Especial eleccions al Parlament

per Redacció
Redacció | Actualitzat el 15/11/2010 a les 10:35h

Xavier Sala Martín es mulla per Laporta

L'economista anuncia el seu vot pel candidat de Solidaritat

Xavier Sala Martín continua al costat de Joan Laporta. Foto: Facebook

L'economista Xavier Sala Martín, professor de Colúmbia i extresorer del Futbol Club Barcelona, ha fet públic que votarà a Joan Laporta. El mediàtic economista ho farà a través d'un article que apareixerà –si no hi ha censura tal i com afirma en el seu compte de Facebook- a la Vanguardia d'aquest dimecres. De fet, Sala Martín ha penjat l'article íntegre (Yo votaré a Joan Laporta) a la xarxa social en la qual considera necessari que “calen líders sense deutes i amb valentia suficient per passar a l'acció”.

Referències a Internet

Xavier Sala Martín

COMENTARIS

+1
-0
psicologia
joan de l'ós, 18/11/2010 a les 01:27
s'ha de reconèixer que aquest paio, en Sala Martin, en sap de psicologia

diu que en circumstàncies normals ell votaria Ciu, perquè creu que Mas seria un bon president, però que atesa la excepcionalitat del moment, cal fer fora els socialistes del poder i ser valent

Crec que queda clar, no?
doncs vinga, convergents, ara toca votar independència, toca votar Laporta

Els temps ho demanen: Ara el candidat dels CiUs es diu Jan Laporta
Ja ho sap en Mas, que les circumstàncies han canviat?
doncs que algú li expliqui!!

perquè va dient pels llocs que frega la majoria absoluta
(quin passarell)
+3
-0
Sheen
Josep Fourier, 15/11/2010 a les 20:35
Com podem creure que algú que vota Reagrupament ens pot dir que votem Solidaritat? No té ni cap ni peus. L'única conclusió (considerant que estem en treva i no ens volem cap mal) és que siguin els d'ERC i/o CiU per allò del "quid prodest". A qui beneficia que ens barallem? Jo crec que pel bé de tots caldria una afirmació per tots dos costats de que volem que tothom voti l'opció que li agradi més i que hem deixat enrere la tècnica de la "traveta amb bona intenció".

Companys reagrupats! no feu cas d'aquesta campanya bruta mantinguda per no-sé-qui! Solidaris i reagrupats, aneu a votar la opció que més ens agradi.
+3
-4
Líder triomfador
Anònim, 15/11/2010 a les 20:22
Per no ocasionar rèpliques i contrarèpliques a comentaris que s'ho mereixen, en aquest moments que necessitem la únió més que mai, la meva reflexió és que: Laporta va intentar unir forces amb CIU, ERC i Reagrupament i fou rebutjat perquè tots van donar prioritat a no perdre la cadira, abans de beneficiar a Catalunya. En veure que formava partit propi, i LLIUREMENT tothom podia presentar candidatura en unes primàries de barri i desprès generals, he anat seguint la evolució del partir i crec que esta format per gent molt vàlida. He sentit parlar a López Tena i aquest home no el deixen tallat en cap tema, en tenir respostes ben documentades. No cal dir que l'escriptora Clara Simó és un prodigi, en Uriel, en Serra. Gent molt emprenedora, i en Laporta tot i que de vegades surt de ratlla, és home d'empenta, lluitador i coneixedor del camí del triomf. En política però, hi ha molta ma negra. El poder és el poder. Vot incondicional en uns moments que Catalunya ha de ser més forta que mai. LAPORTA PRESIDENT
+3
-3
solidaritat i reagrupament!!
sheen, 15/11/2010 a les 19:28
Jo sóc de girona i votaré reagrupament però estic d'acord que per optimitzar el vot independentista és millor votar reagrupament a girona i lleida i solidaritat a bcn i tarragona.

