COMENTARIS

+
2

-
0
ERC ESPANYOLISTAGUERAU, 16/11/2010 a les 20:19
ERC i PUIGCERCÓS COM LA RESTA DE PARTITS EXCEPTUANT SCI I RCAT FAN CANPANYA ESPANYOLIST. LÀMBIT D'ACTUACIÓ POLÍTICA D'ERC ÉS ESPANYA NO PAS CATALUNYA. ELS TENTACLES DEL FRANQUISME SÓN LLARGS

+
1

-
0
Ens hi juguem massa Carme - Baix Llobregat, 16/11/2010 a les 20:07
TV3 prohibida al País Valencià, lleis que normalitzen el català recorregudes, ciu dient que no aplicarà la llei del cinema per massa "dura", o que primer cal acabar amb la crisi i després ja parlarem de concert i referèndums (joseantonio duran lerida, aquest cap de setmana..). Sense una massa crítica de diputats independentistes al Parlament i als ajuntaments no farem res ! Ejpaña va a per totes contra nosaltres i nosaltres que farem? Ciu agafada pels ous amb el cas Palau no pot defensar Catalunya i rcat acaba de dir que no anirà a les municipals : es a dir que reconeix que no te gent de base per a cobrir i DEFENSAR la Nació. Agradi o no Esquerra ( C de Catalunya, PV del sud i M de Mallorca ) treballa i té gent arreu dels territoris nacionals. Ara més que mai enfortim l' únic partit que fa 80 anys que lluita per l' alliberament nacional. Gent valenta, doncs si, amb 2 pebrots!

+
0

-
1
VOTANTESFélix López Alarte, 16/11/2010 a les 19:36
Rectifico: 1.200.000 personas, la mayoría inmigrantes españoles, que no entiendo el motivo por el cual todo el mundo catalán lo da por bueno. Esa es nuestra perdición.

+
6

-
2
ENDAVANT, LAPORTA!!!Jep, 16/11/2010 a les 18:14
Puigcercós, ja no ets creïble. Ara toca votar SI, l'opció més transversal, valenta i amb possibilitats de traure un bon resultat. HOLA, INDEPENDÈNCIA! ADÉU, ESPANYA!!! ENDAVANT, LAPORTA!!!

+
1

-
2
puchi-puchiAnònim, 16/11/2010 a les 17:13
Puchi, perque se us ocurreix tot ara quan heu tingut 8 anys per tenir idees i portar-les a terme.

+
3

-
1
massa tardAnònim, 16/11/2010 a les 16:55
Té tota la raó, però és massa tard.
El vot independentista anirà a Solidaritat i Reagrupament, ho sap tothom.
"sap greu, però algú ho havia de dir!".

+
3

-
4
I per arreglar-ho fa president a un andalús?Jep, 16/11/2010 a les 15:57
El que diu el sr. Puigercós ho sap qualsevol mínimament informat. El que crida l'atenció és que per arreglar això faci president de la Generalitat precisament a un andalús amb forts lligams amb aquesta ccaa i que obeeix incondicionalment els dictats dels que han construït aquest model injust i tan perjudicial per a Catalunya, com son Felipe Gonzalez, Alfonso Guerra, Manuel Chaves...els autèntics homes forts del PSOE. Lògicament, donar el poder quasi absolut de Cat a aquesta gent, només pot refermar aquest model injust. Per tant, és molt incoherent el sr. Puigcercós i no vull pensar malament, però m'ho posa difícil.

+
9

-
0
Té raóAnònim, 16/11/2010 a les 14:45
Felicitats per les declaracions, el que diu és veritat, jo tinc parents a Andalusia, hi vaig cada any, i és escandalós el que reven.

+
9

-
0
molt bépetrus, 16/11/2010 a les 14:42
Ara comencem a anar bé. No s'ha de retractar de res. No ha de tirar enrere de les declaracions. Ha de dir-ho sense por. Allà es posaran furiosos, però aquí necessitem la veritat.
La pregunta, però, és: perquè no hen anat denunciant aquesta discriminació abans? Hen d'esperar a una campanya electoral?
Sense independència durarem quatre dies.

+
1

-
4
reagrupamentcatalunyalliure, 16/11/2010 a les 14:33
i que mimporta el que facin les espanyes, tu si que t'aprofites dels catalans.
REAGRUPAMENT!!

