Especial eleccions al Parlament

per Redacció
Redacció | Actualitzat el 14/11/2010 a les 23:07h

Puigcercós: «A Andalusia no paga impostos ni Déu»

El republicà indigna institucions i partits andalusos però es ratifica al seu bloc



"El règim tributari espanyol va contra les empreses catalanes. Cada dia quants empresaris de Catalunya tenen a casa seva instal·lat un inspector d'hisenda quan Madrid és una festa fiscal i a Andalusia no paga ni Déu." Paraules molt dures, en context de campanya, a la Seu d'Urgell, de Joan  Puigcercós, president d'Esquerra. A mesura que es coneixia aquesta frase, la pilota s'ha anat fent grossa i les respostes no s'han fet esperar. El govern andalús, el PSOE i el PP d'aquesta comunitat s'han indigant.

La consellera de Presidència i portaveu de la Junta de Andalucía, Mar Moreno, ho ha considerat un insult i ha dit que el discurs del líder d'ERC és "tan fàcil i injust com l'anticatalanisme ”, i que “només contribueixen a crear tensió i fer estereotips que afecten a la convivència." “És molt trist".

El PP ha exigit una rectificació. “Ja n'hi ha prou d'insults”, ha manifestat la portaveu regional, Rosario Soto. "Els andalusos no ens mereixem això".

La secretaria d'Organització del PSOE, Susana Díaz, també ha exigit que es demani perdó i ha qualificat les declaracions de "lamentables i despreciables."

Puigcercós es ratifica

Lluny de rectificar, el líder republicà s'ha ratificat aquest dilluns en una entrada al seu bloc. Explica que no volia ofendre a ningú però que monstruós és el dèficit fiscal i no pas les seves paraules. I ha acabat amb un "polonès" "algú ho havia de dir".

Referències a Internet

Puigcercós

COMENTARIS

+0
-0
mitges mentides
Peret maximus, 17/11/2010 a les 12:14
sr. Puigcercos, li he dedicat un tema al meu bloc:
http://pereciurana.blogspot.com/2010/11/mitges-mentides-senyor-puigcercos.html


+0
-0
bé, Peret
Alf, 15/11/2010 a les 19:46
Conforme el que ha dit en Peret.
A més els hi fan autovies - gratuites, es clar: no farien ni per pagar el taquiller - per on hi pasen sis cotxes cada dia.
+1
-0
no es veritat
Alf, 15/11/2010 a les 19:42
Dir que a Andalusia no paga impostos ni Déu és una mentida. Estic segur que en paguen més de deu ... pot ser fins i tot vint o trenta ...
+2
-0
INDEPENDÈNCIA!
Anònim, 15/11/2010 a les 13:39
El més patètic de tot plegat és sentir al Sr Rajoy i altres del del PP espanyol, que han insultat als catalans a tort i a dret, han menystingut un grapat de vegades la nostra llengua, han recollit signatures contra el nostre autogovern, porten cada llei que aprova el Parlament democràticament al tribunal constitucional proespanyol... protestant per les paraules del Sr Puigcercós. N'hi ha per a llogar-hi cadires!

Ara bé, a mi el que m'interessa és el que faran els parlamentaris independentistes al Parlament del Principat, els candidats d'ací haurien de parlar menys de l'estat espanyol i centrar-se en els Països Catalans i la resta del món, ens estalviarem perdre més temps inútilment.

Quan n'apredrem d'una vegada?
+3
-0
Jo votaré Reagrupament
Anònim, 15/11/2010 a les 13:09
Doncs jo votaré REAGRUPAMENT, sense cap llagrimeta per ningú.
+1
-1
"Valents"?
Miquel44, 15/11/2010 a les 13:04
Si sabeu què és Esquerra, visiteu això, fa fredat:
http://xrl.us/valentiesdesquerra
+6
-0
molt bé
peret, 15/11/2010 a les 12:41
molt ben dit que s'eneterin que a part de catalans no som tontos.
a andaluçia y extremadura esta ple de vividors que no foten res y viuen a base de subvencions que paguem entre tots ,yo conec gent que porta mitga vida al par amb las peonadas tenen terres viuen amb casas de collons y per mes inrri no els dona vergonya y ames s'en enfoten de tu.
y parlo amb coneixement de causa .
tambe tinc algun vehí que esta empadronat al seu poble per que te mes derets y paga meins impostos y tu diu sense que se licaigui la cara de vergonyay a mes t'insultan perque vols la independencia y sel acaba el chollo
visca catalunya lliure
+3
-0
5
Anònim, 15/11/2010 a les 12:41
És una llàstima tindre que arribar a dir les coses així, però quan ja et prenen per imbècil per natura, arriba un moment que cal plantar-se, dir prou.

Per la dignitat que implica, aquest prou d'en Puigcercós, tot i que sigui en campanya, val més que tota la feina dins el govern tripartit.

Ara bé, a bones hores ens surt la dignitat, quan s'ens acaba la menjadora per a tota classe de càrrecs i amics.
+5
-0
Algú ho havia de dir
Anònim, 15/11/2010 a les 11:44
Ja era hora, només la Gent Valenta s'atreveix a dir les veritats.