Visca Catalunya lliure!! i molta sort a tots!!!
+3
-4
Mas & Sala Martin & Laporta i Duran L.
Anònim, 15/11/2010 a les 19:03
Aquest Sala Martín firma manifestos i escriu articles a La Vanguardia cada vegada que hi ha eleccions (en campanya), abans a favor d'Artur Mas (com va fer fa 4 anys) ara amb Laporta.
Res, tot va parar al mateix lloc: a la Casa Gran del Regionalisme convergent.
A veure si poden desviar i apropiar-se de 4 vots d'independentistes despistadets.
+5
-3
Jo també votaré Joan Laporta
Anònim, 15/11/2010 a les 18:08
M'he llegit l'article del Xavier Sala Martín (també està penjat a la plana web de Solidaritat)i m'ha encantat, no es talla ni un pèl.
+3
-1
quatripartit
l'esbirro, 15/11/2010 a les 17:14
Pobre Sala Martin, ell sempre a la figuera.Ja no es el tripartit , es el quatripartit el que governa Catalunya. Jordi Anguera ocupa la plaça que li correspon a SCI d'acord amb el repartiment que s'ha fet, ocupa el carrec de director de l'Agència Catalana de Consum. i cobra 4.500€ al mes. "el govern més nefast de la història de Catalunya" dixit Sala.Doncs també es el seu. Però jo em pensava que era el de CiU que en 23 anys ens va portar enlloc.
+2
-2
Fa riure
Anònim, 15/11/2010 a les 17:03
Pallassos!
+4
-1
Ignorant.
Alfons Munné, 15/11/2010 a les 16:06
A Francesc Antons.

Amb un comentari com aquest poses de manifest la teva absoluta ignorància i falta d'opinió. Conec de primera mà tan a en Xavier com el seu germà Emili i estic convençut que en cap moment es va donar preferència a l'Emili alhora de donar-li els permisos per obrir la Botiga del Barça a Lloret. Posaria la mà al foc per qualsevol d'ells dos i pots estar segur que a ningú li han regalat res.

Val més callar i semblar ignorant que obrir la boca i demostrar-ho.
+1
-0
Torna Jan
Anònim, 15/11/2010 a les 16:05
Cara de pomes agres 2-Cara de bon Jan 6 Torna Jan
+2
-7
Professor Sala
Perot , 15/11/2010 a les 15:50
Bé, això l'única cosa que demostra és que es pot ser professor a una gran universitat com Columbia i, al mateix temps, tenir empanades mentals i molt mal gust en temes sartorials.
+5
-5
Digue´m amb qui vas...
Miquelot lo Lladre, 15/11/2010 a les 15:49
...i et diré qui ets. Una actriu porno, una colla d´esquirols negres, i ara un economista que recolza el lliberalisme més salvatge, arribant fins i tot a justificar el treball infantil; i a sobre cualifica el Laporta de "líder sense deutes". No ho dirá per la seva gestió al FCB, oi?.

I aquest personatge es qui voldrieu que liderés una Catalunya independent?. I mira que el Carod ja em semblava dolent...
+1
-1
l índependència no te dubtes, ara cal informar
monràs, 15/11/2010 a les 15:44
EXAUSTIVA I CONVENIENMENT ELS VOTA´NS QUE PROVINEN D ´ALTRES PARTITS QUE TENEN DUBTES I QUE NO ESTAN MOTIVATS PER MANTENIR EL QUE VÀREN VOTAR ANTERIORMENT, O ESTAN DECEBUTS DE PSC, TRIPARTIT, QUE HA SIGUT UN FRACÁS TOTAL PER LES PERPECTIVES QUE HAVIAN DIPOSITAT, O CIU QUE NO TE PRÀCTICAMENT CAP PERSPECTIVA D ´INDEPENDÈNCIA FA QUE EL FUTUR SIGUI NEGRA AMB ELLS, JA QUE SEGUEIXEN LA LÌNIA TORTA DE ANAR DONAN VOLTES A LA SOL.LUCIÓ, QUE ÉS L´ESTAT PROPI, I NO DEPENEN DE LES ALMOÏNES D ÉSPANYA QUE DONRÀ MAI "RES" JA HO HA DEMOSTRAT SOBRADAMENT., S´HAN DE RECUPERAR VOTA´NS INDECISSOS, VOTAN QUE NO VOTAN, S´HA D ´INFORMAR-LOS PERQUÉ CAMVÏIN D´ACTITUD, CONSULTEU CCN.CAT. VOTEU PER REAG I SOLI CALANA, ÉS EL VOT DE QUALITAT, EL VOT DE FUTUR QUE DEPEN ESCLUSIVAMENT DE NOSALTRES. adéu espanya.
+2
-10
Una nova botiga a Lloret
Francesc Antons, 15/11/2010 a les 15:33
Quins nassos que tens Xavier! Si estan a la junta del Barça li van regalar una FCBotiga a Lloret de Mar al teu germà Emili, que serà el que et donin ara si el teu amic arriba a ser president: la direcció general del Port de Barcelona. Quina vergonya de país.
+9
-1
Petit detall
Josep Fourier, 15/11/2010 a les 15:03
Crec que juntament amb la campanya de respecte i estimació mútua hauríem d'aturar aquesta campanya que demana el vot per a Reagrupament als llocs amb menys rendiment. Deixem que cadascú voti el que vulgui o com a mínim consensuem un repartiment i defensem-lo tots, el que no pot ser és una decisió unilateral que curiosament sempre us beneficia.