+
3

-
6
mentidésAnònim, 16/11/2010 a les 13:49
Sr. Joan Puigcercós. No em tornareu anganyar, fa 7 anys vaig votar el Sr.Carot Rovira, m'el vaig creura, em va trair, és va ajuntar amb el Motilla. Això no ès aser
seriós. Ès que vostè no ès del mateix partit que el Sr. Carot Rovira.

+
2

-
3
vols dir?Enric D, 16/11/2010 a les 13:48
Hola, Raquel.
I tu ens assegures que no esn tornaran a enredar? Que no hi haurà més baixades de pantalons amb sociates o altres proveïdors de cadires?
Ens assegures que no es refarà el tripartit? I que si es refà, Puigcercós despenjarà la bandera espanyola de les conselleries i no les tornarà a penjar per més que li ho manin?
Ens assegures que ERC recorrerà totes les lleis espanyoles invasives de competències o les hi donarà suport amb excuses progres, com va fer amb la llei de la dependència?
Ens assegures que, ara sí, gosaran transgredir el marc jurídic espanyol i no ens enredaran amb lleis com la de les vegueries o la de consultes populars?
Ara sí, Raquel? Ens en podem refiar? Sí..??

+
8

-
5
no dividiu el votRaquel Resa, 16/11/2010 a les 13:17
si tots estem d'acord amb Esquerra no voteu a reagrupaments ni històries d'aquestes que no duen enlloc, no dilapideu la oportunitat real de tenir un grup fort.

+
6

-
1
Força útilAnònim, 16/11/2010 a les 12:42

+
3

-
0
PerdonaAnònim, 16/11/2010 a les 12:27
A Anònim, 16/11/2010 a les 12:03, no se pas si t'has adonat però en un moment del teu post dius: "de nacionalistes i consitucionalistes" tal com fas servir aquests mots caus en el parany dels espanyols i les seves frases tretes del Centro Nacional de Inteligencia (CNI). Des d'un punt de vista català els mots havien de ser: Basquistes i castellanistes, nacionalistes bascos i imperialistes espanyols, unionistes i sobiranistes. Pensa que totes aquestes frases surten del mateix lloc, igual com aquell tant famós de, vascos si Eta no. Això ens passa als catalans per llegir, veure i escoltar massa mitjans castellans

+
5

-
8
Puigcercós el fidel servidor de MontillaMiquel44, 16/11/2010 a les 12:24
En Puigcercós marcant "paquet". Per què no hi ha fet res aquests darrers anys? Mireu la seva brillant obra de govern:
http://ow.ly/39Nnv

+
13

-
3
Endavant esquerra, força útil!Anònim, 16/11/2010 a les 12:03
Ningú ha fet tant per la convivència aquest país com esquerra aquests 7 anys. Almenys aquí no hi han dos frons com el país basc, mal li pesi alguns, de nacionalistes i consitucionalistes, aquí el país és de tots. I tampoc ningú a fet tant per normalitzat l'independentisme, ara surten alguns de l'armai però gràcies a que algú ha fet el primer pas abans.
Salut i independència.

+
12

-
2
Ja era hora!Anònim, 16/11/2010 a les 12:02
Ja era hora que algun valent digués les veritats.
Endavant Joan.

+
12

-
2
FelicitatsAnònim, 16/11/2010 a les 12:00
Per fi algú que parla clar, endavant!!!!

+
6

-
7
ara molt gallet, però...Enric D, 16/11/2010 a les 11:59
Sou el "colmo" de la incoherència, Puigcercós...
Està molt bé que ara te n'adonis de la magnitud de l'espoli i dels seus actors i beneficiaris, però...CADA COP QUE ERC HA VOTAT A FAVOR O S'HA ABSTINGUT EN UNS PRESSUPOSTOS GENERALS DE L'ESTAT (i no han estat poques vegades des del 2004) HA AFAVORIT QUE ES PERPETUÉS LA BURLA I EL ROBATORI A CATALUNYA.
Perquè els capítols d'ingressos contemplaven l'origen de la recaptació i els de despeses, entre d'altres coses, tot allò que retornava en forma de finançament o subvenció a les comunitats autònomes...i per tant, des dels pressupostos mateix i la seva execució, sabeu des de fa temps la magnitud de la tragèdia. Tot i així, invocant no sé quantes rucades i l'assoliment d'alguna engruna, ja van uns quants exercicis que heu votat a favor (o us heu abstingut per propiciar que prosperin, que és el mateix) els pressupostos de l'estat que us presentava el Zapatero.
Ara no ens vingueu amb escarafalls, que ja no us creu ningú. Això també us ho ha de dir algú.