Endavant Joan!

+2
-0
el camí de líndependècia és assolir com a mìnims:
monràs, 15/11/2010 a les 11:35
REAGRUPAMENT 35 ESCONS.
SOLI CATALANA 33 "
CIU 23 E.
PSC 17 E.
ERC 12 E,
PP 9 E.
ICV 6 E.
C.´´ 0 E. AQUEST ÉS EL CAMÍ DE L.INDEPENDÈNCIA.
+5
-3
Que n'aprenguin!
J Barceló, 15/11/2010 a les 10:51
Les direccions de Reagrupament i de Solidaritat no han estat capaces d'entendre's. Ara ja no hi ha res a fer. Entenguem-nos, però, els independentistes. Si volem la independència, la millor arma de què disposem és la intel·ligència. Deixem-nos de trifulgues caïnites que només ens faran mal, molt mal. Ara mateix hi ha tres escons que ballen, un a Lleida (R.CAT) i dos a Barcelona (SI). Proposo: a Lleida, tothom Reagrupament, a Barcelona, tothom Solidaritat. I els dirigents, que n'aprenguin!
+7
-1
Veritats
AliBay, 15/11/2010 a les 10:42
Això de què a Andalusia no paga impostos ni Déu i que el 80% de la població viu de la moma, el PER o l'estafa a la Seguretat Social (el 30% dels perceptors de pensions per invalidesa de tot l'Estat són andalusos), ho sabem tots els que hi hem viatjat una mica o que hi tenim contactes més o menys sovintejats. Per no parlar de molts altres llocs com Extremadura, les dues Castelles o l'Aragó, que en menor intensitat però també passa el mateix. Fins i tot a Galícia la pressió fiscal en forma d'inspeccions no és ni un 10% del d'aquí.

Una altra cosa és que aquests d'ERC s'han passat set anys dient a tot amèn i signant tots els papers que els fotien al davant. I ara, clar, toca esvalotar el galliner.
+1
-1
AUTO DETERMINACION: 37% AUTONOMISME: 37% COLONIALISME: 26%
Anònim, 15/11/2010 a les 10:36
AUTO DETERMINACION: 37%
AUTONOMISME: 37%
COLONIALISME: 26%

A QUI VOTARÀS?
Nombre d'enquestats: + de 20.000 personas

RCAT 17 %
SCAT 20 %

CYU 28%
ESGUERRDA 6%
ECOLO-XISTES 3%

PPSOE (PP: 2; PSOE: 21) 23%
CYUDADANOS 3%


http://electoralia.cat/enquestes/
+3
-2
ARA ESQUERRA
ENDEVANT, 15/11/2010 a les 10:35
Endevant, Gent Valenta que digui las cosas per el seu nom, a pesar dels resentits que es dedican a fer informes sesgats i manipulats
+4
-4
Chávez
J Barceló, 15/11/2010 a les 10:28
El problema d'aquesta mena d'Hugo Chávez a la catalana en què s'ha convertit Puigcercós és que ja no ens el creiem ni la gent d'Esquerra. Definitivament, votaré Solidaritat, perquè voto a Barcelona, però amb una llagrimeta per Reagrupament. A Lleida, Reagrupament!
+7
-0
Als espanyols se'ls ha de parlar
clar perquè t'entenguin, 15/11/2010 a les 10:03
Una veritat com un temple. Tot s'hi val contra els catalans, però les veritats ofenen els espanyols. Ni un pas enrere. Ells troben lícit utilitzar l'insult com a arma electoral contra el poble català, però no toleren que la veritat es giri en contra seva. Doncs aquestes veritats són l'únic idioma que aquest poble rude entén. Se'ls ha de parlar en el seu llenguatge, directe i si cal ofensiu.
+3
-1
Prou bocamollisme i emmerdàcia ercianes
Anònima, 15/11/2010 a les 09:49
Quan la raó es vesteix de bocamollisme i emmerdància com acostumen de fer els senyors d'Erc (o la seva cepa de supervivència Reagrup.) el resultat és que es treu raó a la raó. Massa vegades Erc sembla anar deliberadament en contra dels interessos de la nació. Axí que cal trencar amb aquest cercle viciòs d'embolic i baladreria buida i encetar una nova dinàmica, radicalment nova, radicalment diàfana, que és el que és Solidaritat Catalana per la Independència. Democràcia pura i independència, ara i aquí, són el mateix.
+8
-2
Cínics, ERC!
Anònim, 15/11/2010 a les 09:49
Puigcercós, aquest espoli fiscal no ha començat aquesta nit, oi? Què has fet aquests últims anys, veure-ho i callar? I ara, que necessites vots, ara ho dius.
Mira, jo fa temps que vaig marxar d'ERC per això, perquè estàveu acomodats al poder i vau obviar la ciutadania. Doncs, ara jo us tornaré la pilota. Ara jo us ignoraré i votaré