Endavant les atxes!
+22
-4
jo també
josep01, 15/11/2010 a les 14:08
doncs jo també votaré SI
+2
-26
Jo ERC
Anònim, 15/11/2010 a les 13:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+11
-3
cap vot independentista a l'unionisme.
Anònim, 15/11/2010 a les 13:26
Votem independència, amb cap i serenitat, que no es perdi cap vot. Que no vagi cap vot als que ens volen continuar enredant eternament amb concerts econòmics i d'altres mentides unionistes.

Units i endavant.

- - -
Per optimitzar el vot independentista proposo que tothom que sigui de les provincies de LLeida i Girona voti a Reagrupament(a Lleida i Girona és on té possibilitats reals d'entrar)

i Tothom que sigui de Barcelona i Tarragona voti a SI Solidaritat (a BCN i TGN Solidaritat és on més opcions té d'aconseguir escons)

Tan de bo Solidaritat i Reagrupament entrin al Parlament seria una petita revolució.
- - - -
+10
-12
Roda el món i torna al born... convergent-i-unionista
Ciuencs? No gràcies, 15/11/2010 a les 13:07
Ostres, però si Sala Martín és convergent. A Laporta caldrà dir-li: digues-me amb qui vas i et diré qui ets.
Mas President de l'autonomia, Laporta President del Parlament (de fireta).
+25
-9
Endavant SOLIDARITAT CATALANA
Buirac, 15/11/2010 a les 13:05
Els qui diuen que el vot útil de l'independentisme és ERC, jo els preguntaria el següent:
1) Com és possible que en la conjuntura més favorable dels últims 70 anys, ERC, posseint la representació de l'independentisme al Parlament, tingui una caiguda tan brutal a les enquestes?
2) Per què, després de l'ascens sociològic de l'independentisme, tot apunta al naufragi, i, encara més greu, a l'ascens de l'autonomisme en el vot directe?
3) Si en la conjuntura més favorable, ERC no ha sabut gestionar la situació, què ens ha de fer pensar que en la propera legislatura ERC, debilitada, conduirà el procés cap a la independència?
Jo he votat sempre ERC, però en aquest darrer període electoral m'he fet aquestes preguntes. I sincerament, respecto l'estratègia d'ERC, la crec necessària i penso que ha d'obrir forat en el flanc del PSC. Però també penso que Catalunya necessita l'emergència d'una força política transversal com és SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA. Vull veure l'Alfons López Tena i Joan Laporta al Parlament posant en evidència a tot l'autonomisme. Perquè els dos problemes fonamentals que té plantejats Catalunya (la crisi econòmica i l'ofensiva contra la llengua i la cultura catalana) no es resoldran mai des l'autonomisme (CiU).