+
12

-
10
Les 50 valenties d'esquerra...pepet grill, 16/11/2010 a les 11:48
* 5/12/2006: Montilla imposa la bandera espanyola a la conselleria de Governació i Puigcercós obeeix.
* 20/2/2007: Viatge de Carod a l'Índia: l'única bandera que el representa és l'espanyola.
* 27/3/2007: Esquerra retira l'oferta de referèndum a CiU feta per Xavier Vendrell en una calçotada.
* 10/10/2007: Esquerra considera una mostra de "normalitat institucional" que Montilla assisteixi a la desfilada militar de la Hispanitat.
* 5/1/2008: Ridao desitja que Catalunya tingui un finançament com el del País Basc l'any 2023.
* 27/2/2008: Ridao: "El referèndum del 2014 és un esquer. Si no existeix, no passarà res."
* 21/4/2008: La ponència oficial per al congrés d'Esquerra obvia el referèndum.
* 29/4/2008: Esquerra es manifesta en contra del transvasament a Amposta, s'absté a Madrid i hi dóna suport a Barcelona.
* 16/5/2008: José Zaragoza (PSOE), sobre les eleccions internes a Esquerra: "Estem tranquils i contents perquè guanyarà Puigcercós."
* 1/7/2008: Ridao diu que la marxa d'Antoni Bassas és només per motius professionals.
* 7/7/2008: La Coordinadora d'Associacions per la Llengua denuncia la submissió del govern català davant la tercera hora d'espanyol.
* 23/7/2008: Catalunya estrena cursos d'integració de metges estrangers. La formació s'imparteix en espanyol.
* 20/9/2008: El govern català rebutja modificar la llei del tabac "per a no distanciar-nos d'Espanya".
* 18/11/2008: El tripartit rebutja exigir la llengua catalana als advocats d'ofici.
* 21/1/2009: Carod reivindica els avantatges de no ser Estat.
* 25/1/2009: Esquerra demana poder incorporar distintius "autonòmics" a les matrícules.
* 1/2/2009: La delegada del govern català a la UE diu que "el català ja hi està perfectament reconegut".
* 5/2/2009: Esquerra demana que Barcelona sigui subseu olímpica de Madrid.
* 25/2/2009: El govern català subvenciona cursos impartits i publicitats només en espanyol.
* 8/4/2009: El govern català atorga la Creu de Sant Jordi a Ana María Matute, signant del "Manifiesto por la lengua común".
* 14/5/2009: Ridao diu que no li van agradar els xiulets a l'himne espanyol a la final Barça-Athletic.
* 1/6/2009: L'Obra Cultural Balear considera "inacceptable" la substitució del senyal de TV3 pel del canal internacional.
* 12/6/2009: El jugador d'hoquei Miquel Masoliver denuncia que la reivindicació de les seleccions catalanes s'ha abandonat.
* 14/6/2009: Neix la plataforma "La nostra televisió" per a denunciar el baix nivell lingüístic de TV3.
* 16/6/2009: Esquerra rebutja la ILP per convocar un referèndum d'autodeterminació.
* 3/7/2009: El govern català diu que "Hem de mantenir els peatges per a regular la mobilitat".
* 4/7/2009: Esquerra pacta amb el PP el Consell de Garanties Estatutàries i impedeix que hi hagi majoria CiU-Esquerra.
* 19/7/2009: Ridao respon "No" a la pregunta "Convocaria demà, si pogués, un referèndum d'autodeterminació?"
* 26/7/2009: Ridao admet que l'acord de finançament no compleix 100% l'Estatut.
* 4/9/2009: Carod, sobre el veto de l'Estat espanyol a la consulta d'Arenys de Munt: "Els marcs legals s'han de respectar."
* 10/9/2009: Esquerra justifica el menyspreu de Montilla a la consulta d'Arenys de Munt.
* 21/9/2009: El Servei d'Ocupació de Catalunya no pot atendre en català.
* 1/10/2009: Normalització Lingüística elimina els cursos de nivell D.
* 7/10/2009: Un estudi constata que els telenotícies de TV3 prioritzen el marc espanyol en política i economia.
* 19/10/2009: Ridao matisa la proclama del Puigmal: "El dret de decidir no és ni condició ni ultimàtum per als pactes."
* 13/12/2009: Puigcercós planteja una consulta en què una opció sigui "intentar reformar la Constitució".
* 14/12/2009: Puigcercós rebutja impulsar ara un referèndum d'àmbit nacional.
* 24/2/2010: Neix el grup de periodistes Control Ç per reclamar que TV3 i Catalunya Ràdio recuperin el paper de "mitjans nacionals".
* 10/3/2010: S'aprova la llei de consultes, que requerirà sempre el permís de l'Estat espanyol.
* 4/4/2010: Puigcercós: "El tripartit no ha fracassat i no descarto repetir."
* 21/4/2010: Carod defineix el feixista Samaranch com "el català més important del món de l'esport".
* 29/4/2010: Xavier Vendrell (Esquerra) diu que "La legislatura vinent no és la de la independència".
* 6/7/2010: Carod fa costat a Montilla en la polèmica per la capçalera de la manifestació del 10-J.
* 14/7/2010: Ernest Benach justifica el seu vot contrari a la ILP per la consulta sobre la independència.
* 2/9/2010: La conselleria d'Innovació, Universitats i Empresa (Esquerra) es fa enrere i nega l'obligatorietat del nivell C a la Universitat.
* 11/9/2010: El govern prohibeix l'accés del públic al monument de Rafael Casanova i és retirada la tradicional estelada.
* 30/9/2010: Plega la històrica llibreria Ona. La seva responsable denuncia que la conselleria de Cultura (Esquerra) se n'ha desentès.
* 20/10/2010: Mobicat denuncia que Esquerra paralitza l'operador de telefonia en català.
* 28/10/2010: Puigcercós: "Montilla s'equivoca rebutjant un nou tripartit."
* 29/10/2010: El nou model de finançament avalat per Esquerra aporta menys ingressos que els tres anys anteriors.
www.victoralexandre.cat