REAGRUPAMENT! que ja m'han demostrat que no han volgut el poder quan el tenien.
+5
-1
NI SUCCESSIONS ni montilles xupa-morts!!!
Anònim, 15/11/2010 a les 09:44
Aqeust Galtes d'en Puigcercos, expolia als catalans amb un impost revolucionari com Successions que no paga ningú a Espanya, i aqui, el paguem exclussivament a ell i al Ridao, que a Madrid va impedir que els catalans tinguem de pagar aquest impost dels morts!!! ERC com sempre treballant per crear impostos, atur i miseria, com qualsevol partit MARXISTA del món; Cap vot pel marxista Puigcercos, retorn de l'IMPOST DELS LLADRES DEL TRIPARTIT!!! Robar als catalans amb Successions es ANTI-CONSTITUCIONAL i el Tribunal Constitucional ho permet!!!
+9
-1
Lleig, molt lleig!
J Barceló, 15/11/2010 a les 09:36
Sr Puicercós, si això que denuncia és cert, què hi feia ERC llepant el cul (i més coses) d'en Montilla i del PSOE, durant aquests set anys? Lleig, molt lleig, tot això: fins i tot els gossos saben que no està bé mossegar la mà de l'amo que et dóna menjar!
+6
-1
Clam
MFA, 15/11/2010 a les 09:05
Deia en Tarradelles que el que no ha de fer mai un polític és el ridícul. Es descuidava de dir que tampoc no ha de fer llàstima. Això és el que em fa avui l'antiga ERC: llàstima!
Fins quan, Puigcercós, abusaràs d'aquestes sigles històriques?
Plega d'una vegada, si us plau! Tots els PPCC t'ho demanem.
+4
-5
ben dit
Marc3, 15/11/2010 a les 08:23
No rectifiquis, Puigcercós. Uns quants més polítics catalans haurien de fer com tu i repetir les mateixes declaracions. Bé, en Carretero i en Laporta ja ho fan, la resta no. Si s'ofenen, que es fotin, aquí ens han estat insultant el que han vulgut i no han dit ni piu.
+10
-3
PP=PSOE=CIUDADANOS
Anònim, 15/11/2010 a les 00:26
El més surrealista del cas és que els del PP anadalús demanen "prou insults" quan han estat ells,encapçalats per aquell Arenas durant l'estatut i les seves falques radiofòniques al més estil feixista ,escampant catalanofòbia..
+13
-2
Ara que volen...
CG, 14/11/2010 a les 23:43
Ens volen fer creure que són els més separatistes? de l'esquerra d'en Carod maleit per tot un estat espanyol amb més de 600mil vots i demonitzada per tota la premsa no queda res... us estimeu més una bona cadira que portar a terme tot lo promés, heu jugat amb els sentiments de molts catalans i això es paga i ho pagareu. Per sort tenim dues alternatives que pujaran com la escuma.
Au, a enganyar a la via.
Solidaris i reagrupats no defalliu.
+3
-0
Un ric no un ruc
Josep Fourier, 14/11/2010 a les 23:36
Ara perquè se m'acut escriure ric en comptes de ruc, en Freud potser ens en explicaria alguna cosa. Us asseguro que no vull fer cap acudit, pur error tipogràfic.
+13
-0
Curiós
Josep Fourier, 14/11/2010 a les 23:35
Trobo curiós que el discurs d'aquest xicot es vagi tornant incendiari a mesura que s'apropa el dia 28 mentre ha estat 7 anys fotent el mesell. Podem tenir un ric de mascota nacional, però no en som pas de "burros" com tu creus.

Ni un vot per qui ha venut la pàtria, si tots els votants d'E votessiu Reagrupament el papé no seria la tercera força a Catalunya. Ja sé que és somniar, però com que és de franc ...
+10
-2
Cap a Bellvitge, Puigcercós!
Anònim, 14/11/2010 a les 23:26
Som-hi nois que això s'anima!. No afluixis Puigcercós, perquè és veritat. El nivell i exigència d'inspeccions fiscals que tenim nosaltres no la tenen ells, ni de bon tros. I quan la tenen, ja s'ho arreglen ben bé amb uns quants "vinillos" i a "vivir que son dos dias". Aguanta i digues les coses clares que em sembla que encara guanyaras vots del PSOE al Baix Llobregat. I planta't allà com un valent a dir les coses clares, que els estan enganyant els seus senyoritos de sempre i que si volen viure a Catalunya, han d'anar a favor de Catalunya, que no vol pas dir contra Espanya. ¿O es que prefereixen seguir pagant a Espanya per tal que els seus parents visquin millor que ells?. Endavant Puigcercós, que encara te'n sortiras si ets valent i no t'arrugues.
+1
-0
AUTO DETERMINACION: 37% AUTONOMISME: 37% COLONIALISME: 26%
Anònim, 14/11/2010 a les 23:14
A QUI VOTARÀS?
Nombre d'enquestats: + de 20.000 personas

RCAT 17 %
SCAT 20 %

CYU 28%
ESGUERRDA 6%
ECOLO-XISTES 3%

PPSOE (PP: 2; PSOE: 21) 23%
CYUDADANOS 3%

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: