SI..us heu de fer veure per tot el pais com ja esteu fent..perque els mitjans de comunicacio que tenim actualment no contemplen la realitat del que esta passant...els resultats seran de sorpresa...molts anims...

+
7

-
35
ARA ERCjordiiii, 17/11/2010 a les 23:47
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Un castell que serà el primer que fa en sa vida el Laporta.
Ara ERC, ara Benach !!!!