+
1

-
6
Ara sím que el pritart. sumarà.gat escaldat, 16/11/2010 a les 11:44
Amb aquestes declaracions el tripartit tornarà a sumar, en Montilla ni s'en recordarà dels suposats insults, deu estar rient a la intimitat.

+
8

-
6
llastimaAnònim, 16/11/2010 a les 11:35
Tens tota la raò, ho sabem tothom també els d'allà, però el que no podré mai perdonar-te es els 7 anys de llepaculs al espanyolisme del psoe. Ara a dir el que tots sabem i ens fot, però per tu ja es massa tard. Es provocat l'enfonsament de E (exERC) i la divisió del independentisme no es bo.

+
6

-
1
EL PODER DE DEL "COMPINXE"REAGRUPAT, 16/11/2010 a les 11:35
FA ANYS QUE VAIG DESCOBRIR QUE ELS ESPANYOLS SEMPRE TENEN MOLT CLAR QUE EL CLAN ÉS ABANS QUE LA JUSTÍCIA.

+
8

-
1
Votar ERC és votarA. Nònim, 16/11/2010 a les 11:29
Els catalans no som castellans.
NO ENS RENDIREM MAI.
La nació castellana fa més de 300 anys que vol destruir la nació catalana.
VOTAR PUIGCERCÓS ÉS MÉS SUCÓS.
DESTRUIR NACIONS ÉS UN CRIM CONTRA LA HUMANITAT.
CAL PLANTAR CARA ALS CRIMINALS.
CONFLICTE A FONS.
RESPECTE!

+
7

-
10
sempre la mateixa estratègiaVador, 16/11/2010 a les 11:20
Esquerra (en Joan Valent) ja ens té acostumats a aquest llenguatge quan s´apropen les eleccions perquè sempre han fet el mateix. Però entre unes eleccions i les altres anar fent la viu-viu o qui dia passa any empeny i para de comptar.

+
9

-
1
ara no tocaAnònim, 16/11/2010 a les 11:16
doncs que espereu catalans¡¡¡¡¡¡¡¡???????

+
18

-
5
No em caus be.Joanjo, 16/11/2010 a les 11:03
Puigcercós, no em caus be i no et votaré però tens tota la raó del mon amb el que dius.