ENS CAL SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA AL PARLAMENT!
+8
-13
Suport a Reagrupament
jordidegirona, 15/11/2010 a les 13:04
Si Laporta es presentés amb Reagrupament, en Sala i Martin donaria suport a Reagrupament, la opció més treballada, seriosa i honesta.
+15
-3
Tots sumem
CG, 15/11/2010 a les 12:52
No cal ser un economista de renom, no cal ser mediàtic o sortir a la tv, no cal ser el més guapo del barri, només cal ser-hi i votar amb consciència de país. El teu vot suma el mateix que el de qualsevol altre així que el 28N no et quedis a casa i empeny a la teva gent per a votar a favor de la llibertat de Catalunya.
Vota independència, Vota SI/RCAT.
+7
-29
Quina llàstima
JBalius, 15/11/2010 a les 12:42
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+6
-33
independència
català, 15/11/2010 a les 12:30
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+14
-20
falta en Joan Oliver
l'esbirro, 15/11/2010 a les 12:26
Ara només falta l'espavilat també de la Fundació Catalunya Oberta, Joan Oliver. Perdó aquest es espevilat i no es mullarà pq sino no podria tornar a TV3 a forrar-se a l'esquena de l'erari public com ho va fer en l'etapa d'en Villatoro que li va arreglar el contracte retroactivament per poder cobrar una multimilionaria indemnització de TV3 4 dies abans d'entrar el tripartit. Visca els neoliberals que només viuen de xupar de l'administració pública.
+31
-5
SI al Parlament
Anònim, 15/11/2010 a les 12:19
Endavant Laporta,pit i collons per l´estat propi.
+8
-24
Qui és el gegant del darrera?
Anònim, 15/11/2010 a les 11:40
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+12
-17
l' anomenat vot útil
Joan Pere, 15/11/2010 a les 11:35
pot ser el més inútil de tots. Jo votaré el vot més coherent, sòlid, eficaç. Jo vull diputats independentistes, i el més garant de les divereses opcions sobiranistes que m'ofereix homes i dones a prova per defensar els meus interessos es Reagrupament. Hi ha força dades que sí donen a Rcat representació. Molts votants a SI, que diuen que votaran SI, en realitat votaran Rcat, el vot sòlid i garantia de FERMESA.
+25
-9
És la llibertat, imbècils!
Anònima, 15/11/2010 a les 11:32
Laporta és la única opció de canvi de direcció de la nació: en comptes d'anar cap a la ratera espanyola com estem fent en els darrers 30 anys amb més o menys velocitat ara tenim la possibilitat d'anar cap a llibertat, es a dir la independència. Independència que ens donará ser amos dels nostres recursos i de marcar-nos nosaltres mateixos el nostre camí. Els cants de sirena dels Duran i els Tresserres i altres sonen cada vegada més fèbles i desafinats. Ja no cal ser un visionari per votar Laporta (i tot l'equip que es va formant) sinò simplement un ciutadà lliure que no veu cap, però cap, barrera a la seva llibertat, fora de les que ell mateix s'autoimposi. Visca la llibertat de Catalunya!
+20
-15
PERSONALITATS
Anònim, 15/11/2010 a les 11:31
Es un missatge per als independentistes. Llegiu si us plau l'entrevista que fan a Joan Carretero a l'Avui i compareu personalitats. Diuen que les comparacions son odioses, però per anar a votar, s'ha d'analitzar, comparar i decidir, sobretot quan s'ha de reiar entre un programa politic i un d'electoral quasi idèntics, perque uns l'han copiat dels altres. Hem de votar qui serà capaç de portar-lo millor a la pràctica i abanda que pwe lògica els que l'han pensat i elaborat hi estan millor preparats, la personalitat de cada líder es important. Joan Carretero, en l'entrevista, se'ns descobreix com un home intel.ligent, finament irònic, vital i sobretot, un gran humanista. No n'anem sobrats de prsones així. D'arribistes, populistes electoralistes i aprofitats, sí que no ens en calien més. Per molt que en Sala Maerin, li faci l'article al seu amic. Compareu i pense-ho bé, abans de votar.
+30
-4
Jo, SI
jo, 15/11/2010 a les 11:17
I jo també votaré SI.
+23
-3
Solidaritat al Parlament.
Pirineus, 15/11/2010 a les 11:13
Fantàstic l'article d'en Sala i Martín. Cal més visualització de Solidaritat durant la campanya.
+22
-6
Hi entrarem
Endavant SI, 15/11/2010 a les 11:09
Espero que Xavier Sala i Martín decideixi algun dia presentar-se a les eleccions a la candidatura del Laporta. Endavant SI!!
+24
-10
Votaré Laporta - Solidaritat - SI)
Jo també, 15/11/2010 a les 10:59
I si fos de Lleida o Girona també votaria Solidaritat , perquè Reagrupament només treu més vots a les enquestes a Lleida (avui, d'aquí a el 28-N ho dubto: el vot útil és Solidaritat) i Reagrupament no sembla que pugui passar del 3% que cal a nivell nacional per optar a diputats, també a Lleida. És una llàstima, però és la realitat.
+35
-6
Jo també
Anònim, 15/11/2010 a les 10:54
Sóc de Gavà-Barcelona i jo també votaré en Joan Laporta. Visca Solidaritat per la INDEPENDÈNCIA!!!


també desitjo molta sort a Reagrupament i sí fos de Lleida o Girona segurament els votaria a ells.

Tothom a votar independència votem a SI o Rcat
//*//

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: